LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2013 M. BIRŽELIO 25 D. ĮSAKYMO
NR. V-579 „DĖL VALSTYBINĖS STUDIJŲ, MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS (SOCIALINĖS, KULTŪRINĖS) PLĖTROS 2013–2020 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS 2013–2015 METŲ VEIKSMŲ PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. gegužės 11 d. Nr. V-525
Vilnius
P a k e i č i u Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. V-579 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano patvirtinimo“, ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro
2013 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. V-579
(Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. gegužės 11 d. įsakymo Nr. V-525 redakcija)
VALSTYBINĖS STUDIJŲ, MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS (SOCIALINĖS, KULTŪRINĖS) PLĖTROS 2013–2020 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS 2013–2015 METŲ VEIKSMŲ PLANAS
I SKYRIUS
TIKSLAI, UŽDAVINIAI, PRIEMONĖS, VEIKSMAI, ASIGNAVIMAI IR GALIMI PROJEKTŲ VYKDYTOJAI
Eil. Nr. |
Tikslai, uždaviniai, priemonės ir veiksmai (veiklos sritys) |
Valstybės biudžeto lėšos |
ES struktūrinių fondų 2007–2013 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos |
Kiti šaltiniai |
ES struktūrinių fondų 2014–2020 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos (preliminarios lėšos, tūkst. Eur) |
Galimi ES struktūrinių fondų ir bendro finansavimo lėšomis finansuojamų projektų vykdytojai |
||||||
2013 metai (tūkst. Lt) |
2014 metai (prelimina-rios lėšos, tūkst. Lt) |
2015 metai (prelimina-rios lėšos, tūkst. Eur) |
2013 metai (tūkst. Lt) |
2014 metai (prelimina-rios lėšos, tūkst. Lt) |
2015 metai (prelimina-rios lėšos, tūkst. Eur) |
2013 metai (tūkst. Lt) |
2014 metai (prelimina-rios lėšos, tūkst. Lt) |
2015 metai (prelimina-rios lėšos, tūkst. Eur) |
||||
1. |
Strateginis tikslas: Skatinti darnią žmogaus ir visuomenės raidą, stiprinančią šalies konkurencingumą ir sudarančią sąlygas inovacijoms, plėtojant studijas ir vykdant mokslinius tyrimus ir eksperimentinę (socialinę, kultūrinę) plėtrą (toliau – MTEP). |
953 772 |
959 597 |
281282,15 |
201 134 |
345 450 |
111228,56 |
107 252 |
37 600 |
10557,22 |
585 819,21 |
- |
2. |
1. Tikslas: Sukurti gebančiam ir motyvuotam asmeniui palankią aplinką tapti aukštos profesinės kvalifikacijos specialistu, savęs realizavimą derinančiu su valstybės ir visuomenės lūkesčių tenkinimu. |
612 154 |
617 468 |
178820,67 |
4 472 |
133 400 |
39793,79 |
99 032 |
29 740 |
8555,37 |
111 247,69 |
- |
3. |
1.1. Uždavinys: Užtikrinti sąmoningą ir informacija paremtą studijų pasirinkimą ir prieinamumą. |
600 053 |
605 053 |
175235,46 |
3 675 |
22 500 |
7095,69 |
1 809 |
2 600 |
753,01 |
14 770,62 |
- |
4. |
1.1.1. Priemonė: Pertvarkyti valstybinį studijų finansavimą – užtikrinti valstybės finansinę paramą didesniam studentų skaičiui ir sumažinti studentų už studijas mokamas sumas. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
5. |
1.1.1.1. Parengti teisės aktų pakeitimus, reglamentuojančius valstybinį studijų finansavimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
6. |
1.1.2. Priemonė: Finansuoti pirmosios ir antrosios pakopos bei vientisąsias ir laipsnio nesuteikiančias studijas. |
437 198 |
437 198 |
126621,29 |
0 |
15 000 |
4344,30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
7. |
1.1.2.1. Skirti valstybės finansavimą universitetinių studijų vietoms. |
331 604 |
331 604 |
96039,16 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
8. |
1.1.2.2. Skirti valstybės finansavimą koleginių studijų vietoms. |
93 932 |
93 932 |
27204,59 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
9. |
1.1.2.3. Skirti valstybės finansavimą nevalstybinių aukštųjų mokyklų studijų vietoms. |
9 488 |
9 488 |
2747,91 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
10. |
1.1.2.4. Įgyvendinti tikslinį studijų programų finansavimą. |
2 174 |
2 174 |
629,63 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
11. |
1.1.2.5. Vykdyti aukštojo mokslo studijų programas, atitinkančias sumanios specializacijos kryptis. |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 000 |
4344,30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Lietuvos mokslo taryba (toliau – LMT) |
||||
12. |
1.1.3. Priemonė: Skirti finansinę paramą studentams. |
50 033 |
50 033 |
14490,56 |
0 |
4 000 |
1158,48 |
0 |
0 |
0 |
7 240,5 |
- |
||||
13. |
1.1.3.1. Skirti tikslines stipendijas. |
7 024 |
7 024 |
2034,29 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
14. |
1.1.3.2. Skirti socialines stipendijas. |
38 533 |
38 533 |
11159,93 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
15. |
1.1.3.3. Skatinti studentus siekti gerų studijų rezultatų ir dalyvauti mokslinėje (meninėje) veikloje. |
276 |
276 |
79,94 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
16. |
1.1.3.4. Užtikrinti studijų stipendijų mokėjimą. |
4 200 |
4 200 |
1216,40 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
17. |
1.1.3.5. Skatinti neįgalius studentus siekti aukštojo mokslo kvalifikacijos sukuriant palankias studijų sąlygas. |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 000 |
1158,48 |
0 |
0 |
0 |
7 240,5 |
Valstybinis studijų fondas (toliau – VSF) |
||||
18. |
1.1.4. Priemonė: Užtikrinti studentų kreditavimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 809 |
2 600 |
753,01 |
0 |
- |
||||
19. |
1.1.4.1. Užtikrinti valstybės paskolų teikimą studijų įmokoms mokėti. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
20. |
1.1.4.2. Užtikrinti valstybės remiamų paskolų palūkanų apmokėjimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 609 |
2 200 |
637,16 |
0 |
- |
||||
21. |
1.1.4.3. Užtikrinti valstybės įsipareigojimų pagal valstybės garantiją bei kitų įsipareigojimų vykdymą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
200 |
400 |
115,85 |
0 |
- |
||||
22. |
1.1.5. Priemonė: Užtikrinti studijų kainos ar jos dalies kompensavimą. |
7 200 |
7 200 |
2085,26 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
23. |
1.1.5.1. Užtikrinti už studijas sumokėtos kainos kompensavimą valstybės nefinansuojamiems studentams. |
7 000 |
7 000 |
2027,34 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
24. |
1.1.5.2. Užtikrinti sumokėtos už studijas kainos dalies kompensavimą nuolatinę privalomąją pradinę karo tarnybą atlikusiems ar bazinius karinius mokymus baigusiems asmenims. |
200 |
200 |
57,92 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
25. |
1.1.6. Priemonė: Plėtoti švietimo informacines sistemas, nacionalinius registrus bei kitas sistemas. |
0 |
0 |
0 |
1 175 |
3 500 |
1592,91 |
0 |
0 |
0 |
6 082,02 |
- |
||||
26. |
1.1.6.1. Plėtoti Atvirą informavimo, konsultavimo, orientavimo sistemą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Švietimo informacinių technologijų centras (toliau – ŠITC) |
