LIETUVOS RESPUBLIKOS

2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO

ĮSTATYMAS

 

2013 m. gruodžio 12 d. Nr. XII-659

Vilnius

 

Preambulė

 

 

Lietuvos Respublikos Seimas,

konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikos valdžios sektoriaus struktūrinis balanso rodiklis dar nėra pasiekęs vidutinio laikotarpio tikslo, ir atsižvelgdamas į finansinę šalies būklę;

atsižvelgdamas į tai, kad perviršinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus, tai yra perviršinis deficitas privalo ne tik būti panaikintas tam tikrais metais, bet ir neturi kilti jo pasikartojimo vėlesniais metais grėsmė;

atsižvelgdamas į tai, kad vidutinio laikotarpio tikslas turi būti pasiektas tam tikrais metais ir struktūrinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus;

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymo (toliau – Fiskalinės drausmės įstatymas) nuostatas, pagal kurias vidutiniu laikotarpiu turi būti siekiama perteklinio ar artimo subalansuotam valdžios sektoriaus;

atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų nevykdymas padidintų skolinimosi finansų rinkose palūkanų normas;

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2013 m. liepos 1 d. nutarime „Dėl Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatų, kuriomis nustatyti sumažinti valstybės tarnautojų ir teisėjų atlyginimai valstybėje susidarius itin sunkiai ekonominei, finansinei padėčiai, atitikties Lietuvos Respublikos Konstitucijai“ nurodytą įstatymų leidėjo pareigą nustatyti asmenų, kuriems už darbą apmokama iš valstybės ar savivaldybės biudžetų lėšų, patirtų praradimų kompensavimo mechanizmą, tai yra tvarką, kuria vadovaudamasi valstybė per protingą laikotarpį (inter alia atsižvelgiant į valstybės ekonominę, finansinę padėtį, įvertinant galimybes sukaupti (gauti) lėšas, būtinas tokiam kompensavimui) teisingai – tiek, kiek patirtieji praradimai buvo neproporcingi, – juos kompensuos;

atsižvelgdamas į tai, kad, apsisprendus 2014 metais kompensuoti praradimus, patirtus dėl nuo 2009 metų sumažintų valstybinių pensijų ir iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų atlyginimų koeficientų, priedų ir kitų išmokų, viešosios išlaidos padidėtų apie 1 mlrd. litų ir dėl to kiltų rizika pradėti perviršinio deficito procedūrą Lietuvos Respublikai;

atsižvelgdamas į tai, kad toks išlaidų padidinimas nemažinant kitų išlaidų pažeistų Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimus, o kitų išlaidų sumažinimas šia suma keltų grėsmę esminių valstybės funkcijų atlikimui;

konstatuodamas, kad 2014 metais neįmanoma vienu metu įgyvendinti Fiskalinės drausmės įstatymo nuostatų ir išvengti perviršinio deficito, tai yra atsižvelgti į finansinę šalies būklę ir kompensuoti iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų valstybinių pensijų ir atlyginimų sumažinimo praradimus, neviršijant 2014 metų tikslo; todėl nėra pagrindo teigti, kad numatoma gauti ar sukaupti lėšų, reikalingų praradimams dėl sumažintų valstybinių pensijų ir sumažintų atlyginimų kompensuoti, ir dėl to 2014 metų valdžios sektoriaus išlaidos turi būti tvirtinamos neįsipareigojant kompensuoti šiuos praradimus,

p r i i m a šį įstatymą.

 

1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinamas Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžetas – 26 093 419 tūkst. litų pajamų, 27 033 427 tūkst. litų asignavimų išlaidoms ir turtui įsigyti (asignavimai viršija pajamas 940 008 tūkst. litų) (1, 2, 3 priedėliai).

 

2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2014 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai

1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2014 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:

1) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į konsoliduotus valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus, – 67,78 procento;

2) valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 2 731 644 tūkst. litų (4 priedėlis);

3) valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos savivaldybių biudžetams – 343 352 tūkst. litų (5 priedėlis).

2. Šiuo įstatymu numatomas savivaldybių biudžetų finansinis rodiklis – prognozuojamos pajamos, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (6 priedėlis).

 

3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis

1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.

2. Mokinio krepšelio dydis 2014 metais – 3 348 litai.

 

4 straipsnis. Specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti naudojimas ir atsiskaitymas už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą

1. Savivaldybės specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.

2. Savivaldybės atsiskaito už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms.

 

5 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams pervedimas

1. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų sumas.

2. Šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas.

3. Valstybės biudžeto speciali tikslinė dotacija Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose.

4. Savivaldybės gautas ir nepanaudotas šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas grąžina šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms.

 

6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą

1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.

2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:

1) valstybinių universitetų, kai asmuo pereina iš vieno valstybinio universiteto į kitą;

2) valstybinių universitetų ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija), kai asmuo pereina iš valstybinio universiteto į nevalstybinę aukštąją mokyklą ar atvirkščiai.

3. Švietimo ir mokslo ministerija asignavimų sumas perskirsto tarp:

1) kolegijų, kai asmuo pereina iš vienos kolegijos į kitą;

2) nevalstybinių aukštųjų mokyklų, kai asmuo pereina iš vienos nevalstybinės aukštosios mokyklos į kitą.

 

7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą

2014 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 37 procentai užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 804,3 lito už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.

