VH3BW

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PRIEMONIŲ ADMINISTRAVIMO IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2015 m. gruodžio 4 d. Nr. 30-3811

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymu, Lietuvos Respublikos savivaldybių aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos įstatymu, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2007 m. birželio 20 d. sprendimu Nr. 1-86 patvirtinta Vilniaus miesto savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiąja programa ir Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2014 m. liepos 23 d. sprendimu Nr. 1-1959 patvirtinta Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiąja programa:

1. T v i r t i n u Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. L a i k a u netekusiu galios Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 m. sausio 14 d. įsakymą Nr. 30-45 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių, finansuojamų Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšomis, atrankos ir vertinimo tvarkos aprašo tvirtinimo“.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                  Alma Vaitkunskienė

 


 

PATVIRTINTA

Vilniaus miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2015 m. gruodžio 4 d.

įsakymu Nr. 30-3811

 

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEMONIŲ

ADMINISTRAVIMO IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos visuomenės sveikatos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos visuomenės sveikatos priemonių (toliau – priemonės) paraiškų pateikimo, vertinimo, atrankos, lėšų skyrimo, priemonių vykdymo ir lėšų panaudojimo kontrolės tvarką.

2. Priemonių rėmimo tikslas – ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius, vykdyti ligų profilaktiką, prevenciją ir ankstyvąją diagnostiką, gerinti socialinę ir fizinę aplinką, atkreipiant dėmesį į sveikatai įtakos darančius veiksnius, gerinti gyventojų sveikatą ir gyvenimo kokybę.

3. Priemonių paraiškas gali teikti įvairios nevyriausybinės organizacijos: viešosios įstaigos, labdaros ir paramos fondai, asociacijos ir kiti juridiniai asmenys (toliau – organizacija) (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių savininkė ar dalininkė yra valstybė arba savivaldybė), veikiantys visuomenės sveikatos stiprinimo, saugos, psichikos sveikatos, asmens ar visuomenės sveikatos priežiūros ar kitoje sveikatinimo srityje ne trumpiau kaip vienus metus nuo paraiškos teikimo termino paskutinės dienos.

4. Organizacijų priemonių paraiškoms neskiriamas finansavimas, jeigu:

4.1. organizacija yra likviduojama, organizacijos veikla sustabdyta ar apribota;

4.2. organizacija nėra įvykdžiusi mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

4.3. organizacija paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinamą arba melagingą informaciją;

4.4. tarp Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos ir organizacijos vyksta teisminiai ginčai dėl organizacijos padaryto ankstesnių priemonių įgyvendinimo sąlygų pažeidimo ar yra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad organizacija pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų;

4.5. organizacija nepateikė praėjusiais metais vykdytos priemonės metinės veiklos ataskaitos ir (ar) finansinių ataskaitų ir išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijų;

4.6. organizacija bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką priemonės vertinimo ir atrankos komisijos nariams.

5. Vieną priemonę gali teikti kelios organizacijos, pasirašiusios jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį. Jungtinės veiklos sutartis privalo atitikti Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatytus jungtinės veiklos sutarčiai keliamus reikalavimus. Partneriui taikomi tokie pat reikalavimai kaip ir priemonę teikiančiai organizacijai.

II SKYRIUS

PRIEMONIŲ KRYPTYS

 

6. Priemonių prioritetinės kryptys kasmet nustatomos ateinantiems metams. Nustatant kryptis atsižvelgiama į praėjusių metų Vilniaus miesto gyventojų sveikatos stebėsenos išvadas ir esamas problemas Vilniaus mieste.

7. Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas (toliau – Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas) teikia derinti prioritetines kryptis Savivaldybės tarybos Sveikatos komitetui (toliau – Sveikatos komitetas) ir Savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybai (toliau – Bendruomenės sveikatos taryba).

8. Priemonių kryptys atitinka Lietuvos Respublikos Seimo 2014 m. birželio 26 d. nutarimu Nr. XII-964 patvirtintos Lietuvos sveikatos 2014–2025 metų programos kryptis ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklą.

9. Remiamos priemonės skirtos tik Vilniaus miesto gyventojams.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKOS ĮFORMINIMAS

 

10. Organizacija privalo pateikti raštišką paraišką pagal nustatytą formą (1 priedas) lietuvių kalba A4 formato lapuose. Visi prie paraiškos pridėti dokumentai ne valstybine kalba privalo būti išversti.

11. Priemonės paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti organizacijos vardu, ir patvirtinta antspaudu, jei organizacija privalo antspaudą turėti.

12. Visi paraiškos originalo ir pridedamų dokumentų lapai turi būti tvarkingai susegti, sunumeruoti eilės tvarka. Asmuo, turintis teisę veikti organizacijos vardu, privalo pasirašyti kiekvieną paraiškos ir pridedamų dokumentų lapą. Tokiu būdu organizacija prisiima atsakomybę už paraiškos ir jos priedų duomenų teisingumą. Pirmiausiai įsegama priemonės santrauka (2 priedas), kuri turi tilpti 1 lape. Kartu su paraiškos originalu pateikiama paraiškos su visais priedais kopija. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.

13. Kartu su priemonės paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:

13.1. priemonę vykdančios organizacijos (ir partnerio) įstatų (nuostatų) kopiją (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą);

13.2. priemonę vykdančios organizacijos (ir partnerio) asmens, turinčio teisę veikti organizacijos vardu, pasirašytą pažymą (3 priedas);

13.3. jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopiją (jeigu planuojama jungtinė veikla);

13.4. priemonę vykdančios organizacijos (ir partnerio) asmens, turinčio teisę veikti organizacijos vardu, pasirašytą pažymą (4 priedas) patvirtinančią organizacijos turimą lėšų įnašą priemonei vykdyti ir tai patvirtinančių dokumentų kopijas. Nepridėjus minėtų dokumentų, laikoma, kad priemonė bus įgyvendinama tik iš Savivaldybės biudžeto lėšų, balai už 9-ą kriterijų (1 priedas) neskiriami.

14. Kartu su priemonės paraiška kompiuterinėje laikmenoje pateikiama elektroninė priemonės paraiškos kartu su pridedamais dokumentais versija. Ant elektroninės laikmenos turi būti nurodytas pareiškėjo pavadinimas.

15. Paraiška su priedais, paraiškos kopija ir elektronine laikmena pateikiami viename užklijuotame voke. Ant voko turi būti nurodyta organizacijos pavadinimas ir adresas, žyma „Visuomenės sveikatos priemonės paraiška“, prioritetinės krypties, kurią atitinka parengta paraiška, pavadinimas ir teikiamos priemonės pavadinimas. Voką adresuoti Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamento Sveikatos apsaugos skyriui (toliau – Sveikatos apsaugos skyrius).

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ PRIĖMIMO SKELBIMAS IR PATEIKIMAS

 

16. Sveikatos apsaugos skyrius organizuoja informacijos apie paraiškų priemonėms vykdyti (toliau – paraiška) priėmimo sąlygas ir termino paskelbimą žiniasklaidoje ir Savivaldybės interneto svetainėje.

17. Pranešimas apie paraiškų priėmimą skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje ir dienraščio „Lietuvos rytas“ priede „Sostinė“ ne vėliau kaip 30 dienų iki galutinio paraiškų priėmimo termino.

18. Organizacijos, rengdamos paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas paraiškų rengimo klausimais, kurias teikia atsakingi Savivaldybės administracijos darbuotojai telefonu, elektroniniu paštu, paštu. Konsultuojančių specialistų vardai, pavardės ir kontaktai nurodomi pranešime apie paraiškų priėmimą. Informacija pareiškėjams teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.

