ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS
POTVARKIS
DĖL ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ PRAŠYMŲ IR PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJŲ DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
2023 m. balandžio 21 d. Nr. M-28
Šiauliai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 3 straipsnio 3 dalimi, 25 straipsnio 5 dalimi, Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo, patvirtinto Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-80 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu:
1. T v i r t i n u Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų darbo reglamentą (pridedama).
2. Į p a r e i g o j u:
2.1. Audronę Birutienę, Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Ekonomikos ir verslo plėtros skyriaus vedėją, organizuoti Šiaulių rajono kaimo ir Kuršėnų miesto gyventojų bendruomenių prašymų ir paraiškų vertinimo, Šiaulių rajono nevyriausybinių organizacijų paraiškų vertinimo ir Šiaulių rajono religinių bendruomenių ir bendrijų paraiškų vertinimo komisijų sudarymą;
2.2. Simoną Dambrauskienę, Šiaulių rajono savivaldybės administracijos jaunimo reikalų koordinatorę, organizuoti jaunimo iniciatyvų skatinimo paraiškų vertinimo komisijos sudarymą;
2.3. Ingą Rimgailienę, Šiaulių rajono savivaldybės gydytoją, organizuoti Šiaulių rajono bendruomenės sveikatinimo iniciatyvų skatinimo ir rėmimo paraiškų vertinimo komisijos sudarymą;
Šis potvarkis skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Šiaulių rajono savivaldybės mero
2023 m. balandžio 21 d.
potvarkiu Nr. M-28
ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ PRAŠYMŲ IR PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJŲ DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų paraiškų, prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų (toliau – Komisijos arba kiekviena atskirai – Komisija) narių teises ir pareigas, darbo organizavimą, Šiaulių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijos nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų (toliau – Asmenys) prašymų ir paraiškų Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti (toliau – paraiškos) vertinimą.
2. Komisijos sudaromos 2 metų kadencijai, vadovaujantis Savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo, patvirtinto Savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-80 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), 4 punktu kiekvienai Aprašo 6 punkte nurodytai Ekonominės plėtros, visuomeninių iniciatyvų skatinimo, turizmo ir žemės ūkio plėtros, Socialinės paramos, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros, Švietimo ir sporto veiklos programų priemonei.
3. Savivaldybės merui pateikti Komisijų siūlymai dėl Asmenų patirtų išlaidų kompensavimo / kompensavimo iš dalies / nekompensavimo ir paraiškų projektų įgyvendinimui finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo bei kiti Komisijų veiklos rezultatai yra rekomendacinio pobūdžio.
4. Komisijos savo veikloje vadovaujasi demokratijos, viešumo, viešojo intereso apsaugos, proporcingumo, teisėtumo ir kitais principais, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Aprašu ir Reglamentu.
5. Paraiška suprantama kaip nustatytos formos dokumentas finansavimui iš Savivaldybės biudžeto gauti (Aprašo 1 priedas), teikiamas pagal Aprašo 6.1.1, 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4, 6.2.1, 6.3.1, 6.3.2, 6.3.3 papunkčiuose nurodytas priemones, kuriame Asmuo nurodo projekto, kurio įgyvendinimui siekia finansavimo, tikslą, išsamią informaciją apie projektą ir jam įgyvendinti reikalingas lėšas.
II SKYRIUS
KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
7. Komisija, siekdama objektyviai išnagrinėti prašymus / paraiškas, turi teisę:
7.1. kreiptis į Asmenis, Aprašo 6 punkte nurodytų priemonių (toliau – Priemonės) koordinatorius, institucijas, įstaigas, organizacijas ir kitus subjektus dėl papildomos informacijos gavimo;
8. Komisijos narys privalo:
8.1. pirmojo posėdžio metu pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą (1 priedas) ir užtikrinti Komisijos veiklos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos;
8.2. pirmo posėdžio metu dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo užpildyti nešališkumo deklaraciją (2 priedas);
8.3. dalyvauti Komisijos posėdžiuose. Jei Komisijos narys posėdyje dalyvauti negali, jis apie tai privalo ne vėliau kaip likus 1 (vienai) dienai iki Komisijos posėdžio pranešti Komisijos sekretoriui arba Komisijos pirmininkui;
8.4. informuoti Komisijos pirmininką apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus, kurie gali tokį konfliktą sukelti;
9. Komisijos pirmininkas, Komisijos narys ar Komisijos sekretorius Savivaldybės mero potvarkiu gali būti nušalinamas nuo pareigų Komisijoje, jeigu:
9.2. pažeidė konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė tretiesiems asmenims jam patikėtus dokumentus ar duomenis);
9.3. pažeidė nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo, dalyvaudamas Komisijos veikloje;
III SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
10. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Komisijos posėdis paraiškų paskirstymui vertinti šaukiamas ne vėliau kaip per 8 (aštuonias) darbo dienas nuo konkurso pagal Aprašo 51 punktą paskelbimo pabaigos. Komisija vertinti prašymus renkasi, kai Savivaldybės administracijoje gauti ne mažiau kaip 3 (trys) prašymai, bet ne rečiau kaip vieną kartą per ketvirtį. Komisijos posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių.
