KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

 

DĖL VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. balandžio 25 d. Nr. T-233

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, Kauno miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas,

pavaduojantis savivaldybės merą                                                            Povilas Mačiulis

 


 

PATVIRTINTA

Kauno miesto savivaldybės tarybos

2017 m. balandžio 25 d.

sprendimu Nr. T-233

 

VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

 

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų (toliau – Projektas) konkurso finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato vaikų vasaros poilsio finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) organizavimo tvarką, prioritetus, dokumentų pateikimo Konkursui tvarką, reikalavimus Projektų teikėjams, Projektų vertinimo kriterijus ir finansavimo principus, finansavimą gavusių įstaigų įsipareigojimus, atsiskaitymo už gautas lėšas tvarką.

2. Projektai finansuojami konkurso būdu. Konkursą organizuoja Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija. Konkursą koordinuoja Savivaldybės administracijos Švietimo skyrius (toliau – Švietimo skyrius).

3. Konkurso tikslas – plėtoti vaikų vasaros poilsio galimybes užtikrinant jų įvairovę ir prieinamumą, aktyvinant vaikų užimtumą ir prasmingą laisvalaikį.

4. Konkurso uždaviniai:

4.1. sudaryti kuo palankesnes sąlygas socialiai remtinų, socialinės rizikos šeimose augančių vaikų užimtumui vasaros metu;

4.2. užimti kuo daugiau Kauno miesto vaikų;

4.3. organizuoti turiningą vaikų vasaros poilsį, sudarant sąlygas vaikų saviraiškai, kūrybiškumui, sveikai gyvensenai, turiningai edukacinei veiklai, socialinių ir gyvenimo įgūdžių ugdymui.

5. Projektų teikėjais gali būti Savivaldybės biudžetinės ir viešosios įstaigos, kurių savininkė arba dalininkė yra Savivaldybė ir kurių nuostatuose (įstatuose) nurodyta, kad įstaiga gali vykdyti neformaliojo vaikų švietimo veiklą (toliau – Projekto teikėjas).

6. Projektai turi būti skirti tik Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose besimokantiems 1–11 klasių vaikams.

7. Projekte turi būti numatyta, kad vaikų dalyvavimo Projekte trukmė – nuo 5 iki 18 dienų. Projekto įgyvendinimas gali būti kartojamas kelis laikotarpius arba kelias pamainas.

8. Projektai gali būti vykdomi specialiai vaikų vasaros poilsiui pritaikytose stovyklose, bendrojo ugdymo mokyklose, neformaliojo vaikų švietimo, kitose įstaigose, kurių patalpos ir aplinka pritaikyta tokiai veiklai; stovyklavietėse, kurios yra įrengtos poilsiui su nakvyne skirtoje teritorijoje (sudarytos sąlygos palapinėms, laikiniems ar mobiliems nameliams statyti, higienos poreikiams tenkinti, laužui kurti, atliekoms sudėti) ir panašiai.

9. Projektai vykdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vaikų ugdymą, sveikatą, saugumą ir higieną, ir Aprašu.

 

II SKYRIUS

KONKURSO ORGANIZAVIMAS

 

10. Konkursą organizuoja Savivaldybės administracija, koordinuoja ir kontroliuoja Švietimo skyrius.

11. Projektų teikėjai Konkursui pateikia šiuos dokumentus:

11.1. užpildytą Projekto paraišką, pasirašytą įstaigos vadovo ir patvirtintą antspaudu (1 priedas);

11.2. elektroninę paraiškos versiją Microsoft Word doc formatu, įrašytą į elektroninę laikmeną (CD);

11.3. Projekto vadovo ir vykdytojų kompetenciją įrodančius dokumentus (trumpas gyvenimo aprašymas (CV) – ne daugiau kaip vienas A4 formato lapas).

12. Papildomai galima pateikti šiuos dokumentus:

12.1. sutarčių su Projekto partneriais (jei tokių yra) kopijas;

12.2. vaizdinę medžiagą (straipsniai ir atsiliepimai – ne daugiau kaip du A4 formato lapai), rekomendacijas.

13. Pateikiami dokumentai turi būti įrišti arba susegti (atskirai paraiška ir papildoma medžiaga), kiekvienas puslapis sunumeruotas, dokumentai ir elektroninė laikmena įdėti į užklijuotą ir įstaigos spaudu antspauduotą voką su užrašu „Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų konkursui“ ir pateikti Švietimo skyriui (J. Gruodžio g. 16, Kaunas).