19. Paraiškos pateikiamos Savivaldybės administracijos E. miesto departamento Interesantų aptarnavimo skyriui (toliau – Interesantų aptarnavimo skyrius) (Konstitucijos pr. 3, Vilnius). Jeigu paraiška pateikiama paštu arba per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta išsiuntimo ar pateikimo siųsti data turi būti ne vėlesnė kaip paskutinė paraiškų teikimo termino diena.

20. Gautos paraiškos registruojamos Interesantų aptarnavimo skyriaus Konkursų paraiškų finansuoti projektus (programas) registre. Paraiškos, gautos po nustatytos datos, nevertinamos. Pareiškėjui apie tai pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.

21. Viena organizacija gali teikti ne daugiau kaip dvi paraiškas, kiekvieną iš jų atitinkančią skirtingą prioritetinę kryptį. Jeigu organizacija pateikia daugiau kaip 2 paraiškas, vertinamos 2 pirmiau pateiktos paraiškos pagal registracijos numerį. Jeigu organizacija pateikė daugiau kaip 1 paraišką į tą pačią prioritetinę kryptį, vertinama pirmiau pagal registracijos numerį pateikta paraiška.

V SKYRIUS

ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES TIKRINIMAS

 

22. Socialinių reikalų ir sveikatos departamento direktoriaus įsakymu sudaroma Administracinės atitikties tikrinimo komisija iš 3 Sveikatos apsaugos skyriaus atstovų.

23. Paraiškų administracinės atitikties tikrinimas negali užtrukti ilgiau kaip 10 darbo dienų nuo paraiškų priėmimo termino pabaigos.

24. Administracinės atitikties tikrinimo komisija patikrina, ar pateikta paraiška atitinka šiuos reikalavimus:

24.1. kartu su paraiška pateikti visi reikalaujami dokumentai;

24.2. paraiška įforminta vadovaujantis Aprašo 10–15 punktuose nustatyta tvarka.

25. Administracinės atitikties tikrinimo komisija surašo protokolą dėl neteisingai įformintų arba pateiktų ne pagal reikalavimus paraiškų ir teikia Vertinimo ir atrankos komisijai. 


 

VI SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

26. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma Vertinimo ir atrankos komisija einamiesiems metams, paskiriami komisijos pirmininkas, sekretorius ir nariai. Savivaldybės administracijos direktorius turi teisę savo įsakymu panaikinti Vertinimo ir atrankos komisiją bei keisti jos sudėtį.

27. Vertinimo ir atrankos komisija sudaroma ne mažiau kaip iš 7 narių: Sveikatos komiteto atstovo, Socialinių reikalų ir sveikatos departamento atstovo, dviejų Sveikatos apsaugos skyriaus atstovų, vieno visuomenės sveikatos specialisto iš Visuomenės sveikatos centro ir dviejų specialistų iš Savivaldybės visuomenės sveikatos biuro. Prireikus gali būti kviečiama ir daugiau komisijos narių.

28. Vertinimo ir atrankos komisijos pirmininkas:

28.1. pirmininkauja komisijos posėdžiams, koordinuoja komisijos darbą, pasirašo komisijos posėdžių protokolus;

28.2. atstovauja Vertinimo ir atrankos komisijai, teikia tretiesiems asmenims informaciją apie Vertinimo ir atrankos komisijos siūlymus, sprendžia kitus susijusius klausimus.

29. Vertinimo ir atrankos komisijos sekretoriumi skiriamas Sveikatos apsaugos skyriaus atstovas, kuris yra Vertinimo ir atrankos komisijos narys. Vertinimo ir atrankos komisijos sekretorius:

29.1. komisijos pirmininko pavedimu šaukia ir organizuoja komisijos posėdžius;

29.2. rašo komisijos posėdžių protokolus ir saugo komisijos posėdžių dokumentus.

30. Vertinimo ir atrankos komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo vokų atplėšimo dienos.

31. Vertinimo ir atrankos komisijos narių dalyvavimas posėdyje yra privalomas. Jei komisijos narys negali atvykti į posėdį, apie tai iš anksto arba pasitaikius pirmai galimybei turi pranešti komisijos pirmininkui, o jo nesant – sekretoriui, nurodydamas nedalyvavimo priežastį. Vertinimo ir atrankos komisijos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.

32. Vertinimo ir atrankos komisija, susipažinusi su Administracinės atitikties tikrinimo komisijos protokolu, sprendžia dėl ne pagal reikalavimus pateiktų ir (ar) įformintų paraiškų vertinimo:

32.1. paraiška nevertinama, jeigu:

32.1.1. nepateikti Aprašo 13 punkte nurodyti priedai;

32.1.2. pateikti tik priedai be paraiškos;

32.1.3. paraiška nepasirašyta asmens, turinčio teisę veikti organizacijos vardu, ir nepatvirtinta antspaudu, jei organizacija privalo antspaudą turėti;

32.2. turi teisę prašyti organizacijos pateikti papildomus paaiškinimus ar dokumentus dėl pateiktos priemonės paraiškos. Organizacija turi pateikti paaiškinimus ar prašomus dokumentus per 5 kalendorines dienas nuo prašymo gavimo, priešingu atveju paraiška nebus vertinama.

33. Vertinimo ir atrankos komisija priemones vertina pagal priemonių vertinimo kriterijus, nurodytus 5 priede.

34. Vertinimo ir atrankos komisijos nariai priemones vertina balais. Maksimalus balų skaičius, galimas skirti vienai priemonei, yra 50:

34.1. jeigu yra pateikta ne daugiau kaip 35 priemonių paraiškos, jas vertina kiekvienas komisijos narys pagal vertinimo kriterijus. Apskaičiuojamas komisijos narių balų vidurkis pagal kiekvieną kriterijų ir užpildoma apibendrinta vertinimo anketa (6 priedas). Apibendrintą vertinimo anketą pasirašo kiekvienas Vertinimo ir atrankos komisijos narys;

34.2. jeigu yra pateikta 36 ir daugiau priemonių paraiškų, paraiškos atsitiktine tvarka paskirstomos vertinti komisijos nariams. Kiekvieną paraišką įvertina ne mažiau kaip 2 komisijos nariai. Apskaičiuojamas komisijos narių, vertinusių tas pačias priemones, balų vidurkis pagal kiekvieną kriterijų. Vertinimo rezultatai pateikiami visiems komisijos nariams, ir užpildoma apibendrinta vertinimo anketa. Apibendrintą vertinimo anketą pasirašo kiekvienas Vertinimo ir atrankos komisijos narys.

35. Priemonės, įvertintos 25 ir mažiau balų, nefinansuojamos. Dėl priemonės rėmimo Vertinimo ir atrankos komisija sprendžia vienbalsiai. Priimdama sprendimą Komisija atsižvelgia ne tik į surinktą balų skaičių, bet ir į tais metais pateiktų priemonių paraiškų skaičių tai pačiai krypčiai, visuomenės sveikatos stebėsenos duomenis, priemonių aktualumą. Vertinimo ir atrankos komisijai nesutariant dėl priemonės finansavimo, sprendimas priimamas balsuojant. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

36. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos sprendimui, Vertinimo ir atrankos komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraišką, turi nusišalinti nuo tos paraiškos vertinimo ir pateikti Komisijos pirmininkui motyvuotą raštišką atsisakymą vertinti paraišką, nurodydamas nusišalinimo priežastis. Jeigu komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.

