ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PLANUOJAMŲ TIKRINTI DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ SĄRAŠO SUDARYMO KRITERIJŲ, TIKRINIMŲ TVARKOS IR TRUKMĖS NUSTATYMO
2017 m. lapkričio 20 d. Nr. DV-1423
Alytus
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Alytaus miesto savivaldybės tarybos 2014-08-28 sprendimu Nr. T-200 „Dėl Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių tvirtinimo“, 5.1 papunkčiu,
1.Tikrinamų daugiabučių gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (toliau – valdytojai) sąrašo (toliau – Tikrinamų valdytojų sąrašas) sudarymo kriterijus:
1.1. atsitiktinės atrankos būdu atrenkant ne mažiau nei po 1 daugiabutį namą iš kiekvieno valdytojo;
1.2. praėjusiais kalendoriniais ar einamaisiais metais gavus argumentuotų fizinių ar juridinių asmenų, butų ir kitų patalpų savininkų, viešojo administravimo subjektų skundų, pranešimų ar pretenzijų dėl valdytojo galimai netinkamai atliekamų funkcijų;
1.3. viešoje juridinių asmenų paieškoje radus informacijos apie teisės aktais nustatytais terminais nepateiktus dokumentus ir duomenis Juridinių asmenų registrui;
1.5. ankstesnių patikrinimų metu nustatyti reikalavimai trūkumams pašalinti neįvykdyti per vienerius metus nuo valdytojo patikrinimo akto užregistravimo datos;
1.6. daugiabučiame name, kurio bendrojo naudojimo objektus administruoja valdytojas, yra Alytaus miesto savivaldybei nuosavybės teise priklausančių būstų;
1.7. valdytojas buvo įrašytas į praėjusių kalendorinių metų Tikrinamų valdytojų sąrašą, tačiau valdytojui nepateikus patikrinimui prašomų dokumentų jo veikla nebuvo patikrinta;
2. Daugiabutis namas, atrenkamas kompleksiniam planiniam valdytojų veiklos patikrinimui pagal priežiūros ir kontrolės vykdytojo sudarytą grafiką, turi atitikti bent vieną iš 1 punkte išvardytų kriterijų.
3. Kompleksinių planinių valdytojų veiklos tikrinimų tvarką:
3.1. pasibaigus kalendoriniams metams, priežiūros ir kontrolės vykdytojas sudaro Tikrinamų valdytojų sąrašą ir Planinio kompleksinio valdytojų veiklos patikrinimo grafiką, jie iki kovo 1 d. tvirtinami Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu ir skelbiami viešai savivaldybės interneto portale;
3.2. priežiūros ir kontrolės vykdytojas, prieš pradėdamas kompleksinį valdytojo veiklos patikrinimą, raštu ir / arba elektroniniu būdu ne mažiau kaip prieš 10 darbo dienų informuoja valdytoją apie numatomą vykdyti patikrinimą ir nurodo atliekamo patikrinimo pagrindą. Pranešime nurodomas tikrinamų dokumentų sąrašas, kurį valdytojas turi pateikti:
3.2.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo dokumentai (visuotinių susirinkimų protokolai, jungtinės veiklos sutartis, Juridinių asmenų registro, Nekilnojamojo turto registro išrašas);
3.2.2. butų ir kitų patalpų savininkų, daugiabučio (-ių) namo (-ų) savininkų bendrijos narių sąrašas (-ai);
3.2.3. patvirtintas (-i) Daugiabučio gyvenamojo namo ar kitos paskirties pastato (pastatų) bendrojo naudojimo objektų aprašas (-ai);
3.2.8. paslaugų ir rangos darbų pirkimo dokumentai (paslaugų ir rangos darbų pirkimo taisyklės, kai teisės aktai reikalauja nusistatyti pirkimo taisykles, paslaugų ir rangos darbų pirkimo sąlygos);
3.2.9. informacija apie tikrinamu laikotarpiu vykdytus pirkimus ar jų dokumentai (sprendimai, sutartys, aktai, sąskaitos);
3.2.10. informacija apie interneto svetainę, skelbimų lentas, taikomas informacijos pateikimo butų ir kitų patalpų savininkams priemones;
3.2.11. informacija (duomenys) apie butų ir kitų patalpų savininkų rašytinius prašymus ir pretenzijas dėl informacijos teikimo;
3.2.13. informacija apie tikrinamu laikotarpiu šauktus butų ir kitų patalpų savininkų, bendrijos narių susirinkimus ar balsavimą raštu (protokolai, dalyvių sąrašai, dokumentai (informacija) apie susirinkimo sušaukimą ar balsavimo raštu organizavimą);
3.2.14. dokumentų ir duomenų pateikimo Juridinių asmenų registrui, Nekilnojamojo turto registrui duomenys;
4. Kompleksinio planinio valdytojų veiklos ilgiausia patikrinimo trukmė – ne daugiau kaip 15 darbo dienų nuo patikrinimo pradžios. Patikrinimo pradžia laikoma data, nurodyta pranešime. Priežiūrą ir kontrolę atliekančio subjekto vadovo sprendimu planinio patikrinimo trukmė gali būti pratęsta, bet ne daugiau kaip iki 10 darbo dienų. Patikrinimas laikomas baigtu, kai surašomas ir dokumentų valdymo sistemoje VLIS „Avilys“ užregistruojamas Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos patikrinimo aktas.