LIETUVOS RESPUBLIKOS
2018 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO
ĮSTATYMAS
2017 m. gruodžio 12 d. Nr. XIII-868
Vilnius
Lietuvos Respublikos Seimas,
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės sutarties įgyvendinimo konstitucinio įstatymo ir Stabilumo ir augimo pakto – 2005 m. birželio 27 d. Europos Sąjungos Tarybos reglamento (EB) Nr. 1055/2005, iš dalies keičiančio Reglamentą (EB) Nr. 1466/97 dėl biudžeto būklės priežiūros stiprinimo ir ekonominės politikos priežiūros bei koordinavimo, – fiskalinę drausmę reglamentuojančias nuostatas, kurias vykdant valdomas valdžios sektoriaus struktūrinis deficitas ir negali būti viršyta didžiausia leistina valdžios sektoriaus išlaidų didėjimo riba, ir į tai, kad fiskalinę drausmę reglamentuojančių nuostatų nesilaikymas keltų riziką ilgalaikiam valdžios sektoriaus finansų ir ekonomikos augimo tvarumui;
įvertindamas tai, kad Lietuva 2016 metais nenukrypo nuo 2015 metais pasiekto vidutinio laikotarpio tikslo (1 procento nuo bendrojo vidaus produkto (BVP) valdžios sektoriaus struktūrinio deficito, o 2017 metais bei likusiais vidutinio laikotarpio metais numatoma nuo jo nenukrypti;
įvertindamas tai, kad 2018 metais bus tęsiama 2017 metais pradėta įgyvendinti struktūrinė darbo rinkos ir socialinės apsaugos reforma (socialinis modelis), kurios kaštai vidutiniu laikotarpiu didins valdžios sektoriaus išlaidas;
įvertindamas naujas mokestines priemones, didinančias mažiausiai uždirbančių valstybės gyventojų gaunamas pajamas ir skatinančias verslą;
atsižvelgdamas į Lietuvos ekonominės raidos tendencijas, projektuojamas vidutiniam laikotarpiui, į šilimo požymių turinčią ekonomikos ciklo fazę, kai būtina vykdyti visuminės paklausos neskatinančią fiskalinę politiką ir iš ciklinio pobūdžio pajamų formuoti valdžios sektoriaus perteklių;
atsižvelgdamas į valstybės išorinės ekonominės aplinkos neapibrėžtumą, kintančią geopolitinę ir saugumo padėtį Europoje ir į tai, kad tokiomis aplinkybėmis neigiama rizika dėl šalies ekonominės raidos scenarijaus išlieka, į poreikį vykdyti narystės NATO ir kitose tarptautinėse organizacijose įsipareigojimus;
įvertindamas tai, kad pagal šio įstatymo, taip pat įstatymų, reglamentuojančių Valstybinio socialinio draudimo fondo ir Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetų finansinius rodiklius, rengimo metu turimus duomenis formuojami valdžios sektoriaus finansų rodikliai 2018 metais atitinka nacionaliniais ir Europos Sąjungos teisės aktais nustatytas fiskalinės drausmės taisykles,
p r i i m a šį įstatymą.
1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2018 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas
Šiuo įstatymu patvirtinamas Lietuvos Respublikos 2018 metų valstybės biudžetas – 9 071 138 tūkst. eurų pajamų (įskaitant 2 303 876 tūkst. eurų Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų), 9 560 309 tūkst. eurų asignavimų (įskaitant 2 101 231 tūkst. eurų Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų) išlaidoms ir turtui įsigyti (kartu su Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis asignavimai viršija pajamas 489 171 tūkst. eurų) (1, 2, 3 ir 4 priedai).
2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2018 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai ir jų rengimas
1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2018 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:
1) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į konsoliduotus valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus, – 82,82 procento, kurią sudaro pastovioji dalis – 78,45 procento, kintamoji dalis – 4,37 procento;
2) kiekvienos savivaldybės biudžetui skiriama gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais) (7 priedas), pagal kurią Valstybinė mokesčių inspekcija faktiškai įplaukusias lėšas iš gyventojų pajamų mokesčio perveda savivaldybei;
3) gyventojų pajamų mokesčio dalys (procentais), reikalingos prognozuojamoms pajamoms iš gyventojų pajamų mokesčio apskaičiuoti:
4) valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 781 834 tūkst. eurų (5 priedas);
2. Šiuo įstatymu numatomas savivaldybių biudžetų finansinis rodiklis – prognozuojamos pajamos, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (7 priedas).
3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir specialios tikslinės dotacijos mokymo reikmėms finansuoti naudojimas
1. Specialios tikslinės dotacijos mokymo reikmėms finansuoti lėšos apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintas metodikas:
1) iki 2018 m. rugpjūčio 31 d. – Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodiką (mokinio krepšelio dydis – 1 099 eurai);
4 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams paskirstymas ir pervedimas
1. Šio įstatymo 5 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos specialias tikslines dotacijas, nustatytas šio įstatymo 5 priede:
1) per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos paskirsto savivaldybėms ir apie tai joms praneša;
2. Šio įstatymo 6 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos prognozuojamas valstybės biudžeto specialias tikslines dotacijas, nurodytas šio įstatymo 6 priede, paskirsto savivaldybėms, apie tai joms praneša ir, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda šias dotacijas savivaldybėms. Šio įstatymo 6 priede prognozuojamas valstybės biudžeto specialias tikslines dotacijas ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti Vyriausybė arba šio įstatymo 6 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos paskirsto savivaldybėms ir investicijų projektams, taip pat kitam ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti, apie tai šio įstatymo 6 priede nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos praneša savivaldybėms ir, atsižvelgdamos į faktiškai atliktus darbus, suteiktas paslaugas ir įsigytas prekes, nurodytas valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose, šias dotacijas perveda savivaldybėms.
3. Savivaldybių tarybos arba jų įgalioti savivaldybių administracijų direktoriai, atsižvelgdami į iš valstybės institucijų ir įstaigų gautas dotacijas, įskaitant Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas, atitinkamai patikslina savo patvirtintus biudžetus.
5 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą
1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo ir studijų programos keitimo tvarką reglamentuojančių kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų.
2. Lietuvos Respublikos finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:
6 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą
2018 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 41 procentas Lietuvos statistikos departamento paskelbto užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 321,4 euro už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.