37. Vertinimo ir atrankos komisija paraiškos svarstymo metu paraišką pateikusiai organizacijai turi teisę siūlyti skirti mažesnę už prašomą lėšų sumą, jeigu:

37.1. lėšų poreikis konkrečiai priemonei vykdyti yra nepakankamai pagrįstas ir detalizuotas;

37.2. organizacija, anksčiau vykdžiusi pateiktą priemonę, nesugebėjo panaudoti skirtų lėšų;

37.3. pagal faktinį turimų lėšų kiekį visoms priemonėms atitinkamos priemonės vykdytojams negali būti skirta visa prašoma suma.

38. Jeigu priemonei skiriama mažesnė suma negu nurodyta paraiškoje, paraišką pateikusi organizacija turi teisę sumažinti priemonės įgyvendinimo darbų apimtį, tačiau neturi teisės keisti paraiškoje nurodytų tikslų ir veiklos turinio.

39. Vertinimo ir atrankos komisija, įvertinusi priemones, priima sprendimą dėl siūlomų remti priemonių ir rekomenduoja atskirų priemonių finansavimo sumas. Sprendimas nurodomas protokole. Vertinimo ir atrankos komisija su savo sprendimu ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo jo priėmimo supažindina Bendruomenės sveikatos tarybą, kuri savo rekomendacijas surašo protokole. Vertinimo ir atrankos komisija, apsvarsčiusi Bendruomenės sveikatos tarybos rekomendacijas, priima galutinį sprendimą dėl siūlomų remti priemonių sąrašo ir rekomenduojamų atskirų priemonių finansavimo sumų.

40. Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas Vertinimo ir atrankos komisijos sprendimą teikia svarstyti Savivaldybės tarybos Sveikatos ir Aplinkos komitetams.

 

VII SKYRIUS

PRIEMONIŲ TVIRTINIMAS IR SUTARČIŲ SUDARYMAS

 

41. Sveikatos apsaugos skyrius, vadovaudamasis Vertinimo ir atrankos komisijos sprendimu ir Sveikatos ir Aplinkos komitetų siūlymais, parengia tvirtinti priemonių sąrašus.

42. Priemonėms vykdyti skirtas Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšas, nurodant priemonių pavadinimus, vykdytojus ir skirtą sumą, neviršijant Savivaldybės biudžete skirtų asignavimų, tvirtina Savivaldybės taryba.

43. Savivaldybės tarybos sprendimai, kuriais pritariama finansuojamų priemonių sąrašams, paskelbiami Savivaldybės interneto svetainėje per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo.

44. Sveikatos apsaugos skyrius per dvi savaites nuo priemonių patvirtinimo raštu arba elektroniniu paštu praneša apie priimtą sprendimą paraiškas teikusioms organizacijoms. Taip pat raštu informuoja nurodydamas priežastį paraiškas teikusias organizacijas, kurių paraiškos nebuvo vertintos arba neskirtas joms finansavimas.

45. Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas Savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio atstovas su organizacijos vadovu per 60 darbo dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo sudaro visuomenės sveikatos priemonės vykdymo ir biudžeto lėšų tikslinio naudojimo sutartį (7 priedas).

46. Jei paraišką pateikusi organizacija per 60 darbo dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo dienos nepasirašo priemonės vykdymo sutarties, laikoma, kad organizacija nepajėgi vykdyti pateiktą priemonę, ir finansavimas neskiriamas.

47. Organizacijai nepasirašius sutarties ar priemonės vykdytojams panaudojus ne visas skirtas lėšas, lėšos gali būti perskirstytos. Vertinimo ir atrankos komisijos sprendimu šios lėšos gali būti skiriamos papildomai priemonėms, kurios vykdomos už mažesnę negu paraiškoje nurodyta lėšų suma arba priemonėms, kurioms finansavimas neskirtas dėl nepakankamo faktinio turėto lėšų kiekio.

48. Vertinimo ir atrankos komisijai priėmus sprendimą dėl perskirstomų lėšų, Sveikatos apsaugos skyrius raštu arba elektroniniu paštu praneša paraiškas teikusioms organizacijoms prašydamas pateikti sutikimą dėl priimto sprendimo. Organizacija sutikimą turi pateikti per 10 darbo dienų nuo pranešimo išsiuntimo. Gavus organizacijos sutikimą, perskirstytos lėšos tvirtinamos Aprašo 42 punkte nustatyta tvarka. Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas Savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio atstovas pasirašo su organizacija papildomą susitarimą prie priemonės vykdymo ir biudžeto lėšų tikslinio naudojimo sutarties arba sudaro naują priemonės vykdymo ir biudžeto lėšų tikslinio naudojimo sutartį, jeigu lėšos skiriamos organizacijai, teikusiai finansavimo negavusią paraišką.

 

VIII SKYRIUS

PRIEMONIŲ FINANSAVIMO ŠALTINIAI IR LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

49. Priemonių paraiškos yra finansuojamos Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšomis.

50. Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos finansavimo šaltiniai:

50.1. Savivaldybės biudžeto asignavimai;

50.2. 20 procentų Vilniaus miesto savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšų (neįskaitant medžioklės plotų naudotojų mokesčių, mokamų įstatymų nustatytomis proporcijomis ir tvarka už medžiojamųjų gyvūnų išteklių naudojimą);

50.3. savanoriškos fizinių ir juridinių asmenų įmokos;

50.4. kitos teisėtai įgytos lėšos.

51. Priemonei vykdyti skirtos lėšos naudojamos pagal patvirtintą sąmatą. Priemonės sąmatą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas Savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio atstovas, pasirašęs sutartį. Priemonės vykdymo eigoje atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, susijusioms su lėšų panaudojimu, sutartį pasirašiusi organizacija turi raštu kreiptis į Socialinių reikalų ir sveikatos departamentą su prašymu patikslinti patvirtintą sąmatą, nurodant priežastis bei pateikiant skaičiavimus.

52. Priemonei vykdyti gautos lėšos privalo būti naudojamos tik pagal paskirtį. Priemonės išlaidų sąmatoje lėšos gali būti naudojamos darbo užmokesčiui, socialiniam draudimui, prekių ir paslaugų naudojimo išlaidoms apmokėti (Valstybės ir savivaldybių biudžetų išlaidų ekonominės klasifikacijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. liepos 3 d. įsakymu Nr. 1K-184 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacijos patvirtinimo“, 2.1 ir 2.2 išlaidų kodai, išskyrus 2.2.1.1.1.09, 2.2.1.1.1.11–19 ir išlaidų kodas 2.8 – įmokoms į Garantinį fondą):

52.1. išlaidos planuojamos atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas;

52.2. jeigu priemonės vykdytojo (asmenys tiesiogiai vykdantys priemonę, išskyrus buhalterinę apskaitą tvarkančius asmenis) veikla, susijusi su priemonės vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į priemonės išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas priemonės veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su priemonėje numatyta tiksline grupe ir netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą). Detalioje priemonės išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba etato apimtis ir darbo trukmė mėnesiais);

52.3. išlaidos, skirtos priemonės dalyviams maitinti, galimos, jeigu planuojamų veiklų trukmė ne trumpesnė kaip 4 val.

53. Priemonei vykdyti gautos lėšos negali būti naudojamos draudimo išlaidoms, komandiruotėms, kvalifikacijai kelti, pastatų (patalpų) rekonstrukcijai ir remontui, statiniams statyti ir ilgalaikiam turtui įsigyti, sporto bazių, transporto remonto ir eksploatacinėms (išskyrus degalų) išlaidoms apmokėti. Priemonei vykdyti gautos lėšos negali būti panaudojamos Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšomis finansuotoms paslaugoms apmokėti.

