MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS, SKIRTOS UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIUI ĮGYVENDINTI, ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. rugsėjo 2 d. Nr. DV-1321
Marijampolė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 straipsniu, Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl Užimtumo didinimo -programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2022 metų programa, patvirtinta Marijampolės savivaldybės tarybos 2022 m. vasario 28 d. sprendimu Nr. 1-56 „Dėl Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2022 metų programos patvirtinimo“, bei atsižvelgdamas į Vilkaviškio vyskupijos Caritas 2022 m. liepos 12 raštą Nr. D3-76 „Dėl atstovo delegavimo į atvejo vadybos komandą“, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus 2022 m. liepos 15 d. raštą Nr. SD(19.2)-7540 „Dėl atstovo delegavimo į atvejo komandą“ bei Marijampolės visuomenės sveikatos biuro 2022 m. liepos 21 d. raštą Nr. D2-263 „Dėl atstovo delegavimo į atvejo komandą“:
1. T v i r t i n u:
1.1. Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Sudarau Atvejo komandą:
2.1. Vida Bružinskaitė – Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vedėja (nesant - Vaida Kučiauskienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vyriausioji specialistė) – Atvejo komandos pirmininkas;
2.2. Aušra Frolovė - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkė (nesant – Ričardas Vasiliauskas - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas) - komisijos sekretorius;
2.3. Aima Naruševičienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus vyriausioji specialistė (atvejo vadybininkė) (nesant – Daina Šalaševičienė - Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus vyriausioji specialistė (atvejo vadybininkė);
2.4. Andrius Kraulėda - Marijampolės savivaldybės administracijos Sveikatos priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas, laikinai einantis Sveikatos priežiūros skyriaus vedėjo – savivaldybės gydytojo pareigas (nesant - Reda Blaškevičienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Sveikatos priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė);
2.5. Giedrė Volff – Vilkaviškio vyskupijos Caritas direktoriaus pavaduotoja (nesant – Rasa Strimaitienė - Vilkaviškio vyskupijos Caritas socialinė darbuotoja);
2.6. Ilma Lementauskienė - Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistė (nesant – Diana Varnagirytė - Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistė);
PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės administracijos
direktoriaus 2022 m. rugsėjo 2 d. įsakymu
Nr. DV-1321
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS, SKIRTOS UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIUI ĮGYVENDINTI, ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti (toliau – Modelis), įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Modelyje dalyvaujančius subjektus, nedirbančio ir socialinę paramą gaunančio asmens, siunčiamo dalyvauti užimtumo didinimo programoje, skirtoje užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti (toliau – asmuo), poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą, atvejo vadybininko ir Atvejo komandos darbo organizavimą, susitarimo su asmeniu dėl jo integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo, pasirašymo bei įgyvendinimo, sprendimo dėl asmens pasirengimo darbo rinkai priėmimą, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko (toliau – atvejo vadybininkas) ir Atvejo komandos bendradarbiavimo sąlygas ir tvarką.
2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), Užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme.
II SKYRIUS
MODELYJE DALYVAUJANTYS SUBJEKTAI
4. Įgyvendinant Modelį dalyvauja šie subjektai:
4.2. atvejo vadybininkas – Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus darbuotojas, kuris koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – Paslaugos) teikimą asmenims;
4.4. Užimtumo tarnybos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus atsakingi darbuotojai, kurie vykdo Užimtumo įstatyme ir jo įgyvendinamuosiuose teisės aktuose numatytas funkcijas;
III SKYRIUS
ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ ĮVERTINIMAS, PROFILIAVIMAS
6. Pirminis asmens vertinimas ir asmens nusiuntimas pas atvejo vadybininką atliekamas vadovaujantis Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašu.
7. Asmens poreikių ir galimybių įvertinimą atlieka atvejo vadybininkas pagal:
7.1. Užimtumo tarnybos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus (toliau – Užimtumo tarnyba) informaciją apie asmens darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;
7.2. Marijampolės savivaldybės administracijos (toliau - Administracija) informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas;
7.3. informaciją apie asmens dalyvavimą NVO vykdytuose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;
8. Įgyvendinant Modelį pasitelktų NVO darbuotojai:
8.1. vykdo veiklas, skirtas Modelyje dalyvaujančių asmenų socialinei atskirčiai mažinti, ir teikia Administracijai informaciją apie asmenų dalyvavimą veiklose, jų vykdymo rezultatus;
8.2. teikia informaciją Administracijai apie asmenis, kurie atitinka Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašo 5 punkte numatytus reikalavimus ir gali dalyvauti Modelyje; renka ir Administracijai teikia informaciją, įskaitant asmens duomenis (vardas, pavardė, gimimo data), apie asmens, pageidaujančio dalyvauti Modelyje, priklausymą Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje nurodytoms asmenų grupėms ir jo nedarbo trukmę.