 

8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti

Šiuo įstatymu patvirtinamos 2014 metų biudžetinių įstaigų pajamų įmokos į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, pagal asignavimų valdytojus –
1 749 548 tūkst. litų (2 priedėlis).

 

9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai

2014 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:

1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 731 000 tūkst. litų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą bent dviejų iš tarptautinių reitingų agentūrų Moody's, Standard & Poor's ir Fitch Ratings;

2) dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme (toliau – Finansinio tvarumo įstatymas). Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 800 000 tūkst. litų;

3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 485 000 tūkst. litų;

4) dėl Mokslo ir studijų įstatyme nurodytų valstybės remiamų paskolų. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 214 000 tūkst. litų, iš jų per 2014 metus prisiimtų naujų įsipareigojimų suma negali viršyti 65 000 tūkst. litų.

 

10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas

2014 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas –
7 370 000 tūkst. litų, iš jų:

1) 3 500 000 tūkst. litų skirta sukaupti lėšas euroobligacijų emisijai 2015 metais išpirkti. Šia suma, kai yra išnaudojamas grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas, numatomas valstybės piniginių išteklių padidėjimas 2014 metais;

2) 800 000 tūkst. litų skirta Finansinio tvarumo įstatyme ir (arba) Lietuvos Respublikos indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatyme numatytiems tikslams.

 

11 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų skolinimosi limitai

2014 metais valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos gali pasirašyti paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, suteikiančius teisę skolintis ne daugiau kaip 70 000 tūkst. litų, kurie būtų skirti valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų bendrabučių atnaujinimui pagal patvirtintas programas ir kitoms reikmėms finansuoti. 2014 metais valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų pasiskolintų (išimtų) lėšų pagal 2014 ir ankstesniais metais pasirašytas paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus limitas – 50 000 tūkst. litų. Švietimo ir mokslo ministerija paskirsto šiame straipsnyje nurodytus skolinimosi limitus valstybinėms aukštosioms mokykloms ir valstybinėms profesinio mokymo įstaigoms jos nustatyta tvarka. Valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos už prisiimtus skolinius įsipareigojimus atsiskaito Švietimo ir mokslo ministerijai jos nustatyta tvarka.

 

12 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai

1. Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai:

1) savivaldybės skola negali viršyti 70 procentų šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 5 priedėlyje nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos;

2) Vilniaus miesto savivaldybės skolos ir mokėtinų sumų, kurių įvykdymo terminas praleistas daugiau kaip 10 ir 45 dienos, suma negali viršyti 135 procentų šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų;

3) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 15 procentų šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 5 priedėlyje nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos;

4) savivaldybės garantijų limitas negali viršyti 10 procentų šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 5 priedėlyje nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos.

2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 40 procentų (Kauno miesto savivaldybės – daugiau kaip 50 procentų) šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 5 priedėlyje nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos, 2014 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir paimtoms paskoloms grąžinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2013 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir paimtoms paskoloms grąžinti.

3. Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti ir trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, kai dėl kredito įstaigų veiklos apribojimo ir (arba) jų licencijų atšaukimo savivaldybės negali disponuoti savo lėšomis ir dėl to trūksta apyvartos lėšų. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinės bendrovės banko „Snoras“ veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2014 m. gruodžio 31 d.

 

13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą

1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:

1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;

2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytas 2014 metų kapitalo investicijoms skirtas lėšas;

3) paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį, Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimas) patvirtintą Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo (arba juridinio asmens, perėmusio valstybės įmonės Valstybės turto fondo teises ir pareigas) funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti, pagal programas ir asignavimų valdytojus;

4) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas atkuriamai už laikotarpį nuo 2013 m. spalio 1 d. iki 2013 m. gruodžio 31 d. valstybės tarnautojų ir teisėjų darbo užmokesčio (atlyginimo) daliai ir susijusioms įmokoms bei kitoms išmokoms, kurių dydis priklauso nuo darbo užmokesčio, mokėti, kuri nebuvo sumokėta iki 2013 m. gruodžio 31 d.;

5) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas priemonėms, susijusioms su euro įvedimu;

6) paskirstyti savivaldybėms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas 2013 metais savivaldybių negautoms pajamoms padengti;

7) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2014 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;

8) paskirstyti Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos (toliau – Kultūros ministerija) asignavimuose numatytas lėšas kultūros ir meno darbuotojų darbo užmokesčiui padidinti pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir savivaldybes;

9) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgiant į programų, projektų ir subsidijų schemų įgyvendinimo duomenis;

10) perskirstyti Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšomis finansuotų finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų grįžusias lėšas, grąžintas asignavimų valdytojams pagal sudarytas finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų finansavimo sutartis, tarp asignavimų valdytojų tiems patiems tikslams finansuoti, atsižvelgiant į Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų administravimą;

11) Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priedėlyje, tarp teismų, atsižvelgiant į teismų programų įgyvendinimo duomenis.

2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, pavedama paskirstyti per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija) savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų ir apie tai pranešti savivaldybėms.

3. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, suteikiama teisė:

1) perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, perskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų;

2) padidinti savivaldybėms skiriamų specialių tikslinių dotacijų sumas, jeigu biudžetiniais metais priimami sprendimai dėl papildomų lėšų skyrimo savivaldybėms tikslams, kuriems yra skiriamos šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytos specialios tikslinės dotacijos.