54. Priemonės administravimo išlaidos negali viršyti 10 procentų priemonei vykdyti skirtų lėšų. Administravimo išlaidas sudaro priemonės vadovo ar koordinatoriaus ir finansininko, kurie tiesiogiai administruoja priemonės vykdymą, išlaidos darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokos, įmokos į Garantinį fondą. Jei darbuotojas dalyvauja ne tik priemonės administravimo veikloje, priemonės administravimo išlaidos gali būti tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas priemonės administracinei veiklai.

55. Visos priemonei įgyvendinti reikalingos prekės, darbai ir paslaugos privalo būti perkamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

 

IX SKYRIUS

PRIEMONIŲ VYKDYMO IR LĖŠŲ PANAUDOJIMO KONTROLĖ

 

56. Priemonių vykdymą kontroliuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Patikrinimo komisija, kuri tikrina, kaip organizacijos vykdo sutartyje numatytus įsipareigojimus.

57. Patikrinimo komisija sudaroma ne mažiau kaip iš 6 narių: Sveikatos komiteto atstovo, Bendruomenės sveikatos tarybos atstovo, Socialinių reikalų ir sveikatos departamento atstovo, Sveikatos apsaugos skyriaus atstovų, Savivaldybės visuomenės sveikatos biuro atstovo. Prireikus Patikrinimo komisija gali būti sudaroma ir iš daugiau narių.

58. Patikrinimo komisija tikrina pasirinktinai vykdama į priemonių įgyvendinimo vietą ir (ar) į priemonę įgyvendinančią organizaciją.

59. Patikrinimo komisija gali tikrinti, kaip priemonės vykdomos visą priemonės įgyvendinimo laikotarpį, prireikus gali būti tikrinama pakartotinai.

60. Patikrinimo komisija turi teisę į priemonės įgyvendinimo vietą ir (ar) į priemonę įgyvendinančią organizaciją atvykti iš anksto nepranešus priemonės vykdytojams.

61. Patikrinimo komisija pažymą apie tikrinimo rezultatus ir pasiūlymus teikia Savivaldybės administracijos direktoriui.

62. Prireikus Sveikatos apsaugos skyriaus specialistai organizuoja, kad informacija apie priemones būtų skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

63. Organizacijos vadovas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracijos direktoriumi arba jo įgaliotu Savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio atstovu, atsako už priemonės įvykdymą ir tikslinį lėšų panaudojimą.

64. Organizacija už veiklą (8 priedas) ir lėšų panaudojimą atsiskaito sutartyje nustatyta tvarka ir terminais. Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaita (forma Nr. 2 patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybės biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“), buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinė ir banko sąskaitos išrašas teikiami Savivaldybės administracijos Finansų departamento Apskaitos skyriui.

65. Organizacijai, nevykdančiai sutartyje prisiimtų įsipareigojimų arba naudojančiai lėšas ne pagal patvirtintą sąmatą, Savivaldybės administracija turi teisę sustabdyti priemonės finansavimą ir raštu pareikalauti grąžinti gautas lėšas.

66. Priemonei skirtas ir nepanaudotas lėšas organizacija privalo grąžinti į Savivaldybės administracijos nurodytą sąskaitą iki sutartyje nurodyto termino.

67. Metinę priemonėms vykdyti skirtų lėšų panaudojimo ataskaitą Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas teikia tvirtinti Savivaldybės tarybai. Apie dalį priemonių, finansuojamų Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšomis, Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas informuoja Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Miesto tvarkymo ir aplinkos apsaugos skyrių.

68. Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba kontroliuoja, kaip naudojamos skirtos lėšos.

 

X SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

69. Už Aprašo nuostatų nesilaikymą atsakoma Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

70. Vertinimo ir atrankos komisijos sprendimai, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir kitų darbuotojų veiksmai įgyvendinant šį Aprašą gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

__________________________________________

 


 

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

__________________________________________

(organizacijos pavadinimas)

 

PRIEMONĖS PARAIŠKA

 

_____________ Nr. ___________

(registracijos Savivaldybėje data ir numeris)

 

Priemonės pavadinimas

 

 

 

 

 

1.   Duomenys apie organizaciją

 

Pavadinimas, teisinė forma, kodas, įregistravimo data

 

 

Kontaktai (adresas, tel., faks., el. p.)

 

 

Organizacijos vadovas / atsakingas asmuo (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p.)

 

 

Asmuo atsakingas už priemonės administravimą ir įgyvendinimą (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p.)

 

 

 

2. Duomenys apie priemonės partnerį

 

Ar priemonė turi
partnerį (-ių)

o taip

o ne (jeigu pažymima „ne“, kita lentelė nepildoma)

 

Partnerio Nr. (...) rekvizitai

Pavadinimas

 

Kodas

 

Partnerio vaidmuo įgyvendinant priemonę

 

 

 

 

 

3. Priemonės atitiktis prioritetinėms kryptims

 

Nurodyti kokią prioritetinę kryptį atitinka priemonė

 

 

 

 

 

4. Priemonės aprašymas (ne daugiau 5000 spaudos ženklų su tarpais)

 

Trumpas priemonės esmės apibūdinimas. Projekto aktualumas. Esamos situacijos trumpa analizė. Priemonės būtinumo pagrindimas. Priemonės rezultatų poveikis tikslinėms grupėms. Vykdomos veiklos (teikiamų paslaugų) tęstinumo užtikrinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Priemonės tikslinė (-ės) grupė (-ės). Galimų naudos gavėjų skaičius

 

 

Apibūdinama žmonių grupė, kuriai skirta priemonė (socialinė grupė ar kt. grupė, asmenų skaičius, amžius)

 

 

 

 

 

 

 

6. Priemonės tikslas (-ai)

 

Nurodomas priemonės tikslas (-ai) (aiškus, konkretus, pasiekiamas)

 

 

 

 

7. Priemonės uždaviniai, numatoma veikla, vertinimo rodikliai:

 

 

Priemonės uždavinys

Planuojamos priemonės veiklos pavadinimas*

Planuojamos priemonės veiklos aprašymas**

Vertinimo rodikliai, matavimo vienetai ir planuojamo siekio reikšmė

Planuojamos priemonės veiklos vieta, laikas, atsakingas vykdytojas

1

2

3

4

5

1 uždavinys:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 uždavinys:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(...)

 

 

 

 

* Nurodoma priemonės veikla uždaviniui pasiekti. Kiekviena veikla nurodoma atskiroje eilutėje.

Prie vieno priemonės uždavinio galima nurodyti ir kelias planuojamas veiklas.

** Trumpai aprašoma kiekviena priemonės veikla, ją pagrindžiant.

 

 

8. Priemonės poveikio vertinimas

 

Nurodyti, kaip bus įvertintas vykdytų veiklų efektyvumas ir poveikis tikslinei (-ėms) grupei (-ėms), kokie metodai (pvz., apklausa, interviu ir pan.) ir priemonės (pvz., klausimynai, testai ir pan.) bus taikomos, koks numatomas teigiamas poveikis įgyvendinus priemonę

 

 

 

 

 

9. Priemonei vykdyti turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai

 

Nurodyti,  turimus veikloms vykdyti reikalingus specialistus, patalpas, ryšio, transporto priemones, veikloms vykdyti reikalingą įrangą ir kt.