||||
27. |
1.1.6.2. Plėtoti Švietimo valdymo informacinės sistemos aukštojo mokslo modulį. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
0 |
0 |
0 |
348 |
0 |
173,77 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ŠITC |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
28. |
1.1.6.3. Plėtoti studentų registrą, fizinę infrastruktūrą, reikalingą švietimo informacinėms sistemoms, švietimo nacionaliniams registrams ar duomenų bazėms funkcionuoti. |
0 |
0 |
0 |
435 |
0 |
202,73 |
0 |
0 |
0 |
2 606,58
|
Vilniaus universitetas (toliau VU), Kauno technologijos universitetas (toliau – KTU), Vilniaus Gedimino technikos universitetas (toliau – VGTU), ŠITC |
||||
29. |
1.1.6.4. Sukurti ir plėtoti dėstytojų ir tyrėjų registrą. |
0 |
0 |
0 |
392 |
0 |
202,73 |
0 |
0 |
0 |
||||||
30. |
1.1.6.5. Plėtoti Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacijos bendrajam priėmimui organizuoti sistemą. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacija bendrajam priėmimui organizuoti |
||||
0 |
0 |
0 |
0 |
1 500 |
434,43 |
0 |
0 |
0 |
3 475,44 |
|||||||
31. |
1.1.7. Priemonė: Užtikrinti mokslo ir studijų institucijų ūkio, administravimo bei sudėtingos infrastruktūros finansavimą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
105 622 |
110 622 |
32038,35 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
32. |
1.1.7.1. Užtikrinti mokslo ir studijų institucijų ūkio ir administravimo finansavimą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
105 622 |
105 622 |
30590,25 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
33. |
1.1.7.2. Vystyti mokslo ir studijų institucijų sudėtingą infrastruktūrą finansavimą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
0 |
5 000 |
1448,10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||||
34. |
1.1.8. Priemonė: Stiprinti aukštųjų mokyklų studentų sąmoningumą ugdant gebėjimus, reikalingus savo karjerai savarankiškai kurti, atsakingai valdyti ir įsitvirtinti nuolat kintančioje darbo rinkoje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
0 |
0 |
0 |
2 500 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 448,1 |
- |
||||||
35. |
1.1.8.1. Užtikrinti aukštos kokybės karjeros valdymo paslaugų ir absolventų karjeros stebėsenos prieinamumą, plėtotę ir tęstinumą. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VU |
|||||
0 |
0 |
0 |
2 500 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||||||||
36. |
1.2. Uždavinys: Nuolat atnaujinti ir tobulinti studijų turinį ir procesą bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, didinti dėstytojų profesionalumą. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1 360 |
1 360 |
364,92 |
797 |
6 800 |
1969,42 |
0 |
0 |
0 |
19 114,92 |
- |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
37. |
1.2.1. Priemonė: Parengti naujus ir atnaujinti esamus studijų krypčių (krypčių grupių, sričių) aprašus. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
0 |
0 |
0 |
797 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
5 213,16 |
- |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
38. |
1.2.1.1. Stambinti studijų programas, diegti inovatyvius mokymo(si) metodus, nuotolines studijas, į studentą orientuotą studijų procesą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 475,44 |
Mokslo ir studijų institucijos (toliau – MSI)[1] |
||||
39. |
1.2.1.2. Parengti naujus studijų krypčių aprašus. Vykdyti mokymus aukštųjų mokyklų darbuotojams apie į rezultatus orientuotų studijų programas, modulius, profesinio lauko tyrimus. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 737,72
|
Studijų kokybės vertinimo centras (toliau – SKVC)
|
||||
0 |
0 |
0 |
797 |
500 |
144,81 |
0 |
0 |
0 |
||||||||
40. |
1.2.1.3. Atnaujinti parengtus studijų krypčių aprašus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
500 |
144,81 |
0 |
0 |
0 |
||||||
41. |
1.2.2. Priemonė: Skatinti jaunimo pilietinės, mokslinės, verslumo, kūrybinės ir sportinės veiklos iniciatyvas. |
1 360 |
1 360 |
364,92 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
3 475,44 |
- |
||||
42. |
1.2.2.1. Remti jaunimo iniciatyvas. |
260 |
260 |
75,30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
43. |
1.2.2.2. Finansuoti tarptautinius studentų sporto renginius ir organizuoti geriausių sportininkų apdovanojimus. |
1 000 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
44. |
1.2.2.3. Finansuoti XVI Gaudeamus festivalio pasirengimo koordinavimo ir dalyvavimo darbus. |
100 |
100 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
45. |
1.2.2.4. Plėtoti verslo praktinio mokymo firmų veiklą ir tobulinti jose dirbančių asmenų kvalifikaciją, tobulinti studentų praktikų organizavimo sistemą, ugdyti studentų verslumą ir kūrybiškumą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
3 475,44 |
Asociacijos |
||||
46. |
1.2.3. Priemonė: Skatinti dėstytojų pedagoginių, dalykinių ir mokslinių kompetencijų tobulinimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
4 054,68 |
- |
||||
47. |
1.2.3.1. Stiprinti dėstytojų pedagoginę kompetenciją, skatinti profesinę tinklaveiką. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
3 475,44 |
Lietuvos aukštosios mokyklos |
||||
48. |
1.2.3.2. Modernizuoti tęstinį pedagogų rengimą ir didinti užimtumo galimybes. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
579,24 |
Lietuvos universitetų tęstinių studijų institucijų asociacija |
||||
49. |
1.2.3.3. Skirti lėšų kolegijose dirbančių dėstytojų doktorantūrai. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
||||
50. |
1.2.4. Priemonė: Gerinti aukštųjų mokyklų veiklos kokybę, vykdant išorinį vertinimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 800 |
810,94 |
0 |
0 |
0 |
6 371,64 |
- |
||||
51. |
1.2.4.1. Vykdyti studijų programų vertinimą ir vystyti užsienyje įgytų kvalifikacijų, susijusių su aukštuoju mokslu, akademinio pripažinimo sistemą.[2] |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
868,86 |
SKVC |
||||
52. |
1.2.4.2. Stiprinti išorinio vertinimo (studijų programų ir institucinio vertinimo), pasiekimų vertinimo, savęs įsivertinimo ir akreditacijos sistemą, įtraukiant socialinius dalininkus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 502,78 |
SKVC |
||||
53. |
1.2.4.3. Vykdyti mokslo ir studijų institucijų vertinimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
800 |
231,70 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SKVC, Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras (toliau – MOSTA) |
||||
54. |
1.3. Uždavinys: Plėtoti studijų tarptautiškumą ir stiprinti Lietuvos aukštojo mokslo tarptautinį pripažinimą. |
2 041 |
2 355 |
700,60 |
0 |
24 000 |
7240,50 |
26 940 |
26 940 |
7802,36 |
21 287 |
- |
||||
55. |
