LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-04-03 „SUKURTI RINKOS POREIKIUS ATLIEPIANČIĄ PROFESINIO UGDYMO SISTEMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. birželio 9 d. Nr. V-952
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“, 87 punktu, Plėtros programos pažangos priemonės aprašo forma ir Plėtros programos pažangos priemonės apraše nurodytos informacijos pagrindimo aprašo forma, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, ir įgyvendindama 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimu Nr. 1016 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos patvirtinimo“, pažangos priemonę Nr. 12-003-03-04-03,
t v i r t i n u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro
2022 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. V-952
2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS
NR. 12-003-03-04-03 „SUKURTI RINKOS POREIKIUS ATLIEPIANČIĄ PROFESINIO UGDYMO SISTEMĄ“ APRAŠAS
I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
R-12-003-03-04-03-01 |
Rezultato |
Mokinių, iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis |
proc. |
0 (2021) |
n/a |
4 (2029) |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ESF+) |
R-12-003-03-04-03-02 |
Rezultato |
Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis
|
proc. |
47 (2019) |
65 (2024)
|
100 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-03 |
Rezultato |
Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas |
asmenys |
0 (2020) |
1 500 (2024 II ketv.) |
4 900 (2026 II ketv.)
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-04 |
Rezultato |
Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
asmenys |
0 (2021) |
n/a |
22 860 (2029) |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF) |
P-12-003-03-04-03-05 |
Produkto |
Mokiniai iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti |
asmenys |
0 |
120 (2024) |
790 (2029) |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ESF+) |
P-12-003-03-04-03-06 |
Produkto |
Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas |
asmenys |
0 |
0
|
28 575 (2029) |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF) |
P-12-003-03-04-03-07 |
Produkto |
Paskelbtas teisės akto dėl Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos steigimo projektas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
vienetai |
n/a |
n/a |
1 (2022 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-08 |
Produkto |
Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos sukūrimą patvirtinančių teisės aktų įsigaliojimas |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-09 |
Produkto |
Poreikių atnaujinti arba kurti naujas mokymo programas, konsultuojantis su socialiniais partneriais, sudarymas
|
vienetai |
n/a |
n/a |
1 (2023 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-10 |
Produkto |
Užregistruotos naujos / atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams |
skaičius |
0 (2021) |
30 (2024 II ketv.) |
95 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-11 |
Produkto |
Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese |
asmenys |
0 (2021) |
200 (2024 II ketv.) |
1 000 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-12 |
Produkto |
Paskelbtas Profesinio mokymo įstatymo pakeitimo dėl profesinio mokymo kompetencijų centrų projektas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotomis šalimis |
vienetai |
n/a |
n/a |
1 (2022 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-13 |
Produkto |
Įsigalioję Profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl profesinio mokymo kompetencijos centrų |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 IV ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-14 |
Produkto |
Įsigalioję teisės aktai, kuriais nustatoma Paramos pameistrystei ir mokymuisi darbo vietoje schema |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-15 |
Produkto |
Įgyvendintos pameistrystės |
asmenys |
0 (2021) |
1 000 (2024 II ketv.) |
3 866 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-16 |
Produkto |
Moksleiviai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerins ne mažiau kaip 40 proc. dalyvių) |
asmenys |
0 (2021) |
3 000 (2024 II ketv.) |
12 394 (2026 II ketv.)
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-17 |
Produkto |
Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius |
asmenys |
0 (2021) |
1 500 (2024 II ketv.) |
4 900 (2026 II ketv.)
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-18 |
Produkto |
Gavę paramą pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas |
asmenys |
0 (2021) |
1 300 (2024 II ketv.) |
4 000 (2026 II ketv.)
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-19 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-20 |
Rezultato |
Švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius
|
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-21 |
Rezultato |
Skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-22 |
Rezultato |
Paramą gaunančių 15–29 metų amžiaus jaunuolių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-23 |
Produkto |
Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė |
vienetai |
0 |
n/a |
1 (2024 I ketv.) |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF) |
P-12-003-03-04-03-24 |
Produkto |
Įsigalioję profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodikos |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 m. II ketv.) |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF)
|
PASTABA. Rodikliai – Švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius, Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, Skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius ir Paramą gaunančių 15–29 metų amžiaus jaunuolių skaičius yra Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ bendrieji rodikliai, kurie neturi siektinų reikšmių. Duomenys bus renkami iš susijusių reformų ir investicijų rodiklių. Ataskaitinis laikotarpis iki 2027 m. I ketv.
