LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2017 M. RUGPJŪČIO 17 D. ĮSAKYMO NR. A1-435 „DĖL SOCIALINĖS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ PLANAVIMO, ATRANKOS, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. sausio 21 d. Nr. A1-44

Vilnius

 

 

Pakeičiu Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. A1-435 „Dėl Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                 Monika Navickienė

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro

2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. A1-435

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro

2022 m. sausio 21 d. įsakymo Nr. A1-44

redakcija)

 

SOCIALINĖS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ PLANAVIMO, ATRANKOS, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato socialinės apsaugos srities valstybės investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarką.

2.       Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis:

2.1.    Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“;

2.2.    Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašo patvirtinimo“;

2.3.    Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“;

2.4.    Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymu Nr. 1K‑037 „Dėl Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

2.5.    Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 1K-256 „Dėl Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau − Valstybės investicijų vertinimo kriterijų aprašas).

3.       Tvarkos aprašas netaikomas investicijų projektams, finansuojamiems iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Europos ekonominės erdvės, Norvegijos finansinių mechanizmų, kitos Europos Sąjungos finansinės paramos bei kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų šaltinių.

 

II SKYRIUS

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ PLANAVIMAS IR JIEMS KELIAMI REIKALAVIMAI

 

4.       Socialinės apsaugos srities investicijų projektai (toliau – investicijų projektai):

4.1.    projektai, numatyti tam tikrų metų Valstybės investicijų programoje (toliau – VIP), tvirtinamoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės;

4.2.    mažos vertės investicijų projektai, finansuojami ne iš VIP lėšų (toliau – MVIP) ir planuojami Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Ministerija) tam tikrų metų strateginiame veiklos plane.

5.       VIP projektai, MVIP rengiami vadovaujantis šio Tvarkos aprašo ir Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašo reikalavimais.

6.       Investicijų projektai rengiami atsižvelgiant į socialinės apsaugos srities investavimo prioritetus (toliau – investavimo prioritetai) (Tvarkos aprašo 4 priedas) ir socialinių paslaugų įstaigų kapitalo investicijų strategines kryptis (toliau – strateginės kryptys) (Tvarkos aprašo 5 priedas).

7.       Ministerijos administracijos padaliniai, įstaigos prie Ministerijos, kitos Ministerijai pavaldžios biudžetinės įstaigos, savivaldybių administracijos (toliau kartu – projektų rengėjai) pagal kompetenciją kasmet rengia ir Tvarkos aprašo 8–11 punktuose nustatyta tvarka teikia ateinančių metų investicijų projektus. Investicijų projektai, pateikti iki einamųjų metų kovo 20 d., įgyvendinami pirmiausia.

8.       Ministerijos administracijos padaliniai, įstaigos prie Ministerijos, kitos Ministerijai pavaldžios įstaigos (išskyrus socialinių paslaugų įstaigas) pagal Tvarkos aprašo 12 punkte nustatytus reikalavimus parengtus investicijų projektus teikia Ministerijos Finansų departamento Strateginio planavimo ir monitoringo skyriui (toliau – Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius).

9.       Kartu su įstaigų prie Ministerijos, kitų Ministerijai pavaldžių įstaigų (išskyrus socialinių paslaugų įstaigas) investicijų projektais turi būti pateiktos šių įstaigų veiklą kuruojančių Ministerijos administracijos padalinių išvados dėl investicijų projektų įgyvendinimo poreikio. Kartu su informacinės visuomenės plėtros investicijų projektais turi būti pateikta ir Ministerijos Administravimo departamento Informacinių technologijų skyriaus išvada dėl investicijų projektų įgyvendinimo poreikio.

10.     Informacija apie Ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Ministerijos, kitų Ministerijai pavaldžių įstaigų (išskyrus socialinių paslaugų įstaigas) parengtus investicijų projektus, siūlomus finansuoti VIP lėšomis (investicijų projekto rengėjas, investicijų projekto pavadinimas ir prašoma suma), skelbiama Ministerijos interneto svetainėje.

11.     Ministerijai pavaldžios socialinių paslaugų įstaigos bei savivaldybių administracijos investicijų projektus, parengtus pagal Tvarkos aprašo 12 punkte nustatytus reikalavimus, teikia Socialinių paslaugų priežiūros departamentui prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Socialinių paslaugų priežiūros departamentas). Informacija apie socialinių paslaugų įstaigų ir savivaldybių administracijų pateiktus investicijų projektus (investicijų projekto rengėjas, investicijų projekto pavadinimas ir prašoma suma), siūlomus finansuoti VIP lėšomis, skelbiama Socialinių paslaugų priežiūros departamento interneto svetainėje.

12.       Investicijų projektų rengimo ir teikimo reikalavimai:

12.1.    Tvarkos aprašo 8–11 punktuose nustatyta tvarka pateikiama informacija apie investicijų projektą, parengtą pagal Tvarkos aprašo 1 priede nustatytą formą, investicijų projekto išlaidų sąmatą, joje nurodytų išlaidų poreikio apskaičiavimą ir (ar) preliminarius rinkos tyrimo rezultatus;

12.2.    teikiant investicijų projektus, siūlomus finansuoti VIP lėšomis, pateikiama:

12.2.1. pagal Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašo 2 priede pateiktą instrukciją užpildytas 1 priedas;

12.2.2. Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašo 14.4–14.6 papunkčiuose nurodyta informacija;

12.2.3. investicijų projekto vertinimo kriterijų aprašymai, parengti pagal Valstybės investicijų vertinimo kriterijų apraše nustatytus reikalavimus;

