LIETUVOS RESPUBLIKOS
2015 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO
ĮSTATYMAS
2014 m. gruodžio 11 d. Nr. XII-1408
Vilnius
Preambulė
konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikos valdžios sektoriaus struktūrinis balanso rodiklis dar nėra pasiekęs vidutinio laikotarpio tikslo, ir atsižvelgdamas į finansinę šalies būklę;
reaguodamas į kintančią geopolitinę ir saugumo padėtį Europoje ir poreikį vykdyti narystės NATO ir kitose tarptautinėse organizacijose įsipareigojimus;
atsižvelgdamas į tai, kad perviršinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus, tai yra perviršinis deficitas privalo ne tik būti panaikintas tam tikrais metais, bet ir neturi kilti jo pasikartojimo vėlesniais metais grėsmė;
atsižvelgdamas į tai, kad vidutinio laikotarpio tikslas turi būti pasiektas tam tikrais metais ir struktūrinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus;
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymo (toliau – Fiskalinės drausmės įstatymas) nuostatas, pagal kurias vidutiniu laikotarpiu turi būti siekiama perteklinio ar artimo subalansuotam valdžios sektoriaus;
atsižvelgdamas į tai, kad Lietuva nuo 2015 metų tampa euro zonos nare, ir į tai, kad yra svarbu stiprinti fiskalinių užduočių vykdymo kontrolę;
atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų nevykdymas padidintų skolinimosi finansų rinkose palūkanų normas,
p r i i m a šį įstatymą.
1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas
2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2015 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai
1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2015 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:
1) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į konsoliduotus valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus, – 72,8 procento;
2) valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 726 216 519 eurų (4 priedas);
3) prognozuojamos valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 149 473 530 eurų (5 priedas);
2. Šiuo įstatymu numatomas savivaldybių biudžetų finansinis rodiklis – prognozuojamos pajamos, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (7 priedas).
3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti naudojimas
1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.
4 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams paskirstymas ir pervedimas
1. Šio įstatymo 4 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialias tikslines dotacijas, nustatytas 4 priede, paskirsto savivaldybėms, apie tai joms praneša ir šias dotacijas, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms.
2. Šio įstatymo 5 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos prognozuojamas valstybės biudžeto specialias tikslines dotacijas, nurodytas šio įstatymo 5 priede, paskirsto savivaldybėms, apie tai joms praneša ir šias dotacijas, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms, o prognozuojamas valstybės biudžeto specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti paskirsto savivaldybėms ir investicijų projektams, apie tai praneša savivaldybėms ir šias dotacijas, atsižvelgdamos į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose, perveda savivaldybėms.
3. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 6 priede nustatytas valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybių biudžetams sumas.
4. Šio įstatymo 4 ir 5 prieduose nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos padidina savivaldybėms skiriamas dotacijas, jeigu biudžetiniais metais priimami sprendimai dėl papildomų lėšų skyrimo savivaldybėms tikslams, kuriems yra skiriamos šio įstatymo 4 ir 5 prieduose nurodytos dotacijos.
5. Savivaldybės, atsižvelgdamos į iš valstybės institucijų ir įstaigų gautas dotacijas, atitinkamai patikslina savo patvirtintus biudžetus.
5 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą
1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.
2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:
6 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą
7 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti
8 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai
2015 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:
1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2015 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 257 210 000 eurų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą bent dviejų iš tarptautinių reitingų agentūrų Moody's, Standard & Poor's ir Fitch Ratings;
2) dėl Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme (toliau – Finansinio tvarumo įstatymas) ir (arba) Lietuvos Respublikos indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatyme (toliau – Indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatymas) numatytų priemonių taikymo. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2015 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 200 000 000 eurų;
3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2015 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 141 109 000 eurų;
9 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas
2015 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas – 1 200 000 000 eurų, iš jų:
1) 1 000 000 000 eurų skirta sukaupti lėšas euroobligacijų emisijai 2016 metais išpirkti. Numatomas valstybės piniginių išteklių sumažėjimas 2015 metais sudarys apie 350 000 000 eurų;
10 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų skolinimosi limitai
2015 metais valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos gali pasirašyti paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, suteikiančius teisę skolintis ne daugiau kaip 10 137 000 eurų, kurie būtų skirti valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų bendrabučių atnaujinimui pagal patvirtintas programas ir kitoms reikmėms finansuoti. 2015 metais valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų pasiskolintų (išimtų) lėšų pagal 2015 ir ankstesniais metais pasirašytas paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus limitas – 23 170 000 eurų. Švietimo ir mokslo ministerija paskirsto šiame straipsnyje nurodytus skolinimosi limitus valstybinėms aukštosioms mokykloms ir valstybinėms profesinio mokymo įstaigoms jos nustatyta tvarka. Valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos už prisiimtus skolinius įsipareigojimus atsiskaito Švietimo ir mokslo ministerijai jos nustatyta tvarka.
11 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai
1. Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai:
1) savivaldybės skola negali viršyti 70 procentų šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 6 priede nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui sumos;
2) Vilniaus miesto savivaldybės skolos ir mokėtinų sumų, kurių įvykdymo terminas praleistas daugiau kaip 10 ir 45 dienomis, suma negali viršyti 135 procentų šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų;
3) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 15 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 25 procentų) šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 6 priede nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui sumos;
2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 40 procentų (Kauno miesto savivaldybės – daugiau kaip 50 procentų) šio įstatymo 7 priede prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 6 priede nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui sumos, 2015 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir paimtoms paskoloms grąžinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2014 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir paimtoms paskoloms grąžinti.
3. Į skolinimosi ir skolos limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti ir trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, kai dėl kredito įstaigų veiklos apribojimo ir (arba) jų licencijų atšaukimo savivaldybės negali disponuoti savo lėšomis ir dėl to trūksta apyvartos lėšų. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinės bendrovės banko „Snoras“ veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2015 m. gruodžio 31 d.
4. Savivaldybė gali skolintis, jeigu jos pradelsti įsiskolinimai už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes, palyginti su 2015 m. sausio 1 d. pradelstu įsiskolinimu, nuolat mažėja. Ši nuostata netaikoma, jeigu savivaldybė skolinasi ankstesnėms paskoloms grąžinti (perfinansuoti).