7 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimai bendrajai socialinio draudimo pensijos daliai finansuoti
8 straipsnis. Papildoma pensijų įmoka iš valstybės biudžeto į pensijų fondus
9 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti
10 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai
2018 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:
1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2018 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 322 600 tūkst. eurų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą bent dviejų iš tarptautinių reitingų agentūrų Moody’s, Standard & Poor’s ir Fitch Ratings;
2) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2018 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 76 700 tūkst. eurų;
11 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas
12 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų skolinimosi limitai
2018 metais valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos gali pasirašyti paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, suteikiančius teisę skolintis ne daugiau kaip 33 000 tūkst. eurų. 2018 metais valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų pasiskolintų (išimtų) lėšų pagal 2018 ir ankstesniais metais pasirašytas paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus limitas – 18 000 tūkst. eurų. Švietimo ir mokslo ministerija paskirsto šiame straipsnyje nurodytus skolinimosi limitus valstybinėms aukštosioms mokykloms ir valstybinėms profesinio mokymo įstaigoms savo nustatyta tvarka. Valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos už prisiimtus skolinius įsipareigojimus atsiskaito Švietimo ir mokslo ministerijai jos nustatyta tvarka.
13 straipsnis. Savivaldybių skolos, skolinimosi ir garantijų limitai ir įsiskolinimų padengimas
1. Savivaldybių skolos, skolinimosi ir garantijų limitai:
1) savivaldybės skola (pagal įsipareigojamuosius skolos dokumentus, įskaitant paskolos, finansinės nuomos (lizingo) sutartis, bet neapsiribojant jomis) negali viršyti 60 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 85 procentų) šio įstatymo 7 priede nurodytų prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų;
3) savivaldybės prisiimti įsipareigojimai pagal garantijas dėl savivaldybės kontroliuojamų įmonių prisiimtų, bet dar neįvykdytų įsipareigojimų grąžinti kreditoriams lėšas pagal paskolų sutartis, finansinės nuomos (lizingo) sutartis, kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, įsipareigojimų negali viršyti 10 procentų šio įstatymo 7 priede nurodytų prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų.
2. Į skolos ir skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti ir trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, kai dėl kredito įstaigų veiklos apribojimo ir (arba) jų licencijų atšaukimo savivaldybės negali disponuoti savo lėšomis ir dėl to trūksta apyvartos lėšų.
14 straipsnis. Valstybinio socialinio draudimo fondo susikaupusios skolos perkėlimas į valstybės iždą
1. Nuo 2018 m. sausio 1 d. Valstybinio socialinio draudimo fondo iki 2017 m. gruodžio 31 d. susikaupusi skola perkeliama į valstybės iždą.
2. Nuo 2018 m. sausio 1 d. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos:
15 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą
1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2018–2020 metų programoje numatytas valstybės kapitalo investicijoms skirtas lėšas;
2) paskirstyti Finansų ministerijos vykdomai Finansų politikos formavimo ir įgyvendinimo programai skirtus asignavimus, numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms ir projektams įgyvendinti, pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2018 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir fondams finansuoti;
3) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir fondams valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgiant į programų, projektų ir fondų įgyvendinimo duomenis;
4) perskirstyti pagal sudarytas finansinių priemonių finansavimo sutartis Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuotų ar finansuojamų finansinių priemonių grįžusias ir (arba) grįšiančias lėšas, įvertinus atitinkamo asignavimų valdytojo pateiktą siūlymą dėl grįžusių ir (arba) grįšiančių lėšų panaudojimo ir atsižvelgiant į tai, kad grįžusios ir (arba) grįšiančios lėšos turi būti naudojamos pagal tas pačias arba kitas finansines priemones, vadovaujantis konkrečiais Europos Sąjungos teisės aktų, reglamentuojančių Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimą, nustatytais reikalavimais;
5) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos šio straipsnio 3 dalies 1 punkte nustatytiems tikslams pasiskolintas lėšas;
6) perskirstyti Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijos asignavimus turtui įsigyti, išskyrus asignavimus investicijų projektams, ir juos naudoti išlaidoms, išskyrus darbo užmokestį, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant reikiamas prekes, paslaugas ar darbus pajėgoms, kurios atvyksta dalyvauti tarptautinėse operacijose, tarptautinėse karinėse pratybose ir kituose karinio bendradarbiavimo renginiuose arba vyksta tranzitu per Lietuvos Respublikos teritoriją (toliau – priimančiosios šalies parama);
7) perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo, funkcijų konsolidavimo, funkcijų perdavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;
8) Teisėjų tarybos teikimu ne dažiau kaip du kartus per metus perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 4 priede, tarp teismų, atsižvelgiant į teismų programų įgyvendinimo duomenis;
9) perskirstyti Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų (toliau – veiksmų programos) projektų sugrąžintas į valstybės biudžetą Europos Sąjungos fondų lėšas, kurios, įvertinus Europos Komisijos priimtus sprendimus dėl galutinio likučio išmokėjimo, nemažina iš Europos Komisijos pagal veiksmų programas gautinų Europos Sąjungos fondų lėšų, ir panaudoti jas veiksmų programose numatytoms priemonėms finansuoti.
2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 5 ir 6 prieduose, suteikiama teisė perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, nurodytų šio įstatymo 5 ir 6 prieduose, esant papildomų lėšų poreikiui ar sutaupytoms lėšoms, – dotacijas atitinkamai didinti ar mažinti.
3. Finansų ministerijai suteikiama teisė:
1) skolintis valstybės vardu, kai yra poreikis ir kai dėl to nėra pažeidžiamos šio įstatymo 11 ir 22 straipsnių nuostatos: su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti; priemonėms, finansuojamoms iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, bendrai finansuoti ir su šių priemonių įgyvendinimu susijusioms išlaidoms apmokėti; nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą; nenumatytoms išlaidoms dėl einamaisiais biudžetiniais metais paskelbto referendumo ir (arba) pirmalaikių, naujų ar pakartotinių rinkimų; nenumatytoms išlaidoms, susijusioms su užsienio valstybių svarbių asmenų vizitais Lietuvoje; Lietuvos Respublikos įsipareigojimams, susijusiems su Europos Sąjungos politikos įgyvendinimu, vykdyti, įskaitant rezervinių lėšų sukaupimą ir (arba) paskolinimą, kaip tai numatyta Europos Sąjungos teisės aktuose, Europos Sąjungos institucijų ar organizacijų sprendimuose ir (arba) su tuo susijusiose sutartyse ar susitarimuose; Europos Sąjungos teisės aktais numatytai nacionalinei paramai žemės ūkio subjektams; valstybės paramai teikti įgyvendinant daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektus; išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant, bet neapsiribojant, teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimą, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimą ir atstovavimą Lietuvos Respublikai (Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Vyriausybės) interesų gynimu, apmokėti; arbitražų ar teismų sprendimams, kuriais priteistos sumos iš Lietuvos valstybės, vykdyti; kredito unijų sistemos struktūrinei reformai įgyvendinti, kad centrinės kredito unijos, remdamosi konsoliduota būkle, vykdytų centrinių kredito unijų veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytus nuosavų lėšų (kapitalo) reikalavimus;
2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti, užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;
3) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
4) kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų;
5) perimti nuo 2018 m. sausio 1 d. iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, kaip skolininkės, pareigas ir teises pagal paskolų sutartis, sudarytas su kredito įstaigomis iki 2017 m. gruodžio 31 d.;
6) pasirašyti dokumentus su Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, reikalingus Valstybinio socialinio draudimo fondo iki 2017 m. gruodžio 31 d. susikaupusiai skolai perkelti į valstybės iždą;
7) pervesti Vilniaus miesto savivaldybei Finansų ministerijos asignavimuose numatytus 18 600 tūkst. eurų vykdant Vilniaus apygardos administracinio teismo 2016 m. rugsėjo 7 d. nutartį;
8) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių.
4. Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2018 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir profesinių studijų programas, studijų ir kitoms išlaidoms;
2) Vyriausybės nustatyta tvarka paskirstyti savivaldybėms Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas mokinių, kurie mokosi pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, mokymo reikmėms tenkinti ir perskirstyti specialią tikslinę dotaciją mokymo reikmėms finansuoti tarp savivaldybių, taip pat tarp savivaldybių ir Švietimo ir mokslo ministerijos ir atvirkščiai;
3) paskirstyti pagal savivaldybes ir valstybines mokyklas, teikiančias bendrojo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir profesinio ugdymo programas, Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas išlaidoms, susijusioms su valstybinių ir savivaldybių mokyklų bendrojo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir profesinio ugdymo mokytojų, auklėtojų, priešmokyklinio ugdymo pedagogų skaičiaus optimizavimu, apmokėti;
4) paskirstyti neformaliajam vaikų švietimui skirtas lėšas savivaldybėms, kurias savivaldybės perskirsto neformaliojo vaikų švietimo teikėjams, išskyrus atvejus, kai neformaliojo vaikų švietimo teikėja yra mokykla, teikianti bendrąjį ugdymą;
5) paskirstyti pagal savivaldybes ir valstybines mokyklas, teikiančias bendrojo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir profesinio ugdymo programas, Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo sąlygoms gerinti;
6) paskirstyti pagal savivaldybes Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorių pareigybėms išlaikyti;
7) paskirstyti pagal valstybines mokslo ir studijų institucijas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas šių institucijų tinklo optimizavimui įgyvendinti ir kitoms priemonėms, susijusioms su mokslo ir studijų kokybės, dėstytojų, mokslo darbuotojų ir kitų tyrėjų darbo apmokėjimo sąlygų gerinimu.
5. Krašto apsaugos ministerijai, suderinus su Finansų ministerija, suteikiama teisė:
1) perskirstyti asignavimus išlaidoms ir juos naudoti turtui įsigyti ir investicijų projektams, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant priimančiosios šalies paramą;
2) perskirstyti asignavimus turtui įsigyti ir juos naudoti investicijų projektams, taip pat perskirstyti asignavimus investicijų projektams ir juos naudoti turtui įsigyti, jeigu tai būtina nacionaliniam saugumui užtikrinti ar tarptautiniams įsipareigojimams vykdyti teikiant priimančiosios šalies paramą;
3) naudoti paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2017 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
4) naudoti 2017 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos bei karinių atsargų įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti;
6. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai suteikiama teisė įgalioti Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.
7. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai suteikiama teisė:
1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;
2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos vykdyti pagal 2007–2013 metų Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“ ir pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą;
3) skirti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų 50 000 tūkst. eurų programai „Valstybinės reikšmės žvyrkelių asfaltavimo kelių atkarpoms, jungiančioms asfaltuotus kelių ruožus“, 27 129 tūkst. eurų transeuropinio tinklo kelio E67 („Via Baltica“) plėtrai ir 10 000 tūkst. eurų valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė rekonstravimui ir estakados šio kelio užliejamajame ruože naujos statybos techninio darbo projekto parengimui, projekto vykdymo priežiūrai ir darbų atlikimui finansuoti, netaikant Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 4 ir 5 dalyse nustatytų procentinių dydžių.
8. Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai, Švietimo ir mokslo ministerijai ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio subjektams užsienio lietuvių, jų bendruomenių, organizacijų ir įstaigų kultūros, švietimo veiklai finansuoti ir infrastruktūrai gerinti, tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, bendruomeniškumui stiprinti, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą, įsitraukimo į Lietuvos politinį, visuomeninį, ekonominį, kultūrinį gyvenimą ir kitai veiklai finansuoti iš Kultūros ministerijos, Švietimo ir mokslo ministerijos ir Užsienio reikalų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
9. Lietuvos Respublikos ūkio ministerijai suteikiama teisė skirti lėšas investuotojams, vykdant įsipareigojimus, nustatytus investicijų sutartyse, sudarytose vadovaujantis Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo 13 straipsnio 1 dalies 6 punktu, iš Ūkio ministerijos asignavimuose tam tikslui numatytų lėšų.
10. Užsienio reikalų ministerijai, suderinus su Finansų ministerija, suteikiama teisė naudoti paliekamus vieno mėnesio išlaidų dydžio pereinamuosius 2017 metų lėšų likučius, esančius Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių, konsulinių įstaigų, atstovybių prie tarptautinių organizacijų, specialiųjų misijų sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.
16 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus naudoti biudžeto lėšas
1. Susisiekimo ministerija AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo nuostoliams padengti gali naudoti lėšų sumą, kuri neviršija 2018 metais AB „Lietuvos geležinkeliai“ į valstybės biudžetą įmokėtos dividendų sumos.
2. Aplinkos ministerija 2018 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos gali naudoti 2018 metais ir (arba) ankstesniais metais į valstybės biudžetą įmokėtų lėšų bendrą sumą, kuri negali viršyti 2018 metais į valstybės biudžetą įmokėtų programos pajamų sumos. Lėšas, viršijančias nurodytą leistiną mokėjimams sumą, Aplinkos ministerija gali naudoti papildomai suderinusi su Finansų ministerija ir kai dėl to nėra pažeidžiamos šio įstatymo 11 ir 22 straipsnių nuostatos.