12.3.    teikiant statybos investicijų projektus, pateikiama:

12.3.1. statinio projekto ekspertizės akto kopija (išskyrus atvejus, numatytus Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 29 straipsnio 1 dalyje (jei ekspertizė neatlikta, – iš karto ją atlikus);

12.3.2. suvestinės statybos kainos apskaičiavimo dokumento kopija, patvirtinta projekto rengėjo (jei projekto rengėjas neparengė ir nepatvirtino sąmatos, ją privalo parengti ir patvirtinti, o tai padaręs – įtraukti į investicijų projektą);

12.3.3. statybos rangos sutarties kopija (jei sutartis nesudaryta, – iš karto ją sudarius);

12.4.    naujiems investicijų projektams, siūlomiems įtraukti į VIP, pagrįsti turi būti taikomas sąnaudų ir naudos pagrindimo būdas, jei investicijų projektas atitinka šias sąlygas:

12.4.1. investicijų projektui įgyvendinti per pastaruosius trejus metus, įskaitant ir einamuosius metus, nebuvo skirta valstybės biudžeto lėšų;

12.4.2. pagal tam tikrų metų VIP investicijų projektui buvo panaudota mažiau negu 50 proc. jam įgyvendinti skirtų valstybės biudžeto lėšų;

12.4.3. investicijų projekto likutinė vertė lygi 360 tūkst. eurų arba viršija šią sumą;

12.5.    pateikiama kita dokumentacija, pagrindžianti investicijų projekto būtinumą.

13Naujų investicijų projektų rengėjai teikia visus dokumentus, nurodytus Tvarkos aprašo 12 punkte (išimtis nurodyta Tvarkos aprašo 15 punkte).

14Tęstinių investicijų projektų, siūlomų finansuoti VIP lėšomis (projektų, kuriems įgyvendinti einamaisiais ir ankstesniais biudžetiniais metais buvo skirti socialinės apsaugos srities investicijų asignavimai), rengėjai dėl tolesnio investicijų projektų finansavimo teikia atnaujintą Tvarkos aprašo 12.2.1 papunktyje nurodytą informaciją. Jeigu tęstinių investicijų projektų bendroji vertė didėja dėl numatomų papildomai atlikti statybos darbų ir (ar) numatomo įsigyti ilgalaikio turto, ir (ar) numatomų gauti paslaugų, turi būti pateikta atnaujinta Tvarkos aprašo 12.1, 12.2.3 ir 12.3 papunkčiuose nurodyta informacija.

15Naujų investicijų projektų, kuriuos įgyvendinant įsigyjamų prekių arba paslaugų pirkimo vertė mažesnė kaip 70 tūkst. eurų, o statybos darbų vertė mažesnė kaip 175 tūkst. eurų, rengėjai neteikia Tvarkos aprašo 12.2.2 papunktyje nurodytos informacijos.

16.  Investicijų projekte turi būti nustatyti laukiamo rezultato kiekybiniai, kokybiniai bei efektyvumo vertinimo kriterijai. Vertinimo kriterijai turi būti realūs, aiškiai suformuluoti, išmatuojami ir geriausiai atspindintys numatomus pasiekti rezultatus (naudą, kuri gaunama įgyvendinus investicijų projektą).

17Investicijų projekte veiklos turi būti suplanuotos taip, kad jas būtų galima vykdyti etapais. Socialinių paslaugų įstaigų investicijų projekte turi būti numatytos tik veiklos, tiesiogiai susijusios su strateginėmis kryptimis.

18.  Socialinės apsaugos ir darbo ministro sudarytai Socialinės apsaugos srities investicijų projektų atrankos komisijai (toliau – Komisija) pasiūlius informacinės visuomenės plėtros investicijų projektą įtraukti į VIP lėšomis siūlomų finansuoti investicijų projektų sąrašą, šio investicijų projekto rengėjas privalo jį suderinti su Informacinės visuomenės plėtros komitetu (toliau – Komitetas). Derinimo su Komitetu rašto kopija pateikiama Strateginio planavimo ir monitoringo skyriui. Komitetui nepritarus investicijų projektui, Komisija siūlo socialinės apsaugos ir darbo ministrui priimti sprendimą neskirti lėšų šiam investicijų projektui.

 

III SKYRIUS

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

19.     Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius bei Socialinių paslaugų priežiūros departamentas per 10 darbo dienų nuo jiems pateiktų investicijų projektų gavimo dienos įvertina jų atitiktį Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašo ir Tvarkos aprašo reikalavimams, o socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektų – ir atitiktį strateginėms kryptims. Prireikus investicijų projekto rengėjas elektroniniu paštu informuojamas, kad investicijų projektą reikia tikslinti. Investicijų projektą jo rengėjas privalo patikslinti per 3 darbo dienas nuo informavimo apie investicijų projekto netikslumus dienos ir raštu jį pateikti atitinkamai Strateginio planavimo ir monitoringo skyriui ar Socialinių paslaugų priežiūros departamentui.

20.     Atlikę jiems pateiktų investicijų projektų vertinimą ir, remdamiesi Tvarkos aprašo 2 priede nurodytais investicijų projektų atrankos kriterijais, užpildę Tvarkos aprašo 3 priedą, Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius bei Socialinių paslaugų priežiūros departamentas investicijų projektus teikia svarstyti Komisijai.