12 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą
1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;
2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytas 2015 metų kapitalo investicijoms skirtas lėšas;
3) paskirstyti savivaldybėms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas 2014 metais savivaldybių negautoms pajamoms padengti;
4) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2015 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;
5) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgiant į programų, projektų ir subsidijų schemų įgyvendinimo duomenis;
6) perskirstyti Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšomis finansuotų finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų grįžusias lėšas, grąžintas asignavimų valdytojams pagal sudarytas finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų finansavimo sutartis, tarp asignavimų valdytojų tiems patiems tikslams finansuoti, atsižvelgiant į Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų administravimą;
7) perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo, funkcijų perdavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;
8) Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priede, tarp teismų, atsižvelgiant į teismų programų įgyvendinimo duomenis;
9) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas priemonėms, susijusioms su euro įvedimu;
10) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos pasiskolintas šio straipsnio 3 dalies 1 punkte nustatytiems tikslams lėšas;
11) perskirstyti Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijos (toliau – Krašto apsaugos ministerija) asignavimus turtui, įskaitant ginklus, karinę įrangą ir karines atsargas, įsigyti, išskyrus asignavimus investicijų projektams, ir juos naudoti išlaidoms, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant reikiamas prekes, paslaugas ar darbus pajėgoms, kurios atvyksta dalyvauti tarptautinėse operacijose, tarptautinėse karinėse pratybose ir kituose karinio bendradarbiavimo renginiuose arba vyksta tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją (toliau – priimančiosios šalies parama);
12) paskirstyti asignavimų valdytojams ir savivaldybėms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas minimaliajai mėnesinei algai nuo 2015 m. liepos 1 d. padidinti;
2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 ir 5 prieduose, suteikiama teisė:
1) perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, nurodytų šio įstatymo 4 priede;
3. Finansų ministerijai suteikiama teisė:
1) skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito: su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti; su priemonių, finansuojamų iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, įgyvendinimu susijusioms išlaidoms apmokėti; nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą; tiesioginėms išmokoms Lietuvos žemės ūkio veiklos subjektams mokėti; Lietuvos Respublikos įnašui į Europos stabilumo mechanizmo fondą sumokėti; valstybės perskolinamai paskolai uždarajai akcinei bendrovei „Būsto paskolų draudimas“ suteikti ir (ar) jos įstatiniam kapitalui didinti; išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant, bet neapsiribojant teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimu, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimu ir atstovavimu Lietuvos Respublikai (Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Vyriausybės) interesų gynimu, apmokėti; arbitražų ar teismų sprendimams, kuriais priteistos sumos iš Lietuvos valstybės, vykdyti;
2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;
3) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimas) patvirtintas bendras asignavimų sumas;
4) kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
4. Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2015 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;
2) Vyriausybės patvirtintoje metodikoje nustatyta tvarka perskirstyti specialią tikslinę dotaciją mokinio krepšeliui finansuoti tarp savivaldybių, taip pat tarp savivaldybių ir Švietimo ir mokslo ministerijos ir atvirkščiai;
3) Švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka paskirstyti pagal valstybines mokslo ir studijų institucijas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas administravimo ir ūkio lėšas, skirtas sudėtingos infrastruktūros objektams finansuoti;
5. Krašto apsaugos ministerijai, suderinus su Finansų ministerija, suteikiama teisė:
1) perskirstyti asignavimus išlaidoms ir juos naudoti turtui, įskaitant ginklus, karinę įrangą ir karines atsargas, įsigyti ir investicijų projektams, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant priimančiosios šalies paramą;
2) perskirstyti asignavimus turtui įsigyti ir juos naudoti investicijų projektams, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant priimančiosios šalies paramą;
3) naudoti paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2014 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
6. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) suteikiama teisė įgalioti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.
7. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) suteikiama teisė:
1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;
2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.
8. Kultūros ministerijai, Švietimo ir mokslo ministerijai ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai (toliau – Užsienio reikalų ministerija) suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio subjektams užsienio lietuvių, jų bendruomenių, organizacijų ir įstaigų kultūros, švietimo veiklai finansuoti, tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, bendruomeniškumui stiprinti, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą, įsitraukimo į Lietuvos politinį, visuomeninį, ekonominį, kultūrinį gyvenimą ir kitai veiklai finansuoti iš Kultūros ministerijos, Švietimo ir mokslo ministerijos ir Užsienio reikalų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
9. Lietuvos Respublikos ūkio ministerijai (toliau – Ūkio ministerija) suteikiama teisė skirti lėšas investuotojams, vykdant įsipareigojimus, nustatytus investicijų sutartyse, sudarytose vadovaujantis Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo 13 straipsnio 1 dalies 6 punktu, iš Ūkio ministerijos asignavimuose tam tikslui numatytų lėšų.
10. Asignavimų valdytojams, suderinus su Finansų ministerija, suteikiama teisė naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas:
13 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas ir skolinimasis
1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2015 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2015 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.
3. Savivaldybių 2014 metais nepanaudotos biudžetų lėšos, išskyrus tikslinės paskirties lėšas, turi būti naudojamos 2015 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti, paskoloms grąžinti.
4. Savivaldybių 2015 m. gruodžio 31 d. esantis pradelstas įsiskolinimas už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes, palyginti su 2015 m. sausio 1 d. pradelstu įsiskolinimu, turi sumažėti ne mažiau negu 10 procentų ir ne mažesne suma, negu nurodyta šio įstatymo 7 priede.
5. Savivaldybėms paskirtos lėšos 2014 metais savivaldybių negautoms pajamoms padengti naudojamos esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti, paskoloms grąžinti.
14 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus naudoti biudžeto lėšas
1. Aplinkos ministerija 2015 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos 2015 metais ir (arba) ankstesniais metais įmokėtų lėšų bendros sumos gali naudoti ne daugiau kaip 37 700 000 eurų.
15 straipsnis. Valstybės investicijų 2015–2017 metų programos patvirtinimas
16 straipsnis. Privatizavimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
17 straipsnis. Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
18 straipsnis. Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
19 straipsnis. Garantinio fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
20 straipsnis. Valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo užduotis
Šiuo įstatymu nustatomas 2015 metų valdžios sektoriaus balanso rodiklis, kuris, palyginti su numatomu 2014 metų valdžios sektoriaus balanso rodikliu, pagerėja bent 1 procentiniu punktu bendrojo vidaus produkto (BVP) (vertinant rodiklio pagerėjimą, neįskaičiuojami valstybės įmonės „Indėlių ir investicijų draudimas“ veiklos finansiniai rezultatai) arba valdžios sektoriaus deficitas yra ne didesnis kaip 1,2 procento BVP. Nustatytas 2015 metų valdžios sektoriaus balanso rodiklis užtikrina struktūrinio valdžios sektoriaus balanso rodiklio pagerinimą 0,5 procentinio punkto BVP. Valdžios sektoriaus struktūrinio balanso rodiklio pagerėjimas yra vertinamas pagal 1997 m. liepos 7 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1466/97 dėl biudžeto būklės priežiūros stiprinimo ir ekonominės politikos priežiūros bei koordinavimo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 10 skyrius, 1 tomas, p. 84) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2011 m. lapkričio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 1175/2011 (OL 2011 L 306, p. 12), nuostatas.