11. Komisijos veiklai vadovauja, Komisijos posėdžius šaukia ir jiems pirmininkauja, paraiškas vertintojams paskirsto Komisijos pirmininkas. Jei Komisijos pirmininkas dėl objektyvių priežasčių negali dalyvauti posėdyje, Komisijos posėdžiui pirmininkauja kitas Komisijos narys, kuris išrenkamas posėdžio metu iš Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių. Komisiją techniškai aptarnauja Savivaldybės mero potvarkiu paskirtas Komisijos sekretorius, neturintis balsavimo teisės.
12. Komisijos sekretorius ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki Komisijos posėdžio Komisijos nariams elektroniniu paštu išsiunčia su Komisijos pirmininku suderintą posėdžio darbotvarkę, medžiagą, informaciją apie Komisijos posėdžio vietą ir laiką. Komisijos posėdžių protokolus ir kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus rengia ir saugo Komisijos sekretorius.
13. Komisija sprendimus dėl prašymuose nurodytų Asmenų patirtų išlaidų kompensavimo / kompensavimo iš dalies / nekompensavimo ir paraiškų projektų vykdymui finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo Komisija priima posėdyje paprasta balsų dauguma atviru balsavimu arba bendru sutarimu, jei nei vienas Komisijos narys neprieštarauja. Jeigu Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.
14. Komisijos posėdžio eiga bendru sutarimu gali būti fiksuojama garso priemonėmis. Prieš pradedant daryti garso įrašą, apie tai Komisijos posėdyje dalyvaujantys asmenys yra informuojami žodžiu. Jei buvo daromas Komisijos posėdžio garso įrašas, tai jis perkeliamas į kompiuterinę laikmeną. Komisijos posėdžio įrašą saugo Komisijos sekretorius.
IV SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR PARAIŠKŲ VERTINIMAS
15. Paraišką vertina ne mažiau kaip du Komisijos nariai. Jeigu paraiškos įvertinimai skiriasi daugiau kaip 20 (dvidešimt) balų ir (arba) vienas iš vertintojų nusprendė skirti finansavimą, o kitas – neskirti, Komisijos sekretorius nedelsdamas informuoja Komisijos pirmininką, kuris ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas elektroniniu paštu paraiškos vertinimui paskiria trečią vertintoją, apie paskyrimą informuodamas ir Komisijos sekretorių. Paraiškos vertinimas atliekamas, vertintojams užpildant paraiškos vertinimo anketą:
15.2. 4 priedą Aprašo 6.1.2 nurodytai priemonei (pildoma vertinimo anketos dalis pagal paraiškoje nurodytą veiklos sritį);
16. Paraiškas vertintojai įvertina ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo paraiškų Komisijai perdavimo ir paskyrimo vertintojams dienos.
17. Komisijos sekretorius, gavęs iš Komisijos narių paraiškų vertinimo anketas su siūlymais dėl paraiškose nurodytų projektų finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo, parengia ir elektroniniu paštu pateikia Komisijos nariams Paraiškų vertinimo anketų suvestinę (6 priedas), joje nurodydamas vertintojų projektui skiriamų balų vidurkį. Komisijos pirmininkas ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo šios suvestinės gavimo organizuoja Komisijos posėdį.
18. Jei Komisija nusprendžia kreiptis į Asmenį dėl prašymo / paraiškos patikslinimo, Komisijos sekretorius, vadovaudamasis Komisijos protokoliniu sprendimu, raštu arba elektroniniu paštu kreipiasi į Asmenį su prašymu per 5 (penkias) darbo dienas patikslinti prašymą / paraišką. Komisijos sekretorius Asmens papildomai pateiktus duomenis / dokumentus per 2 (dvi) darbo dienas elektroniniu paštu perduoda Komisijos pirmininkui. Jeigu Asmuo per Komisijos nustatytą terminą neatsako į užklausimą, Komisijos sekretorius apie tai informuoja Komisijos pirmininką, kad papildomos informacijos Asmuo nepateikė.
