Aprašas: rajono nespalvotas

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PARAMOS TEIKIMO SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2018 m. gegužės 10 d. Nr. K-96

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 7 straipsniu ir atsižvelgdama į Alytaus rajono savivaldybės 2018–2020 metų strateginį veiklos planą, patvirtintą Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2018 m. vasario 6 d. sprendimu Nr. K-2 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės 2018–2020 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, Alytaus rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Patvirtinti Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Algirdas Vrubliauskas

 

PATVIRTINTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2018 m. gegužės 10 d.

sprendimu Nr. K-96

 

 

PARAMOS TEIKIMO SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS TVARKOS APRAŠAS

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) reglamentuoja smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo tikslus, uždavinius, prioritetus, remiamas veiklas, prašymų suteikti paramą pateikimą, jų vertinimą, lėšų naudojimo ir skyrimo tvarką, apskaitą ir kontrolę.

2. Pagrindinės tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

Savivaldybė – Alytaus rajono savivaldybė.

SVV – smulkusis ir vidutinis verslas.

Komisija – Alytaus rajono savivaldybės verslo plėtros komisija (toliau – komisija).

Pareiškėjas – Alytaus rajono savivaldybės teritorijoje registruotas verslo subjektas, užpildęs nustatytos formos prašymą.

Lėšų gavėjas – verslo subjektas, kuriam Alytaus rajono savivaldybės verslo plėtros komisija yra skyrusi finansavimą pagal Alytaus rajono savivaldybės paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarką.

Naujų darbo vietų kūrimas – tai verslo subjektų veikla, kai per vienerius metus įkuriama bent viena nauja (papildoma) darbo vieta, o joje įdarbinamas darbuotojas.

Kitos tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme vartojamas sąvokas.

3. Galimybė gauti finansavimą yra garantuojama visiems SVV subjektams, kurie atitinka tvarkos aprašo 2 punkte nurodytų sąvokų apibrėžimus.

 

 

IIRĖMIMO ADMINISTRAVIMAS

 

4. Rėmimą administruoja ir sprendimus priima savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į komisijos, sudarytos savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš ne mažiau kaip 5 savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų, pagal darbo sutartis dirbančių darbuotojų ir/ar mero potvarkiu deleguotų asmenų, siūlymus.

5. Visi klausimai, priklausantys komisijos kompetencijai, sprendžiami komisijos posėdžiuose pagal savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintą komisijos darbo reglamentą.

6. Komisijos funkcijos:

6.1. komisija svarsto SVV subjektų pateiktas paraiškas su reikalingais dokumentais finansavimui gauti;

6.2. komisija teikia siūlymus savivaldybės administracijos direktoriui dėl finansavimo skyrimo pareiškėjams;

6.3. savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į komisijos siūlymus, turi teisę išimtiniais atvejais (atsižvelgiant į verslo sukuriamą pridėtinę vertę Alytaus rajonui ir sukuriamų naujų darbo vietų skaičių) priimti motyvuotą sprendimą suteikti finansavimą SVV subjektams, jeigu neviršijamos numatytos metinės lėšos.

7. Komisijos siūlymu savivaldybės administracijos direktorius įsakymu skiria lėšas pareiškėjų pateiktoms paraiškoms finansuoti. Įsakymų projektus rengia Ekonomikos skyrius.

8. Atsižvelgiant į skirtas lėšas, su pareiškėjais sudaromos sutartys, kurias pasirašo savivaldybės administracijos direktorius. Lėšos pervedamos per 20 darbo dienų nuo sutarties tarp lėšų gavėjo ir savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašymo dienos. 

9. Komisiją techniškai aptarnauja savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas valstybės tarnautojas arba pagal darbo sutartį dirbantis darbuotojas, neįeinantis į komisijos sudėtį, kuris:

9.1. priima paraiškas skirti finansavimą ir kitus dokumentus, reikalingus komisijos darbui;

9.2. organizuoja komisijos posėdžius;

9.3. rašo komisijos posėdžio protokolus;

9.4. tvarko ir saugo pareiškėjų pateiktą bei kitą komisijos dokumentaciją.

10. Kvietimai teikti paraiškas paramai gauti skelbiami iki lapkričio 30 d. savivaldybės interneto tinklapyje ir ne mažiau kaip viename vietinės spaudos leidinyje (paraiškos dėl finansinės paramos pagal 17.1.3 papunktį priimamos visus metus).

