TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TRŪKSTAMŲ SPECIALISTŲ PRITRAUKIMO TVARKOS APRAŠŲ PATVIRTINIMO

 

2023 m. lapkričio 30 d. Nr. 1-340

Tauragė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo 82 straipsnio 11 dalimi, Tauragės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti pridedamus:

1.1. Trūkstamų specialistų pritraukimo į Tauragės rajono savivaldybės biudžetines ir viešąsias įstaigas tvarkos aprašą;

1.2. Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų kelionės į darbą ir atgal išlaidų kompensavimo tvarkos aprašą;

1.3. Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų studijų rėmimo tvarkos aprašą;

1.4. Finansinės paramos trūkstamų specialybių gydytojams rezidentams, atvykstantiems dirbti į Tauragės rajono asmens sveikatos priežiūros įstaigas, skyrimo tvarkos aprašą.

2. Pripažinti netekusiu galios Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2023 m. rugpjūčio 2 d. sprendimą Nr. 1-229 „Dėl Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų studijų rėmimo tvarkos aprašų patvirtinimo“.

3. Pripažinti netekusiu galios Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2020 m. rugsėjo 9 d. sprendimą Nr. 1-254 „Dėl Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų viešojo sektoriaus specialistų kelionės į darbą ir atgal išlaidų kompensavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

4. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja nuo 2024 m. sausio 1 d.

5. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės  interneto svetainėje.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Dovydas Kaminskas

 

PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės tarybos

2023 m. lapkričio 30 d. sprendimu Nr. 1-340

 

 

TRŪKSTAMŲ SPECIALISTŲ PRITRAUKIMO Į TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINES IR VIEŠĄSIAS ĮSTAIGAS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Trūkstamų specialistų pritraukimo į Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžetines įstaigas ir viešąsias sveikatos priežiūros įstaigas (toliau – Įstaigos),  kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija arba dalininkas yra Tauragės rajono savivaldybės taryba, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato lėšų valdymą, skatinimo priemones, finansuojamų priemonių dydį, finansavimo teikimo sąlygas ir tvarką.

2. Aprašo tikslas ir uždaviniai:

2.1. pritraukti kvalifikuotus specialistus dirbti į Savivaldybės Įstaigas ir juos skatinti;

2.2. užtikrinti Įstaigų veiklos poreikius, teikiamų paslaugų gyventojams prieinamumą ir kokybę;

2.3. didinti Savivaldybės patrauklumą gyventojams;

2.4. skatinti bendradarbiavimą tarp Savivaldybės ir Savivaldybės Įstaigų.

3. Trūkstamų specialistų skatinimas vykdomas vadovaujantis Profesijų, kurių darbuotojų trūksta Tauragės rajono savivaldybėje, sąrašu (toliau – Profesijų sąrašas), patvirtintu Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

4. Aprašui įgyvendinti naudojamos Savivaldybės biudžeto lėšos, numatytos 01 programos priemonėje  „Skatinimo priemonių taikymas trūkstamų specialistų pritraukimui“. Lėšos gali būti skirstomos kol baigiasi tais metais Savivaldybės biudžeto programos priemonėje numatytos lėšos.

5. Apraše vartojamos sąvokos:

5.1. Įstaiga – Savivaldybės viešoji arba biudžetinė įstaiga.

5.2. Trūkstamas specialistas – Profesijų sąraše nurodytos profesijos specialistas, kuris pretenduoja užimti laisvą pareigybę Tauragės rajono savivaldybės Įstaigose, kuri iki tol ne mažiau kaip tris mėnesius buvo neužimta ir dėl kurios užėmimo per nurodytą terminą įstaigos vadovas ėmėsi visų protingų priemonių pretendentui rasti.

6. Teisę į šio Aprašo nustatytas skatinimo priemones turi trūkstamos profesijos specialistas, atvykstantis dirbti į Savivaldybės Įstaigas ir pasirašęs darbo sutartį su Įstaiga.

7. Į šio Aprašo nustatytas skatinimo priemones neturi teisės pretenduoti specialistas, jeigu jis:

7.1. yra gavęs Finansinę paskatą pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimoms, teikiamą vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansinės paskatos pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimoms įstatymu ir Finansinės paskatos pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimoms teikimo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr.  A1-448 „Dėl Finansinės paskatos pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimoms teikimo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

7.2. dirbo Įstaigoje ir po darbo sutarties pasibaigimo dienos iki naujos darbo sutarties su Įstaiga sudarymo dienos praėjo mažiau kaip 3 metai;

7.3. perėjo dirbti iš vienos įstaigos į kitą Tauragės rajono savivaldybėje.

 

II SKYRIUS

APRAŠO ĮGYVENDINIMUI SKIRTŲ  LĖŠŲ VALDYMAS

 

8. Trūkstamų specialistų skatinimui reikalingas lėšas paskirsto Tauragės rajono savivaldybės meras, atsižvelgdamas į Tauragės rajono savivaldybės Trūkstamų specialistų pritraukimo komisijos (toliau – Komisija) siūlymą. Komisija sudaroma Savivaldybės mero potvarkiu iš ne mažiau nei 5 (penkių) asmenų. Komisija savo veikloje vadovaujasi skaidrumo, nešališkumo, konfidencialumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principais ir šiuo Aprašu.

9. Komisijos funkcijos:

9.1. analizuoja situaciją darbo rinkoje, Savivaldybės Įstaigų pateiktus duomenis dėl trūkstamų specialistų, reikalui esant pasitelkia Užimtumo tarnybos specialistus, Savivaldybės Įstaigų atstovus ir bendru sutarimu teikia siūlymą Savivaldybės merui dėl trūkstamų specialistų iš Profesijų sąrašo skatinimo; 

9.2. nagrinėja Įstaigų pateiktus prašymus dėl trūkstamų specialistų skatinimo priemonių skyrimo, balsų dauguma teikia siūlymus Savivaldybės merui dėl trūkstamų specialistų skatinimo priemonių skyrimo ir skatinimo priemonių dydžio.  Komisija gali Savivaldybės merui siūlyti neskirti skatinimo priemonės išanalizavusi Įstaigos pateiktą prašymą, tokiu atveju nurodydama neskyrimo motyvus;

9.3. įformina siūlymus posėdžių protokolais, kuriuos pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius; 

9.4. informuoja Įstaigą apie Savivaldybės mero priimtą sprendimą dėl skatinimo priemonės skyrimo / neskyrimo  ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos elektroniniu būdu prašyme nurodytu adresu.