1.3.1. Priemonė: Parengti ir įgyvendinti Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo veiksmų planą. |
2 041 |
2 355 |
700,60 |
0 |
24 000 |
7240,50 |
26 940 |
26 940 |
7802,36 |
21 287 |
- |
||||
56. |
1.3.1.1. Didinti studijų proceso Lietuvos aukštosiose mokyklose tarptautiškumą. |
93 |
193 |
55,90 |
0 |
11 000 |
3185,82 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Švietimo mainų paramos fondas (toliau – ŠMPF) |
||||
57. |
1.3.1.2. Didinti Lietuvos aukštųjų mokyklų tarptautinį žinomumą ir prestižą, populiarinti studijas tarptautinėje erdvėje.[3] |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 737,72 |
ŠMPF, Lietuvos sveikatos mokslų universitetas (toliau – LSMU) |
||||
58. |
1.3.1.3. Remti Lietuvos bei užsienio studentų bei dėstytojų judumą.[4] |
1 699 |
1 913 |
572,58 |
0 |
5 000 |
1737,72 |
26 940 |
26 940 |
7802,36 |
13 756,95 |
ŠMPF, VSF |
||||
59. |
1.3.1.4. Remti lituanistikos (baltistikos) centrų užsienyje veiklą. |
249 |
249 |
72,12 |
0 |
3 000 |
868,86 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
60. |
1.3.1.5. Skatinti bendradarbiauti Lietuvos mokslo ir studijų institucijas ir užsienio šalių lituanistikos (baltistikos) centrus.[5] |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 792,4 |
VU |
||||
61. |
1.3.1.6. Plėtoti Lietuvos aukštųjų mokyklų infrastruktūrą, skirtą studentų ir dėstytojų judumui. |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 000 |
1448,10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
62. |
1.4. Uždavinys: Modernizuoti studijų infrastruktūrą, mokymo ir mokymosi aplinką. |
7 700 |
7 700 |
2230,07 |
0 |
61 000 |
17666,82 |
70 000 |
0 |
0 |
54 627,05 |
- |
||||
63. |
1.4.1. Priemonė: Renovuoti ir rekonstruoti mokslo ir studijų institucijas, atnaujinti mokslo ir studijų įrangą, sukurti ir įgyvendinti studentų miestelių kūrimo planą. |
7 700 |
7 700 |
2230,07 |
0 |
60 000 |
17377,20 |
70 000 |
0 |
0 |
54 627,05 |
- |
||||
64. |
1.4.1.1. Tobulinti, technologiškai aprūpinti dėstytojų darbo vietas ir studijų aplinką. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 349,02 |
Lietuvos aukštosios mokyklos |
||||
65. |
1.4.1.2. Įgyvendinti aukštųjų mokyklų studentų bendrabučių atnaujinimo programą. |
1 000 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
70 000 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
66. |
1.4.1.3. Parengti ir įgyvendinti studentų miestelių kūrimo planą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 000 |
8688,60 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
67. |
1.4.1.4. Koncentruoti ir atnaujinti mokslo ir studijų institucijų infrastruktūrą, modernizuoti mokymo ir mokymosi aplinką (papildančios investicijos į studijų infrastruktūrą, įrangos įsigijimas, studijų bazinės įrangos kūrimas ir atnaujinimas). |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
28 962 |
Lietuvos valstybiniai universitetai |
||||
68. |
1.4.1.5. Formuoti regioninių aukštojo mokslo studijų infrastruktūrą geriau atliepiant regiono ekonominį poreikį (papildančios investicijos į studijų infrastruktūrą, įrangos įsigijimas, studijų bazinės įrangos kūrimas ir atnaujinimas). |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18 535,68 |
Lietuvos valstybinės kolegijos
|
||||
69. |
1.4.1.6. Perkelti mokslo ir studijų institucijų fakultetus, susijusius su slėniuose vykdomų MTEP veiklų tematikomis. |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 000 |
8688,60 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
70. |
1.4.1.7. Užtikrinti mokslo ir studijų įstaigų infrastruktūros plėtros programos įgyvendinimą. |
6 700 |
6 700 |
1940,45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
71. |
1.4.1.8. Modernizuoti rezidentūros bazes. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 780,35 |
VU, LSMU |
||||
72. |
1.4.2. Priemonė: Sukurti regioninius kompetencijos centrus, vykdančius taikomuosius tyrimus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
73. |
1.4.2.1. Remti mokslo ir studijų institucijų ir Lietuvos regionų administravimo institucijų ar verslo bendradarbiavimo iniciatyvas taikomųjų tyrimų vykdymo srityje. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
74. |
1.5. Uždavinys: Sudaryti palankias mokymosi visą gyvenimą paslaugų plėtros sąlygas aukštosiose mokyklose. |
1 000 |
1 000 |
289,62 |
0 |
19 100 |
5821,36 |
283 |
200 |
0 |
1 448,1 |
- |
||||
75. |
1.5.1. Priemonė: Parengti ir įgyvendinti Neformaliojo suaugusiųjų švietimo plėtros veiksmų planą. |
1 000 |
1 000 |
289,62 |
0 |
18 100 |
5242,12 |
283 |
200 |
0 |
1 448,1 |
- |
||||
76. |
1.5.1.1. Įdiegti naujus neformaliojo suaugusiųjų švietimo finansavimo modelius |
1 000 |
1 000 |
289,62 |
0 |
10 000 |
2896,20 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI, neformalųjį suaugusiųjų švietimą vykdančios institucijos (toliau – NSŠVI) |
||||
77. |
1.5.1.2. Koordinuoti ir remti iniciatyvas kuriant institucijų partneryste grindžiamas mokymosi visą gyvenimą paslaugas. |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 000 |
1448,10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI, NSŠVI |
||||
78. |
1.5.1.3. Parengti, įgyvendinti ir tobulinti neformaliu būdu įgytų kompetencijų formalizavimo sistemą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 000 |
868,86 |
0 |
0 |
0 |
1 448,1 |
MSI |
||||
79. |
1.5.1.4. Įgyvendinti Europos suaugusiųjų darbotvarkės iniciatyvą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
283 |
200 |
0 |
0 |
- |
||||
80. |
1.5.1.5. Reglamentuoti andragogų rengimą ir vykdyti jų kvalifikacijos tobulinimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
28,96 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI, NSŠVI |
||||
81. |
1.5.2. Priemonė: Remti konkrečiai darbo vietai skirtų profesinių kompetencijų suteikimą mokslo ir studijų institucijų absolventams. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
82. |
1.5.2.1. Parengti ir įgyvendinti programą, skirtą mokslo ir studijų institucijų absolventų profesinių kompetencijų, pagal konkrečios darbo vietos poreikius, suteikti. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI, NSŠVI |
||||
83. |
2. Tikslas: Kurti naujas žinias, sudaryti mokslo, verslo ir kultūros integracijos sąlygas, siekiant stiprinti šalies pranašumus. |
314 634 |
317 866 |
95419,95 |
195 812 |
197 550 |
63470,22 |
7 010 |
6 820 |
1445,78 |
457 500,87 |
- |
||||
84. |
2.1. Uždavinys: Rengti aukštos kvalifikacijos tyrėjus, stiprinti ir telkti žmogiškąjį MTEP potencialą sumanios specializacijos kryptims plėtoti. |
117 994 |
119 737 |
36300,11 |
53 184 |
50 250 |
19911,38 |
0 |
0 |
0 |
133 514,83 |
- |
||||
85. |
2.1.1. Priemonė: Populiarinti tyrėjo karjerą tarp mokinių ir studentų. |
0 |
0 |
0 |
3 200 |
3 000 |
868,86 |
0 |
0 |
0 |
2 316,96 |
- |
||||
86. |