11. Esant nepanaudotų ar papildomų lėšų, gali būti skelbiamas papildomas kvietimas teikti paraiškas ir po lapkričio 30 d.

12. Gavusio finansavimą SVV subjekto vadovas yra atsakingas už buhalterinės apskaitos organizavimą, lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį ir sutartyje numatytų įsipareigojimų vykdymą.

13. Rėmimo lėšų finansinę apskaitą tvarko savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius.

 

 

III. LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

14. Lėšos naudojamos skatinti Alytaus rajono gyventojų verslumą bei įmonių konkurencingumą, naujų darbo vietų steigimą, senų darbo vietų išsaugojimą, naujų prekių ir paslaugų kūrimą, pažangių technologijų diegimą, prisidedant prie Alytaus rajono ekonominio augimo bei klestėjimo.

15. Lėšos gali būti naudojamos:

15.1. naujų darbo vietų įkūrimo išlaidoms kompensuoti;

15.2. rajono SVV subjektų dalyvavimo Lietuvoje ir užsienyje vykstančiose parodose, mugėse ir verslininkų misijose išlaidoms padengti;

15.3. naujai kuriamų arba nuomojamų interneto svetainių diegimo ir administravimo konsultacinių paslaugų išlaidoms padengti;

15.4. naujos įmonės steigimo išlaidoms kompensuoti;

15.5. konsultacijų dėl verslo planų, investicinių projektų, paraiškų ir kitų reikiamų dokumentų finansinei paramai iš kitų fondų gauti rengimo išlaidų kompensavimui;

15.6. konsultacijoms buhalteriniais klausimais pirmaisiais verslo metais kompensuoti;

15.7. infrastruktūros verslui sukūrimo (pritaikymo) išlaidoms kompensuoti;

15.8. jaunimo savarankiško verslo veiklos pradžiai kompensuoti.

16. Rėmimas teikiamas kompensavimo principu, tai yra kompensuojama dalis SVV subjekto patirtų išlaidų.

 

 

IV. FINANSAVIMO PRIEMONĖS, KOMPENSAVIMO DYDŽIAI BEI ATSISKAITYMO TVARKA

 

17. Gali būti remiama:

17.1. naujų darbo vietų įkūrimo išlaidų kompensavimas:

17.1.1. verslo subjektai, kurie per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos įkūrė bent vieną naują (papildomą) darbo vietą ir joje įdarbino darbuotoją, gali gauti finansavimą, jei veikla yra remiama pagal šio tvarkos aprašo reikalavimus;

17.1.2. vienai įkurtai naujai (papildomai) darbo vietai, įdarbinant asmenį pagal neterminuotą darbo sutartį, gali būti skiriama iki 1000 Eur dalinė kompensacija (išlaikant darbo vietą ne mažiau kaip vienerius metus ir priklausomai nuo įkurtų naujų darbo vietų skaičiaus);

17.1.3. paraiškos dėl SVV subjekto veiklos, per paskutinį mėnesį iki paraiškos pateikimo sukūrus ne mažiau kaip 10 darbo vietų, sudarant neterminuotas darbo sutartis, dalinio išlaidų kompensavimo gali būti teikiamos visus metus, jeigu veikla vykdoma Alytaus rajono savivaldybės teritorijoje;

17.1.4. jeigu asmenys įdarbinami ne pilnu etatu arba įdarbinami ne Alytaus rajono gyventojai, komisija turi teisę siūlyti skirti mažesnę paramą;

17.1.5. kompensuojamos Alytaus rajono jaunimo iki 25 metų amžiaus, įdarbinto pagal terminuotas darbo sutartis, su darbo santykiais ar veiklos vykdymu susijusios per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos patirtos išlaidos, bet ne daugiau kaip 300 Eur už vieną asmenį (asmuo turi būti dirbęs ne mažiau kaip 2 mėn.);

17.1.6. skyrus finansavimą numatytai priemonei pagal 17.1.2 ir 17.1.3 papunkčius, verslo subjektas privalo pateikti ataskaitą apie įdarbintus asmenis naujai įsteigtose darbo vietose arba įdarbintų asmenų pasikeitimus (5 priedas) ir formą SAM patvirtintą VSDFV direktoriaus įsakymu. Minėtų dokumentų pateikimo tvarka ir sąlygos numatomos finansavimo sutartyje; 

17.2. rajono smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų dalyvavimo Lietuvoje ir užsienyje vykstančių parodų, mugių išlaidų kompensavimas –  iki 100 proc., bet ne daugiau kaip 900 Eur per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos, verslo misijų išlaidų kompensavimas – iki 50 proc. išlaidų, bet ne daugiau kaip 600 Eur per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos;

