Pasvalio rajono savivaldybės taryba
Sprendimas
DĖL PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS RENGIMO IR ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2016 m. gruodžio 21 d. Nr. T1-243
Pasvalys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 18 punktu, 18 straipsnio 1 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymo 41 straipsniu, 63 straipsnio 5 punktu, Pasvalio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiais galios:
2.1. Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2008 m. rugsėjo 30 d. sprendimą Nr. T1-198 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos nuostatų patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Pasvalio rajono savivaldybės tarybos
2016 m. gruodžio 21 d. sprendimu
Nr. T1-243
PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS RENGIMO IR ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos (toliau – Specialioji programa) sudarymą, programos lėšų šaltinius, projektų priemonių finansavimo tvarką, paraiškų skelbimą, pateikimą, priėmimą, paraiškų atranką ir vertinimą, viešinimą, sutarčių sudarymą, Specialiosios programos atskaitomybę ir kontrolę.
2. Specialioji programa – tai kompleksas visuomenės sveikatos ugdymo, profilaktikos ir saugos priemonių, kurios įgyvendinamos siekiant pagerinti gyventojų sveikatą ir gyvenimo kokybę.
3. Specialiosios programos paskirtis – remti Pasvalio rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) vykdomas visuomenės sveikatinimo priemones.
II SKYRIUS
SPECIALIOSIOS PROGRAMOS SUDARYMAS
5. Specialioji programa rengiama atsižvelgiant į Lietuvos sveikatos programoje numatytas sveikatinimo veiklos kryptis, Nacionalinės sveikatos tarybos, Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijas, Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos ataskaitos rezultatus ir kitus teisės aktus.
6. Specialiosios programos prioritetines kryptis kasmet nustato Savivaldybės Bendruomenės sveikatos taryba (toliau – Bendruomenės sveikatos taryba).
7. Specialiosios programos priemonių atrankos būdai:
7.1. tiksliniai Specialiosios programos asignavimai Savivaldybės strateginiuose dokumentuose (strateginiame veiklos plane, Savivaldybės kompleksinėse programose ar kt.), numatytoms sveikatinimo priemonėms įgyvendinti;
7.2. Savivaldybės bendruomenės sveikatinimo priemonių rėmimas, skelbiant paraiškų atrankos konkursą;
7.3. Savivaldybės administracija ir Bendruomenės sveikatos taryba atsižvelgdama į Pasvalio rajono gyventojų poreikius, sveikatos politiką bei teisės aktus, atsiradusias nenumatytas problemas sveikatos srityje gali skirti Specialiosios programos lėšas konkrečiai problemai spręsti. Lėšos priemonei skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – Administracijos direktorius) įsakymu. Tam numatomos atskiros lėšos.
8. Specialiojoje programoje turi būti šios dalys: tikslas, uždaviniai, prioritetai, programos lėšos, programos įgyvendinimo finansavimas, programos įgyvendinimas, vertinimo kriterijai, laukiami rezultatai.
9. Specialiąją programą kartu su priemonių finansavimo sąmatos plano projektu kiekvienais metais rengia Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vyriausiasis specialistas (Savivaldybės gydytojas) (toliau – Savivaldybės gydytojas), atsižvelgdamas į Specialiosios programos paraiškų vertinimo komisijos (toliau – Vertinimo komisija) ir Bendruomenės sveikatos tarybos pasiūlymus bei nustatytas programos prioritetines kryptis. Specialiąją programą tvirtina Savivaldybės taryba ne vėliau kaip iki einamųjų metų gegužės 1 d.
III SKYRIUS
SPECIALIOSIOS PROGRAMOS LĖŠOS
11. Programos priemonės yra finansuojamos Savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšomis.
12. Specialiosios programos finansavimo šaltiniai:
IV SKYRIUS
SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PROJEKTŲ PRIEMONIŲ FINANSAVIMO TVARKA
13. Maksimali Specialiosios programos vieno projekto veikloms įgyvendinti skiriama suma negali viršyti 2.500 (du tūkstančiai penki šimtai) Eur, išskyrus tuos atvejus, jei Vertinimo komisija ir Bendruomenės sveikatos taryba nusprendžia kitaip, įvertindama projekto svarbą Pasvalio rajono gyventojams.
14. Specialiosios programos lėšomis finansuojami tie projektai, kurių tikslai, uždaviniai ir veiklos susijusios su visuomenės sveikata, sveikatos išsaugojimu, stiprinimu, stebėjimu, sauga. Įprastinės/kasdienės įstaigų/organizacijų veiklos gali būti finansuojamos tik iš dalies.