 

 

 

 

 

10. Priemonės tęstinumas

 

Nurodyti  ar priemonė yra tęstinė, jei taip, pagrįsti priemonės tęstinumo būtinybę

 

 

 

11. Priemonės finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinis (nurodyti institucijas, iš kurių prašote arba jau gavote lėšų šiai priemonei vykdyti)

Prašomos lėšos (Eur)

Turimos lėšos (Eur)

1

2

3

Vilniaus miesto savivaldybė

 

 

Pati organizacija

 

 

Rėmėjai, fondai

 

 

Kiti

 

 

Iš viso:

 

 

 

12. Detalus priemonės vykdymo išlaidų planas:

(nurodomas detalus išlaidų planas pagal ekonominę klasifikaciją)

 

Išlaidų kodas

Išlaidų pavadinimas ir skaičiavimai

Lėšos (Eur)

iš Vilniaus miesto savivaldybės

iš kitų rėmėjų

2.1.1.1.1.1.

Darbo užmokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.2.1.1.1.

Socialinio draudimo įnašai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.1.

Mityba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.2.

Medikamentai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.5.

Ryšių paslaugos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.6.

Transporto išlaikymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.8.

Spaudiniai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.10.

Kitos prekės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.20.

Komunalinės paslaugos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.1.30.

Kitos paslaugos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.8.1.1.1.2.

Kitiems einamiesiems tikslas (tik Garantinio fondo įmokos)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viską sudėjus

 

 

 

13. Priemonės įgyvendinimo laikotarpis

 

Preliminari priemonės pradžios data ir įgyvendinimo trukmė mėnesiais

 

 

 

 

Organizacijos vadovas

 

___________________________ ______________________ _________________________________

(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)

 

A.V.

 

_______________________

 


 

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

PRIEMONĖS SANTRAUKA

 

1. Prioritetinė kryptis, kuriai teikiama paraiška

 

 

 

2. Priemonės pavadinimas

 

 

3. Duomenys apie organizaciją

Organizacijos pavadinimas, teisinė forma, kodas, įregistravimo data

 

 

Kontaktai (adresas, tel., faks., el. p.)

 

 

Organizacijos vadovas (vardas ir pavardė, pareigos, tel., el. p.)

 

 

Asmuo atsakingas už priemonės administravimą ir įgyvendinimą (vardas ir pavardė, pareigos, tel., el. p.)

 

 

 

4. Priemonės tikslinė grupė (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius)

 

 

5. Trumpas priemonės esmės aprašymas (3–5 sakiniai)

 

 

 

 

 

 

 

6. Priemonės finansavimo šaltiniai

 

Prašomos lėšos, (Eur)

Turimos lėšos, (Eur)

Vilniaus miesto savivaldybė

 

 

Pati organizacija*

 

 

Rėmėjai, fondai, kiti

 

 

Iš viso:

 

 

 

Organizacijos vadovas

 

___________________________ ______________________ _________________________________

(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)

 

––––––––––––––––––

 


 

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

PAŽYMA

 

20 -- m. d.

 

______________________________________________________________________________

(organizacijos pavadinimas, teisinė forma, kodas)

 

Eil. nr.

Informacija apie organizaciją*

Taip

Ne

1

2

3

4

1.

Organizacija yra likviduojama, organizacijos veikla sustabdyta ar apribota

 

 

2.

Organizacija turi neįvykdytų mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (pridėti SODROS ir Valstybinės mokesčių inspekcijos pažymas)

 

 

3.

Tarp Vilniaus miesto savivaldybės administracijos ir organizacijos vyksta teisminiai ginčai dėl organizacijos padaryto ankstesnių priemonių įgyvendinimo sąlygų pažeidimo ar yra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad organizacija pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų

 

 

4.

Organizacija pateikė praėjusiais metais vykdytos priemonės metinės veiklos ataskaitą, finansines ataskaitas ir išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijas

 

 

* pažymėti teisingą atsakymą. Teigiamai atsakius į 1-3 punktus detalizuoti aplinkybes.

 

Patvirtinu, kad pateikta informacija yra teisinga. Man žinoma, kad jeigu pažymoje pateikta informacija yra melaginga, vadovaujantis Aprašo 4 punktu, organizacijos pateiktai visuomenės sveikatos priemonės paraiškai finansavimas neskiriamas.

 

 

 

Organizacijos vadovas __________________ _____________________________

(parašas) (vardas ir pavardė)

 

A.V.

 

__________________________________

 


 

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

PAŽYMA APIE ORGANIZACIJOS TURIMĄ LĖŠŲ ĮNAŠĄ PRIEMONEI VYKDYTI

 

20 -- m. d.

 

______________________________________________________________________________

(organizacijos pavadinimas, teisinė forma, kodas)

 

Eil. nr.

Finansavimo šaltinis

Turima lėšų suma, (Eur)

1

2

3

1.

Organizacijos turimos lėšos

 

2.

Rėmėjų, fondų lėšos*

 

3.

Kitų šaltinių lėšos*

 

Iš viso

 

* - nurodyti pavadinimą, pridėti finansavimą patvirtinančio dokumento kopiją.

 

Patvirtinu, kad pateikta informacija yra teisinga. Man žinoma, jog nesant finansavimą patvirtinančių dokumentų kopijų laikoma, kad priemonė bus įgyvendinama tik iš Savivaldybės biudžeto lėšų ir balai už 9-ą kriterijų (Aprašo 5 priedas) neskiriami.

 

 

 

Organizacijos vadovas __________________ _____________________________

(parašas) (vardas ir pavardė)

 

A.V.

 

_____________________________

 


 

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių finansavimo tvarkos aprašo

5 priedas

 

PRIEMONIŲ VERTINIMO KRITERIJAI

 

Eil. nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo skalė (balais)

Didžiausias balas

1.

Priemonės tikslų ir uždavinių konkretumas ir numatytos veiklos atitiktis (paraiškos 6 ir 7 punktai)

1. Tikslai ir (ar) uždaviniai nekonkretūs ir (ar) neatitinka planuojamos veiklos – 0–1 balas.

2. Tikslai ir (ar) uždaviniai nepakankamai konkretūs ir (ar) iš dalies atitinka planuojamą veiklą – 2–3 balai.

3. Tikslai ir (ar) uždaviniai konkretūs ir atitinka planuojamą veiklą – 4–5 balai

5

2.

Tikslinė gyventojų grupė, kuriai skirta priemonė

(paraiškos 5 punktas)

1. Nurodyta nepakankamai aiškiai ir (ar) konkrečiai – 1–3 balai.

2. Nurodyta aiškiai ir konkrečiai (socialinė ar kt. grupė, asmenų skaičius, amžius) – 4–5 balai

5

3.

Numatomas priemonės dalyvių (paslaugos gavėjų) skaičius

(paraiškos 5 punktas)

1. Iki 100 gyventojų –

1 balas.

2. Nuo 100 iki 500 gyventojų –

2–3 balai.

3. Nuo 500 iki 1000 ir daugiau gyventojų – 4–5 balai

5

4.

Priemonės veiklos plano aprašymas (nuosekliai ir detaliai aprašyta kiekviena priemonės veikla, ji pagrįsta, pateikti vertinimo rodikliai, atitinkantys aprašytą veiklą)

(paraiškos 7 punktas)

1. Nedetalus ir nenuoseklus – 0– 1 balas.

2. Nepakankamai nuoseklus ir išsamus – 2–3 balai.

3. Nuoseklus ir išsamus –

4–5 balai

5

5.

Priemonės išlaidų pagrindimas ir realumas (paraiškos 12 punktas)

1. Nepagrįstos ir nerealios – 0–1 balas.

2. Iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnio apskaičiavimo – 2–3 balai.

3. Pagrįstos, realiai suplanuotos, pateiktas detalus apskaičiavimas – 4–5 balai

5

6.