9. Pirmą susitikimą su asmeniu atvejo vadybininkas organizuoja ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo Sutikimo ir Siuntimo gavimo dienos.
10. Surinkęs Aprašo 7 punkte nurodytą informaciją, atvejo vadybininkas užpildo Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (1 priedas).
IV SKYRIUS
ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMAS
12. Atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą, ne vėliau kaip per 5 d. d. organizuoja Atvejo komandos susitikimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus pirminį asmens vertinimą, asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą).
13. Atvejo komanda sudaroma Administracijos direktoriaus įsakymu. Atvejo komanda sudaroma iš Administracijos, Užimtumo tarnybos ir paslaugų asmenims teikėjų atstovų. Atvejo komanda sudaroma iš ne daugiau kaip 7 asmenų. Atvejo komandos pirmininku skiriamas Administracijos atstovas.
14. Atvejo komandos funkcijos:
14.1. analizuoja asmens situaciją ir teikia nedirbančių asmenų atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl Paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo;
15. Atvejo komanda:
15.3. darbas grindžiamas lygybės įstatymui, operatyvumo, bendradarbiavimo principais, asmenine narių atsakomybe už jos kompetencijai priskirtų klausimų svarstymą, už sprendimų priėmimo nešališkumą;
16. Atvejo komandos sudėtį, pirmininką, pavaduotoją ir sekretorių tvirtina Administracijos direktorius.
17. Savo veikloje Atvejo komanda vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu, Užimtumo įstatymu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymu ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašu, Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašu, šiuo Aprašu ir kitais susijusiais įstatymais bei norminiais teisės aktais.
18. Atvejo komandos nariai turi teisę:
18.1. kilus neaiškumams, kviestis į posėdžius savivaldybės struktūrinių padalinių darbuotojus, kitų institucijų ir įstaigų darbuotojus, seniūnijos, Užimtumo tarnybos atstovus, aptarnaujančius asmenį, NVO atstovus, paslaugų teikėjo atstovus, kitus asmenis, susijusius su konkrečiu nagrinėjamu atveju;
18.2. gauti su nagrinėjamu atveju susijusią informaciją, reikalingą funkcijoms vykdyti, iš Marijampolės savivaldybės, Užimtumo tarnybos, NVO ir kt.;
18.3. gauti informaciją apie Atvejo komandos posėdžius bei kitą su veikla susijusią reikalingą informaciją;
19. Pagrindinė Atvejo komandos darbo forma - posėdžiai. Posėdžius šaukia atvejo vadybininkas pagal poreikį, kuris Atvejo komandai ir pristato nagrinėjamus atvejus.
20. Apie Atvejo komandos posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis turi būti pranešta likus ne mažiau kaip 3 d. d. iki posėdžio.
21. Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, ar asmuo, kurio atvejis svarstomas posėdyje, turi galimybę atvykti į posėdį. Jei asmuo neturi galimybių atvykti, Atvejo vadybininkas privalo pasirūpinti galimybe atvykti asmeniui į posėdį. Atvejo komanda gali nagrinėti atvejį ir asmeniui nedalyvaujant, jei asmuo dėl svarbių priežasčių (liga, artimojo mirtis ir pan.) negali dalyvauti posėdyje. Tokiu atveju su Atvejo komandos sprendimu, asmuo supažindinamas pasirašytinai.
22. Jei atvejis svarstomas asmeniui nedalyvaujant, atvejo vadybininkas ne vėliau kaip per 3 d. d. raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie Atvejo komandos priimtus sprendimus.
23. Jei atvejo svarstymas atidedamas, atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių asmuo nedalyvavo atvejo nagrinėjimo posėdyje. Per 3 d. d. raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšio priemonėmis su asmeniu sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio datos. Kitas atvejo nagrinėjimo posėdis inicijuojamas ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo posėdžio, į kurį asmuo neatvyko, dienos.
24. Jei asmuo du kartus į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį neatvyksta be svarbios priežasties (liga, artimojo mirtis ir pan.) du kartus iš eilės, Atvejo komanda priima neigiamą sprendimą dėl asmens dalyvavimo Modelyje. Atvejo vadybininkas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie įvykusį posėdį bei priimtus sprendimus ir organizuoja susitikimą su asmeniu, kurio metu pasirašytinai supažindina asmenį su priimtais sprendimais.
