ELEKTRĖNŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL eLEKTRĖNŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2020 M. BIRŽELIO 17 D. SPRENDIMU NR. VI.TS-140 PATVIRTINTŲ BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR eLEKTRĖNŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMU PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ JIEMS PRISKIRTŲ FUNKCIJŲ VYKDYMU, PRIEŽIŪROS IR KONTROLĖS TAISYKLIŲ 13, 14 PUNKTŲ IR TAISYKLIŲ PRIEDO PAKEITIMO
2021 m. sausio 27 d. Nr. VI.TS-17
Elektrėnai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.83 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 42 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 36 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos daugiabučių gyvenamųjų namų ir kitos paskirties pastatų savininkų bendrijų įstatymo 20 straipsnio 2 dalimi, Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės pavyzdinėmis taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. liepos 24 d. įsakymu Nr. D1-612, 2019 m. gruodžio 20 d. įsakymu Nr. D1-612 patvirtintais šių taisyklių pakeitimais, atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Seimo kontrolieriaus 2020-12-22 pažymos Nr.4D-2020/1-277 išvadas, Elektrėnų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Elektrėnų savivaldybės tarybos 2020 m. birželio 17 d. sprendimu Nr. VI.TS-140 patvirtintų Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Elektrėnų savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių 13, 14 punktus ir išdėstyti juos taip:
1.1. „13. Planinis patikrinimas užbaigiamas Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos patikrinimo akto (toliau – aktas) surašymu, kurio pavyzdinė forma pateikta Taisyklių priede. Akte nurodomi valdytojo pateikti dokumentai, trūkumai, kuriuos valdytojas nedelsdamas pašalino, aprašoma valdytojo veikla, jos įvertinimas, rekomendacijos, informuojama apie pradėtą administracinio nusižengimo teiseną dėl patikrinimo metu nustatytų valdytojo veiklą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimų. Aktas surašomas 2 egzemplioriais. Vienas pasirašytinai įteikiamas valdytojui, antras saugomas savivaldybės vykdomosios institucijos teisės aktų nustatyta tvarka.“;
3. Pripažinti netekusiu galios Elektrėnų savivaldybės tarybos 2020 m. birželio 17 d. sprendimu Nr. VI.TS-140 patvirtintų Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių 13, 14 punktus ir taisyklių priedą.
Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo
organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų
ir Elektrėnų savivaldybės administracijos
direktoriaus įsakymu paskirtų bendrojo naudojimo
objektų administratorių veiklos, susijusios su
įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų
vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių
priedas
(Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos patikrinimo akto forma)
____________________________________________________________________
(viešojo administravimo subjekto pavadinimas)
DAUGIABUČIO NAMO BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ VALDYTOJO
VEIKLOS PATIKRINIMO AKTAS
20 __ m. ____________ ___ d. Nr.
___________________
(surašymo vieta)
Aš, daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų valdytojų veiklos priežiūros ir kontrolės
vykdytojas _________________________________, _____________________ patikrinimo metu
(pareigos, vardas, pavardė) (planinio, neplaninio)
patikrinau ______________________________________________________________________
(valdytojo vardas, pavardė arba pavadinimas ir juridinio asmens kodas, jeigu valdytojas juridinis asmuo)
veiklą, susijusią su įstatymų ir kitų teisės aktų priskirtų funkcijų vykdymu, ir
n u s t a č i a u:
1. Bendrojo naudojimo objektų valdytojas atsakingas už
___________________________________________________ administravimą.
(namo adresas)
2. Bendrojo naudojimo objektų valdytojas pateikė šiuos dokumentus (tai, kas nereikalinga, nubraukti):
DOKUMENTO PAVADINIMAS |
PATEIKĖ |
NEPATEIKĖ |
PASTABOS |
2.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo dokumentą (paskyrimo aktas, protokolas) |
TAIP |
NE |
|
2.2. butų ir kitų patalpų savininkų sąrašą |
TAIP |
NE |
|
2.3. bendrijos narių sąrašą |
TAIP |
NE |
|
2.4. bendrojo naudojimo objektų aprašą |
TAIP |
NE |
|
2.5. metinį namo priežiūros ūkinį-finansinį planą |
TAIP |
NE |
|
2.6. ilgalaikį namo atnaujinimo planą |
TAIP |
NE |
|
2.7. kaupiamųjų lėšų namui atnaujinti sąskaitos sutartį |
TAIP |
NE |
|
2.8. banko sąskaitos išrašą apie sukauptų lėšų naudojimą (ne mažiau kaip už vienus metus) |
TAIP |
NE |
|
2.9. dokumentus apie vykdytus pirkimus (ne mažiau kaip už vienus metus) |
TAIP |
NE |
|
2.10. laisvos formos informaciją apie interneto svetainę, skelbimų lentas, taikomas kitas informacijos pateikimo butų ir kitų patalpų savininkams priemones |
TAIP |
NE |
|
2.11. informaciją apie gautas butų ir kitų patalpų savininkų pretenzijas, skundus |
TAIP |
NE |
|
2.12. metinę veiklos ataskaitą ir informaciją apie jos pateikimą butų ir kitų patalpų savininkams |
TAIP |
NE |
|
2.13. informaciją apie einamaisiais metais šauktus butų ir kitų patalpų savininkų, bendrijos narių susirinkimus ar balsavimus raštu |
TAIP |
NE |
|
2.14. bendrojo naudojimo objektų administratoriaus civilinės atsakomybės draudimą |
TAIP |
NE |
|
2.15. informaciją apie taikomus tarifus |
TAIP |
NE |
|
2.16. informaciją apie daugiabučio namo techninei priežiūrai skirtų lėšų panaudojimą |
TAIP |
NE |
|
2.17. kitus kontrolieriaus prašomus pateikti dokumentus (nurodyti, kokius) |
TAIP |
NE |
|
3. Bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos aprašymas ir įvertinimas (aprašoma, kaip valdytojas vykdo pavestas funkcijas, kokie nustatyti veiklos trūkumai): ___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
4. Nustatyti trūkumai, kuriuos bendrojo naudojimo objektų valdytojas nedelsdamas pašalino: ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
5.Rekomendacijos:_____________________________________________________
___________________________________________________________________________
6. Informavimas apie pradėtą administracinio nusižengimo teiseną dėl patikrinimo metu nustatytų valdytojo veiklą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimų (ši informacija pildoma, jei patikrinimo metu nustatyta pažeidimų):_________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Priežiūros ir kontrolės vykdytojas (kontrolierius) _______________ __________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Aktą gavau:
___________________________________________________________________________
(parašas) (bendrojo naudojimo objektų valdytojo (atstovo) vardas ir pavardė)