CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS
2014 M. GRUODŽIO 31 D. ĮSAKYMO NR. 4R-179 „DĖL NACIONALINĖS CIVILINĖS AVIACIJOS SAUGUMO KOKYBĖS KONTROLĖS PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2017 m. gegužės 25 d. Nr. 4R-81
Vilnius
Atsižvelgdamas į tai, kad, vykdant valstybinę civilinės aviacijos saugumo priežiūrą ir nustačius trūkumus bei CAA įvertinus galimas nustatytų trūkumų priežastis, būtų tinkamai pritaikytos sankcijos ir, vadovaudamasis 2008 m. kovo 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 300/2008 dėl civilinės aviacijos saugumo bendrųjų taisyklių ir panaikinančio Reglamentą (EB) Nr. 2320/2002 (OL 2008 L 97, p. 72), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. sausio 8 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 18/2010 (OL 2010 L 7, p. 3), II priedo 2 skyriumi bei 2010 m. lapkričio 10 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo Nr. 1613-7 „Dėl Nacionalinės civilinės aviacijos saugumo programos tvirtinimo“ 5.1.13 punktu, p a k e i č i u Nacionalinės civilinės aviacijos saugumo kokybės kontrolės programos, patvirtintos Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2014 m. gruodžio 31 d. įsakymu 4R-179 „Dėl Nacionalinės civilinės aviacijos saugumo kokybės kontrolės programos patvirtinimo“, 68 punktą ir jį išdėstau taip:
„68. Išimtiniais atvejais, jei nustatytas trūkumas yra didelis ar pasikartojantis, CAA gali netaikyti 67 punkte minimo laipsniškumo principo ir nesiimti (praleisti) vieno ar kelių 67.1–67.5 punktuose išvardytų veiksmų. Audito, įgyvendinimo patikrinimo ar bandymo grupės vadovas, suderinęs su programos vadovu ir įvertinęs trūkumo mastą ar jo kartojimąsi, CAA direktoriui siūlo, kokius veiksmus pagal šios programos 67.1-3 ir 67.5 punktus reikia taikyti oro uostui, oro vežėjui arba subjektui, o 67.4 punkto taikymo atveju – oro uosto, oro vežėjo arba subjekto vadovui arba atsakingam asmeniui, kad nustatyti trūkumai būtų ištaisyti laiku ir tinkamai.“