4. Finansų ministerijai suteikiama teisė:

1) skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, valstybės perskolinamai paskolai uždarajai akcinei bendrovei „Būsto paskolų draudimas“ suteikti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;

2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;

3) panaudoti laikinai laisvas valstybės biudžeto ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;

4) paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;

5) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

6) kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

5. Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:

1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2014 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;

2) Vyriausybės patvirtintoje metodikoje nustatyta tvarka perskirstyti specialią tikslinę dotaciją mokinio krepšeliui finansuoti tarp savivaldybių, taip pat tarp savivaldybių ir Švietimo ir mokslo ministerijos ir atvirkščiai;

3) Švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka paskirstyti pagal valstybines mokslo ir studijų institucijas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas administravimo ir ūkio lėšas, skirtas sudėtingos infrastruktūros objektams finansuoti.

6. Asignavimų valdytojams suteikiama teisė, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

7. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai suteikiama teisė:

1) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2013 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

2) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2013 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.

8. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) suteikiama teisė įgalioti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.

9. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) suteikiama teisė:

1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;

2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.

10. Kultūros ministerijai, Švietimo ir mokslo ministerijai ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai (toliau – Užsienio reikalų ministerija) suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio subjektams užsienio lietuvių, jų bendruomenių, organizacijų ir įstaigų kultūros, švietimo veiklai finansuoti, tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, bendruomeniškumui stiprinti, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą, įsitraukimo į Lietuvos politinį, visuomeninį, ekonominį, kultūrinį gyvenimą ir kitai veiklai finansuoti iš Kultūros ministerijos, Švietimo ir mokslo ministerijos ir Užsienio reikalų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

11. Lietuvos Respublikos ūkio ministerijai (toliau – Ūkio ministerija) suteikiama teisė skirti lėšas investuotojams, vykdant įsipareigojimus, nustatytus investicijų sutartyse, sudarytose vadovaujantis Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo 13 straipsnio 1 dalies 6 punktu, iš Ūkio ministerijos asignavimuose tam tikslui numatytų lėšų.

 

14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas ir skolinimasis

1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2014 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2014 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

2. Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausia turi būti dengiamas įsiskolinimas.

3. Savivaldybių 2013 metais nepanaudotos biudžetų lėšos, išskyrus tikslinės paskirties lėšas, turi būti naudojamos 2014 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti, paskoloms grąžinti.

4. Savivaldybių 2014 m. gruodžio 31 d. esamas pradelstas įsiskolinimas už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes, palyginti su 2014 m. sausio 1 d. pradelstu įsiskolinimu, turi sumažėti ne mažiau negu 10 procentų ir ne mažesne suma, negu nurodyta šio įstatymo 6 priedėlyje.

5. Biudžetinės įstaigos savo vardu negali skolintis lėšų, prisiimti jokių skolinių įsipareigojimų (įskaitant pagal kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus ir finansinės nuomos (lizingo) sutartis).

 

15 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus

Aplinkos ministerija 2014 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos gali naudoti ne daugiau kaip 85 000 tūkst. litų iš 2014 metais faktiškai įmokėtų lėšų sumos ir ne daugiau kaip 120 000 tūkst. litų iš ankstesniais metais įmokėtų lėšų sumos.

 

16 straipsnis. Valstybės investicijų 2014–2016 metų programos patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinama Valstybės investicijų 2014–2016 metų programa (7 priedėlis).

 

17 straipsnis. Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinamos 2014 metų Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatos (8 priedėlis).

 

18 straipsnis. Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinama 2014 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmata (9 priedėlis).

 

19 straipsnis. Garantinio fondo lėšų sąmatos patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinama 2014 metų Garantinio fondo lėšų sąmata (10 priedėlis).

 

20 straipsnis. Valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo užduotis

Šiuo įstatymu nustatoma 2014 metų valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo užduotis – vidutinio laikotarpio kalendorinių metų valdžios sektoriaus balanso rodiklis, palyginti su praėjusių kalendorinių metų valdžios sektoriaus balanso rodikliu, turi pagerėti bent vienu procentiniu punktu.

 

21 straipsnis. Informacijos apie savivaldybių prisiimamus įsipareigojimus viešumas

Visi naujai prisiimami savivaldybės įsipareigojimai pagal paskolų sutartis, finansinės nuomos (lizingo) sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus turi būti skelbiami savivaldybės interneto svetainėje, nurodant panaudojimo paskirtį.

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

 

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTĖ                                              DALIA GRYBAUSKAITĖ

 

 

 

 

Lietuvos Respublikos 

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

1 priedėlis

 

Lietuvos respublikos

2014 metų valstybės biudžetas

 