19. Komisija, pakartotinai išnagrinėjusi Asmenų prašymus / paraiškų vertinimo anketų suvestinę su apibendrintais paraiškų vertinimo rezultatais, priima protokolinį sprendimą Savivaldybės merui teikti rekomendaciją dėl:
20. Jei Komisija siūlo Asmens paraiškoje nurodytą projektą finansuoti iš dalies, Komisijos sekretorius ne vėliau nei per 2 (dvi) darbo dienas nuo Komisijos posėdžio elektroniniu paštu informuoja Asmenį apie Komisijos siūlomą skirti lėšų dydį, nurodo, kokios siūlomos įgyvendinti projekto priemonės (veiklos) su prašymu ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas patvirtinti raštu, kad Asmuo sutinka su Komisijos siūloma skirti suma, kuri neturės neigiamos įtakos tinkamai ir laiku įgyvendinti paraiškoje nurodytą projektą. Kartu su sutikimu Asmuo privalo patikslinti paraiškos sąmatą ir paraiškoje nurodytų (ar) priemonių, ir (ar) veiklų planus.
21. Asmeniui per Reglamento 20 punkte nurodytą terminą nepatvirtinus, kad jis sutinka su Komisijos siūloma skirti suma paraiškoje nurodytam projektui įgyvendinti ir (ar) nepatvirtinus, kad Komisijos siūlomas sprendimas skirti finansavimą iš dalies neturės neigiamos įtakos jam įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir (ar) nepatikslinus sąmatos ir (ar) priemonių, ir (ar) veiklų plano, laikoma, kad jis nesutinka vykdyti paraiškoje nurodyto projekto.
22. Komisijos sprendimai įforminami protokolu. Komisijos protokolą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas po Komisijos posėdžio parengia Komisijos sekretorius. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir Komisijos sekretorius arba, jei Komisijos pirmininkas posėdyje nedalyvavo, posėdžiui pirmininkavęs kitas Komisijos narys.
23. Komisijos protokolas su siūlymais dėl išlaidų Asmenims pagal prašymus kompensavimo / kompensavimo iš dalies / nekompensavimo paraiškose nurodytų projektų finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo registruojamas Savivaldybės administracijos Bendrųjų reikalų skyriuje, perduodant įrašyti rezoliuciją Savivaldybės merui. Jeigu Savivaldybės meras nepritaria Komisijos siūlymams, Komisija pakartotinai svarsto Asmenų prašymus / pervertina paraiškas, atsižvelgdama į Savivaldybės mero pateiktas pastabas.
24. Savivaldybės merui pritarus Komisijos siūlymams išlaidų Asmenims pagal prašymus kompensavimui / kompensavimui iš dalies / nekompensavimui, paraiškose nurodytų projektų finansavimui (pasirašant finansavimo sutartį) / finansavimui iš dalies (pasirašant finansavimo sutartį) / nefinansavimui, Komisijos sekretorius per 3 (tris) darbo dienas parengia Savivaldybės mero potvarkį dėl lėšų Asmenims skyrimo / skyrimo iš dalies / neskyrimo.
25. Komisijos sekretorius per 2 (dvi) darbo dienas nuo Savivaldybės mero potvarkio lėšų Asmeniui skyrimui įsigaliojimo dienos informuoja Asmenį, pateikdamas Savivaldybės mero potvarkio nuorašą. Komisijos sekretorius Asmenį, kuriam patirtos išlaidos nebuvo kompensuotos / finansavimas paraiškoje nurodytam projektui nebuvo skirtas, per 3 (tris) darbo dienas informuoja raštu / elektroniniu paštu, nurodydamas lėšų neskyrimo priežastis, kartu pateikdamas Savivaldybės mero potvarkio nuorašą.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Šiaulių rajono savivaldybės
nevyriausybinių organizacijų
ir kitų juridinių bei fizinių asmenų
prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų
darbo reglamento
1 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo pavyzdinė forma)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
(data)
Aš, _______________, būdamas (-a) __________________________________________
(vardas ir pavardė) (nurodyti konkurso pavadinimą)
komisijos nariu (-e) ar komisijos sekretoriumi,
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, esant komisijos nariu (-e);
2. man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos;
4. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant komisijos sprendimą, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Savivaldybei ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ ______________________ _____________________
(nurodomos pareigos (parašas) (vardas ir pavardė )
komisijoje)
Šiaulių rajono savivaldybės
nevyriausybinių organizacijų
ir kitų juridinių bei fizinių asmenų
prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų
darbo reglamento
2 priedas
(Nešališkumo deklaracijos pavyzdinė forma)
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO
(data)
Aš, _______________, būdamas (-a) __________________________________________
(vardas ir pavardė) (nurodyti konkurso pavadinimą)
komisijos nariu (-e) ar komisijos sekretoriumi:
1. pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais;
2. pasižadu informuoti komisijos pirmininką arba Savivaldybės merą (kai nusišalina komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus:
2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;
3. jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai komisijos pirmininką arba konkursą organizuojančios įstaigos vadovą (kai nusišalina komisijos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.