21 straipsnis. Informacijos apie savivaldybių prisiimamus įsipareigojimus teikimas
1. Visi naujai prisiimami savivaldybės įsipareigojimai pagal paskolų sutartis, finansinės nuomos (lizingo) sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus turi būti skelbiami savivaldybės interneto svetainėje, nurodant panaudojimo paskirtį.
2. Savivaldybės, kurių prognozuojamos pajamos 2015 metais (pagal 7 priedą) sudaro 0,05 procento BVP ir daugiau, 2015 metais per 30 darbo dienų metų ketvirčiui pasibaigus Vyriausybės nustatyta tvarka teikia Finansų ministerijai, vykdančiai fiskalinių užduočių įgyvendinimo stebėseną, prognozinę savivaldybės biudžeto vykdymo informaciją ketvirčiais, taip pat prognozinę įsiskolinimų už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes pokyčio informaciją ir kitą Vyriausybės nustatytą ir valdžios sektoriaus balanso rodiklio prognozavimui aktualią informaciją.
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
1 priedas
Lietuvos respublikos
2015 metų valstybės biudžetas
Eur |
|
Pajamos |
Iš viso |
PAJAMOS |
5 614 077 104 |
MOKESČIAI |
5 164 186 576 |
Pajamų ir pelno mokesčiai |
903 091 115 |
Gyventojų pajamų mokestis |
381 219 590 |
Pelno mokestis |
521 871 525 |
Turto mokesčiai |
1 448 100 |
Nekilnojamojo turto mokestis |
1 448 100 |
Prekių ir paslaugų mokesčiai |
4 182 898 056 |
Pridėtinės vertės mokestis |
2 943 465 014 |
Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą |
26 065 803 |
Akcizai |
1 104 066 671 |
Cukraus sektoriaus mokesčiai |
1 080 283 |
Loterijų ir azartinių lošimų mokestis |
12 888 091 |
Transporto priemonių mokesčiai |
56 186 284 |
Mokesčiai už aplinkos teršimą |
9 267 840 |
Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą |
29 878 070 |
Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai |
76 749 305 |
|
|
KITOS PAJAMOS |
449 890 528 |
Turto pajamos |
290 765 463 |
Palūkanos už paskolas |
162 629 750 |
Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius |
3 650 370 |
Lietuvos banko likutinis pelnas |
7 530 119 |
Dividendai |
92 411 376 |
Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius |
11 005 561 |
Naftos ir dujų išteklių mokestis |
6 661 260 |
Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise |
6 877 027 |
Pajamos už prekes ir paslaugas |
111 897 886 |
Pajamos už patalpų nuomą |
7 978 747 |
Konsulinis mokestis |
21 431 881 |
Pajamos už atsitiktines paslaugas |
72 208 643 |
Žyminis mokestis |
7 819 741 |
Kitos pajamos |
2 458 874 |
Pajamos iš baudų ir konfiskacijos |
35 680 028 |
Kitos neišvardytos pajamos |
11 547 151 |
|
|
SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS |
51 998 667 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
49 319 682 |
Žemė |
21 061 457 |
Kitas materialusis ir nematerialusis turtas |
28 258 225 |
Finansinio turto pardavimo pajamos (paskolų surinkimas) |
2 678 985 |
Kitos gautinos sumos |
2 678 985 |
IŠ VISO: |
5 666 075 771 |
|
|
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
2 322 608 465 |
|
|
IŠ VISO: |
7 988 684 236 |
|
|
asignavimai
|
|
Eur |
|||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
|||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||
I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
5 140 320 |
4 323 012 |
2 445 696 |
817 308 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
28 595 347 |
28 273 289 |
16 629 981 |
322 058 |
|
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija |
13 770 563 |
13 767 667 |
489 458 |
2 896 |
|
iš jų: asignavimai politinėms partijoms |
5 502 491 |
5 502 491 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga |
1 034 349 |
1 025 660 |
682 460 |
8 689 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
9 155 005 |
9 089 841 |
5 934 344 |
65 164 |
|
Valstybinė lietuvių kalbos komisija |
783 423 |
783 423 |
204 414 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
1 687 269 |
1 556 071 |
986 214 |
131 198 |
|
Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba |
168 414 |
168 414 |
110 606 |
0 |
|
Vyriausioji tarnybinės etikos komisija |
493 368 |
484 679 |
349 079 |
8 689 |
|
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba |
300 337 |
300 337 |
201 518 |
0 |
|
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
724 050 |
689 296 |
463 392 |
34 754 |
|
Nacionalinė sveikatos taryba |
59 518 |
59 518 |
41 764 |
0 |
|
Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga |
464 782 |
464 782 |
311 950 |
0 |
|
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
406 424 |
406 424 |
222 834 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija |
244 265 |
244 265 |
164 504 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
12 275 169 |
10 710 641 |
4 122 712 |
1 564 528 |
|
iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą |
3 620 250 |
3 620 250 |
0 |
0 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
2 809 314 |
2 493 628 |
1 448 100 |
315 686 |
|
Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija |
1 812 384 |
1 749 247 |
1 182 345 |
63 137 |
|
Etninės kultūros globos taryba |
159 523 |
157 206 |
94 098 |
2 317 |
|
Viešųjų pirkimų tarnyba |
2 529 601 |
2 373 785 |
1 278 904 |
155 816 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
23 661 028 |
19 254 459 |
12 575 706 |
4 406 569 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
7 434 778 |
6 393 970 |
4 014 742 |
1 040 808 |
|
II. MINISTERIJOS |
|||||
Aplinkos ministerija |
333 910 101 |
330 497 508 |
27 126 737 |
3 412 593 |
|
Energetikos ministerija |
101 447 234 |
101 383 517 |
1 739 170 |
63 717 |
|
Finansų ministerija |
1 341 776 259 |
1 320 363 205 |
69 103 655 |
21 413 054 |
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas |
1 448 100 |
1 448 100 |
0 |
0 |
|
Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms |
637 164 |
637 164 |
0 |
0 |
|
Krašto apsaugos ministerija |
425 003 301 |
289 840 710 |
116 307 346 |
135 162 591 |
|
Kultūros ministerija |
115 083 817 |
103 716 520 |
26 729 612 |
11 367 297 |
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
985 671 598 |
982 398 891 |
51 528 845 |
3 272 707 |
|
Susisiekimo ministerija |
805 379 378 |
679 933 069 |
14 200 735 |
125 446 309 |
|
Sveikatos apsaugos ministerija |
561 951 519 |
548 565 136 |
32 607 536 |
13 386 383 |
|
Švietimo ir mokslo ministerija |
992 006 999 |
974 342 204 |
82 953 604 |
17 664 795 |
|
Teisingumo ministerija |
96 188 482 |
91 379 836 |
43 283 307 |
4 808 646 |
|
Ūkio ministerija |
262 623 526 |
260 419 256 |
11 299 148 |
2 204 270 |
|
Užsienio reikalų ministerija |
72 581 121 |
69 476 394 |
16 413 345 |
3 104 727 |
|
Vidaus reikalų ministerija |
381 760 805 |
371 628 159 |
106 011 064 |
10 132 646 |
|