tūkst. Lt

Pajamos

Iš viso

PAJAMOS

18 463 292

MOKESČIAI

17 039 230

Pajamų ir pelno mokesčiai

3 124 728

Gyventojų pajamų mokestis

1 451 109

Pelno mokestis

1 673 619

Turto mokesčiai

5 000

Nekilnojamojo turto mokestis

5 000

Prekių ir paslaugų mokesčiai

13 679 502

Pridėtinės vertės mokestis

9 759 485

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

72 000

Akcizai

3 480 624

Cukraus sektoriaus mokesčiai

3 730

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

40 000

Transporto priemonių mokesčiai

190 000

Mokesčiai už aplinkos teršimą

30 500

Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą

103 163

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

230 000

KITOS PAJAMOS

1 424 062

Turto pajamos

876 747

Palūkanos už paskolas

600 910

Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius

29 056

Lietuvos banko likutinis pelnas

20 000

Dividendai

129 676

Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius

39 600

Naftos ir dujų išteklių mokestis

33 000

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

24 505

Pajamos už prekes ir paslaugas

398 319

Pajamos už patalpų nuomą

26 380

Konsulinis mokestis

77 000

Pajamos už atsitiktines paslaugas

256 954

Žyminis mokestis

30 000

Kitos pajamos

7 985

Pajamos iš baudų ir konfiskacijos

109 696

Kitos neišvardytos pajamos

39 300

SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS

198 072

Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos

188 368

Žemė

71 941

Kitas materialusis ir nematerialusis turtas

116 427

Finansinio turto pardavimo pajamos (paskolų surinkimas)

9 704

Kitos gautinos sumos

9 704

IŠ VISO:

18 661 364

Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

7 432 055

IŠ VISO:

26 093 419

 


 

asignavimai

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Iš viso

iš jų:

asignavimai išlaidoms

asignavimai turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmokesčiui

I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

17 297

14 540

8 125

2 757

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

97 865

94 609

55 545

3 256

Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija

51 697

51 677

1 650

20

iš jų: asignavimai politinėms partijoms

18 999

18 999

0

0

Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga

3 476

3 456

2 343

20

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

30 717

30 525

20 232

192

Valstybinė lietuvių kalbos komisija

2 755

2 755

683

0

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

5 559

5 267

3 384

292

Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba

610

610

380

0

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija

1 486

1 436

1 023

50

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba

1 086

1 086

733

0

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 500

2 420

1 500

80

Nacionalinė sveikatos taryba

215

215

143

0

Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga

1 543

1 543

1 055

0

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba

1 464

1 464

765

0

Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija

824

824

554

0

Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija

36 004

34 889

13 596

1 115

iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų

religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą

12 500

12 500

0

0

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

9 600

8 424

4 400

1 176

Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija

6 134

5 951

4 065

183

Etninės kultūros globos taryba

519

519

271

0

Viešųjų pirkimų tarnyba

9 141

8 575

4 705

566

Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas

81 306

66 091

42 853

15 215

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

23 519

21 737

13 740

1 782

II. MINISTERIJOS

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija

813 483

798 581

89 604

14 902

Lietuvos Respublikos energetikos ministerija

444 934

444 662

6 205

272

Lietuvos Respublikos finansų ministerija

4 796 965

4 743 962

251 969

53 003

iš jų:

 

 

 

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas

5 000

5 000

0

0

Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių,

bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir

kitoms reikmėms

1 687

1 687

0

0

Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija

980 533

887 926

372 114

92 607

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

366 294

318 659

80 737

47 635

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2 862 485

2 851 405

124 924

11 080

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

2 787 618

2 407 756

46 840

379 862

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija

1 899 741

1 852 330

100 532

47 411

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija

3 544 987

3 488 425

281 602

56 562

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

307 809

292 671

146 780

15 138

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija

1 003 683

992 190

37 872

11 493

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija

241 377

232 585

55 921

8 792

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija

1 513 328

1 485 171

359 103

28 157

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija

2 822 234

2 802 865

120 615

19 369

III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

5 738

5 718

4 098

20

FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos statistikos departamentas

26 264

25 054

16 912

1 210

KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

23 893

14 526

9 547

9 367

Lietuvos nacionalinis muziejus

13 147

10 577

6 834

2 570

Lietuvos dailės muziejus

15 233

13 969

8 251

1 264

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

7 995

5 945

3 417

2 050

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

27 510

27 400

15 438

110

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

8 397

8 067

4 614

330

Nacionalinis Kauno dramos teatras

5 954

4 454

2 611

1 500

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

13 977

13 797

8 091

180

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

7 045

7 045

3 141

0

Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas

8 938

8 938

258

0

Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“

50 684

49 384

19 980

1 300

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

25 033

22 224

10 929

2 809

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas

2 663

2 663

1 735

0

TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

2 382

2 368

1 494

14

VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

91 517

74 976

9 531

16 541

Valstybės tarnybos departamentas

3 719

3 673

1 899

46

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

671 263

654 451

434 525

16 812

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

95 043

92 220

41 836

2 823

IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

6 196

6 196

4 238

0

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

98 624

97 266

69 272

1 358

Nacionalinė teismų administracija

32 912

16 605

3 805

16 307

Teismai

201 606

201 582

142 813

24

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

6 260

6 002

3 112

258

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

456

456

180

0

Vyriausioji administracinių ginčų komisija

991

991

656

0

Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1 228

1 218

848

10

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

21 000

15 400

8 900

5 600

V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI)