17.2.1. finansavimas tam pačiam pareiškėjui gali būti teikiamas vieną kartą per 2 metus;

17.2.2. finansavimas gali būti teikiamas tik faktiškai patirtoms dalyvavimo parodoje ar mugėje išlaidoms: registracijos mokesčiui; tuščio parodinio ploto nuomai; stendo dizainui ir įrangai; papildomai stendų įrangai ir paslaugoms; reklamos paslaugoms (reklaminiams spaudiniams, įrašui kataloge); muitinės tarpininko paslaugoms ir krovos darbams; parodos eksponatų draudimui; apgyvendinimo paslaugoms ir kelionės išlaidoms;

17.2.3. finansavimas gali būti teikiamas tik faktiškai patirtoms dalyvavimo verslininkų misijoje išlaidoms: registracijos mokesčiui; apgyvendinimo paslaugoms ir kelionės išlaidoms;

17.2.4. esant dideliam paraiškų skaičiui šiai finansavimo priemonei intensyvumas, numatytas 17.2. punkte, gali būti sumažintas, atsižvelgiant į šiai finansavimo priemonei skirtų lėšų limitą.

17.3. naujai kuriamų arba nuomojamų interneto svetainių diegimo ir administravimo konsultacinės išlaidos:

17.3.1. maksimali paramos suma vienam pareiškėjui yra iki 500 Eur dokumentais pagrįstų konsultavimosi išlaidų, patirtų per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos;

17.3.2. parama pareiškėjui gali būti skiriama tik vieną kartą.

17.4. naujos įmonės steigimo išlaidos (Alytaus rajone įregistruotoms įmonėms per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos):

17.4.1. maksimali finansavimo suma vienam pareiškėjui yra iki 150 Eur dokumentais pagrįstų pradinių steigimosi išlaidų;

17.4.2. pradines steigimosi išlaidas sudaro: mokestis notarui už steigiamo juridinio asmens steigimo dokumentų ir įstatymų reikalavimų atitikties patvirtinimą bei patvirtinimą, kad juridinį asmenį įregistruoti galima; atlyginimas valstybės įmonei Registrų centrui už juridinio asmens laikino pavadinimo įtraukimą į registrą ir juridinio asmens įregistravimą; apmokėjimas už suteiktas steigimo dokumentų rengimo paslaugas; įmonės antspaudo gamybos išlaidos; elektroninio parašo (kvalifikuoto sertifikato) įsigijimo išlaidos.

17.5. konsultacijų dėl verslo planų, investicinių projektų, paraiškų ir kitų reikiamų dokumentų finansinei paramai iš kitų fondų gauti rengimo išlaidos:

17.5.1. patirtos išlaidos kompensuojamos tuo atveju, jeigu pagal parengtus dokumentus yra gautas finansavimas arba paraiškos administracinis vertinimas (arba jam prilygintas vertinimas) yra teigiamas ir su paraiška pateikiamas tai įrodantis dokumentas;

17.5.2. išlaidos kompensuojamos, jeigu verslo projektas ir (ar) investicinis projektas įgyvendinamas Alytaus rajono savivaldybės teritorijoje;

17.5.3. kompensuojamos per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos patirtos verslo planų ir investicinių projektų – iki 500 Eur, paraiškų ir kitų reikiamų dokumentų finansinei paramai iš kitų fondų gauti – iki 300 Eur rengimo konsultacinės išlaidos.

17.6. konsultacijų buhalteriniais klausimais pirmaisiais verslo metais išlaidos:

17.6.1. buhalterinių konsultacinių paslaugų sutartis turi būti sudaryta ne trumpiau kaip 1 metų trukmei;

17.6.2. kompensuojama iki 500 Eur.

17.7. infrastruktūros verslui sukūrimo (pritaikymo) išlaidos:

17.7.1. kompensuojama iki 30 proc. patirtų išlaidų;

17.7.2. gali būti kompensuojamos negyvenamųjų verslo patalpų (išskyrus vykdant apgyvendinimo veiklą) pirkimo arba nuomos (kompensuojant tik pirmaisiais veiklos metais ne daugiau kaip už 1 metų trukmės nuomą ir skaičiuojant ne daugiau kaip nuo 1 Eur maksimalios sumos už 1 kv. m, įregistravus nuomos sutartį Nekilnojamojo turto kadastre ir registre), pastatų statybos ar pritaikymo veiklai (remonto), įskaitant komunikacijų atnaujinimo (prijungimo), gerbūvio ir gretimai esančios viešosios infrastruktūros sutvarkymo išlaidos;

17.7.3. kompensuojama iki 15 000 Eur patirtų išlaidų;

17.7.4. išlaidos kompensuojamos, jeigu veikla vykdoma Alytaus rajono savivaldybės teritorijoje.