15. Tinkamos finansuoti išlaidų kategorijos:
15.1. projekto įgyvendinimui būtinų kanceliarinių prekių, prizų, suvenyrų, sveikatinimo inventoriaus įsigijimas;
15.4. samdomų darbuotojų (lektorių) paskaitų, praktinių užsiėmimų, seminarų, konsultacijų apmokėjimas; projekto dalyvių maitinimas;
15.5. projektui būtinos viešinimo priemonės: skrajutės, bukletai, skelbimai, nuotraukos, ryšio paslaugos ir kt.;
15.6. higienos, medicinos priemonių, dezinfekcinių, dezinsekcinių ir deratizacinių medžiagų įsigijimas;
16. Nefinansuojamos išlaidų kategorijos:
16.1. asmens sveikatos priežiūros paslaugos, už kurias yra apmokama iš privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų; valstybės lėšomis finansuojamos visuomenės sveikatos paslaugos;
16.5. transporto priemonių remontas ir eksploatacinių (išskyrus kuro ir nuomos) išlaidų apmokėjimas;
16.6. pareiškėjui nuosavybės teise priklausančių patalpų nuomos išlaidos; išlaidos, skirtos kasdienei įstaigos veiklai, organizacijos veiklai apmokėti;
17. Esant būtinybei, projekto/priemonės lėšos gali būti perkeliamos iš vienos sąmatos eilutės į kitą, bet ne daugiau kaip 15 proc. sąmatos eilutės vertės. Dėl lėšų perkėlimo projekto/priemonės vykdytojas su motyvuotu prašymu raštu kreipiasi į Savivaldybės gydytoją.
18. Specialiosios programos lėšos, nepanaudotos einamaisiais biudžetiniais metais, lieka Specialiosios programos sąskaitoje ir naudojamos kitais metais.
V SKYRIUS
PARAIŠKŲ PRIĖMIMO SKELBIMAS, PATEIKIMAS IR PRIĖMIMAS
21. Specialiosios programos projektų paraiškas gali teikti biudžetinės ir viešosios įstaigos, asociacijos, bendruomenės, nevyriausybinės organizacijos, veikiančios pagal Lietuvos Respublikoje galiojančius įstatymus.
23. Pranešimas apie paraiškų priėmimą skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt, vietinėje spaudoje.
24. Paraiškos 1 egzempliorius (pagal nustatytą formą (1 priedas) turi būti pateikiamas iki einamųjų metų vasario 1 d. vienu iš būdų: pateikiamas Savivaldybės gydytojui arba siunčiamas registruotu laišku adresu: Vytauto Didžiojo a. 1, Pasvalys (ant voko turi būti žyma „Visuomenės sveikatos rėmimo specialioji programa“).
25. Paraiškas Savivaldybės gydytojas užregistruoja Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos projektų registre.
26. Paraiška ir visi prie paraiškos pridėti dokumentai turi būti pateikti lietuvių kalba, tvarkingai įrišti, sunumeruotais puslapiais.
27. Vienas pareiškėjas gali teikti tik po vieną paraišką Sveikatos programoje numatytiems prioritetams įgyvendinti. Vienas pareiškėjas veiklas gali nusimatyti daugiausia dviem prioritetams.
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ ATRANKA IR VERTINIMAS
29. Paraiškas vertina Administracijos direktorius įsakymu sudaryta Vertinimo komisija. Vertinimo komisija sudaroma iš penkių Administracijos direktoriaus paskirtų kompetentingų, patirties paraiškų/projektų vertinime turinčių, Savivaldybės administracijos (3 asmenys) ir Savivaldybės įstaigų (2 asmenys) specialistų. Administracijos direktorius turi teise savo įsakymu paskirti Vertinimo komisijos pirmininką, panaikinti Vertinimo komisiją ir keisti jos sudėtį. Vertinimo komisijos sekretorius renkamas pirmojo posėdžio metu iš esamų komisijos narių. Vertinimo komisijos narių sąrašas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt.
30. Vertinimo komisijos nariu negali būti paraišką pateikusios institucijos vadovas. Vertinimo komisijos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos vertinimo, jei yra susijęs su vertinama paraiška.
31. Paraiškos vertinamos ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės paraiškų pateikimo konkursui dienos.
32. Vertinimo komisijos darbo forma yra posėdžiai. Vertinimo komisijos darbą organizuoja Vertinimo komisijos pirmininkas. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja daugiau kaip pusė Vertinimo komisijos narių. Pirmasis komisijos posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paskutinės paraiškų pateikimo konkursui dienos.
33. Vertinimo komisijos nutarimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Vertinimo komisijos pirmininkas ir sekretorius. Posėdžius protokoluoja Vertinimo komisijos sekretorius.
34. Paraiškos nevertinamos, jei pareiškėjai neįsiregistravę Juridinių asmenų registre, neatsiskaitę už anksčiau programoms vykdyti skirtų lėšų panaudojimą nustatyta tvarka arba gautos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį, taip pat nevykdė kitų sutartinių įsipareigojimų.