10.  Lėšos trūkstamų specialistų pritraukimo skatinimo priemonės gavėjui skiriamos Įstaigai, kurioje priemonės gavėjas dirba. Lėšos skiriamos Savivaldybės mero potvarkiu.

11. Potvarkių projektus dėl lėšų pervedimo Įstaigai rengia Švietimo ir sporto skyrius.

12. Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Savivaldybės mero potvarkiu, perveda lėšas Įstaigai į prašyme nurodytą banko atsiskaitomąją sąskaitą dalimis 2 kartus metuose.

13. Įstaiga iš Savivaldybės gautas skatinimo lėšas perveda skatinimo priemonės gavėjui (-ams).

14. Savivaldybės administracijos direktorius pasirašo trišales sutartis su  Įstaiga ir  skatinimo priemonės gavėju. Sutartyje numatomi skatinimo priemonės gavėjo įsipareigojimai, šalių teisės ir pareigos, atsakomybė, sutarties nutraukimo tvarka ir pasekmės. Sutarties forma patvirtinama atskiru savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

III SKYRIUS

TRŪKSTAMŲ SPECIALISTŲ SKATINIMO PRIEMONĖS IR PRIEMONIŲ DYDŽIAI

 

15. Trūkstamų specialistų skatinimo priemonės:

15.1. finansinė parama įsigyjant būstą Tauragės rajono savivaldybės teritorijoje, Savivaldybės finansinės paramos dydis asmeniui arba šeimai – 15 procentų nuo būsto kredito sumos, bet ne daugiau kaip 15 000 Eur įskaitant mokesčius;

15.2. būsto kredito palūkanų ir /ar mėnesio įmokų kompensavimas – ne daugiau kaip 300 Eur per mėnesį įskaitant mokesčius, ne ilgiau kaip 3 metus;

15.3. būsto nuomos išlaidų kompensavimas  – ne daugiau kaip  300 Eur per mėnesį įskaitant mokesčius, ne ilgiau kaip 3 metus. Būsto nuomos sutartis privalo būti įregistruota viešajame Nekilnojamo turto registre;

15.4. vienkartinė išmoka trūkstamų specialybių gydytojams ir mokytojams – 15 000 Eur įskaitant mokesčius;

15.5. Aprašo 15.1 ir 15.4 papunkčiuose nurodytos priemonės sumuojant Tauragės rajono savivaldybėje skiriamos ne daugiau kaip 3 trūkstamiems specialistams per metus.

16. Trūkstamas specialistas, pasinaudojęs skatinimo priemonėmis, įsipareigoja Įstaigoje dirbti ne trumpiau kaip 3 metus, dirbdamas ne mažesniu nei 1 etato darbo krūviu. Jeigu dėl tam tikrų pateisinamų aplinkybių negali dirbti (nėštumo ir gimdymo atostogos, atostogos vaiko priežiūrai), laikotarpis atitinkamai pratęsiamas.

17. Tam pačiam asmeniui skatinimo priemonė gali būti skiriama tik vieną kartą ir tik viena iš Aprašo 15 punkte nurodytų skatinimo priemonių.

 

IV  SKYRIUS

DOKUMENTŲ PATEIKIMO IR FINANSAVIMO TEIKIMO TVARKA

 

18. Įstaigos vadovas teikia Savivaldybės merui nustatytos formos prašymą (priedas) dėl finansinės paramos skyrimo 

19Prašymas gali būti pateiktas paštu, elektroniniu būdu arba atvykus į Savivaldybės administraciją (Respublikos g. 2, Tauragė).

20. Savivaldybės meras teikia gautą Įstaigos prašymą Komisijai išnagrinėti ir pateikti siūlymus.

21. Savivaldybės meras, gavęs Komisijos siūlymą, priima sprendimą skirti / neskirti skatinimo priemonę.

22. Už sutartinių įsipareigojimų, nurodytų šio Aprašo 16 p., įvykdymą, atsakinga Įstaiga, pasiūliusi trūkstamo specialisto skatinimo kandidatūrą. Skatinimo priemonės gavėjui pažeidus šiame Apraše nurodytas sąlygas bei sutartyje tarp Įstaigos ir skatinimo priemonės gavėjo numatytas sąlygas, Įstaiga teisės aktų numatyta tvarka išsireikalauja lėšas iš skatinimo priemonės gavėjo ir privalo jas grąžinti į Tauragės rajono savivaldybės biudžetą.

 

V SKYRIUS

LĖŠŲ APSKAITA

 

23. Aprašo lėšų apskaitą tvarko Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius ir Įstaigos, gavusios Apraše nurodytas lėšas, apskaitą tvarkantis asmuo Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą. Asmens duomenys trečiosioms šalims gali būti teikiami tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka bei laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų.

25. Aprašo įgyvendinimą koordinuoja Švietimo ir sporto skyrius. Lėšų panaudojimą kontroliuoja Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba bei Centralizuota vidaus audito tarnyba.

26. Skundai dėl Aprašo įgyvendinimo nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.

27. Įstaiga, gavusi trūkstamų specialistų pritraukimui skirtas lėšas, privalo nedelsiant informuoti Savivaldybės merą, jei skatinimo lėšas gavęs specialistas nutraukia darbo santykius su Įstaiga, nepasibaigus sutartyje nurodytam darbo terminui ir grąžinti gautas lėšas Savivaldybei.

28. Įstaiga atsako už pateiktos informacijos ir duomenų teisingumą ir sutartinių įsipareigojimų kontrolės vykdymą.