Planuojami teigiami pokyčiai įgyvendinus priemonę

(priemonės 8 punktas)

1. Poveikis tikslinėms grupėms detaliai aprašytas – 2 balai.

2. Nurodyti tinkami efektyvumo vertinimo metodai ir priemonės –

3 balai

5

7.

Organizacijos turimi žmogiškieji ir materialieji ištekliai priemonei vykdyti (priemonės veikloms vykdyti turi reikalingų specialistų, turi patalpas, ryšio, transporto priemones, veikloms vykdyti reikalingą įrangą ir kt.) (paraiškos 9 punktas)

1. Neturi – 0 balų.

2. Turi nepakankamai –

1–3 balai.

3. Turi pakankamai –

4–5 balai

5

8.

Priemonės tęstinumas

(paraiškos 10 punktas)

1. Priemonė nėra tęstinė – 0 balų.

2. Priemonė yra tęstinė, tęstinumo būtinybė aiškiai pagrįsta – 1–5 balai

5

9.

Priemonės vykdymo dalis, kuri bus finansuojama ne iš Savivaldybės lėšų (pateiktas įnašą patvirtinantis dokumentas, nurodyti lėšų šaltiniai ir apimtys)

(paraiškos 11 punktas)

1. Priemonė finansuojama tik iš Savivaldybės lėšų – 0 balų.

2. Priemonė iki 10 proc. finansuojama iš kitų šaltinių –

1 balas.

3. Priemonė 11–20 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 2 balai.

4. Priemonė 21–30 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 3 balai.

5. Priemonė 31–40 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 4 balai.

5. Priemonė daugiau kaip 41 procentą finansuojama iš kitų šaltinių – 5 balai

5

10.

Priemonės paraiškos parengimo ir pateikimo kokybė (priemonė parengta tvarkingai pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą, aiškiai ir išsamiai užpildytos visos formos dalys, pateikti visi reikalaujami dokumentai ir kopijos, paraiška pateikta tvarkingai susegta ir kt.)

1. Priemonės paraiška pateikta ne pagal reikalavimus, paprašyta patikslinti ar pateikti trūkstamus dokumentus – 0 balų.

2. Priemonės paraiška įforminta ir pateikta pagal reikalavimus – 5 balai

5

11.

Tęstinės priemonės vykdymo metu buvo nustatyta sutarties pažeidimų

1. Priemonė nėra tęstinė arba sutarties pažeidimų nebuvo – 0 balų.

2. Nustatyti sutarties pažeidimai – atimti 1–5 balų

minus 5

 

 

_____________________________________

 


 

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

______________________________________

(organizacijos pavadinimas)

 

PRIEMONIŲ VERTINIMO ANKETA

 

Eil. nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo skalė (balais)

Maksimalus galimų balų skaičius

Skirtų balų skaičius

1.

Priemonės tikslų ir uždavinių konkretumas ir numatytos veiklos atitiktis (paraiškos 6 ir 7 punktai)

1. Tikslai ir (ar) uždaviniai nekonkretūs ir (ar) neatitinka planuojamos veiklos – 0–1 balas.

2. Tikslai ir (ar) uždaviniai nepakankamai konkretūs ir (ar) iš dalies atitinka planuojamą veiklą – 2–3 balai.

3. Tikslai ir (ar) uždaviniai konkretūs ir atitinka planuojamą veiklą – 4–5 balai

5

 

2.

Tikslinė gyventojų grupė, kuriai skirta priemonė

(paraiškos 5 punktas)

1. Nurodyta nepakankamai aiškiai ir (ar) konkrečiai – 1–3 balai.

2. Nurodyta aiškiai ir konkrečiai (socialinė ar kt. grupė, asmenų skaičius, amžius) – 4–5 balai

5

 

3.

Numatomas priemonės dalyvių (paslaugos gavėjų) skaičius

(paraiškos 5 punktas)

1. Iki 100 gyventojų –

1 balas.

2. Nuo 100 iki 500 gyventojų –

2–3 balai.

3. Nuo 500 iki 1000 ir daugiau gyventojų – 4–5 balai

5

 

4.

Priemonės veiklos plano aprašymas (nuosekliai ir detaliai aprašyta kiekviena priemonės veikla, ji pagrįsta, pateikti vertinimo rodikliai, atitinkantys aprašytą veiklą)

(paraiškos 7 punktas)

1. Nedetalus ir nenuoseklus – 0– 1 balas.

2. Nepakankamai nuoseklus ir išsamus – 2–3 balai.

3. Nuoseklus ir išsamus –

4–5 balai

5

 

5.

Priemonės išlaidų pagrindimas ir realumas (paraiškos 12 punktas)

1. Nepagrįstos ir nerealios – 0–1 balas.

2. Iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnio apskaičiavimo – 2–3 balai.

3. Pagrįstos, realiai suplanuotos, pateiktas detalus apskaičiavimas – 4–5 balai

5

 

6.

Planuojami teigiami pokyčiai įgyvendinus priemonę

(priemonės 8 punktas)

1. Poveikis tikslinėms grupėms detaliai aprašytas – 2 balai.

2. Nurodyti tinkami efektyvumo vertinimo metodai ir priemonės –

3 balai

5

 

7.

Organizacijos turimi žmogiškieji ir materialieji ištekliai priemonei vykdyti (priemonės veikloms vykdyti turi reikalingų specialistų, turi patalpas, ryšio, transporto priemones, veikloms vykdyti reikalingą įrangą ir kt.) (paraiškos 9 punktas)

1. Neturi – 0 balų.

2. Turi nepakankamai –

1–3 balai.

3. Turi pakankamai –

4–5 balai

5

 

8.

Priemonės tęstinumas

(paraiškos 10 punktas)

1. Priemonė nėra tęstinė – 0 balų.

2. Priemonė yra tęstinė, tęstinumo būtinybė aiškiai pagrįsta – 1–5 balai

5

 

9.

Priemonės vykdymo dalis, kuri bus finansuojama ne iš Savivaldybės lėšų (pateiktas įnašą patvirtinantis dokumentas, nurodyti lėšų šaltiniai ir apimtys)

(paraiškos 11 punktas)

1. Priemonė finansuojama tik iš Savivaldybės lėšų – 0 balų.

2. Priemonė iki 10 proc. finansuojama iš kitų šaltinių –

1 balas.

3. Priemonė 11–20 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 2 balai.

4. Priemonė 21–30 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 3 balai.

5. Priemonė 31–40 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 4 balai.

5. Priemonė daugiau kaip 41 procentą finansuojama iš kitų šaltinių – 5 balai

5

 

10.

Priemonės paraiškos parengimo ir pateikimo kokybė (priemonė parengta tvarkingai pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą, aiškiai ir išsamiai užpildytos visos formos dalys, pateikti visi reikalaujami dokumentai ir kopijos, paraiška pateikta tvarkingai susegta ir kt.)

1. Priemonės paraiška pateikta ne pagal reikalavimus, paprašyta patikslinti ar pateikti trūkstamus dokumentus – 0 balų.

2. Priemonės paraiška įforminta ir pateikta pagal reikalavimus – 5 balai

5

 

11.

Tęstinės priemonės vykdymo metu buvo nustatyta sutarties pažeidimų

1. Priemonė nėra tęstinė arba sutarties pažeidimų nebuvo – 0 balų.

2. Nustatyti sutarties pažeidimai – atimti 1–5 balų

minus 5

 

Bendra balų suma

50

 

 

Pastabos

 

 

Siūlymas (priemonę finansuoti, nefinansuoti)

 

 

Priemonės įvertinimas:

nuo 26 iki 50 balų – priemonę siūloma finansuoti, 25 balai ir mažiau – priemonė nefinansuojama.