Patvirtinu, kad su komisijos darbo reglamentu esu susipažinęs.
Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ ______________________ ______________________
(nurodomos pareigos (parašas) (vardas ir pavardė )
komisijoje)
_________________________
Šiaulių rajono savivaldybės
nevyriausybinių organizacijų
ir kitų juridinių bei fizinių asmenų prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų
darbo reglamento
3 priedas
(Paraiškos Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti vertinimo anketos forma)
___________________________________________________________________(pareiškėjo pavadinimas)
_________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
PARAIŠKOS ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMUI IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI VERTINIMO ANKETA
Aprašo 6.1.1, 6.1.3, 6.2.1, 6.3.1, 6.3.2, 6.3.3 papunkčiuose nurodytoms priemonėms.
Eil. Nr. |
Vertinimo sritis |
Vertinimo klausimai |
Balai* |
Vertinama nuo 0 (nulio) iki 10 (dešimt). Pasirinkus 0 (nulį), būtina įrašyti pastabas. |
|||
I |
Organizavimas |
||
1 |
Projekto vykdytojai |
Ar Pareiškėjo turimi žmogiškieji resursai yra pakankami projektui įgyvendinti?
Pakankami žmogiškieji resursai ir pateikti informacinio pobūdžio dokumentai apie projekto vykdytojų gebėjimus (gyvenimo aprašymai, pažymėjimai, sertifikatai, patirties aprašai ir kt.) – 10 balų Pakankami žmogiškieji resursai – 5 balai Nepakankami – 0 balų |
|
2 |
Partneriai |
Ar pareiškėjas turi partnerių? Jei taip, jų vaidmuo įgyvendinant projektą.
Dalyvaus įgyvendinant projektą ir skirs lėšų projektui įgyvendinti – 10 balų Dalyvaus įgyvendinant projektą, bet neskirs lėšų projektui įgyvendinti – 5 balai Nenurodytas partnerio vaidmuo – 0 balų |
|
2 sritys |
Maksimalus balas 20 (dvidešimt) |
|
|
II |
Turinys |
||
1 |
Aktualumas |
Ar numatoma projekto veikla atitinka priemonei nustatytus prioritetus, yra naudinga, aktuali?
Atitinka daugiau nei 50 proc. nustatytų prioritetų – 18 balų Atitinka iki 50 proc. nustatytų prioritetų – 9 balai Neatitinka ar atitinka iki 20 proc. nustatytų prioritetų ir veikla nėra neaktuali – 0 balų |
|
2 |
Tikslas |
Ar projekto tikslas suformuluotas aiškiai, yra konkretus, sprendžiantis konkrečią problemą ir yra pasiekiamas?
Taip –3 balai Tikslas nėra aiškus, nėra konkretus, juo nėra siekiama išspręsti problemos – 0 balų |
|
3 |
Uždaviniai |
Ar projekto uždaviniai konkretūs, realūs ir užtikrinantys tikslo pasiekimą?
Taip – 3 balai Uždaviniai nekonkretūs, neužtikrinantys tikslo pasiekimo – 0 balų |
|
4 |
Veiklos |
Ar numatomos projekto veiklos pagrįstos, realios, įgyvendinamos?
Taip – 3 balai Veiklos nepagrįstos, neįgyvendinamos – 0 balų |
|
5 |
Rezultatai |
Ar numatomi projekto rezultatai atliepia tikslą ir uždavinius, susiję su veiklomis, yra pamatuojami?
Taip, nurodomi siekiami rodikliai – 3 balai Rezultatų rodikliai nenurodomi – 0 balų |
|
5 sritys |
Maksimalus balas 30 (trisdešimt) |
|
|
III |
Lėšų panaudojimo efektyvumas |
||
1 |
Lėšų panaudojimas |
Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos pagrįstos ir tiesiogiai susijusios su numatytomis veiklomis?
Visos išlaidos paraiškos IV lentelėje išvardintos konkrečiai ir aiškiai (kam, kiek ir pan.) – 20 balų Dalis numatytų išlaidų išvardintos konkrečiai ir aiškiai (kam, kiek ir pan.) – 5 balai Nurodyta tik bendra lėšų suma – 0 balų |
|
2 |
Administracinių išlaidų naudojimas |
Ar lėšos administracinėms išlaidoms neviršija 5 proc. nuo bendros projekto vertės ir konkrečiai nurodytos?
