KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2017 m. balandžio 25 d. Nr. T-233
Kaunas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, Kauno miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
PATVIRTINTA
Kauno miesto savivaldybės tarybos
2017 m. balandžio 25 d.
sprendimu Nr. T-233
VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų (toliau – Projektas) konkurso finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato vaikų vasaros poilsio finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) organizavimo tvarką, prioritetus, dokumentų pateikimo Konkursui tvarką, reikalavimus Projektų teikėjams, Projektų vertinimo kriterijus ir finansavimo principus, finansavimą gavusių įstaigų įsipareigojimus, atsiskaitymo už gautas lėšas tvarką.
2. Projektai finansuojami konkurso būdu. Konkursą organizuoja Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija. Konkursą koordinuoja Savivaldybės administracijos Švietimo skyrius (toliau – Švietimo skyrius).
3. Konkurso tikslas – plėtoti vaikų vasaros poilsio galimybes užtikrinant jų įvairovę ir prieinamumą, aktyvinant vaikų užimtumą ir prasmingą laisvalaikį.
4. Konkurso uždaviniai:
4.1. sudaryti kuo palankesnes sąlygas socialiai remtinų, socialinės rizikos šeimose augančių vaikų užimtumui vasaros metu;
5. Projektų teikėjais gali būti Savivaldybės biudžetinės ir viešosios įstaigos, kurių savininkė arba dalininkė yra Savivaldybė ir kurių nuostatuose (įstatuose) nurodyta, kad įstaiga gali vykdyti neformaliojo vaikų švietimo veiklą (toliau – Projekto teikėjas).
6. Projektai turi būti skirti tik Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose besimokantiems 1–11 klasių vaikams.
7. Projekte turi būti numatyta, kad vaikų dalyvavimo Projekte trukmė – nuo 5 iki 18 dienų. Projekto įgyvendinimas gali būti kartojamas kelis laikotarpius arba kelias pamainas.
8. Projektai gali būti vykdomi specialiai vaikų vasaros poilsiui pritaikytose stovyklose, bendrojo ugdymo mokyklose, neformaliojo vaikų švietimo, kitose įstaigose, kurių patalpos ir aplinka pritaikyta tokiai veiklai; stovyklavietėse, kurios yra įrengtos poilsiui su nakvyne skirtoje teritorijoje (sudarytos sąlygos palapinėms, laikiniems ar mobiliems nameliams statyti, higienos poreikiams tenkinti, laužui kurti, atliekoms sudėti) ir panašiai.
II SKYRIUS
KONKURSO ORGANIZAVIMAS
11. Projektų teikėjai Konkursui pateikia šiuos dokumentus:
11.2. elektroninę paraiškos versiją Microsoft Word doc formatu, įrašytą į elektroninę laikmeną (CD);
12. Papildomai galima pateikti šiuos dokumentus:
13. Pateikiami dokumentai turi būti įrišti arba susegti (atskirai paraiška ir papildoma medžiaga), kiekvienas puslapis sunumeruotas, dokumentai ir elektroninė laikmena įdėti į užklijuotą ir įstaigos spaudu antspauduotą voką su užrašu „Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų konkursui“ ir pateikti Švietimo skyriui (J. Gruodžio g. 16, Kaunas).
14. Vienas Projekto teikėjas Konkursui gali pateikti vieną paraišką. Jei Projekto teikėjas numato organizuoti veiklą, skirtą vaikams, gaunantiems nemokamą maitinimą, jis gali teikti dvi paraiškas.
15. Paraiška turi būti pateikta iki kvietime teikti paraiškas nurodytos galutinės paraiškų pateikimo datos. Kvietimą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
16. Savivaldybės biudžeto lėšos gali būti skiriamos visų formų Projekto organizavimui įgyvendinti: dieninėms, turistinėms, bendrojo profilio, kūrybinėms, meninėms, kraštotyrinėms, sportinėms, mokslinėms, istorinėms, kalbų mokymo, konfesinėms, karinėms ir kitoms formoms.
18. Projekto vadovai ir Projekto vykdytojai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka atsako už poilsiaujančių vaikų saugumą, sveikatos priežiūrą, higienos sąlygas ir poilsio organizavimo kokybę, taip pat skirtų lėšų tinkamą naudojimą.
III SKYRIUS
PROJEKTO VERTINIMAS
21. Konkursui pateiktas Projektus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų vertinimo darbo grupė (toliau – Vertinimo grupė).
