KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL INTENSYVIOS KRIZIŲ ĮVEIKIMO PAGALBOS PASLAUGOS
TEIKIMO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS KAUNO RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SKYRIUJE KRIZIŲ CENTRE
TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. gruodžio 14 d. Nr. ĮS-2793
Kaunas
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 dalimi, Kauno rajono savivaldybės gyventojų mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo, patvirtinto Kauno rajono savivaldybės tarybos 2020 m. sausio 23 d. sprendimu Nr. Nr. TS-26 „Dėl Kauno rajono savivaldybės gyventojų mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“, 24 punktu,
t v i r t i n u Intensyvios krizių įveikimo pagalbos paslaugos teikimo Savivaldybės biudžetinės įstaigos Kauno rajono socialinių paslaugų centro skyriuje Krizių centre tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2020 m. gruodžio 14 d.
įsakymu Nr. ĮS-2793
INTENSYVIOS KRIZIŲ ĮVEIKIMO PAGALBOS PASLAUGOS
TEIKIMO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS KAUNO RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SKYRIUJE KRIZIŲ CENTRE
TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Intensyvios krizių įveikimo pagalbos paslaugos teikimo Savivaldybės biudžetinės įstaigos Kauno rajono socialinių paslaugų centro skyriuje Krizių centre tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) apibrėžia intensyvios krizių įveikimo pagalbos paslaugos (toliau – Paslauga) Savivaldybės biudžetinės įstaigos Kauno rajono socialinių paslaugų centro skyriuje Krizių centre gavėjus, jų teises ir pareigas, reglamentuoja šios Paslaugos poreikio nustatymą, skyrimą, teikimą, sustabdymą ir nutraukimą, nustato mokėjimo už Paslaugą procedūrą ir kitus Paslaugos teikimo aspektus.
2. Paslauga organizuojama ir teikiama vadovaujantis šiais principais:
2.1. tinkamumo – turi būti užtikrinta Paslaugos kokybė ir efektyvumas. Asmeniui (šeimai) skiriama ir teikiama tokia Paslauga, kurios sudėtis atitiktų asmens (šeimos) interesus ir nustatytus poreikius;
2.2. bendradarbiavimo – Paslaugos skyrimas ir teikimas turi būti pagrįstas socialines, asmens sveikatos priežiūros, ugdymo ir kitas paslaugas teikiančių įstaigų, Kauno rajono savivaldybės administracijos skyrių ir padalinių specialistų, šeimos, bendruomenės, visuomeninių organizacijų bendradarbiavimu ir tarpusavio pagalba, siekiant sudaryti ir įgyvendinti tinkamą pagalbos planą;
2.3. dalyvavimo – Paslaugos valdymo, skyrimo ir teikimo klausimai sprendžiami kartu su Paslaugos gavėjais ir (ar) jų atstovais, organizacijomis;
2.4. kompleksiškumo – Paslauga asmeniui (šeimai) turi būti nustatoma įvertinant asmens (šeimos) galimybes ir derinama su kitų socialinės paramos ir / ar sveikatos, ugdymo įstaigų, visuomeninių organizacijų teikiamomis paslaugomis ir pagalbos priemonėmis;
2.6. socialinio teisingumo – Paslaugos gavėjų (šeimos) finansinės galimybės mokėti už Paslaugą neturi įtakos jų (jų šeimos) galimybėms jas gauti;
3. Paslaugą koordinuoja Kauno rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Socialinės paramos skyrius, organizuoja ir teikia Savivaldybės biudžetinės įstaigos Kauno rajono socialinių paslaugų centro (toliau – Centras) skyrius Krizių centras (toliau – Krizių centras).
4. Paslaugos teikimo trukmė ir sudėtis konkrečiam asmeniui (šeimai) nustatoma individualiai, įvertinus šios Paslaugos poreikį.