Neviršija 5 proc. nuo bendros projekto vertės ir konkrečiai nurodytos – 20 balų Viršija 5 proc. nuo bendros projekto vertės / nenurodytos konkrečiai – 0 balų |
|
3 |
Kiti finansavimo šaltiniai |
Ar projektui įgyvendinti gautas finansavimas iš kitų šaltinių?
Didesnė suma nei prašoma iš Savivaldybės biudžeto – 10 balų Mažesnė suma nei prašoma iš Savivaldybės biudžeto – 5 balai Nenurodyti kiti finansavimo šaltiniai – 0 balų |
|
3 sritys |
Maksimalus balas 50 (penkiasdešimt) |
|
|
Iš viso 10 sričių |
Maksimalus balas 100 (vienas šimtas) |
|
Projekto įvertinimo rezultatas:
Mažiau nei 50 balų – projektas atmestinas;
nuo 51 iki 100 balų – projektas finansuojamas arba finansuojamas iš dalies.
__________________________________________
Komisijos nario, vertinusio paraišką, vardas, pavardė, parašas
data
_________________________
Šiaulių rajono savivaldybės
nevyriausybinių organizacijų
ir kitų juridinių bei fizinių asmenų
prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų
darbo reglamento
4 priedas
(Paraiškos Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti vertinimo anketos forma)
___________________________________________________________________(pareiškėjo pavadinimas)
_________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
PARAIŠKOS ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMUI IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI VERTINIMO ANKETA
Aprašo 6.1.2 nurodytai priemonei pagal veiklą „materialaus turto (išskyrus ilgalaikį turtą, kurio vertė 500 Eur (penki šimtai Eur ) ir daugiau, kaip šį turtą reglamentuoja 12-asis viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartas), kuris būtinas efektyviam Asmens, kurio sudėtyje yra ne mažiau kaip 30 narių, įstatuose / nuostatuose numatytos veiklos vykdymui, Asmens narių poreikių tenkinimui, edukacijų, renginių organizavimui, sukūrimas ir (arba) stiprinimas“
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Didžiausias balų skaičius |
Suteikiami balai |
1. |
Pareiškėjo naujumas: (vertinama pagal JAR duomenis) |
||
1.1. |
Pareiškėjas registruotas laikotarpiu nuo 2021-01-01 iki 2022-01-31 |
20 |
20 |
1.2. |
Pareiškėjas registruotas laikotarpiu nuo 2020-01-01 iki 2020-12-31 |
15 |
|
1.3 |
Pareiškėjas registruotas laikotarpiu nuo 2019-01-01 iki 2019-12-31 |
10 |
|
1.4 |
Pareiškėjas registruotas laikotarpiu nuo 2018-01-01 iki 2018-12-31 |
5 |
|
2. |
Projekto rezultato svarba: (kriterijus vertinamas pagal projekto rezultatų svarbą konkrečios seniūnijos gyventojams ir pagal pateiktą informaciją paraiškos aprašyme) |
||
2.1. |
Sudarytos palankesnės sąlygos verslumo skatinimui (pvz.: organizuojamas bendruomenės narių gaminamų produktų pristatymas, planuojama vykdyti edukacijas, degustacijas ir kt.) |
20 |
20 |
2.2. |
Naujų veiklų sukūrimas (materialinės bazės stiprinimas paskatino naujas veiklas: nauji užsiėmimai, būreliai, mokymai, edukacijos ir kt.) |
10 |
|
3. |
Pareiškėjas nėra gavęs paramos pagal šią veiklos sritį: |
||
3.1. |
nuo 2018 m. |
30 |
30 |
3.2. |
nuo 2019 m. |
25 |
|
3.3. |
nuo 2020 m. |
20 |
|
4. |
Pareiškėjo prisidėjimas prie projekto įgyvendinimo: (vertinama pagal pareiškėjo prisidėjimą nuosavomis lėšomis, skaičiuojant nuo visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų) |
||
4.1. |
11 proc. ir daugiau |
30 |
30 |
4.2. |
nuo 10 iki 10,99 proc. |
25 |
|
4.3. |
nuo 9 iki 9,99 proc. |
20 |
|
4.4. |
nuo 8 iki 8,99 proc. |
15 |
|
4.5. |
nuo 7 iki 7,99 proc. |
10 |
|
4.6. |
nuo 6 iki 6,99 proc. |
5 |
|
Didžiausia galima balų suma: |
100 |
|
