herbas2

 

MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

 

POTVARKIS

DĖL MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ IR SOCIALINES PASLAUGAS TEIKIANČIŲ FIZINIŲ ASMENŲ TEIKIAMŲ AKREDITUOTŲ SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2024 m. spalio 14 d. Nr. B3-865

Molėtai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, 27 straipsnio 2 dalies 9 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 14 straipsnio 1 dalimi, 5 dalies 5 punktu, Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4, 22 punktais, Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1- 492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“:

1.  T v i r t i n u Molėtų rajono savivaldybės socialinių paslaugų įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų akredituotų socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2.  P r i p a ž į s t u netekusiu galios Molėtų rajono savivaldybės mero 2023 m. birželio 1 d. potvarkį Nr. B3-115 „Dėl Molėtų rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                             Saulius Jauneika

 

PATVIRTINTA

Molėtų rajono savivaldybės mero

2024 m. spalio 14 d.

potvarkiu Nr. B3-865

 

 

MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ IR SOCIALINES PASLAUGAS TEIKIANČIŲ FIZINIŲ ASMENŲ TEIKIAMŲ AKREDITUOTŲ SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Molėtų rajono savivaldybės socialinių paslaugų įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų akredituotų socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugų (toliau – Akredituotos socialinės paslaugos) kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja socialinių paslaugų įstaigų (toliau – Įstaiga), veikiančių Molėtų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje ir fizinių asmenų, teikiančių Savivaldybės gyventojams Akredituotas socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugas, Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės organizavimo ir vykdymo tvarką.

2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Socialinių paslaugų katalogu, Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (2024 m. birželio 5 d. įsakymo Nr.A1-384 redakcija), Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1- 492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ bei šiuo Tvarkos aprašu.

3. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės tikslas – įvertinti įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, laikino atokvėpio paslaugos pasirengimą teikti šias paslaugas bei užtikrinti ir gerinti įstaigų teikiamų paslaugų kokybę.

4.    Įstaigų vertinimo procedūras atlieka bei įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus (toliau – Skyrius) darbuotojai (toliau – paskirtas darbuotojas) vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas) bei Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1- 492 Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“, (toliauSocialinės priežiūros reikalavimai) bei šiuo Aprašu.

5. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Įstatyme, Akreditavimo tvarkos apraše ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose įstaigų ir fizinių asmenų veiklą, susijusią su Akredituotų socialinių paslaugų teikimu.

6. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

 

II SKYRIUS

AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS

 

7. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimo uždavinys – išsiaiškinti paslaugų gavėjų poreikių patenkinimą, nuomonę apie teikiamų socialinių paslaugų kokybę iš kliento bei darbuotojo pusės bei identifikuoti kylančias su paslaugų teikimu susijusias problemas.

8. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimas atliekamas stebėjimo, anketinės apklausos ir atitikties norminiams reikalavimams vertinimo metodais.

9. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu, Įstaigų ir (ar) fizinių asmenų lygmeniu.

10. Akredituotų socialinių paslaugų kokybę Įstaigų/ fizinių asmenų lygmeniu Skyrius vertina atlikdamas Įstaigų/fizinių asmenų planinius ir neplaninius vertinimus Įstaigos buveinėje ir/ar paslaugų teikimo vietoje ar nuotoliniu būdu.

11. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per tris metus nuo teisės teikti akredituotą socialinę paslaugą Įstaigai, fiziniam asmeniui suteikimo dienos. Skyrius neatlieka Įstaigos/fizinio asmens Akredituotų socialinių paslaugų kokybės planinio vertinimo, jeigu nėra praėję 6 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti Akredituotas socialines paslaugas suteikimo (netaikoma neplaniniams vertinimams).

12. Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigai/fiziniam asmeniui pranešama raštu per elektroninio ryšio priemones likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki numatomo atlikti patikrinimo pradžios (netaikoma neplaniniams vertinimams). Įstaigai/fiziniam asmeniui siunčiamame rašte nurodoma: kada bus atliekamas Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimas vietoje, patikrinimo tikslas, pagrindas, trukmė, kokius dokumentus Įstaiga/fizinis asmuo privalo pateikti ir kita būtina informacija.