17 straipsnis. Valstybės investicijų 2018–2020 metų programos patvirtinimas
18 straipsnis. Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
19 straipsnis. Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
20 straipsnis. Garantinio fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
21 straipsnis. Ilgalaikio darbo išmokų fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
22 straipsnis. Vidutinio laikotarpio valdžios sektoriaus balanso rodiklio užduotys
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
1 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2018 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO PAJAMOS
|
|
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
2 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2018 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI
Tūkst. Eur |
|||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų |
|||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||
I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
5 406 |
5 162 |
2 731 |
244 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
30 550 |
29 542 |
17 477 |
1 008 |
|
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija |
7 907 |
7 907 |
694 |
0 |
|
iš jų: asignavimai politinėms partijoms |
5 502 |
5 502 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga |
1 116 |
1 108 |
754 |
8 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
9 180 |
9 025 |
6 190 |
155 |
|
Valstybinė lietuvių kalbos komisija |
867 |
797 |
244 |
70 |
|
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
2 279 |
2 152 |
1 268 |
127 |
|
Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba |
189 |
189 |
116 |
0 |
|
Vyriausioji tarnybinės etikos komisija |
648 |
648 |
453 |
0 |
|
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba |
358 |
358 |
239 |
0 |
|
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
724 |
700 |
464 |
24 |
|
Nacionalinė sveikatos taryba |
60 |
60 |
45 |
0 |
|
Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga |
504 |
504 |
329 |
0 |
|
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
402 |
402 |
272 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija |
276 |
266 |
187 |
10 |
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
14 108 |
13 946 |
4 746 |
162 |
|
iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą |
3 620 |
3 620 |
0 |
0 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
3 050 |
2 996 |
1 700 |
54 |
|
Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija |
1 882 |
1 871 |
1 251 |
11 |
|
Etninės kultūros globos taryba |
213 |
213 |
126 |
0 |
|
Viešųjų pirkimų tarnyba |
3 158 |
2 950 |
1 412 |
208 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
38 491 |
32 351 |
15 217 |
6 140 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
10 280 |
9 734 |
6 604 |
546 |
|
II. MINISTERIJOS |
|||||
Aplinkos ministerija |
276 432 |
275 028 |
30 518 |
1 404 |
|
Energetikos ministerija |
162 049 |
162 014 |
2 961 |
35 |
|
Finansų ministerija |
1 315 503 |
1 238 040 |
73 556 |
77 463 |
|
iš jų: |
|||||
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
95 686 |
95 686 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas |
1 448 |
1 448 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos įnašas į Europos stabilumo mechanizmą |
65 440 |
0 |
0 |
65 440 |
|
Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms |
1 201 |
1 201 |
0 |
0 |
|
Krašto apsaugos ministerija |
873 025 |
495 825 |
183 669 |
377 200 |
|
Kultūros ministerija |
168 268 |
161 779 |
32 909 |
6 489 |
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
1 432 986 |
1 429 168 |
63 947 |
3 818 |
|
Susisiekimo ministerija |
776 104 |
571 778 |
15 032 |
204 326 |
|
Sveikatos apsaugos ministerija |
691 252 |
672 769 |
36 384 |
18 483 |
|
Švietimo ir mokslo ministerija |
1 056 528 |
1 047 497 |
102 066 |
9 031 |
|
Teisingumo ministerija |
93 951 |
88 742 |
48 801 |
5 209 |
|
Ūkio ministerija |
214 017 |
212 613 |
12 503 |
1 404 |
|
Užsienio reikalų ministerija |
83 981 |
79 632 |
17 225 |
4 349 |
|
Vidaus reikalų ministerija |
445 127 |
428 503 |
128 420 |
16 624 |
|
Žemės ūkio ministerija |
1 053 828 |
1 049 902 |
33 478 |
3 926 |
|
III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos statistikos departamentas |
9 261 |
8 390 |
5 426 |
871 |
|
KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
6 084 |
6 079 |
4 015 |
5 |
|
Lietuvos nacionalinis muziejus |
5 151 |
4 072 |
2 603 |
1 079 |
|
Lietuvos dailės muziejus |
5 483 |
5 443 |
3 365 |
40 |
|
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
5 812 |
2 469 |
1 570 |
3 343 |
|
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
12 238 |
10 038 |
6 005 |
2 200 |
|
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
4 414 |
2 823 |
1 772 |
1 591 |
|
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
1 980 |
1 980 |
1 291 |
0 |
|
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
4 763 |
4 713 |
2 770 |
50 |
|
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
11 575 |
2 848 |
1 450 |
8 727 |
|
Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas |
2 741 |
2 741 |
81 |
0 |
|
Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“ |
38 841 |
31 941 |
8 400 |
6 900 |
|
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
9 353 |
7 978 |
4 080 |
1 375 |
|
Tautinių mažumų departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
978 |
978 |
217 |
0 |
|
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
750 |
750 |
523 |
0 |
|
ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
35 622 |
31 771 |
3 144 |
3 851 |
|
TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija |
1 111 |
1 107 |
531 |
4 |
|
VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybės tarnybos departamentas |
1 259 |
1 254 |
767 |
5 |
|
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
227 918 |
220 465 |
137 833 |
7 453 |
|
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
28 475 |
28 068 |
14 057 |
407 |
|
IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
2 132 |
2 132 |
1 474 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
31 520 |
31 125 |
22 314 |
395 |
|
Nacionalinė teismų administracija |
8 551 |
6 161 |
1 143 |
2 390 |
|
Teismai |
74 095 |
74 040 |
52 741 |
55 |
|
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
2 540 |
2 314 |
1 204 |
226 |
|
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
140 |
140 |
68 |
0 |
|
Lietuvos administracinių ginčų komisija |
1 494 |
1 494 |
944 |
0 |
|
Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
476 |
466 |
307 |
10 |
|
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
8 430 |