Paaiškinimai:
1. Kartu su šiuo aprašu tvirtinamas projektų finansavimo sąlygų aprašas (jeigu taikoma) pagal atitinkamo finansavimo šaltinio vadovaujančiosios institucijos (kai finansuojama valstybės biudžeto lėšomis, išskyrus bendrajam finansavimui skirtas lėšas, – portfelio valdytojo) nustatytą formą. Konkrečios veiklos (poveiklės) ar jų grupės projektų finansavimo sąlygų aprašas gali būti pridedamas patvirtinus priemonės aprašą, atsižvelgiant į planuojamą konkrečios (-ių) veiklos (-ų) (poveiklės (-ių) įgyvendinimo datą. Jeigu atskiruose veiklos (poveiklės) kvietimuose numatomos skirtingos projektų finansavimo sąlygos, rengiami atskiri projektų finansavimo sąlygų aprašai. Kartu su projektų finansavimo sąlygų aprašais gali būti tvirtinami projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai, valstybės pagalbos teikimo taisyklės ir kiti projektų atrankai, įgyvendinimui, tęstinumui taikomi reikalavimai.
2. Aprašo pavadinime pažangos priemonės kodas nurodomas ir lentelės 1 skiltis pildoma vadovaujantis Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28. d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“ (toliau – Strateginio valdymo metodika), 9 priede nustatyta tvarka.
3. 3 skiltyje rezultato rodikliai nurodomi tokie patys, kokie nurodyti Plėtros programoje. Produkto rodikliai nurodomi, jei taikomi priemonei pagal finansavimo šaltinio (pvz., Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas) reikalavimus, ir privalomai nurodomi, į Plėtros programos pažangos priemonės aprašą įtraukiant tuos rodiklius, dėl kurių prisiimti įsipareigojimai pagal atitinkamą fondą ar programą reglamentuojantį teisės aktą, jei įgyvendinamos Europos Sąjungos fondų (pvz., 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės planas „Naujos kartos Lietuva“) ir kitos tarptautinės programos.
4. Jei tarpinės ir (ar) galutinės siektinos rodiklio reikšmės pasiekimo metai nesutampa su nurodytais metais, 6 ir 7 skiltyse po tarpine ir (ar) galutinė siektina rodiklio reikšme skliaustuose nurodomi kiti teisingi tarpinės ir (ar) galutinės siektinos rodiklio reikšmės pasiekimo metai.
II SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO ŠALTINIAI
Finansavimo apimtis ir šaltiniai |
Lėšų poreikis (tūkst. eurų) |
1 |
2 |
1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
2 310 |
1.1.1.1.2. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
2 310 |
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos |
7 015 |
1.2.2.8.1. 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo lėšos: |
|
ESF+, Sostinės regionas |
477 |
ESF+, Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (toliau – VVL regionas) |
709 |
ERPF, VVL regionas |
5 829 |
1.3. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
74 530 |
1.3.2.8.1. 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų lėšos: |
|
ESF +, Sostinės regionas |
477 |
ESF +, VVL regionas |
4 020 |
ERPF; VVL regionas |
33 033 |
1.3.3.1.57. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
37 000 |
1.4. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos ir kitos pajamos |
- |
2. Kitos lėšos |
- |
2.1.Savivaldybių biudžetų lėšos |
|
2.2. Privačios lėšos |
|
2.3. Kitos viešosios lėšos |
|
IŠ VISO |
83 855 |
Paaiškinimai:
1. 1 skilties 1.1–1.4 papunkčiuose nurodomi finansavimo šaltiniai ir jų pavadinimai pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. rugpjūčio 8 d. įsakymą Nr. 1K-265 „Dėl Asignavimų valdytojų programų, finansuojamų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, finansavimo šaltinių klasifikacijos patvirtinimo“. Jei finansavimo šaltinis yra Europos Sąjungos fondų lėšos, nurodomas konkretus Europos Sąjungos fondas.
2. 2 skiltyje nurodomas lėšų poreikis turi neviršyti Nacionaliniame pažangos plane nustatytų finansinių projekcijų arba turi būti pateikiamas pagrindimas, iš kokių finansavimo šaltinių, programų ketinama skirti projekcijas viršijančią lėšų dalį.
3. 2.3 papunktyje nurodomi kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė ir (arba) savivaldybės, ir kitų juridinių asmenų, kurie yra perkančiosios organizacijos, nurodytos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme, išskyrus perkančiąsias įmones, veikiančias vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srityje, lėšos.
