ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PRITARIMO PROJEKTO „MIKLUSĖNŲ GYVENVIETĖS KOMPLEKSINĖ PLĖTRA“ RENGIMUI IR JO DALINIAM FINANSAVIMUI
2018 m. gegužės 10 d. Nr. K-110
Alytus
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ 08.2.1-CPVA-R-908 priemonės „Kaimo gyvenamųjų vietovių atnaujinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. spalio 21 d. įsakymu Nr. 1V-833 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ 08.2.1-CPVA-R-908 priemonės „Kaimo gyvenamųjų vietovių atnaujinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“, 32 punktu, 46.13 papunkčiu ir įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės 2018–2020 metų strateginį veiklos planą, patvirtintą Alytaus rajono savivaldybės 2018 m. vasario 6 d. sprendimu Nr. K-2 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės 2018–2020 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, Alytaus rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Pritarti Alytaus rajono savivaldybės administracijos rengiamam projektui „Miklusėnų gyvenvietės kompleksinė plėtra“ ir paraiškos teikimui Centrinei projektų valdymo agentūrai.
2. Numatyti projektui reikalingą ne mažiau nei 7,5 proc. tinkamų išlaidų dalies, tinkamų išlaidų dalies, kurios nepadengia projektui skirtas finansavimas, ir netinkamų finansuoti, tačiau būtinų projektui įgyvendinti išlaidų finansavimą iš Alytaus rajono savivaldybės biudžeto lėšų, gavus Europos Sąjungos fondų lėšų finansinę paramą.
3. Pavesti Alytaus rajono savivaldybės administracijai atlikti (vykdyti) socialinės ir gamybinės infrastruktūros objektų projektavimo ir statybos užsakovo funkcijas vykdomam projektui „Miklusėnų gyvenvietės kompleksinė plėtra“ bei Alytaus rajono savivaldybės administracijos direktoriui atlikti visus veiksmus, susijusius su šio sprendimo tinkamu įgyvendinimu.