LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL KULTŪROS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ, VYKDOMŲ VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOS LĖŠOMIS, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS Aprašo patvirtinimo
2016 m. gruodžio 1 d. Nr. ĮV-933
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimo Nr. 478 „Dėl valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“ 7 punkto nuostatomis:
1. Tvirtinu Kultūros srities investicijų projektų, vykdomų Valstybės investicijų programos lėšomis, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2016 m. kovo 23 d. įsakymą Nr. ĮV-228 „Dėl Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, pervedimo savivaldybėms ir šių lėšų apskaitos tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos kultūros ministro
2016 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. ĮV- 933
KULTŪROS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ, VYKDOMŲ VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOS LĖŠOMIS, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kultūros srities investicijų projektų, vykdomų Valstybės investicijų programos lėšomis, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto lėšų kapitalo investicijoms, skirtų kultūros ministro valdymo srities, Kultūros ministerijos tiesioginio pavaldumo įstaigų ir savivaldybių įgyvendinamiems kultūros srities investicijų projektams (toliau – investicijų projektai), paskirstymo, dokumentų pateikimo ir priėmimo, įsipareigojimų, lėšų pervedimo, apskaitos ir atsiskaitymo už valstybės biudžeto lėšas (toliau – lėšos) panaudojimo tvarką.
2. Šiame apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme, Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.
II SKYRIUS
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS PAGAL INVESTICIJŲ PROJEKTUS
4. Lietuvos Respublikos Seimui priėmus tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą ir patvirtinus Valstybės investicijų programą (pagal investavimo sritis), Ministerija kartu su programos sąmatomis teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai (toliau – Finansų ministerija) pasiūlymus dėl patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijoms numatytų lėšų paskirstymo pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas).
5. Kultūros ministras tvirtina biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijoms numatytų lėšų paskirstymą pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus.
6. Lietuvos Respublikos Vyriausybei priėmus nutarimą dėl kapitalo investicijų paskirstymo, Ministerija, esant poreikiui, patikslina patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijoms numatytų lėšų paskirstymą pagal investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas), taip pat lėšų paskirstymą pagal investavimo prioritetus ir:
6.1. per 10 darbo dienų apie tai informuoja subjektus, kuriems numatoma skirti valstybės lėšų investicijų projektams įgyvendinti;
6.2. rengia ir teikia savivaldybėms pasirašyti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų išlaidoms, skirtų savivaldybių investicijų projektams įgyvendinti, pervedimo sutartis (Tvarkos aprašo 1 priedas) (toliau – Pervedimo sutartis);
7. Kultūros ministro valdymo srities, Ministerijos tiesioginio pavaldumo įstaigos ir savivaldybės (toliau – subjektai, įgyvendinantys investicijų projektus) per 10 darbo dienų nuo atitinkamiems metams valstybės kapitalo investicijoms numatytų lėšų paskirstymo patvirtinimo turi pateikti Ministerijos Strateginio planavimo ir kontrolės departamento Investicijų ir turto valdymo skyriui (toliau – Investicijų ir turto valdymo skyrius) informaciją apie investicijų projekto (-ų) einamųjų metų planą, nurodant investicijų lėšų paskirstymą ketvirčiais pagal planuojamus darbus, paslaugas ir numatomas įsigyti prekes (Tvarkos aprašo 4 priedas).
III SKYRIUS
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMS GAUTI DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, PRIĖMIMAS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
8. Pervedimo sutartis savivaldybės pasirašo ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Pervedimo sutarčių projektų pateikimo dienos ir grąžina jas Ministerijai. Pervedimo sutartis savivaldybei pasirašyti nesiunčiama, kol nepateikiami ankstesniais metais investicijų projektui (-ams) suplanuotų savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimą patvirtinantys dokumentai.