25. Atvejo komandai vadovauja pirmininkas (jam nesant, jo funkcijas vykdo pirmininko pavaduotojas), kuris organizuoja Atvejo komandos darbą ir atsako už jai pavestų funkcijų vykdymą, atsako už dokumentų tvarkymą, pasirašo posėdžio protokolą.
26. Atvejo komandos pirmininko pavaduotojas vykdo pirmininko pareigas jo atostogų, tarnybinių komandiruočių, laikino nedarbingumo metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų, atlieka kitus pirmininko pavedimus.
27. Atvejo komandos sekretorius rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga pateikia Atvejo komandos nariams, rengia posėdžio protokolo projektą ir teikia Atvejo komandos pirmininkui pasirašyti, vykdo kitus pirmininko pavedimus.
28. Atvejo komandos posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip pusė narių. Narys, negalintis dalyvauti posėdyje, privalo apie tai pranešti Atvejo komandos sekretoriui elektroninėmis ryšio priemonėmis arba telefonu.
29. Atvejo komandos nariui be pateisinamos priežasties neatvykus į posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, pirmininkas turi teisę siūlyti Administracijos direktoriui jį pakeisti.
30. Sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Atvejo komandos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia pirmininkaujančio balsas. Sprendimas svarstomu klausimu priimamas atviru balsavimu.
31. Jeigu dėl Atvejo komandos posėdžio metu priimto sprendimo Atvejo komandos narys (nariai) pareiškia atskirą nuomonę, ji įrašoma į posėdžio protokolą.
32. Atvejo komandos narys negali balsuoti svarstomu klausimu, jeigu jis yra asmeniškai suinteresuotas Atvejo komandos sprendimo rezultatais. Tokiu atveju jis privalo apie tai informuoti posėdžio dalyvius ir nusišalinti nuo klausimo svarstymo.
33. Atvejo komandos sprendimai įforminami posėdžio protokolu, kuriame nurodoma posėdžio data, protokolo numeris, posėdžio pirmininkas ir posėdžio sekretorius, posėdžio dalyviai, svarstomieji klausimai (darbotvarkė), kvorumo buvimas, kviestieji asmenys. Protokole įrašomi kalbėjusieji, trumpas jų kalbų turinys, jei kalbos tekstas pridedamas, protokole tai nurodoma, priimtas sprendimas. Protokolą pasirašo Atvejo komandos pirmininkas ir posėdžio sekretorius, nesant pirmininko - pirmininko pavaduotojas ir posėdžio sekretorius.
34. Atvejo komandos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiame Apraše, sprendžia Atvejo komandos pirmininkas (jam nesant - pirmininko pavaduotojas).
35. Kiekvienas komisijos narys už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS IR ĮGYVENDINIMAS
37. Atsižvelgdamas į Atvejo komandos sprendimus ir pasiūlymus, atvejo vadybininkas kiekvienam asmeniui sudaro Atvejo vadybos planą (3 priedas), kuris peržiūrimas, patikslinamas ir (ar) papildomas po kiekvieno susitikimo su asmeniu ir atvejo nagrinėjimo posėdžio.
38. Atvejo vadybininkas, bendradarbiaudamas su asmeniu, parengia Susitarimą su asmeniu (4 priedas):
38.1. tuo atveju, kai atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus dėl asmeniui teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, paslaugos savivaldybėje jau yra teikiamos (kai paslaugas teikia savivaldybės socialinių paslaugų įstaigos ar teikiamos jau savivaldybės nupirktos paslaugos);
39. Susitarime nurodomos šalių teisės bei pareigos, numatomos teikti Paslaugos, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka.
41. Susitarime numatomos paslaugos (toliau – paslaugos):
41.1. lydimoji pagalba – pagalba, teikiama asmeniui, siekiant padėti jam gauti Susitarime numatytas socialines, sveikatos, švietimo ar su įdarbinimu susijusias paslaugas, įskaitant ir palaikymą darbo vietoje, reikalingą siekiant padėti rasti būdų, kaip išspręsti darbe kylančias problemas;
41.2.socialinės paslaugos, nurodytos Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“;
42. Atvejo vadybininkas koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, renka ir Atvejo komandai teikia su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais dalyvaujant Modelyje susijusią informaciją, rengia Susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus.
43. Pasirašius Susitarimą, ne vėliau kaip per 3 d. d. atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti paslaugas, suorganizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti Paslaugų teikėjais.
44. Atvejo vadybininkas, nustatęs ir (ar) gavęs informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar) kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, teikia siūlymą Atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.