14. Vienas Projekto teikėjas Konkursui gali pateikti vieną paraišką. Jei Projekto teikėjas numato organizuoti veiklą, skirtą vaikams, gaunantiems nemokamą maitinimą, jis gali teikti dvi paraiškas.

15. Paraiška turi būti pateikta iki kvietime teikti paraiškas nurodytos galutinės paraiškų pateikimo datos. Kvietimą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

16. Savivaldybės biudžeto lėšos gali būti skiriamos visų formų Projekto organizavimui įgyvendinti: dieninėms, turistinėms, bendrojo profilio, kūrybinėms, meninėms, kraštotyrinėms, sportinėms, mokslinėms, istorinėms, kalbų mokymo, konfesinėms, karinėms ir kitoms formoms.

17. Įgyvendinant Projektą, ne didesnei kaip 15 vaikų grupei turi būti skiriamas vienas vadovas.

18. Projekto vadovai ir Projekto vykdytojai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka atsako už poilsiaujančių vaikų saugumą, sveikatos priežiūrą, higienos sąlygas ir poilsio organizavimo kokybę, taip pat skirtų lėšų tinkamą naudojimą.

19. Vienam Projektui gali būti skirta ne daugiau kaip 1100 eurų.

20. Informacija apie Konkursą skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.kaunas.lt.

 

III SKYRIUS

PROJEKTO VERTINIMAS

 

21. Konkursui pateiktas Projektus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų vertinimo darbo grupė (toliau – Vertinimo grupė).

22. Kiekvienas Projektas vertinamas nustatytos formos vertinimo lape (2 priedas) pagal šiuos vertinimo kriterijus:

22.1. paraiškos atitiktis formaliesiems Konkurso reikalavimams:

22.1.1. tinkamai pagal reikalavimus užpildyta paraiška, pridėti visi reikiami dokumentai;

22.1.2. aiškiai suformuluotas ir realiai pasiekiamas Projekto tikslas;

22.1.3. Projekto uždaviniai yra konkretūs, siejami su konkurso uždaviniais ir padeda siekti tikslo;

22.1.4. pridėta elektroninė paraiškos versija Microsoft Word doc formatu, įrašytu į elektroninę laikmeną (CD);

22.1.5. Projekto vadovai ir vykdytojai turi reikiamas kompetencijas;

22. 2. Projekto vertinimas:

22.2.1. vaikų, dalyvaujančių Projekte, skaičius;

22.2.2. užimtų socialiai remtinų, rizikos šeimose gyvenančių vaikų skaičius;

22.2.3. Projekto įgyvendinimo dienų skaičius;

22.2.4. Projekto įgyvendinimo dažnumas;

22.2.5. Projekto vykdymo laikas;

22.2.6. erdvių panaudojimas įgyvendint Projektą;

22.2.7. Projekto tęstinumas;

22.2.8. socialinių partnerių dalyvavimas įgyvendinant Projektą;

22.2.9. Projektui įgyvendinti numatyti kiti finansavimo šaltiniai;

22.2.10. lėšų, reikalingų Projektui įgyvendinti, pagrindimas ir jų naudojimo efektyvumas;

22.2.11. pateikta vaizdinė medžiaga, atsiliepimai, rekomendacijos.

23. Projektas toliau nevertinamas, jei atliekant formalųjį vertinimą, jis neatitiko nors vieno 22.1 papunktyje nurodyto reikalavimo.

24. Vertinimo grupė teikia siūlymų Savivaldybės administracijos direktoriui. 

25. Projektui siūloma skirti lėšų atsižvelgiant į Projekto surinktų balų skaičių. Lėšos apskaičiuojamos taip:

25.1. sudedami visi visiems Projektams skirti balai;

25.2. pinigine verte išreiškiamas vienas balas (Savivaldybės numatytos skirti lėšos padalijamos iš bendrai sudėtų balų skaičiaus);

25.3. Projekto surinkti balai padauginami iš vieno balo piniginės išraiškos.

26. Projekto teikėjai, kuriems skirtas finansavimas, savo interneto svetainėse privalo viešinti informaciją, susijusią su Projekto vykdymu, t. y. skelbti Projekto aprašymą, nuotraukas ar vaizdo medžiagą iš organizuojamų renginių, Projekto ataskaitas ir kitą aktualią informaciją.

27. Informacija apie Projektus ir jų teikėjus, kuriems skirtas finansavimas, skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.kaunas.lt.