21.     Ministerijai pavaldžių socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektams, siūlomiems finansuoti VIP lėšomis, dėl statinių (pastatų), kuriuose teikiama ilgalaikė (trumpalaikė) socialinė globa, arba šalia jų esančių statinių (pastatų) avarinės būklės padarinių šalinimo Tvarkos aprašo 7 punkte nurodytas investicijų projekto pateikimo terminas bei Tvarkos aprašo 23 punkte numatyta investicijų projektų atrankos tvarka netaikoma. Šie projektai įtraukiami į siūlomų finansuoti investicijų projektų sąrašą, Komisijai įvertinus pateiktus investicijų projektus ir nustačius, kad dėl objektyvių priežasčių (pavyzdžiui, avarinės būklės statiniuose (pastatuose) gyvena socialinių paslaugų gavėjai arba šalia esantis avarinės būklės statinys (pastatas) kelia tiesioginę grėsmę šalia gyvenančių socialinių paslaugų gavėjų saugumui ir nėra galimybių (neekonomiška, neefektyvu) perkelti socialinių paslaugų gavėjus kitur ir (ar) užtikrinti reikiamas socialines paslaugas kitur ar kitaip pašalinti paslaugų gavėjams keliamą grėsmę) tikslinga šalinti statinių (pastatų), kuriuose teikiama ilgalaikė (trumpalaikė) socialinė globa, arba šalia jų esančių statinių (pastatų) avarinės būklės padarinius. Avarine statinio (pastato) ar inžinerinės įrangos būklė pripažįstama pagal atestuotų ekspertizės įmonių išduotus statinių ir inžinerinės įrangos būklės tyrimo aktus (ekspertizės išvadas).

22.     Jei socialinių paslaugų įstaigos tęstinis investicijų projektas nebuvo finansuojamas daugiau nei dvejus paskutinius metus, įskaitant einamuosius biudžetinius metus, Komisija, atsižvelgdama į tokio projekto atitiktį strateginėms kryptims, gali priimti sprendimą nelaikyti jo tęstiniu investicijų projektu.

23.     Investicijų projektai atrenkami vadovaujantis investicijų projektų atrankos kriterijais, nurodytais Tvarkos aprašo 2 priede.

24.     Socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektai atrenkami vadovaujantis bendraisiais ir specialiaisiais socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektų atrankos kriterijais, kiti investicijų projektai – bendraisiais ir kitų investicijų projektų specialiaisiais atrankos kriterijais.

25.     Jei keli socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektai surenka vienodą balų skaičių, pirmenybė teikiama projektui, kurį įgyvendinus bus gauta didesnė nauda.

26.     Investicijų projektus atrenka Komisija. Investicijų projektai Komisijos posėdyje atrenkami kiekvieną investicijų projektą įvertinus balais pagal Tvarkos aprašo 2 priede nustatytas atrankos kriterijų reikšmes ir išdėstomi suminio balų skaičiaus mažėjimo tvarka. Komisija socialinės apsaugos ir darbo ministrui teikia:

26.1.  investicijų projektų, kuriems siūloma skirti VIP lėšų, sąrašą;

26.2.  investicijų projektų, kuriems nesiūloma skirti VIP lėšų, sąrašą;

26.3.  investicijų projektų, kuriuos siūloma įtraukti į VIP lėšomis siūlomų finansuoti investicijų projektų rezervą, sąrašą;

26.4.  MVIP, kuriems siūloma skirti lėšų, sąrašą;

26.5.  MVIP, kuriems nesiūloma skirti lėšų, sąrašą;

26.6.  MVIP, kuriuos siūloma įtraukti į finansuojamų MVIP rezervą, sąrašą.

27.     Bendra lėšų suma, reikalinga į investicijų projektų, kuriems siūloma skirti lėšų, sąrašą įtrauktiems investicijų projektams įgyvendinti, neturi viršyti lėšų limito investicijų projektams įgyvendinti, nustatomo Lietuvos Respublikos finansų ministerijos.

28.     Komisijai priėmus sprendimą siūlyti investicijų projektui finansuoti skirti mažiau lėšų, nei prašoma, per 3 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo dienos investicijų projektų rengėjų elektroniniu paštu paprašoma patikslinti investicijų projektus per 7 darbo dienas nuo šios informacijos gavimo dienos.

29.     Socialinių paslaugų įstaigos ir savivaldybių administracijos patikslintus investicijų projektus teikia Socialinių paslaugų priežiūros departamentui, o kitos įstaigos bei Ministerijos administracijos padaliniai – Strateginio planavimo ir monitoringo skyriui.

30.     Investicijų projektų per Tvarkos aprašo 28 punkte nustatytą terminą nepatikslinus, Komisija juos įrašo į VIP projektų ir MVIP, kuriems nesiūloma skirti lėšų, sąrašus.

31.     Komisija prireikus svarsto lėšų investicijų projektams skyrimo, perskirstymo, investicijų projektų tikslinimo ar išbraukimo iš finansuojamų projektų sąrašo klausimus.

32.     VIP projektai, esantys rezervinių projektų sąraše, iš naujo svarstomi Komisijos posėdyje kartu su naujai pateiktais investicijų projektais, atrenkant investicijų projektus, siūlomus finansuoti VIP lėšomis ateinančiais metais.

 

IV SKYRIUS

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ

 

33.     Sprendimus dėl investicijų projektų, kuriems siūloma skirti VIP lėšų, investicijų projektų, kuriems nesiūloma skirti VIP lėšų, investicijų projektų, kuriuos siūloma įtraukti į VIP lėšomis siūlomų finansuoti investicijų projektų rezervą, MVIP, kuriems siūloma skirti lėšų, MVIP, kuriems nesiūloma skirti lėšų, MVIP, kuriuos siūloma įtraukti į finansuojamų MVIP rezervą, lėšų investicijų projektams perskirstymo, investicijų projektų tikslinimo ar išbraukimo iš finansuojamų investicijų projektų sąrašo, atsižvelgdamas į Komisijos išvadas ir siūlymus, priima socialinės apsaugos ir darbo ministras. Šiame punkte nurodyti socialinės apsaugos ir darbo ministro sprendimai dėl investicijų projektų per 7 darbo dienas nuo jų įsigaliojimo dienos skelbiami Ministerijos interneto svetainėje. Komisijos posėdžių protokolai ir kita su Komisijos veikla susijusi informacija skelbiama Ministerijos interneto svetainėje.