22. Kiekvienas Projektas vertinamas nustatytos formos vertinimo lape (2 priedas) pagal šiuos vertinimo kriterijus:
22.1. paraiškos atitiktis formaliesiems Konkurso reikalavimams:
22.1.4. pridėta elektroninė paraiškos versija Microsoft Word doc formatu, įrašytu į elektroninę laikmeną (CD);
22. 2. Projekto vertinimas:
23. Projektas toliau nevertinamas, jei atliekant formalųjį vertinimą, jis neatitiko nors vieno 22.1 papunktyje nurodyto reikalavimo.
25. Projektui siūloma skirti lėšų atsižvelgiant į Projekto surinktų balų skaičių. Lėšos apskaičiuojamos taip:
25.2. pinigine verte išreiškiamas vienas balas (Savivaldybės numatytos skirti lėšos padalijamos iš bendrai sudėtų balų skaičiaus);
26. Projekto teikėjai, kuriems skirtas finansavimas, savo interneto svetainėse privalo viešinti informaciją, susijusią su Projekto vykdymu, t. y. skelbti Projekto aprašymą, nuotraukas ar vaizdo medžiagą iš organizuojamų renginių, Projekto ataskaitas ir kitą aktualią informaciją.
27. Informacija apie Projektus ir jų teikėjus, kuriems skirtas finansavimas, skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.kaunas.lt.
IV SKYRIUS
PROJEKTŲ FINANSAVIMAS
29. Projekto teikėjas, kuriam skirtas finansavimas, per 3 darbo dienas Švietimo skyriui pateikia vaikų vasaros poilsio projekto organizavimo įgyvendinimo planą (3 priedas).
30. Projektų teikėjams – Savivaldybės biudžetinėms įstaigoms lėšos Projektui įgyvendinti pervedamos Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka pagal asignavimų valdytojo arba jo įgalioto asmens patvirtintą sąmatą, o Projektų teikėjams – viešosioms įstaigoms – sudarytose sutartyse nustatyta tvarka.
31. Su Projekto teikėjais – viešosiomis įstaigomis teisės aktų nustatyta tvarka sudaromos Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytos formos sutartys.
32. Įgyvendinant Projektą, lėšos gali būti naudojamos sumokėti už prekes ir paslaugas, kurios tiesiogiai susijusios su Projekto įgyvendinimu.
33. Įgyvendinant Projektą, lėšos negali būti naudojamos: inventoriui, baldams įsigyti, patalpų nuomai, eksploatacijai, remontui, rekonstrukcijai, Projekto parengimo išlaidoms, ryšio priemonėms, kompiuterių ir medicinos įrangai, kelionėms į užsienį, draudimo išlaidoms, kitoms pagrindinėms priemonėms įsigyti.
V SKYRIUS
ATSISKAITYMAS UŽ GAUTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR PROJEKTŲ PRIEŽIŪRA
35. Finansavimą gavę Projektų teikėjai – biudžetinės įstaigos už gautų lėšų panaudojimą atsiskaito Savivaldybės administracijos Centriniam apskaitos skyriui Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka.
36. Finansavimą gavę Projektų teikėjai – viešosios įstaigos po Projekto įgyvendinimo atsiskaito sudarytose sutartyse nustatyta tvarka.
37. Nepanaudotos lėšos, skirtos Projektui įgyvendinti, turi būti grąžintos į Savivaldybės sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Projekto įgyvendinimo pabaigos.
38. Paaiškėjus, kad Projektas vykdomas ne pagal Projekto įgyvendinimo planą ar Savivaldybės biudžeto lėšos naudojamos ne pagal Projekto sąmatą, Projekto finansavimas nutraukiamas. Projekto teikėjas pervestas lėšas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo įspėjimo gavimo dienos privalo grąžinti į Savivaldybės sąskaitą.