29. Savivaldybės meras turi teisę priimti kitus sprendimus, būtinus Aprašui įgyvendinti, neviršydamas savo įgaliojimų.

30. Apraše nenumatyti atvejai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

31. Šis Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ar naikinamas Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

_________________________________

 

 

Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų

specialistų pritraukimo tvarkos aprašo

priedas        

 

 

 

 

(Prašymo forma)

 

________________________________________________

(Įstaigos pavadinimas)

 

Tauragės rajono savivaldybės

merui

 

 

PRAŠYMAS

DĖL TRŪKSTAMŲ SPECIALISTŲ SKATINIMO PRIEMONĖS SKYRIMO

 

______________

(data)

________________

(sudarymo vieta)

 

1.  Įstaigos kontaktiniai duomenys:

2.  Trūkstamo specialisto, kuriam prašoma skirti skatinimo priemonę, kontaktiniai duomenys:

Vardas

Pavardė

Gyvenamosios vietos adresas

Telefonas

El. paštas

3.  Trūkstamo specialisto išsilavinimas, profesinė kvalifikacija ir turima darbo patirtis

 

4.  Pateikiami motyvai dėl trūkstamo specialisto reikalingumo

5.  Kokiose Įstaigose ir kokiu darbo krūviu darbuotojas dirba

 

6.  Prašoma skirti skatinimo priemonę

7.  Pridedami dokumentai:

   darbo sutarties su Įstaiga kopija, ..... lapai;

□ kita (nurodyti), ...... lapai.

* kita reikalinga trūkstamo specialisto skatinimo priemonės skyrimui informacija laikoma Įstaigoje

 

 

(Įstaigos atstovas (-ė))

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(Trūkstamas specialistas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės tarybos

2023 m. lapkričio 30 d. sprendimu Nr. 1-340

 

 

 

TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TRŪKSTAMŲ SPECIALISTŲ KELIONĖS Į DARBĄ IR ATGAL IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų kelionės į darbą ir atgal išlaidų kompensavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžetinėse ir viešosiose sveikatos priežiūros įstaigose (toliau – Įstaigos),  kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija arba dalininkas yra Tauragės rajono savivaldybės taryba, dirbančių specialistų kelionės asmeniniu transportu iš gyvenamosios vietos į darbą ir atgal išlaidų kompensavimo sąlygas ir tvarką.

2. Kelionės išlaidos gali būti kompensuojamos Savivaldybės Įstaigų darbuotojams, kurių profesijos nurodytos Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintame Profesijų, kurių darbuotojų trūksta Tauragės rajono savivaldybėje, sąraše (toliau – Darbuotojai).

3. Aprašo tikslas – sudaryti palankesnes sąlygas Darbuotojams, kurių profesijų trūksta Savivaldybėje, atvykti iš gyvenamosios vietos į darbą ir atgal, nustatant jų kelionės asmeniniu transportu išlaidų kompensavimo sąlygas ir tvarką.

4. Lėšų poreikį kompensacijoms mokėti kiekvienais metais planuoja Įstaigos vadovas ir jį pateikia Savivaldybės administracijai formuojant kitų metų Savivaldybės biudžetą.

5. Kelionės išlaidos kompensuojamos neviršijant Įstaigų metinėse išlaidų sąmatose šiam tikslui patvirtintų asignavimų.

6. Viešosioms sveikatos priežiūros įstaigoms lėšos už trūkstamų specialistų kelionės išlaidas pervedamos pagal Savivaldybės ir viešosioms sveikatos priežiūros įstaigos finansavimo sutartį, kurioje turi būti numatyta šalių teisės ir pareigos, atsakomybė, sutarties nutraukimo tvarka ir pasekmės. Sutartis sudaroma vieniems biudžetiniams metams.

 

II SKYRIUS

DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR REIKALAVIMAI DARBUOTOJAMS

 

7. Darbuotojas, norintis gauti kompensaciją, Įstaigos vadovui turi pateikti:

7.1. prašymą (priedas);

7.2. pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą.

 

III SKYRIUS

KOMPENSACIJŲ APSKAIČIAVIMO IR APMOKĖJIMO TVARKA

 

8. Kompensaciją gali gauti Darbuotojai, kurių nuolatinė deklaruota gyvenamoji vieta nuo darbo vietos yra daugiau kaip 10 km (į abi puses). Atstumas nuo nuolatinės deklaruotos gyvenamosios vietos iki darbo vietos nustatomas trumpiausiu prašyme nurodytu maršrutu, naudojantis „Google“ žemėlapiais (https:///www.google.lt/maps (kai vietovė nerandama – https:///www.maps.lt).

9. Kompensacijos dydis apskaičiuojamas pagal formulę K= (2 x km – 10) x 0,10 Eur,

kur km yra trumpiausias atstumas nuo nuolatinės deklaruotos gyvenamosios vietos iki darbo vietos (kilometrais su vienu ženklu po kablelio).

10. Įstaigos vadovas, išnagrinėjęs pateiktus prašymus ir įvertinęs galimybę naudotis Savivaldybės vietinio (miesto ir priemiesčio) reguliaraus susisiekimo maršrutais, taip pat įvertinęs Įstaigos finansines galimybes, įsakymu tvirtina Darbuotojų, turinčių teisę gauti kompensaciją, sąrašą, nurodydamas kompensacijos dydį.

11. Kompensacija, kuri apskaičiuojama vadovaujantis darbo laiko apskaitos žiniaraščiu, darbo grafiku, atsižvelgiant į nuvažiuotą atstumą, mokama kiekvieną mėnesį.

12. Kompensacija nesiejama su darbo užmokesčio dydžiu ir nėra atlyginimo dalis. Įstaigos apskaitą tvarkantis asmuo kompensaciją skiria atskiru Įstaigos vadovo pavedimu.

13. Kompensacija neskiriama:

13.1. Darbuotojų atostogų, nedarbingumo, komandiruočių metu;

13.2. kai atstumas nuo nuolatinės deklaruotos gyvenamosios vietos iki darbo vietos yra mažesnis kaip 10 km (į abi puses).

14. Kompensacijos mokėjimas nutraukiamas:

14.1. nutrūkus darbo santykiams;

14.2. Darbuotojui persikėlus gyventi arčiau kaip 10 km (į abi puses) atstumu nuo nuolatinės deklaruotos gyvenamosios vietos iki darbo vietos.