II SKYRIUS
PASLAUGOS GAVĖJAI, JŲ TEISĖS IR PAREIGOS
8. Paslauga, siekiant atkurti savarankiškumą, prarastus socialinius ryšius ir padėti integruotis į visuomenę, suteikiat laikiną apgyvendinimą, jei asmuo (šeima) dėl patirto smurto, prievartos, nustatyto vaiko apsaugos poreikio ar kitų priežasčių negali naudotis savo gyvenamąja vieta, Krizių centre teikiama pilnametėms moterims (moterims su vaikais), kurios yra:
8.2. įtrauktos į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą ir faktiškai gyvena Kauno rajone;
9. Sprendžiant dėl Paslaugos skyrimo, prioritetas teikiamas asmenims (šeimoms), kuriems nėra galimybės socialinės priežiūros paslaugų teikti jų namuose ar tokių paslaugų nepakanka.
10. Asmuo (šeima), gaunantis Paslaugą Krizių centre:
11. Paslauga neskiriama ir neteikiama asmenims (šeimoms):
11.1. sergantiems psichikos liga ir agresyviems asmenims, kai asmuo savo veiksmais gali būti pavojingas savo ar aplinkinių sveikatai ar gyvybei;
11.3. kuriems nustatytas nuolatinės slaugos poreikis ir kurie yra visiškai praradę socialinį ir fizinį savarankiškumą (tokiais atvejais inicijuojama asmens socialinių paslaugų poreikio vertinimo peržiūra ir / ar rekomenduojamos kitos socialinės paslaugos, kurios atitiktų asmens poreikius nuolatinei slaugai);
11.4. piktnaudžiaujantiems ir / ar apsvaigusiems nuo alkoholio, narkotinių ir psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų;
12. Asmuo (šeima), pateikęs prašymą dėl Paslaugos gavimo arba gaunantis šią Paslaugą, turi teisę:
12.5. suderinus su Krizių centro atsakingu darbuotoju, kambaryje turėti asmeninių daiktų, išdėstyti juos pagal savo poreikius nepažeidžiant Krizių centro klientų vidaus tvarkos taisyklėse nustatytų reikalavimų;
13. Asmens (šeimos), gaunančio Paslaugą, pareigos:
13.1. teikti Krizių centro darbuotojams teisingą ir išsamią informaciją, reikalingą asmens (šeimos) Paslaugos poreikiui nustatyti ir įvertinti finansines galimybes mokėti už šias paslaugas;
13.2. raštu pranešti Krizių centro vadovui jei ketina išvykti iš Krizių centro ilgiau nei vienai dienai;
13.3. sumokėti apskaičiuotą mokėjimo dydį už kalendorinį mėnesį suteiktą Paslaugą iki kito mėnesio 25 dienos.
13.4. nedelsiant informuoti Krizių centro socialinį darbuotoją apie pokyčius, susijusius su asmens (šeimos) Paslaugos poreikio nustatymu ir finansinių galimybių mokėti už Paslaugą vertinimu, pasikeitusią situaciją ir turinčius ar galinčius turėti įtakos teikiant asmeniui (šeimai) Paslaugą;
13.6. tausoti Krizių centro materialines vertybes, o padarius žalą, atlyginti pagal Centro direktoriaus nustatytą tvarką;
III SKYRIUS
PASLAUGOS POREIKIO NUSTATYMAS
14. Asmuo (šeima), pageidaujantis (-i) gauti Paslaugą, kreipiasi į Krizių centro socialinį darbuotoją ir užpildo prašymą – paraišką socialinėms paslaugoms gauti, kurio forma tvirtinama Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu (toliau – Prašymas).