Žemės ūkio ministerija |
1 048 321 871 |
1 042 889 467 |
35 417 834 |
5 432 404 |
|
III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
1 876 099 |
1 870 307 |
1 206 759 |
5 792 |
|
FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos statistikos departamentas |
7 812 790 |
7 543 443 |
4 980 855 |
269 347 |
|
KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
9 054 073 |
4 847 342 |
3 205 225 |
4 206 731 |
|
Lietuvos nacionalinis muziejus |
3 865 038 |
3 457 253 |
2 185 270 |
407 785 |
|
Lietuvos dailės muziejus |
4 503 215 |
4 445 291 |
2 700 157 |
57 924 |
|
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
2 939 441 |
2 056 100 |
1 114 979 |
883 341 |
|
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
10 479 148 |
8 909 408 |
5 093 229 |
1 569 740 |
|
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
2 567 046 |
2 523 603 |
1 461 393 |
43 443 |
|
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
2 032 205 |
1 539 851 |
1 093 605 |
492 354 |
|
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
4 596 067 |
4 263 004 |
2 452 125 |
333 063 |
|
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
2 301 784 |
2 272 822 |
954 646 |
28 962 |
|
Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas |
2 738 272 |
2 738 272 |
78 401 |
0 |
|
Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“ |
29 964 666 |
24 287 534 |
6 545 412 |
5 677 132 |
|
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
8 219 475 |
6 663 057 |
3 263 960 |
1 556 418 |
|
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
733 666 |
733 666 |
503 186 |
0 |
|
TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija |
706 007 |
701 952 |
433 069 |
4 055 |
|
VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
28 000 551 |
22 714 408 |
2 939 673 |
5 286 143 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
1 199 780 |
1 139 539 |
596 994 |
60 241 |
|
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
199 861 013 |
194 688 688 |
128 718 750 |
5 172 325 |
|
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
28 724 686 |
27 125 115 |
12 229 379 |
1 599 571 |
|
IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
1 845 285 |
1 756 372 |
1 203 834 |
88 913 |
|
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
28 810 734 |
28 152 428 |
20 166 677 |
658 306 |
|
Nacionalinė teismų administracija |
13 489 687 |
9 888 494 |
1 009 903 |
3 601 193 |
|
Teismai |
61 675 389 |
61 537 544 |
43 782 724 |
137 845 |
|
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
1 872 798 |
1 798 076 |
939 439 |
74 722 |
|
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
132 559 |
132 559 |
63 398 |
0 |
|
Vyriausioji administracinių ginčų komisija |
289 737 |
289 737 |
192 077 |
0 |
|
Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
384 587 |
380 243 |
261 093 |
4 344 |
|
Tautinių mažumų departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
334 222 |
334 222 |
159 291 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
7 385 310 |
4 923 540 |
2 751 390 |
2 461 770 |
|
V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI) |
|||||
Vilniaus universitetas |
47 833 295 |
47 004 982 |
0 |
828 313 |
|
iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti |
2 444 683 |
2 010 253 |
0 |
434 430 |
|
Vytauto Didžiojo universitetas |
11 227 844 |
10 396 635 |
0 |
831 209 |
|
Kauno technologijos universitetas |
25 927 624 |
25 898 662 |
0 |
28 962 |
|
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
18 898 257 |
17 905 903 |
0 |
992 354 |
|
Klaipėdos universitetas |
7 059 893 |
7 059 893 |
0 |
0 |
|
Aleksandro Stulginskio universitetas |
4 815 831 |
4 728 945 |
0 |
86 886 |
|
Mykolo Romerio universitetas |
4 577 763 |
4 577 763 |
0 |
0 |
|
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
24 833 324 |
23 596 936 |
0 |
1 236 388 |
|
Vilniaus dailės akademija |
6 326 083 |
6 166 792 |
0 |
159 291 |
|
Lietuvos edukologijos universitetas |
6 531 424 |
6 241 804 |
0 |
289 620 |
|
Lietuvos sporto universitetas |
2 895 795 |
2 258 631 |
0 |
637 164 |
|
Šiaulių universitetas |
4 502 578 |
4 502 578 |
0 |
0 |
|
Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
4 978 655 |
4 978 655 |
0 |
0 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
3 522 070 |
3 464 146 |
2 300 539 |
57 924 |
|
Nacionalinis vėžio institutas |
1 023 343 |
791 647 |
407 061 |
231 696 |
|
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
778 991 |
778 991 |
530 468 |
0 |
|
Lietuvos istorijos institutas |
1 138 699 |
1 138 699 |
778 615 |
0 |
|
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
1 067 917 |
1 067 917 |
686 747 |
0 |
|
Lietuvių kalbos institutas |
908 827 |
908 827 |
618 946 |
0 |
|
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
547 208 |
532 727 |
332 542 |
14 481 |
|
Lietuvos teisės institutas |
467 099 |
467 099 |
318 176 |
0 |
|
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
525 777 |
525 777 |
336 539 |
0 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
1 143 622 |
1 137 830 |
680 028 |
5 792 |
|
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
6 033 683 |
5 655 150 |
3 294 081 |
378 533 |
|
Gamtos tyrimų centras |
3 847 457 |
3 789 533 |
2 115 617 |
57 924 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
7 145 012 |
7 098 673 |
4 087 958 |
46 339 |
|
Lietuvos mokslų akademija |
2 898 343 |
2 512 859 |
1 576 808 |
385 484 |
|
Lietuvos mokslo taryba |
23 549 554 |
23 534 494 |
1 286 348 |
15 060 |
|
Kauno kunigų seminarija |
109 766 |
109 766 |
0 |
0 |
|
Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija |
60 531 |
60 531 |
0 |
0 |
|
Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija |
120 772 |
120 772 |
0 |
0 |
|
IŠ VISO: |
8 331 107 609 |
7 924 330 973 |
960 314 125 |
406 776 636 |
|
|
|
|
|
|
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
2 priedas
2015 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
|
|
Eur |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos |
Iš viso |
iš jų: |
||
valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos |
|||
iš viso |
iš jų: pagal įstatymus, nutarimus ir kitus teisės aktus |
|||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
2 896 |
2 896 |
||
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
347 544 |
347 544 |
||
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
5 213 |
5 213 |
||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
724 050 |
724 050 |
724 050 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
2 809 314 |
2 809 314 |
2 809 314 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
23 170 |
23 170 |
||
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
2 896 |
