LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-02-01 „ĮGYVENDINTI ĮTRAUKŲJĮ ŠVIETIMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. kovo 30 d. Nr. V-447

Vilnius

 

 

P a k e i č i u  2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. kovo 1 d. įsakymu Nr. V-241 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašo patvirtinimo“:

1.  Pakeičiu I skyrių „PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI“ ir jį išdėstau taip:

I SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI

 

Rodik-lio ko-das

 

 

Rodiklio tipas (rezultato / produkto)

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

 

 

Pradinė rodiklio reikšmė (metai)

Siektinos rodiklio reikšmės

 

Finansa-vimo šaltinis

Tarpinė reikšmė 2025 m.

Galutinė reikšmė

2030 m.

1

2

3

4

5

6

7

8

P-12-003-03-02-01-01

Produkto

Įsteigtos įtraukios klasės

Vnt.

0

(2021)

n/a

100

(2023)

Valstybės biudžetas

R-12-003-03-02-01-02

Rezultato

Mokinių, tenkančių vienam švietimo pagalbos specialistui bendrojo ugdymo mokyklose, skaičius

Asmenų skaičius

18,6

(2020)

15,9

12,5

 

Valstybės biudžetas

R-12-003-03-02-01-03

Rezultato

Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis

Procentai

0

(2021)

n/a

85

(2029)

2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa

(ESF+)

R-12-003-03-02-01-04

Rezultato

Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

Naudotojai per metus

0

(2021)

n/a

1350

(2029)

2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa

(ERPF)

R-12-003-03-02-01-05

Rezultato

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

Procentai

0

(2021)

n/a

80

(2029)

2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa

(ESF+)

P-12-003-03-02-01-06

Produkto

Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius

Asmenų skaičius

0

(2021)

843

5 314

(2029)

2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa

(ESF+)

P-12-003-03-02-01-07

Produkto

Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą *

Asmenų skaičius

0

(2021)

440

5 880 

(2029)

2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa

(ESF+)

P-12-003-03-02-01-08

Produkto

 

Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai

Vnt.

0

(2021)

0

(2024)

9

(2029)

2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa

(ERPF)

P-12-003-03-02-01-09

Produkto

Parengti ir patvirtinti teisės aktai ar jų pakeitimai

Vnt.

0

(2021)

n/a

5

(2023)

-

 

* Lyginant su IP, rodiklio skirtumas gaunasi 1 590, iš jų: 220 bus Ugdymo turinio apraše ir 1 370 Ankstyvojo ugdymo apraše.“

 

2.  Pakeičiu III skyriaus „PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ“ 3.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

„3.2. Didinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės, sveikatos priežiūros paslaugų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir jų tėvams bei bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams ir jų tėvams pasiūlą, prieinamumą pasitelkiant nevalstybinio sektoriaus paslaugų teikėjus sostinės regione

I

Savi-valdy-

bės

 

 

K

Taip

Ne

D

SR: 6 000 (ES –

3 000, BF 3 000)

 

 

2021–2027 IP

P – Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius

650

2024

 

CPVA

-“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis

85

 

3.  Pakeičiu III skyriaus „PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ“ 4.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

„4.2. Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. vidurio ir vakarų Lietuvos regione

 

 

 

 

 

 

 

VVL:

6 000 (ES –5 100, BF –900)

2021–2027 IP

P – Išvystytų regioninių specialiojo ugdymo centrų skaičius

1*

2023

CPVA

-“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

100

 

4.  Pakeičiu III skyriaus „PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ“ 6 punktą ir jį išdėstau taip:

„6. Sukurti ir įdiegti įtraukiojo ugdymo organizavimo modelius, sudarant sąlygas didelių ar labai didelių SUP turintiems mokiniams ugdytis bendrosios paskirties mokyklose

I

Savi-valdy-bės

 

K

-

Taip

Ne

D

6 552

Val-

stybės biudže-tas

P – Įsteigtų įtraukiųjų klasių skaičius

100

2023

Lietuvos

įtraukties

švietime

centras“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                          Jurgita Šiugždinienė