AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. KOVO 27 D. SPRENDIMO NR. T-47(E) „DĖL AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGOSE TAIKOMŲ PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ORGANIZAVIMO MODELIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2016 m. spalio 13 d. Nr. T-191(E)
Naujoji Akmenė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 8 straipsniu, Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. V-1106 „Dėl Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 7.1 papunkčiu, atsižvelgdama į Akmenės rajono Dabikinės specialiosios mokyklos 2016 m. rugsėjo 7 d. raštą Nr. S-163(1.16.), Akmenės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a papildyti Akmenės rajono savivaldybės švietimo įstaigose taikomų priešmokyklinio ugdymo organizavimo modelių (toliau – Modeliai), patvirtintų Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 27 d. sprendimu Nr. T-47 (E) „Dėl Akmenės rajono savivaldybės švietimo įstaigose taikomų priešmokyklinio ugdymo organizavimo modelių patvirtinimo“, skaičių VI modeliu, ir minėtu sprendimu patvirtintų Modelių 7 punktą išdėstyti taip:
„7. VI modelis – lokalus specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo modelis:
7.2. šis ugdymo organizavimo modelis taikomas vaikams, turintiems didelių ir labai didelių ugdymosi sunkumų dėl sutrikusio intelekto, judesio ir padėties, kompleksinių sutrikimų, žymių kalbos ir kitų komunikacinių sutrikimų,
7.3. atsižvelgiant į kiekvieno vaiko amžių, patirtį, galias, ugdymosi poreikius, ugdymas organizuojamas pagal ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo programas, taikant individualizuotą ugdymą(si),
7.4. grupėje dirba ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo pedagogas, turintis specialiojo pedagogo kvalifikaciją, dirbančių pedagogų etatų skaičius priklauso nuo grupės veiklos trukmės,