34.     Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymų, nurodytų Tvarkos aprašo 33 punkte, projektus rengia Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius.

35.     Įsigaliojus socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymui dėl lėšų paskirstymo investicijų projektams:

35.1.  Socialinių paslaugų priežiūros departamentas per 7 darbo dienas informuoja savivaldybių administracijas ir socialinių paslaugų įstaigas apie joms skirtas lėšas;

35.2.  Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius per 7 darbo dienas informuoja įstaigas prie Ministerijos bei Ministerijai pavaldžias įstaigas (išskyrus socialinių paslaugų įstaigas) apie joms skirtas lėšas.

36.     Savivaldybių administracijos, įstaigos prie Ministerijos bei Ministerijai pavaldžios įstaigos (toliau kartu – projektų vykdytojai) Socialinių paslaugų priežiūros departamentui ir Strateginio planavimo ir monitoringo skyriui jų nustatytais terminais teikia informaciją, reikalingą sutartims dėl investicijų projektų įgyvendinimo bei programų sąmatoms sudaryti.

37.     Socialinių paslaugų priežiūros departamentas sudaro sutartis su savivaldybių administracijomis dėl investicijų projektų įgyvendinimo.

38.     Įstaigų prie Ministerijos bei Ministerijai pavaldžių įstaigų investicijų projektams įgyvendinti skirtos lėšos naudojamos pagal šių įstaigų programų sąmatas, kurias tvirtina Ministerija.

39.     Tiek planuojamų, tiek einamųjų biudžetinių metų investicijų projektai prireikus gali būti tikslinami. Projektų vykdytojai apie būtinybę tikslinti investicijų projektus raštu informuoja Socialinių paslaugų priežiūros departamentą ir (ar) Strateginio planavimo ir monitoringo skyrių.

40.     Įgyvendindami investicijų projektus, projektų vykdytojai rengia šią informaciją:

40.1.  informaciją apie valstybės lėšų panaudojimą VIP lėšomis įgyvendinamiems investicijų projektams, užpildydami Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo 1 priede nustatytą formą;

40.2informaciją apie valstybės lėšų panaudojimą VIP lėšomis įgyvendintiems investicijų projektams, užpildydami Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo 2 priede nustatytą formą;

40.3informaciją apie VIP projektams ir MVIP įgyvendinti skirtų lėšų panaudojimą ir jų įgyvendinimo eigą, užpildydami Tvarkos aprašo 6 priede nustatytą formą.

41.     Savivaldybių administracijos už lėšų panaudojimą ir veiklą atsiskaito sutartyse dėl investicijų projektų įgyvendinimo, Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakyme Nr. 1K-206 „Dėl biudžeto sudarymo ir vykdymo formų“ ir Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakyme Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ nustatyta tvarka. Socialinių paslaugų įstaigos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakyme Nr. 1K-206 „Dėl biudžeto sudarymo ir vykdymo formų“ ir Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakyme Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ nustatyta tvarka lėšų panaudojimo ataskaitas teikia Ministerijai, o veiklos ataskaitas – Socialinių paslaugų priežiūros departamentui.

42.     Socialinių paslaugų įstaigos ir savivaldybių administracijos Tvarkos aprašo 40.1 ir 40.2 papunkčiuose nurodytas veiklos ataskaitas pasibaigus ataskaitiniams metams, iki kitų metų vasario 15 d., o Tvarkos aprašo 40.3 papunktyje nurodytą ataskaitą – kas ketvirtį, per 20 kalendorinių dienų pasibaigus ketvirčiui, kaupiamuoju principu (už 3, 6 ir 9 mėnesius), pasibaigus ataskaitiniams metams, iki sausio 20 dienos, pateikia Socialinių paslaugų priežiūros departamentui, kiti investicijų projektų vykdytojai – Strateginio planavimo ir monitoringo skyriui.

43.     Kartu su įstaigų prie Ministerijos, kitų Ministerijai pavaldžių įstaigų (išskyrus socialinių paslaugų įstaigas) investicijų projektų veiklos ataskaitomis turi būti pateiktos šių įstaigų veiklą kuruojančių Ministerijos administracijos padalinių išvados dėl investicijų projektų įgyvendinimo. Kartu su informacinės visuomenės plėtros investicijų projektų veiklos ataskaitomis turi būti pateikta ir Ministerijos Administravimo departamento Informacinių technologijų skyriaus išvada.

44.     Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius bei Socialinių paslaugų priežiūros departamentas, gavę Tvarkos aprašo 42 punkte nurodytas investicijų projektų veiklos ataskaitas bei 43 punkte nurodytas išvadas ir (ar) siūlymus dėl investicijų projektų veiklos ataskaitų, privalo juos pateikti Komisijai per 10 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos.

45.     Investicijų projektų veiklos ataskaitos kartu su išvadomis ir (ar) siūlymais svarstomi Komisijos posėdyje.

46.     Socialinių paslaugų priežiūros departamentas savo interneto svetainėje skelbia Tvarkos aprašo 40 punkte nurodytas socialinių paslaugų įstaigų, vykdančių investicijų projektus, finansuojamus VIP lėšomis, ir MVIP, veiklos ataskaitas.