28. Pateikti svarstyti dokumentai Projektų teikėjams negrąžinami.

 

IV SKYRIUS

PROJEKTŲ FINANSAVIMAS

 

29. Projekto teikėjas, kuriam skirtas finansavimas, per 3 darbo dienas Švietimo skyriui pateikia vaikų vasaros poilsio projekto organizavimo įgyvendinimo planą (3 priedas).

30. Projektų teikėjams – Savivaldybės biudžetinėms įstaigoms lėšos Projektui įgyvendinti pervedamos Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka pagal asignavimų valdytojo arba jo įgalioto asmens patvirtintą sąmatą, o Projektų teikėjams – viešosioms įstaigoms – sudarytose sutartyse nustatyta tvarka.

31. Su Projekto teikėjais – viešosiomis įstaigomis teisės aktų nustatyta tvarka sudaromos Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytos formos sutartys.

32. Įgyvendinant Projektą, lėšos gali būti naudojamos sumokėti už prekes ir paslaugas, kurios tiesiogiai susijusios su Projekto įgyvendinimu.

33. Įgyvendinant Projektą, lėšos negali būti naudojamos: inventoriui, baldams įsigyti, patalpų nuomai, eksploatacijai, remontui, rekonstrukcijai, Projekto parengimo išlaidoms, ryšio priemonėms, kompiuterių ir medicinos įrangai, kelionėms į užsienį, draudimo išlaidoms, kitoms pagrindinėms priemonėms įsigyti.

34. Projektų teikėjai už skirtų tikslinių lėšų naudojimą ne pagal paskirtį atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

V SKYRIUS

ATSISKAITYMAS UŽ GAUTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR PROJEKTŲ PRIEŽIŪRA

 

35. Finansavimą gavę Projektų teikėjai – biudžetinės įstaigos už gautų lėšų panaudojimą atsiskaito Savivaldybės administracijos Centriniam apskaitos skyriui Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka.

36. Finansavimą gavę Projektų teikėjai – viešosios įstaigos po Projekto įgyvendinimo atsiskaito sudarytose sutartyse nustatyta tvarka.

37. Nepanaudotos lėšos, skirtos Projektui įgyvendinti, turi būti grąžintos į Savivaldybės sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Projekto įgyvendinimo pabaigos.

38. Paaiškėjus, kad Projektas vykdomas ne pagal Projekto įgyvendinimo planą ar Savivaldybės biudžeto lėšos naudojamos ne pagal Projekto sąmatą, Projekto finansavimas nutraukiamas. Projekto teikėjas pervestas lėšas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo įspėjimo gavimo dienos privalo grąžinti į Savivaldybės sąskaitą.

39. Projekto įgyvendinimui pasibaigus, Projekto teikėjas iki kito mėnesio 10 dienos Švietimo skyriui pateikia šiuos dokumentus:

39.1. vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto įgyvendinimo ataskaitą (4 priedas);

39.2. vaikų vasaros poilsio organizavimo projekte dalyvavusių vaikų sąrašą (5 priedas). Sąraše (-uose) būtina nurodyti socialiai remtinus, socialinės rizikos šeimose gyvenančius vaikus.

40. Aprašo įgyvendinimą kontroliuoja Švietimo skyrius.

_____________________________________________


 

Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

(Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto finansavimo paraiškos forma)

 

 

VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTO FINANSAVIMO PARAIŠKA

 

1. Projekto teikėjo pavadinimas

Adresas, telefono numeris, el. pašto adresas, interneto svetainės adresas

 

2. Projekto pavadinimas

 

3. Projekto vykdymo laikas ir dienų skaičius

Projekto vykdymo laikas

Projekto vykdymo dienų skaičius

 

4. Informacija apie projekto vadovą

Pareigos, vardas ir pavardė

Telefono numeris

El. pašto adresas

Patirtis organizuojant vaikų vasaros poilsį

 

5. Informacija apie projekto vykdytoją (-us):

Pareigos, vardas ir pavardė

Telefono numeris

El. pašto adresas

Patirtis vykdant vaikų vasaros poilsį 

 

6. Numatomas dalyvių amžius ir skaičius:

Amžius (1–4 kl., 5–8 kl., 9–11 kl.)