5 868 |
3 311 |
2 562 |
|
V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI) |
|||||
Vilniaus universitetas |
54 521 |
54 321 |
0 |
200 |
|
iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti |
2 590 |
2 390 |
0 |
200 |
|
Vytauto Didžiojo universitetas |
10 816 |
10 816 |
0 |
0 |
|
Kauno technologijos universitetas |
28 679 |
28 338 |
0 |
341 |
|
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
21 229 |
21 029 |
0 |
200 |
|
Klaipėdos universitetas |
6 532 |
6 532 |
0 |
0 |
|
Aleksandro Stulginskio universitetas |
6 197 |
5 897 |
0 |
300 |
|
Mykolo Romerio universitetas |
5 304 |
5 084 |
0 |
220 |
|
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
25 184 |
24 784 |
0 |
400 |
|
Vilniaus dailės akademija |
6 467 |
6 167 |
0 |
300 |
|
Lietuvos edukologijos universitetas |
4 853 |
4 853 |
0 |
0 |
|
Lietuvos sporto universitetas |
2 609 |
2 609 |
0 |
0 |
|
Šiaulių universitetas |
3 206 |
3 206 |
0 |
0 |
|
Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
5 672 |
5 672 |
0 |
0 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
3 702 |
3 672 |
2 414 |
30 |
|
Nacionalinis vėžio institutas |
3 775 |
1 034 |
567 |
2 741 |
|
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
884 |
884 |
611 |
0 |
|
Lietuvos istorijos institutas |
1 620 |
1 620 |
1 113 |
0 |
|
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
1 213 |
1 213 |
832 |
0 |
|
Lietuvių kalbos institutas |
1 078 |
1 078 |
755 |
0 |
|
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
491 |
481 |
332 |
10 |
|
Lietuvos teisės institutas |
386 |
386 |
282 |
0 |
|
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
655 |
655 |
434 |
0 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
1 215 |
1 205 |
792 |
10 |
|
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
7 544 |
6 884 |
4 042 |
660 |
|
Gamtos tyrimų centras |
4 321 |
4 271 |
2 559 |
50 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
10 966 |
10 866 |
4 984 |
100 |
|
Lietuvos mokslų akademija |
4 099 |
2 895 |
1 840 |
1 204 |
|
Lietuvos mokslo taryba |
18 913 |
18 908 |
1 395 |
5 |
|
Kauno kunigų seminarija |
133 |
133 |
0 |
0 |
|
Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija |
46 |
46 |
0 |
0 |
|
Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija |
113 |
113 |
0 |
0 |
|
IŠ VISO: |
9 560 309 |
8 771 471 |
1 150 346 |
788 838 |
|
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
3 priedas
2018 METŲ BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMŲ ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, VALSTYBĖS BIUDŽETO PAJAMŲ IŠ MOKESČIŲ DALIS IR KITOS LĖŠOS, ĮSTATYMAIS, NUTARIMAIS IR KITAIS TEISĖS AKTAIS SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
Tūkst. Eur |
||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų |
||
valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos |
|||
iš viso |
iš jų: pagal įstatymus, nutarimus ir kitus teisės aktus |
|||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
2 |
2 |
||
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
90 |
90 |
||
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
100 |
100 |
||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
724 |
724 |
724 |
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
12 |
12 |
||
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
3 050 |
3 050 |
3 050 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
35 |
35 |
||
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
5 |
5 |
||
Aplinkos ministerija |
54 484 |
52 500 |
1 984 |
|
Energetikos ministerija |
200 |
200 |
||
Finansų ministerija |
98 570 |
95 686 |
2 884 |
|
Krašto apsaugos ministerija |
403 |
403 |
||
Kultūros ministerija |
26 865 |
17 109 |
9 756 |
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
23 655 |
2 375 |
21 280 |
|
Susisiekimo ministerija |
442 750 |
440 625 |
2 125 |
|
Sveikatos apsaugos ministerija |
6 990 |
2 691 |
4 299 |
|
Švietimo ir mokslo ministerija |
9 189 |
9 189 |
||
Teisingumo ministerija |
1 915 |
250 |
1 665 |
|
Ūkio ministerija |
1 636 |
1 071 |
565 |
|
Užsienio reikalų ministerija |
14 |
14 |
||
Vidaus reikalų ministerija |
7 853 |
7 853 |
||
Žemės ūkio ministerija |
872 |
89 |
783 |
|
Lietuvos statistikos departamentas |
20 |
20 |
||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
178 |
178 |
||
Lietuvos nacionalinis muziejus |
300 |
300 |
||
Lietuvos dailės muziejus |
330 |
330 |
||
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
72 |
72 |
||
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
1 600 |
1 600 |
||
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
463 |
463 |
||
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
521 |
521 |
||
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
600 |
600 |
||
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
280 |
280 |
||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
524 |
524 |
||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
9 054 |
6 619 |
2 435 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
2 |
2 |
||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
343 |
343 |
||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
2 500 |
2 500 |
||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
6 |
6 |
||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
22 |
22 |
||
Nacionalinė teismų administracija |
31 |
31 |
||
Teismai |
83 |
83 |
||
iš jų: |
||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
5 |
5 |
||
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Lietuvos apeliacinis teismas |
13 |
13 |
||
Vilniaus apygardos teismas |
3 |
3 |
||
Kauno apygardos teismas |
1 |
1 |
||
Klaipėdos apygardos teismas |
7 |
7 |
||
Šiaulių apygardos teismas |
1 |
1 |
||
Panevėžio apygardos teismas |
1 |
1 |
||
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
7 |
7 |
||
Kauno apylinkės teismas |
8 |
8 |
||
Klaipėdos apylinkės teismas |
3 |
3 |
||
Šiaulių apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Panevėžio apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Alytaus apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Marijampolės apylinkės teismas |
3 |
3 |
||
Tauragės apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Telšių apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Utenos apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Vilniaus regiono apylinkės teismas |
4 |
4 |
||
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
15 |
15 |
||
Regionų apygardos administracinis teismas |
2 |
2 |
||
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
200 |
200 |
||
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
7 171 |
7 171 |