35. Jei Vertinimo komisija nusprendžia, kad pildant paraišką padarytos klaidos nėra esminės, paraišką pateikęs juridinis asmuo gali ištaisyti klaidas pagal Vertinimo komisijos pastabas iki nurodyto termino.
36. Vertinimo komisija paraiškas vertina balais pagal paraiškų vertinimo kriterijus, nurodytus Tvarkos aprašo 2 priede. Paraiškas vertina kiekvienas komisijos narys atskirai, po to apskaičiuojamas komisijos narių skirtų įvertinimų vidurkis. Maksimalus balų skaičius yra – 39. Jei paraiška įvertinta 21 balu imtinai, tai ji nefinansuojamas. Jei paraiška įvertinama 38–39 balais, siūloma ją finansuoti maksimaliai, jei paraiška įvertinama 22–37 balais, siūlomas dalinis finansavimas.
37. Vertinimo komisija, atsižvelgdama į paraiškos surinktų balų skaičių, nurodyto biudžeto pagrįstumą ir Specialiajai programai skirtų lėšų sumą, sudaro siūlomų remti paraiškų sąrašą ir teikia Bendruomenės sveikatos tarybai siūlymus dėl projektų/priemonių finansavimo ir skiriamų lėšų sumų.
38. Vertinimo komisija svarstymo metu paraiškos teikėjui turi teisę siūlyti neskirti lėšų arba skirti mažesnę už prašomą lėšų sumą, jeigu:
39. Jei priemonei skiriama mažesnė suma nei nurodyta paraiškoje, paraišką pateikusi įstaiga ar organizacija turi teisę sumažinti priemonės įgyvendinimo darbų apimtį, tačiau neturi teisės keisti paraiškoje nurodytų tikslų ir veiklos turinio.
40. Gavus mažesnį finansavimą nei nurodyta paraiškoje, pareiškėjas kartu su Sutartimi bei sąmata, atsižvelgdamas į Vertinimo komisijos rekomendacijas dėl priemonių finansavimo, Savivaldybės gydytojui pateikia patikslintą lėšų panaudojimo suvestinę pagal Tvarkos aprašo 4 priedą bei patikslintą veiklos turinį pagal Paraiškos 7.3 punkto lentelę.
41. Bendruomenės sveikatos taryba, remdamasi Vertinimo komisijos pateiktomis išvadomis, pastabomis bei siūlymais, priima sprendimą dėl paraiškų atrankos ir finansavimo projekto teikimo tvirtinti Savivaldybės tarybai.
VII SKYRIUS
SUTARČIŲ SUDARYMAS
43. Administracijos direktorius per 30 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės tarybos priimto sprendimo dėl lėšų skyrimo Specialiosios programos projektų vykdytojams įsigaliojimo dienos sudaro sutartį dėl Specialiosios programos priemonės/projekto vykdymo (toliau – Sutartis) su pareiškėju.
44. Kartu su Sutartimi turi būti pateikiama sąmata bei skiriamų lėšų poreikio detalizavimas. Visi dokumentai teikiami dviem egzemplioriais.
45. Jei pareiškėjas per 30 kalendorinių dienų nuo minėto sprendimo įsigaliojimo dienos nepasirašo Sutarties, finansavimas neskiriamas.
46. Informacija apie atrinktus finansuoti ir nefinansuoti projektus/priemones skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt.
VIII SKYRIUS
SPECIALIOSIOS PROGRAMOS ATSKAITOMYBĖ IR KONTROLĖ
47. Įvykdžius projektą, projekto vadovas Savivaldybės gydytojui teikia veiklos ataskaitą, bet ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 15 d. pagal 2 priedą. Kartu su šia ataskaita yra teikiamos ir finansinės ataskaitos bei išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos.
48. Už sveikatos projekto lėšų tinkamą panaudojimą, darbų apimčių ir kokybinių parametrų įvykdymą, dalykinės ir finansinės ataskaitų pateikimą atsako projekto vadovas.
49. Specialiosios programos priemonių vykdytojai už Specialiosios programos lėšų panaudojimą atsiskaito sutartyse nustatyta tvarka ir terminais.
50. Finansavimo gavėjai privalo viešinti informaciją, susijusią su Savivaldybės lėšomis finansuojamo projekto vykdymu (per žiniasklaidos priemones, interneto svetaines, socialinius tinklus, leidinius ir pan.).
51. Specialiosios programos priemonių vykdymo ataskaita kasmet iki balandžio 1 d. tvirtinama Savivaldybės taryboje ir viešinama Savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt.
52. Specialiosios programos priemonių vykdymo ataskaita yra sudėtinė Savivaldybės vykdomų visuomenės sveikatos priežiūros funkcijų įgyvendinimo ataskaitos dalis. Ši ataskaita tvirtinama Savivaldybės taryboje ir pateikiama Sveikatos apsaugos ministerijai teisės aktų nustatyta tvarka.
