LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-02-01 „ĮGYVENDINTI ĮTRAUKŲJĮ ŠVIETIMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. kovo 30 d. Nr. V-447
Vilnius
P a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. kovo 1 d. įsakymu Nr. V-241 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių „PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI“ ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodik-lio ko-das |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansa-vimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
P-12-003-03-02-01-01 |
Produkto |
Įsteigtos įtraukios klasės |
Vnt. |
0 (2021) |
n/a |
100 (2023) |
Valstybės biudžetas |
R-12-003-03-02-01-02 |
Rezultato |
Mokinių, tenkančių vienam švietimo pagalbos specialistui bendrojo ugdymo mokyklose, skaičius |
Asmenų skaičius |
18,6 (2020) |
15,9 |
12,5
|
Valstybės biudžetas |
R-12-003-03-02-01-03 |
Rezultato |
Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
Procentai |
0 (2021) |
n/a |
85 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ESF+) |
R-12-003-03-02-01-04 |
Rezultato |
Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
Naudotojai per metus |
0 (2021) |
n/a |
1350 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ERPF) |
R-12-003-03-02-01-05 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
Procentai |
0 (2021) |
n/a |
80 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ESF+) |
P-12-003-03-02-01-06 |
Produkto |
Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
Asmenų skaičius |
0 (2021) |
843 |
5 314 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ESF+) |
P-12-003-03-02-01-07 |
Produkto |
Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą * |
Asmenų skaičius |
0 (2021) |
440 |
5 880 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ESF+) |
P-12-003-03-02-01-08 |
Produkto |
Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
Vnt. |
0 (2021) |
0 (2024) |
9 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ERPF) |
P-12-003-03-02-01-09 |
Produkto |
Parengti ir patvirtinti teisės aktai ar jų pakeitimai |
Vnt. |
0 (2021) |
n/a |
5 (2023) |
- |
* Lyginant su IP, rodiklio skirtumas gaunasi 1 590, iš jų: 220 bus Ugdymo turinio apraše ir 1 370 Ankstyvojo ugdymo apraše.“
2. Pakeičiu III skyriaus „PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ“ 3.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.2. Didinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės, sveikatos priežiūros paslaugų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir jų tėvams bei bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams ir jų tėvams pasiūlą, prieinamumą pasitelkiant nevalstybinio sektoriaus paslaugų teikėjus sostinės regione |
I |
Savi-valdy- bės
|
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 6 000 (ES – 3 000, BF 3 000)
|
2021–2027 IP |
P – Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
650 |
2024
|
CPVA |
-“
|
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
3. Pakeičiu III skyriaus „PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ“ 4.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„4.2. Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
|
|
|
|
|
|
|
VVL: 6 000 (ES –5 100, BF –900) |
2021–2027 IP |
P – Išvystytų regioninių specialiojo ugdymo centrų skaičius |
1* |
2023 |
CPVA |
-“
|
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
100 |
4. Pakeičiu III skyriaus „PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ“ 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Sukurti ir įdiegti įtraukiojo ugdymo organizavimo modelius, sudarant sąlygas didelių ar labai didelių SUP turintiems mokiniams ugdytis bendrosios paskirties mokyklose |
I |
Savi-valdy-bės
|
K |
- |
Taip |
Ne |
D |
6 552 |
Val- stybės biudže-tas |
P – Įsteigtų įtraukiųjų klasių skaičius |
100 |
2023 |
Lietuvos įtraukties švietime centras“ |
|