 

 

 

Komisijos narys ______________ ____________________

____________ (parašas) (vardas ir pavardė)

(data)

 

______________________________

 


 

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo

tvarkos aprašo

7 priedas

 

(Visuomenės sveikatos priemonės vykdymo ir lėšų tikslinio naudojimo sutarties forma)

 

VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEMONĖS VYKDYMO IR LĖŠŲ TIKSLINIO NAUDOJIMO SUTARTIS

 

20-- m. _____________________ d. Nr. ___________

                                                                     Vilnius      

 

Vilniaus miesto savivaldybės administracija, atstovaujama _________________________

(pareigos, vardas, pavardė)

(toliau – Užsakovas), ir _______________________________ (toliau – Vykdytojas), atstovaujama                                              (organizacijos pavadinimas)

___________________________________________________________, sudarė šią visuomenės sveikatos priemonės

(pareigos, vardas, pavardė)

(toliau – priemonė) sutartį (toliau – sutartis) dėl priemonės vykdymo, finansavimo, Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšų tikslinio naudojimo bei priemonės vykdymo kontrolės.

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1. Vykdytojas 20-- metais įgyvendina visuomenės sveikatos priemonę _______________________________________________, o Užsakovas, vadovaudamasis Vilniaus

(priemonės pavadinimas)

miesto savivaldybės tarybos 20-- m. ___________ d. sprendimu Nr. ______, įsipareigoja minėtai priemonei vykdyti pervesti __________________ eurų.

(suma žodžiais)

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

2. Užsakovas įsipareigoja:

2.1. į Vykdytojo sąskaitą pervesti lėšas, neviršijant 20-- metų Savivaldybės biudžeto programos sąmatos, paskirstytos ketvirčiais (sutarties 1 priedas). Užsakovas gali laikinai nefinansuoti priemonės iki bus gautos ataskaitos, nurodytos šios sutarties 3.6 ir 3.8 punktuose;

2.2. reikalauti, kad Vykdytojas atliktų numatytas priemonės veiklas, griežtai laikydamasis šios sutarties sąlygų;

2.3. kontroliuoti darbų eigą, rezultatus, Vykdytojo gautų lėšų racionalų panaudojimą.

3. Vykdytojas įsipareigoja:

3.1. atlikti lentelėje nurodytas veiklas:

 

Eil.

nr.

Priemonės veiklos pavadinimas

Vieta, laikas

Dalyvių (gavėjų) skaičius

Veiklos vertinimo rodikliai (pavadinimas, mato vnt, planuojama pasiekti reikšmė)

Atsakingas asmuo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. laiku ir kokybiškai vykdyti sutartyje numatytas veiklas Vilniaus miesto gyventojams;

3.3. informuoti visuomenę apie vykdomą priemonę ir apie galimybę gauti visiems Vilniaus miesto gyventojams sutartyje numatytas paslaugas, paskelbti, kieno lėšomis atliekamos sutartyje numatytos veiklos;

3.4. gautas lėšas naudoti tik einamaisiais metais ir tik sutarties 3.1 punkte numatomoms veikloms vykdyti pagal patvirtintą išlaidų sąmatą (1 ir 2 priedai); priemonei vykdyti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas apskaityti atskiroje sąskaitoje;

3.5. už gautų priemonei vykdyti lėšų tikslinį panaudojimą atsiskaityti Savivaldybės administracijos Finansų departamento Apskaitos skyriui (kopiją Sveikatos apsaugos skyriui) iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, pateikiant biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą (3 priedas) ir buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinę (4 priedas). Kartu su metine ataskaita pateikti išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijas;

3.6. kiekvieną ketvirtį Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamento Sveikatos apsaugos skyriui pateikti su lydraščiu ateinančio ketvirčio veiklos planą iki einamojo ketvirčio paskutinio mėnesio 15 dienos;

3.7. priemonės veiklos ataskaitą Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamento Sveikatos skyriui pateikti su lydraščiu:

3.7.1. 20-- metų 2-ojo ketvirčio – ne vėliau kaip iki 20—m. liepos – d.;

3.7.2. 20-- metų 3-iojo ketvirčio – ne vėliau kaip iki 20—m. spalio -- d.;

3.7.3. 20-- metų – ne vėliau kaip iki 20—m. sausio -- d.;

3.8. Savivaldybės administracijos darbuotojų prašymu pateikti visus dokumentus, susijusius su šios sutarties vykdymu;

3.9. Užsakovui pareiškus pagrįstas pretenzijas dėl darbų kokybės, savo lėšomis per papildomu susitarimu nustatytą laiką pašalinti trūkumus;

3.10. ne pagal sąmatą panaudotas arba nepanaudotas lėšas programai vykdyti grąžinti į Užsakovo nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą ________________________ iki 20-- m. gruodžio -- d.

(sąskaitos Nr., bankas, banko kodas)

 

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

 

4. Užsakovas neatsako už finansavimo termino praleidimus, jeigu lėšos priemonei finansuoti iš Savivaldybės biudžeto buvo negautos arba gautos pavėluotai.

5. Vykdytojas visiškai atsako už priemonės įgyvendinimą ir tikslinį lėšų panaudojimą.

 

IV. SUTARTIES GALIOJIMAS

 

6. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki 20-- m. sausio 1 d., išskyrus 3.5 ir 3.7.3 punktus.

7. Jeigu Vykdytojas iš dalies ar visai nevykdo sutarties 3.1 punkte nurodytų veiklų, nustatytu laiku nepateikia ar pateikia neteisingas finansines, veiklos ataskaitas, naudoja lėšas ne pagal patvirtintą sąmatą, nevykdo kitų sutartimi numatytų įsipareigojimų arba priemonės įgyvendinimą kuruojantys Užsakovo darbuotojai nustato kitų pažeidimų, priemonės finansavimas gali būti sustabdytas arba nutrauktas.

 

V. KITOS SĄLYGOS

 

8. Sutartis gali būti keičiama arba papildoma raštišku šalių susitarimu. Pasiūlymą keisti arba papildyti sutartį gali raštiškai pateikti bet kuri šalis ne vėliau kaip prieš 15 kalendorinių dienų iki siūlomo keitimo arba papildymo dienos.

9. Sutartis gali būti nutraukta raštišku šalių susitarimu. Tokiu atveju Vykdytojas grąžina Užsakovui nepanaudotas lėšas.

10. Užsakovas privalo įspėti Vykdytoją apie vienašališką sutarties nutraukimą prieš 30 kalendorinių dienų.

11. Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais.

12. Ginčai sprendžiami tarpusavio derybomis, o nepavykus susitarti – įstatymų nustatyta tvarka.

13. Kiekviena šalis per 5 darbo dienas turi informuoti kitą šalį apie savo buveinės, telefono ir (ar) fakso numerio, elektroninio pašto adreso bei duomenų apie sąskaitos banke pakeitimą. Neįvykdžius šio reikalavimo, visi neinformuotos šalies pranešimai, informacija ar bet kokia kita medžiaga, išsiųsta paskutiniu neinformuotai šaliai žinomu adresu, fakso numeriu arba elektroninio pašto adresu, laikoma tinkamai įvykdytu pranešimu, o išlaidas dėl neteisingų mokėjimų pagal šią sutartį neinformavus apie sąskaitos banke duomenų pasikeitimą, privalo atlyginti laiku neinformavusi sutarties šalis.