17.8. jaunimo savarankiško verslo veiklos pradžios išlaidos:

17.8.1. kompensacija skiriama tik savarankiškai dirbančiam Alytaus rajone deklaravusiam savo gyvenamąją vietą jaunimui iki 25 metų amžiaus;

17.8.2. gali būti kompensuojamas savarankiškos veiklos vykdymas pagal verslo liudijimą arba individualios veiklos vykdymo pažymą;

17.8.3. kompensuojamos su veiklos vykdymu susijusios per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos patirtos išlaidos, bet ne daugiau kaip 300 Eur vienai vykdomai veiklai.

 

 

V. TEISĖ GAUTI FINANSAVIMĄ

 

18. Finansavimas teikiamas SVV subjektams, įstatymų nustatyta tvarka turintiems teisę verstis ūkine komercine veikla (įskaitant tą, kuria verčiamasi turint verslo liudijimą, galiojantį ne trumpiau kaip 1 metus, ar individualios veiklos vykdymo pažymą). Finansavimas verslo subjektui gali būti skirtas, jei per trejus metus jam ir su juo susijusiems verslo subjektams suteiktos valstybės pagalbos dydis, įvertinus ir naujai teikiamą pagalbą, neviršys de minimis valstybės pagalbai nustatyto maksimalaus dydžio (3 priedas).

19. Finansavimas neteikiamas:

19.1. valstybės ir savivaldybės įmonėms;

19.2. įmonėms, kuriose valstybei, savivaldybei priklauso daugiau kaip ½ įstatinio kapitalo ar balsavimo teisių;

19.3. smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams, turintiems įsiskolinimų valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetams ir fondams, kuriuos administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija, ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;

19.4. bankrutuojantiems, likviduojamiems ar restruktūrizuojamiems smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams.

20. Paraiškos tenkinamos atrankos tvarka. Jei finansavimą norinčių gauti SVV subjektų yra daugiau, negu leidžia patenkinti turimos lėšos, atsižvelgiama į šiuos atrankos kriterijus:

20.1. verslo svarbą rajonui;

20.2. sukuriamų naujų darbo vietų skaičių;

20.3. prašomą lėšų dydį.

.

 

VI. DOKUMENTŲ FINANSAVIMUI GAUTI PATEIKIMAS IR SVARSTYMO TVARKA

 

21. Pareiškėjai, pageidaujantys gauti finansavimą, komisijai pateikia:

21.1. užpildytą nustatytos formos prašymą (1 priedas) ir paraišką (2 priedas);

21.2. registravimo arba leidimo verstis veikla dokumentų kopijas.

22. Komisija, atsižvelgusi į konkrečią situaciją ir esant būtinumui, gali pareikalauti pateikti:

22.1. įmonės balansų arba pajamų deklaracijų kopijas;

22.2. pareiškėjo veiklą reglamentuojančių dokumentų, jei įmonė privalo juos turėti, kopijas;

22.3. paskolą ar lizingą suteikusio subjekto išvadą ar sutarties kopiją;

22.4. sutarčių, ketinimų protokolų kopijas;

22.5. rekomendacijas;

22.6. kitus papildomus dokumentus.

23. Komisija, gavusi visus reikiamus dokumentus, artimiausiame posėdyje apsvarsto pateiktą medžiagą ir teikia siūlymą savivaldybės administracijos direktoriui dėl finansinės paramos skyrimo arba pateikia motyvuotą neigiamą atsakymą.

24. Komisijai pateikti pareiškėjų dokumentai yra konfidencialūs. Pareiškėjo prašymu klausimas gali būti svarstomas uždarai. Viešai skelbiami tik priimti sprendimai.

25. Finansavimas vykdomas tik banko pavedimais.

26. Nustačius faktą, kad lėšų gavėjas pažeidė numatytas (sutartas) sąlygas ar įsipareigojimus, savivaldybės administracijos direktorius gali vienašališkai nutraukti finansavimą. Lėšų gavėjas po sankcijos pritaikymo turi savarankiškai vykdyti įsipareigojimus kreditoriams.