Skaičius iš viso:

iš jų socialiai remtinų vaikų

socialinės rizikos šeimose gyvenančių vaikų

 

7. Trumpa projekto santrauka (pristatyti projekto esmę – tikslus, uždavinius, metodus ir laukiamus rezultatus)

 

 

8. Projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, Eur

 

9. Iš Kauno miesto savivaldybės prašoma lėšų, Eur

 

10. Kiti finansavimo šaltiniai

 

11. Projekto įgyvendinimo tipas (pabraukti)

dieninis

turistinis

kita (įrašyti)

 

12. Projekto įgyvendinimo forma (pabraukti)

Bendrojo profilio, dieninė, turistinė, kūrybinė, meninė, kraštotyrinė, sportinė, mokslinė, istorinė, kalbų mokymo, konfesinė, karinė, kita (įrašyti)

 

13. Veiklų planas

Numatomos vykdyti veiklos, priemonės, renginiai

 

Vykdymo laikas

(data)

Atsakingas vykdytojas

Tiksli vieta

 

 

 

 

 

14. Projekto partneriai ir jų vaidmuo įgyvendinant projektą

 

15. Projekto išlaidos

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

(detalizuoti ir nurodyti paskirtį)

Iš viso, Eur

Lėšos pagal finansavimo šaltinius, Eur

Lėšos, prašomos iš savivaldybės biudžeto

Tėvų lėšos

Kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti kiek ir iš kokių šaltinių)

Rėmėjų lėšos

 

 

1.

(detalizuoti)

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO

 

 

 

 

 

 

16. Vienos dienos vaiko išlaikymo kaina (visą projektui įgyvendinti reikalingą lėšų sumą padalyti iš projekte dalyvausiančių vaikų skaičiaus ir stovyklos darbo dienų skaičiaus)

 

17. Prie paraiškos pridedama:

17.1. preliminarus vaikų sąrašas (vardas, pavardė, mokykla, klasė)

17.2. sutarčių su projekto partneriais (jei tokie yra) kopijos

17.3. vaizdinė medžiaga, rekomendacijos

 

 

Įstaigos vadovas _______________ ____________________

(parašas) (vardas, pavardė)

 

A. V. 

 

Data ____________

 

 

___________________________

 

 

 

 

 

Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų  finansavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto vertinimo lapo forma)

 

VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTO VERTINIMO LAPAS

 

 

Paraiškos registracijos Nr. ________________________________________________________

Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas __________________________________________________________

 

I. FORMALUSIS VERTINIMAS

1.

Tinkamai, pagal reikalavimus užpildyta paraiška, yra visi reikalingi dokumentai (elektroniniu paštu atsiųstos paraiškos nevertinamos)

TAIP

NE

2.

Aiškiai suformuluotas ir realiai pasiekiamas projekto tikslas

 

TAIP

NE

3.

Projekto uždaviniai yra konkretūs, siejasi su konkurso uždaviniais ir padeda siekti tikslo

TAIP

NE

4.

Pridėta elektroninė paraiškos versija Microsoft Word doc formatu, įrašytu į elektroninę laikmeną (CD)

TAIP

NE

5.

Projekto vadovai ir vykdytojai turi reikiamas kompetencijas

 

TAIP

NE

 

Pastaba. Projektas toliau nevertinamas, jei gavo bent vieną „NE“

 

II. PROJEKTO VERTINIMAS

 

Vertinimo kriterijus

Vertinimo kriterijaus išaiškinimas

Balai

1.

Vaikų, dalyvaujančių Projekte, skaičius (1–4 balai)

Iki 15 vaikų – 1

16 – 30 vaikų – 2

31– 45 vaikų – 3

46– 60 ir daugiau vaikų – 4

 

2.

Projekte numatoma užimti socialiai remtinus, rizikos šeimose gyvenančius vaikus (0–4 balai)

Nenumatoma – 0

Numatoma iki 15 vaikų – 1

Numatoma 16-30 vaikų – 2

Numatoma 31–45 vaikų – 3

Numatoma 46– 60 ir daugiau vaikų – 4

 

3.

Projekto įgyvendinimo dienų skaičius

(1–3 balai)

5 dienos – 1

6–10 dienų – 2

Daugiau kaip 10 dienų – 3

 

4.

Projekto įgyvendinimo dažnumas

(1–3 balai)

 

1 pamaina – 1

2 pamainos – 2

3 ir daugiau pamainų – 3

 

5.

Projekto vykdymo laikas

(1–4 balai)

Birželį – 1

Birželį ir liepą – 2

Liepą ar rugpjūtį – 3

Liepą ir rugpjūtį – 4

 

6.

Erdvių panaudojimas įgyvendinant projektą

(1–2 balai)

Projektas įgyvendinamas tradicinėse erdvėse – 1

Projektas įgyvendinamas netradicinėse erdvėse – 2

 

7.

Projekto tęstinumas

(0–1 balai)

Vienkartinis– 0

Tęstinis – 1

 

8.