 

IV SKYRIUS

KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ

 

15. Lėšų panaudojimą kontroliuoja Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba bei Centralizuota vidaus audito tarnyba.

16. Paaiškėjus, kad Darbuotojas yra pateikęs melagingus ar klaidingus duomenis, kompensacija iš Darbuotojo išieškoma Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

17. Savivaldybės administracija ir (ar) įstaigos vadovas bet kuriuo metu gali patikrinti Darbuotojo deklaruotą gyvenamąją vietą.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18. Darbuotojas, kuris dirba pagal kelias darbo sutartis, privalo informuoti visų darboviečių vadovus apie pateiktus prašymus skirti kompensacijas. Darbuotojui, atvykusiam iš kitos darbo vietos, įstaigos vadovas kompensaciją skiria vadovaujantis Aprašo 9 punkte nurodyta formule, kur km yra trumpiausias atstumas nuo vienos darbovietės iki kitos (kilometrais su vienu ženklu po kablelio).

19. Pasikeitus deklaruojamai gyvenamajai vietai, Darbuotojas per 5 (penkias) darbo dienas privalo informuoti Įstaigos vadovą pateikdamas naują prašymą ir pažymą apie deklaruotą nuolatinę gyvenamąją vietą.

20. Įstaigos apskaitą tvarkantis asmuo ar Įstaigos vadovo įgaliotas asmuo yra atsakingas už kelionės išlaidų kompensacijos apskaičiavimo teisingumą ir išmokėjimą laiku.

21. Įstaigos vadovas, nesilaikantis šiame Apraše nustatytų reikalavimų, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

22. Dokumentai, susiję su kelionės į darbą išlaidų kompensavimu, saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.

23. Prašyme pateikti Darbuotojo asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir tik važiavimo išlaidų kompensavimo tikslais.

____________________________________

 

Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų

specialistų kelionės į darbą ir atgal išlaidų

kompensavimo tvarkos aprašo

priedas

 

(Prašymo formos pavyzdys)

 

 

_______________________________________________________________________________

(vardas, pavardė, pareigos)

 

 

.................................. direktoriui / vadovui

 

 

PRAŠYMAS

DĖL KELIONĖS IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO

 

______________

(Data)

 

Prašau skirti man važiavimo išlaidų kompensaciją už važiavimą iš gyvenamosios vietos į darbą ir atgal.

Mano deklaruotos gyvenamosios vietos adresas: .................................................................................., važiavimo maršrutas: ......................................................................., važiavimo maršruto į darbą atstumas – ......... km.

Patvirtinu, kad mano pateikti duomenys yra teisingi. Esu informuotas (-a), kad pasikeitus gyvenamajai ar darbo vietai privalau per 5 (penkias) darbo dienas raštu informuoti įstaigos vadovą bei pateikti naują pažymą apie deklaruotą nuolatinę gyvenamąją vietą.

Su Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų kelionės į darbą ir atgal išlaidų kompensavimo tvarkos aprašu esu susipažinęs (-usi).

Pasirašydamas šį prašymą, įsipareigoju pateikti pažymą apie deklaruotą nuolatinę gyvenamąją vietą.

 

PRIEDAS. Pažymos apie deklaruotą nuolatinę gyvenamąją vietą kopija (seniūnijos pažymos apie faktinę gyvenamąją vietą kopija).

 

_____________________ _________________

(Vardas, pavardė) (parašas)

 

 

PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės tarybos

2023 m. lapkričio 30 d. sprendimu Nr. 1-340

 

 

 

TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TRŪKSTAMŲ SPECIALISTŲ STUDIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų studijų rėmimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato skatinimo asmenims, studijuojantiems Lietuvos Respublikos aukštosiose mokyklose studijų programas, kurios patvirtintos Profesijų, kurių darbuotojų trūksta Tauragės rajono savivaldybėje, sąraše, lėšų valdymą, skyrimo kriterijus, skyrimo  tvarką ir lėšų apskaitą. 

2. Trūkstamų specialistų studijų rėmimas vykdomas vadovaujantis Profesijų, kurių darbuotojų trūksta Tauragės rajono savivaldybėje, sąrašu (toliau – Profesijų sąrašas), patvirtintu Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

3. Tauragės rajono savivaldybės meras, atsižvelgdamas į kintančią situaciją darbo rinkoje, Savivaldybės biudžete numatytas lėšas trūkstamų specialistų skatinimui, Švietimo rėmimo lėšų skirstymo komisijos siūlymą, potvarkiu patvirtina ne daugiau kaip 3 (tris) profesijas iš Profesijų sąrašo, kurias studijuojantiems asmenims bus skiriamas studijų rėmimas, stipendijų ir studijų finansavimo skaičių bei dydį.

4. Aprašui įgyvendinti naudojamos Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto lėšos, numatytos 01 programos priemonėje „Skatinimo priemonių taikymas trūkstamų specialistų pritraukimui“. Lėšos gali būti skirstomos kol baigiasi tais metais Savivaldybės biudžeto programos priemonėje numatytos lėšos.

5. Aprašo tikslas ir uždaviniai:

5.1. skatinti asmenis studijuojančius trūkstamų specialistų profesijas Lietuvos Respublikos aukštosiose mokyklose;

5.2. skatinti studentų, baigusių studijas, įsidarbinimą Tauragės rajono savivaldybėje;

5.3. skatinti bendradarbiavimą tarp Lietuvos Respublikos aukštųjų mokyklų, Savivaldybės ir Savivaldybės įstaigų / įmonių.

 

II SKYRIUS

APRAŠO ĮGYVENDINIMUI SKIRTŲ  LĖŠŲ VALDYMAS

 

6. Trūkstamų specialistų studijų rėmimui reikalingas lėšas skiria Tauragės rajono savivaldybės meras, atsižvelgdamas į Tauragės rajono savivaldybės Trūkstamų specialistų pritraukimo komisijos (toliau – Komisija) siūlymą. Komisija sudaroma Savivaldybės mero potvarkiu iš ne mažiau nei 5 (penkių) asmenų. Komisija savo veikloje vadovaujasi skaidrumo, nešališkumo, konfidencialumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principais.