VI SKYRIUS
SPRENDIMO DĖL ASMENS PASIRENGIMO DARBO RINKAI PRIĖMIMAS
46. Atvejo komanda, gavusi ir įvertinusi Aprašo 45 punkte nurodytą informaciją, priima sprendimus dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.
47. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra pasirengęs darbo rinkai, priimamas sprendimas dėl Susitarimo nutraukimo.
50. Atvejo komandai nusprendus, kad asmeniui reikia palaikymo darbo vietoje, pakeičiamas Susitarimas ir jame numatoma lydimoji pagalba ir (ar) kitos paslaugos po įsidarbinimo. Susitarimo nutraukimas atidedamas, bet ne ilgiau nei 12 kalendorinių mėnesių, išskyrus pavėžėjimo į darbą paslaugą, kuri gali būti teikiama ne ilgiau kaip 24 kalendorinius mėnesius.
51. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, galimos neigiamos pasekmės nutraukus Susitarimą ir priimamas sprendimas dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
52. Atvejo vadybininką ir Atvejo komandą darbo priemonėmis aprūpina Administracija, vadovaudamasi Marijampolės savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, patvirtintomis Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. DV-721 „Dėl Marijampolės savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“.
54. Informaciją apie Modelio vykdymą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai teikia Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyrius.
55. Su Modelio įgyvendinimu visa susijusi informacija, pasiekti rezultatai viešinami Marijampolės savivaldybės interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose.
Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,
skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų
nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims
modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Vertinimo anketos forma)
ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA
Asmens, dalyvaujančio Modelyje:
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Asmens kodas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas arba gyvenamosios vietos adresas, kai asmuo įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių (nedeklaravusių) asmenų apskaitą _______________________________________________
|
Telefono ryšio Nr. ___________________________ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
El. pašto adresas __________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Faktinės gyvenamosios vietos adresas |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
_________________________________________________
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
BENDRA INFORMACIJA
1. Gyvenamoji vieta ○ Miestas ○ Kaimas |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Išsilavinimas o Pradinis, neturi pradinio o Pagrindinis o Vidurinis o Profesinis o Aukštesnysis (technikumas) o Aukštasis neuniversitetinis o Aukštasis universitetinis |
3. Šeimyninė padėtis o Vedęs / ištekėjusi o Išsiskyręs / išsiskyrusi o Našlys / našlė o Gyvenantis neregistruotoje santuokoje o Vienas gyvenantis asmuo o Vienas auginantis vaikus o Kita__________________
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Įgyta profesija ir kvalifikacija:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Šeimos narių skaičius______________
|
6. Vaikų skaičius šeimoje ___________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Bendrieji ir specifiniai darbiniai gebėjimai (užsienio kalbos, iniciatyvumas, verslumas, kūrybiškumas, gebėjimas mokytis)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Darbo patirtis (Ar yra tekę dirbti? Kokius darbus dirbote? Kokia veikla patiko? Kokia nepatiko, nepasisekė)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Darbo stažas per paskutinius 20 metų |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
10. Nuo kurių metų nedirba? |
Nuo ______________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
11. Šeimos pajamos vienam šeimos nariui per mėn. ___________________________ |
|
POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMAS
12. Kiek laiko neturi darbo? o 1–3 metai o 4–6 metai o 7–10 metų o 10 metų ir daugiau o dalyvavau užimtumo programoje o niekada nedirbau Kita ____________
|
13. Pagrindinė registracijos Užimtumo tarnyboje priežastis o sveikatos draudimas o gauti socialinę paramą o susirasti darbą o dalyvauti darbo rinkos priemonėse o galimybė mokytis Kita ____________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
UŽIMTUMO TARNYBOS INFORMACIJA
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. Kiek laiko registruotas (-a) Užimtumo tarnyboje? o 1–3 metai o 4–6 metai o 7–10 metų o daugiau nei 10 metų |
15. Ar vykdo savarankišką darbo paiešką? o Taip o Ne
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. Neįsidarbinimo priežastys |
17. Ar asmuo motyvuotas spręsti problemas ir įsidarbinti? o Taip o Ne
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. Kokiose Užimtumo tarnybos organizuojamose priemonėse dalyvavo per paskutinius 5 metus? □ Paramos mokymuisi priemonėje o profesiniame mokyme o buvo įdarbintas pagal pameistrystės darbo sutartį; o dalyvavo stažuotėje □ Paramos judumo priemonėje (kompensuotos kelionės į darbą išlaidos) □ Įdarbintas pagal įdarbinimo subsidijuojant priemonę (darbdaviui buvo mokama subsidija darbo užmokesčiui) □ Įdarbintas pagal darbo įgūdžių įgijimo rėmimo priemonę (darbdaviui buvo mokama subsidija darbo užmokesčiui) □ Gavo paramą darbo vietai steigti – verslo kūrimui □ Pasinaudojo kitomis paslaugomis (įvardinkite)_________________________________ □ Nedalyvavo jokiose priemonėse v Kita darbo ieškančio asmens kortelėje esanti informacija: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ADMINISTRACIJOS TURIMA INFORMACIJA