15. Kartu su Prašymu pateikiami šie dokumentai:
15.1. asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (pasas, asmens tapatybės kortelė) arba leidimas laikinai ar nuolat gyventi Lietuvoje (ne Europos Sąjungos valstybių narių piliečiams). Jei dėl Paslaugos kreipiasi moteris su nepilnamečiais vaikais – vaikų gimimo liudijimai (tik duomenų patikrinimui);
15.2. asmens, prašančio Paslaugos, socialinį statusą / veiklos pobūdį patvirtinantis dokumentas: pensininko, neįgalumo, bedarbio, mokinio, studento pažymėjimas ar kita;
15.3. pažyma apie asmens (šeimos) 3 pastarųjų mėnesių iki kreipimosi dėl Paslaugos teikimo gautas pajamas (išskyrus duomenis, kurie yra gaunami iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų);
15.4. per 30 kalendorinių dienų nuo Prašymo pateikimo pristatomas sveikatos priežiūros įstaigos medicinos dokumentų išrašas (forma F 027/a) su informacija, ar asmuo (šeima) neserga užkrečiamomis ligomis;
16. Išskirtiniais atvejais, kai asmuo (šeima) patiria fizinį ar psichologinį smurtą arba kyla grėsmė jo (šeimos) fiziniam ar emociniam saugumui, Centro direktorius gali priimti sprendimą dėl Paslaugos skyrimo, nenustačius Paslaugos poreikio. Tokiu atveju Paslaugos poreikis turi būti nustatytas teikiant (arba jau suteikus) Paslaugą.
17. Krizių centro socialinis darbuotojas, gavęs Prašymą gauti Paslaugą:
17.2. supažindina asmenį (šeimą) su Paslaugos organizavimo ir teikimo tvarka, Savivaldybės mokėjimo už socialines paslaugas tvarka, Krizių centro klientų vidaus tvarkos taisyklėmis;
17.3. surenka duomenis apie asmens (šeimos), kuris prašo Paslaugos, gaunamas išmokas, neįgalumo, darbingumo, šeimos sudėtį, deklaruotą gyvenamąją vietą iš valstybės ir žinybų registrų bei valstybės informacinių sistemų;
17.4. nustato asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį, užpildydamas Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro;
17.7. jei atliekant vertinimą reikalinga papildoma informacija, susijusi su asmens (šeimos) Paslaugos poreikio nustatymu, prašo asmens ar kitų institucijų pateikti papildomus duomenis;
17.9. registruoja Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo formą Centro dokumentų registre;
18. Paslaugos poreikis nustatomas individualiai pagal asmens (šeimos) galimybes ir savarankiškumą ugdyti ar kompensuoti asmens (šeimos) interesus ir poreikius atitinkančiomis socialinėmis paslaugomis, taip pat kompleksiškai vertinant asmens (šeimos) gebėjimus, galimybes ir motyvaciją spręsti socialines problemas, palaikyti ryšius su visuomene bei galimybes tai ugdyti ar kompensuoti asmens (šeimos) interesus ir poreikius atitinkančiomis socialinėmis paslaugomis.
IV SKYRIUS
PASLAUGOS SKYRIMAS
20. Paslauga asmeniui (šeimai) skiriama Centro direktoriaus sprendimu per 3 darbo dienas nuo asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo išvados pateikimo.
21. Krizių centro socialinis darbuotojas, Centro direktoriui pasirašius Sprendimą:
21.3. informaciją apie Paslaugos skyrimą asmeniui (šeimai) suveda į Socialinės paramos informacinę sistemą (toliau – SPIS);
V SKYRIUS
PASLAUGOS TEIKIMAS
23. Paslauga pradedama teikti iš karto arba šalių suderintu laiku, Centro direktoriui su asmeniu pasirašius Sutartį.
25. Paslauga asmeniui (šeimai), atsižvelgiant į asmens (šeimos) poreikius, turi būti sudaryta ne mažiau kaip iš 3 paslaugų (1 priedas).
26. Krizių centro socialinis darbuotojas, pradėjus teikti Paslaugą:
27. SPPTP peržiūrimas ne rečiau kaip kartą per mėnesį dalyvaujant Paslaugą gaunančiam asmeniui (šeimai).
VI SKYRIUS
PASLAUGOS SUSTABDYMAS IR ATNAUJINIMAS
29. Paslauga asmeniui (šeimai) gali būti laikinai sustabdoma, gavus asmens (šeimos) prašymą raštu arba Krizių centro darbuotojui surašius aktą, nurodant objektyvias Paslaugos sustabdymo priežastis ir aplinkybes.
30. Sustabdžius Paslaugos teikimą asmeniui (šeimai) išsaugoma vieta Krizių centre, bet ne ilgiau kaip 60 kalendorinių dienų.