27. Lėšų gavėjas, pateikęs klaidingą informaciją ir (ar) duomenis, būtinus finansavimui gauti, arba piktybiškai pažeidęs numatytas (sutartas) sąlygas ar (ir) prisiimtus įsipareigojimus, privalo grąžinti gautas lėšas. Atsisakius grąžinti gautas lėšas, lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

 

VII. LĖŠŲ GAVĖJŲ ATSAKOMYBĖ IR JŲ VEIKLOS KONTROLĖ

 

28. Gauto finansavimo lėšų gavėjas negali naudoti darbo užmokesčiui ar įstatymų nustatytiems mokesčiams mokėti, išskyrus 15.8. papunktyje gautą paramą.

29. Lėšų gavėjo ir savivaldybės institucijos tarpusavio įsipareigojimai ir atsakomybė nustatoma sutartyse.

30. Lėšų naudojimo kontrolę ir kaip sutarties šalys laikosi įsipareigojimų, turi teisę tikrinti savivaldybės administracijos direktorius ir Alytaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.

31. Jeigu SVV subjektas nevykdo sutartyje prisiimtų įsipareigojimų:

31.1. SVV subjektui siunčiamas raginimas dėl sutartinių įsipareigojimų vykdymo;

31.2. po raginimo išsiuntimo, 1 mėnesio laikotarpyje, nepradėjus vykdyti sutartyje prisiimtų įsipareigojimų (ir) ar nesilaikoma šio tvarkos aprašo reikalavimų, savivaldybės administracijos Teisės ir vidaus administravimo skyrius, gavęs informaciją iš Ekonomikos skyriaus, vykdo skolų išieškojimo procedūrą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

32. Lėšų gavėjas ne mažiau kaip vienerius metus nuo finansavimo datos įsipareigoja vykdyti paraiškoje nurodytą veiklą ir naudotis įsigyta įranga.

33. Šis tvarkos aprašas gali būti keičiamas ar pripažintas netekusiu galios Alytaus rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

 

 

_________________________

 

Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašo

1 priedas

 

____________________________________

 

____________________________________

 

____________________________________

(įmonės pavadinimas, kodas ir juridinis statusas

arba fizinio asmens vardas, pavardė, telefono numeris)

 

Alytaus rajono savivaldybės

verslo plėtros komisijai

 

PRAŠYMAS SUTEIKTI FINANSAVIMĄ

 

PAGAL PARAMOS TEIKIMO SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS TVARKOS APRAŠĄ

 

 

20___ m. _____________ mėn. ___ d.

 

Prašau skirti man (mano atstovaujamai įmonei) finansavimą pagal Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašą, pagal finansavimo priemonę (-es) (žymėti X) 

 

 

Naujų darbo vietų įkūrimo išlaidų kompensacija

 

Rajono smulkiojo ir vidutinio SVV subjektų dalyvavimo Lietuvoje ir užsienyje

vykstančiose parodose, mugėse ir verslininkų misijose išlaidų padengimas

 

Naujai kuriamų arba nuomojamų interneto svetainių diegimo ir administravimo konsultacinių paslaugų kompensavimas

 

Naujos įmonės steigimo išlaidų kompensavimas

 

Konsultacijų dėl verslo planų, investicinių projektų, paraiškų ir kitų reikiamų dokumentų finansinei paramai iš kitų fondų gauti rengimo išlaidų kompensavimas

 

Konsultacijų buhalteriniais klausimais pirmaisiais verslo metais išlaidų kompensavimas

 

Infrastruktūros verslui sukūrimo (pritaikymo) išlaidų kompensavimas

 

Jaunimo savarankiško verslo veiklos pradžios kompensavimas

 

Su finansavimo sąlygomis, teikimo tvarka ir iš to atsirandančiais įsipareigojimais esu susipažinęs (-usi).

PRIDEDAMA. Užpildyta paraiška ir kiti dokumentai pagal sąrašą.

 

____________________                    ____________________        ______________________

(pareigos)                                                              (parašas)                                           (vardas, pavardė)

 

 

 

Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

PARAIŠKA FINANSAVIMUI GAUTI

20___ m. _____________ mėn. ___ d.

Alytus

 

1. Pareiškėjas

 

1

Pavadinimas / vardas, pavardė

 

2

Kodas / verslo liudijimo arba pažymos numeris

 

3

Registracijos adresas / gyvenamoji vieta, jei pareiškėjas fizinis asmuo

 

4

Buveinės adresas

 

5

Telefonas, faksas, el. paštas

 

6

Banko pavadinimas

 

7

Banko kodas

 

8

Atsiskaitomosios sąskaitos Nr.