7 164 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
1 150 |
1 150 |
||
Nacionalinis vėžio institutas |
390 |
390 |
||
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
15 |
15 |
||
Lietuvos istorijos institutas |
23 |
23 |
||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
30 |
30 |
||
Lietuvių kalbos institutas |
29 |
29 |
||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
43 |
43 |
||
Lietuvos teisės institutas |
15 |
15 |
||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
29 |
29 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
200 |
200 |
||
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
3 849 |
3 849 |
||
Gamtos tyrimų centras |
800 |
800 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
4 000 |
4 000 |
||
Lietuvos mokslų akademija |
29 |
29 |
||
Lietuvos mokslo taryba |
5 |
5 |
||
IŠ VISO |
714 321 |
619 015 |
95 306 |
10 938 |
|
|
|
|
|
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
4 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2018 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS
Tūkst. Eur
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų |
||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
|||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
|||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
4 379 |
4 376 |
3 212 |
3 |
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
2 434 |
2 432 |
1 764 |
2 |
Lietuvos apeliacinis teismas |
3 798 |
3 796 |
2 782 |
2 |
Vilniaus apygardos teismas |
5 399 |
5 393 |
3 944 |
6 |
Kauno apygardos teismas |
4 058 |
4 056 |
2 938 |
2 |
Klaipėdos apygardos teismas |
2 524 |
2 516 |
1 851 |
8 |
Šiaulių apygardos teismas |
1 997 |
1 996 |
1 462 |
1 |
Panevėžio apygardos teismas |
1 820 |
1 819 |
1 337 |
1 |
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
8 215 |
8 212 |
5 803 |
3 |
Kauno apylinkės teismas |
7 077 |
7 074 |
5 014 |
3 |
Klaipėdos apylinkės teismas |
3 390 |
3 385 |
2 425 |
5 |
Šiaulių apylinkės teismas |
4 557 |
4 555 |
3 022 |
2 |
Panevėžio apylinkės teismas |
3 489 |
3 487 |
2 460 |
2 |
Alytaus apylinkės teismas |
2 674 |
2 673 |
1 869 |
1 |
Marijampolės apylinkės teismas |
2 409 |
2 408 |
1 693 |
1 |
Plungės apylinkės teismas |
1 562 |
1 561 |
1 096 |
1 |
Tauragės apylinkės teismas |
1 715 |
1 714 |
1 211 |
1 |
Telšių apylinkės teismas |
1 640 |
1 639 |
1 166 |
1 |
Utenos apylinkės teismas |
2 477 |
2 476 |
1 757 |
1 |
Vilniaus regiono apylinkės teismas |
3 600 |
3 598 |
2 407 |
2 |
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
2 392 |
2 386 |
1 743 |
6 |
Regionų apygardos administracinis teismas |
2 489 |
2 488 |
1 785 |
1 |
IŠ VISO |
74 095 |
74 040 |
52 741 |
55 |
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
5 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2018 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
Tūkst. Eur |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
duomenims į Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos pagalbos registrą teikti |
35 |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
59 |
|
iš jų: |
||
piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti |
30 |
|
valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti |
29 |
|
Lietuvos Respublikos
krašto apsaugos ministerija |
dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją, demobilizaciją, priimančiosios šalies paramą |
564 |
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei |
556 |
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
90 124 |
|
iš jų: |
||
socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti |
14 763 |
|
būsto nuomos mokesčio daliai kompensuoti |
802 |
|
socialinei paramai mokiniams |
22 147 |
|
socialinėms paslaugoms |
37 515 |
|
vaikų ir jaunimo teisių apsaugai |
4 334 |
|
savivaldybių patvirtintoms užimtumo didinimo programoms įgyvendinti |
7 760 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
2 803 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
10 666 |
|
iš jų: |
||
visuomenės sveikatos priežiūros funkcijoms vykdyti |
10 425 |
|
neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimui užtikrinti |
241 |
|
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
630 619 |
|
iš jų: |
||
mokymo reikmėms finansuoti |
610 698 |
|
savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
19 921 |
|
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
3 214 |
|
iš jų: |
||
civilinės būklės aktams registruoti |
1 976 |
|
valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti |
533 |
|
Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrui teikti |
47 |
|
gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti |
658 |
|
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
|
24 426 |
|
iš jų: |
|
|
civilinei saugai |
1 413 |
|
priešgaisrinei saugai |
23 013 |
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
20 085 |
|
iš jų: |
||
savivaldybėms priskirtos valstybinės žemės ir kito valstybės turto valdymui, naudojimui ir disponavimui juo patikėjimo teise užtikrinti |
109 |
|
žemės ūkio funkcijoms atlikti |
8 285 |
|
valstybei nuosavybės teise priklausančių melioracijos ir hidrotechnikos statinių valdymui ir naudojimui patikėjimo teise užtikrinti |
11 491 |
|
|
savivaldybėms priskirtiems geodezijos ir kartografijos darbams (savivaldybių erdvinių duomenų rinkiniams tvarkyti) organizuoti ir vykdyti |
200 |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti |
1 486 |
IŠ VISO |
|
781 834 |
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
6 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2018 METŲ PROGNOZUOJAMOS VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOS TIKSLINĖS DOTACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS
Tūkst. Eur |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
2 865 |
|
iš jų: |
||
atliekų tvarkymo sistemos infrastruktūros plėtrai |
1 115 |
|
miestų miškų priežiūros, apsaugos ir tvarkymo darbams vykdyti |
100 |
|
|
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
1 650 |
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
9 317 |
|
iš jų: |
||
piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus, ūkinės-komercinės paskirties pastatus ir jų priklausinius atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti |
2 317 |
|
pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą įgyvendinamų Europos socialinio fondo projektų nuosavam indėliui užtikrinti |
700 |
|
|
pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą įgyvendinamų infrastruktūros projektų nuosavam indėliui užtikrinti |
6 300 |
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
10 959 |
|
|
iš jų: |
|
|
