PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE 2019 METŲ PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS SUDARYMO, KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2018 m. lapkričio 14 d. Nr. A-771(4.1E)
Panevėžys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 3 punktu ir Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. spalio 4 d. įsakymu Nr. A1-545 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų patvirtinimo“, 28 ir 29 punktais, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2018 m. lapkričio 5 d. įsakymu Nr. V-55 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo“, 6 punktu:
1. S u d a r a u vieneriems metams Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisiją:
Sandra Jakštienė – Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja, komisijos pirmininkė (jos nesant pavaduoja Socialinių reikalų skyriaus vedėjas Viktoras Michailovas);
Rasa Urbonavičienė – Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus Socialinių paslaugų poskyrio vedėja (pirmininko pavaduotoja);
Aušra Maskaliovienė – Panevėžio kolegijos Biomedicinos mokslų fakulteto lektorė;
Viktoras Michailovas – Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus vedėjas;
Irmina Petrauskienė – Panevėžio socialinių paslaugų centro Socialinės globos ir pagalbos skyriaus vyr. socialinė darbuotoja.
2. S k i r i u Violetą Petraitienę, Socialinių reikalų skyriaus vyresniąją socialinių paslaugų specialistę, komisijos sekretore.
3. T v i r t i n u Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Panevėžio miesto savivaldybės
administracijos direktoriaus
2018 m. lapkričio 14 d. įsakymu Nr. A-771(4.1E)
SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE Projektų VERTINIMO IR atrankoS komisijos DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – Komisija) funkcijas, darbo organizavimą ir projektų vertinimą, reikalavimus Komisijos posėdžio protokolui ir kitas Komisijos darbą reguliuojančias nuostatas.
2. Komisijos sudarymo tikslas – įvertinti Savivaldybės administracijai finansavimui gauti pateiktus Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektus (toliau – projektai) ir parengti siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl lėšų projektams skyrimo.
3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. spalio 4 d. įsakymu Nr. A1-545 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Nuostatai), ir Aprašu.
4. Įvertinusi gautų projektų pobūdį ir kiekį, Savivaldybės administracija nusprendžia dėl Komisijos narių skaičiaus ir kreipiasi į Aprašo 5 punkte nurodytas įstaigas dėl specialistų paskyrimo į Komisiją.
5. Komisija sudaroma vieneriems metams iš ne mažiau kaip trijų specialistų (rekomenduojama iš Savivaldybei pavaldžių įstaigų, aukštųjų mokyklų specialistų, nepriklausomų ekspertų, Savivaldybės administracijos darbuotojų, išskyrus darbuotojus, kuriems mokama už projektų administravimą).
6. Komisijos sudėtį, šios Komisijos pirmininką, jo pavaduotoją tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius ir paskiria Komisijos sekretorių, kuris nėra Komisijos narys.
II SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS
8. Komisijos funkcijos yra šios:
8.1. įvertinti Savivaldybės administracijos paskirtų darbuotojų pateiktą informaciją apie projekto (-ų) atitiktį formaliesiems kriterijams, nurodytiems Nuostatų 21 punkte, ir priimti sprendimą dėl projektų tolimesnio vertinimo arba atmetimo;
III SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR PROJEKTŲ VERTINIMAS
9. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
10. Komisijos sekretorius:
10.1. techniškai aptarnauja Komisiją, organizuoja ir protokoluoja Komisijos posėdžius, rengia posėdžių darbotvarkę ir pasirašo posėdžių protokolus;
10.2. ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio pradžios raštu ar elektroniniu paštu informuoja Komisijos narius, Savivaldybės administracijos paskirtus darbuotojus, projektų atrankos stebėseną vykdančius neįgaliųjų asociacijų atstovus (toliau – neįgaliųjų asociacijų atstovai) ir pareiškėjo atstovą (jei pareiškėjo atstovas kviečiamas į posėdį Nuostatų 50 punkte nurodytu atveju) apie posėdžio datą, laiką, vietą;
10.3. renka Komisijos narių, neįgaliųjų asociacijų atstovų, pareiškėjų atstovų ir Savivaldybės administracijos darbuotojų (ne Komisijos narių), kitų Komisijos posėdžio dalyvių raštu pateiktą informaciją apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir jų pasirašytus konfidencialumo pasižadėjimus, taip pat Komisijos narių pasirašytas nešališkumo deklaracijas;
10.4. kitą dieną po Nuostatų 26 punkte nurodyto sprendimo priėmimo dienos raštu informuoja pareiškėjus dėl jų projekto (-ų), neatitinkančio (-ių) formaliojo (-iųjų) kriterijaus (-ų), atmetimo;
10.5. rengia Savivaldybės administracijos direktoriui Komisijos narių siūlymus dėl lėšų projektams skyrimo ir kitų Komisijos veiklos dokumentų projektus;
11. Pagrindinė Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai yra uždari. Posėdžiai vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių.
