PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2017 M. GRUODŽIO 15 D. ĮSAKYMO NR. A-1101(4.1E) „DĖL SAVIVALDYBĖS DOKUMENTŲ TVARKYMO IR APSKAITOS DOKUMENTŲ VALDYMO SISTEMOJE „AVILYS“ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2017 M. VASARIO 3 D. ĮSAKYMO NR. A-92 1 PUNKTO PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS“ PAKEITIMO

 

 

2021 m. kovo 15 d. Nr. A-243

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi:

1.  P a k e i č i u Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. gruodžio 15 d. įsakymu Nr. A-1101(4.1E) „Dėl Savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ tvarkos aprašo patvirtinimo ir Administracijos direktoriaus 2017 m. vasario 3 d. įsakymo Nr. A-92 1 punkto pripažinimo netekusiu galios“, taip:

1.1. Pakeičiu I skyriaus 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. Savivaldybės dokumentai turi būti rengiami, tvarkomi ir registruojami vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklės), Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Dokumentų rengimo taisyklės), rašomi taisyklinga lietuvių kalba, surenkami kompiuteriu ir įrašomi į „Avilio“ šablonus.“.

1.2. Pakeičiu IV skyriaus 50 punktą ir jį išdėstau taip:

50. Gauti elektroniniai dokumentai registruojami, tvarkomi ir saugomi elektroninėse bylose teisės aktų nustatyta tvarka.“.

1.3. Pakeičiu V skyriaus 59 punktą ir jį išdėstau taip:

59. Savivaldybės dokumentai, siunčiami valstybės ir savivaldybių institucijoms, juridiniams asmenims, pasirašomi kvalifikuotu elektroniniu parašu ir siunčiami per E. siuntų pristatymo sistemą, išskyrus Panevėžio miesto savivaldybei pavaldžioms biudžetinėms įstaigoms, kurios naudojasi bendra dokumentų valdymo sistema. Joms siunčiami raštai pasirašomi ir siunčiami „Avilio“ priemonėmis.“.

1.4. Pakeičiu VI skyriaus 81.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

81.5. Įstaigų statistinės, finansinės ataskaitos, pažymos, projektai ir kiti dokumentai, kurių Dokumentacijos plane nurodytas saugojimo terminas yra trumpas (ne ilgiau kaip 10 metų) ir neperduodami kitiems fiziniams ar juridiniams asmenims, įstaigos veiklos elektroniniai dokumentai pasirašomi „Avilio“ priemonėmis, registruojami Savivaldybės administracijos registruose.“.

1.5. Pakeičiu VI skyriaus 86 punktą ir jį išdėstau taip:

86. Sprendimo projektas vizuojamas tokia tvarka:“.

1.6. Pakeičiu VI skyriaus 86.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

86.4. Strateginio planavimo ir finansų skyriaus vedėjas, kai sprendimui įgyvendinti reikalingos lėšos;“.

1.7. Pakeičiu VI skyriaus 88 punktą ir jį išdėstau taip:

88. Jei vizuojantis projektą asmuo turi pastabų dėl vizuojamo projekto, tačiau rengėjas su jomis nesutinka ir vis tiek teikia projektą Tarybai, vizuojantis projektą asmuo turi savo nuomonę išreikšti „Avilio“ lauke „Pastabos“ ir projektą vizuoti „neigiamai“. Asmuo, projektą vizavęs neigiamai, turi „Avilio“ administratoriui (E. plėtros skyriaus specialistui) el. paštu patvirtinti, kad galimas tolesnis vizavimas.“.

1.8. Pakeičiu VI skyriaus 92 punktą ir jį išdėstau taip:

92. Sprendimo projektą, vizuotą Aprašo 86 punkte nurodytų asmenų, rengėjas pasirašo „Avilio“ priemonėmis, prieš tai, jei reikia, įkėlęs papildomą viešinimui skirtą projekto versiją be asmens duomenų, ir siunčia Sekretoriatui registruoti.“.

1.9. Pakeičiu VI skyriaus 99.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

99.3. gavėjų sąrašas (informacinė kortelė), kuriame rengėjas nurodo padalinius, į padalinius neįeinančius valstybės tarnautojus ar darbuotojus, biudžetinių įstaigų darbuotojus, kuriems „Avilyje“ reikia siųsti dokumentą susipažinti. Jeigu gavėjų sąrašas nepridėtas, už supažindinimo procedūrą atsakingas rengėjas.“.

1.10.  Pakeičiu VI skyriaus 100.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

100.5. Strateginio planavimo ir finansų skyriaus ar Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjas – lėšų skyrimo klausimais;“.

2P a v e d u Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vedėjams su šiuo įsakymu supažindinti pavaldžius darbuotojus.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Tomas Jukna