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. Socialinės paslaugos gautos per paskutinius 2 metus ________________________ ________________________
|
□ Paslaugų negavo |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. Gauta piniginė socialinė parama o Socialinė pašalpa o Kompensacijos už šildymą, karštą ir geriamąjį vandenį o Kita________________
|
21. Kiek laiko mokama socialinė parama? o Socialinė pašalpa______________ o Kompensacijos už šildymą, karštą ir geriamąjį vandenį_________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. Socialinės pašalpos dydis Eur/mėn. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. Kita turima informacija
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
ASMENS PATEIKTA INFORMACIJA
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. Kokiais būdais ieško darbo ? o Internete darbo paieškos portaluose o Skaitant skelbimus spaudoje o Pažįstamų pagalba o Per Užimtumo tarnybą o Tiesiogiai per darbdavius o Siunčiu CV darbdaviams o Per privačias įdarbinimo agentūras o Kita (įrašykite) ____________________________________
|
25. Kas svarbu įsidarbinant ? o Emocinė darbo aplinka o Fizinė darbo aplinka o Palankios darbo valandos o Trumpesnė darbo diena o Darbo krūvis ir tempas o Darbdavio požiūris į darbuotoją o Pagalba kuriant savo verslą o Motyvacija ir pasitenkinimas darbu o Mokymosi galimybių sudarymas o Darbo užmokestis o Darbdavio profesiniai reikalavimai o Kita (parašykite) ______________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. Neįsidarbinimo priežastys o Sveikatos būklė o Darbo patirties trūkumas o Nepakankamas išsilavinimas, kvalifikacija o Darbo paieškos įgūdžių stoka o Mobilumo stoka, didelės kelionės išlaidos o Negatyvus darbdavių požiūris o Mažas darbo užmokestis - darbo atlygis neatitinka lūkesčių o Įgytos profesinės žinios neatitinka darbo rinkos poreikiams o Inovacijos technologijos srityje o Informacijos apie galimybes įsidarbinti stoka o Įgyta nepaklausi profesija darbo rinkoje o Amžius o Turimos skolos o Žalingi įpročiai (įvardinti) _________ o Mažamečiai vaikai o Artimųjų globa (slauga) o Nenoras dirbti Kita (parašykite) __________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. Kaip asmuo galėtų apibūdinti save?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. NVO gautos paslaugos per paskutinius 2 metus
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. Ar reikalinga pagalba įsidarbinant? o Taip o Ne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. Kokio darbo pageidautų? |
Įrašyti: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Įmonė/kolektyvas |
o Mažas o Vidutinis o Didelis o Nesvarbu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Darbo laikas |
o Visa darbo diena (8 val.) o Visa darbo diena (12 val.) o Sutrumpinta darbo diena o Nesvarbu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Darbo grafikas |
o Įprasta darbo savaitė o Darbas pamainomis o Nesvarbu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. Ar sutiktų dalyvauti „Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims‘‘ modelyje ? Modelio pagrindinis tikslas – atsižvelgiant į bedarbio individualius poreikius suteikti jam įvairias užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugas, padėsiančias įsidarbinti. o Taip o Ne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kita informacija / pastebėjimai_______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko išvada___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas _____________ _________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,
skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų
nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims
modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Pasižadėjimo forma)
___________________________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė, pareigos)
ATVEJO KOMANDOS NARIO (DALYVAUJANČIO ASMENS) KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20___ m. ___________________ d. Nr.
Marijampolė
Aš pareiškiu, kad, analizuojant asmens situaciją darbo rinkoje; teikiant pasiūlymus dėl Paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo; priimant sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai,
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma Atvejo komandos posėdžio metu;
1.2. jokios gautos informacijos apie asmenis neperteikti tretiesiems asmenims; man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
2. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
2.1. visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai;
3. Patvirtinu, kad informuosiu posėdžio dalyvius ir nusišalinsiu nuo klausimo svarstymo, jeigu negalėsiu suderinti viešųjų ir privačių interesų ir galėsiu būti šališkas (-a).
Marijampolės savivaldybės užimtumo
didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo
paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims
modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Atvejo vadybos plano forma)
ATVEJO VADYBOS PLANAS
................................... - ..........................................