VII SKYRIUS
PASLAUGOS NUTRAUKIMAS
32. Paslaugos teikimas asmeniui (šeimai) nutraukiamas šiais atvejais:
32.1. gavus informaciją, kad asmuo (šeima) pateikė neteisingą informaciją socialinių paslaugų poreikiui nustatyti ar pablogino sąlygas norėdamas gauti Paslaugą;
32.2. kai asmuo (šeima) nesilaikė Sutarties sąlygų ir / ar šiurkščiai pažeidė Krizių centro klientų vidaus tvarkos taisykles;
32.7. Krizių centro darbuotojui pateikus raštišką pranešimą Centro direktoriui apie kilusią grėsmę Krizių centro darbuotojo ir / ar Paslaugos gavėjų sveikatai ir saugumui ir / ar patirtą smurtą iš asmens (šeimos) ar jo artimos aplinkos;
34. Krizių centro socialinis darbuotojas per 7 darbo dienas nuo Paslaugos nutraukimo suveda SPIS sistemoje informaciją apie Paslaugos nutraukimą asmeniui (šeimai).
VIII SKYRIUS
MOKĖJIMO UŽ PASLAUGĄ PROCEDŪRA
37. Asmens (šeimos) pajamos, finansinės galimybės mokėti už Paslaugą ir mokėjimo dydis apskaičiuojami, vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo nuostatomis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Savivaldybės tarybos patvirtintais mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašais.
39. Mokėjimo už Paslaugą dydis asmeniui (šeimai) nustatomas individualiai, atsižvelgiant į asmens (šeimos narių) finansines galimybes mokėti už Paslaugą.
40. Išskirtiniais atvejais, kai Paslauga asmeniui (šeimai) skiriama siekiant išvengti grėsmės asmens (šeimos) fiziniam ar emociniam saugumui, sveikatai ar gyvybei, finansinės galimybės vertinamos po to, kai nustatomas Paslaugos poreikis.
42. Kai Paslauga yra teikiama daliai šeimos, patiriančios socialinę riziką, vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam asmeniui, apskaičiuojamos Paslaugą gaunančių šeimos narių realiai gaunamą pajamų sumą padalijant iš Paslaugą gaunančių šeimos narių skaičiaus.
43. Konkretus mokėjimo už Paslaugą dydis Paslaugos gavėjui nustatomas asmens apskaičiuotą finansinių galimybių mokėti už Paslaugą dydį padalijus iš vidutinių metinių mėnesio dienų skaičiaus ir gautą sumą padauginus iš Paslaugos gavėjui per mėnesį suteiktos Paslaugos dienų skaičiaus, neviršijant Savivaldybės tarybos patvirtintos Paslaugos kainos.
44. Krizių atvejais, kai asmuo (šeima) patiria fizinį ar psichologinį smurtą arba kyla grėsmė jo fiziniam ar emociniam saugumui, sveikatai ar gyvybei, Paslauga 7 pirmąsias kalendorines dienas teikiama nemokamai.
45. Asmuo, mokantis už suteiktą Paslaugą, pagal pateiktus buhalterinės apskaitos dokumentus iki kito mėnesio 25 dienos sumoka mokėjimą banko pavedimu ar grynais pinigais pašte, UAB „Perlas finance“ (www.perlasfinance.lt), į Centro kasą ar Krizių centro atsakingam darbuotojui, gautus pinigus įneša į Centro kasą.
46. Jeigu asmuo atsisako mokėti ir / ar nemoka 2 mėnesius iš eilės už suteiktą Paslaugą, Paslaugos teikimas nutraukiamas iki skolos padengimo. Jei iš asmens gautų įmokų nepakanka visam įsiskolinimui padengti, gautos įmokos pirmiausia padengia seniausią skolą. Asmeniui (šeimai) siunčiami pranešimai dėl skolos padengimo. Ilgiau nei 6 mėnesius nesumokėjus už suteiktą Paslaugą, mokestis išieškomas teisės aktų nustatyta tvarka.