7. Komisijos funkcijos:

7.1. analizuoja situaciją darbo rinkoje, Savivaldybės įstaigų / įmonių pateiktus duomenis dėl trūkstamų specialistų, reikalui esant pasitelkia Užimtumo tarnybos specialistus ir bendru sutarimu teikia siūlymą Tauragės rajono savivaldybės merui dėl ne daugiau kaip 3 (trijų) profesijų iš  Profesijų sąrašo, kurias studijuojantiems asmenims bus skiriamas skatinimas;

7.2. nagrinėja pateiktus prašymus, balsų dauguma teikia pasiūlymus Savivaldybės merui dėl stipendijų ar studijų finansavimo / dalinio finansavimo skyrimo;

7.3. pasiūlymus įformina posėdžių protokolais, kuriuos pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. 

8. Lėšos stipendijų ar studijų finansavimo / dalinio finansavimo gavėjams skiriamos Savivaldybės mero potvarkiu. Potvarkių projektus dėl lėšų pervedimo rengia Švietimo ir sporto skyrius.

9. Savivaldybės administracijos direktorius pasirašo trišales sutartis su stipendijos ar studijų finansavimo / dalinio finansavimo gavėju ir Savivaldybės įstaiga / įmone, kuri įdarbins baigusį studijas paramos gavėją (1 priedas). Sutartyje numatomi stipendijos ar studijų finansavimo / dalinio finansavimo gavėjo įsipareigojimai.

 

III SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO KRITERIJAI

 

10. Asmenims, studijuojantiems Lietuvos Respublikos aukštosiose mokyklose Savivaldybės mero patvirtintą profesiją iš Profesijų sąrašo, skiriama stipendija visam studijų laikotarpiui, stipendijos lėšų sumą metams pervedant dalimis 1 kartą per ketvirtį.

11. Asmenims, studijuojantiems Lietuvos Respublikos aukštosiose mokyklose Savivaldybės mero potvarkiu patvirtintą profesiją iš Profesijų sąrašo, gali būti skiriamas studijų finansavimas / dalinis finansavimas, jei studentas negauna valstybės finansuojamos studijų vietos, paramos sumą pervedant dalimis 2 kartus metuose.

12. Stipendija arba studijų finansavimas / dalinis studijų finansavimas gali būti skiriamas, jei pareiškėjas atitinka šiuos kriterijus:

12.1. studijuoja Savivaldybės mero potvarkiu patvirtintą profesiją iš Profesijų sąrašo;

12.2. negauna papildomos stipendijos ar studijų finansavimo / dalinio studijų  finansavimo iš Savivaldybės ar Savivaldybės įstaigos / įmonės;

12.3. įsipareigoja atlikti mokomąją praktiką Tauragės rajono savivaldybėje;

12.4. įsipareigoja baigęs studijas dirbti Tauragės rajono  savivaldybės įstaigose / įmonėse tiek metų, kiek metų jam buvo skirtas Savivaldybės finansavimas, bet ne trumpiau nei 3 metus (nėštumo ir gimdymo atostogų bei vaiko priežiūros atostogų laikotarpis neįskaičiuojamas). Ši nuostata negalioja, jei gavusiam paramą studentui Savivaldybė per 6 mėnesius negali pasiūlyti darbo vietos Savivaldybės įstaigose / įmonėse.

13. Jei studentas studijų nebaigia arba nutraukia sutartį savo iniciatyva (nepateikdamas svarbių priežasčių, dėl kurių studijos toliau negalėtų būti tęsiamos, ir pan.), jis įsipareigoja grąžinti gautas lėšas Tauragės rajono savivaldybei, proporcingai numatytų ir neįvykdytų įsipareigojimų apimčiai, atsižvelgiant į šalies infliacijos lygį, kurio dydį nustato Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės.

 

IV SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO TVARKA

 

14. Informacija apie galimybę studentams gauti stipendiją ar studijų finansavimą / dalinį finansavimą vadovaujantis Aprašu skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

15. Pareiškėjai pateikia Savivaldybės merui nustatytos formos prašymą (2 priedas) ir šiuos dokumentus:

15.1. aukštosios mokyklos pažymą apie pareiškėjo (studento) mokymąsi valstybės finansuojamoje ar nefinansuojamoje studijų vietoje;

15.2. Savivaldybės įstaigos / įmonės raštą, kad ji pasirašys trišalę sutartį su Savivaldybe ir pareiškėju (studentu), kurį įdarbins pabaigusį studijas.

16. Gavęs prašymą, Savivaldybės meras jį pateikia Komisijai. Komisijos sekretorius pareiškėjo (studento) pateiktus dokumentus patikrina ir pateikia Komisijos nariams.

17. Komisija atlieka funkcijas, nurodytas Aprašo 7 punkte.

18. Stipendijos arba studijų finansavimas / dalinis finansavimas skiriamas asmenims besimokantiems profesiją iš Tauragės rajono savivaldybės mero potvarkiu patvirtinto sąrašo:

18.1. Bakalauro studijose:

18.1.1. stipendijos dydis yra ne daugiau nei 2 000 Eur per metus asmeniui (stipendijos studijuojantiems Tauragės rajono savivaldybėje vykdomose studijų programose nėra skiriamos, tačiau studentas gali pretenduoti į paramą iš kitų Savivaldybės programų);

18.1.2. studijų dalinio finansavimo suma – 50 procentų nuo visos mokesčio už studijas sumos (Gyventojų pajamų mokestis (GPM) sumokamas iš Savivaldybės biudžeto lėšų);

18.1.3. remiama ne daugiau nei 20 asmenų per metus;

18.1.4. stipendijos arba dalinis studijų finansavimas skiriamas atsižvelgiant į:

18.1.4.1. asmuo yra antro ir aukštesnio kurso studentas;

18.1.4.2. asmuo turi studijuojamos profesijos praktinės patirties (persikvalifikavimas, savanorystė, studijų praktika ir pan.);

18.1.4.3. asmens mokymosi pažangumą (pirmo kurso studentų brandos atestato pažymių vidurkis).