 

9

Pagrindinės veiklos kodas pagal EVRK

 

10

Veiklos srities aprašymas

 

 

2. Informacija apie prašyme pažymėtos priemonės įgyvendinimą:

Trumpai išdėstoma esmė (apie įgyvendintą priemonę: vykdymo laikas, vieta, bendra priemonės įgyvendinimo vertė, apibūdinama dabartinė ūkio subjekto būklė, plėtros tikslai ir būdai bei priemonės numatytiems tikslams pasiekti ir kita)

 

3. Laukiami rezultatai

 

Turi būti atsakyta į klausimą, ar padarytos investicijos atsipirks ir per kiek laiko, kokią naudą priemonė duos ūkio subjektui, savivaldybei

 

4. Priemonės tęstinumas

 

Turi būti atsakyta į klausimą, kokios tolimesnės perspektyvos 

 

5. Partneris ir jų indėlis*

 

 

* pildoma esant partneriui (-iams). Jei projektas vykdomas kartu su partneriu, turi būti pateiktas partnerio sutikimas kartu įgyvendinti projektą.

 

6. Padarytų išlaidų suma

_________ Eur

 

7. Veiklos, kurios galėtų būti finansuojamos

 

 

Išlaidų paskirtis

Suma, Eur

1

 

 

...

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

8. Informacija apie anksčiau gautą finansavimą iš Alytaus rajono savivaldybės

 

 

 

Pavadinimas

Vykdymo data

Vykdymo vieta

Pateikta finansinė ir veiklos ataskaita

1

 

 

 

Taip / Ne

...

 

 

 

Taip / Ne

 

9. Pridedama

 

 

Priedo pavadinimas

Pridėta

Lapų skaičius

1

Veiklos registravimo dokumento kopija

 

 

2

Suteikusio kreditą banko ar kredito unijos pažyma arba paskolos ėmimo sutartis

 

 

3

Kiti dokumentai (sąskaitos – faktūros, pažymos, sutarčių kopijos ir kt.), patvirtinantys finansavimo reikalingumą

 

 

4

Įmonės praeitų kalendorinių metų pajamų (išlaidų) deklaracija ir metinė pelno mokesčio deklaracija (teikia individuali įmonė)

 

 

5

Įmonės praeitų kalendorinių metų balansas ir pelno (nuostolių) ataskaita

 

 

6

Nustatytos formos pažyma (4 priedas) apie įdarbintus darbuotojus į naujai įsteigtas darbo vietas (pildo įmonės įkūrusios naujas darbo vietas)

 

 

7

Naujų darbo vietų steigimo išlaidas pagrindžiančių tikslinių mokėjimo dokumentų kopijos, patvirtintos teisės aktų nustatyta tvarka (pateikia įmonės įkūrusios naujas darbo vietas)

 

 

8

De minimis pagalbos gavėjams taikomų reikalavimų atitikimą patvirtinančio klausimyno forma (3 priedas)

 

 

9

Kita (pakvietimas, sąmata)

 

 

 

(žymėti x) Pavirtinu, kad visi šioje anketoje pateikti duomenys yra teisingi, kad SVV subjektas neturi mokestinių nepriemokų Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui arba savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija  ir nėra skolingas Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui.

 

Duomenys apie įmonės vadovą / verslininką kaip smulkiojo ir vidutinio verslo subjektą

1

Anketos užpildymo data

20___ m. _____________ mėn. ___ d.

2

Vardas, pavardė

 

3

Pareigos

 

4

Parašas

A. V.

 

 

Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

(De minimis pagalbos gavėjams taikomų reikalavimų atitikimą patvirtinančio klausimyno forma)

 

DE MINIMIS PAGALBOS GAVĖJAMS TAIKOMŲ REIKALAVIMŲ ATITIKIMĄ PATVIRTINANTIS KLAUSIMYNAS

PAGAL KOMISIJOS REGLAMENTĄ (ES) NR. 1407/2013

 

20___ m. ___________ ____ d.

 

Teikiami klausimyno pildymo datos duomenys

PAREIŠKĖJO PAVADINIMAS / VARDAS, PAVARDĖ

KODAS / ASMENS KODAS

 

Nr.

KLAUSIMAS

ATSAKYMAS

(TAIP/ NE)

 

Į visus klausimus turi būti pateikti atsakymai TAIP arba NE.