2.1.1.1. Skatinti mokinių ir studentų MTEP veiklas. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
LMT, Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras |
|||||
87. |
2.1.1.2. Remti studentų mokslines praktikas tyrėjų kolektyvuose. |
0 |
0 |
0 |
3 200 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
|||||
88. |
2.1.2. Priemonė: Užtikrinti efektyvų doktorantūros vykdymą. |
117 157 |
118 200 |
35768,07 |
4 700 |
12 000 |
3620,25 |
0 |
0 |
0 |
23 169,6 |
- |
||||
89. |
2.1.2.1. Finansuoti doktorantūros vietas. |
114 357 |
115 000 |
34754,40 |
4 700 |
7 500 |
2316,96 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
|||||
90. |
2.1.2.2. Pritraukti jaunimą iš užsienio studijuoti doktorantūroje. |
0 |
200 |
144,81 |
0 |
1 500 |
434,43 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
|||||
91. |
2.1.2.3. Remti doktorantų mokslinę (meninę) veiklą. |
2 800 |
3 000 |
3 000 |
0 |
3 000 |
3 000 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
|||||
92. |
2.1.2.4. Sudaryti sąlygas mokslui imlaus verslo dalyvavimui doktorantūros procese. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
|||||
93. |
2.1.3. Priemonė: Sutelkti tyrėjų kritinę masę ir užtikrinti aukštą jų kvalifikaciją |
837 |
1537 |
532,04 |
8 284 |
14 250 |
6444,05 |
0 |
0 |
0 |
40 546,8 |
- |
||||
94. |
2.1.3.1. Plėtoti jaunųjų mokslininkų stažuočių po doktorantūros sistemą, taip pat numatant ir stažuotes mokslui imliose įmonėse. |
0 |
0 |
0 |
8 028 |
5 000 |
2316,96 |
0 |
0 |
0 |
7 240,5 |
LMT |
||||
95. |
2.1.3.2. Remti Lietuvos tyrėjų stažuotes užsienio mokslo institucijose ir mokslui imliose įmonėse. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LMT, Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (toliau -MITA) |
||||
96. |
2.1.3.3. Remti užsienio mokslininkų ir kitų tyrėjų pritraukimą darbui Lietuvos mokslo ir studijų institucijose įveiklinant mokslinių tyrimų infrastruktūrą. |
0 |
0 |
0 |
256 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
20 273,4 |
LMT |
||||
97. |
2.1.3.4. Skirti mokslo premijas lietuvių kilmės užsieniečiams mokslininkams ir Lietuvos Respublikos pilietybę turintiems mokslininkams, gyvenantiems užsienyje. |
65 |
65 |
18,83 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
|||||
98. |
2.1.3.5. Organizuoti Pasaulio lietuvių mokslo ir kūrybos simpoziumą. |
0 |
200 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
|||||
99. |
2.1.3.6. Remti užsienio mokslininkų ir kitų tyrėjų pritraukimą naujų perspektyvių mokslinių tyrimų tematikų vystymui. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
4 344,3 |
LMT |
||||
100. |
2.1.3.7. Remti pavyzdinių mokslo centrų formavimąsi ir užtikrinti jų efektyvų funkcionavimą, Lietuvos tyrėjų stažuotes užsienio mokslo ir studijų institucijose, ekscelencijos centruose. |
0 |
500 |
289,62 |
0 |
5 000 |
2896,20 |
0 |
0 |
0 |
4 344,3 |
LMT |
||||
101. |
2.1.3.8. Remti tyrėjų įsidarbinimą mokslui imliose įmonėse. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
2 896,2 |
Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės |
||||
102. |
2.1.3.9. Stiprinti tyrėjų gebėjimus rengti MTEP projektus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
250 |
72,41 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MITA, LMT |
||||
103. |
2.1.3.10. Ugdyti tyrėjų potencialą institucijose, kuriose moksliniai tyrimai yra gretutinė veikla |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 448,1 |
LMT |
||||
104. |
2.1.4. Priemonė: Teikti paramą tyrėjams MTEP veiklų vykdymui. |
0 |
0 |
0 |
37 000 |
21 000 |
8978,22 |
0 |
0 |
0 |
67 481,47 |
- |
||||
105. |
2.1.4.1. Remti aukšto lygio MTEP veiklų vykdymą. |
0 |
0 |
0 |
37 000 |
20 000 |
8688,60 |
0 |
0 |
0 |
39 388,33 |
LMT |
||||
106. |
2.1.4.2. Remti ekscelencijos centrų ir paralelinių laboratorijų kūrimą ir jų veiklą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
28 093,14
|
MSI, LMT |
||||
107. |
2.2. Uždavinys: Rengti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo MTEP ir naujomis žiniomis grįstų inovacijų srityse specialistus, stiprinti jų žinių ir technologijų perdavimo gebėjimus. |
0 |
0 |
0 |
1 250 |
4 000 |
1158,48 |
0 |
0 |
0 |
3 475,44 |
- |
||||
108. |
2.2.1. Priemonė: Ugdyti mokslo ir studijų institucijų, viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą MTEP srityje skatinančių institucijų ir kompetencijos centrų personalo gebėjimus. |
0 |
0 |
0 |
1 250 |
4 000 |
1158,48 |
0 |
0 |
0 |
- |
|||||
109. |
2.2.1.1. Ugdyti mokslo ir studijų institucijų darbuotojų gebėjimus, susijusius su MTEP rezultatų komercinimu ir technologijų perdavimu. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
|||||
110. |
2.2.1.2. Ugdyti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą MTEP srityje skatinančių institucijų ir kompetencijos centrų personalo gebėjimus teikti paslaugas, susijusias su MTEP rezultatų komercinimu ir technologijų perdavimu. |
0 |
0 |
0 |
1 250 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
|||||
111. |
2.3. Uždavinys: Skatinti tarpinstitucinį, tarpsektorinį ir tarptautinį bendradarbiavimą plėtojant aukščiausiojo lygio mokslinius tyrimus, taip pat visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualias MTEP veiklas. |
195 770 |
196 029 |
58511,64 |
59 759 |
67 200 |
20360,28 |
7 010 |
6 820 |
1445,78 |
158 866,7 |
- |
||||
112. |
2.3.1. Priemonė: Remti tarpsektorinį bendradarbiavimą MTEP srityje. |
5 693 |
4 693 |
1359,19 |
38 963 |
47 000 |
13641,10 |
0 |
0 |
0 |
129 759,04 |
- |
||||
113. |
2.3.1.1. Nustatyti prioritetines MTEP ir inovacijų raidos (sumanios specializacijos) kryptis ir jų konkrečius prioritetus bei vykdyti jų peržiūrą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
28,96 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MOSTA |
||||
114. |
2.3.1.2. Remti bendrus mokslo ir studijų institucijų, ūkio subjektų ir kitų subjektų vykdomus jungtinius projektus, atitinkančius konkrečius sumanios specializacijos prioritetus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 000 |
8688,60 |
0 |
0 |
0 |
71 835,04 |
MSI |
||||
115. |
2.3.1.3. Remti bendrus mokslo-verslo projektus, finansuojant mokslinių tyrimų veiklas. |
1 000 |
0 |
0 |
38 963 |
15 000 |
4344,30 |
0 |
0 |
0 |
28 962 |
LMT, MITA |
||||
116. |
2.3.1.4. Skatinti mokestinių lengvatų panaudojimą plėtojant MTEP ir inovacijų veiklas. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
117. |
2.3.1.5. Remti mokslo ir studijų institucijų vykdomus ūkio subjektų MTEP užsakymus. |
4 693 |
4 693 |
1359,19 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
||||
118. |
2.3.1.6. Skatinti kompetencijos centrų veiklą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 500 |
434,43 |
0 |
0 |
0 |
11 584,8 |
MSI |
||||
119. |
2.3.1.7. Skatinti mokslo ir studijų institucijas įsijungti į mokslo-verslo tinklus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