13. Planinis vertinimas gali būti atšauktas, pakeista jo data arba gali būti atliekamas nuotoliniu būdu dėl svarbių, iš anksto nenumatytų aplinkybių.

14. Skyrius turi teisę iš anksto su Įstaiga/fiziniu asmeniu nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį Įstaigos/fizinio asmens vertinimą.

15. Neplaninis Įstaigos/fizinio asmens vertinimas atliekamas šiais atvejais:

15.1. gavus valstybės ar Savivaldybės institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Įstaigos/fizinio asmens patikrinimą;

15.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą raštišką pranešimą apie galimai neteisėtai, nekokybiškai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

15.3. turint informacijos ar kitų pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos/fizinio asmens veiklos, kuri gali neatitikti Akredituotoms socialinėms paslaugoms keliamų atitikties reikalavimų;

15.4. siekiant užtikrinti, kad būtų pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti pažeidimai;

15.5. siekiant užtikrinti ir gerinti Įstaigų/fizinių asmenų teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų kokybę.

III SKYRIUS

AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VYKDYMAS

 

16. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės paslaugų gavėjų lygmeniu vertinimas atliekamas apklausiant paslaugų gavėjus žodžiu ir/ar raštu, naudojant anketinės apklausos metodą, užpildant Akredituotų socialinių paslaugų gavėjo (artimojo) apklausos anketą (Tvarkos aprašo 1 priedas). Respondentų apimtis – ne mažiau kaip 20 procentų socialinių paslaugų gavėjų iš vienos Įstaigos, ne mažiau kaip 50 procentų socialinių paslaugų gavėjų iš vieno fizinio asmens. Apklausiamųjų artimųjų skaičius – pagal galimybes. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka.

17. Įstaiga/fizinis asmuo paslaugų gavėjų (artimųjų) vertinimo rezultatus pateikia susipažinti Skyriui, jam atliekant Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimą. Apklausą gali vykdyti ir Skyriaus darbuotojai (toliau – Atsakingi darbuotojai).

18. Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigai/fiziniam asmeniui pranešama raštu šio Tvarkos aprašo 9 punkte nustatyta tvarka, o neplaninio vertinimo atveju – raštas su Tvarkos aprašo 9 punkte nurodyta informacija, įteikiamas prieš pradedant neplaninį vertinimą vietoje.

19. Atsakingi darbuotojai, atlikdami Įstaigos/fizinio asmens vertinimą, tikrina, ar Įstaigos/fiziniai asmenys, teikdami Akredituotas socialines paslaugas, laikosi paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų, susipažįsta su paslaugų gavėjų bylomis ir individualiais pagalbos planais, kitais dokumentais bei informacija, gali užduoti papildomus klausimus Įstaigos darbuotojams/fiziniam asmeniui, paslaugų gavėjams. Apsilankymo įstaigoje metu užpildomas Įstaigos/fizinio asmens, teikiančių Akredituotas socialines paslaugas, patikrinimo aktas (Tvarkos aprašo 2 priedas).

20. Skyrius, atlikdamas Įstaigų / fizinių asmenų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, Savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir /ar įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie Įstaigos / fizinio asmens teikiamas paslaugas gavimo.

21. Atliekant Įstaigos/fizinio asmens vertinimą, užpildomas Įstaigos/fizinio asmens teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų teikimo atitikties reikalavimams ir rekomendacijoms vertinimo aktas (toliau – vertinimo aktas) (Tvarkos aprašo 3 priedas).

22. Atsakingi darbuotojai, atlikę Įstaigos/fizinio asmens planinį arba neplaninį vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, parengia ir tikrintai Įstaigai/fiziniams asmeniui elektroninio ryšio priemonėmis išsiunčia vertinimo aktą. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos, pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.) įgyvendinimo terminai.

23. Įstaiga/fizinis asmuo, gavę vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Atsakingų darbuotojų, atlikusių patikrinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, pateikia Skyriui informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis nustatytų pažeidimų, jeigu tokie buvo nustatyti, pašalinimui ar vykdydama pateiktas rekomendacijas. Vertinimo metu nustatytų pažeidimų pašalinimo terminas negali būti ilgesnis nei 6 mėnesiai.