47.     Strateginio planavimo ir monitoringo skyrius Ministerijos interneto svetainėje skelbia Tvarkos aprašo 40 punkte nurodytas Ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Ministerijos, kitų Ministerijai pavaldžių įstaigų (išskyrus socialinių paslaugų įstaigas), vykdančių investicijų projektus, finansuojamus VIP lėšomis, ir MVIP, veiklos ataskaitas.

48.     Socialinių paslaugų priežiūros departamentas analizuoja iš socialinių paslaugų įstaigų ir savivaldybių administracijų gautą informaciją apie investicijų projektų įgyvendinimą, vertina pasiektus rezultatus, teikia projekto vykdytojams metodinę pagalbą ir Socialinių paslaugų priežiūros departamento direktoriaus nustatyta tvarka kontroliuoja šių investicijų projektų, jų veiklų ir vertinimo kriterijų įgyvendinimą.

49.     Ministerija ar Socialinių paslaugų priežiūros departamentas bet kuriame investicijų projekto įgyvendinimo etape gali pareikalauti iš projekto vykdytojo papildomos informacijos apie projekto įgyvendinimo eigą ir skirtų lėšų panaudojimą, o projekto vykdytojas privalo šią informaciją pateikti Ministerijos ar Socialinių paslaugų priežiūros departamento nustatytais terminais, forma ir būdu.

50.     Ministerija gali sudaryti specialias komisijas arba naudotis Ministerijos Centralizuoto vidaus audito skyriaus ar išorės audito tarnybų paslaugomis investicijų projekto įgyvendinimo eigai ar atliktiems darbams įvertinti.

51.     Socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektų planinius patikrinimus atlieka Socialinių paslaugų priežiūros departamentas savo direktoriaus nustatyta tvarka.

52.     Už valstybės investicijų naudojimo apskaitos tvarkymą, jų naudojimą pagal paskirtį, naudojimo kontrolę, teikiamų apmokėti dokumentų atitiktį sutartiniams įsipareigojimams ir projekto veikloms, viešųjų pirkimų, vykdomų įgyvendinant investicijų projekto veiklas, atitiktį teisės aktams, nustatantiems viešųjų pirkimų reikalavimus, sutarčių vykdymo kontrolę ir stebėseną atsakingas projekto vykdytojas.

53.     Projektų vykdytojai savo interneto svetainėje skelbia:

53.1.  apibendrintą informaciją apie įgyvendinamus investicijų projektus (investicijų projekto pavadinimas, įgyvendinimo laikotarpis, tikslas, vertė, vykdomos veiklos ir jų vertinimo kriterijai);

53.2.  informaciją apie investicijų projektui skirtų lėšų panaudojimą ir jo įgyvendinimo eigą (Tvarkos aprašo 6 priedas).

____________________

 

Socialinės apsaugos srities investicijų

projektų planavimo, atrankos, finansavimo,

įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Informacijos apie investicijų projektą forma)

___________________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas)

 

 

INFORMACIJA APIE INVESTICIJŲ PROJEKTĄ

Investicijų projekto pavadinimas

(Nurodyti investicijų projekto pavadinimą)

Investicijų projekto vykdytojo pavadinimas

(Jei projektą vykdys savivaldybės administracija ar jai pavaldi įstaiga, reikia nurodyti įstaigą ir savivaldybę)

Investicijų projekto įgyvendinimo laikotarpis

(Reikia nurodyti investicijų projekto įgyvendinimo pradžią ir numatomą pabaigą)

Bendra investicijų projekto vertė, tūkst. Eur

(Reikia nurodyti bendrą projekto vertę ir finansavimo šaltinius, iš kurių numatoma finansuoti investicijų projektą)

Iš jų:

 

Valstybės biudžeto lėšos, tūkst. Eur

 

Europos Sąjungos finansinės paramos, Europos ekonominės erdvės, Norvegijos finansinių mechanizmų bei bendrojo finansavimo lėšos ar kitos tarptautinės paramos lėšos, tūkst. Eur

 

Savivaldybės administracijos lėšos, tūkst. Eur

 

Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Eur

(Jei tokių yra, reikia nurodyti, kokie)

Investicijų projektas tęstinis / naujas

(Reikia nurodyti, ar projektas tęstinis, t. y. ar finansuotas einamaisiais ar ankstesniais metais, ar naujas. Jei investicijų projektas tęstinis, reikia nurodyti, kiek, kuriais metais ir iš kokių finansavimo šaltinių jis buvo finansuotas)

Trumpas investicijų projekto aprašymas

(Reikia nurodyti pagrindinį investicijų projekto tikslą, uždavinius, numatomus pasiekti rezultatus; taip pat pagrįsti projekto reikalingumą)

Numatomos investicijų projekto veiklos

(Reikia nurodyti investicijų projekto veiklas, vykdomas etapais; taip pat nurodyti planuojamą lėšų poreikį kiekvienai veiklai kiekvienais metais)

Numatomų investicijų projekto veiklų atitiktis socialinių paslaugų įstaigų kapitalo investicijų strateginėms kryptims*

(Reikia nurodyti, ar numatomos projekto veiklos atitinka socialinių paslaugų įstaigų kapitalo investicijų strategines kryptis (pateikti informaciją apie projekto veiklų atitiktį kiekvienai strateginei krypčiai); jei numatomos investicijų projekto veiklos atitinka konkrečią strateginę
kryptį (-is), reikia pateikti tai pagrindžiantį trumpą aprašymą (-us)

