PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2010 M. GRUODŽIO 23 D. sPRENDIMO NR. T1-296 „DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO SOCIALINĖS RIZIKOS ŠEIMOMS, AUGINANČIOMS VAIKUS, TVARKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. spalio 29 d. Nr.T1-287
Plungė
1. Pakeisti Plungės rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T1-296 patvirtintos Socialinių paslaugų teikimo socialinės rizikos šeimoms, auginančioms vaikus, tvarkos:
1.1. 15 punktą ir jį išdėstyti taip:
„15. Sprendimus dėl socialinių paslaugų socialinės rizikos šeimai ir joje augantiems vaikams skyrimo, sustabdymo, nutraukimo priima Socialinės paramos skyriaus vedėjas per 3 kalendorines dienas nuo socialinio darbuotojo šeimos socialinių paslaugų poreikio vertinimo išvadų pateikimo ir užpildo Sprendimo dėl socialinių paslaugų ir specialiosios pagalbos priemonių asmeniui skyrimo SP-9 formą“;
1.3. 20.5. punktą ir jį išdėstyti taip:
1.4. 20.7. punktą ir jį išdėstyti taip:
2. Papildyti Plungės rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T1-296 patvirtintos Socialinių paslaugų teikimo socialinės rizikos šeimoms, auginančioms vaikus, tvarkos 20 punktą 11 papunkčiu:
PATVIRTINTA
Socialinių paslaugų teikimo socialinės rizikos
šeimoms, auginančioms vaikus, tvarkos
1 priedas
(Plungės savivaldybės tarybos 2015 m. spalio
29 d. sprendimo Nr. T1-287 redakcija)
ŠEIMOS KORTELĖ
Šeimos sudėtis:
Giminystės ryšys |
Vardas, pavardė |
gimimo data (a. k.) |
Užimtumas |
Darbovietė/ mokykla |
Kitos įstaigos, organizacijos, specialistai, kurie padeda šeimai, kokią pagalbą teikia, periodiškumas |
Tėvai |
|
|
|
|
|
Vaikai |
|
|
|
|
|
Sugyventinis |
|
|
|
|
|
Kiti asmenys, gyvenantys kartu su šeima:
Vardas, pavardė |
Ryšys |
Gimimo data |
Užimtumas |
Pastabos |
|
|
|
|
|
Šeimos adresas (deklaruota gyvenamoji vieta ir faktinė gyvenamoji vieta), tel. Nr. _______________________________________________________________
Pragyvenimo šaltiniai ir šeimos maitintojai (darbo pajamos, valstybės išmokos, alimentai, kitos pajamos), iš viso: _____________________________________
Skolos (įsiskolinimai paslaugų teikėjams, paimti kreditai): __________________________________________________________________________________
Gyvenimo sąlygos: ______________________________________________________________________________________________________________
Šeimos narių sveikata: __________________________________________________________________________________________________________
Kitos problemos: ________________________________________________________________________________________________________________
Šeimos rizikos lygis ir kategorija:
Šeimos kategorija Rizikos lygis |
Socialiai apleista šeima |
Ribotų galimybių šeima |
Nedarni šeima |
Multiprobleminė šeima |
Kita |
Sunkios rizikos šeima (4-5 kartai per savaitę) |
|
|
|
|
|
Vidutinės rizikos šeima (2-3 kartai per savaitę) |
|
|
|
|
|
Lengvos rizikos šeima (1-4 kartai per mėnesį) |
|
|
|
|
|
Artimieji, draugai, kt. asmenys su kuriais šeima palaiko ryšį: ___________________________________________________________________________
Giminės, draugai, kt. asmenys su kuriais ryšys nutrūkęs: ______________________________________________________________________________
Priežastys, dėl kurios šeima priskirta socialinei rizikai: ________________________________________________________________________________
Kita reikšminga informacija apie šeimą: ____________________________________________________________________________________________
Socialinė darbuotoja darbui su socialinės rizikos šeimomis _______________ ____________________________
(vardas ir pavardė, parašas) Užpildymo data: ______________
Šeima išbraukta iš socialinės rizikos šeimų apskaitos (data, įsakymo Nr., priežastis): _________________________________________________________
Ar šeimai būtinos ir ar teikiamos paslaugos po išbraukimo? Jei taip, tai kokios? _________________________________________________________ Tolimesni veiksmai: ______________________________________________________________________________________________________________
PATVIRTINTA
Socialinių paslaugų teikimo socialinės rizikos
šeimoms, auginančioms vaikus, tvarkos
2 priedas
(Plungės savivaldybės tarybos 2015 m. spalio
29 d. sprendimo Nr. T1-287 redakcija)
_________________________________ŠEIMAI
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR APSILANKYMŲ SUVESTINĖ
Teikėjas_____________________________________________________________
20... m. ................. ..... d.