(pradžia) (pabaiga)
Asmens vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
Telefono Nr. |
|
Atvejo komandos posėdžio protokolo data ir Nr.
|
Atvejo komandos sprendimas ir pasiūlymai
|
1. INFORMACIJOS APTARIMAS IR APIBENDRINIMAS, PROBLEMOS SUFORMULAVIMAS
____________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
2. PASLAUGŲ TEIKIMO IR KOORDINAVIMO PLANAS
Paslaugos |
Teikimo data, apimtis, periodiškumas |
Paslaugų teikėjas |
Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos |
Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos |
Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos |
Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos |
Lydimoji pagalba į įstaigas: |
||||||
Socialines |
|
|
|
|
|
|
Švietimo |
|
|
|
|
|
|
Sveikatos |
|
|
|
|
|
|
Susijusias su įsidarbinimu |
|
|
|
|
|
|
Kitos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Socialinės paslaugos |
||||||
Informavimo, konsultavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo |
|
|
|
|
|
|
Transporto organizavimo
|
|
|
|
|
|
|
Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kt. |
|
|
|
|
|
|
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas |
|
|
|
|
|
|
Pagalbos į namus |
|
|
|
|
|
|
Maitinimo organizavimo |
|
|
|
|
|
|
Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
|
|
|
|
|
|
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
|
|
|
|
Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
|
|
|
|
|
|
o Psichosocialinė pagalba |
|
|
|
|
|
|
o Kitos |
|
|
|
|
|
|
o |
|
|
|
|
|
|
Kitos paslaugos, kurios padėtų integruotis į darbo rinką |
||||||
Motyvavimo |
|
|
|
|
|
|
Įsidarbinimo konsultanto |
|
|
|
|
|
|
Psichologo |
|
|
|
|
|
|
Teisinės pagalbos |
|
|
|
|
|
|
Karjeros konsultavimo |
|
|
|
|
|
|
Skaitmeninio raštingumo |
|
|
|
|
|
|
Priklausomybės konsultanto |
|
|
|
|
|
|
Kitos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. ATVEJO VADYBOS PROCESO UŽBAIGIMAS
Posėdžio, kuriame nutraukiamas susitarimas, protokolo data ir Nr.
|
|
Atvejo vadybos proceso užbaigimo priežastys: |
|
Asmuo pasirengęs darbo rinkai |
|
Asmuo nepasirengęs darbo rinkai |
|
Nevykdomas Susitarimas |
|
Kita |
|
|
|
________________ ________________________________________________
(parašas) (Atvejo vadybininko vardas, pavardė)
Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,
skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų
nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims
modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Susitarimo forma)
SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO rinką
20___ m. _________ d. Nr.
Marijampolė
Marijampolės savivaldybės administracija, (toliau – Savivaldybė), atstovaujama __________________, veikiančio (-ios) pagal ___________________________, ir (asmens vardas, pavardė), gim., _____, gyv. ___________ (toliau – Paslaugų gavėjas), toliau bendrai vadinamos Šalimis, vadovaudamiesi (protokolo data ir Nr.) sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas):
I . SUSITARIMO DALYKAS
1. Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų, padedančių asmeniui integruotis į darbo rinką, teikimo organizavimas ir koordinavimas.
II. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
3. Savivaldybė įsipareigoja:
3.1. organizuoti ir koordinuoti paslaugų/priemonių, numatytų šio Susitarimo 2 punkte (toliau - paslaugos), teikimą;
3.2. suteikti Paslaugų gavėjui teisingą, išsamią bei aiškią informaciją, reikalingą paslaugoms gauti;
3.3. užtikrinti, kad Paslaugų gavėjo asmeninė informacija būtų naudojama ir tvarkoma tik savivaldybės įgaliotų asmenų ir tik tokia apimtimi, kiek tai reikalinga nustatytoms funkcijoms vykdyti, vertinant asmens pasirengimą darbo rinkai, priimant sprendimą dėl asmens dalyvavimo integracijoje į darbo rinką ir teikiant paslaugas;
3.4. užtikrinti, kad tik Paslaugų gavėjui sutikus, minėti duomenys būtų naudojami ir integruojami siekiant optimaliai sureguliuoti siūlomų paslaugų teikimą, pagreitinti ir pritaikyti konkrečių paslaugų teikimą ir informacijos skleidimą, apskaitos tvarkymą bei atsiskaitymų vykdymą. Paslaugų gavėjo duomenys gali būti renkami siekiant tikslinti ir plėsti teikiamų paslaugų spektrą, gerinti jų kokybę;
3.5. gerbti Paslaugų gavėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t. y. paslaugų gavėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
4. Savivaldybė turi teisę rinkti informaciją iš paslaugų teikėjų peržiūrint Susitarimo įgyvendinimą, asmens pasiektus rezultatus, siekiant tikslinti ir plėsti paslaugų spektrą, gerinant jų kokybę.
5. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:
5.2. pateikti visą teisingą informaciją ir dokumentus, reikalingus priimant sprendimus dėl Paslaugų gavėjo dalyvavimo teikiant integracijos į darbo rinką paslaugas;
5.4. suteikti Savivaldybei visą reikalingą ir teisingą informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą, asmens pasiektus rezultatus;
III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUTARTIES NUTRAUKIMAS
7. Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
IV. KITOS SĄLYGOS
9. Ginčai dėl šio Susitarimo vykdymo sprendžiami Šalių susitarimu, nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
10. Susitarimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir galioja iki Susitarimo nutraukimo, priėmus Atvejo komandai sprendimą nutraukti Susitarimą.
11. Susitarimo Šalys pareiškia, kad perskaitė Susitarimą, suprato jo turinį, padarinius ir jį pasirašė kaip dokumentą, atitinkantį jų valią ir tikslus.
12. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais normatyviniais teisės aktais, šios Sutarties sąlygomis bei šios Sutarties papildymais ir priedais.
13. Susitarimo Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Susitarimo Šalys įsipareigoja užtikrinti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų.
V. Šalių adresai ir rekvizitai
Marijampolės savivaldybės administracija
|
|
Paslaugų gavėjas |
(įgalioto asmens vardas, pavardė, parašas) |
|
(vardas, pavardė, parašas) |
|
|
|
PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės administracijos
direktoriaus 2022 m. rugsėjo 2 d. įsakymu
Nr. DV-1321
ASMENŲ SIUNTIMO PAS NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKĄ TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja asmenų siuntimo pas Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininką (toliau – Atvejo vadybininkas) sąlygas ir tvarką.
2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), Užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme.
II SKYRIUS
SIUNTIMO SĄLYGOS IR TVARKA
3. Pas Atvejo vadybininką gali būti nusiųsti tik tas asmuo, kuris nusiuntimo pas Atvejo vadybininką metu atitinka visus šiuos reikalavimus:
3.2. gauna piniginę socialinę paramą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą;
3.3. priklauso bent vienai iš šių grupių:
3.3.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;
3.3.3. asmenys, grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;
3.3.4. asmenys, priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
3.3.5. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
3.3.6. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;
3.3.7. asmenys, kurie turi pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga;
5. Pirminį asmens vertinimą atlieka:
5.2. Užimtumo tarnybos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus atsakingi darbuotojai;
5.3. Marijampolės savivaldybės administracijos seniūnijų specialistai ir socialiniai darbuotojai (toliau – specialistai);
6. Asmenys, išvardinti Tvarkos aprašo 5 punkte, prieš pradėdami pirminį asmens vertinimą, informuoja asmenį, kad siekiant nustatyti jo tinkamumą dalyvauti Modelyje, apie jį bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių. Taip pat nurodo minėtų duomenų saugojimo terminus, duomenų tvarkytoją, duomenų gavėjus ir duomenų subjekto teises bei jų įgyvendinimo tvarką.
7. Prieš atliekant pirminį asmens vertinimą, yra užpildomas Sutikimas dalyvauti Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, įgyvendinime (toliau-Modelis) (1 priedas).
8. Asmeniui nesutikus dalyvauti Modelyje, sutikimas per 5 d. d. yra pateikiamas Atvejo vadybininkui. Atvejo vadybininkas per 3 d. d. informaciją apie nesutikimą dalyvauti Modelyje, suveda į programą „PARAMA“ .
9. Asmeniui sutikus dalyvauti Modelyje, atliekamas pirminis asmens vertinimas, užpildant Siuntimą (2 priedas). Pirminis asmens vertinimas atliekamas per 5 d. d. nuo Sutikimo pasirašymo dienos.
10. Atlikus pirminį asmens vertinimą, Sutikimas ir Siuntimas per 3 d. d. yra pateikiami Atvejo vadybininkui, kuris informaciją suveda į programą „PARAMA“.
III SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12. Asmuo laikomas nedalyvavusiu Modelyje, jei:
12.2. suderintu laiku, du kartus neatvyko į pirminę konsultaciją pas Atvejo vadybininką be pateisinamų priežasčių (liga, artimo asmens mirtis ir pan.);
13. Asmeniui, atitinkančiam Aprašo 12 punktą, 3 mėn. šildymo išlaidų, išlaidų karštam ir geriamajam vandeniui kompensacija neskiriama arba nutraukiamas šių kompensacijų teikimas, socialinė pašalpa neskiriama arba skiriama tik vaikams, vadovaujantis Patvirtinti Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašo, patvirtintu Marijampolės savivaldybės tarybos 2018 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. 1-304 „Dėl Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašo, patvirtinimo“.
Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų
atvejo vadybininką tvarkos aprašo
1 priedas
(Sutikimo forma)
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FIZINIO ASMENS |
|
||||||||||||||||||||||||||
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asmens kodas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|||||||||||||||
Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas arba gyvenamosios vietos adresas, kai asmuo įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių (nedeklaravusių) asmenų apskaitą _______________________________________________
|
Telefono ryšio Nr. ___________________________ |
||||||||||||||||
El. pašto adresas __________________________ |
|||||||||||||||||
Faktinės gyvenamosios vietos adresas |
|
||||||||||||||||
_________________________________________________
|
|
||||||||||||||||
|
Marijampolės savivaldybės administracijos
Piniginės paramos skyriui
SUTIKIMAS
20__m. ____mėn. __d. Nr.
(Marijampolė)
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 25 straipsnio 7 punktu,
c sutinku dalyvauti Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2022 metų programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims, modeliui įgyvendinti (toliau – Modelis), įgyvendinime.
Sutinku, kad siekiant nustatyti mano tinkamumą dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, apie mane būtų renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių.
c nesutinku dalyvauti Modelio įgyvendinime.
Esu informuotas, kad, vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 2 dalies 6 punktu, atsisakius dalyvauti Modelyje, 3 mėnesiams būsto šildymo, geriamojo vandens ir karšto vandens išlaidų kompensacijos bus neskiriamos arba nutraukiamas jų teikimas, o socialinė pašalpa skiriama tik vaikams, įskaitant pilnamečius vaikus (įvaikius), kai jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programą ir laikotarpiu nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų pačių metų rugsėjo 1 dienos, pasirenkant ar derinant jos teikimo formą (formas) (pinigais ir (ar) nepinigine forma).
* Esu informuotas, kad šiame sutikime nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi šio sutikimo nagrinėjimo tikslais.
Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
Jūsų duomenys Marijampolės savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su asmens duomenimis, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius).
______________________ ______________________________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų
atvejo vadybininką tvarkos aprašo
2 priedas
(Siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką forma)
SIUNTIMAS
PAS NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKĄ
20___ m. ___________________________ d. Nr.
Informuojame, kad.....................................................................................................................,
(asmens vardas, pavardė, asmens kodas (gimimo data))
gyvenantis (-i)........................................................................................................................................,
(gyvenamosios ir faktinės gyvenamosios vietos adresai)
...............................................................................................................................................................,(Telefono Nr., el. paštas)
atitinka Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašo šiuos reikalavimus:
Eil. Nr. |
Sąlygos pavadinimas |
Atitinka (įrašyti „TAIP“) |
1. |
Asmuo ilgą laiką nedirbęs (12 mėnesių ir daugiau) (nurodyti, nuo kada nedirbate nuolatinio darbo) |
|
2. |
Asmuo yra piniginės socialinės paramos gavėjas |
|
3. |
Asmuo priklauso bent vienai asmenų grupei: |
|
3.1. |
rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai; |
|
3.2. |
nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra; |
|
3.3. |
grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų; |
|
3.4. |
priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo; |
|
3.5. |
prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo; |
|
3.6. |
grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos; |
|
3.7. |
turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga; |
|
3.8. |
asmenys, patiriantys socialinę riziką; |
|
3.9. |
vyresni nei 40 metų. |
|
Informuojame, kad Jūs atitinkate asmenų, galinčių dalyvauti Modelyje reikalavimus ir esate siunčiamas pas Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininką, dalyvauti minėtame Modelyje. Pirminės konsultacijos laikas bus suderintas per 6 d. d. nuo šio siuntimo gavimo dienos Jūsų nurodytu telefonu ir (ar) elektroniniu paštu.
|
|
|
|
|
|||
(Siuntusio pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką asmens pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|||
SUSIPAŽINAU
|
(Siuntimą gavusio asmens vardas, pavardė) |
|
(Parašas) |
|
(Data)
Informuojame, kad Jūs neatitinkate asmenų, galinčių dalyvauti Modelyje, reikalavimus ir negalite būti siunčiamas pas Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininką, dalyvauti minėtame Modelyje.
SUSIPAŽINAU
|
(Siuntimą gavusio asmens vardas, pavardė) |
|
(Parašas) |
|
(Data)
_______________________