 

I.          SUSIEJIMAI PAGAL KOMISIJOS REGLAMENTO (ES) NR. 1407/2013 „VIENOS ĮMONĖS“ SĄVOKĄ (pildant lentelę būtina nurodyti visus ūkio subjektus, kurie laikomi „viena įmone“ REGLAMENTO (ES) NR. 1407/2013 prasme ir kurių tarpusavio santykiai atitinka bent vieną iš žemiau nurodytų kriterijų).

Tolimesniuose klausimuose vartojama sąvoka „ūkio subjektas“ apima fizinius asmenis, vykdančius ūkinę-komercinę veiklą, ir įmones.

 

a)

Ar kitas ūkio subjektas turi Jūsų įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą*? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite visų tokiais ryšiais susijusių ūkio subjektų pavadinimus / vardus, pavardes, jų kodus / asmens kodus, akcijų skaičių procentine išraiška.

Taip  

Ne    

 

Ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:    

 

 

 

b)

Ar Jūs arba Jūsų įmonė turi kitos įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą*? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite visų tokiais ryšiais susijusių ūkio subjektų pavadinimus / vardus, pavardes, jų kodus / asmens kodus, akcijų skaičių procentine išraiška.

Taip  

Ne    

 

Ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:    

 

 

 

c)

Ar kitas ūkio subjektas turi teisę paskirti arba atleisti daugumą Jūsų įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinį pagrindą, ūkio subjektų pavadinimus / vardus, pavardes, jų kodus / asmens kodus.

Taip  

Ne    

 

Teisinis pagrindas (sutartis, susitarimas, įstatai ir kt.), ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:           

 

 

 

d)

Ar Jūs arba Jūsų įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą kitos įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinį pagrindą, ūkio subjektų pavadinimus / vardus, pavardes, jų kodus / asmens kodus.

Taip  

Ne    

 

Teisinis pagrindas (sutartis, susitarimas, įstatai ir kt.), ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:          

 

 

 

e)

Ar pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata kitam ūkio subjektui suteikiama teisė daryti Jūsų įmonei lemiamą įtaką**? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje paaiškinkite lemiamos įtakos pobūdį.

Taip  

Ne    

 

Ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:           

 

 

 

f)

Ar pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata Jums arba Jūsų įmonei suteikiama teisė kitai įmonei daryti lemiamą įtaką**? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinį pagrindą.

Taip  

Ne    

 

Ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:                  

 

 

 

g)

Ar kitas ūkio subjektas, būdamas Jūsų įmonės akcininku arba nariu, vadovaudamasis su Jūsų įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, vienas kontroliuoja Jūsų įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinį pagrindą.

Taip  

Ne    

 

Kontroliuojamų ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:   

 

 

h)

Ar Jūs arba Jūsų įmonė, būdami kitos įmonės akcininku arba nariu, vadovaudamiesi su tos įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, vieni kontroliuojate tos kitos įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite pagrindą.

Taip  

Ne    

 

Kontroliuojančių ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:          

 

 

 

i)

Ar Jūs ir (arba) įmonės akcininkas, turintis daugiau kaip 50 proc. įmonės akcijų ar balsų, vykdo / planuoja vykdyti ūkinę-komercinę veiklą (dirba / dirbs pagal verslo liudijimą, pagal individualios veiklos vykdymo pažymą arba yra ūkininkas)? Jeigu taip, apačioje esančioje eilutėje nurodykite veiklos pagrindą.

Taip  

Ne    

 

Akcininko vardas ir pavardė, asmens kodas, verslo liudijimo, ūkininko pažymėjimo ar individualios veiklos vykdymo pažymos išdavimo data, numeris, išdavusios institucijos pavadinimas ir veiklos pobūdis su kodu:           

 

 

 

II.        ĮMONIŲ SUSIJUNGIMAS, ĮSIGIJIMAS IR SKAIDYMAS PER PASTARUOSIUS TREJUS FISKALINIUS*** METUS (pildo juridiniai asmenys)

 

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus susijungė su kita įmone?

Taip   Ne      

 

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus įsigijo kitą įmonę?

Taip   Ne    

 

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus buvo įsigyta kitos įmonės?

Taip   Ne    

 

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus buvo įkurta suskaidžius kitą įmonę?