Investicijų projekto vertinimo kriterijai

(Reikia pateikti bent po vieną kiekybinį, kokybinį bei efektyvumo vertinimo kriterijų (vadovaujantis Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 1K-256 „Dėl Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“), taip pat nurodyti, kaip patikrinti, ar jie pasiekti)

Papildoma informacija apie naują investicijų projektą

(Reikia nurodyti, koks investicijų projekto ryšys su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Ministerija) vykdomos programos uždaviniu, kaip investicijų projekto įgyvendinimo rezultatai prisidės prie šio uždavinio įgyvendinimo ir kaip bus galima tuo įsitikinti)

(Reikia nurodyti, kokį poveikį Ministerijos veiklai turės įgyvendintas investicijų projektas)

(Reikia nurodyti, ar investicijų projekto įgyvendinimas užtikrins tokios paslaugos, kurią privalo teikti valstybė (savivaldybė), teikimą)

(Reikia nurodyti, ar galima pageidaujamus tikslus pasiekti tobulinant teikiamos paslaugos teisinį reguliavimą)

(Reikia nurodyti, ar galima pirkti paslaugas, užuot kūrus ilgalaikį turtą)

(Reikia nurodyti, ar galima vietoj investicijų taikyti kitas priemones – subsidijas, pašalpas ir kt.)

(Reikia aprašyti, kaip bus vykdomas darbų, prekių ir (arba) paslaugų pirkimas)

 

* Taikoma tik socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektams.

 

 

_______________________________           __________                      _______________

(vadovo arba jo įgalioto asmens                                                                      (parašas)                                     (vardas ir pavardė)

pareigų pavadinimas)

 

_______________________________           __________                          ______________

(rengėjo pareigų pavadinimas)                                           (parašas)                                       (vardas ir pavardė)

 

 

______________________

 

 

Socialinės apsaugos srities investicijų

projektų planavimo, atrankos, finansavimo,

įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

SOCIALINĖS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ

ATRANKOS KRITERIJAI

 

Eil. Nr.

Investicijų projektų atrankos kriterijai

Atrankos kriterijų reikšmės (balais) ir įvertinimo aprašymas

1. Bendrieji atrankos kriterijai

1.1.

Projektas atitinka Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (toliau − Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo planas), darbus

15 balų skiriama, jei investicijų projektas atitinka bent vieną Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano darbą

 

0 balų skiriama, jei investicijų projektas neatitinka nė vieno Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano darbo

1.2.

Investicijų projektas yra tęstinis

40 balų skiriama, jei investicijų projektui anksčiau buvo skirta lėšų

 

0 balų skiriama, jei investicijų projektui anksčiau nebuvo skirta lėšų

2. Specialieji socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektų atrankos kriterijai

2.1.

Investicijų projektas iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos finansinės paramos, Europos ekonominės erdvės, Norvegijos finansinių mechanizmų bei bendrojo finansavimo ar kitos tarptautinės paramos lėšomis

10 balų skiriama, jei Europos Sąjungos finansinės paramos, Europos ekonominės erdvės, Norvegijos finansinių mechanizmų ar kitos tarptautinės paramos bei bendrojo finansavimo lėšos sudaro daugiau nei 30 proc. prašomos sumos

 

5 balai skiriami, jei Europos Sąjungos finansinės paramos, Europos ekonominės erdvės, Norvegijos finansinių mechanizmų ar kitos tarptautinės paramos bei bendrojo finansavimo lėšos sudaro 15−30 proc. prašomos sumos

 

0 balų skiriama, jei Europos Sąjungos finansinės paramos, Europos ekonominės erdvės, Norvegijos finansinių mechanizmų ar kitos tarptautinės paramos bei bendrojo finansavimo lėšos sudaro mažiau nei 15 proc. prašomos sumos

2.2.

Pateiktas savivaldybės administracijos investicijų projektas, kuriam įgyvendinti savivaldybės administracija planuoja skirti lėšų

15 balų skiriama, jei savivaldybės administracija ateinančiais kalendoriniais metais skirs daugiau nei 30 procentų investicijų projektui įgyvendinti prašomos sumos

 

10 balų skiriama, jei savivaldybės administracija ateinančiais kalendoriniais metais skirs 15–30 proc. investicijų projektui įgyvendinti prašomos sumos

 

0 balų skiriama, jei savivaldybės administracija ateinančiais kalendoriniais metais skirs mažiau nei 15 proc. investicijų projektui įgyvendinti prašomos sumos

2.3.

Investicijų projektas skirtas socialinių paslaugų plėtrai, įgyvendinant Perėjimo nuo institucinės globos prie šeimoje ir bendruomenėje teikiamų paslaugų neįgaliesiems ir likusiems be tėvų globos vaikams 2014–2020 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. vasario 14 d. įsakymu Nr. A1-83 „Dėl Perėjimo nuo institucinės globos prie šeimoje ir bendruomenėje teikiamų paslaugų neįgaliesiems ir likusiems be tėvų globos vaikams 2014−2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“ (toliau – Pertvarka), tikslus (bendruomeninių, grupinio gyvenimo namų, savarankiško gyvenimo namų ir kt. socialinių paslaugų kūrimas proto ar psichikos negalią turintiems neįgaliesiems ir likusiems be tėvų globos vaikams) 

10 balų skiriama, jeigu įgyvendinami Pertvarkos tikslai

 

0 balų skiriama, jeigu neįgyvendinami Pertvarkos tikslai

2.4.