Komisijos posėdžiuose kviečiami dalyvauti neįgaliųjų asociacijų atstovai. Komisijos posėdžiai organizuojami, jei juose gali dalyvauti bent vienas neįgaliųjų asociacijos atstovas. Neįgaliųjų asociacijos atstovas, negalintis atvykti į posėdį, Aprašo 19 punkte nustatyta tvarka informuoja Komisijos sekretorių. Jeigu visi neįgaliųjų asociacijos atstovai du kartus iš eilės atsisako ar negali dalyvauti Komisijos posėdyje, Komisijos posėdis gali būti organizuojamas nedalyvaujant neįgaliųjų asociacijos atstovams.
Taip pat Komisijos posėdžiuose dalyvauja Savivaldybės administracijos paskirti darbuotojai, Savivaldybės administracijos atstovas (-ai) (ne Komisijos narys (-iai). Komisijos pirmininko kvietimu posėdyje gali dalyvauti ir kiti su projektų atranka susiję asmenys.
12. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių dviejų trečdalių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra posėdžio pirmininko balsas.
13. Komisijos sekretorius, gavęs projektus, projektų suvestinę, kurioje nurodyta informacija apie projekto (-ų) atitiktį Nuostatų 21 punkte nurodytiems formaliesiems kriterijams, ar projektų vertinimo suvestinę ir kitus susijusius dokumentus, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas Komisijos pirmininko pavedimu organizuoja Komisijos posėdį. Prireikus gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių.
Komisijos nariams, Savivaldybės administracijos paskirtiems darbuotojams apie posėdį raštu arba elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas praneša Komisijos sekretorius, kuris kartu su pranešimu posėdžio dalyviams pateikia posėdžio darbotvarkės projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.
14. Pirmojo posėdžio metu, prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai ir Komisijos sekretorius privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus (1 priedas) užtikrinti konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos, ir nešališkumo deklaracijas (2 priedas) dėl objektyvių sprendimų priėmimo ir viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo.
15. Konfidencialumo pasižadėjimus privalo pasirašyti ir neįgaliųjų asociacijų atstovai, pareiškėjo (-ų) atstovas (jei šis pareiškėjo atstovas kviečiamas į posėdį Nuostatų 50 punkte nurodytu atveju), kiti posėdžio dalyviai ir Savivaldybės administracijos darbuotojai (ne Komisijos nariai) (3 priedas).
16. Sprendimai dėl projektų atitikties formaliesiems kriterijams priimami Nuostatų 26 punkto nustatyta tvarka.
17. Prieš pradėdami projektų vertinimą, Komisijos pirmininkas, Komisijos sekretorius, ar posėdyje dalyvaujantys Savivaldybės administracijos paskirti darbuotojai supažindina Komisijos narius su projektų paraiškomis, projekto vertinimo anketa, vertinimo kriterijais, aptariami projektų vertinimo anketų pateikimo terminai.
18. Komisijos nariams paskirstomi pareiškėjų pateikti projektai ir jų vertinimo procedūros atliekamos Nuostatų VI skyriuje nustatyta tvarka.
19. Komisijos narys, neįgaliųjų asociacijų atstovas, Savivaldybės administracijos paskirti darbuotojai, pareiškėjo atstovas, negalintys atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo Komisijos sekretoriaus elektroniniu paštu arba raštu atsiųsto pranešimo apie organizuojamą Komisijos posėdį gavimo dienos turi pranešti Komisijos pirmininkui arba sekretoriui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.
