NEW-4

ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. BIRŽELIO 20 D. SPRENDIMO NR. T-191 „DĖL ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO IR PAPILDYMO

 

2018 m. balandžio 25 d. Nr. T-168

Šakiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo 19 straipsnio 1 dalimi bei atsižvelgdama į rajono savivaldybės tarybos 2018 m. sausio 26 d. sprendimą Nr. T-39 „Dėl Šakių rajono savivaldybės administracijos struktūros patvirtinimo ir didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, ir gaunančių užmokestį iš rajono savivaldybės biudžeto, skaičiaus nustatymo“, Šakių rajono savivaldybės taryba nusprendžia,

pakeisti ir papildyti Šakių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Šakių rajono savivaldybės tarybos 2017 m. birželio 20 d. sprendimu Nr. T-191 „Dėl Šakių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“:

1. Pakeisti 41.3. papunktį ir jį išdėstyti taip:

41.3. patvirtinto pavyzdžio biuletenius parengia rajono savivaldybės administracijos Bendrųjų reikalų skyrius ir perduoda balsų skaičiavimo komisijai;“

2. Pakeisti 41.11. papunktį ir jį išdėstyti taip:

41.11. balsadėžėje rasti ir suskaičiuoti biuleteniai sudedami į voką, ant voko užrašomas jo turinys, vokas užklijuojamas, antspauduojamas ir perduodamas saugoti rajono savivaldybės administracijos Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjui;“

3. Pakeisti 66 punktą iš jį išdėstyti taip:

66. Po sprendimų projektų registracijos tarybos sekretorius pateikia sprendimų projektus administracijos direktoriui. Sprendimo projektas pateikiamas kartu su aiškinamuoju raštu, kuris yra informacinis dokumentas. Jeigu aiškinamajame rašte nurodomas biudžeto lėšų poreikis ir konkretūs finansavimo šaltiniai, jis turi būti suderintas su Biudžeto, turto ir strateginio planavimo bei (arba) Centralizuotos buhalterijos skyriaus vedėju. Jeigu rengiamu rajono savivaldybės tarybos sprendimu numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatyme nurodytais santykiais, atliekamas sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas ir pateikiama antikorupcinio vertinimo pažyma. Aiškinamajame rašte nurodoma:“

4. Pakeisti 74.15. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.15. sprendimų dėl papildomų ir planą viršijančių savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų piniginių lėšų paskirstymo, tikslinės paskirties ir specializuotų fondų sudarymo ir naudojimo priėmimas, Finansų ir rajono plėtros komitete įvertinus išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimus;“.

5. Pakeisti 74.27. papunktį ir jį išdėstyti taip:

74.27. įstatymų nustatyta tvarka gavus savivaldybės kontrolieriaus išvadą, sprendimų dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo priėmimas; gavus savivaldybės kontrolieriaus išvadą, pritarimas galutinėms viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės sutarties sąlygoms, jeigu jos skiriasi nuo sprendime dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo nurodytų partnerystės projekto sąlygų;“.

6. Pripažinti netekusiu galios 74.44. papunktį.

7. Pakeisti 117 punktą ir jį išdėstyti taip:

117. Komitetų darbe patariamojo balso teise gali dalyvauti visuomenės atstovai - seniūnaičiai, seniūnaičių sueigos atstovai, ekspertai, valstybės tarnautojai ir kiti suinteresuoti asmenys. Taip pat komitetas atskiriems klausimams nagrinėti gali pasitelkti ekspertus. Ekspertai gali dalyvauti komitetų posėdžiuose patariamojo balso teise. Komitetų posėdžiuose taip pat gali dalyvauti kiti tarybos nariai bei svarstomais klausimais suinteresuoti asmenys. Ekspertų pakvietimą inicijuoja komiteto pirmininkas arba posėdį inicijuojantis asmuo. Kai komiteto posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, komitetas gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje“.