24. Skyrius per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos ar vertinimo akte nurodyto termino pabaigos įvertina, ar Įstaiga/fizinis asmuo įvykdė rekomendacijas laiku, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

25. Antrinio patikrinimo metu nustačius, kad pašalinti visi pažeidimai, Atsakingi darbuotojai įrašo tai į vertinimo aktą, išsiunčia Įstaigai/fiziniams asmeniui ir baigia Įstaigos / fizinio asmens vertinimą.

26. Antrinio patikrinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, Atsakingi darbuotojai parengia Savivaldybės mero potvarkį dėl Įstaigos/fizinio asmens teisės teikti akredituotas socialines paslaugas stabdymo.

27. Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero potvarkis dėl teisės teikti Akredituotas socialines paslaugas sustabdymo Įstaigai/fiziniams asmeniui išsiunčiamas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, nurodant terminą, per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti.

28. Trečiojo patikrinimo metu nustačius, kad visi neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai pašalinti, Atsakingi darbuotojai parengia motyvuoto Savivaldybės mero potvarkį dėl Įstaigos/fizinio asmens teisės teikti Akredituotas socialines paslaugas pratęsimo. Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero potvarkis dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas pratęsimo išsiunčiami Įstaigai/fiziniams asmeniui ir Įstaigos/fizinio asmens tikrinimas baigiamas. Šiuo atveju sprendimas privalo būti priimtas per 10 darbo dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos.

29. Trečiojo patikrinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, Atsakingi darbuotojai per 10 darbo dienų parengia Savivaldybės mero potvarkį dėl Įstaigos/fizinio asmens teisės teikti akredituotas socialines paslaugas panaikinimo.

30. Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero potvarkis dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas panaikinimo išsiunčiami Įstaigai/fiziniams asmeniui per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

31. Atsakingas darbuotojas įveda sprendimo sustabdyti, pratęsti ar panaikinti teisę teikti Akredituotas socialines paslaugas datą į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS) per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

32. Skyrius turi teisę gauti iš Įstaigos ar fizinio asmens visą vertinimui reikalingą informaciją.

33. Įstaiga ir (ar) fizinis asmuo atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

34. Įstaigos, fiziniai asmenys ir Skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Skyrius – Tvarkos apraše  nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.

35. Akredituotų socialinių paslaugų gavimo ir šių paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

36. Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės mero potvarkiu.

37. Savivaldybė viešina informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotas socialines paslaugas (pagal paslaugų rūšis), ir akredituotų socialinių paslaugų gavimo tvarką.

__________________________

 

 

Molėtų rajono savivaldybės socialinių paslaugų įstaigų

 ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų

teikiamų akredituotų socialinės priežiūros, laikino

atokvėpio paslaugų kokybės kontrolės

tvarkos aprašo 1 priedas

 

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS GAVĖJO APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. kliente, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Molėtų rajono savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką.

 

 

1.  Pažymėkite lentelėje, kokias socialines paslaugas gavote / gaunate 20........ metais ir įvertinkite jų kokybę?

 

 

Pažymėkite gautą / gaunamą paslaugą

(tinkantį variantą pažymėkite x)

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5

(5 – aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią Įstaigą / fizinį asmenį

Laikino atokvėpio paslauga

 

 

Pagalba į namus

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas

ir (ar) atkūrimas

 

 

Palydėjimo paslauga jaunuoliams

 

 

Socialinė priežiūra šeimoms

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo

namuose

 

 

Socialinė reabilitacija asmenims su negalia

bendruomenėje

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Apgyvendinimas nakvynės namuose

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams),

budintiems ir nuolatiniams globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar

besirengiantiems jais tapti

 

 

Apgyvendinimas apsaugotame būste

 

 

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Socialinių dirbtuvių paslauga

 

 

Psichologinė ir socialinė reabilitacija vaikams bendruomenėje

 

 

Kitos (įrašykite)

.............................................................................