Taip   Ne    

 

Jeigu nors į vieną iš II dalies klausimų buvo atsakyta teigiamai, prašome užpildyti šią lentelę:

1

Nurodykite įmones, kurios sudaro susijungusią įmonę, ir jų kodus, susijungimo datą:

2

Nurodykite įmones, kurios buvo įsigytos, ir jų kodus, įsigijimo datą:

3

Nurodykite įmonę, kuri įsigijo Jūsų įmonę, ir jos kodą, įsigijimo datą:

4

Nurodykite įmonę, kuri buvo suskaidyta, ir jos kodą, suskaidymo datą; ar iki suskaidymo veikusiai įmonei buvo suteikta de minimis pagalba, jos dydį ir kokiai veiklai (jeigu vykdo kelias veiklos rūšis) ji buvo panaudota:

 

 

 

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

- mums yra žinoma, jog klausimyne pateikta informacija yra reikalinga de minimis valstybės pagalbai, kurios teikimui taikomas 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai, įvertinti;

- mums yra žinoma, kad įmonei suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba yra registruojama Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos tvarkomame Suteiktos valstybės pagalbos registre, informacija apie įmonei suteiktą (nereikšmingą) de minimis pagalbą įmonėms yra teikiama Suteiktos valstybės pagalbos registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos registro įsteigimo, jo nuostatų patvirtinimo ir veiklos pradžios nustatymo“, nustatyta tvarka;

- pateikiama informacija yra tiksli, išsami ir visi pateikti duomenys yra teisingi;

- yra pateikta visa mums žinoma informacija ir (ar) kitos svarbios aplinkybės, susijusios su šiame klausimyne nurodoma informacija;

- mūsų pateikiami duomenys apie įmonę, įmonės dalyvius (akcininkus, savininkus, narius), įmonės veiklą, įmonės finansinę būklę yra tikslūs, išsamūs ir teisingi. Įsipareigojame nedelsdami informuoti apie pateiktų dokumentų ir duomenų pasikeitimą;

- mums yra žinoma, kad už klaidingų duomenų ir tikrovės neatitinkančių dokumentų pateikimą Lietuvos Respublikos įstatymai numato baudžiamąją ir civilinę atsakomybę, o neteisėtai gauta de minimis pagalba turi būti grąžinta.

 

(Pareigos) (Parašas) (Vardas, pavardė)

 

 

 

* Dauguma dalyvių balsų suprantama kaip daugiau nei 50 proc. dalyvių balsų.

** Lemiama įtaka suprantama kaip turima teisė, neturint įmonės akcininkų ar narių balsų daugumos, skirti (atšaukti) įmonės valdymo organų narius, veto teisė priimant įmonei svarbius sprendimus ar pan.

*** Treji fiskaliniai metai suprantami kaip praėjusių 2 mokestinių metų ir einamųjų mokestinių metų laikotarpis.

 

 

Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašo

4 priedas

 

______________________________________________________________________________________________

(įmonės pavadinimas, adresas, įmonės kodas)

 

 

PAŽYMA APIE ĮDARBINTUS ASMENIS Į NAUJAI ĮSTEIGTAS DARBO VIETAS

 

Eil. Nr.

Darbuotojo vardas, pavardė

Deklaruota gyvenamoji vieta

Nustatyta darbo laiko norma

Profesija,

specialybė

(kategorija)

Įdarbinimo

data

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIDEDAMA. Kopijos neterminuotų darbo sutarčių su priimtais į darbą darbuotojais, _____ lapų.

 

 

_________________________________ ______________________

(vadovo vardas, pavardė) (parašas)

 

Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašo

5 priedas

 

______________________________________________________________________________________________

(pavadinimas, adresas, įmonės kodas)

 

 

 

PATVIRTINAME, kad naujai įsteigtos 20___ metais _____ darbo vietos, 20____ m. ____________ 1 d. duomenimis, nepanaikintos.

 

Pateikiame informaciją apie dirbančius asmenis pagal ataskaitos datos duomenis:

 

 

 

ATASKAITA APIE DIRBANČIUS ASMENIS NAUJAI ĮSTEIGTOSE DARBO VIETOSE

 

Įmonės darbuotojų skaičius gaunant finansavimą

Įmonės darbuotojų skaičius pagal ataskaitos datos duomenis

Naujai įsteigtose darbo vietose, įdarbinti asmenys (vardas, pavardė, pareigos, įdarbinimo data)

Pasikeitimai, įvykę per ataskaitinį laikotarpį (naujai įdarbinto asmens vardas, pavardė, įdarbinimo data)

Pastabos

(jei atleistas iš darbo (3 skiltis) nurodyti kada, dėl kokių priežasčių, o (4 skiltis) naujai įdarbintą asmenį nurodyti vietoje buvusio darbuotojo)

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________________ ___________________________

(vardas, pavardė) (parašas)