20. Prireikus svarstyti klausimus skubos tvarka ir dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos sprendimai gali būti priimami vadovaujantis visų Komisijos narių apklausos, kuri atliekama nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 darbo dieną, elektroniniu paštu rezultatais. Tarp posėdžių einamieji klausimai gali būti aptariami ir Komisijos narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.
21. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos priimant sprendimą, Komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti projektų suvestines, vertinti projektus, turi nusišalinti nuo dalyvavimo sprendžiant pritarimo ar nepritarimo Komisijos siūlomiems balams, išvadoms ar sumoms, atitinkamo projekto finansavimo dydžio ir kitus Komisijos nario funkcijoms priskirtus klausimus, prieš tai raštu arba elektroniniu paštu pranešęs (-ę) Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (-ų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais, o projektą (-us) vertina kitas Komisijos narys. Į Komisijos posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.
22. Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas, sekretorius ar narys gali būti nušalinti nuo pareigų Komisijoje, jeigu:
22.2. jie įtariami pažeidę konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė jiems patikėtus dokumentus ar duomenis tretiesiems asmenims);
22.3. jie įtariami pažeidę nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo dalyvaudami Komisijos veikloje; konkurse dalyvauja asmenys, iš kurių jie ar susiję asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos; jie ar susiję asmenys yra konkurse dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas, dalininkas, darbuotojas, valdymo organo narys ar kitoks atstovas; jie yra ar buvo kitaip susiję su konkurse dalyvaujančiais asmenimis ar nuo šių asmenų priklausomi);
22.4. jie savo veiksmais ar neveikimu trukdo Komisijos darbui, siekia paveikti konkurso eigą ir (ar) rezultatus;
23. Komisijos pirmininkas nuo pareigų Komisijoje nušalinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu. Komisijos pirmininko pavaduotojas, Komisijos narys ar sekretorius nuo pareigų nušalinami Komisijos pirmininko sprendimu. Sprendime nurodomas nušalinimo laikotarpis ir nušalinimo priežastys.
24. Kai nušalinamas ar nusišalina Komisijos pirmininkas, jo funkcijas vykdo Komisijos pirmininko pavaduotojas. Kai nušalinamas ar nusišalina Komisijos sekretorius, jo funkcijas vykdo pakaitinis sekretorius. Kai nušalinamas ar nusišalina Komisijos narys, jo vertintų paraiškų vertinimas perduodamas kitam Komisijos nariui.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS POSĖDŽIO PROTOKOLAS
25. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kuris elektroniniu būdu turi būti suderintas su Komisijos nariais. Protokolai parengiami, suderinami su Komisijos nariais, pasirašomi ir užregistruojami ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio. Su Komisijos nariais suderintą protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.
26. Protokolai įforminami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis, reguliuojančiomis protokolo turinį, ir Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“.
Komisijos narys turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.
Prie protokolo pridedama ir neįgaliųjų asociacijų atstovų Nuostatų 44 ir 47 punktuose nustatyta tvarka parengtos rekomendacijos dėl Komisijos parengtų siūlymų finansuoti projektus.