III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Valstybei svarbus ar (ir) Ministro Pirmininko strateginių projektų portfelio projektas (įrašomas požymis: VS, MPP) |
Tiesiogiai prisidedama prie HP (Taip / Ne) |
Valstybės pagalba (Taip / Ne) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma(tūkst. eurų) |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siektina galutinė rodiklio reikšmė |
Įgyvendi-nimo pradžia (metai, ketv.) |
Adminis-truojančioji institucija |
Dalyvaujanti institucija |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
1. Teisės aktų, susijusių su profesinio mokymo reglamentavimu, rengimas
|
R |
- |
- |
MPP |
Ne |
Ne |
- |
- |
- |
P – Paskelbtas teisės akto dėl Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos steigimo projektas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
1
|
2022 m. I ketv. |
ŠMSM |
ŠMSM |
|||
P – Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos sukūrimą patvirtinančių teisės aktų įsigaliojimas |
1 |
2022 m. I ketv. |
|||||||||||||||
P – Paskelbtas Profesinio mokymo įstatymo pakeitimo dėl profesinio mokymo kompetencijų centrų projektas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotomis šalimis |
1
|
2022 m. I ketv.
|
|||||||||||||||
P – Įsigalioję Profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl profesinio mokymo kompetencijos centrų |
1 |
2021 m. II ketv. |
|||||||||||||||
P – Įsigalioję teisės aktai, kuriais nustatoma Paramos pameistrystei ir mokymuisi darbo vietoje schema
|
1
|
2022 m. I ketv.
|
|||||||||||||||
P – Įsigalioję profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodikos |
1 |
2022 m. II ketv. |
|||||||||||||||
2. Priemonių profesinio mokymo programoms atnaujinti ar parengti, profesijos mokytojams ir meistrams praktikams pritraukti parengimas |
M |
ESFA |
P |
MPP |
Ne |
Ne |
D |
5 000 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)
|
P – Poreikių atnaujinti arba kurti naujas mokymo programas, konsultuojantis su socialiniais partneriais, sudarymas |
1
|
2022 m. IV ketv. |
CPVA
|
ŠMSM |
|||
1 050 |
Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
||||||||||||||||
P – Užregistruotos naujos / atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams |
95 |
2022 m. IV ketv. |
|||||||||||||||
P – Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese |
1 000 |
||||||||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
3. Priemonių bendrajam ugdymui ir profesiniam mokymui suartinti parengimas: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
3.1. Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas
|
I
|
Profesinio mokymo įstaigos
|
TA[1]
|
MPP
|
Taip
|
Ne
|
D
|
1 960
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)
|
R – Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas |
4 900 |
2022 m. III ketv.
|
CPVA
|
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM
|
|||
P – Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius |
4 900 |
||||||||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Paramą gaunančių 15–29 metų amžiaus jaunuolių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
3.2. Eksperimentinių profesinio mokymo programų plėtojimas |
I
|
Profesinio mokymo įstaigos
|
P |
MPP
|
Taip
|
Ne
|
D
|
4 040 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P – Gavę paramą pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas
|
4 000 |
2022 m. III ketv.
|
CPVA
|
ŠMSM
|
|||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Paramą gaunančių 15–29 metų amžiaus jaunuolių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
4. Sukurti ir įgyvendinti priemones profesinio mokymo pameistrystės forma organizavimui skatinti |
M |
ESFA ir profesinio mokymo įstaigos
|
Pj
|
MPP |
Taip |
Taip |
D |
20 000 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R – Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis (proc.) |
100,0 |
2022 m. II ketv. |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|||
P – Įgyvendintos pameistrystės |
3 866 |
||||||||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Paramą gaunančių 15–29 metų amžiaus jaunuolių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a* |
||||||||||||||||
5. Įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų sistemą įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą |
I |
ESFA |
Pj |
MPP |
Taip |
Ne |
D |
6 000 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P – Moksleiviai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerins ne mažiau kaip 40 proc. dalyvių) |
12 394 |
2022 m. IV ketv. |
CPVA |
ŠMSM |
|||
1 260 |
Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
||||||||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius
|
n/a |
||||||||||||||||
R – Švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Paramą gaunančių 15–29 metų amžiaus jaunuolių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
R – Skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a |
||||||||||||||||
6. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama, mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
6.1 Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama, mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione
|
I |
ESFA |
P |
MPP |
Taip |
Ne |
D |
477 |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų Europos socialinio fondo lėšos (ESF +, Sostinės regionas)
|
R – Mokinių, iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis (proc.) |
4,0 |
2023 m. IV ketv. |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|||
477 |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo lėšos (ESF+, Sostinės regionas) |
P – Mokiniai iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti |
130 |
||||||||||||||
6.2 Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama, mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione
|
I |
ESFA |
P |
MPP |
Taip |
Ne |
D |
4 020 |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų Europos socialinio fondo lėšos (ESF +, VVL regionas)
|
R – Mokinių, iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis (proc.)