18.2. Magistrantūros studijose:

18.2.1. stipendijos dydis yra ne daugiau nei 2 000 Eur per metus asmeniui;

18.2.2. studijų finansavimo suma – 100 procentų (Gyventojų pajamų mokestis (GPM) sumokamas iš Savivaldybės biudžeto lėšų);

18.2.3. remiama ne daugiau nei 3 asmenys per metus;

18.2.4. stipendijos arba studijų finansavimas skiriamas atsižvelgiant į:

18.2.4.1. asmuo yra antro ir aukštesnio kurso studentas;

18.2.4.2. asmuo turi studijuojamos profesijos praktinės patirties (persikvalifikavimas, kvalifikacijos kėlimas, savanorystė, studijų praktika ir pan.);

18.2.4.3. asmens mokymosi pažangumą (bakalauro diplomo priedėlio pažymių vidurkis).

19. Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius vadovaudamasis Savivaldybės mero potvarkiu metinės stipendijos sumą pareiškėjui (studentui) perveda į pareiškėjo (studento) prašyme nurodytą banko atsiskaitomąją sąskaitą dalimis kartą per ketvirtį. Studijų finansavimo / dalinio finansavimo sumą perveda į trišalėje sutartyje nurodytą pareiškėjo (studento) banko atsiskaitomąją sąskaitą dalimis 2 kartus metuose.

20. Prašymai gali būti pateikti paštu, elektroniniu būdu arba atvykus į Savivaldybės administraciją (Respublikos g. 2, Tauragė).

21. Prašymai stipendijai gauti pateikiami iki einamųjų metų spalio 1 d.

22. Prašymai studijų finansavimui / daliniam finansavimui pateikiami:

22.1. pavasario semestrui – nuo sausio 1 d. iki kovo 1 d. (įskaitytinai);

22.2. rudens semestrui – nuo rugsėjo 1 d. iki spalio 1 d. (įskaitytinai).

 

V SKYRIUS

LĖŠŲ APSKAITA

 

23. Aprašo lėšų apskaitą tvarko Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Lėšų panaudojimą kontroliuoja Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba bei Centralizuota vidaus audito tarnyba.

25. Skundai dėl Aprašo įgyvendinimo nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.

26. Asmuo / studentas privalo nedelsiant informuoti Savivaldybę jei nutraukia studijas ir grąžinti gautas lėšas Savivaldybei.

27. Savivaldybės meras turi teisę priimti kitus sprendimus, būtinus Aprašui įgyvendinti, neviršydamas savo įgaliojimų.

28. Šis Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ar naikinamas Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

 

_______________________________

 

 

Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų 

specialistų studijų rėmimo tvarkos aprašo 

1 priedas 

 

 

 

(Trišalės sutarties forma)

 

TRIŠALĖ STIPENDIJOS / STUDIJŲ FINANSAVIMO / DALINIO STUDIJŲ FINANSAVIMO SUTARTIS

 

20___ m. ___________________d. Nr. __________

Tauragė

 

 

Tauragės rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188737457, atstovaujama Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus ____________________, veikiančio pagal Tauragės rajono savivaldybės tarybos 20___ m. _____________ d. sprendimu Nr. ____ patvirtintus Tauragės rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus (toliau – 1-oji šalis),    

___________________________________________________________________, atstovaujamas

juridinio asmens pavadinimas, kodas

_____________________________________________________________ (toliau – 2-oji šalis), atstovo pareigos, vardas, pavardė

 

_____________________________________________________________  (toliau – 3-ioji šalis),

studento vardas, pavardė, asmens kodas

 

sudarė šią trišalę stipendijos / studijų finansavimo / dalinio studijų finansavimo (reikalingą pabraukti) sutartį (toliau – Sutartis).

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1. Tauragės rajono savivaldybės administracijos mokama stipendija / studijų finansavimas / dalinis studijų finansavimas Tauragės rajono savivaldybei trūkstamų darbuotojų specialybes studijuojantiems asmenims.

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

2. 1-oji šalis, vadovaudamasi Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2023  m.                   d. sprendimu Nr. 1-      Dėl Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų pritraukimo tvarkos aprašų patvirtinimo“, įsipareigoja:

2.1. Skirti stipendiją ___ Eur / kompensuoti ___ Eur mokestį už studijas studentui (3-oji šalis) studijų laikotarpiu. Lėšas pervesti studentui (3-oji šalis) 1 kartą per ketvirtį / pusmetį.

3. 2-oji šalis įsipareigoja:

3.1. teikti visus 1-osios šalies reikalaujamus dokumentus, reikalingus dėl stipendijos / mokesčio už studijas kompensavimo sutarčiai sudaryti ir vykdyti;

3.2. įdarbinti studentą (3-oji šalis) pabaigusį studijas arba esant galimybei ir studijų metu.

4. 3-ioji šalis įsipareigoja:

4.1. studijuoti laikantis studijų programos;

4.2. atlikti praktiką Tauragės rajono savivaldybėje;

4.3. nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas informuoti 1-ąją šalį ir 2-ąją šalį apie studijų sutarties nutraukimą su Lietuvos Respublikos aukštąja mokykla;

4.4. nebaigus studijų, arba nutraukus sutartį savo iniciatyva (nepateikiant svarbių priežasčių, dėl kurių studijos toliau negalėtų būti tęsiamos, ir pan.), grąžinti gautas lėšas Tauragės rajono savivaldybei per 30 kalendorinių dienų, proporcingai numatytų ir neįvykdytų įsipareigojimų apimčiai, atsižvelgiant į šalies infliacijos lygį, kurio dydį nustato Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės;

4.5. per 30 d. nuo studijų baigimo pažymėjimo išdavimo sudaryti darbo sutartį su 2-ąją šalimi ir tęsti darbą ne mažesniu nei 1 etato krūviu tiek metų, kiek metų asmeniui buvo skirtas Savivaldybės finansavimas, bet ne trumpiau nei 3 metus (nėštumo ir gimdymo atostogų bei vaiko priežiūros atostogų laikotarpis neįskaičiuojamas). Jei studentas (3-oji šalis) įsidarbina 2-oje šalyje studijų metu ir nepertraukiamai derina darbą su studijomis, jo darbo laikas skaičiuojamas nuo įsidarbinimo datos.