2 896 |
||
Aplinkos ministerija |
47 258 743 |
45 540 140 |
1 718 603 |
|
Finansų ministerija |
2 971 791 |
2 971 791 |
||
Krašto apsaugos ministerija |
271 084 |
271 084 |
||
Kultūros ministerija |
23 501 218 |
14 894 868 |
8 606 350 |
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
17 906 917 |
15 081 674 |
||
Susisiekimo ministerija |
441 701 518* |
437 206 325* |
4 495 193 |
|
Sveikatos apsaugos ministerija |
4 363 995 |
4 363 995 |
||
Švietimo ir mokslo ministerija |
8 152 804 |
8 152 804 |
||
Teisingumo ministerija |
5 515 523 |
202 734 |
5 312 789 |
2 568 930 |
Ūkio ministerija |
2 279 600 |
1 795 065 |
484 535 |
|
Užsienio reikalų ministerija |
15 060 |
15 060 |
||
Vidaus reikalų ministerija |
6 408 132 |
6 408 132 |
||
Žemės ūkio ministerija |
853 219 |
853 219 |
5 792 |
|
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
289 620 |
289 620 |
||
Lietuvos statistikos departamentas |
17 377 |
17 377 |
||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
128 882 |
128 882 |
||
Lietuvos nacionalinis muziejus |
260 658 |
260 658 |
||
Lietuvos dailės muziejus |
260 658 |
260 658 |
||
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
71 826 |
71 826 |
||
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
1 592 910 |
1 592 910 |
||
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
463 392 |
463 392 |
||
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
463 392 |
463 392 |
||
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
637 164 |
637 164 |
||
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
376 506 |
376 506 |
||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
427 479 |
427 479 |
||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
6 296 340 |
5 738 821 |
557 519 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
1 738 |
1 738 |
||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
521 317 |
521 317 |
||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
2 461 770 |
2 461 770 |
||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
1 738 |
1 738 |
||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
21 142 |
21 142 |
||
Nacionalinė teismų administracija |
24 618 |
24 618 |
||
Teismai |
79 653 |
79 653 |
||
iš jų: |
||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
5 792 |
5 792 |
||
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
1 738 |
1 738 |
||
Lietuvos apeliacinis teismas |
13 033 |
13 033 |
||
Vilniaus apygardos teismas |
4 634 |
4 634 |
||
Kauno apygardos teismas |
3 186 |
3 186 |
||
Klaipėdos apygardos teismas |
8 399 |
8 399 |
||
Šiaulių apygardos teismas |
2 027 |
2 027 |
||
Panevėžio apygardos teismas |
1 448 |
1 448 |
||
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
5 213 |
5 213 |
||
Kauno apylinkės teismas |
7 241 |
7 241 |
||
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
1 448 |
1 448 |
||
Šiaulių apylinkės teismas |
869 |
869 |
||
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
869 |
869 |
||
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Palangos miesto apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Alytaus rajono apylinkės teismas |
1 738 |
1 738 |
||
Biržų rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Joniškio rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
579 |
579 |
||
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
579 |
579 |
||
Molėtų rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Skuodo rajono apylinkės teismas |
4 634 |
4 634 |
||
Šakių rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Šilutės rajono apylinkės teismas |
579 |
579 |
||
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
579 |
579 |
||
Tauragės rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Telšių rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Trakų rajono apylinkės teismas |
869 |
869 |
||
Utenos rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Varėnos rajono apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
1 448 |
1 448 |
||
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
869 |
869 |
||
Visagino miesto apylinkės teismas |
290 |
290 |
||
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
5 793 |
5 793 |
||
Kauno apygardos administracinis teismas |
579 |
579 |
||
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
290 |
290 |
||
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
290 |
290 |
||
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
75 301 |
75 301 |
||
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
6 950 880 |
6 950 880 |
6 943 639 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
955 746 |
955 746 |
||
Nacionalinis vėžio institutas |
419 949 |
419 949 |
||
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
14 481 |
14 481 |
||
Lietuvos istorijos institutas |
31 858 |
31 858 |
||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
28 962 |
28 962 |
||
Lietuvių kalbos institutas |
28 962 |
28 962 |
||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
57 924 |
57 924 |
||
Lietuvos teisės institutas |
28 962 |
28 962 |
||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
28 962 |
28 962 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
34 754 |
34 754 |
||
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
3 089 666 |
3 089 666 |
||
Gamtos tyrimų centras |
868 860 |
868 860 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
1 158 480 |
1 158 480 |
||
Lietuvos mokslų akademija |
88 333 |
88 333 |
||
Lietuvos mokslo taryba |
43 443 |
43 443 |
||
IŠ VISO: |
593 418 390 |
508 203 196 |
85 215 194 |
13 051 725 |
* Iš šių lėšų skiriama bendroms biudžeto reikmėms:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos – 86 011 932 eurai (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
3 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2015 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS
|
|
Eur |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
|||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
|||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
3 561 834 |
3 561 834 |
2 586 770 |
0 |
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
1 897 214 |
1 897 214 |
1 358 636 |
0 |
Lietuvos apeliacinis teismas |
3 298 339 |
3 291 678 |
2 397 157 |
6 661 |
Vilniaus apygardos teismas |
4 475 207 |
4 474 049 |
3 235 692 |
1 158 |
Kauno apygardos teismas |
3 405 380 |
3 397 271 |
2 425 712 |
8 109 |
Klaipėdos apygardos teismas |
2 142 115 |
2 140 957 |
1 554 419 |
1 158 |
Šiaulių apygardos teismas |
1 638 669 |
1 637 511 |
1 190 599 |
1 158 |
Panevėžio apygardos teismas |
1 534 522 |
1 532 205 |
1 123 319 |
2 317 |
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
7 294 630 |