8. Pakeisti 122 punktą ir jį išdėstyti taip:

122. Savivaldybės taryba sudaro Kontrolės komitetą, į kurį įeina vienodas visų tarybos narių frakcijų ir tarybos narių grupės, jeigu ją sudaro ne mažiau kaip 3 savivaldybės tarybos nariai, deleguotų atstovų skaičius. Tarybos narių frakcija ir tarybos narių grupės į komitetą gali siūlyti po vieną kandidatą. Jeigu kandidatų pasiūloma daugiau negu taryba nusprendė skirti į komisiją, balsuojama ir komisijos nariais tampa tie kandidatai, kurie surinko daugiausiai balsų“.

9. Papildyti nauju 125.81 punktu ir jį išdėstyti taip:

125.81. komiteto veiklos programa ateinantiems metams savivaldybės tarybai tvirtinti teikiama kiekvienų metų pabaigoje (gruodžio mėnesį), veiklos ataskaita už praėjusius metus teikiama tvirtinti iki einamųjų metų vasario 1 d.“.   

10. Pakeisti 138 punktą ir jį išdėstyti taip:

138. Etikos ir Antikorupcijos komisijose seniūnaičiai arba seniūnaičiai ir visuomenės atstovai turi sudaryti ne mažiau kaip 1/3 komisijos narių“.

11. Pakeisti 144 punktą ir jį išdėstyti taip:

144. Savivaldybės tarybos sudaromų komisijų nariais gali būti savivaldybės tarybos nariai, valstybės tarnautojai, ekspertai, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, visuomenės atstovai (Lietuvos Respublikoje įregistruotų viešųjų juridinių asmenų, išskyrus valstybės ar savivaldybės institucijas ar įstaigas, įgalioti atstovai), bendruomeninių organizacijų atstovai, kiti savivaldybės gyventojai“.

12. Papildyti nauju 1531 punktu ir jį išdėstyti taip:

1511. Frakcijos organizuodamos susitikimus su gyventojais ne vėliau kaip prieš 2 dienas privalo savivaldybės interneto svetainėje skelbti grafikus, kuriuose numatyta, kokiose vietose, kada, kokiomis valandomis vyksta susitikimai.“.

13. Papildyti nauju 1811 punktu ir jį išdėstyti taip:

1811. Savivaldybės meras paslapčių subjekto vadovui išduoda leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija“.

14. Pakeisti 214 punktą ir jį išdėstyti taip:

214. Per 213 punkte nustatytą laiką gautus gyventojų ir juridinių asmenų atsiliepimus apibendrina rajono savivaldybės administracijos Biudžeto, turto ir strateginio planavimo skyrius ir pasiūlymus pateikia Finansų ir rajono plėtros komitetui.“;

15. Pakeisti 239 punktą ir jį išdėstyti taip:

239. Už priimtų savivaldybės tarybos sprendimų įgyvendinimą, pateikimą vykdytojams ir suinteresuotiems asmenims tiesiogiai atsakingas projekto rengėjas, kuris atitinkamoms valstybinėms institucijoms, visuomeninėms organizacijoms, įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms bei pareigūnams juos perduoda ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas po dokumento pasirašymo.“;

16. Papildyti 2521 punktu ir jį išdėstyti taip:

2521. Savivaldybės taryba ne rečiau kaip 1 kartą per metus išklauso biudžetinių (iki sausio 31 d.) ir viešųjų įstaigų (iki balandžio 30 d.), kurių savininkė ji yra, savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovų (iki balandžio 30 d.) ataskaitas, parengtas pagal reglamento 74.17.1.-74.17.6. punktus. Savivaldybės taryba dėl šių ataskaitų priima sprendimus.“

17. Pakeisti 262 punktą ir jį išdėstyti taip:

262. Raštvedybą, susijusią su asmenų pareiškimais, tvarko rajono savivaldybės administracijos Bendrųjų reikalų skyrius.“

18. Pakeisti 271 punktą ir jį išdėstyti taip:

271. Paklausimo pateikėjas (pateikėjai) turi nurodyti konkretų pareigūną, į kurį kreipiasi, ir kokio atsakymo − žodžiu ar raštu − laukia. Paklausimai registruojami savivaldybės administracijos Bendrųjų reikalų skyriuje.“

Šis sprendimas per vieną mėnesį nuo sprendimo paskelbimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui adresu: Laisvės al. 36, Kaunas, arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams adresu: A. Mickevičiaus g. 8A, Kaunas.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Edgaras Pilypaitis