54. Specialiosios programos lėšų naudojimą išlaidų sąmatoje nurodytiems tikslams kontroliuoja Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba.
55. Specialiosios programos įgyvendinimą, lėšų panaudojimo efektyvumo kontrolę pagal kompetenciją vykdo Savivaldybės gydytojas ir Bendruomenės sveikatos taryba. Savivaldybės gydytojas ar Bendruomenės sveikatos taryba, esant būtinybei, gali pareikalauti Specialiosios programos priemonės vykdytojo informacijos apie Specialiosios programos darbų eigą ir lėšų naudojimą.
Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos
rėmimo specialiosios programos rengimo ir
įgyvendinimo tvarkos aprašo
1 priedas
_______________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)
Pasvalio rajono savivaldybės
administracijai
PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PRIEMONIŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO ATRANKOS KONKURSE
_________________
(sudarymo vieta ir data)
1. Pareiškėjo duomenys
1.1. Projekto pavadinimas |
|
1.2. Prioritetai (įvardinti vieną arba du iš kvietimo teikti paraišką) |
|
1.3. Pareiškėjo rekvizitai: |
|
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
Registracijos adresas (gatvė, numeris, miestas, rajonas ir pašto indeksas) |
|
Korespondencijos adresas (jei skiriasi nuo registracijos adreso) |
|
Kontaktinis telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas (susirašinėjimui)* |
|
Banko rekvizitai (pavadinimas, sąskaitos numeris) |
|
*Nurodyti būtina
2. Informacija apie projekto vadovą
Vardas, pavardė |
|
Darbovietės pavadinimas |
|
Pareigos |
|
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas |
|
3. Pareiškėjo patirtis įgyvendinant kitus projektus per paskutinius 3 metus (jei yra patirtis, parašyti iki 5 projektų)
Eil. Nr. |
Projekto pavadinimas |
Paramos šaltinis (-iai) |
Paramos suma (eurais) |
Vaidmuo projekte |
Sąsaja su teikiamu projektu (jeigu yra) |
1. |
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
4. Informacija apie pareiškėjo partnerį (-ius)
4.1. Ar pareiškėjas turi partnerį (-ių) |
£ taip £ ne Jeigu pažymima „Ne,“ 4.2, 4.3 lentelės nepildomos. |
4.2. Projekto įgyvendinimo partneriai: |
||||
Eil. Nr. |
Partnerio pavadinimas |
Adresas |
Tel. Nr., el. paštas |
Bendradarbiavimo statusas (sutartis, susitarimas) |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4.3. Partnerio vaidmuo projekte (aprašyti detaliai): |
||||
1 partneris: |
||||
2 partneris: |
||||
3 partneris: |
5. Projekto loginis pagrindimas
5.1. Iškelta problema. Trumpas projektu sprendžiamos problemos pagrindimas:
|
5.2. Projekto tikslas (-ai) ir uždaviniai (tikslai – išspręsti konkrečia problemą; uždaviniai: konkretūs, kurie bus įgyvendinti siekiant projekto tikslo (iškeltai problemai išspręsti): Tikslas (-ai) – Uždaviniai: 1. 2. 3. ir/ar daugiau |
6. Projekto dalyvių tikslinė (-ės) grupė (ės)
6.1. Įvardinti konkrečias tikslines grupes, kam skirtas projektas:
|
6.2. Įvardinti tikslinės grupės narių skaičių pagal amžiaus grupes (apytiksliai): 0–14 metų – ...; 14–29 – ...; 30–60 – ...; daugiau kaip 60 – ... . |
7. Projekto įgyvendinimo veiklos planas
7.1. Detali projekto veiklų vykdymo vieta: |
|||
7.2. Projekto vykdymo trukmė ( nuo kada iki kada vykdomas; nurodyti ar tęstinis projektas):
|
|||
7.3. projekto vykdymo veiksmų sąrašas (nuoseklus eigos aprašymas): |
|||
Veiksmų sąrašas (planuojami atlikti darbai, veiklos, renginiai ir kita veikla) |
Mėnuo |
Atsakingas vykdytojas |
Pastabos |
7.3.1. |
|
|
|
7.3.2. |
|
|
|
7.3.3. |
|
|
|
..... |
|
|
|
8. Projekto įgyvendinimo lėšos
8.1. Projektui įgyvendinti iš viso reikia _____ eurų (100 proc.) |