47. Asmuo (šeima), gaunantis Paslaugą, privalo pranešti Krizių centro socialiniam darbuotojui apie jo (šeimos) pajamų pokyčius per 1 mėnesį nuo pajamų pasikeitimo dienos. Asmuo (šeima), kurio (kurios) pajamų dydis keičiasi kiekvieną mėnesį, privalo kiekvieną mėnesį pateikti Krizių centro socialiniam darbuotojui pažymą apie asmens (šeimos) pajamas.
48. Krizių centro socialinis darbuotojas kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną vertina asmens (šeimos) galimybes mokėti ir parengia Pažymą apie mokesčio už suteiktą Paslaugą dydį, kuri laikoma neatskiriama Sutarties dalimi (pažymos formą tvirtina Centro direktorius).
49. Pasikeitus Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytam valstybės remiamų pajamų dydžiui, mokėjimą už socialines paslaugas reglamentuojantiems norminiams aktams ar asmens (šeimos) pajamoms, Krizų centro socialinis darbuotojas ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo šių pasikeitimų datos iš naujo vertina asmens (šeimos narių) finansines galimybes.
50. Perskaičiavus asmens (šeimos) finansines galimybes, asmuo (šeima) už suteiktą Paslaugą moka nuo to mėnesio, per kurį pasikeitė asmens (šeimos) finansinės galimybės.
51. Asmuo (šeima), pageidaujantis pakartotinai gauti Paslaugą Krizių centre, privalo sumokėti visas skolas už anksčiau Centro teiktas socialines paslaugas.
53. Asmuo (šeima), gaunantis Paslaugą Krizių centre, gali kreiptis į Socialinės paramos skyrių dėl atleidimo nuo mokesčio (ar jo dalies) už Paslaugą, pateikdamas motyvuotą prašymą ir jį pagrindžiančius dokumentus. Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka Paslaugos gavėjas gali būti atleistas nuo mokesčio (ar jo dalies) už Paslaugą.
IX SKYRIUS
DUOMENŲ APSAUGA
55. Centras užtikrina, kad asmens (šeimos) asmens duomenys yra renkami ir tvarkomi tik Paslaugos teikimo tikslais, remiantis Europos Sąjungos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu 2016/676 (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu (toliau – ADTAĮ), Centro asmens duomenų tvarkymo politika, kitais asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais, bei toliau nėra tvarkomi su tais tikslais nesuderinamu būdu.
56. Centras užtikrina BDAR ir ADTAĮ numatytas Paslaugos gavėjų teises: 1) žinoti (būti informuoti) apie savo asmens duomenų tvarkymą; 2) susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; 3) reikalauti sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ADTAĮ, BDAR ir kitų asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų; 4) nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys.
X SKYRIUS
INFORMACIJOS APIE PASLAUGOS GAVĖJĄ SAUGOJIMAS
58. Informacija apie Paslaugos gavėją kaupiama ir saugoma Paslaugos dokumentų byloje Krizių centre 5 metus nuo Paslaugos nutraukimo.
XI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
60. Lėšos, gautos už Paslaugą, apskaitomos ir naudojamos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais.
62. Asmuo (šeima) išvadas dėl asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo, sprendimą dėl socialinių paslaugų skyrimo gali skųsti Centro direktoriui, Savivaldybės administracijai.
63. Krizių centro atsakingi darbuotojai dėl netinkamo asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir Paslaugos teikimo gali būti traukiami atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.
64. Ginčai dėl asmens socialinių paslaugų poreikio nustatymo, skyrimo ir teikimo sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.
Intensyvios krizių įveikimo pagalbos paslaugos
teikimo Savivaldybės biudžetinės įstaigos
Kauno rajono socialinių paslaugų centro
skyriuje Krizių centre tvarkos aprašo
1 priedas
INTENSYVIOS KRIZIŲ ĮVEIKIMO PAGALBOS PASLAUGOS TEIKIMO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS KAUNO RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SKYRIUJE KRIZIŲ CENTRE SUDĖTIS
Eil. Nr. |
Paslaugą sudaro |
Paslaugos sudėtis |
1.