Socialinių partnerių dalyvavimas įgyvendinant projektą

(0–1 balai)

Nedalyvauja – 0

Dalyvauja – 1

 

9.

Numatyti kiti projekto finansavimo šaltiniai

(0–3 balai)

Nenumatyti – 0

Numatytos tėvų lėšos – 1

Kiti šaltiniai – 2

Rėmėjų lėšos – 3

 

10.

Lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, pagrindimas ir jų naudojimo efektyvumas

(0–2 balai)

Pagrįstumas silpnas, lėšos bus naudojamos neefektyviai – 0

Lėšos iš dalies pagrįstos, bus naudojamos neefektyviai – 1

Prašomos lėšos pagrįstos, bus naudojamos efektyviai – 2

 

11.

Pateikta vaizdinė medžiaga, atsiliepimai, rekomendacijos

(0–1 balai)

Nepateikta – 0

Pateikta vaizdinė medžiaga, atsiliepimai – 1

 

IŠ VISO

 

 

 

Vertintojo (-ų) parašas (-ai), vardas (-ai) ir pavardė (-ės) _________________________________

_________________________________

_________________________________

 

 

___________________________________


 

 

Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų  finansavimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

 

(Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto įgyvendinimo plano forma)

 

VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS

 

Įstaigos pavadinimas

Projekto pavadinimas

Projekto vykdymo laikas ir dienų skaičius

Projekto įgyvendinimo data

 

 

 

Eil. Nr.

Veiklos pavadinimas

Mėnuo, diena

Laikas

Vieta

Atsakingas asmuo,

telefono numeris,

el. pašto adresas

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekto vadovas ________________ ________________

(parašas)                                      (vardas, pavardė)

 

 

 

Įstaigos vadovas _______________ _________________

(parašas) (vardas, pavardė)

A. V.

 

___________________

(data)

 

 

__________________________

 


 

Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų

finansavimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

(Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto įgyvendinimo ataskaitos forma)

 

VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTO ĮGYVENDINIMO ATASKAITA

 

201__ m. ____________ ____ d.

(dokumento sudarymo data)

 

 

1. Įstaigos pavadinimas (paryškintai)________________________________________________

2. Adresas, telefono numeris, el. pašto adresas ________________________________________

3. Projekto pavadinimas __________________________________________________________

4. Projekto vadovo vardas ir pavardė, pareigos, telefono numeris, el. pašto adresas __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Vykdyta projekto organizavimo forma

Dieninė

 

Turistinė

Bendrojo

profilio

Meninė,

kūrybinė

Kraštoty-

rinė

Sportinė

Istorinė

Kalbų

mokymo

Konfe-

sinė

Karinė

Kita

(įrašyti)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Informacija apie projekto dalyvius ir projekto vadovus

 

 

Paraiškoje

nurodytas

vaikų skaičius

 

Vaikų, dalyvavusių projekte, skaičius

Projekto vadovų ir vykdytojų skaičius

Vadovai

Vykdytojai

Socialiai remtinų,

socialinės rizikos šeimose

gyvenančių vaikų skaičius

(detalizuoti)

 

Vaikų amžius

 

 

 

Iš viso

 

 

Iš viso

 

 

7. Informacija apie lėšas projektui vykdyti

Savivaldybės

biudžeto lėšos

Įstaigos

lėšos

Tėvų (globėjų)

lėšos

Rėmėjų lėšos

Kitos lėšos

Gauta lėšų

iš viso

 

 

 

 

 

 

 

Liko nepanaudota Savivaldybės biudžeto lėšų                                                   

 

8. Pasiekti rezultatai (trumpas įgyvendinto projekto aprašymas, kas pavyko, su kokiais sunkumais susidurta?)

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Informacijos apie projektą sklaida (nurodyti, kaip bendruomenei buvo pristatomas projektas)

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

10. Kuo norėtumėte pasidžiaugti, pasidalyti su kitais projektų teikėjais

_____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Siūlymai, pageidavimai ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Nelaimingi atsitikimai, traumos, vaikų susirgimai (nurodyti skaičių ir pobūdį) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

13. Ataskaitą rengusio asmens vardas ir pavardė, darbovietė, pareigos, telefono numeris, el. pašto adresas __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

Projekto vadovas _________                         ____________________

(parašas)                                   (vardas ir pavardė)

 

 

Įstaigos vadovas _________                           ____________________

(parašas (vardas ir pavardė)

A. V.

 

 

_________________________

(data)

 

____________________________