8.2. Iš visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos prašoma skirti suma _____eurų ( ______ proc.) |
8.3. Įstaigos/organizacijos indėlis į projektą ________ eurų (______ proc.) |
8.4. Kitų fizinių/juridinių asmenų indėlis į projektą _______ eurų (______proc.) |
9. Projekto veiklų įgyvendinimo rodikliai/vertinimo kriterijai
Eil. Nr. |
Projekto veiklos pavadinimas (iš 7.3 papunkčio)
|
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
....... |
|
|
|
|
10. Laukiami rezultatai
10.1. Planuojamas Projekto poveikis tikslinei grupei ir poveikio įvertinimas (detalizuoti, kas pasikeis, pagerės tikslinei grupei, įgyvendinus projektą):
|
10.2. Projekto tęstinumo galimybė:
|
11. Detalus paprastųjų lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas
(Nurodyti, kokioms priemonėms ar veiklai yra prašomos skirti lėšos, kiekis ir kokia jų suma)
Eil. Nr. |
Išlaidų paskirtis |
Išlaidų detalizavimas (apskaičiavimas) |
Prašoma lėšų iš Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos (eurais) |
Iš viso lėšų (eurais)
|
1. |
Apmokėjimas už darbą lektoriams ir kitiems specialistams ir asmenims, vykdant projektą (išmokos pagal darbo sutartį, autorinę sutartį) |
|
|
|
2. |
Patalpų nuoma (išskyrus, jei patalpos priklauso pačiai organizacijai) |
|
|
|
3. |
Transportas (nuoma, degalai, transporto bilietai) |
|
|
|
4. |
Mažaverčių priemonių ir reikmenų įsigijimas (kanceliarinės prekės, higienos prekės, medikamentai, dezinfekcijos, deratizacijos, dezinsekcijos priemonės ir pan.) |
|
|
|
5. |
Sveikatinimo inventoriaus įsigijimas (treniruokliai, mankštoms reikalingas inventorius ir pan.) |
|
|
|
6. |
Ryšių išlaidos susijusios su projekto įgyvendinimu, projekto įgyvendinimo laikotarpiu (telefonas, faksas, paštas, internetas) |
|
|
|
7. |
Kopijavimo, vertimo paslaugos, skelbimai, nuotraukų gamyba, skrajutės, bukletai |
|
|
|
8. |
Kitos su projekto įgyvendinimu susijusios išlaidos (maitinimo išlaidos, prizai, suvenyrai, sveikatingumo stovyklos ir pan.) |
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
12. Informacijos apie projektą ir jos rezultatus sklaidos būdai:
12.1. Informavimo ir viešinimo priemonės (nurodyti, kokiomis visuomenės informavimo priemonėmis bus viešinama projektinė veikla (vietinė televizija, rajono, regiono spauda, internetinė svetainė, parodos, stendai kt.):
|
13. Projekto vykdytojų, dalyvaujančių įgyvendinant programą kvalifikacija ir patirtis vykdant projektinę veiklą:
Eil. Nr. |
Vardas pavardė |
Kvalifikacija, patirtis ir kt. |
1. |
|
|
2... |
|
|
14. Prie paraiškos pridedama:
1. Registracijos pažymėjimo kopija.
2. Projekto vadovo ir pagrindinių projekto vykdytojų gyvenimo aprašymai (CV).
3. Partnerių bendradarbiavimo statusą nurodantys dokumentai (pvz. bendradarbiavimo sutartis).
4. Įgaliojimus, jei reikia.
Tvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
Projekto teikėjas
(įstaigos/organizacijos vadovas)
___________________________ ____________ ___________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Projekto vadovas
___________________________ ____________ ___________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos
rėmimo specialiosios programos rengimo ir
įgyvendinimo tvarkos aprašo
2 priedas
20__ M. VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PARAIŠKOS
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
VERTINIMAS
Eilės Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo skalė (balai) |
Balai ir balų vidurkis |
1. |
Ar projekto tema ir turinys atitinka Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos prioritetines kryptis |
1.1. atitinka 100 proc. – 3 balai; 1.2. dalinai atitinka – 1–2 balai; 1.3. neatitinka – 0 balų. |