7 277 253 |
5 126 941 |
17 377 |
Kauno apylinkės teismas |
4 294 717 |
4 287 766 |
3 026 992 |
6 951 |
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
2 422 208 |
2 415 257 |
1 733 404 |
6 951 |
Šiaulių apylinkės teismas |
1 889 018 |
1 882 067 |
1 344 069 |
6 951 |
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
1 604 002 |
1 599 658 |
1 119 468 |
4 344 |
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
320 262 |
320 262 |
221 994 |
0 |
Palangos miesto apylinkės teismas |
260 833 |
259 675 |
179 826 |
1 158 |
Akmenės rajono apylinkės teismas |
317 191 |
316 033 |
220 255 |
1 158 |
Alytaus rajono apylinkės teismas |
953 864 |
952 706 |
667 169 |
1 158 |
Anykščių rajono apylinkės teismas |
314 584 |
313 426 |
217 069 |
1 158 |
Biržų rajono apylinkės teismas |
335 727 |
333 410 |
234 939 |
2 317 |
Ignalinos rajono apylinkės teismas |
327 298 |
326 140 |
233 404 |
1 158 |
Jonavos rajono apylinkės teismas |
589 753 |
589 753 |
420 354 |
0 |
Joniškio rajono apylinkės teismas |
269 868 |
268 710 |
181 592 |
1 158 |
Jurbarko rajono apylinkės teismas |
327 300 |
326 142 |
225 730 |
1 158 |
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
462 032 |
459 715 |
315 223 |
2 317 |
Kėdainių rajono apylinkės teismas |
556 882 |
554 565 |
393 594 |
2 317 |
Kelmės rajono apylinkės teismas |
302 132 |
302 132 |
206 934 |
0 |
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
465 187 |
462 870 |
318 060 |
2 317 |
Kretingos rajono apylinkės teismas |
363 503 |
362 345 |
256 228 |
1 158 |
Kupiškio rajono apylinkės teismas |
251 101 |
249 943 |
178 001 |
1 158 |
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
307 548 |
307 548 |
202 415 |
0 |
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
901 731 |
898 256 |
636 642 |
3 475 |
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
585 466 |
583 149 |
407 292 |
2 317 |
Molėtų rajono apylinkės teismas |
261 643 |
260 485 |
178 030 |
1 158 |
Pakruojo rajono apylinkės teismas |
267 463 |
267 463 |
182 605 |
0 |
Pasvalio rajono apylinkės teismas |
331 066 |
328 749 |
228 714 |
2 317 |
Plungės rajono apylinkės teismas |
458 525 |
457 367 |
311 978 |
1 158 |
Prienų rajono apylinkės teismas |
344 359 |
343 201 |
239 980 |
1 158 |
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
443 756 |
440 281 |
312 211 |
3 475 |
Raseinių rajono apylinkės teismas |
333 525 |
331 208 |
231 840 |
2 317 |
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
436 313 |
435 155 |
305 984 |
1 158 |
Skuodo rajono apylinkės teismas |
249 999 |
249 999 |
171 309 |
0 |
Šakių rajono apylinkės teismas |
328 198 |
325 881 |
223 441 |
2 317 |
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
403 267 |
400 950 |
282 930 |
2 317 |
Šilalės rajono apylinkės teismas |
270 796 |
270 796 |
186 690 |
0 |
Šilutės rajono apylinkės teismas |
572 954 |
571 796 |
396 808 |
1 158 |
Širvintų rajono apylinkės teismas |
247 047 |
247 047 |
171 050 |
0 |
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
324 692 |
323 534 |
228 481 |
1 158 |
Tauragės rajono apylinkės teismas |
597 602 |
594 127 |
416 155 |
3 475 |
Telšių rajono apylinkės teismas |
438 312 |
435 995 |
308 996 |
2 317 |
Trakų rajono apylinkės teismas |
542 140 |
539 823 |
369 642 |
2 317 |
Ukmergės rajono apylinkės teismas |
438 861 |
438 861 |
308 619 |
0 |
Utenos rajono apylinkės teismas |
524 530 |
523 372 |
371 582 |
1 158 |
Varėnos rajono apylinkės teismas |
269 404 |
268 246 |
184 864 |
1 158 |
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
411 347 |
407 582 |
284 928 |
3 765 |
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
797 440 |
793 965 |
571 160 |
3 475 |
Visagino miesto apylinkės teismas |
325 302 |
324 144 |
229 901 |
1 158 |
Zarasų rajono apylinkės teismas |
260 398 |
260 398 |
181 418 |
0 |
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
2 032 844 |
2 026 762 |
1 470 604 |
6 082 |
Kauno apygardos administracinis teismas |
770 852 |
769 694 |
540 460 |
1 158 |
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
513 062 |
511 904 |
365 993 |
1 158 |
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
443 756 |
442 598 |
322 550 |
1 158 |
Panevėžio apygardos administracinis teismas |
365 819 |
364 661 |
263 902 |
1 158 |
IŠ VISO: |
61 675 389 |
61 537 544 |
43 782 724 |
137 845 |
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
4 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2015 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOS tikslinėS dotacijOS savivaldybių biudžetams
Eur |
|||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
|
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti |
34 754 |
|
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
59 083 |
||
iš jų: |
|||
piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti |
33 017 |
||
valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti |
26 066 |
||
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją |
523 054 |
|
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
813 716 |
||
iš jų: |
|||
valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei |
560 096 |
||
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
253 620 |
||
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
90 022 446 |
||
iš jų: |
|||
socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti |
13 372 857 |
||
būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijoms |
4 749 768 |
||
socialinei paramai mokiniams |
25 091 520 |
||
socialinėms paslaugoms |
26 922 527 |
||
vaikų ir jaunimo teisių apsaugai |
6 529 777 |
||
dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas |
7 756 339 |
||
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
5 599 658 |
||
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
12 965 564 |
||
iš jų: |
|||
visuomenės sveikatos priežiūros funkcijoms vykdyti |
9 260 687 |
||
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
3 704 877 |
||
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
3 399 848 |
||
iš jų: |
|||
civilinės būklės aktams registruoti |
2 093 431 |
||
valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti |
562 326 |
||
Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrui teikti |
48 424 |
||
gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti |
695 667 |
||
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
579 702 067 |
||
iš jų: |
|||
mokinio krepšeliui finansuoti |
562 803 699 |
||
savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
16 898 368 |
||
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
18 749 826 |
||
iš jų: |
|||
civilinei saugai |
1 353 655 |
||
priešgaisrinei saugai |
17 396 171 |
||