Data, laikas
|
Suteikta paslauga klientui ir (arba) kita socialinio darbuotojo veikla |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pildė __________________________________ _______________________
(vardas, pavardė, pareigos) (parašas)
PATVIRTINTA
Socialinių paslaugų teikimo socialinės rizikos
šeimoms, auginančioms vaikus, tvarkos
3 priedas
(Plungės savivaldybės tarybos 2015 m. spalio
29 d. sprendimo Nr. T1-287 redakcija)
201___- KALENDORINIŲ METŲ SUSITARIMAS DĖL BENDROS VEIKLOS SIEKIANT POKYČIŲ
20.... m. ...................... ........ d.
(pildymo data)
Šį bendros veiklos planą sudarė:
Kliento (-ų) vardas (-ai), pavardė (-ės)________________________________________________
Adresas (susitarimo sudarymo dieną):________________________________________________
Socialinis darbuotojas ____________________________________________________________
Ką mes kartu bandome atlikti:
Mūsų bendras tikslas: _____________________________________________________________
Mūsų uždaviniai tikslui pasiekti: ____________________________________________________
Kad pasiektume šiuos uždavinius ir tikslą, mes sutariame mažais žingsneliais įvykdyti / pasiekti:
Šeima turi:
Eil. Nr. |
Įvykdyti / pasiekti |
Įvykdymo terminas |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
Socialinis darbuotojas turi:
Eil. Nr. |
Įvykdyti / padėti |
Įvykdymo terminas |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
Kiti svarbūs susitarimo įgyvendinimo aspektai:______________________________________
Susitarimo peržiūrėjimo ir pervertinimo data _______________________________________
Šis planas papildomas (data) ____________________________________________________
Dėl: ___________________________________________________________________
Bendros veiklos plane prisiimti įsipareigojimai įvykdyti / neįvykdyti:
Nr. |
Šeima |
Socialinis darbuotojas |
||||
|
Įvykdė |
Neįvykdė |
Priežastys, jei nepavyko įvykdyti |
Įvykdė |
Neįvykdė |
Priežastys, jei nepavyko įvykdyti |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
Socialinio darbuotojo išvados: ______________________________________
Šeimos atstovas (-ai) ___________ _____________________
(parašas) (vardas, pavardė)
___________ ____________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Socialinis darbuotojas ______________ ___________________
(parašas) (vardas, pavardė)
PATVIRTINTA
Socialinių paslaugų teikimo socialinės rizikos
šeimoms, auginančioms vaikus, tvarkos
4 priedas
(Plungės savivaldybės tarybos 2015 m. spalio
29 d. sprendimo Nr. T1-287 redakcija)
SOCIALINIO DARBO SU ŠEIMA METINĖ ATASKAITA
20... m. ................. ..... d.