Vilniaus universitetas

163 202

160 502

0

2 700

iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus

universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti

7 900

6 400

0

1 500

Vytauto Didžiojo universitetas

36 037

35 837

0

200

Kauno technologijos universitetas

86 133

85 933

0

200

Vilniaus Gedimino technikos universitetas

66 532

64 032

0

2 500

Klaipėdos universitetas

24 276

24 276

0

0

Aleksandro Stulginskio universitetas

15 656

14 656

0

1 000

Mykolo Romerio universitetas

15 828

15 828

0

0

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

85 819

81 934

0

3 885

Vilniaus dailės akademija

20 059

20 059

0

0

Lietuvos edukologijos universitetas

24 528

23 528

0

1 000

Lietuvos sporto universitetas

6 906

6 906

0

0

Šiaulių universitetas

15 886

15 886

0

0

Lietuvos muzikos ir teatro akademija

16 909

16 909

0

0

Lietuvos energetikos institutas

12 063

11 963

7 804

100

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

3 192

2 692

1 109

500

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

2 527

2 527

1 744

0

Lietuvos istorijos institutas

3 572

3 572

2 480

0

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

3 415

3 415

2 239

0

Lietuvių kalbos institutas

3 068

3 068

2 106

0

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

1 865

1 815

1 169

50

Lietuvos teisės institutas

1 550

1 550

1 089

0

Lietuvos socialinių tyrimų centras

1 704

1 694

1 076

10

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

3 501

3 481

2 249

20

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

20 049

18 067

10 301

1 982

Gamtos tyrimų centras

10 451

10 141

6 773

310

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

22 769

22 609

13 371

160

Lietuvos mokslų akademija

9 143

8 047

5 008

1 096

Lietuvos mokslo taryba

109 326

109 326

3 154

0

Kauno kunigų seminarija

428

428

0

0

Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija

242

242

0

0

Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija

335

335

0

0

IŠ VISO:

27 033 427

26 122 224

3 157 200

911 203

 


 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

2 priedėlis

 

2014 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos

Iš viso

iš jų:

valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti

biudžetinių įstaigų pajamų įmokos

iš viso

iš jų: pagal įstatymus, nutarimus ir kitus teisės aktus

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

10

10

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

1 200

1 200

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

17

17

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 500

2 500

2 500

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

9 600

9 600

9 600

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

10

10

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija

171 499

165 708

5 791

Lietuvos Respublikos finansų ministerija

9 497

9 497

Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija

967

967

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

81 320

50 600

30 720

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

58 947

10 502

48 445

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

1 202 766*

1 188 033*

14 733

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija

13 887

200

13 687

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija

29 474

29 474

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

15 106

700

14 406

8 300

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija

12 704

11 050

1 654

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija

1 547

1 547

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija

41 244

16

41 228

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija

6 716

3 716

3 000

20

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

1 000

1 000

Lietuvos statistikos departamentas

100

100

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

425

425

Lietuvos nacionalinis muziejus

800

800

Lietuvos dailės muziejus

900

900

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

250

250

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

5 400

5 400

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

1 500

1 500

Nacionalinis Kauno dramos teatras

1 210

 

1 210

 

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

1 800

1 800

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

600

600

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

1 308

1 308

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

21 237

19 404

1 833

Valstybės tarnybos departamentas

5

5

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

1 867

1 867

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

8 000

8 000

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

6

6

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

64

64

Nacionalinė teismų administracija

106

106

Teismai

244

244

iš jų:

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

30

30

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

6

6

Lietuvos apeliacinis teismas

16

16

Vilniaus apygardos teismas

18

18

Kauno apygardos teismas

11

11

Klaipėdos apygardos teismas

28

28

Šiaulių apygardos teismas

7

7

Panevėžio apygardos teismas

5

5

Vilniaus miesto apylinkės teismas

18

18

Kauno apylinkės teismas

17

17

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

5

5

Šiaulių apylinkės teismas

3

3

Panevėžio miesto apylinkės teismas

2

2

Druskininkų miesto apylinkės teismas

1

1

Palangos miesto apylinkės teismas

1

1

Alytaus rajono apylinkės teismas

6

6

Biržų rajono apylinkės teismas

1

1

Joniškio rajono apylinkės teismas

1

1

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

1

1

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1

1

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1

1

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2

2

Mažeikių rajono apylinkės teismas

2

2

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1

1

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1

1

Skuodo rajono apylinkės teismas

16

16

Šakių rajono apylinkės teismas

1

1

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1

1

Šilutės rajono apylinkės teismas

1

1

Švenčionių rajono apylinkės teismas

1

1

Tauragės rajono apylinkės teismas

1

1

Telšių rajono apylinkės teismas

1

1

Trakų rajono apylinkės teismas

3

3

Utenos rajono apylinkės teismas

1

1

Varėnos rajono apylinkės teismas

1

1

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

5

5

Vilniaus rajono apylinkės teismas

4

4

Visagino miesto apylinkės teismas

1

1

Vilniaus apygardos administracinis teismas

18

18

Kauno apygardos administracinis teismas

2

2

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1

1

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1

1

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

200

200

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

10

10

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

21 000

21 000

21 000

Lietuvos energetikos institutas

4 080

4 080

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

1 450

1 450

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

40

40

Lietuvos istorijos institutas

110

110

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

100

100

Lietuvių kalbos institutas

100

100

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

300

300

Lietuvos teisės institutas

100

100

Lietuvos socialinių tyrimų centras

100

100

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

120

120

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

10 300

10 300

Gamtos tyrimų centras

1 400

1 400

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

4 000

4 000

Lietuvos mokslų akademija

305

305

IŠ VISO:

1 749 548

1 449 929

299 619

41 420

 

* Iš šių lėšų skiriama bendroms biudžeto reikmėms:

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos – 128 526 tūkst. litų (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.