 

III. KITOS SĄLYGOS

 

5. Ši sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo. Akademinių atostogų laikotarpiu, arba kartojant kursą studijų rėmimo lėšos neskiriamos.

6. 1-oji šalis gali vienašališkai nutraukti šią sutartį, neįspėjusi 2-osios ir 3-iosios šalies, jei nustato, kad 3-ioji šalis neatitinka Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2023 m. ___________ d. sprendimu Nr. 1-    „Dėl Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų pritraukimo tvarkos aprašų patvirtinimo“ patvirtinto Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų specialistų rėmimo lėšų skyrimo tvarkos aprašo kriterijų. 3-oji šalis privalo per 30 kalendorinių dienų grąžinti gautas lėšas Tauragės rajono savivaldybei.

7. Bet kokie sutarties pakeitimai ar papildymai turi būti sudaryti raštu ir pasirašyti visų šalių ar jų įgaliotų atstovų.

8. Visi su šia sutartimi susiję ginčai sprendžiami derybų būdu. Nesusitarus ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

9. Ši Sutartis sudaryta trimis originaliais egzemplioriais lietuvių kalba, po vieną kiekvienai šaliai.

 

IV. ŠALIŲ ADRESAI IR KITI REKVIZITAI

1-oji šalis

Pavadinimas

Kodas

Adresas

Tel.

El. paštas

Banko duomenys

2-oji šalis

Pavadinimas

Kodas

Adresas

Tel.

El. paštas

 

3-ioji šalis

Studento vardas ir pavardė, asmens kodas

Adresas

Tel.

El. paštas

Banko duomenys

_____________________ A. V.

Parašas

(vardas, pavardė)

_____________________ A. V.

Parašas

(vardas, pavardė)

______________________ Parašas

(vardas, pavardė)

 

 

Tauragės rajono savivaldybės trūkstamų 

specialistų studijų rėmimo tvarkos aprašo

2 priedas    

 

___________________

(vardas, pavardė)

________________________________________

(deklaruota gyvenamoji vieta, pašto indeksas ir telefono numeris)

________________________________________

(elektroninis paštas)

 

 

Tauragės rajono savivaldybės

administracijos direktoriui

 

P R A Š Y M A S

20 m. d. Nr.

Tauragė

 

Studijuoju_____________________________________universitete / kolegijoje pagal

(įrašyti universiteto / kolegijos pavadinimą)

pirmosios arba antrosios (reikalinga pabraukti) pakopos nuolatinių /ištęstinių (reikalinga pabraukti) studijų __________________________ programą, kuri yra Profesijų, kurių darbuotojų trūksta Tauragės rajono savivaldybėje, sąraše.                                                                                                                                                                                                    

 

Prašau man skirti stipendiją arba

Prašau man skirti studijų finansavimą / dalinį studijų finansavimą, nes negaunu valstybės finansuojamos studijų vietos (pabraukti vieną iš pasirinkimų).

Lėšas prašau pervesti į

 

_______________________ a. s. LT ______________________________________

(banko pavadinimas) (sąskaitos numeris)

 

PRIDEDAMA:

1. __________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________

3. __________________________________________________________________________

4. __________________________________________________________________________

5. __________________________________________________________________________

6. __________________________________________________________________________

(pateikiamų dokumentų sąrašas) 

 

Tvirtinu, kad visi duomenys, pateikti prašyme ir prie jo pridedamuose dokumentuose, yra tikri ir teisingi. Tvirtinu, kad negaunu papildomos stipendijos ar studijų finansavimo iš Savivaldybės ar Savivaldybės įstaigos/įmonės.

Esu informuotas (-a), kad svarstant pateiktą prašymą apie mane bus renkami duomenys iš LR registrų.

Sutinku, kad mano asmens duomenys, susiję su skatinimo skyrimu man, būtų skelbiami viešai.

 

______________                                                            _______________________________ 

      (parašas)                                                                                          (vardas, pavardė)

 

 

PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės tarybos

2023 m. lapkričio 30 d. sprendimu Nr.1-340

 

 

FINANSINĖS PARAMOS TRŪKSTAMŲ SPECIALYBIŲ GYDYTOJAMS REZIDENTAMS, ATVYKSTANTIEMS DIRBTI Į TAURAGĖS RAJONO ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS, SKYRIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Finansinės paramos trūkstamų specialybių gydytojams rezidentams, atvykstantiems dirbti į Tauragės rajono asmens sveikatos priežiūros įstaigas, skyrimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato finansinės paramos trūkstamų specialybių gydytojams rezidentams skyrimo tvarką.

2. Aprašo tikslas – nustatyti finansinės paramos į Tauragės rajono asmens sveikatos priežiūros įstaigas (toliau – ASPĮ) atvykstantiems dirbti trūkstamų specialybių gydytojams rezidentams skyrimo tvarką, siekiant juos skatinti atvykti dirbti į ASPĮ tam, kad būtų užtikrintas kokybiškas ir prieinamas asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas Tauragės rajono gyventojams.

3. Aprašui įgyvendinti naudojamos Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto lėšos, numatytos 01 programos priemonėje „Skatinimo priemonių taikymas trūkstamų specialistų pritraukimui“. Lėšos gali būti skirstomos kol baigiasi tais metais Savivaldybės biudžeto programos priemonėje numatytos lėšos.

4. Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. ASPĮ – Tauragės rajone veikiančios asmens sveikatos priežiūros įstaigos (kurių steigėjas yra Tauragės rajono savivaldybės taryba), sudariusios paslaugų teikimo sutartis su teritorine ligonių kasa;  

4.2. Rezidentūros studijų apmokėjimas – gydytojui rezidentui pagal rezidentūros išlaidų sąmatą kasmet mokama Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos nustatyta finansinė parama, skirta rezidentūros studijų Lietuvos Respublikos universitetuose išlaidoms padengti.