Aprašo 6.1.2 nurodytai priemonei pagal veiklą „Kuršėnų miesto / Savivaldybės teritorijos vietos bendruomenės viešųjų erdvių sutvarkymas (parkų, sporto ir poilsio aikštelių, vaikų žaidimų aikštelių, kitų vietos bendruomenės teritorijoje esančių poilsio vietų sutvarkymas) ir atnaujinimas, pritaikant jas viešojo naudojimo poreikiams“
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Didžiausias balų skaičius |
Suteikiami balai |
1. |
Pareiškėjas nėra gavęs paramos pagal šią veiklos sritį: |
||
1.1. |
2018 m. |
30 |
30 |
1.2. |
2019 m. |
25 |
|
1.3. |
2020 m. |
20 |
|
2. |
Pareiškėjo prisidėjimas prie projekto įgyvendinimo: (vertinama pagal pareiškėjo prisidėjimą nuosavomis lėšomis, skaičiuojant nuo visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų) |
||
2.1. |
11 proc. ir daugiau |
30 |
30 |
2.2. |
nuo 10 iki 10,99 proc. |
25 |
|
2.3. |
nuo 9 iki 9,99 proc. |
20 |
|
2.4. |
nuo 8 iki 8,99 proc. |
15 |
|
2.5. |
nuo 7 iki 7,99 proc. |
10 |
|
2.6. |
nuo 6 iki 6,99 proc. |
5 |
|
3. |
Kaimo vietovės gyvybingumas: (kriterijus vertinamas pagal konkrečios seniūnijos teritorijoje gyvenamąją vietą deklaravusių gyventojų skaičių (VĮ Registrų centro einamųjų metų sausio 1 d. duomenimis)) |
||
3.1. |
daugiau nei 201 gyventojų |
20 |
20 |
3.2. |
nuo 101 iki 200 gyventojų |
15 |
|
3.3. |
nuo 70 iki 100 gyventojų |
10 |
|
3.4 |
mažiau nei 70 gyventojų |
5 |
|
4. |
Projekto rezultatų svarba: (kriterijus vertinamas pagal projekto rezultatų svarbą kaimo gyventojams, t. y. sukurtos infrastruktūros poveikį kaimo patrauklumui ir gyvybingumui) |
||
4.1. |
Sukurtas naujas arba atnaujintas esamas infrastruktūros objektas (atitiktis kriterijui vertinama, jeigu kuriamas naujas infrastruktūros objektas arba naujinamas esamas infrastruktūros objektas yra sukurtas ne vėliau kaip iki 2018 m. sausio 1 d., pvz., vaikų žaidimų aikštelė, kurios anksčiau gyvenamojoje vietovėje nebuvo) |
20 |
20 |
4.2. |
Sudarytos palankesnės sąlygos verslui (pvz., viešosios erdvės pritaikymas vietos gamintojų produkcijos realizavimui (pvz., prekyvietė) |
15 |
|
4.3. |
Rezultatų svarba aplinkosaugos požiūriu (pvz., išvalytas vandens telkinys) |
10; |
|
Didžiausia galima balų suma: |
100 |
Aprašo 6.1.2 nurodytai priemonei pagal veiklą „bendruomeniškumo skatinimas (įskaitant tik mokomuosius vizitus) ir tradicinių renginių organizavimas“
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Didžiausias balų skaičius |
Suteikiami balai |
1. |
Pareiškėjo atstovaujama vietovė arba renginio organizavimo vieta – seniūnijos centras |
20 |
20 |
2. |
Renginio pobūdis: (vertinama pagal pateiktą informaciją paraiškos aprašyme, tradiciškumas įrodomas publikacijomis, renginių programomis (nuotraukos neįrodo tradiciškumo). Balai nesumuojami ir suteikiami tik už vieną planuojamą renginį). |
||
2.1. |
Projekte numatyta, kad renginys bus skirtas Lietuvos Respublikos Seimo ir Šiaulių rajono savivaldybės paskelbtoms metų temoms garsinti, minėti (atrankos balai skiriami, kai numatoma, kad dalyvauja ne viena bendruomenė arba renginį planuoja Šiaulių rajono savivaldybė. |
20
|
20 |
2.2. |
Organizuojamas teatralizuotas renginys ir (ar) rekonstrukcija, skirta Šiaulių krašto, vietos teritorijos istoriniams įvykiams minėti, garsinti. |
15 |
|
2.3 |
Projekte numatyta, kad bus vykdomas gerosios patirties sklaidos ir mokomasis vizitas (išvykimas ir atvykimas į bendruomenę) |
10 |
|
3. |
Renginio pridėtinė vertė (informacija apie renginio metu įrodomą vietovės išskirtinumą) |
||
3.1. |