Vilniaus miesto savivaldybei – kovotojų už Lietuvos laisvę atminimo įamžinimo memorialui Lukiškių aikštėje pastatyti |
500 |
|
Vilniaus miesto savivaldybei – Vingio parko estradai sutvarkyti |
242 |
|
Trakų rajono savivaldybei – pastatų, į kuriuos turi būti perkelti Užutrakio buvusio dvaro ansamblio teritorijoje esančiuose pastatuose įsikūrę gyventojai, statybos darbams |
178 |
|
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
10 039 |
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
313 |
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
iš jų: |
104 128 |
|
savivaldybėms vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, taisyti (rekonstruoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti |
103 928 |
iš jų: |
||
einamiesiems tikslams finansuoti |
42 513 |
|
|
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
61 415 |
viešajai įstaigai „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ siaurojo geležinkelio, kultūros paveldo objekto, priežiūrai užtikrinti |
200 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
iš jų: |
1 600 |
|
Varėnos rajono savivaldybei – netinkamam naudoti turtui griauti |
50 |
|
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
1 550 |
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
15 875 |
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija |
infrastruktūros, skirtos investicijoms pritraukti, plėtrai savivaldybėse |
2 830 |
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
|
2 939 |
|
iš jų: |
|
|
privalomųjų biologinio saugumo priemonių neversliniuose kiaulininkystės ūkiuose taikymo įvertinimo ir sklaidos apie afrikinį kiaulių marą organizavimo išlaidoms |
59 |
|
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
2 880 |
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
9 971 |
IŠ VISO: |
160 797 |
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
7 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2018 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS SKIRIAMOS GYVENTOJŲ PAJAMŲ MOKESČIO DALYS (PROCENTAIS)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tūkst. Eur |
||||
Savivaldybės pavadinimas |
Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius |
iš jų |
|
|||||||||||||
gyventojų pajamų mokestis |
iš jo naudojamos sumos kintamajai gyventojų pajamų mokesčio daliai (procentais) apskaičiuoti |
|||||||||||||||
finansiniams ištekliams papildyti |
Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymui nuosekliai įgyvendinti |
minimaliajai mėnesinei algai padidinti |
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
valstybės tarnautojams |
piniginei socialinei paramai skaičiuoti ir mokėti |
nevalstybinės katalikiškosios Panevėžio Kazimiero Paltaroko gimnazijos ūkio lėšoms finansuoti |
pareiginės algos (atlyginimo) baziniam dydžiui padidinti |
savivaldybių biudžetų prognozuojamų pajamų mažėjimui kompensuoti |
Gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais) |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Vilniaus miesto |
341 282 |
289 218 |
|
2 635 |
1 350 |
1 543 |
427 |
|
|
1 074 |
|
19,220 |
||||
Alytaus miesto |
32 310 |
30 534 |
2 904 |
209 |
114 |
873 |
25 |
|
|
178 |
|
2,029 |
||||
Birštono |
5 260 |
5 133 |
2 630 |
81 |
33 |
|
9 |
|
|
43 |
|
0,341 |
||||
Druskininkų |
11 574 |
10 676 |
441 |
148 |
64 |
|
9 |
|
|
66 |
|
0,709 |
||||
Kauno miesto |
180 834 |
159 784 |
|
1 621 |
636 |
|
307 |
|
|
958 |
|
10,618 |
||||
Klaipėdos miesto |
99 418 |
88 201 |
|
987 |
466 |
921 |
100 |
|
|
496 |
|
5,861 |
||||
Marijampolės |
29 476 |
26 594 |
|
371 |
199 |
475 |
25 |
|
|
167 |
|
1,767 |
||||
Neringos |
6 170 |
5 641 |
|
59 |
13 |
|
16 |
|
|
42 |
50 |
0,375 |
||||
Palangos miesto |
13 217 |
10 154 |
355 |
170 |
94 |
|
33 |
|
|
84 |
|
0,675 |
||||
Panevėžio miesto |
52 503 |
47 216 |
|
660 |
351 |
|
43 |
|
-270 |
288 |
|
3,138 |
||||
Šiaulių miesto |
61 128 |
56 065 |
|
631 |
299 |
751 |
101 |
|
|
297 |
|
3,726 |
||||
Visagino |
15 087 |
14 916 |
2 437 |
220 |
141 |
|
29 |
|
|
86 |
|
0,991 |
||||
Akmenės rajono |
13 354 |
12 692 |
4 207 |
186 |
60 |
|
13 |
-1 508 |
|
88 |
|
0,844 |
||||
Alytaus rajono |
13 376 |
12 900 |
282 |
141 |
53 |
|
40 |
|
|
49 |
|
0,857 |
||||
Anykščių rajono |
15 181 |
14 436 |
1 970 |
191 |
75 |
|
13 |
|
|
94 |
|
0,959 |
||||
Biržų rajono |
13 627 |
12 767 |
157 |
193 |
136 |
|
27 |
|
|
82 |
|
0,849 |
||||
Ignalinos rajono |
10 040 |
9 592 |
1 208 |
157 |
70 |
|
7 |
|
|
67 |
|
0,637 |
||||
Jonavos rajono |
25 204 |
24 349 |
2 571 |
257 |
151 |
|
17 |
|
|
125 |
|
1,618 |
||||
Joniškio rajono |
13 001 |
11 795 |
883 |
170 |
87 |
|
12 |
|
|
75 |
|
0,784 |
||||
Jurbarko rajono |
14 622 |
13 904 |
712 |
186 |
142 |
|
13 |
|
|
80 |
|
0,924 |
||||
Kaišiadorių rajono |
16 644 |
14 625 |
511 |
207 |
98 |
|
48 |
|
|
95 |
|
0,972 |
||||
Kauno rajono |
45 582 |
43 301 |
|
455 |
259 |
|
32 |
|
|
198 |
|
2,877 |
||||
Kėdainių rajono |
25 321 |
23 508 |
|
357 |
216 |
|
17 |
|
|
143 |
|
1,562 |
||||
Kelmės rajono |
16 343 |
15 794 |
2 074 |
195 |
87 |
|
24 |
|
|
108 |
|
1,050 |
||||
Klaipėdos rajono |
27 781 |
25 551 |
|
382 |
183 |
|
44 |
|
|
172 |
|
1,698 |
||||
Kretingos rajono |
19 156 |
17 837 |
|
239 |
115 |
|
28 |
|
|
111 |
|
1,185 |
||||
Kupiškio rajono |
9 851 |
9 296 |
642 |
131 |
70 |
|
1 |
|
|
61 |
|
0,618 |
||||
Lazdijų rajono |
11 155 |
10 749 |
1 062 |
101 |
84 |
|
12 |
|
|
47 |
|
0,714 |
||||
Mažeikių rajono |
29 953 |
28 115 |
709 |
458 |
253 |
|
71 |
|
|
204 |
|
1,868 |
||||
Molėtų rajono |
10 093 |
9 715 |
427 |
140 |
64 |
|
15 |
|
|
65 |
|
0,646 |
||||
Pakruojo rajono |
11 746 |
10 612 |
635 |
187 |
112 |
|
12 |
|
|
71 |
|
0,705 |
||||
Panevėžio rajono |
18 871 |
18 032 |
150 |
293 |
162 |
|
16 |
-265 |
|
114 |
|
1,198 |
||||
Pasvalio rajono |
13 899 |
12 778 |
440 |
217 |
95 |
|
13 |
|
|
86 |
|
0,849 |
||||
Plungės rajono |
17 760 |
16 840 |
|
234 |
109 |
|
14 |
|
|
120 |
|
1,119 |
||||
Prienų rajono |
13 730 |
12 951 |
256 |
196 |
77 |
|
21 |
|
|
94 |
|
0,861 |
||||
Radviliškio rajono |
20 282 |
19 113 |
1 935 |
314 |
165 |
|
17 |
-613 |
|
112 |
|
1,270 |
||||
Raseinių rajono |
17 003 |
15 998 |
1 112 |
178 |
87 |
|
41 |
-756 |
|
91 |
|
1,063 |
||||
Rokiškio rajono |
16 498 |
15 643 |
638 |
259 |
145 |
|
21 |
|
|
106 |
|
1,040 |
||||
Skuodo rajono |
9 994 |
9 481 |
714 |
120 |
64 |
|
13 |
|
|
61 |
|
0,630 |
||||
Šakių rajono |
15 251 |
14 116 |
|
256 |
144 |
|
16 |
|
|
94 |
|
0,938 |
||||
Šalčininkų rajono |
16 927 |
16 406 |
952 |
264 |
205 |
|
23 |
|
|
83 |
|
1,090 |
||||
Šiaulių rajono |
20 687 |
19 519 |
|
266 |
203 |
|
32 |
|
|
107 |
|
1,297 |
||||
Šilalės rajono |
13 092 |
12 608 |
1 055 |
207 |
131 |
|
11 |