14. Visi sutarties pakeitimai ir papildymai tampa jos sudėtinėmis dalimis po to, kai jas pasirašo abi šalys.

15. Sutartis surašyta dviem egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.

 

VI. SUTARTIES PRIEDAI

 

1 priedas. 20-- metų biudžeto programos sąmata (forma BFP-1).

2 priedas. Detali sąmata.

3 priedas. Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaita (forma Nr. 2).

4 priedas. Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinės forma.

 

VII. ŠALIŲ REKVIZITAI

 

Užsakovas                                                                              Vykdytojas

 

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos

Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas

Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius

Tel. (8 5) 211 2594, faksas (8 5) 211 2789

Įmonės kodas 188712831

A. s.

............................ banke

Banko kodas

 

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos

Socialinių reikalų ir sveikatos

departamento direktorius

 

___________________

(parašas)

 

A.V.

Pavadinimas

Adresas

Telefonas / faksas / el. p.

Įmonės kodas

PVM mokėtojo kodas

A. s.

Banko pavadinimas

Banko kodas

 

Organizacijas vadovas

 

––––––––––––

(parašas)

 

––––––––––––––

(vardas, pavardė)

 

A.V.

 

 


 

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo

8 priedas

 

20 -- m...................................................

(ketvirčio, metinė)

 

PRIEMONĖS ĮGYVENDINIMO ATASKAITA

 

1. Informacija apie organizaciją ir priemonę

 

Priemonės pavadinimas

 

 

 

Priemonę vykdančios organizacijos pavadinimas, teisinė forma

 

 

 

Priemonės partneris

Pavadinimas

 

Partnerio vaidmuo įgyvendinat priemonę

 

 

2. Priemonės tikslinė grupė

 

Priemonės pagrindinė tikslinė (-ės) grupė (-ės) (pažymėkite visus tinkamus atsakymus):

o Vaikai (0–6 m.)

o Vaikai (7–18 m.)

o Jaunimas (18–29 m.)

o Suaugusieji (nurodykite amžiaus grupes)

o Senjorai

o Visi gyventojai

o Šeima

o Rizikos grupė (detalizuokite............................................)

o Bendruomenė

o Specialistai

o Savipagalbos grupė

o Kita (detalizuokite) ....................................................................................................

 

3. Priemonės įgyvendinimo aplinka:

 

Socialinė ir fizinė aplinka, kurioje įgyvendinama priemonė (pažymėkite tinkamą atsakymą):

o Ikimokyklinio ugdymo įstaiga

o Mokykla (pabraukti):

-     pradinė

-     pagrindinė

-     vidurinė

-     gimnazija

-     profesinė

o Vaikų dienos centras

o Sveikatos priežiūros įstaiga

o Bendruomenė

o Kita (detalizuokite) ....................................................................................................

 

4. Priemonės tikslas, uždavinys (-iai), veikla:

(nurodyti renginių, paskaitų, seminarų skaičių, jų pavadinimus; lankytojų, dalyvių, gavusių paslaugas, skaičių; įsigytų prekių, inventoriaus pavadinimus ir kiekį; pirktų spaudinių pavadinimus ir kiekį; išleistų publikacijų, lankstinukų, atmintinių egzempliorių skaičių, paslaugų apimtis – už kiek, kas padaryta), pridėti dalyvių sąrašą, nuotraukas (esant galimybei, nurodoma data)

 

 

Projekto tikslas (-ai)

 

Lėšos pagal finansavimo šaltinius (Eur)

priemonės uždavinys

vykdomos priemonės veiklos pavadinimas

vieta

laikas

dalyvių skaičius

skirta

panaudota

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

(...)

 

 

 

 

 

 

 

4.1. priemonės veiklos vertinimo rodikliai (kiekybiniai):

 

Pavadinimas, matavimo vnt. (nurodoma kiekvienai vykdytai veiklai atskirai)

 

Planuota rodiklio reikšmė

Įvykdyta rodiklio reikšmė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2. priemonės vykdytojai (parašykite visus fizinius asmenis, kurie vykdė priemonę, pvz. skaitė paskaitas, konsultavo, vedė užsiėmimus ir pan., koordinavo priemonės veiklą):

 

Priemonę įgyvendinusių asmenų skaičius: ............

 

Eil. nr.

Vardas, pavardė

Profesija

Išsilavinimas

Vaidmuo vykdant priemonę

Darbo valandų skaičius per savaitę vykdant priemonę

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Priemonės vykdymo rezultatai, poveikio vertinimas

 

Priemonės efektyvumo vertinimas taikant tam tikrus metodus (nurodyti naudotus metodus ir priemones). Pateikite apibendrintus priemonių veiksmingumo vertinimo duomenis ir duomenis apie pokyčius, kurie buvo pasiekti įgyvendinant priemonės tikslą

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Priemonės veiklos vertinimo kriterijai (kiekybiniai):

 

Rodiklio pavadinimas, matavimo vnt. (nurodoma kiekvienai vykdytai veiklai atskirai)

 

Planuota rodiklio reikšmė

Įvykdyta rodiklio reikšmė

1

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Visuomenės informavimas apie vykdomą priemonę ir kitos parengtos priemonės lėšomis informacinės medžiagos viešinimas (reikia nurodyti konkrečias interneto svetaines, straipsnius spaudoje, pateikiant laikraščių pavadinimus ir datas, kada pasirodė straipsnis, pridėti lankstinuko, atmintinės ar skelbimo kopiją)

 

Eil. nr.

Informavimo ir viešinimo priemonės pavadinimas

Viešinimo dažnumas ir data

1

2

3

1.

Laikraštis (pvz., …... , kiti)

 

 

Pvz., X straipsnis, pavadinimas, skelbtas

(pridedama)

2.

Televizija (pvz., vietinės televizijos……., kitos)

 

Pvz., žinių laidos

XXXX-XX-XX, X val. metu

3.

Radijo stotis (nurodyti.)

 

 

4.

Organizacijos interneto svetainė (nurodyti)  

Pvz., svetainėje informacija apie priemonę skelbiama ir atnaujinama nuolat

5.

Informavimas ir viešinimas renginių metu (pvz., konferencijų, seminarų, spaudos konferencijų, parodų vaizdinė medžiaga)

 

Pridedama (jei turima)

6.

Popieriniai ir elektroniniai leidiniai (plakatai,

lankstinukai, informaciniai biuleteniai, brošiūros, skrajutės, garso ir vaizdo,

reklaminė medžiaga, kitos priemonės)

 

Pvz., išdalyta X skrajučių XXXX-XX-XX (renginio pavadinimas)

7.

Aiškinamieji ir informaciniai stendai

(laikinieji, nuolatiniai)

 

Pvz., pastatyti X nuolatiniai informaciniai stendai (vietos pavadinimas)

8.

Išorinės ženklinimo priemonės (lipdukai, kanceliarinės prekės su projekto atributika ir kt.)

 

Pvz., išleista ir išdalyta X rašiklių su projekto atributika, per visą projekto

įgyvendinimo laikotarpį

9.

Pranešimas spaudai, naujienų agentūroms

Pvz., nusiųsti X informaciniai pranešimai X naujienų agentūrai, skelbti XXXX-XX-XX, tema

pavadinimas

10.

Kitos priemonės (įrašyti)

 

 

 

 

8. Priemonės finansavimo šaltiniai

 

Nurodyti  priemonės finansavimo šaltinius

 

Savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšos ............................Eur

 

Kiti šaltiniai (nurodykite) ..........................................................................................................Eur

 

 

 

Organizacijos vadovas __________________ __________________________

(parašas) (vardas ir pavardė)

 

A.V.

 

___________________________