Renginio metu suplanuoti patyriminiai elementai: vykdomos edukacijos, degustacijos, pristatymai ir pan. |
25 |
25 |
3.2. |
Įtraukiami vietos atlikėjų, meninių ir (ar) liaudies kolektyvų pasirodymai |
20 |
|
3.3. |
Įtraukiami žymūs Šiaulių krašto žmonės |
15 |
|
3.4. |
Reginio metu minimi, garsinami istoriniai Šiaulių krašto, vietovės įvykiai |
10 |
|
4. |
Vietos amatininkų, verslininkų, vietos atlikėjų ir (ar) meno kolektyvų įtraukimas: (atrankos balai suteikiami, jeigu projekte numatyta, kad renginio metu bus organizuojama vietos gamintojų, amatininkų, verslininkų, ūkininkų pagamintų produktų pristatymas, degustacijos, prekyba jais ir (arba) edukacijos, susijusios su jų gamyba. Atrankos balai suteikiami ir tuo atveju, jeigu projekte numatyta, kad renginio metu vyks vietos atlikėjų ir (ar) meno kolektyvų pasirodymai) |
||
4.1. |
6 ir daugiau |
15 |
15 |
4.2. |
nuo 3 iki 5 |
10 |
|
5. |
Tikslinių grupių įtraukimas (atrankos balai suteikiami, jeigu projekte numatyta, kad organizuojant ir (arba) vykdant renginį dalyvaus tikslinių grupių atstovai) |
||
5.1. |
Negalią turintys asmenys |
20 |
20 |
5.2. |
Jaunimas iki 29 metų (įskaitytinai) |
15 |
|
Didžiausia galima balų suma: |
100 |
|
Aprašo 6.1.2 nurodytai priemonei pagal veiklą „mokymų, seminarų, skirtų visų Šiaulių rajono savivaldybės teritorijos asociacijų narių gebėjimų ugdymui, organizavimas“
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Vertinimas |
|
1. |
Projekto aktualumas (0–15 balų) |
||
1.1. |
Veiklos naudingumas |
Ar planuojamų mokymų, seminarų tema yra naudinga, aktuali visuomenei? (0–5) |
|
1.2. |
Veiklos efektyvumas |
Ar mokymų, seminarų tema bus efektyvi ją įgyvendinant praktikoje? (0–5) |
|
1.3. |
Veiklos novatoriškumas |
Ar mokymų, seminarų temos idėja, veikla ar metodai yra novatoriški? (0–5) |
|
|
|
Bendra balų suma |
|
2. |
Projekto adresatas (0–20 balai) |
||
2.1. |
Projekto dalyviai |
Ar aiškiai numatyta, kokioms tikslinėms grupėms reikšmingas projekto įgyvendinimas? (0–10) |
|
2.2. |
Pritraukimas |
Ar yra numatyti įtraukti problemines asmenų grupes į mokymus / seminarą? (0–10) |
|
|
|
Bendra balų suma |
|
3. |
Turinys (0–20 balų) |
||
3.1. |
Tikslai |
Ar projekto tikslai yra aiškūs ir konkretūs? (0–5) |
|
3.2. |
Uždaviniai |
Ar projekto uždaviniai yra konkretūs ir realūs, padėsiantys pasiekti numatytų tikslų? (0–5) |
|
3.3. |
Laukiami rezultatai |
Ar laukiami projekto rezultatai, susiję su projekte numatyta veikla, yra konkretūs ir realūs? (0–5) |
|
3.4. |
Projekto veikla |
Ar numatoma įgyvendinti veikla leis pasiekti tikslus bei numatomus rezultatus? (0–5) |
|
|
|
Bendra balų suma |
|
4. |
Organizavimas (0–30 balai) |
||
4.1. |
Asociacijos resursai
|
Ar asociacijos turimi žmogiškieji resursai yra pakankami planuojamam projektui įgyvendinti? (0–5) |
|
4.2. |
Projekto veiklos planas |
Ar siūlomas projekto veiklos laikas gerai suplanuotas? (0–5) |
|
4.3. |
Viešinimas |
Ar išsamiai pateikti informacijos apie projektą ir jo rezultatus sklaidos būdai? (0–5) |
|
4.4. |
Projekto mokymų / seminarų skaičius, masiškumas |
Ar numatytas mokymų / seminarų skaičius pakankamas projekto keliamiems uždaviniams įgyvendinti? (0–5) |
|
4.5. |
Projekto metu sprendžiamos probleminės sritys
|
Ar mokymų / seminarų temos pakankamai aktualios sprendžiamoms Šiaulių rajono savivaldybės teritorijos problemoms? (0–5) |
|
4.6. |
Problemos masto įvardinimas |
Ar mokymų / seminarų programoje įvardinti konkretūs problemos sprendimo būdai? (0–5) |
|
|
|
Bendra balų suma |
|
5. |
Lėšų panaudojimo efektyvumas (0–15 balų) |
||
5.1.