-291 |
|
73 |
|
0,838 |
||||
Šilutės rajono |
21 210 |
20 455 |
|
268 |
179 |
|
64 |
|
|
112 |
|
1,359 |
||||
Širvintų rajono |
8 426 |
7 944 |
|
123 |
77 |
|
12 |
|
|
53 |
|
0,528 |
||||
Švenčionių rajono |
12 970 |
12 043 |
|
162 |
64 |
|
31 |
|
|
72 |
|
0,800 |
||||
Tauragės rajono |
20 414 |
19 136 |
|
238 |
104 |
|
48 |
|
|
106 |
|
1,272 |
||||
Telšių rajono |
21 938 |
21 221 |
559 |
290 |
171 |
|
28 |
|
|
127 |
|
1,410 |
||||
Trakų rajono |
18 079 |
16 976 |
|
251 |
112 |
|
19 |
|
|
91 |
|
1,128 |
||||
Ukmergės rajono |
19 075 |
17 751 |
754 |
234 |
149 |
|
16 |
|
|
106 |
|
1,180 |
||||
Utenos rajono |
19 828 |
18 635 |
337 |
314 |
142 |
|
16 |
|
|
133 |
|
1,238 |
||||
Varėnos rajono |
12 784 |
12 390 |
924 |
169 |
90 |
|
15 |
|
|
89 |
|
0,823 |
||||
Vilkaviškio rajono |
19 989 |
18 973 |
1 082 |
251 |
122 |
53 |
29 |
|
|
111 |
|
1,261 |
||||
Vilniaus rajono |
50 447 |
46 892 |
|
621 |
418 |
|
49 |
|
|
193 |
|
3,116 |
||||
Zarasų rajono |
10 314 |
9 957 |
1 510 |
118 |
67 |
|
11 |
|
|
62 |
|
0,662 |
||||
Elektrėnų |
14 919 |
13 431 |
|
194 |
90 |
|
24 |
|
|
88 |
|
0,893 |
||||
Kalvarijos |
5 828 |
5 664 |
486 |
78 |
30 |
|
13 |
|
|
37 |
|
0,377 |
||||
Kazlų Rūdos |
5 983 |
5 647 |
|
66 |
40 |
|
9 |
|
|
33 |
|
0,375 |
||||
Pagėgių |
5 002 |
4 543 |
104 |
93 |
47 |
|
19 |
|
|
34 |
|
0,302 |
||||
Rietavo |
4 200 |
4 007 |
72 |
64 |
44 |
|
9 |
|
|
27 |
|
0,266 |
||||
IŠ VISO |
1 655 689 |
1 504 820 |
39 897 |
18 463 |
9 608 |
4 616 |
2 220 |
-3 433 |
-270 |
8 329 |
50 |
100 |
||||
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
8 priedas
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2018–2020 METŲ PROGRAMA
(PAGAL INVESTAVIMO SRITIS)
Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2018–2020 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos:
|
|
|
Tūkst. Eur |
|
Sritis |
2018 metams |
2019 metams |
2020 metams |
|
Valstybės valdymas |
20 057 |
21 119 |
22 556 |
|
Krašto apsauga |
149 934 |
92 446 |
51 548 |
|
Viešoji tvarka |
6 423 |
6 788 |
6 813 |
|
Švietimas |
61 940 |
189 835 |
229 141 |
|
Sveikatos apsauga |
66 085 |
53 841 |
50 571 |
|
Socialinė apsauga |
13 659 |
20 168 |
26 131 |
|
Aplinkos apsauga |
110 161 |
199 229 |
133 500 |
|
Kultūra |
68 796 |
83 127 |
72 398 |
|
Žemės ūkis |
33 595 |
19 777 |
21 700 |
|
Visuomenės apsauga |
119 160 |
150 679 |
138 386 |
|
Transportas ir ryšiai |
406 219 |
428 592 |
661 371 |
|
Kita veikla |
29 301 |
44 084 |
40 522 |
|
IŠ VISO |
1 085 330 |
1 309 685 |
1 454 637 |
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
9 priedas
2018 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA
Tūkst. Eur |
||||||||
1. |
Numatomas lėšų likutis 2018 m. sausio 1 d. |
188 808 |
||||||
2. |
Įplaukos 2018 metais |
95 686 |
||||||
2.1. |
50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, įstatymų nustatyta tvarka privatizavus valstybei nuosavybės teise priklausančius akcijų paketus |
1 250 |
||||||
2.2. |
50 procentų gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą dividendų |
89 700 |
||||||
2.3. |
50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, pardavus viešo aukciono būdu įstatymų nustatyta tvarka valstybės nekilnojamąjį turtą ir kitus nekilnojamuosius daiktus |
3 738 |
||||||
2.4. |
50 procentų lėšų, gautų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, pardavus valstybinės žemės ūkio paskirties žemės sklypus |
998 |
||||||
3. |
Išlaidos 2018 metais |
946 |
||||||
iš jų: |
||||||||
Rezervinio (stabilizavimo) fondo valdymo išlaidos |
946 |
|||||||
4. |
Lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2020 m. gruodžio 31 d. |
280 000* |
||||||
5. |
Numatomas lėšų likutis 2019 m. sausio 1 d. (1 + 2 – 3) |
283 548 |
* Iš šios sumos 183 808 tūkst. eurų pagal 2017 metų Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatą, patvirtintą Lietuvos Respublikos 2017 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymu, 2018 metais naudojami grąžintinai iki 2018 m. gruodžio 31 d.
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
10 priedas
2018 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS
EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
Tūkst. Eur |
||
1. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2018 m. sausio 1 d. |
430 |
2. |
Įplaukos 2018 metais: |
|
2.1. |
Lėšos, gautos už valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės parduotą turtą |
2 570 |
Iš viso įplaukų |
2 570 |
|
3. |
Išlaidos 2018 metais: |
|
3.1. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti |
219 |
3.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti |
2 704 |
3.3. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo administravimo išlaidoms padengti |
70 |
3.4. |
Kitos išlaidos* |
7 |
Iš viso išlaidų |
3 000 |
|
4. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2019 m. sausio 1 d. |
0 |
* Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Vyriausybės vertybinių popierių nominaliosios vertės ir pirkimo kainos skirtumas, palūkanų išlaidos ir kitos išlaidos.
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
11 priedas
2018 METŲ GARANTINIO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
|
Tūkst. Eur |
1. |
Numatomas lėšų likutis 2018 m. sausio 1 d. |
46 900 |
2. |
Įplaukos |
|
2.1. |
Darbdavių įmokos |
20 700 |
2.2. |
Lėšos, gautos iš darbdavių Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti |
1 000 |
3. |
Iš viso įplaukų |
21 700 |
4. |
Bendra įplaukų ir likučio suma |
68 600 |
5. |
Išlaidos |
|
5.1. |
Išmokos darbuotojams |
8 500 |
5.2. |
Apmokėjimas už paraiškų parengimą ir banko operacijas |
60 |
5.3. |
Garantinio fondo administravimo išlaidos |
332 |
5.4. |
Laikinai laisvų Garantinio fondo lėšų investavimo išlaidos |
50 |
6. |
Iš viso išlaidų |
8 942 |
7. |
Numatomas lėšų likutis 2019 m. sausio 1 d. |
59 658 |
Lietuvos Respublikos
2018 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
12 priedas
2018 METŲ ILGALAIKIO DARBO IŠMOKŲ FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
|
Tūkst. Eur |
1. |
Numatomas lėšų likutis 2018 m. sausio 1 d. |
22 320 |
2. |
Pajamos ir įplaukos: |
|
2.1. |
Darbdavių įmokos
|
51 760 |
2.2.
3. |
Pajamos už laikinai investuotas laisvas lėšas
Iš viso pajamų ir įplaukų |
0
51 760 |
4. |
Bendra pajamų, įplaukų ir likučio suma |
74 080 |
5. |
Išlaidos: |
|
5.1. |
Išmokos darbuotojams |
20 010
|
5.2. |
Ilgalaikio darbo išmokų fondo administravimo išlaidos |
258 |
5.3. |
Laikinai laisvų lėšų investavimo išlaidos |
30 |
5.4. |
Atkurta ilgalaikio darbo išmokoms mokėti panaudota Garantinio fondo lėšų suma |
0
|
6. |
Iš viso išlaidų |
20 298 |
7. |
Numatomas lėšų likutis 2019 m. sausio 1 d. |
53 782 |