27. Protokole nurodoma:
27.2. Komisijos posėdžio pirmininkas, Komisijos posėdžio sekretorius, posėdyje dalyvavę Komisijos nariai, neįgaliųjų asociacijų atstovai ir kiti posėdyje dalyvavę asmenys;
27.4. projektų, kuriuos nutarta siūlyti atmesti, atmetimo argumentai, teisinis projektų atmetimo pagrindas;
27.5. informacija apie Komisijos pritarimą (nepritarimą) skirti projektams finansavimą iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšų, nurodant objektyvius argumentus dėl projektų finansavimo ar nefinansavimo, projektų finansavimo dydžius, veiklų ir (ar) išlaidų finansavimo, tokių siūlymų priežastis ir jų pagrindimą;
27.6. informacija apie Komisijos pritarimą (nepritarimą) neįgaliųjų asociacijų atstovo (-ų) rekomendacijai (-oms) ir kiekvieno neįgaliųjų asociacijos atstovo pritarimas ar nepritarimas Komisijos siūlymams, kai Komisijos posėdis organizuojamas Nuostatų 45 punkte nustatyta tvarka;
27.7. projektai, kurie Nuostatų 38 punkto nustatytais atvejais Savivaldybės administracijos buvo paskirti įvertinti trečiajam Komisijos nariui, jo siūlymas dėl projekto vertinimo ir Komisijos pritarimą (nepritarimą) trečiojo Komisijos nario skirtam balui ir (ar) jo išvadai dėl projekto finansavimo ar nefinansavimo;
27.8. siūlytini finansuoti projektai ir siūlomos skirti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšos projektui įgyvendinti;
27.11. sumažintų finansuotinų išlaidų pagrindimas, taip pat Nuostatų 38.4 papunktyje nurodytu atveju siūlomo skirti finansavimo pagrindimas;
27.12. balsavimo rezultatai, kartu nurodant ir informaciją apie kiekvieno Komisijos posėdyje dalyvavusio nario balsavimą svarstytais klausimais;
27.13. informacija apie galimą Komisijos nario, sekretoriaus, neįgaliųjų asociacijų atstovų ir (ar) pareiškėjo (-ų) atstovą (jei šis pareiškėjo (-ų) atstovas kviečiamas į posėdį Nuostatų 50 punkte nurodytu atveju), Savivaldybės administracijos paskirtų darbuotojų ir kitų su konkurso organizavimu susijusių asmenų interesų konfliktą;
27.15. prie protokolo pridedamas siūlymas Savivaldybės administracijos direktoriui dėl lėšų projektams skyrimo;
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
29. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus Apraše, sprendžia Komisijos pirmininkas.
30. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, garsiniai posėdžių įrašai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) turi būti saugomi Savivaldybės administracijos Dokumentų saugojimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. V-157 „Dėl Dokumentų saugojimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklėje, patvirtintoje Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“, nustatytais terminais.
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje projektų
vertinimo ir atrankos komisijos darbo
organizavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo pavyzdinė forma)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
_______________
(data)
Aš, ____________________________________, būdamas (-a) Socialinės reabilitacijos
(vardas ir pavardė)
paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – Komisija) nariu ar Komisijos sekretoriumi,
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektus, stebint Komisijos posėdį, tvarkant kitus su projektų vertinimu susijusius dokumentus;
2. man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos;
4. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Komisijos sprendimą, kitokia tvarka ir mastu nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti __________________ savivaldybės administracijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai ir svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
____________________ ____________________ ____________________
(Pareigos Komisijoje) (Parašas) (Vardas ir pavardė )
Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems
bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos
komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Nešališkumo pavyzdinė forma)
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO IR VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO
______________________
(data)
Aš, _____________________________________, būdamas (-a) Socialinės reabilitacijos
(vardas ir pavardė)
paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų vertinimo ir atrankos konkurso komisijos (toliau – Komisija) nariu (-e) ar Komisijos sekretoriumi:
1. pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais;
2. pasižadu informuoti Komisijos pirmininką arba __________________________ savivaldybės administracijos (toliau – konkursą organizuojanti įstaiga) direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus:
2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;
3. jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai Komisijos pirmininką arba konkursą organizuojančios įstaigos direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.
Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai ir svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ ____________________ ____________________
(Pareigos Komisijoje) (Parašas) (Vardas ir pavardė )
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje projektų
vertinimo ir atrankos komisijos darbo
organizavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo pavyzdinė forma)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
______________________
(data)
Aš, ______________________________________, būdamas (-a) Socialinės reabilitacijos
(vardas ir pavardė)
paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų atrankos stebėseną vykdantis neįgaliųjų asociacijų atstovu, pareiškėjo atstovu, __________________________________ savivaldybės administracijos (toliau – konkursą organizuojanti įstaiga) darbuotoju (ne Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų vertinimo ir atrankos konkurso komisijos (toliau – Komisija) nariu) ar posėdžio dalyviu,
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, stebint Komisijos posėdį;
2. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgysiu dalyvaudamas (-a) Komisijos posėdyje, kitokia tvarka ir mastu nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti konkursą organizuojančiai įstaigai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai ir svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
_________________________ _____________________ ____________________ (Komisijos posėdyje dalyvaujančio (Parašas) (Vardas ir pavardė)
asmens teisinė padėtis)