 

 

 

 

2.   Ar tokios paslaugos tikėjotės? (tinkantį variantą pažymėkite x )

  taip

  ne

3.      Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

 

 

4.      Pateikite pasiūlymų, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos kokybės?

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

 

____________________

 

 

Molėtų rajono savivaldybės socialinių paslaugų

įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių

 asmenų teikiamų akredituotų socialinės priežiūros,

laikino atokvėpio paslaugų kokybės kontrolės

tvarkos aprašo 2 priedas

 

ĮSTAIGOS / FIZINIO ASMENS, TEIKIANČIO AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGAS, PATIKRINIMO AKTAS

 

____________________________________________________________________

(tikrinamos įstaigos / fizinio asmens pavadinimas)

 

 

________________ Nr. _______

(registracijos data ir numeris)

 

 

Tikrinimo teisinis pagrindas__________________________________________________________________________________________

 

Tikrinimo rūšis (planinis / neplaninis) ___________________________________________________________________________________

 

Atliekamas                                                               patikrinimas

(pirminis / antrinis / trečias)

 

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Apibūdinimas

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyti)

Trūkumas

pašalintas /

nepašalintas

(pildoma, jeigu buvo nustatytas)

(pažymėti x)

1.

Įstaiga / fizinis asmuo atitinka prašyme leisti teikti akredituotas socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugas pateiktą informaciją

Įstaigos / fizinio asmens, kurie teikia akredituotą socialinę paslaugą, paslaugos rūšis

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

asmenų grupės, kurioms Įstaiga / fizinis asmuo turi leidimą teikti akredituotas socialines paslaugas

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

asmenų, kuriems teikiamos paslaugos, skaičius

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

2.

Įstaiga / fizinis asmuo atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros, laikino atokvėpio teikimo reikalavimus įstaigoms / fiziniams asmenims, pageidaujantiems teikti akredituotas socialines paslaugas

 

 

Įstaigos / fizinio asmens, kurie  kuri teikia akredituotas socialines paslaugas, pareigybės (personalas)

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

Įstaigos / fizinio asmens kurie teikia akredituotas socialines paslaugas, darbuotojų ir jų pareigybių skaičius

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

Įstaigos / fizinio asmens, kurie teikia akredituotas socialines paslaugas, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 26 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

patalpos atitinka akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos)

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

3.

Kiti bendrieji kriterijai

 

Paslaugų teikimas

paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

□ taip

 

□ ne

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos / fizinio asmens

□ taip

 

□ ne

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

sudaromi paslaugų gavėjų sąrašai

□ taip

 

□ ne

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka

□ taip

 

□ ne

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

□ taip

 

□ ne

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

Išvados:

_____________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

 

_________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Tikrinimą atliko:

 

 

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                            (parašas)                                         (vardas, pavardė)

 

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                            (parašas)                                         (vardas, pavardė)

 

 

____________________

 

 

 

 

Molėtų rajono savivaldybės socialinių paslaugų įstaigų

ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų

akredituotų socialinės priežiūros, laikino atokvėpio

paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašo 3 priedas

 

           ĮSTAIGOS / FIZINIO ASMENS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR REKOMENDACIJOMS VERTINIMO AKTO FORMA

 

__________________________

Įstaigos pavadinimas / fizinis asmuo

 

_______________ Nr. _________________

(data)

_____________________

Vieta

 

 

Vertinimo laikotarpis: nuo ________/________/________ iki _______/________/________

 

Vertinimo data: ________/________/________

 

Atliekamas vertinimas planinis neplaninis

 

__________________________________________________________________________

[įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis Įstaigos / fizinio asmens veiklos vertinimas]

 

 

Įstaigos / fizinio asmens / kontaktai:

 

Adresas ____________________________________________________

 

Telefono Nr. ________________________________________________

 

El. pašto adresas _____________________________________________

 

 

 

Vertinime dalyvavo Įstaigos atstovas (-ai) / fizinis asmuo

 

(pareigos, vardas ir pavardė) _________________________________________________________________________________________

 

(pareigos, vardas ir pavardė) _________________________________________________________________________________________

 

 

 

Nacionalinės nevyriausybinių organizacijų atstovas (pareigos, vardas ir pavardė) _______________________________________________

 

 

 

Eil.