 


 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

3 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Iš viso

iš jų:

asignavimai išlaidoms

asignavimai turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmokesčiui

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

12 292

12 292

8 910

 

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

6 374

6 374

4 550

 

Lietuvos apeliacinis teismas

11 034

11 018

8 020

16

Vilniaus apygardos teismas

14 810

14 810

10 644

 

Kauno apygardos teismas

11 098

11 098

7 899

 

Klaipėdos apygardos teismas

7 062

7 062

5 116

 

Šiaulių apygardos teismas

5 402

5 402

3 920

 

Panevėžio apygardos teismas

5 086

5 086

3 704

 

Vilniaus miesto apylinkės teismas

23 587

23 587

16 528

 

Kauno apylinkės teismas

13 955

13 955

9 899

 

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

7 784

7 784

5 552

 

Šiaulių apylinkės teismas

6 260

6 260

4 452

 

Panevėžio miesto apylinkės teismas

5 243

5 243

3 661

 

Druskininkų miesto apylinkės teismas

1 077

1 077

743

 

Palangos miesto apylinkės teismas

810

810

556

 

Akmenės rajono apylinkės teismas

1 011

1 011

695

 

Alytaus rajono apylinkės teismas

3 100

3 100

2 175

 

Anykščių rajono apylinkės teismas

1 014

1 014

693

 

Biržų rajono apylinkės teismas

1 043

1 043

717

 

Ignalinos rajono apylinkės teismas

1 065

1 065

758

 

Jonavos rajono apylinkės teismas

2 077

2 077

1 477

 

Joniškio rajono apylinkės teismas

916

916

621

 

Jurbarko rajono apylinkės teismas

1 035

1 035

714

 

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

1 445

1 445

976

 

Kėdainių rajono apylinkės teismas

1 638

1 638

1 141

 

Kelmės rajono apylinkės teismas

998

998

693

 

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1 481

1 481

1 007

 

Kretingos rajono apylinkės teismas

1 180

1 180

826

 

Kupiškio rajono apylinkės teismas

774

774

542

 

Lazdijų rajono apylinkės teismas

997

997

654

 

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2 921

2 921

2 058

 

Mažeikių rajono apylinkės teismas

1 866

1 866

1 293

 

Molėtų rajono apylinkės teismas

806

806

546

 

Pakruojo rajono apylinkės teismas

885

885

606

 

Pasvalio rajono apylinkės teismas

1 041

1 041

717

 

Plungės rajono apylinkės teismas

1 509

1 509

1 016

 

Prienų rajono apylinkės teismas

1 100

1 100

765

 

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1 373

1 373

954

 

Raseinių rajono apylinkės teismas

1 014

1 014

699

 

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1 421

1 421

994

 

Skuodo rajono apylinkės teismas

827

827

559

 

Šakių rajono apylinkės teismas

986

986

668

 

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1 181

1 181

816

 

Šilalės rajono apylinkės teismas

1 030

1 030

726

 

Šilutės rajono apylinkės teismas

1 843

1 843

1 286

 

Širvintų rajono apylinkės teismas

814

814

561

 

Švenčionių rajono apylinkės teismas

1 029

1 029

721

 

Tauragės rajono apylinkės teismas

1 732

1 732

1 185

 

Telšių rajono apylinkės teismas

1 404

1 404

982

 

Trakų rajono apylinkės teismas

1 747

1 747

1 175

 

Ukmergės rajono apylinkės teismas

1 487

1 487

1 045

 

Utenos rajono apylinkės teismas

1 717

1 717

1 222

 

Varėnos rajono apylinkės teismas

844

843

579

1

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

1 305

1 305

894

 

Vilniaus rajono apylinkės teismas

2 575

2 575

1 836

 

Visagino miesto apylinkės teismas

1 043

1 042

730

1

Zarasų rajono apylinkės teismas

871

871

605

 

Vilniaus apygardos administracinis teismas

6 771

6 765

4 890

6

Kauno apygardos administracinis teismas

2 522

2 522

1 765

 

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1 719

1 719

1 222

 

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1 405

1 405

1 017

 

Panevėžio apygardos administracinis teismas

1 170

1 170

838

 

IŠ VISO:

201 606

201 582

142 813

24

 


 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

4 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOS tikslinėS dotacijOS, SKIRIAMOS savivaldybių biudžetams

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Dotacijos paskirties pavadinimas

Iš viso

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti

120

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija

 

204

 

iš jų:

 

 

piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti

127

 

valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti

77

Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija

dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją

1 064

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

 

33 894

 

iš jų:

 

 

valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei

1 840

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

734

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

31 320

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

 

456 132

 

iš jų:

 

 

socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti

174 463

 

socialinei paramai mokiniams

113 851

 

socialinėms paslaugoms

76 965

 

vaikų ir jaunimo teisių apsaugai

22 126

 

dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas

26 677

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

23 900

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

18 150

 

iš jų:

savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti

13 300

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija

 

63 871

 

iš jų:

 

 

visuomenės sveikatos priežiūros funkcijoms vykdyti

30 585

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

11 702

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

21 584

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

 

8 961

 

iš jų:

 

 

civilinės būklės aktams registruoti

7 026

 

valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti

1 935

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija

 

2 010 877

 

iš jų:

 

 

mokinio krepšeliui finansuoti

1 933 662

 

savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

51 730

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

25 485

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija

 

1 400

 

iš jų:

 

 

Tytuvėnų bernardinų vienuolyno atstatymo darbams

1 000

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

400

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija

 

63 178

 

iš jų:

 

 

Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti

160

 

civilinei saugai

4 663

 

priešgaisrinei saugai

55 653

 

gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti

2 402

 

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

 

300

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija

 

63 493

 

iš jų:

 

 

savivaldybėms priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise

1 285

 

žemės ūkio funkcijoms atlikti

27 127

 

melioracijai

35 081

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti

4 761

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

 

23 689

IŠ VISO:

 

2 731 644

 

 

 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

5 priedėlis

 

Lietuvos respublikos

2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS PAJAMŲ MAŽĖJIMUI KOMPENSUOTI

 

 

tūkst. Lt

 

Savivaldybės pavadinimas

Iš viso

 

 

 

Alytaus miesto

12 942

 

Birštono

9 277

 

Druskininkų

4 320

 

Marijampolės

2 143

 

Neringos

1 249

 

Panevėžio miesto

6 839

 

Visagino

6 245

 

Akmenės rajono

18 219

 

Alytaus rajono

7 783

 

Anykščių rajono

9 658

 

Biržų rajono

5 018

 

Ignalinos rajono

6 736

 

Jonavos rajono

8 549

 

Joniškio rajono

4 949

 

Jurbarko rajono

8 390

 

Kaišiadorių rajono

3 234

 

Kėdainių rajono

4 931

 

Kelmės rajono

12 512

 

Kretingos rajono

1 579

 

Kupiškio rajono

4 215

 

Lazdijų rajono

7 566

 

Mažeikių rajono

8 892

 

Molėtų rajono

5 229

 

Pakruojo rajono

3 288

 

Panevėžio rajono

10 028

 

Pasvalio rajono

6 846

 

Plungės rajono

3 513

 

Prienų rajono

4 146

 

Radviliškio rajono

13 526

 

Raseinių rajono

10 766

 

Rokiškio rajono

6 870

 

Skuodo rajono

4 855

 

Šakių rajono

5 252

 

Šalčininkų rajono

7 161

 

Šiaulių rajono

5 824

 

Šilalės rajono

8 578

 

Šilutės rajono

10 184

 

Širvintų rajono

1 848

 

Švenčionių rajono

2 585

 

Tauragės rajono

10 246

 

Telšių rajono

8 280

 

Trakų rajono

3 595

 

Ukmergės rajono

7 305

 

Utenos rajono

6 275

 

Varėnos rajono

6 153

 

Vilkaviškio rajono

8 189

 

Vilniaus rajono

8 766

 

Zarasų rajono

7 761

 

Elektrėnų

917

 

Kalvarijos

3 418

 

Kazlų Rūdos

1 550

 

Pagėgių

3 386

 

Rietavo

1 766

 

IŠ VISO:

343 352

 

 


 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

6 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2014 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius

iš jų:

gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš valstybės iždo sąskaitos)

įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti

 

 

 

Vilniaus miesto

670 897

527 367

114 457

Alytaus miesto

61 341

49 813

 

Birštono

5 704

3 162

 

Druskininkų

24 191

16 727

 

Kauno miesto

451 906

385 302

24 387

Klaipėdos miesto

213 553

177 673

14 841

Marijampolės

63 754

46 859

 

Neringos

14 707

6 055

 

Palangos miesto

32 610

16 136

1 044

Panevėžio miesto

106 696

89 687

 

Šiaulių miesto

131 668

105 858

1 774

Visagino

26 159

23 268

 

Akmenės rajono

24 069

14 954

 

Alytaus rajono

28 640

10 055

 

Anykščių rajono

30 129

13 075

 

Biržų rajono

28 924

15 009

 

Ignalinos rajono

19 969

8 122

 

Jonavos rajono

52 072

42 567

 

Joniškio rajono

27 996

16 644

 

Jurbarko rajono

30 784

14 854

 

Kaišiadorių rajono

40 778

23 241

 

Kauno rajono

87 745

67 829

4 359

Kėdainių rajono

56 324

37 007

 

Kelmės rajono

32 312

13 763

 

Klaipėdos rajono

54 635

38 151

1 414

Kretingos rajono

41 645

25 817

 

Kupiškio rajono

21 009

10 665

 

Lazdijų rajono

22 393

9 238

 

Mažeikių rajono

58 638

45 116

 

Molėtų rajono

21 387

9 269

 

Pakruojo rajono

26 670

13 086

 

Panevėžio rajono

39 951

22 343

 

Pasvalio rajono

29 769

16 684

 

Plungės rajono

37 669

21 350

 

Prienų rajono

29 377

13 807

 

Radviliškio rajono

43 333

26 179

 

Raseinių rajono

38 131

18 249

 

Rokiškio rajono

35 268

20 119

 

Skuodo rajono

20 746

9 482

 

Šakių rajono

33 454

18 268

 

Šalčininkų rajono

34 643

15 313

 

Šiaulių rajono

44 884

25 404

 

Šilalės rajono

26 725

12 615

 

Šilutės rajono

44 090

25 250

 

Širvintų rajono

17 911

8 536

 

Švenčionių rajono

28 850

16 222

 

Tauragės rajono

42 860

24 611

 

Telšių rajono

46 731

25 190

 

Trakų rajono

35 465

27 090

 

Ukmergės rajono

40 870

23 519

 

Utenos rajono

43 681

30 877

 

Varėnos rajono

26 337

12 480

 

Vilkaviškio rajono

42 005

20 594

 