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
18 528 731 |
||
iš jų: |
|||
savivaldybėms priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise |
129 200 |
||
žemės ūkio funkcijoms atlikti |
7 992 933 |
||
melioracijai |
10 406 598 |
||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti |
1 417 430 |
|
IŠ VISO: |
726 216 519 |
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
5 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2015 METŲ PROGNOZUOJAMOS VALSTYBĖS BIUDŽETO specialios tikslinės dotacijOS savivaldybių biudžetams
Eur |
|||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
|
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
810 936 |
||
iš jų: |
|||
atliekų tvarkymo sistemos infrastruktūros plėtrai |
724 050 |
||
krantotvarkos programos priemonėms įgyvendinti ir aplinkos teršimo šaltiniams pašalinti |
86 886 |
||
iš jų: |
|||
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
57 924 |
||
Lietuvos Respublikos energetikos ministerija |
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
1 448 100 |
|
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
2 606 580 |
||
iš jų: |
|||
piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus, ūkinės komercinės paskirties pastatus ir jų priklausinius atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti |
2 316 960 |
||
valstybės finansinei paramai parvežant į Lietuvą užsienyje mirusių (žuvusių) Lietuvos Respublikos piliečių palaikus teikti, t. y. kompensuoti savivaldybėms išmokėtas sumas |
289 620 |
||
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
8 994 151 |
||
iš jų: |
|||
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
8 979 670 |
||
Druskininkų miesto muziejaus ekspozicijoms ir saugykloms įrengti |
14 481 |
||
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
1 317 771 |
|
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
108 326 344 |
||
savivaldybių išlaidoms, patirtoms pritaikant informacines sistemas euro įvedimui, kompensuoti |
1 375 116 |
||
savivaldybėms vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, taisyti, prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti |
106 951 228 |
||
iš jų: |
|||
einamiesiems tikslams finansuoti |
50 475 325 |
||
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
56 475 903 |
||
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
10 602 989 |
|
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
8 162 940 |
|
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija |
376 506 |
||
iš jų: |
|||
Pasaulinės didžiųjų burlaivių regatos renginių organizavimo išlaidoms iš dalies padengti |
144 810 |
||
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
231 696 |
||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
Valstybės investicijų 2015–2017 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
6 827 213 |
|
IŠ VISO: |
149 473 530 |
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
6 priedas
Lietuvos respublikos
2015 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
|
Eur |
|
Savivaldybės pavadinimas |
Iš viso |
|
|
|
|
Alytaus miesto |
3 968 820 |
|
Birštono |
2 644 754 |
|
Druskininkų |
1 286 744 |
|
Panevėžio miesto |
739 418 |
|
Visagino |
1 500 532 |
|
Akmenės rajono |
4 700 614 |
|
Alytaus rajono |
1 223 681 |
|
Anykščių rajono |
2 479 669 |
|
Biržų rajono |
1 243 004 |
|
Ignalinos rajono |
1 595 730 |
|
Jonavos rajono |
3 316 045 |
|
Joniškio rajono |
1 369 952 |
|
Jurbarko rajono |
1 442 732 |
|
Kaišiadorių rajono |
121 457 |
|
Kėdainių rajono |
535 693 |
|
Kelmės rajono |
2 871 223 |
|
Kupiškio rajono |
1 025 805 |
|
Lazdijų rajono |
1 541 109 |
|
Molėtų rajono |
963 874 |
|
Pakruojo rajono |
838 954 |
|
Panevėžio rajono |
1 484 989 |
|
Pasvalio rajono |
1 222 795 |
|
Plungės rajono |
124 481 |
|
Prienų rajono |
990 703 |
|
Radviliškio rajono |
2 480 335 |
|
Raseinių rajono |
1 895 901 |
|
Rokiškio rajono |
1 405 216 |
|
Skuodo rajono |
1 080 012 |
|
Šakių rajono |
742 246 |
|
Šalčininkų rajono |
1 433 040 |
|
Šiaulių rajono |
538 301 |
|
Šilalės rajono |
1 584 197 |
|
Šilutės rajono |
1 606 857 |
|
Švenčionių rajono |
202 850 |
|
Tauragės rajono |
1 629 966 |
|
Telšių rajono |
2 006 952 |
|
Ukmergės rajono |
1 604 907 |
|
Utenos rajono |
479 918 |
|
Varėnos rajono |
1 310 371 |
|
Vilkaviškio rajono |
1 809 102 |
|
Zarasų rajono |
1 889 109 |
|
Kalvarijos |
775 301 |
|
Kazlų Rūdos |
143 073 |
|
Pagėgių |
605 364 |
|
Rietavo |
278 447 |
|
IŠ VISO: |
64 734 243 |
|
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
7 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2015 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS
|
|
Eur |
|
Savivaldybės pavadinimas |
Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius |
iš jų: |
|
gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš valstybės iždo sąskaitos) |
įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti |
||
|
|
|
|
Vilniaus miesto |
215 274 891 |
176 051 066 |
10 408 080 |
Alytaus miesto |
19 748 512 |
16 066 960 |
|
Birštono |
1 918 550 |
1 009 615 |
|
Druskininkų |
8 183 524 |
5 693 930 |
|
Kauno miesto |
147 841 404 |
126 952 271 |
8 586 503 |
Klaipėdos miesto |
70 834 604 |
58 520 251 |
4 951 703 |
Marijampolės |
20 868 565 |
15 037 940 |
102 337 |
Neringos |
5 497 732 |
2 516 219 |
775 260 |
Palangos miesto |
10 367 397 |
5 064 296 |
210 644 |
Panevėžio miesto |
35 097 357 |
29 240 616 |
|
Šiaulių miesto |
43 314 157 |
34 259 731 |
2 492 843 |
Visagino |
9 086 223 |
8 101 251 |
|
Akmenės rajono |
7 869 472 |
4 558 909 |
|
Alytaus rajono |
9 614 581 |
3 583 758 |
|
Anykščių rajono |
10 035 129 |
4 104 495 |
|
Biržų rajono |
9 525 143 |
4 799 293 |
|
Ignalinos rajono |
6 677 592 |
2 866 949 |
|
Jonavos rajono |
15 658 345 |
12 528 962 |
|
Joniškio rajono |
9 231 106 |
5 050 973 |
|
Jurbarko rajono |
10 344 449 |
4 903 846 |
|
Kaišiadorių rajono |
13 222 777 |
7 462 929 |
|
Kauno rajono |
29 736 862 |
23 687 732 |
3 057 503 |
Kėdainių rajono |
18 604 348 |
12 977 583 |
|
Kelmės rajono |
10 678 687 |
4 508 225 |
|
Klaipėdos rajono |
18 854 779 |
13 767 667 |
2 254 413 |
Kretingos rajono |
14 107 371 |
8 896 548 |
1 029 610 |
Kupiškio rajono |
6 934 201 |
3 352 931 |
|
Lazdijų rajono |
7 475 941 |
3 246 640 |
|
Mažeikių rajono |
22 456 039 |
17 234 418 |
1 488 922 |
Molėtų rajono |
7 078 256 |
3 188 427 |
|
Pakruojo rajono |
8 503 792 |
4 296 803 |
|
Panevėžio rajono |
13 482 234 |
7 749 652 |
|
Pasvalio rajono |
9 812 458 |
5 212 871 |
|
Plungės rajono |
12 624 840 |
7 345 053 |
|
Prienų rajono |
9 737 319 |
4 658 538 |
|
Radviliškio rajono |
14 472 879 |
8 868 165 |
|
Raseinių rajono |
12 583 877 |
5 157 264 |
|
Rokiškio rajono |
11 697 649 |
6 488 937 |
|