|
Realus lėšų poreikis |
Ar pagrįstas prašomų lėšų reikalingumas? (0–5)
|
|
5.2. |
Lėšų panaudojimas |
Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos bus naudojamos taupiai ir efektyviai? (0–5) |
|
5.3. |
Kiti finansavimo šaltiniai |
Ar projektui įgyvendinti numatytas papildomas finansavimas iš kitų šaltinių? (0–5) |
|
Iš viso (iš 100 balų) |
|
__________________________________________
Komisijos nario, vertinusio paraišką, vardas, pavardė, data parašas
__________________________
Šiaulių rajono savivaldybės
nevyriausybinių organizacijų
ir kitų juridinių bei fizinių asmenų
prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų
darbo reglamento
5 priedas
(Paraiškos Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti vertinimo anketos forma)
___________________________________________________________________(pareiškėjo pavadinimas)
_________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
PARAIŠKOS ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMUI IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI VERTINIMO ANKETA
Aprašo 6.1.4 nurodytai priemonei pagal veiklą:
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Vertinimas |
|
1. |
Projekto aktualumas (0–30 balų) |
||
1.1. |
Veiklos būtinumas |
Ar planuojama veikla yra būtina? (0–10) |
|
1.2. |
Veiklos efektyvumas |
Ar pareiškėjui nuosavybės teise priklausantį turtą siekiama išsaugoti, atnaujinti ir prižiūrėti, kad būtų sukurta patraukli aplinka religinei bendruomenei / bendrijai priklausančiuose kulto pastatuose kartu su tikinčiaisiais telkti Savivaldybės teritorijos vietos bendruomenės narius jų dalyvavimui ne tik religiniuose, bet ir kultūriniuose, švietėjiškuose renginiuose? (0–10) |
|
1.3. |
Veiklos naudingumas |
Ar projektu siekiama užtikrinti nekilnojamųjų kultūros vertybių apsaugą / gerinti kraštovaizdį? (0–10) |
|
|
|
Bendra balų suma |
|
2. |
Turinys (0–20 balų) |
||
2.1. |
Tikslai |
Ar projekto tikslai yra aiškūs ir konkretūs? (0–5) |
|
2.2. |
Uždaviniai |
Ar projekto uždaviniai yra konkretūs ir realūs, padėsiantys pasiekti numatytų tikslų? (0–5) |
|
2.3. |
Laukiami rezultatai |
Ar laukiami projekto rezultatai, susiję su projekte numatyta veikla, yra konkretūs ir realūs? (0–5) |
|
2.4. |
Projekto veikla |
Ar numatoma įgyvendinti veikla leis pasiekti tikslus bei numatomus rezultatus? (0–5) |
|
|
|
Bendra balų suma |
|
3. |
Organizavimas (0–20 balai) |
||
|
|
||
3.1. |
Projekto veiklos planas |
Ar siūlomas projekto veiklos laikas gerai suplanuotas? (0–10) |
|
3.2 |
Viešinimas |
Ar išsamiai pateikti informacijos apie projektą ir jo rezultatus sklaidos būdai? (0–10) |
|
|
|
Bendra balų suma |
|
4. |
Lėšų panaudojimo efektyvumas (0–30 balų) |
||
4.1.
|
Realus lėšų poreikis |
Ar pagrįstas prašomų lėšų reikalingumas? (0–10)
|
|
4.2. |
Lėšų panaudojimas |
Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos bus naudojamos taupiai ir efektyviai? (0–10) |
|
4.3. |
Kiti finansavimo šaltiniai |
Ar projektui įgyvendinti numatytas papildomas finansavimas iš kitų šaltinių? (0–10) |
|
Iš viso (iš 100 balų) |
|
__________________________________________
Komisijos nario, vertinusio paraišką, vardas, pavardė, parašas
data
_______________________
Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių
organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų
prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų darbo
reglamento
6 priedas
(Paraiškų Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti vertinimo anketų suvestinės forma)
PARAIŠKŲ ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMUI IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI VERTINIMO ANKETŲ SUVESTINĖ
Komisijos posėdžio data ___________________________________________
Svarstomų paraiškų skaičius _______________________________________
Eil. Nr. |
Pareiškėjo pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Vertintojų vardas pavardė |
1 vertintojo balai |
2 vertintojo balai |
3 vertintojo balai |
Iš viso skirtų balų skaičius |
Balų vidurkis |
|
1. |
|||||||||
2. |
|||||||||
3. |
|||||||||
1. |
|||||||||
2. |
|||||||||
3. |
Komisijos sekretorius ______________
(parašas)__________________________