500 |
144,81 |
0 |
0 |
0 |
2 896,2 |
MITA |
||||
120. |
2.3.1.8. Skatinti technologijų perdavimo ir inovacijų centrų veiklą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 481 |
MSI |
||||
121. |
2.3.2. Priemonė: Remti tarptautinį bendradarbiavimą MTEP srityje. |
6 138 |
8 436 |
2877,66 |
2 550 |
10 200 |
3822,98 |
7 010 |
6 820 |
1445,78 |
29 107,66 |
- |
||||
122. |
2.3.2.1. Užtikrinti tarptautinių Lietuvos susitarimų ir įsipareigojimų MTEP srityje vykdymą bei dalyvavimą tarptautinėse MTEP programose. |
5 306 |
7 286 |
2254,98 |
2 550 |
3 000 |
868,86 |
7 010 |
6 820 |
1445,78 |
1 304,14 |
LMT, MITA |
||||
123. |
2.3.2.2. Užtikrinti programos „Horizontas 2020“ nacionalinių kontaktinių asmenų tinklo veiklą, skatinti mokslo ir studijų institucijas, jų tyrėjus ir studentus, taip pat kitus subjektus aktyviai dalyvauti programos „Horizontas 2020“ priemonėse. |
0 |
150 |
43,44 |
0 |
200 |
57,92 |
0 |
0 |
0 |
LMT, MITA |
|||||
124. |
2.3.2.3. Didinti Lietuvos (MTEP srityje) žinomumą Europos mokslinių tyrimų erdvėje, skatinti Lietuvos mokslininkų ir kitų tyrėjų bendradarbiavimą su užsienio partneriais ir verslu |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 737,72 |
LMT |
||||
125. |
2.3.2.4. Remti europinių mokslinių tyrimų infrastruktūrų kūrimą ir mokslo ir studijų institucijų aktyvų dalyvavimą jose. |
832 |
1 000 |
579,24 |
0 |
7 000 |
2896,20 |
0 |
0 |
0 |
26 065,8 |
MSI, LMT, MITA |
||||
126. |
2.3.3. Priemonė: Užtikrinti aukščiausio lygio bei visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualių MTEP veiklų finansavimą. |
183 939 |
182 900 |
54274,79 |
18 246 |
10 000 |
2896,20 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
127. |
2.3.3.1. Užtikrinti bazinį MTEP finansavimą ir ilgalaikių institucinių MTEP programų vykdymą. |
127 819 |
130 000 |
39098,70 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
128. |
2.3.3.2. Užtikrinti programinį – konkursinį MTEP finansavimą įgyvendinant nacionalines mokslo programas. |
21 500 |
22 000 |
6371,64 |
11 280 |
10 000 |
2896,20 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
||||
129. |
2.3.3.3. Įgyvendinti Nacionalinę lituanistikos plėtros 2009-2015 metų programą. |
5 700 |
5 900 |
1563,95 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
||||
130. |
2.3.3.4. Užtikrinti programinį -konkursinį MTEP finansavimą įgyvendinant plėtros programas ir kitų mokslinių tyrimų projektus. |
28 920 |
25 000 |
7240,50 |
6 966 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
||||
131. |
2.3.4. Priemonė: Supaprastinti ir tobulinti MTEP projektų darbų, paslaugų ir prekių viešųjų pirkimų reikalavimus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
132. |
2.3.4.1. Teikti siūlymus dėl Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo tobulinimo. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
133. |
2.4. Uždavinys: Plėtoti komercinį ir nekomercinį MTEP rezultatų naudojimą. |
820 |
1 200 |
347,54 |
900 |
13 000 |
3765,06 |
0 |
0 |
0 |
35 044,02 |
- |
||||
134. |
2.4.1. Priemonė: Komercinti mokslinių tyrimų rezultatus. |
770 |
1 000 |
289,62 |
0 |
4 000 |
1158,48 |
0 |
0 |
0 |
10 136,7 |
- |
||||
135. |
2.4.1.1. Remti mokslo ir studijų institucijų iniciatyvas kuriant mokslui imlias įmones. |
770 |
1 000 |
289,62 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
10 136,7 |
MITA |
||||
136. |
2.4.1.2. Sukurti MTEP komercinių idėjų veiksmų planą, skirtą studentams, tyrėjams ir mokslo ir studijų institucijoms. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
||||
137. |
2.4.1.3. Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant inovacijų paklausos priemones (inovatyvūs viešieji pirkimai, ikiprekybiniai pirkimai). |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
138. |
2.4.2. Priemonė: Sukurti ir įgyvendinti MTEP veiklų populiarinimo schemą ir remti Lietuvos tyrėjų MTEP rezultatų publikavimą. |
100 |
200 |
57,92 |
900 |
8 000 |
2316,96 |
0 |
0 |
0 |
24 907,32 |
- |
||||
139. |
2.4.2.1. Parengti ir įgyvendinti MTEP populiarinimo veiklų veiksmų planą. |
50 |
50 |
14,48 |
0 |
5 000 |
1448,10 |
0 |
0 |
0 |
3 475,44 |
Lietuvos mokslų akademija (toliau – LMA) |
||||
140. |
2.4.2.2. Remti mokslinių straipsnių ir monografijų publikavimą. |
50 |
150 |
43,44 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
||||
141. |
2.4.2.3. Remti periodinių Lietuvos mokslo leidinių leidybą. |
0 |
0 |
0 |
900 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
2 606,58 |
LMA |
||||
142. |
2.4.2.4. Remti mokslo renginius. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 737,72 |
LMT |
||||
143. |
2.4.2.5. Skirti Lietuvos mokslo premijas.. |
772 |
772 |
223,59 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
144. |
2.4.2.6. Mokslininkų ir kitų tyrėjų dalykinių tinklų kūrimas. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 737,72 |
LMT |
||||
145. |
2.4.2.7. Remti mokinių STEM veiklas ir joms būtinos aplinkos kūrimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 792,4 |
Švietimo aprūpinimo centras |
||||
146. |
2.4.2.8. Remti mokslo populiarinimo infrastruktūros plėtrą |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
9 557,46 |
MSI |
||||
147. |
2.4.3. Priemonė: Skatinti moksliniais tyrimais grįstas socialines ir kultūrines inovacijas. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
148. |
2.4.3.1. Sukurti ir įgyvendinti moksliniais tyrimais grįstų socialinių ir kultūrinių inovacijų skatinimo schemą |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
149. |
2.5. Uždavinys: Kurti, atnaujinti ir telkti MTEP infrastruktūrą, sudarančią žinių ir inovacijų kūrimo sąlygas. |
0 |
900 |
260,66 |
80 719 |
63 100 |
18275,02 |
0 |
0 |
0 |
126 599,88 |
- |
||||
150. |
2.5.1. Priemonė: Remti mokslo ir studijų institucijų, viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą MTEP ir inovacijų srityje skatinančių institucijų MTEP infrastruktūros telkimą, kūrimą, plėtrą ir efektyvų jos naudojimą. |
0 |
0 |
0 |
80 719 |
52 000 |
15060,24 |
0 |
0 |
0 |
95 320,92 |
- |
||||
151. |
2.5.1.1. Remti mokslo ir studijų institucijų MTEP ir studijų infrastruktūros, reikalingos rengti specialistus sumanios specializacijos prioritetams įgyvendinti, kūrimą ir atnaujinimą (taip pat – universitetų padalinių telkimą). |
0 |
0 |
0 |
66 425 |
14 128 |
8 567,77 |
0 |
0 |
0 |
52 131,6 |
MSI |
||||
152. |
2.5.1.2. Jūrinio slėnio branduolio sukūrimas ir studijų infrastruktūros atnaujinimas (JŪRA) |
0 |
0 |
0 |
14 294 |
25 872 |
2 928,03 |
0 |
0 |
0 |
8 434,92 |
Klaipėdos universitetas |
||||
153. |
2.5.1.3. Įrangos, naudojamos atviros prieigos centruose, atnaujinimas |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
26 065,8 |
MSI |
||||
154. |
