Mherbas

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRIĖMIMO Į MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO IR IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYKLAS TVARKŲ APRAŠUOSE NENUMATYTŲ ATVEJŲ NAGRINĖJIMO KOMISIJOS IR JOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2022 m. rugpjūčio 29 d. Nr. 1-242

Marijampolė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 29 straipsnio 2 dalimi, Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 įsakymu Nr. ISAK-1019Dėl priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo patvirtinimo“, 7 punktu, atsižvelgdama į Vaikų registravimo ir priėmimo į Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Marijampolės savivaldybės tarybos 2017 m. gruodžio 29 d. sprendimu Nr. 1-335 „Dėl Vaikų registravimo ir priėmimo į Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo, Priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašo, patvirtinto Marijampolės savivaldybės tarybos 2021 m. gruodžio 22 d. sprendimu Nr. 1-306 „Dėl priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašo patvirtinimo“, 27 punktą, ir Marijampolės savivaldybės mero 2022 m. liepos 5 d. potvarkį Nr. MV-60 „Dėl atstovų delegavimo į Priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklas tvarkų aprašuose nenumatytų atvejų komisiją“, Marijampolės savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Sudaryti Priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklas tvarkų aprašuose nenumatytų atvejų nagrinėjimo komisiją (toliau tekste – Komisija):

1.1. Alvydas Zdanys, Marijampolės savivaldybės tarybos narys, (Komisijos pirmininkas);

1.2. Audronė Vaičiulienė, Marijampolės Sūduvos gimnazijos direktorė (Komisijos pirmininko pavaduotoja);

1.3. Asta Kulbokienė, Marijampolės sav. Želsvos progimnazijos direktorė;

1.4. Raselė Sutkauskienė, Marijampolės vaikų lopšelio-darželio „Rasa“ direktorė;

1.5. Evaldas Taputis, Marijampolės „Saulės“ pradinės mokyklos direktorius.

2. Patvirtinti Priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklas tvarkų aprašuose nenumatytų atvejų nagrinėjimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                           Povilas Isoda

 


 

PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės tarybos

2022 m. rugpjūčio 29 d.

sprendimu Nr. 1-242

 

PRIĖMIMO Į MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO IR IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYKLAS TVARKŲ APRAŠUOSE NENUMATYTŲ ATVEJŲ NAGRINĖJIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklas tvarkų aprašuose nenumatytų atvejų nagrinėjimo komisijos darbo reglamentas (toliau tekste – Reglamentas) nustato Priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklas tvarkų aprašuose nenumatytų atvejų nagrinėjimo komisijos (toliau tekste – Komisija) sudėtį, funkcijas, teises ir darbo organizavimo tvarką.

2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 „Dėl Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo patvirtinimo“, Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 „Dėl Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašo patvirtinimo“, Priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas, Vaikų registravimo ir priėmimo į Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes organizavimo tvarkų aprašais (toliau tekste – Aprašai), patvirtintais Marijampolės savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais ir šiuo Reglamentu.

3. Komisijos sudėtį ir jos Reglamentą tvirtina Marijampolės savivaldybės taryba (toliau tekste – Savivaldybės taryba).

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS SUDĖTIS, FUNKCIJOS IR TEISĖS 

 

4. Komisiją sudaro penki nariai: vienas Savivaldybės tarybos atstovas ir keturi Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų atstovai (po vieną atstovą iš ikimokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų):

4.1. Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų vadovai atrenkami atviro internetinio balsavimo būdu ir deleguojami Savivaldybės mero potvarkiu;

4.2. Komisijos darbui vadovauja Komisijos pirmininkas – Savivaldybės tarybos atstovas;

4.3. Komisijos sekretorius renkamas iš Komisijos narių pirmame Komisijos posėdyje. Jis yra Komisijos narys ir turi tą pačią balsavimo teisę kaip ir kiti Komisijos nariai.

