LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 30 D. ĮSAKYMO NR. 3-277 „DĖL 2022–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS SUSISIEKIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 10-001-06-01-01 „SKATINTI ALTERNATYVIŲJŲ DEGALŲ NAUDOJIMĄ TRANSPORTO SEKTORIUJE“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. gruodžio 19 d. Nr. 3-516
Vilnius
P a k e i č i u 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gegužės 30 d. įsakymu Nr. 3-277 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu III skyriaus lentelės 4 punktą ir jį išdėstau taip:
„4. Visai netaršių transporto priemonių gamybos skatinimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1. Taršių transporto priemonių (M2 ir M3 klasės) perdarymo (modifikavimo) į visai netaršias skatinimas |
I |
Juridiniai asmenys |
T |
Taip |
D |
2 040
2 448
|
EGADP lėšos
Privačios lėšos
|
R – Paramą gavusios įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
CPVA |
- |
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų mažos ir labai mažos įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų vidutinės įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų didelės įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
P – Nustatyti projektų tinkamumo finansuoti kriterijai |
- (2022 m. II ketv.) |
||||||||||
P – Pradėtas elektrinių autobusų surinkimas |
- (2025 m. II ketv.) |
||||||||||
P – Lietuvoje pagamintų (surinktų) ir modifikuotų elektrinių autobusų skaičius |
25 (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
4.2. Elektrinių autobusų gamybos (surinkimo) skatinimas Lietuvoje |
I |
Juridiniai asmenys |
T |
Taip |
D |
1 360
1 632
|
EGADP lėšos
Privačios lėšos
|
R – Paramą gavusios įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
CPVA |
|
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų mažos ir labai mažos įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų vidutinės įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų didelės įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
P – Nustatyti projektų tinkamumo finansuoti kriterijai |
- (2022 m. II ketv.) |
||||||||||
P – Pradėtas elektrinių autobusų surinkimas |
- (2025 m. II ketv.) |
||||||||||
P – Lietuvoje pagamintų (surinktų) ir modifikuotų elektrinių autobusų skaičius |
10 (2026 m. II ketv.) |
2. Pakeičiu III skyriaus lentelės 5.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
„5.6. Viešai prieinamos įkrovimo infrastruktūros sunkiajam elektriniam transportui įrengimas
|
I |
Juridiniai asmenys |
Pj |
Taip |
D |
12 500
18 750 |
EGADP lėšos
Privačios lėšos |
R – Alternatyviųjų degalų infrastruktūra (degalų papildymo punktai arba įkrovimo prieigos) |
300 (2026 m. II ketv.) |
CPVA |
AM“. |
R – Alternatyviųjų degalų infrastruktūra, iš jų įkrovimo prieigos |
300 (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
R – Paramą gavusios įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų mažos ir labai mažos įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų vidutinės įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
R – Paramą gavusios įmonės, iš jų didelės įmonės |
- (2026 m. II ketv.) |
||||||||||
P – Nustatyti projektų tinkamumo finansuoti kriterijai |
- (2022 m. IV ketv.) |
||||||||||
P – Pradėjusios veikti viešosios ir pusiau viešosios įkrovimo prieigos ir labai didelės galios įkrovimo prieigos krovininiam transportui ir (arba) autobusams |
300 (2026 m. II ketv.) |