2.5.1.4. Kurti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą MTEP ir inovacijų srityje skatinančių institucijų MTEP infrastruktūrą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
||||
155. |
2.5.1.5. Remti kompetencijos centrų infrastruktūros kūrimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 000 |
2896,20 |
0 |
0 |
0 |
8 688,6 |
MSI |
||||
156. |
2.5.2. Priemonė: Sukurti ir įgyvendinti atviros prieigos centrų veiklos vertinimo ir skatinimo sistemą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 100 |
1187,44 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
157. |
2.5.2.1. Užtikrinti atviros prieigos centrų registravimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
||||
158. |
2.5.2.2. Užtikrinti atviros prieigos centrų veiklos vertinimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
28,96 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
||||
159. |
2.5.2.3. Remti atviros prieigos centrų veiklą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 000 |
1158,48 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
||||
160. |
2.5.3. Priemonė: Sudaryti tyrėjams sąlygas naudotis skaitmeniniais mokslo duomenų ištekliais. |
0 |
900 |
260,66 |
0 |
7 000 |
2027,34 |
0 |
0 |
0 |
31 278,96 |
- |
||||
161. |
2.5.3.1. Užtikrinti prieigą prie periodinių ir kitų mokslo (meno) publikacijų duomenų bazių. |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 000 |
1158,48 |
0 |
0 |
0 |
28 962 |
Lietuvos mokslinių bibliotekų asociacija |
||||
162. |
2.5.3.2. Užtikrinti Lietuvos mokslo publikacijų, elektroninių dokumentų bei informacijos apie publikacijas kaupimą, analizę ir sklaidą. |
0 |
900 |
260,66 |
0 |
3 000 |
868,86 |
0 |
0 |
0 |
2 316,96 |
LMT |
||||
163. |
3. Tikslas: Užtikrinti duomenimis, informacija ir įrodymais, profesionalumu ir pasitikėjimu grįstą studijų ir MTEP sistemos funkcionavimą. |
26 984 |
24 263 |
7041,53 |
850 |
14 500 |
7964,55 |
1 210 |
1 040 |
556,07 |
17 070,65 |
- |
||||
164. |
3.1. Uždavinys: Užtikrinti efektyviam mokslo ir studijų sistemos funkcionavimui būtiną kokybišką stebėseną ir ja paremtą analizę, vertinimą ir prognozavimą. |
133 |
158 |
45,76 |
850 |
4 500 |
1303,29 |
0 |
0 |
0 |
3 765,06 |
- |
||||
165. |
3.1.1. Priemonė: Vykdyti mokslo ir studijų sistemos veiklos tyrimus bei užtikrinti aukštojo mokslo būklės stebėseną, analizę ir vertinimą. |
133 |
158 |
45,76 |
0 |
4 000 |
1158,48 |
0 |
0 |
0 |
3 765,06 |
- |
||||
166. |
3.1.1.1. Vykdyti mokslo ir studijų politikos tyrimus ir rengti mokslo ir studijų sistemos būklės apžvalgas. |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 000 |
868,86 |
0 |
0 |
0 |
1 448,1 |
MOSTA |
||||
167. |
3.1.1.2. Diegti įrodymais ir pasiekimais grįstą valdymą ir vadybą, vykdyti aukštojo mokslo sistemos stebėseną ir analizę, dalyvauti tarptautiniuose tyrimuose. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 316,96 |
MOSTA |
||||
168. |
3.1.1.3. Dalyvauti tarptautiniame U-Multirank tyrime. |
0 |
25 |
7,24 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
169. |
3.1.1.3. Užtikrinti projektų ir priemonių, skirtų aukštojo mokslo sistemos efektyvumui didinti, įgyvendinimą ir įsipareigojimų vykdymą. |
133 |
133 |
38,52 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MOSTA, VSF, SKVC |
||||
170. |
3.1.2. Priemonė: Parengti Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų pakeitimų projektus, siekiant užtikrinti geresnes studijų prieinamumo, kokybės ir tarptautiškumo sąlygas. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||||
171. |
3.1.2.1. Parengti ir pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo projektą. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
172. |
3.1.2.2. Parengti Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo įgyvendinamųjų teisės aktų pakeitimų projektus. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||||
173. |
3.1.3. Priemonė: Sukurti ir plėtoti aukštųjų mokyklų absolventų įsidarbinimo ir karjeros stebėsenos sistemą, nuolat atnaujinti Lietuvos ūkio prognozę, priėmimą į aukštąsias mokyklas planuoti remiantis sistemos duomenimis. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
0 |
0 |
0 |
850 |
500 |
144,81 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||||
174. |
3.1.3.1. Parengti teisės aktus, reglamentuojančius specialistų kvalifikacijų žemėlapio įgyvendinimą. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||||
175. |
3.1.3.2. Praplėsti Švietimo valdymo informacinę sistemą specialistų kvalifikacijos žemėlapio rodikliais ir duomenimis. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ŠITC |
||||
0 |
0 |
0 |
0 |
500 |
144,81 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||
176. |
3.1.3.3. Papildyti Diplomų ir atestatų registrą aktualiais duomenimis. |
0 |
0 |
0 |
850 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ŠITC |
||||
177. |
3.1.3.4. Sukurti sąsajas su reikalingais registrais ir informacinėmis sistemomis. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
178. |
3.1.3.5. Rengti specialistų pasiūlos ir paklausos atitikties analizes. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
179. |
3.2. Uždavinys: Sudaryti sąlygas tobulinti mokslo ir studijų institucijų valdymą, didinant jų atvirumą ir atskaitomybę visuomenei. |
26 851 |
24 105 |
6995,77 |
0 |
8 000 |
6082,02 |
1 210 |
1 040 |
556,07 |
11 858,29
|
- |
||||
180. |
3.2.1. Priemonė: Tobulinti mokslo ir studijų informacinę infrastruktūrą – užtikrinti informacinių sistemų integraciją, atvirą prieigą, efektyvų veikimą, atnaujinti mokslo ir studijų institucijų vidinio valdymo sistemas. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
6 425 |
6 590 |
1923,08 |
0 |
8 000 |
6082,02 |
1 210 |
1 040 |
556,07 |
10 120,17 |
- |
||||||
181. |
3.2.1.1. Užtikrinti Lietuvos mokslo ir studijų institucijų kompiuterių tinklo LITNET veiklą. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KTU |
||||
4 542 |
4 690 |
1372,80 |
0 |
3 000 |
1448,10 |
0 |
0 |
0 |
6 082,42 |
|||||||
182. |
3.2.1.2. Įgyvendinti Lietuvos mokslo ir studijų informacinės infrastruktūros plėtros 2013–2016 metų programą. Tobulinti mokslo ir studijų informacinę infrastruktūrą – užtikrinti informacinių sistemų integraciją, atvirą prieigą, efektyvų veikimą, atnaujinti mokslo ir studijų institucijų vidinio valdymo sistemas. |
1 883 |
1 900 |
550,28 |
0 |
4 500 |
4489,11 |
1 210 |
1 040 |
556,07 |
4 038,15 |
VU, KTU, VGTU, ŠITC |
||||
183. |
3.2.1.3. Sukurti ir plėtoti MTEP ir inovacijų informacinę sistemą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
500 |
144,81 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MITA |
||||
184. |
3.2.2. Priemonė: Užtikrinti institucijų, vykdančių mokslo ir studijų stebėseną, mokslo veiklos vertinimą bei administruojančių finansinę paramą, veiklą |
17 355 |
17 355 |
5026,36 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 737,72 |
- |
||||
185. |