5. Kitos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos medicinos praktikos įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

FINANSINĖS PARAMOS DYDIS IR JOS TAIKYMO TVARKA

 

6. Savivaldybės tarybos nustatyta finansinė parama rezidentūros studijoms apmokėti pagal rezidentūros išlaidų sąmatą gydytojui rezidentui skiriama visam rezidentūros studijų laikotarpiui.

7. Finansine parama pasinaudojęs gydytojas rezidentas įsipareigoja po rezidentūros baigimo už kiekvienus ASPĮ apmokėtus rezidentūros studijų metus atidirbti ASPĮ vienus metus ne mažesniu kaip vieno etato darbo krūviu (nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpis neįskaičiuojamas).

8. Nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti metu finansinė parama nemokama. Jos mokėjimas tęsiamas gydytojui rezidentui grįžus tęsti studijų.

 

III SKYRIUS

DOKUMENTŲ PATEIKIMO IR FINANSAVIMO TVARKA

 

9. Nustatytos formos prašymą (priedas) dėl finansinės paramos skyrimo ASPĮ vadovas teikia Savivaldybės merui. 

10. Prašymas gali būti pateiktas paštu, elektroniniu būdu arba atvykus į Savivaldybės administraciją (Respublikos g. 2, Tauragė).

11. ASPĮ prašymą nagrinėja Savivaldybės mero potvarkiu sudaryta Tauragės rajono savivaldybės Trūkstamų specialistų pritraukimo komisija (toliau – Komisija), iš ne mažiau nei 5 (penkių) asmenų.

12. Komisija savo veikloje vadovaujasi skaidrumo, nešališkumo, konfidencialumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principais ir šiuo Aprašu.

13. Komisija apsvarsto ASPĮ vadovo prašymą ir teikia Savivaldybės merui motyvuotą siūlymą:

13.1. skirti finansinę paramą;

13.2. neskirti finansinės paramos (nurodo neskyrimo motyvus).

14. Sprendimą dėl finansinės paramos skyrimo gydytojui rezidentui priima Savivaldybės taryba.

15. ASPĮ apie priimtą sprendimą dėl finansinės paramos gydytojui rezidentui skyrimo informuojama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos. ASPĮ elektroniniu būdu ar registruotu paštu prašyme nurodytu adresu išsiunčiama arba įteikiama Savivaldybės tarybos sprendimo kopija.

16. Savivaldybės administracijos direktorius su ASPĮ ir gydytoju rezidentu pasirašo trišalę finansinės paramos gydytojui rezidentui skyrimo sutartį (toliau – trišalė sutartis), kurioje turi būti numatyti ASPĮ ir gydytojo rezidento įsipareigojimai, šalių teisės ir pareigos, atsakomybė, sutarties nutraukimo tvarka ir pasekmės. Savivaldybės Apskaitos skyrius perveda lėšas ASPĮ iš Tauragės rajono savivaldybės biudžeto pagal trišalę sutartį.

 

17. Už sutartinių įsipareigojimų įvykdymą atsakinga ASPĮ, pasiūliusi gydytojo rezidento kandidatūrą. Gydytojui rezidentui pažeidus sutarties sąlygas, ASPĮ ne ginčo tvarka privalo grąžinti trišalėje sutartyje numatytas (skirtas) lėšas į Tauragės rajono savivaldybės biudžetą.

 

IV SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

 

18. Jeigu nepraėjus 7 punkte nustatytam terminui gydytojas rezidentas nutraukia studijas Lietuvos Respublikos universitetuose arba darbo santykius su ASPĮ, ASPĮ vadovas privalo apie tai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų raštu informuoti Savivaldybės  merą.

19. ASPĮ už gautas lėšas atsiskaito trišalėje sutartyje nustatyta tvarka ir terminais.

20. ASPĮ atsako už pateiktos informacijos ir duomenų teisingumą ir sutartinių įsipareigojimų kontrolės vykdymą.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

21. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą. Asmens duomenys trečiosioms šalims gali būti teikiami tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka bei laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų.

22. Aprašo įgyvendinimą koordinuoja Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius. Lėšų panaudojimą kontroliuoja Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba bei Centralizuota vidaus audito tarnyba.

23. Apraše nenumatyti atvejai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

24. Aprašas tvirtinamas, keičiamas ir pildomas Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

_____________________

 

 

Finansinės paramos trūkstamų specialybių

gydytojams rezidentams, atvykstantiems

dirbti į Tauragės rajono asmens sveikatos

priežiūros įstaigas, skyrimo tvarkos aprašo

priedas

 

 

(Prašymo forma)

 

________________________________________________

(Įstaigos pavadinimas)

 

Tauragės rajono savivaldybės

merui

 

 

PRAŠYMAS

DĖL FINANSINĖS PARAMOS GYDYTOJUI REZIDENTUI SKYRIMO

 

______________

(data)

________________

(sudarymo vieta)

 

1.  Asmens sveikatos priežiūros įstaigos kontaktiniai duomenys:

2.  Gydytojo rezidento, kuriam prašoma skirti finansinę paramą, kontaktiniai duomenys:

Vardas

Pavardė

Gyvenamosios vietos adresas

Telefonas

El. paštas

3.  Gydytojo rezidento išsilavinimas, profesinė kvalifikacija ir turima darbo patirtis

 

4.  Pateikiami motyvai dėl gydytojo rezidento reikalingumo

5.  Kokiose gydymo įstaigose ir kokiu darbo krūviu gydytojas rezidentas dirba

 

6.  Prašoma lėšų suma (maksimali suma gali būti skiriama, jei gydytojas rezidentas dirba visu darbo krūviu)

 

7.  Pridedami dokumentai:

□   asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija, ........lapai;

□   išsilavinimą ir  kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų kopijos,   ..... lapai;

□   rezidentūros studijas patvirtinančių dokumentų kopija ….. lapai

   darbo sutarties su įstaiga kopija (jei dirba kitose Tauragės rajono ASPĮ darbo sutarčių kopijos), ..... lapai;

□   nepiniginių priemonių planas, ....... lapai;

□ kita (nurodyti), ...... lapai.

 

 

 

(Įstaigos atstovas(-ė))

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(Gydytojas(-a) rezidentas(-ė))

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)