|
Laikinas apgyvendinimas
|
1.1. Suteikti lovą (-as) kambaryje.
|
1.2. Išduoti patalynę (antklodė, pagalvė, užvalkalai), būtiniausius indus maistui.
|
||
2.
|
Minimalių buitinių paslaugų organizavimas |
2.1. Galimybė naudotis virykle, šaldytuvu, mikrobangų krosnele, indais.
|
2.2. Parama LPF „Maisto banko“ produktais.
|
||
3. |
Minimalios asmens higienos paslaugos |
3.1. Galimybė naudotis dušu.
|
3.2. Galimybė naudotis skalbimo mašina.
|
||
4. |
Sveikatos priežiūros organizavimas (esant poreikiui) |
4.1. Tarpininkavimas ir atstovavimas.
|
4.2. Greitosios medicinos pagalbos kvietimas. |
||
5. |
Kasdienio gyvenimo įgūdžių ugdymas ir / ar palaikymas |
5.1. Savitvarka, asmens higiena, sveikos gyvensenos įgūdžiai, namų ruošos darbai, švaros virtuvėje, kambaryje ir bendrose patalpose palaikymas, maisto ruošimas, biudžeto planavimas, naudojimasis banko paslaugomis ir kt.
|
6. |
Tėvystės įgūdžių ugdymas |
6.1. 8 paskaitų ciklas, skirtas tėvystės įgūdžiams stiprinti.
|
7. |
Kitos paslaugos
|
7.1. Informavimas.
|
7.2. Konsultavimas.
|
||
7.3. Tarpininkavimas ir atstovavimas.
|
||
7.4. Psichologinė pagalba.
|
||
7.5. Pagalba tvarkant dokumentus.
|
___________________________________
Intensyvios krizių įveikimo pagalbos paslaugos
teikimo Savivaldybės biudžetinės įstaigos
Kauno rajono socialinių paslaugų centro
skyriuje Krizių centre tvarkos aprašo
2 priedas
PAŽYMA
APIE ASMENS (ŠEIMOS) FINANSINES GALIMYBES MOKĖTI UŽ INTENSYVIOS KRIZIŲ ĮVEIKIMO PAGALBOS PASLAUGĄ
_______________
(Data)
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Kauno rajono savivaldybės tarybos _________________________________________________________
(Galiojančio sprendimo dėl mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos patvirtinimo data,
numeris, pavadinimas)
_______________________________________________________________________________
nustatomos asmens (šeimos) finansinės galimybės mokėti už intensyvios krizių įveikimo pagalbos paslaugą nuo ____________ iki asmens (šeimos) gaunamų pajamų pasikeitimo:
(Data)
Vardas Pavardė |
|
|
Gimimo data |
|
|
Gyvenamosios vietos adresas |
|
|
1. Paslaugą gaunančių šeimos narių skaičius |
|
|
2. Paslaugą gaunančio asmens (šeimos) pajamų 3 mėnesių vidurkis (pagal LR socialinių paslaugų įstatymo 30 punktą (išvardyti)) |
|
Suma Eur |
2.1. ... |
|
|
2.2. ... |
|
|
2.3. |
|
|
2.4. |
|
|
2.5. |
|
|
3. Asmens (šeimos) pajamos iš viso (2.1.+2.2.+2.3.+2.4.+2.5.+...) |
|
|
4. Vienam asmeniui tenkančios pajamos (3 p. dalijamas iš 1 p.) |
|
|
5. Asmens finansinės galimybės mokėti už Paslaugą (4 p. dauginamas iš 20 proc.) |
|
|
6. Asmens galimybės mokėti 1 d. kainą (5 p. dalinama iš vidutinių metinių mėnesio dienų skaičiaus) |
|
|
7. Asmens mėnesio pajamų dalis, kuri turi likti, asmeniui atskaičius nustatytą mokėjimo dydį (mėnesio pajamos negali likti mažesnės nei 0,8 valstybės remiamų pajamų dydžio). |
|
Pažymą parengė:
_________________ _______________ ______________________________
(Pareigos) (Parašas) (Vardas Pavardė)
Su pažyma susipažino:
______________ ___________________________________
(Parašas) (Vardas Pavardė, data)
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––