___, ___, ___, ___, ___, Vid. ____ |
2. |
Paraiška užpildyta ir pateikta pagal patvirtintą paraiškos formą |
2.1. Užpildyta ir pateikta pagal visus reikalavimus – 3 balai; 2.2. užpildyta ir pateikta ne pagal visus reikalavimus – 2 balai; 2.3. užpildyta ir pateikta ne pagal visus reikalavimus, nepateikti papildomi dokumentai – 1 balas; 2.3. užpildyta ir pateikta laisva forma – 0 balų. |
___, ___, ___, ___, ___,
Vid. ____ |
3. |
Priemonės tikslai ir uždaviniai – konkretūs, suformuoti aiškiai, yra įvertinami ir pasiekiami |
3.1. tikslai ir uždaviniai susiję, aiškūs, įvertinami ir įgyvendinami – 3 balai; 3.2. tikslai ir uždaviniai aiškūs, iš dalies įvertinami ir įgyvendinami – 2 balai; 3.3. tikslai ir uždaviniai nekonkretūs, sunkiai įvertinami ir įgyvendinami – 1 balas; 3.4. tikslai ir uždaviniai nekonkretūs, nesusiję, sunkiai įgyvendinami ir įvertinami – 0 balų. |
___, ___, ___, ___, ___,
Vid. ____ |
4. |
Pasvalio rajono gyventojų, kuriems yra skirtas projektas, skaičius
|
4.1. daugiau kaip 300 gyventojų – 3 balai 4.2. 50–300 gyventojų – 2 balai; 4.3. iki 50 gyventojų – 1 balas; |
__, __, __,
__, __, Vid. ____ |
5. |
Aiškiai apibrėžta tikslinė gyventojų grupė, kuriai skirtas projektas |
5.1. apibrėžta tiksliai, aiškiai ir konkrečiai – 3 balai. 5.2. apibrėžta, bet nepakankamai aiškiai ir konkrečiai – 1-2 balai; 5.3. neapibrėžta – 0 balų |
__, __, __,
__, __,
Vid. ____ |
6. |
Projekto partneriai (kartu vykdantys projektą) |
6.1. 3 ir daugiau partnerių – 3 balai 6.2. 2 partneriai – 2 balai 6.3. 1 partneris – 1 balas; 6.4. nėra partnerių – 0 balų. |
__, __, __,
__, __, Vid. ____ |
7. |
Situacijos analizės išsamumas ir objektyvumas (problemos, kurią norima spręsti projekto veiklų pagalba, pagrįstumas, aktualumas) |
7.1. aktuali problema įvardinta aiškiai, konkrečiai, pateikiant statistinius duomenis – 3 balai; 7.2. įvardinta aktuali problema, be statistinių duomenų – 2 balai; 7.3. problema įvardinta neaiškiai ir nekonkrečiai – 1 balas; 7.4. problema neįvardinta – 0 balų. |
___, ___, ___, ___, ___,
Vid. ____ |
8. |
Veiklos plano konkretumas: paraiškos konkretūs darbai ir naudojami metodai atitinka iškeltus tikslus ir uždavinius yra suformuluoti aiškiai ir išsamiai |
8.1. veiklų planas aiškus, atitinka iškeltus tikslus ir uždavinius, pateiktas konkretus veiksmų sąrašas, nurodytos veiklos datos, vieta, kur bus vykdoma priemonė, įvardinti atsakingi vykdytojai, pasirinkti metodai yra tinkami – 3 balai; 8.2. pateiktas veiklų planas iš dalies atitinka iškeltus tikslus ir uždavinius – 2 balai; 8.3. pateiktas veiklų planas neišsamus, neatitinka iškeltų tikslų ir uždavinių – 1 balas; 8.4. veiklos planas nepateiktas – 0 balų. |
___, ___, ___, ___, ___,
Vid. ____ |
9. |
Projekto rezultatų vertinimo kriterijai |
7.1. nurodyti aiškiai ir konkrečiai – 3 balai; 7.2. nurodyti, bet ne aiškiai ir konkrečiai – 2 balai; 7.3. sunkiai išmatuojami vertinimo kriterijai – 1 balas; 7.4. nenurodyti vertinimo kriterijai – 0 balų. |
__, __, __,
__, __,
Vid. ____ |
10. |
Tinkamai parinkti vykdytojai ir jų kompetencija (rengėjų kvalifikacija, sugebėjimas ir pajėgumas vykdyti projektą) |
10.1. tinkamai parinkti programos vykdytojai, turi išsilavinimą, atitinkantį numatomą veiklą ir patirtį – 3 balai. 10.2. tinkamai parinkti vykdytojai, turi išsilavinimą, atitinkantį numatomą veiklą, bet neturi patirties – 2 balai; 10.3. parinkti vykdytojai turi išsilavinimą, neturi patirties, taip pat nepridėti Paraiškoje prašomi dokumentai apie projekto vykdytojus – 1 balas; 10.4. Projekto vykdytojai neparinkti, nepridėti Paraiškoje prašomi dokumentai apie projekto vykdytojus – 0 balų.