1. Šeima:
· Motina (pamotė, sugyventinė), gimimo metai: __________________________________________
· Tėvas (patėvis, sugyventinis), gimimo metai: ___________________________________________
· Vaikai, gimimo data: __________________ ___________________________________________
2. Kiti svarbūs šeimai asmenys (senelė, senelis, teta, dėdė, kt.):_________________________________
3. Šeimos deklaruota ir faktinė gyvenamoji vieta: __________________________________________
4. Šeimos narių užimtumas, vidutinės pajamos ir turimi įsiskolinimai: ___________________________
5. Šeimos rizikos laipsnis, kategorija ir paslaugų teikimo dažnumas: __________________________
6. Pagrindinės problemos, iškilusios per ataskaitinį laikotarpį: __________________________________
7. Socialinio darbo šeimoje tikslas: _______________________________________________________
8. Teiktos (teikiamos) ar organizuotos (organizuojamos) socialinės paslaugos ir šeimos dalyvavimas veiklose:
Suteiktos paslaugos |
Suaugusiems šeimos nariams (teikimo dažnumas) |
Vaikams (teikimo dažnumas) |
Šeimos (vaikų) dalyvavimas veikloje |
Pastabos
|
||
Informavimas |
|
|
|
|
||
Konsultavimas |
|
|
|
|
||
Tarpininkavimas ir atstovavimas |
|
|
|
|
||
Maitinimo organizavimas (labdara, maisto paketai) |
|
|
|
|
||
Aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne |
|
|
|
|
||
Transporto organizavimas |
|
|
|
|
||
Sociokultūrinės paslaugos (laisvalaikis, sportas, vaikų užimtumas) |
|
|
|
|
||
Asmeninės higienos (skalbimo, dušo) paslaugų organizavimas |
|
|
|
|
||
Lydėjimas į įvairias įstaigas |
|
|
|
|
||
Kasdienio gyvenimo įgūdžių ugdymas ir palaikymas (pagalba buityje ir namų ruošoje, tvarkant pinigų apskaitą, apsiperkant, mokant mokesčius, prižiūrint vaikus, bendraujant ir kt.) |
|
|
|
|
||
Darbinių įgūdžių ugdymas (siuvimas, mezgimas, dailės dirbiniai, keramika, savarankiškas patalpų ir aplinkos tvarkymas ir kt.) |
|
|
|
|
||
Psichosocialinės pagalbos organizavimas |
|
|
|
|
||
Sveikatos priežiūros paslaugų organizavimas |
|
|
|
|
||
Socialinė priežiūra vaikų dienos centre |
|
|
|
|
||
Pagalbos tėvams, siekiant sugrąžinti vaiką į šeimą, kai jam nustatyta laikinoji globa (rūpyba), organizavimas |
|
|
|
|
||
Kitos (įrašykite) |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
Pokyčiai šeimoje:
8.1. Teigiami pokyčiai _________________________________________________________
8.2. Išlieka neigiama ____________________________________________________________
Socialinio darbuotojo išvada: _____________________________________________
Socialinis darbuotojas ___________________________________
(vardas, pavardė, parašas)
PATVIRTINTA
Socialinių paslaugų teikimo socialinės rizikos
šeimoms, auginančioms vaikus, tvarkos
5 priedas
(Plungės savivaldybės tarybos 2015 m. spalio
29 d. sprendimo Nr. T1-287 redakcija)
ATVEJO APRAŠYMAS
20... m. ................. ..... d.
Klientas: ________________________________________________________________________
Susitikimo data __________________________________________________________________
Susitikimo vieta: __________________________________________________________________
Atvejo aprašymas: ________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Išvados ir rekomendacijos: _________________________________________________________
Socialinis darbuotojas __________________________
(vardas, pavardė, parašas)
PATVIRTINTA
Socialinių paslaugų teikimo socialinės rizikos
šeimoms, auginančioms vaikus, tvarkos
6 priedas
(Plungės savivaldybės tarybos 2015 m. spalio
29 d. sprendimo Nr. T1-287 redakcija)
SUSITARIMAS DĖL PAGALBOS PASKIRSTANT ŠEIMOS PAJAMAS
20.... m. ............................ ..... d.
Aš, ....................................................................................................................................................,
(vardas, pavardė, gimimo data ar asmens kodas)
gyvenantis (-i)....................................................................................................................................,
(adresas)
sutinku, kad socialinis darbuotojas ..................................................................................................
(vardas, pavardė)
tarpininkautų bei padėtų man paskirstant gaunamas pajamas.
................................
(parašas)
Eil. Nr. |
Data |
Suma |
Pinigų panaudojimo tikslas (maistui, drabužiams, buitinėms prekėms, mokesčiams ir pan.) |
Išlaidos |
Pinigų likutis |
Kliento parašas |
Socialinio darbuotojo parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...............................................................................................................................................................
(socialinio darbuotojo vardas, pavardė, parašas, data)