Investicijų projektas skirtas socialinių paslaugų infrastruktūros bendruomenėje plėtrai (laikino apgyvendinimo įstaigų, savarankiško gyvenimo namų, psichosocialinės pagalbos ar socialinės reabilitacijos ir kitų įstaigų kūrimas senyvo amžiaus asmenims, socialinės rizikos suaugusiems asmenims, socialinės rizikos šeimoms ir kt.)

10 balų skiriama, jei investicijų projektas skirtas bendruomeninių paslaugų plėtrai

 

0 balų skiriama, jei investicijų projektas neskirtas bendruomeninių paslaugų plėtrai

2.5.

Įgyvendinant investicijų projektą, modernizuojama socialinių paslaugų įstaiga bendruomenėje

10 balų skiriama, jei modernizuojama socialinių paslaugų įstaiga bendruomenėje

 

0 balų skiriama, jei nemodernizuojama socialinių paslaugų įstaiga bendruomenėje

2.6.

Įgyvendinant investicijų projektą, kuriama ar modernizuojama socialinių paslaugų įstaigos, kurioje bus teikiamos inovatyvios socialinės paslaugos, infrastruktūra

10 balų skiriama, jei įgyvendinant investicijų projektą bus sukurta ar modernizuota inovatyvioms socialinėms paslaugoms teikti skirta infrastruktūra

 

0 balų skiriama, jei įgyvendinant investicijų projektą nebus sukurta ar modernizuota inovatyvioms socialinėms paslaugoms teikti skirta infrastruktūra

2.7.

Įgyvendinus investicijų projektą, bus likviduota įstaigos pastatų (statinių), patalpų ar inžinerinių tinklų keliama grėsmė socialinių paslaugų gavėjų sveikatai ar gyvybei

 

15 balų skiriama, jeigu įgyvendinus investicijų projektą bus likviduota įstaigos pastatų (statinių), patalpų ar inžinerinių tinklų keliama grėsmė socialinių paslaugų gavėjų sveikatai ar gyvybei

 

0 balų skiriama, jeigu įgyvendinant investicijų projektą nenumatyta šalinti įstaigos pastatų (statinių), patalpų ar inžinerinių tinklų keliamos grėsmės socialinių paslaugų gavėjų sveikatai ar gyvybei

3. Kitų socialinės apsaugos srities investicijų projektų specialieji atrankos kriterijai

3.1.

Projektas skirtas valstybės registrams arba informacinėms sistemoms kurti ar atnaujinti

15 balų skiriama, jei investicijų projektas skirtas valstybės registrams arba informacinėms sistemoms kurti ar atnaujinti

 

0 balų skiriama, jei investicijų projektas neskirtas valstybės registrams arba informacinėms sistemoms kurti ar atnaujinti

3.2.

Projektas skirtas neįgaliems žmonėms įgalinti ir jų savarankiškam gyvenimui skatinti, diegiant bendruomenėje paslaugas, atitinkančias individualius jų poreikius

10 balų skiriama, jeigu investicijų projektas skirtas neįgaliųjų socialinės reabilitacijos paslaugų bendruomenėje plėtrai visoje šalyje

 

5 balai skiriami, jeigu investicijų projektas skirtas neįgaliųjų socialinės reabilitacijos paslaugų bendruomenėje plėtrai 10 ir daugiau savivaldybių

 

0 balų skiriama, jeigu investicijų projektas skirtas neįgaliųjų socialinės reabilitacijos paslaugų bendruomenėje plėtrai 1−9 savivaldybėse

3.3.

Projektas skirtas Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsipareigojimams įgyvendinti ir teisėtiems asmenų lūkesčiams užtikrinti

20 balų skiriama, jeigu investicijų projektas vykdomas įgyvendinant Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsipareigojimus, prisiimtus daugiau nei prieš 10 metų, ir siekiant nepažeisti teisėtų lūkesčių tų asmenų, dėl kurių prisiimti Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsipareigojimai

 

15 balų skiriama, jeigu investicijų projektas vykdomas įgyvendinant Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsipareigojimus, prisiimtus prieš 5–10 metų, ir siekiant nepažeisti teisėtų lūkesčių tų asmenų, dėl kurių prisiimti Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsipareigojimai

 

10 balų skiriama, jeigu investicijų projektas vykdomas įgyvendinant Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsipareigojimus, prisiimtus prieš mažiau nei 5 metus, ir siekiant nepažeisti teisėtų lūkesčių tų asmenų, dėl kurių prisiimti Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsipareigojimai

 

0 balų skiriama, jeigu projektas vykdomas neįgyvendinant Lietuvos Respublikos Vyriausybės įsipareigojimų

3.4.

Projektas vykdomas įgyvendinant teisės aktus

20 balų skiriama, jei investicijų projektas vykdomas įgyvendinant Europos Sąjungos teisės aktus

 

15 balų skiriama, jei investicijų projektas vykdomas įgyvendinant kitus tarptautinius dokumentus

 

10 balų skiriama, jei dėl investicijų projekto priimti Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai

 

5 balai skiriami, jei investicijų projektas vykdomas pagal kitus teisės aktus

 

0 balų skiriama, jei investicijų projekto vykdymas nenumatytas jokiuose teisės aktuose

3.5.

Pateiktas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos investicijų projektas

70 balų skiriama, jei projektą įgyvendina Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

 

0 balų skiriama, jei projektą įgyvendina ne Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

3.6.