|
___, ___, ___, ___, ___,
Vid. ____ |
11. |
Organizacija turi projektų vykdymo patirtį |
11.1. turi patirtį, vykdo ar anksčiau vykdė panašias programas – 1 balas; 11.2. neturi patirties, programų nevykdė – 0 balų. |
__, __, __,
__, __,
Vid. ____ |
12. |
Planuojamų lėšų ryšys su numatytomis veiklomis |
12.1 išlaidos susijusios su projekte numatomomis veiklomis, paskaičiavimas tikslus ir detalus – 3 balai. 12.1. išlaidos mažai susijusios su numatomomis veiklomis, pateikti paskaičiavimai – 2 balai; 12.3. išlaidos mažai susijusios su projekte numatomomis veiklomis, nepateiktas paskaičiavimas – 1 balas; 12.4. išlaidos nesusijusios su projekte numatomomis veiklomis – 0 balų. |
___, ___, ___, ___, ___,
Vid. ____ |
13. |
Tęstinumas |
13.1. projektas yra tęstinis, projekto tęstinumas yra aiškiai pagrįstas, suplanuotos veiklos aktualios ir svarbios – 4 balai; 13.2 projektas nėra tęstinis, bet iškelti tikslai ir uždaviniai bei suplanuotos veiklos yra aktualios ir svarbios, nurodoma projekto tęstinumo galimybė – 3 balai; 13.3. projektas tęstinis, bet tęstinumas nėra pagrįstas, nors suplanuotos veiklos yra aktualios – 2 balai; 13.4. projektas ne tęstinis, veiklos iš dalies aktualios, nenurodyta projekto tęstinumo galimybė – 1 balai; 13.4. projektas tęstinis/ne tęstinis, iškelti uždaviniai, tikslai ir veiklos yra neaktualios – 0 balų. |
___, ___, ___, ___, ___,
Vid. ____ |
14. |
Organizacijos prisidėjimas prie projekto įgyvendinimo |
14.1. prisideda savo ar kitomis lėšomis – 1 balas 14.2. papildomai prie projekto įgyvendinimo neprisideda – 0 balų |
__, __, __,
__, __,
Vid. ____ |
15. |
Sutarties vykdymas (vertinami ankstesnių metų projektų vykdytojai) |
15.1. sutartis buvo vykdoma be pažeidimų – 0 balų; 15.1. nustatyti sutarties pažeidimai, bet pareiškėjai patys juos išsitaisė – -1 balas; 15.3. nustatyti grubūs sutarties pažeidimai – -2 balai. |
___, ___, ___, ___, ___,
Vid. ____ |
|
|
|
|
|
|
|
|
VERTINIMO REZULTATAI:
Jei paraiška (projektas) įvertinama 38–39 balais imtinai – siūloma finansuoti 100 proc.
Jei paraiška (projektas) įvertinama 22–37 balų imtinai – siūloma dalinai finansuoti;
Jei paraiška (projektas) įvertinama iki 21 balų imtinai – nefinansuojama
VERTINIMO KOMISIJOS IŠVADA:
Paraiška (projektas) įvertinama ______________balų, yra finansuotina, nefinansuotina (reikalingą žodį pabraukti).
Siūloma paraiškoje (projekte) numatytų priemonių įgyvendinimui skirti ________________ eurų
Vertinimo komisijos 20___ m. ____ d. posėdžio protokolas Nr. _____________
Vertinimo komisijos pirmininkas _______________________________________________
( vardas, pavardė, parašas)
BENDRUOMENĖS SVEIKATOS TARYBOS IŠVADA: (nereikalingą išvadą išbraukti)
Pasvalio rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos taryba pritaria paraiškai (projektui), siūlo finansuoti iš Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos ir skirti _____________ eurų paraiškos (projekto) priemonėms įgyvendinti.
Pasvalio rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos taryba nepritaria projektui, todėl jis nefinansuotinas.
Pasvalio rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos 20__ - posėdžio protokolas Nr._________
Pasvalio rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos pirmininkas
_________________________________________________________________
( vardas, pavardė, parašas)
Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos
rėmimo specialiosios programos rengimo ir
įgyvendinimo tvarkos aprašo
3 priedas
PASAVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS
20___ METŲ VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PROJEKTO VEIKLOS ATASKAITA
_______________________________________________________________________
(ataskaitą parengusios organizacijos (įstaigos) pavadinimas)
2. Informacija apie ataskaitos teikėją
2.1. Vardas, pavardė |
|
2.2. Pareigos organizacijoje/įstaigoje |
|
2.3. Tel. el. paštas |
|
3. Informacija apie projektą
3.1. Projekto finansavimo sutarties data ir numeris |
|
|
3.2. Projekto vadovo vardas, pavardė |
|
|
3.3. Planuotas įgyvendinimo laikotarpis |
|
|
3.4. Faktinis įgyvendinimo laikotarpis |