Vilniaus rajono

95 925

69 234

 

Zarasų rajono

19 959

8 283

 

Elektrėnų

28 331

19 737

 

Kalvarijos

11 715

4 143

 

Kazlų Rūdos

13 641

8 211

 

Pagėgių

9 751

3 692

 

Rietavo

9 002

4 291

 

IŠ VISO:

3 480 379

2 428 142

162 276

 


 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

7 priedėlis

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2014–2016 METŲ PROGRAMA

(pagal investavimo sritis)

 

Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2014–2016 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, valstybės garantuojamų paskolų ir valstybės vardu pasiskolintos lėšos (tūkst. Lt):

 

Sritis

2014
metams
iš viso

iš jų

2015
metams
iš viso

2016
metams
iš viso

valstybės biudžetas

valstybės garantuojamos paskolos

valstybės vardu pasiskolintos lėšos

Valstybės valdymas

50 339

50 339

36 541

32 652

Krašto apsauga

103 788

103 788

103 788

103 788

Viešoji tvarka

32 596

32 596

30 795

18 968

Švietimas

642 239

592 239

50 000

443 895

127 353

Sveikatos apsauga

281 015

281 015

128 641

125 700

Socialinė apsauga

93 856

93 856

68 964

24 767

Aplinkos apsauga

471 565

471 565

438 686

145 453

Kultūra

97 240

97 240

118 010

152 609

Žemės ūkis

126 326

126 326

85 085

9 643

Visuomenės apsauga

365 345

365 345

404 983

290 665

Transportas ir ryšiai

2 077 089

2 077 089

2 369 781

1 726 344

Kita veikla

781 615

481 615

300 000

492 317

358 941

IŠ VISO:

5 123 013

4 773 013

300 000

50 000

4 721 486

3 116 883

 


 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

8 priedėlis

 

2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS

2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę

4 190

iš jo:

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

0

II. Numatoma 2014 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę

21 190

iš jų:

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

11 334

Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo (arba juridinio asmens, perėmusio valstybės įmonės Valstybės turto fondo teises ir pareigas) funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

9 856

III. Išlaidos

1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

11 334

2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti

4 756

3. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo (arba juridinio asmens, perėmusio valstybės įmonės Valstybės turto fondo teises ir pareigas) funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

5 100

Iš viso išlaidų:

21 190

IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę

0

 

2014 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę

203 562

iš jo:

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų

11 340

iš jų:

 

pajamos iš Privatizavimo fondo

11 334

pajamos iš lėšų investavimo

6

III. Išlaidos

0

IV. Lėšos, kurios 2014 metais gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

iki 2014 m. gruodžio 31 d.

200 000

V. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę (I + II - III)

214 902

iš jo:

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

9 priedėlis

 

2014 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

tūkst. Lt

Eil.

Nr.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis

Rodiklio reikšmė

1.

Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2013 m. gruodžio 31 d.

 

43 000

2.

Pajamos 2014 metais:

 

2.1.

Ignalinos programų lėšų palūkanos

0

2.2.

Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansinių institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai

0

2.3.

Lėšos, gautos už valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės parduotą turtą

4 000

2.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos

15

2.5.

Palūkanos už Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius

594

2.6.

Kitos lėšos*

0

 

Iš viso pajamų:

4 609

3.

Išlaidos 2014 metais:

 

3.1.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti

1 223

3.2.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti

25 800

3.3.

Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti

15 166

3.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti

820

3.5.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti

596

3.6.

Kitos išlaidos**

4

 

Iš viso išlaidų:

43 609

4.

Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2014 m. gruodžio 31 d.

4 000

 

* Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praeitų metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominaliosios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos lėšos.

** Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominaliosios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos išlaidos.

 

 

 

Lietuvos Respublikos

2014 metų valstybės biudžeto ir

savivaldybių biudžetų finansinių

rodiklių patvirtinimo įstatymo

10 priedėlis

 

2014 mETų Garantinio fondo lėšų sąmatA

 

 

 

tūkst. Lt

Eil.

Nr.

Garantinio fondo sąmatos rodiklis

Rodiklio reikšmė

1.

Numatomas lėšų likutis 2014 m. sausio 1 d.

30 000

2.

PAJAMOS IR ĮPLAUKOS:

 

2.1.

Darbdavių įmokos

43 000

2.2.

Privatizavimo fondo lėšos

0

2.3.

Valstybės biudžeto lėšos

0

2.4.

Lėšos, gautos iš darbdavių Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti

1 000

2.5.

Fizinių ir juridinių asmenų, kitų organizacijų ir jų padalinių savanoriškos įmokos

0

2.6.

Pajamos už investuotas laikinai laisvas Garantinio fondo lėšas

202

2.7.

Kitos teisėtai gautos lėšos

0

 

Iš viso pajamų ir įplaukų:

44 202

3.

Bendra pajamų, įplaukų ir likučio suma

74 202

4.

IŠLAIDOS:

 

4.1.

Išmokos darbuotojams

40 000

4.2.

Apmokėjimas už paraiškų parengimą ir banko operacijas

520

4.3.

Garantinio fondo administravimo išlaidos

166

4.4.

Laikinai laisvų Garantinio fondo lėšų investavimo išlaidos

4

 

Iš viso išlaidų:

40 690

5.

Numatomas lėšų likutis 2015 m. sausio 1 d.

33 512