3.2.2.1. Užtikrinti Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros veiklą. |
1 668 |
1 668 |
483,09 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
186. |
3.2.2.2. Užtikrinti Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centro veiklą. |
781 |
781 |
226,19 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
187. |
3.2.2.3. Užtikrinti Studijų kokybės vertinimo centro veiklą. |
1 342 |
1 342 |
388,67 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
188. |
3.2.2.4. Užtikrinti Valstybinio studijų fondo veiklą. |
2 039 |
2 039 |
590,54 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
189. |
3.2.2.5. Užtikrinti Lietuvos mokslų akademijos veiklą. |
7 105 |
7 105 |
2057,75 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 737,72 |
LMT |
||||
190. |
3.2.2.6. Užtikrinti Lietuvos mokslo tarybos veiklą. |
4 420 |
4 420 |
1280,12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LMT |
|||||
191. |
3.2.3. Priemonė: Tęsti mokslo ir studijų institucijų tinklo pertvarką. |
3 071 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
192. |
3.2.3.1. Įgyvendinti priemones ir projektus, susijusius su mokslo ir studijų sistemos optimizavimu ir plėtra. |
3 071 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
193. |
3.2.4. Priemonė: Užtikrinti MTEP ir inovacijų strateginės tarybos veiklą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
194. |
3.2.4.1. Organizuoti MTEP ir inovacijų strateginės tarybos veiklą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
195. |
3.2.5. Priemonė: Suburti nacionalinę aukštojo mokslo ekspertų grupę. |
0 |
10 |
2,90 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
196. |
3.2.5.1. Sudaryti nacionalinę aukštojo mokslo ekspertų darbo grupę. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
197. |
3.2.5.2. Organizuoti nacionalinės aukštojo mokslo ekspertų darbo grupės veiklą. |
0 |
10 |
2,90 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
- |
||||
198. |
3.3. Uždavinys: Stiprinti mokslo ir studijų institucijų lyderystės visuomenėje kompetencijas ir inovacijų valdymo gebėjimus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
1 448,1 |
- |
||||
199. |
3.3.1. Priemonė: Diegti mokslo ir studijų sistemoje naujausią ir efektyviausią vadybą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 000 |
579,24 |
0 |
0 |
0 |
1 448,1 |
- |
||||
200. |
3.3.1.1. Remti mokslo ir studijų institucijų darbuotojų vadybinių gebėjimų tobulinimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
500 |
144,81 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
201. |
3.3.1.2. Diegti ir tobulinti studijų ir aukštosios mokyklos valdymui, administravimui ir švietimo pagalbai skirtas elektronines priemones, stiprinti aukštųjų mokyklų valdymo gebėjimus. |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 448,1 |
VU, VGTU, KTU |
||||
202. |
3.3.1.3. Organizuoti studijų ir MTEP politikos formuotojų kvalifikacijos tobulinimą. |
0 |
0 |
0 |
0 |
500 |
144,81 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MOSTA |
||||
203. |
3.3.1.4. Skatinti mokslo ir studijų institucijas geriau išnaudoti savo inovacinį potencialą saugant ir valdant intelektinės nuosavybės teises. |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 |
289,62 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MSI |
||||
204. |
1. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos (iš viso) |
953 772 |
959 597 |
281282,15 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
205. |
2. ES struktūrinių fondų 2007-2013 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos (iš viso) |
- |
- |
- |
201 134 |
345 450 |
111228,56 |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
206. |
3. ES struktūrinių fondų 2014–2020 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos (iš viso) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
585 819,21 |
- |
||||
207. |
4. Kitų šaltinių lėšos (iš viso) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
107 252 |
37 600 |
10557,22 |
- |
- |
||||
208. |
Iš viso Veiksmų planui finansuoti (1+2+3) |
2013 metai (tūkst. Lt) |
1 262 158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
|||
2014 metai (preliminarios lėšos, tūkst. Lt) |
1 342 647 |
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
|||||
2015 metai (preliminarios lėšos, tūkst. Eur) |
988 887,14 |
|
|
|
|
|
|
- |
||||||||
II SKYRIUS
VEIKSMŲ PLANO VERTINIMO KRITERIJAI
Eil. Nr. |
Tikslų ir uždavinių vertinimo kriterijų pavadinimai ir matavimo vienetai |
Vertinimo kriterijų reikšmės |
||
2013-ųjų metų |
2014-ųjų metų |
2015-ųjų metų |
||
1. |
Strateginis tikslas: Skatinti darnią žmogaus ir visuomenės raidą, stiprinančią šalies konkurencingumą ir sudarančią sąlygas inovacijoms, plėtojant studijas ir vykdant MTEP. |
|
|
|
2. |
E-1. 30–34 metų gyventojų, įgijusių aukštąjį ar jam prilygintą išsilavinimą, dalis (procentais). |
47,0 |
47,0 |
47,0 |
3. |
E-2. Bendros išlaidos MTEP (BVP procentais). |
0,95 |
1,0 |
1,1 |
4. |
E-3. Pažangiųjų ir vidutiniškai pažangių technologijų gamybos sektoriaus sukurtos pridėtinės vertės dalis (procentais), palyginti su visa apdirbamosios gamybos sukurta pridėtine verte. |
23,5 |
24,0 |
24,5 |
5. |
1. Tikslas: Sukurti gebančiam ir motyvuotam asmeniui palankią aplinką tapti aukštos profesinės kvalifikacijos specialistu, savęs realizavimą derinančiu su valstybės ir visuomenės lūkesčių tenkinimu. |
|
|
|
6. |
R-1-1. 25–34 metų asmenų, kurie mokosi formaliojo švietimo sistemoje, dalis (procentais). |
7,0 |
7,2 |
7,4 |
7. |
R-1-2. Studentų, kurie dalį studijų mokėsi užsienyje, dalis (procentais), palyginti su visais studijuojančiaisiais. |
6,0 |
7,0 |
8,0 |
8. |
R-1-3. Dėstytojų, dalyvavusių Erasmus mobilumo programoje, dalis (procentais). |
6,0 |
6,5 |
7,0 |
9. |
1.1. Uždavinys: Užtikrinti sąmoningą ir informacija paremtą studijų pasirinkimą ir prieinamumą. |
|
|
|
10. |
P-1-1-1. Valstybinių informacinių sistemų ir portalų, teikiančių informaciją apie galimybes studijuoti Lietuvos aukštosiose mokyklose, skaičius. |
4 |
5 |
5 |
11. |
P-1-1-2. Studijuojančiųjų fizinius ir inžinerinius mokslus dalis (procentais), palyginti su visais studijuojančiaisiais. |
22,5 |
23,0 |
23,5 |
12. |
1.2. Uždavinys: Nuolat atnaujinti ir tobulinti studijų turinį ir procesą bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, didinti dėstytojų profesionalumą. |
|
|
|
13. |
P-1-2-1. Lietuvos aukštųjų mokyklų, patenkančių tarp 500 universitetų, nurodytų Akademinio pasaulio universitetų reitinge (AWRU), skaičius. |
0 |
0 |
1 |
14. |
1.3. Uždavinys: Plėtoti studijų tarptautiškumą ir stiprinti Lietuvos aukštojo mokslo tarptautinį pripažinimą. |
|
|
|
15. |
P-1-3-1. Sėkmingai vykdomų jungtinių studijų programų skaičius. |
14 |
20 |
35 |
16. |