|
4,0 |
2023 m. IV ketv. |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|||
709 |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo lėšos (ESF+, VVL regionas)
|
P – Mokiniai iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti |
660
|
||||||||||||||
7. Investicijos į profesinio mokymo infrastruktūrą |
A, I |
ESFA |
P |
MPP |
Taip |
Ne |
D |
33 033 |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų Europos regioninės plėtros fondo lėšos (ERPF; VVL regionas) |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus
|
22 860 |
2023 m. IV ketv |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
|||
P – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas |
28 575 |
||||||||||||||||
5 829 |
2021–2027 m. ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo lėšos (ERPF, VVL regionas)
|
P – Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė |
1 |
||||||||||||||
Iš viso |
83 855 |
|
|||||||||||||||
|
Paaiškinimai:
1. Jeigu pasirenkant Plėtros programos pažangos priemonės įgyvendinimo alternatyvas pirmiausia būtina vykdyti analitinę veiklą, pažangos priemonės aprašas gali būti tvirtinamas nurodant tik šią veiklą. Kartu su analitine veikla gali būti planuojamos ir kitos veiklos, kurių alternatyvų vertinimas neatliekamas. Įvykdžius analitinę veiklą, Plėtros programos pažangos priemonės aprašas turi būti papildomas nurodant kitas vykdomas veiklas (poveikles, projektus).
2. 2 skiltyje nurodomi veiklų (poveiklių, projektų) tipai: R – reguliacinė (-is), I – investicinė (-is), K – komunikacinė (-is), A – analitinė (-is), M – mišri (-us).
3. 3, 4, 8–10, 14 skiltys nepildomos, kai vykdoma (-as) reguliacinė (-is) veikla (projektas) arba kai vykdoma (-as) analitinė (-is) veikla (projektas), kuriai (-iam) vykdyti naudojamos tęstinės veiklos lėšos.
4. 4 skiltyje nurodomi projektų atrankos būdai: P – planavimas, K – konkursas, Pj – planavimas, kai ketinama įgyvendinti jungtinį projektą.
5. 5 skiltyje valstybei svarbaus projekto požymis suteikiamas pagal Strateginio valdymo metodikoje nustatytus kriterijus.
6. 6 skiltyje pažymima, ar tiesiogiai bus prisidedama prie horizontaliųjų principų įgyvendinimo ir (ar) (bus) nurodomi konkretūs reikalavimai projektų finansavimo sąlygų apraše.
7. 7 skiltyje nurodoma, ar pagal veiklas numatoma teikti valstybės pagalbą (vadovaujantis išimtimis, pagal su Europos Komisija suderintą, derinamą ar planuojamą derinti schemą, taikant de minimis pagalbą).
8. 8 skiltyje nurodoma taikoma finansavimo forma: DS – dotacija taikant sąlygas, D – dotacija, FP – finansinė priemonė, A – apdovanojimai.
9. 9 skiltyje nurodoma konkretaus finansavimo šaltinio, nurodyto II skyriuje, dalis, tenkanti veiklai.
10. 10 skiltyje finansavimo šaltiniai nurodomi įrašant trumpinius: 2021–2027 IP – 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, EGADP – Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės planas „Naujos kartos Lietuva“, VB – valstybės biudžetas.
11. 11 skiltyje rezultato rodiklis žymimas R, produkto – P. Rezultato ir produkto (jei taikoma) rodikliai perkeliami iš I skyriaus. Jei procentinė rezultato rodiklio siektina reikšmė negali būti skaidoma, o jos siekiama keliomis veiklomis (poveiklėmis, jeigu jos numatomos), ta pati siektina reikšmė gali būti nurodyta prie skirtingų veiklų (poveiklių, jeigu jos numatomos). Jei kita skaitine išraiška išreikštas rezultato ar produkto rodiklis, kelių veiklų (poveiklių, jeigu jos numatomos) siektinos reikšmės gali būti skirtingos, tačiau bendrai turi sutapti su siektinomis priemonės rodiklio reikšmėmis.
12. 13 skiltyje nurodoma planuojama veiklos (poveiklės) kvietimo data, reguliacinės veiklos vykdymo pradžios data, projekto veiklų vykdymo pradžios data (jeigu ji žinoma).
14. Jeigu priemonės veiklą numatoma finansuoti iš skirtingų finansavimo šaltinių, 1.1 papunktyje tokia veikla išskaidoma į poveikles, jai priskiriant ne daugiau nei vieną finansavimo šaltinį (bendrojo finansavimo lėšos ir valstybės biudžeto lėšos, kuriomis apmokamas pridėtinės vertės mokestis (jeigu tokios lėšos numatytos), į atskirą poveiklę neišskiriamos, tačiau nurodoma jų dalis (tūkst. eurų).