39. Projekto įgyvendinimui pasibaigus, Projekto teikėjas iki kito mėnesio 10 dienos Švietimo skyriui pateikia šiuos dokumentus:
Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto finansavimo paraiškos forma)
VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTO FINANSAVIMO PARAIŠKA
1. Projekto teikėjo pavadinimas |
Adresas, telefono numeris, el. pašto adresas, interneto svetainės adresas |
2. Projekto pavadinimas |
3. Projekto vykdymo laikas ir dienų skaičius |
Projekto vykdymo laikas |
Projekto vykdymo dienų skaičius |
4. Informacija apie projekto vadovą |
Pareigos, vardas ir pavardė |
Telefono numeris |
El. pašto adresas |
Patirtis organizuojant vaikų vasaros poilsį |
5. Informacija apie projekto vykdytoją (-us): |
Pareigos, vardas ir pavardė |
Telefono numeris |
El. pašto adresas |
Patirtis vykdant vaikų vasaros poilsį |
6. Numatomas dalyvių amžius ir skaičius: |
Amžius (1–4 kl., 5–8 kl., 9–11 kl.) |
Skaičius iš viso: |
iš jų socialiai remtinų vaikų socialinės rizikos šeimose gyvenančių vaikų |
7. Trumpa projekto santrauka (pristatyti projekto esmę – tikslus, uždavinius, metodus ir laukiamus rezultatus) |
|
8. Projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, Eur |
9. Iš Kauno miesto savivaldybės prašoma lėšų, Eur |
10. Kiti finansavimo šaltiniai |
11. Projekto įgyvendinimo tipas (pabraukti) |
dieninis turistinis kita (įrašyti) |
12. Projekto įgyvendinimo forma (pabraukti) |
Bendrojo profilio, dieninė, turistinė, kūrybinė, meninė, kraštotyrinė, sportinė, mokslinė, istorinė, kalbų mokymo, konfesinė, karinė, kita (įrašyti) |
13. Veiklų planas |
|||
Numatomos vykdyti veiklos, priemonės, renginiai
|
Vykdymo laikas (data) |
Atsakingas vykdytojas |
Tiksli vieta |
|
|
|
|
14. Projekto partneriai ir jų vaidmuo įgyvendinant projektą |
15. Projekto išlaidos |
||||||
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas (detalizuoti ir nurodyti paskirtį) |
Iš viso, Eur |
Lėšos pagal finansavimo šaltinius, Eur |
|||
Lėšos, prašomos iš savivaldybės biudžeto |
Tėvų lėšos |
Kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti kiek ir iš kokių šaltinių) |
Rėmėjų lėšos
|
|||
1. |
(detalizuoti) |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO |
|
|
|
|
|
16. Vienos dienos vaiko išlaikymo kaina (visą projektui įgyvendinti reikalingą lėšų sumą padalyti iš projekte dalyvausiančių vaikų skaičiaus ir stovyklos darbo dienų skaičiaus)
|
17. Prie paraiškos pridedama: |
17.1. preliminarus vaikų sąrašas (vardas, pavardė, mokykla, klasė) |
17.2. sutarčių su projekto partneriais (jei tokie yra) kopijos |
17.3. vaizdinė medžiaga, rekomendacijos |
Įstaigos vadovas _______________ ____________________
(parašas) (vardas, pavardė)
A. V.
Data ____________
___________________________
Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto vertinimo lapo forma)
VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTO VERTINIMO LAPAS
Paraiškos registracijos Nr. ________________________________________________________
Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Projekto pavadinimas __________________________________________________________
I. FORMALUSIS VERTINIMAS |
||
1. |
Tinkamai, pagal reikalavimus užpildyta paraiška, yra visi reikalingi dokumentai (elektroniniu paštu atsiųstos paraiškos nevertinamos) |
TAIP NE |
2. |
Aiškiai suformuluotas ir realiai pasiekiamas projekto tikslas
|
TAIP NE |
3. |
Projekto uždaviniai yra konkretūs, siejasi su konkurso uždaviniais ir padeda siekti tikslo |
TAIP NE |
4. |
Pridėta elektroninė paraiškos versija Microsoft Word doc formatu, įrašytu į elektroninę laikmeną (CD) |
TAIP NE |
5. |
Projekto vadovai ir vykdytojai turi reikiamas kompetencijas
|
TAIP NE |
Pastaba. Projektas toliau nevertinamas, jei gavo bent vieną „NE“
II. PROJEKTO VERTINIMAS
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo kriterijaus išaiškinimas |
Balai |
|
1. |
Vaikų, dalyvaujančių Projekte, skaičius (1–4 balai) |
Iki 15 vaikų – 1 16 – 30 vaikų – 2 31– 45 vaikų – 3 46– 60 ir daugiau vaikų – 4 |
|
2. |
Projekte numatoma užimti socialiai remtinus, rizikos šeimose gyvenančius vaikus (0–4 balai) |
Nenumatoma – 0 Numatoma iki 15 vaikų – 1 Numatoma 16-30 vaikų – 2 Numatoma 31–45 vaikų – 3 Numatoma 46– 60 ir daugiau vaikų – 4 |
|
3. |
Projekto įgyvendinimo dienų skaičius (1–3 balai) |
5 dienos – 1 6–10 dienų – 2 Daugiau kaip 10 dienų – 3 |
|
4. |
Projekto įgyvendinimo dažnumas (1–3 balai)