 

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis reikalavimams (rekomendacijoms):

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Dokumentas pateiktas /

dokumentą atsisakyta pateikti / dokumento neturi

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos (-ų) gavėjai

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių

 

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

 

 

 

Formuojamos paslaugos gavėjų asmens bylos, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

2.

Paslaugos (-ų) teikimas

Steigimo dokumentai (įstatai, nuostatai, statutas, steigimo sutartis ar kiti steigimo dokumentai) (netaikoma fiziniam asmeniui)

 

 

 

 

 

Įstaigos vidaus tvarkos taisyklės (turi būti nustatyti Įstaigos darbuotojų elgesio Įstaigoje reikalavimai, buvimo Įstaigoje normos, teisės ir pareigos, tarpusavio santykius, apibrėžiančios Įstaigos darbuotojų, akredituotų socialinių paslaugų gavėjų, teisės ir pareigos) * (netaikoma fiziniam asmeniui)

 

 

 

 

 

Laisva forma pildomas Įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas* (netaikoma fiziniam asmeniui)

 

 

 

 

 

Parengti individualūs paslaugų gavėjų planai

 

 

 

 

 

Įstaigos / fizinio asmens teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

 

 

Įstaigos metiniai veiklos planai (netaikoma fiziniam asmeniui)

 

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

 

Klientų skundų ir pageidavimų registravimo žurnalas

 

 

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė, atliekamas savęs įsivertinimas, paslaugų gavėjų kokybės vertinimas

 

 

 

 

 

Sudaromos paslaugos teikimo sutartys tarp paslaugos gavėjo ir Įstaigos / fizinio asmens

 

 

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos informacinę sistemą ** (netaikoma fiziniam asmeniui)

 

 

 

 

 

Kiti dokumentai, nustatantys Įstaigos vidaus tvarkos reikalavimus** (netaikoma fiziniam asmeniui)

 

 

 

3.

Teikiantis paslaugą (-as) personalas

Įstaigos pareigybių sąrašas** (netaikoma fiziniam asmeniui)

 

 

 

 

 

Darbuotojų sąrašas

 

 

 

 

 

Patvirtinti įstaigos / fizinio asmens darbuotojų pareigybių aprašymai

 

 

 

 

 

Sudarytos darbo sutartys

 

 

 

 

 

Sudaryti darbuotojų darbo grafikai

 

 

 

 

 

Pažymos iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, patvirtinančios, kad asmuo nėra teistas už nusikaltimus, nurodytus Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 30 straipsnio 1 dalyje *

 

 

 

 

 

Įstaigoje / pas fizinį asmenį dirba darbuotojas, turintis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų 26 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą

 

 

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija (netaikoma fiziniam asmeniui)

 

 

 

4.

Paslaugos (-ų) teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia

 

 

 

 

 

Dokumentai dėl patalpų (jei paslaugoms teikti jos būtinos), kuriose teikiamos akredituotos socialinės paslaugos, atitikties priešgaisrinės saugos, darbo saugos bei higienos reikalavimams

 

 

 

 

 

Įstaiga / fizinis asmuo  turi ne mažiau nei dvi patalpas, kuriose teikiamos akredituotos socialinės paslaugos*

 

 

 

5.

Paslaugos (-ų) viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais, jei jų yra

 

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugos gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugos gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

 

 

 

*– taikoma vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugoms.

 

** – taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms.

 

Išvados:________________________________________________________________________________________________________________

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

Tikrinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

        (pareigos)                                     (parašas)                                       (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

         (pareigos)                                   (parašas)                                      (vardas, pavardė)

 

 

Įstaiga įvykdė / neįvykdė rekomendacijas.

 

___________________ __________________ ____________________________

        (pareigos)                                   (parašas)                                   (vardas, pavardė)

___________________ __________________ ____________________________

        (pareigos)                                   (parašas)                                   (vardas, pavardė)

 

 

Pakartotinio patikrinimo data ____________

 

__________________