P-1-3-2. Aukštųjų mokyklų, vykdančių išsilavinimo ir kvalifikacijų, susijusių su aukštuoju mokslu, akademinį pripažinimą, dalis (procentais). |
0 |
5 |
7 |
17. |
P-1-3-3. Atvykstančių ir išvykstančių laikinai studijuoti Bolonijos regiono studentų skaičiaus santykis Lietuvai. |
0,1 |
0,15 |
0,2 |
18. |
1.4. Uždavinys: Modernizuoti studijų infrastruktūrą, mokymo ir mokymosi aplinką. |
|
|
|
19. |
P-1-4-1. Aukštųjų mokyklų, įkūrusių ar išplėtojusių studijų miestelių infrastruktūrą, dalis (procentais). |
0 |
0 |
4 |
20. |
P-1-4-2. Į integruotus mokslo, studijų ir verslo centrus perkeltų fakultetų, susijusių su slėniuose vykdomų MTEP veiklų tematika, skaičius. |
0 |
0 |
1 |
21. |
1.5. Uždavinys: Sudaryti palankias mokymosi visą gyvenimą paslaugų plėtros sąlygas aukštosiose mokyklose. |
|
|
|
22. |
P-1-5-1. Aukštųjų mokyklų, kuriose įdiegtas neformaliuoju būdu įgytų kompetencijų formalizavimo sistemos modelis, dalis (procentais). |
20 |
50 |
70 |
23. |
2. Tikslas: Kurti naujas žinias, sudaryti mokslo, verslo ir kultūros integracijos sąlygas, siekiant stiprinti šalies pranašumus. |
|
|
|
24. |
R-2-1.Aukštojo mokslo ir valdžios sektoriaus išlaidos MTEP (BVP procentais). |
0,68 |
0,68 |
0,69 |
25. |
R-2-2. Verslo sektoriaus išlaidos MTEP (BVP procentais). |
0,3 |
0,35 |
0,4 |
26. |
R-2-3. Lietuvos subjektų pateiktų tarptautinių ir Europos patentų paraiškų skaičius. |
50 |
60 |
70 |
27. |
2.1. Uždavinys: Rengti aukštos kvalifikacijos tyrėjus, stiprinti ir telkti žmogiškąjį MTEP potencialą sumanios specializacijos kryptims plėtoti. |
|
|
|
28. |
P-2-1-1. Lietuvos mokslo ir studijų institucijų tyrėjų publikacijų dalis (procentais) tarp 10 procentų pasaulyje dažniausiai cituojamų mokslo publikacijų. |
6,0 |
6,5 |
6,9 |
29. |
P-2-1-2. Doktorantūros (ISCED 6) absolventų skaičius vienam tūkstančiui visų 25–34 metų gyventojų. |
0,9 |
0,95 |
1,0 |
30. |
P-2-1-3. Doktorantų publikacijų dalis (procentais) tarp 10 procentų pasaulyje dažniausiai cituojamų mokslo publikacijų. |
0,9 |
1,0 |
1,1 |
31. |
2.2. Uždavinys: Rengti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo MTEP ir naujomis žiniomis grįstų inovacijų srityse specialistus, stiprinti jų žinių ir technologijų perdavimo gebėjimus. |
|
|
|
32. |
P-2-2-1. Viešojo ir privataus sektorių bendrų publikacijų skaičius vienam milijonui gyventojų. |
3,0 |
4,0 |
5,0 |
33. |
P-2-2-2. Tyrėjų, dirbančių verslo sektoriuje, skaičius (tūkst.). |
3,3 |
3,4 |
3,5 |
34. |
2.3. Uždavinys: Skatinti tarpinstitucinį, tarpsektorinį ir tarptautinį bendradarbiavimą plėtojant aukščiausiojo lygio mokslinius tyrimus, taip pat visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualias MTEP veiklas. |
|
|
|
35. |
P-2-3-1. Mokslo ir studijų institucijų pajamos, gautos už dalyvavimą tarptautinėse programose (mln. litų). |
21 |
21,7 |
22,5 |
36. |
2.4. Uždavinys: Plėtoti komercinį ir nekomercinį MTEP rezultatų naudojimą. |
|
|
|
37. |
P-2-4-1. Mokslo ir studijų institucijų paduotos patentų paraiškos (skaičius). |
30 |
33 |
35 |
38. |
P-2-4-2. Visų MTEP išlaidų dalis (procentais) humanitarinių ir socialinių mokslų sričiai. |
28 |
28 |
28 |
39. |
2.5. Uždavinys: Kurti, atnaujinti ir telkti MTEP infrastruktūrą, sudarančią žinių ir inovacijų kūrimo sąlygas. |
|
|
|
40. |
P-2-5-1. Tarptautinių mokslinių tyrimų infrastruktūrų, kurių narė yra Lietuva, skaičius. |
1 |
2 |
3 |
41. |
3. Tikslas: Užtikrinti duomenimis, informacija ir įrodymais, profesionalumu ir pasitikėjimu grįstą studijų ir MTEP sistemos funkcionavimą. |
|
|
|
42. |
R-3-1. Labai gerai ir teigiamai įvertintų mokslo ir studijų institucijų dalis (procentais), palyginti su visomis įvertintomis institucijomis. |
62 |
65 |
68 |
43. |
R-3-2. Studijų programų, akredituotų 6 metams, dalis (procentais), palyginti su visomis akredituotomis programomis. |
50 |
54 |
58 |
44. |
R-3-3. Valdymo informacines sistemas turinčių ir naudojančių mokslo ir studijų institucijų dalis (procentais). |
30 |
40 |
50 |
45. |
3.1. Uždavinys: Užtikrinti efektyviam mokslo ir studijų sistemos funkcionavimui būtiną kokybišką stebėseną ir ja paremtą analizę, vertinimą ir prognozavimą. |
|
|
|
46. |
P-3-1-1. Aukštųjų mokyklų, atlikusių savianalizę, dalis (procentais), palyginti su visomis aukštosiomis mokyklomis. |
55 |
60 |
65 |
47. |
P-3-1-2. Mokslo ir studijų institucijų, kuriose atliktas nacionalinio lygmens |
|
|
|
|
institucijų inicijuotas išorinis vertinimas, dalis (procentais), palyginti su visomis mokslo ir studijų institucijomis. |
50 |
70 |
95 |
48. |
3.2. Uždavinys: Sudaryti sąlygas tobulinti mokslo ir studijų institucijų valdymą, didinant jų atvirumą ir atskaitomybę visuomenei. |
|
|
|
49. |
P-3-2-1. Mokslo ir studijų institucijų, sistemingai taikančių kokybės valdymo sistemas, dalis (procentais). |
20 |
30 |
50 |
50. |
3.3. Uždavinys: Stiprinti mokslo ir studijų institucijų lyderystės visuomenėje kompetencijas ir inovacijų valdymo gebėjimus. |
|
|
|
51. |
P-3-3-1. Universitetų ir verslo bendradarbiavimas (iš 144 šalių). |
20 vieta |
19 vieta |
18 vieta |
[1] Kaip nurodyta Mokslo ir studijų įstatyme, mokslo ir studijų institucijos – juridiniai asmenys, kurių pagrindinė veikla – studijų vykdymas ir su studijomis susijusi veikla ir (arba) moksliniai tyrimai ir eksperimentinė (socialinė, kultūrinė) plėtra, jos yra dviejų grupių: aukštosios mokyklos ir mokslinių tyrimų institutai. Aukštosios mokyklos yra dviejų tipų: universitetai ir kolegijos. Visos mokslo ir studijų institucijos gali būti valstybinės ir nevalstybinės.
[2] Studijų tarptautiškumo skatinimo veiklos siejasi su švietimo ir mokslo ministro 2013 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. V-878 „Dėl Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2013–2016 m. veiksmų plano patvirtinimo“ patvirtintu Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2013–2016 m. veiksmų planu.
[3] Studijų tarptautiškumo skatinimo veiklos siejasi su švietimo ir mokslo ministro 2013 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. V-878 „Dėl Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2013–2016 m. veiksmų plano patvirtinimo“ patvirtintu Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2013–2016 m. veiksmų planu.
[4] Studijų tarptautiškumo skatinimo veiklos siejasi su švietimo ir mokslo ministro 2013 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. V-878 „Dėl Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2013–2016 m. veiksmų plano patvirtinimo“ patvirtintu Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2013–2016 m. veiksmų planu.
[5] Studijų tarptautiškumo skatinimo veiklos siejasi su švietimo ir mokslo ministro 2013 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. V-878 „Dėl Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2013–2016 m. veiksmų plano patvirtinimo“ patvirtintu Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo 2013–2016 m. veiksmų planu.