|
|
3.5. Projekto įgyvendinimo vieta |
|
|
3.6. Lėšos: |
Iš Savivaldybės biudžeto: |
Kitų šaltinių lėšos: |
3.6.1. Bendra projekto vertė (planuota) |
|
|
3.6.2. Gautos lėšos |
|
|
3.6.3. Išlaidos per projekto įgyvendinimo laikotarpį |
|
|
3.6.4. Nepanaudotos lėšos |
|
|
4. Projekto tikslinė grupė:
4.1. Įvardijama tikslinė grupė, kuriai buvo skirtas projektas: |
4.2. Įvardijamas projekto dalyvių skaičius pagal amžiaus grupes (jei nežinomas tikslus skaičius, rašoma apytiksliai): 0–14 metų – ... ; 14–29 – ... ; nuo 30 – ......... |
5. Projekto poveikio vertinimas
5.1. Planuotas poveikis tikslinei grupei |
|
5.2. Pasiektas poveikis tikslinei grupei: poveikio vertinimas (šioje skiltyje aprašykite, kas buvo atlikta; kokiais metodais įvertinote projekto poveikį; kas pasikeitė, pagerėjo tikslinei grupei įgyvendinus projektą. Jei projektas nebuvo efektyvus, nurodykite priežastis). |
|
6. Projekto tikslo (-ų) įgyvendinimas
6.1. Iškeltas (-i) tikslas (-ai) |
Pasiektas (-i) tikslas (-ai) |
Priežastys, dėl kurių tikslas nepasiektas |
1. |
|
|
2. |
|
|
7. Projekto uždavinių įgyvendinimas
7.1. Iškelti uždaviniai |
Įvykdyti uždaviniai |
Uždavinio neįgyvendinimo priežastys |
1. |
|
|
2.... |
|
|
8. Pasiekti rezultatai
Eil. Nr. |
Planuotos projekto veiklos pavadinimas (informacija iš Paraiškos) |
Įgyvendinta/neįgyvendinta veikla (trumpai aprašyti) |
Rodiklio pavadinimas ir matavimo vienetas (informacija iš Paraiškos) |
Konkreti kiekybinė išraiška (faktinis rezultatas) |
1. |
|
|
|
|
2... |
|
|
|
|
9. Įgyvendintų priemonių skaida (nurodykite kiek kartų buvo viešinta informacija apie planuojamas/įvykdytas veiklas iš Sveikatos programos skirtų lėšų)
Eil. Nr. |
Viešinimo priemonė: |
Viešinimo dažnumas (nurodyti, kiek kartų informacija buvo viešinta) |
1. |
Vietinė televizija (televizija „Langs“) |
|
2. |
Rajono spauda (laikraštis „Darbas“) |
|
3. |
Regiono spauda (pvz. laikraštis „Panevėžio kraštas“) |
|
4. |
Savivaldybės internetinė svetainė |
|
5. |
Įstaigos/organizacijos internetinė svetainė |
|
6. |
Socialiniai tinklai (pvz. „Facebook“) |
|
7. |
Parodos (piešinių, nuotraukų, rankdarbių)/stendai |
|
8. |
Lankstinukai |
|
9. |
Kita (įrašyti)... |
|
10. Problemos
Eil. Nr. |
Įvardijamos problemos susijusios su projekto įgyvendinimu (įvardinkite problemas, pvz. mažas finansavimas, pasyvus bendruomenės narių dalyvavimas renginiuose, inventoriaus stoka ir pan.) |
1. |
|
2... |
|
Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos
rėmimo specialiosios programos rengimo ir
įgyvendinimo tvarkos aprašo
4 priedas
20__ M. PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOJI PROGRAMA
Įstaigos, organizacijos pavadinimas:
Projekto pavadinimas:
Patikslintas detalus paprastųjų lėšų, gautų projekto įgyvendinimui, panaudojimo konkretus apibūdinimas (Nurodyti kokioms priemonėms ar veiklai, planuotai paraiškoje, bus naudojamos lėšos (gautai finansavimo sumai))
Eil. Nr. |
Išlaidų paskirtis |
Išlaidų detalizavimas (detalizuoti išlaidas, pateikti skaičiavimus) |
Iš viso lėšų eurais |
1. |
Apmokėjimas už darbą lektoriams ir kitiems specialistams ir asmenims, vykdant projektą (išmokos pagal darbo sutartį, autorinę sutartį) |
|
|
2. |
Patalpų nuoma (išskyrus, jei patalpos priklauso pačiai organizacijai) |
|
|
3. |
Transportas (nuoma, degalai, transporto bilietai) |
|
|
4. |
Mažaverčių priemonių ir reikmenų įsigijimas (kanceliarinės prekės, higienos prekės, medikamentai, dezinfekcijos, deratizacijos, dezinsekcijos priemonės ir pan.) |
|
|
5. |
Sveikatinimo inventoriaus įsigijimas (treniruokliai, mankštoms reikalingas inventorius ir pan.) |
|
|
6. |
Ryšių išlaidos susijusios su projekto įgyvendinimu, projekto įgyvendinimo laikotarpiu (telefonas, faksas, paštas, internetas) |
|
|
7. |
Kopijavimo, vertimo paslaugos, skelbimai, nuotraukų gamyba, skrajutės, bukletai |
|
|
8. |
Kitos su projekto įgyvendinimu susijusios išlaidos (maitinimo išlaidos, prizai, suvenyrai, sveikatingumo stovyklos ir pan.) |
|
|
|
|
Iš viso: |
Projekto vadovas
___________________________ ____________ ___________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)