|
1 pamaina – 1 2 pamainos – 2 3 ir daugiau pamainų – 3 |
|
5. |
Projekto vykdymo laikas (1–4 balai) |
Birželį – 1 Birželį ir liepą – 2 Liepą ar rugpjūtį – 3 Liepą ir rugpjūtį – 4 |
|
6. |
Erdvių panaudojimas įgyvendinant projektą (1–2 balai) |
Projektas įgyvendinamas tradicinėse erdvėse – 1 Projektas įgyvendinamas netradicinėse erdvėse – 2 |
|
7. |
Projekto tęstinumas (0–1 balai) |
Vienkartinis– 0 Tęstinis – 1 |
|
8. |
Socialinių partnerių dalyvavimas įgyvendinant projektą (0–1 balai) |
Nedalyvauja – 0 Dalyvauja – 1 |
|
9. |
Numatyti kiti projekto finansavimo šaltiniai (0–3 balai) |
Nenumatyti – 0 Numatytos tėvų lėšos – 1 Kiti šaltiniai – 2 Rėmėjų lėšos – 3 |
|
10. |
Lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, pagrindimas ir jų naudojimo efektyvumas (0–2 balai) |
Pagrįstumas silpnas, lėšos bus naudojamos neefektyviai – 0 Lėšos iš dalies pagrįstos, bus naudojamos neefektyviai – 1 Prašomos lėšos pagrįstos, bus naudojamos efektyviai – 2 |
|
11. |
Pateikta vaizdinė medžiaga, atsiliepimai, rekomendacijos (0–1 balai) |
Nepateikta – 0 Pateikta vaizdinė medžiaga, atsiliepimai – 1 |
|
IŠ VISO |
|
Vertintojo (-ų) parašas (-ai), vardas (-ai) ir pavardė (-ės) _________________________________
_________________________________
_________________________________
___________________________________
Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų finansavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto įgyvendinimo plano forma)
VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS
Įstaigos pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Projekto vykdymo laikas ir dienų skaičius |
Projekto įgyvendinimo data |
Eil. Nr. |
Veiklos pavadinimas |
Mėnuo, diena |
Laikas |
Vieta |
Atsakingas asmuo, telefono numeris, el. pašto adresas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekto vadovas ________________ ________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Įstaigos vadovas _______________ _________________
(parašas) (vardas, pavardė)
A. V.
___________________
(data)
__________________________
Vaikų vasaros poilsio organizavimo projektų
finansavimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Vaikų vasaros poilsio organizavimo projekto įgyvendinimo ataskaitos forma)
VAIKŲ VASAROS POILSIO ORGANIZAVIMO PROJEKTO ĮGYVENDINIMO ATASKAITA
201__ m. ____________ ____ d.
(dokumento sudarymo data)
4. Projekto vadovo vardas ir pavardė, pareigos, telefono numeris, el. pašto adresas __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Vykdyta projekto organizavimo forma
Dieninė
|
Turistinė |
Bendrojo profilio |
Meninė, kūrybinė |
Kraštoty- rinė |
Sportinė |
Istorinė |
Kalbų mokymo |
Konfe- sinė |
Karinė |
Kita (įrašyti) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Informacija apie projekto dalyvius ir projekto vadovus
Paraiškoje nurodytas vaikų skaičius
|
Vaikų, dalyvavusių projekte, skaičius |
Projekto vadovų ir vykdytojų skaičius |
|||
Vadovai |
Vykdytojai |
||||
Socialiai remtinų, socialinės rizikos šeimose gyvenančių vaikų skaičius (detalizuoti)
|
Vaikų amžius |
||||
|
Iš viso |
|
|
||
Iš viso |
|||||
|
7. Informacija apie lėšas projektui vykdyti
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Įstaigos lėšos |
Tėvų (globėjų) lėšos |
Rėmėjų lėšos |
Kitos lėšos |
Gauta lėšų iš viso |
|
|
|
|
|
|
Liko nepanaudota Savivaldybės biudžeto lėšų
8. Pasiekti rezultatai (trumpas įgyvendinto projekto aprašymas, kas pavyko, su kokiais sunkumais susidurta?)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Informacijos apie projektą sklaida (nurodyti, kaip bendruomenei buvo pristatomas projektas)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
10. Kuo norėtumėte pasidžiaugti, pasidalyti su kitais projektų teikėjais
_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Siūlymai, pageidavimai ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Nelaimingi atsitikimai, traumos, vaikų susirgimai (nurodyti skaičių ir pobūdį) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Ataskaitą rengusio asmens vardas ir pavardė, darbovietė, pareigos, telefono numeris, el. pašto adresas __________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Projekto vadovas _________ ____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Įstaigos vadovas _________ ____________________
(parašas (vardas ir pavardė)
A. V.
_________________________
(data)
____________________________