Pateikti įstaigų prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ar jai pavaldžių įstaigų investicijų projektai

65 balai skiriami, jei investicijų projektą įgyvendina įstaiga (-os) prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ar jai pavaldi (-ios) įstaiga (-os)

 

0 balų skiriama, jei projektą įgyvendina ne įstaiga (-os) prie Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministerijos ar jai pavaldi (‑ios) įstaiga (-os)

 

______________________

 

 

Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo,

atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos

aprašo

3 priedas

 

(Investicijų projektų sąrašo forma)

_______________________________________________________________________________

(sudarytojo pavadinimas)

 

m. Pateiktų investicijų projektų sąrašas

 

Eil. Nr.

Projekto pavadinimas

Projekto veiklų aprašymas

Bendra projekto vertė, tūkst. Eur

Skirta iki n ‑ 1 m. sausio

1 d., tūkst. Eur

Skirta

n - 1 m., tūkst. Eur

Prašoma skirti

n   m., tūkst. Eur

Projekto atitiktis / neatitiktis Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo* ir Tvarkos aprašo** reikalavimams, o socialinių paslaugų įstaigų investicijų projektų – ir atitiktis socialinių paslaugų įstaigų kapitalo investicijų strateginėms kryptims

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1.    

 

 

 

 

 

 

 

2.    

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________                                          ______________________                                ___________________________________

(pareigų pavadinimas)                                                                             (parašas)                                                                         (vardas, pavardė)

 

* Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimo reikalavimų aprašo patvirtinimo“.

** Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. A1-435 „Dėl Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

_____________________

 

Socialinės apsaugos srities investicijų

projektų planavimo, atrankos, finansavimo,

įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo

4 priedas

 

SOCIALINĖS APSAUGOS SRITIES INVESTAVIMO PRIORITETAI

 

 

1. Socialinių paslaugų kokybės užtikrinimas.

2. Būsto prieinamumo socialiai pažeidžiamoms gyventojų grupėms užtikrinimas.

3. Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas.

___________________

 

Socialinės apsaugos srities investicijų

projektų planavimo, atrankos, finansavimo,

įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo

5 priedas

 

socialinių paslaugų įstaigų kapitalo investicijų strateginės kryptys

 

1.       Plėtoti socialines paslaugas, įgyvendinant Perėjimo nuo institucinės globos prie šeimoje ir bendruomenėje teikiamų paslaugų neįgaliesiems ir likusiems be tėvų globos vaikams 2014–2020 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. vasario 14 d. įsakymu Nr. A1-83 „Dėl Perėjimo nuo institucinės globos prie šeimoje ir bendruomenėje teikiamų paslaugų neįgaliesiems ir likusiems be tėvų globos vaikams 2014–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“, tikslus.

2.       Plėtoti socialinių paslaugų įstaigų infrastruktūrą bendruomenėje.

3.       Modernizuoti esamą socialinių paslaugų įstaigų infrastruktūrą bendruomenėje.

4.       Plėtoti ir (ar) modernizuoti socialinių paslaugų įstaigų, kuriose, įgyvendinus investicijų projektą (-us), būtų teikiamos inovatyvios, socialiai pažeidžiamų asmenų grupių poreikius atitinkančios socialinės paslaugos, infrastruktūrą.

5.       Atnaujinti ir (ar) modernizuoti socialinių paslaugų įstaigų infrastruktūrą, finansuojant investicijų projektus, skirtus socialinių paslaugų įstaigų patalpų, inžinerinių tinklų avarinės, kritinės būklės padariniams ir (ar) kitoms problemoms, dėl kurių gali kilti grėsmė socialinių paslaugų gavėjų sveikatai ar gyvybei, šalinti.

_________________________

 

 

Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo,

atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos

aprašo

6 priedas

 

(Informacijos apie investicijų projektui skirtų lėšų panaudojimą ir jo įgyvendinimo eigą forma)

(investicijų projekto vykdytojo pavadinimas)

INFORMACIJA APIE INVESTICIJŲ PROJEKTUI SKIRTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR JO ĮGYVENDINIMO EIGĄ 

20_____METŲ ______ KETVIRTĮ (-ČIUS)

____________________ Nr.

(data)

 

Investicijų projektas

Investicijų projektui įgyvendinti skirta lėšų suma metams (tūkst. eurų)

Ataskaitiniu laikotarpiu*

Lėšų panaudojimo rezultatai*

Neatliktų darbų / lėšų nepanaudojimo priežastys

Planuojamas lėšų sutaupymas (tūkst. eurų)

Vertinimo kriterijų įvykdymas**
(vertinimo kriterijai numatyti Tvarkos aprašo*** 1 priede)

pavadinimas

įgyvendinimo pradžia ir numatoma pabaiga
(metai)

skirta lėšų
(tūkst. eurų)

panaudota lėšų (kasinės išlaidos)
(tūkst. eurų)

atlikti darbai

matavimo vienetas

planinis dydis (darbų apimtys)

faktinis dydis (darbų apimtys)

skirtumas

(8 - 9)

vertinimo kriterijaus pavadinimas

matavimo vienetas

planinė reikšmė

faktinė reikšmė

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

1.

2.

2.

3.

3.

4.

4.

* Pateikiama ataskaitinio laikotarpio nuo metų pradžios iki ataskaitinio ketvirčio paskutinės dienos informacija.

** Pateikiama informacija apie baigtus įgyvendinti investicijų projektus.

*** Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. A1-435 „Dėl Socialinės apsaugos srities investicijų projektų planavimo, atrankos, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos lėšų sumos atitinka įstaigos išlaidas pateisinančius dokumentus ir buhalterinėse ataskaitose nurodytus duomenis.

(įstaigos vadovas arba jo įgaliotas asmuo)

(parašas)

(vardas ir pavardė)

(informaciją pateikusio darbuotojo vardas, pavardė, tel. nr., el. p.)

_____________________