Skuodo rajono |
6 907 782 |
3 234 187 |
|
Šakių rajono |
11 126 545 |
5 530 294 |
|
Šalčininkų rajono |
11 510 612 |
5 344 648 |
|
Šiaulių rajono |
15 070 340 |
8 361 909 |
|
Šilalės rajono |
8 977 768 |
4 463 044 |
|
Šilutės rajono |
14 780 308 |
8 182 634 |
|
Širvintų rajono |
6 048 456 |
3 359 592 |
61 424 |
Švenčionių rajono |
9 608 693 |
5 406 916 |
|
Tauragės rajono |
14 614 904 |
7 997 278 |
|
Telšių rajono |
15 488 610 |
8 691 207 |
|
Trakų rajono |
13 422 508 |
10 621 814 |
1 193 318 |
Ukmergės rajono |
13 632 207 |
7 830 456 |
|
Utenos rajono |
14 663 783 |
10 133 515 |
|
Varėnos rajono |
8 887 131 |
4 449 722 |
|
Vilkaviškio rajono |
13 870 217 |
6 748 726 |
|
Vilniaus rajono |
32 682 803 |
25 896 084 |
1 119 341 |
Zarasų rajono |
6 725 831 |
2 822 347 |
|
Elektrėnų |
9 690 598 |
7 035 739 |
719 152 |
Kalvarijos |
3 909 824 |
1 386 990 |
|
Kazlų Rūdos |
4 571 901 |
2 725 904 |
|
Pagėgių |
3 288 507 |
1 309 662 |
|
Rietavo |
2 993 060 |
1 405 816 |
|
IŠ VISO: |
1 151 525 430 |
811 950 198 |
38 451 053 |
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
8 priedas
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2015–2017 METŲ PROGRAMA
(pagal investavimo sritis)
Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2015–2017 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, valstybės garantuojamų paskolų ir valstybės vardu pasiskolintos lėšos:
|
|
|
|
|
Eur |
||||
Sritis |
2015 |
iš jų: |
2016 |
iš jų: |
2017 |
||||
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
valstybės vardu pasiskolintos lėšos |
valstybės biudžetas |
valstybės vardu pasiskolintos lėšos |
|||||
Valstybės valdymas |
17 100 901 |
17 100 901 |
12 309 141 |
12 309 141 |
11 751 622 |
||||
Krašto apsauga |
70 743 165 |
70 743 165 |
64 700 532 |
64 700 532 |
75 234 592 |
||||
Viešoji tvarka |
14 776 181 |
14 776 181 |
8 045 065 |
8 045 065 |
4 379 345 |
||||
Švietimas |
165 403 844 |
159 611 444 |
5 792 400 |
63 533 361 |
57 740 961 |
5 792 400 |
106 892 086 |
||
Sveikatos apsauga |
72 874 767 |
72 874 767 |
36 955 224 |
36 955 224 |
43 858 896 |
||||
Socialinė apsauga |
21 673 136 |
21 673 136 |
9 287 535 |
9 287 535 |
15 524 213 |
||||
Aplinkos apsauga |
159 916 589 |
159 916 589 |
53 044 774 |
53 044 774 |
88 146 433 |
||||
Kultūra |
41 625 639 |
41 625 639 |
52 643 361 |
52 643 361 |
66 996 063 |
||||
Žemės ūkis |
37 189 817 |
37 189 817 |
15 679 736 |
15 679 736 |
17 260 483 |
||||
Visuomenės apsauga |
93 473 123 |
93 473 123 |
64 765 989 |
64 765 989 |
75 348 704 |
||||
Transportas ir ryšiai |
584 704 587 |
584 704 587 |
556 154 710 |
556 154 710 |
698 929 270 |
||||
Kita veikla |
165 159 262 |
94 311 255 |
70 848 007 |
54 350 961 |
54 350 961 |
60 054 736 |
|||
IŠ VISO: |
1 444 641 011 |
1 368 000 604 |
70 848 007 |
5 792 400 |
991 470 389 |
985 677 989 |
5 792 400 |
1 264 376 443 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
9 priedas
2015 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
Eur |
||||||||
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę |
275 403 |
|||||||
II. Įplaukos |
||||||||
1. Privatizavimo lėšos |
1 013 670 |
|||||||
2. Įplaukos už valstybės nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimą |
2 896 200 |
|||||||
Iš viso įplaukų: |
3 909 870 |
|||||||
III. Išlaidos |
||||||||
1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
686 575 |
|||||||
2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti |
315 390 |
|||||||
3. Centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo atlygiui už valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų privatizavimą mokėti |
287 109 |
|||||||
4. Centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo atlygiui už valstybės nekilnojamojo turto ir jam priskirtų valstybinės žemės sklypų bei kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimą mokėti |
931 522 |
|||||||
Iš viso išlaidų: |
2 220 596 |
|||||||
IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2016 m. sausio 1 d. būklę |
1 964 677 |
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
10 priedas
2015 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
Eur |
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę |
62 478 967 |
II. Įplaukos |
686 575 |
Įplaukos iš Privatizavimo fondo |
686 575 |
III. Išlaidos |
0 |
IV. Lėšos, kurios 2015 metais gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2016 m. gruodžio 31 d. |
57 924 004 |
V. Numatomas lėšų likutis pagal 2016 m. sausio 1 d. būklę (I + II - III) |
63 165 542 |
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
11 priedas
2015 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS
EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
|
Eur |
1. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2015 m. sausio 1 d. |
3 185 820 |
|
|
|
2. |
Pajamos 2015 metais: |
|
2.1. |
Lėšos, gautos pardavus Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą |
1 448 100 |
2.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos |
1 448 |
2.3. |
Palūkanos už Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius |
172 034 |
|
Iš viso pajamų: |
1 621 582 |
|
|
|
3. |
Išlaidos 2015 metais: |
|
3.1. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti |
693 061 |
3.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti |
3 789 678 |
3.3. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti |
237 488 |
3.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti |
81 383 |
3.5. |
Kitos išlaidos* |
5 792 |
|
Iš viso išlaidų: |
4 807 402 |
|
|
|
4. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2016 m. sausio 1 d. |
0 |
*Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominaliosios vertės ir pirkimo kainos skirtumas, neigiamos palūkanos už lėšų likučius ir kitos išlaidos.
Lietuvos Respublikos
2015 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
12 priedas
2015 mETų Garantinio fondo lėšų sąmatA
|
|
Eur
|
1. |
Numatomas lėšų likutis 2015 m. sausio 1 d. |
11 585 000 |
2. |
PAJAMOS IR ĮPLAUKOS: |
|
2.1. |
Darbdavių įmokos |
13 033 000 |
2.2. |
Lėšos, gautos iš darbdavių Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti |
290 000 |
2.3. |
Pajamos už investuotas laikinai laisvas Garantinio fondo lėšas |
59 000 |
3. |
Iš viso pajamų ir įplaukų: |
13 382 000 |
4. |
Bendra pajamų, įplaukų ir likučio suma |
24 967 000 |
5. |
IŠLAIDOS: |
|
5.1. |
Išmokos darbuotojams |
10 137 000 |
5.2. |
Apmokėjimas už paraiškų parengimą ir banko operacijas |
151 000 |
5.3. |
Garantinio fondo administravimo išlaidos |
42 000 |
5.4. |
Laikinai laisvų Garantinio fondo lėšų investavimo išlaidos |
2 000 |
6. |
Iš viso išlaidų: |
10 332 000 |
7. |
Numatomas lėšų likutis 2016 m. sausio 1 d. |
14 635 000 |