5. Komisijos darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo, objektyvumo ir nešališkumo principais.

6. Komisija atlieka šias funkcijas:

6.1. nagrinėja pareiškėjų: tėvų (globėjų, rūpintojų), Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklų (toliau – Mokyklos) ir kitų asmenų (toliau – Pareiškėjų) – prašymus dėl atsiradusių problemų, nenumatytų Aprašuose;

6.2. teikia Pareiškėjams ir (ar) Mokyklų direktoriams siūlymus dėl iškilusių problemų sprendimo galimybių;

6.3. atlieka kitas funkcijas, susijusias su Aprašų įgyvendinimu.

7. Komisija turi teisę:

7.1. gauti iš Mokyklų, kitų institucijų ar įstaigų informaciją, reikalingą Komisijos funkcijoms atlikti ir sprendimams priimti;

7.2. į Komisijos posėdį kviesti Pareiškėją, su svarstomu klausimu susijusių Mokyklų direktorius ir kitus atsakingus asmenis;

7.3. priimti sprendimą dėl Pareiškėjų prašymų pagrįstumo ir siūlyti Mokyklos direktoriui priimti atitinkamą individualų sprendimą dėl mokinio priėmimo į Mokyklą;

7.4. inicijuoti Aprašų ir (ar) Reglamento papildymus ar pakeitimus.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

8. Pareiškėjų prašymai dėl Aprašuose nenumatytų atvejų nagrinėjimo teikiami Marijampolės savivaldybės administracijai ( toliau – Savivaldybės administracija) ir registruojami bendra tvarka.

9. Komisijos posėdis rengiamas ne vėliau kaip per penkias darbo dienas nuo Pareiškėjo prašymo užregistravimo Marijampolės savivaldybės administracijoje dienos.

10. Posėdžius kviečia, organizuoja ir Komisijai vadovauja jos pirmininkas. Komisijos pirmininkui dėl svarbių priežasčių negalint dalyvauti Komisijos darbe, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas.

11. Komisijos posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau nei pusė Komisijos narių.

12. Komisijos sprendimai priimami atviru balsavimu. Balsuodami komisijos nariai turi po vieną balsą, balsuojama „už“ arba „prieš“. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo Komisijos narių dauguma. Jeigu balsai „už“ ir „prieš“ pasiskirsto po lygiai, lemiamas balsas yra Komisijos pirmininko balsas.

13. Komisijos nariai turi teisę pareikšti savo nuomonę ir teikti siūlymus svarstomais klausimais.

14. Komisija turi išnagrinėti prašymą ir priimti sprendimą per penkias darbo dienas nuo Komisijos darbo pradžios.

15. Komisijos pirmininkas ar nariai, kurie turi tiesioginį ar netiesioginį asmeninį suinteresuotumą, galintį pakenkti jų nešališkumui ir nepriklausomumui priimant sprendimą, privalo apie tai žodžiu pranešti Komisijos pirmininkui ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo.

16. Komisijos posėdžiai protokoluojami. Protokolus rašo Komisijos sekretorius.

17. Komisijos sprendimai įsigalioja posėdžio pirmininkui ir sekretoriui pasirašius protokolą, kuriame nurodoma:

17.1. posėdžio data ir vieta;

17.2. posėdyje dalyvavusieji Komisijos nariai;

17.3. posėdžio metu svarstyti klausimai;

17.4. pateikti argumentai, paaiškinimai, priimti sprendimai;

17.5. kita, Komisijos nuomone, svarbi posėdyje pateikta informacija.

18. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi Savivaldybės administracijos nustatyta tvarka, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nuostatų.

19. Komisijos sekretorius raštu informuoja Pareiškėją ir su svarstomu klausimu susijusios Mokyklos direktorių apie Komisijos priimtus sprendimus.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Kiekvienas Komisijos narys už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

21. Reglamentas gali būti pakeistas, papildytas ar panaikintas Savivaldybės tarybos sprendimu.

__________________________

part_40696018c6854406ae3c79d156ba8fef_end