9. Savivaldybė, pasirašydama Pervedimo sutartį, įsipareigoja:
9.1. vykdyti investicijų projekto (-ų) valdytojo funkcijas:
9.3. priimti faktiškai atliktus darbus ir/ar suteiktas paslaugas ir teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti objektų statybos užbaigimą. Informuoti Ministeriją apie pradėtas statybos užbaigimo procedūras;
9.4. pateikti kito mėnesio, einančio po einamojo mėnesio, valstybės biudžeto lėšų išlaidoms prognozę (Tvarkos aprašo 2 priedas) ir tai sumai planuojamų atlikti darbų aprašą;
9.5. derinti su Ministerija ir gauti jos sutikimą dėl:
9.5.1. projekto vertės keitimo (vertės perskaičiavimo, papildomų darbų, prekių ar paslaugų įrašymo). Ministerijai pritarus investicijų projekto vertės keitimui, savivaldybė privalo Ministerijai pateikti patikslintą investicijų projektą;
9.6. užtikrinti, kad per 5 (penkis) mėnesius nuo Pervedimo sutarties pasirašymo dienos, bet ne vėliau kaip iki rugpjūčio 1 d., būtų įvykdyti Pervedimo sutarties objekto įgyvendinimui reikalingų paslaugų, prekių ar darbų viešieji pirkimai. Mažesnės nei 50 tūkst. eurų vertės paslaugų, prekių ar darbų viešieji pirkimai turi būti įvykdyti ne vėliau kaip iki rugsėjo 1 d.;
9.7. paaiškėjus aplinkybėms dėl rangovo galimo bankroto ir/ar atsiradus kitoms svarbioms aplinkybėms dėl galimų rangovų finansinių sunkumų, vykdant prisiimtus įsipareigojimus, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, oficialiu raštu apie tai informuoti Investicijų ir turto valdymo skyrių;
9.8. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, rangos darbus valstybės biudžeto lėšomis būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, kitų įstatymų bei teisės aktų nustatytos tvarkos;
9.10. apskaitoje kaupti investicijų projekto nebaigtos statybos išlaidas pagal kiekvieną investicijų projektą;
9.11. užtikrinti, kad būtų įgyvendintas (-i) savivaldybės tarybos sprendimas (-ai) dėl lėšų skyrimo savivaldybės vykdomam (-iems) investicijų projektui (-ams) iš savivaldybės biudžeto, jei toks sprendimas buvo priimtas;
10. Lėšos savivaldybei pervedamos už faktiškai atliktus darbus, nurodytus Ministerijai savivaldybių teikiamose Paraiškose (Tvarkos aprašo 3 priedas) (toliau – Paraiška).
11. Savivaldybės, norėdamos gauti jų projektams įgyvendinti numatytas valstybės biudžeto lėšas išlaidoms, Investicijų ir turto valdymo skyriui iki einamųjų metų gruodžio 1 d. teikia Paraiškas popieriniame variante kartu su faktiškai atliktus darbus patvirtinančių dokumentų kopijomis, sunumeruotomis eilės tvarka.
12. Ministerijai pateikiami ir lėšų poreikį patvirtinančių dokumentų suvestinėje įrašomi šie dokumentai:
12.1. pagrindžiantys prekių įsigijimą, darbų atlikimą arba paslaugų suteikimą (techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtinti rangovų (paslaugų tiekėjų) darbų aktai;
12.2. techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtintos rangovų (paslaugų tiekėjų) sąskaitų faktūrų kopijos;
12.3. viešojo pirkimo procedūrų ataskaitų ir/ar protokolų kopijos (kartu su prekių, paslaugų ar rangos sutartimis);
12.4. rangos sutarčių ir/ar paslaugų teikimo sutarčių kopijos ir jų pakeitimų kopijos (per 5 darbo dienas nuo jų pasirašymo);
12.6. Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimai dėl sutarčių pakeitimų ir papildomų darbų pirkimo (jeigu tokie sutikimai gauti privalomi vadovaujantis teisės aktais);
13. Teikiant Paraiškas dėl lėšų projektams, kurie finansuojami kartu su 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ įgyvendinimo priemonės Nr. 07.1.1-CPVA-R-305 „Modernizuoti savivaldybių kultūros infrastruktūrą“ lėšomis, išlaidas patvirtinantys dokumentai turi būti patvirtinti Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau – CPVA).
14. Išankstinio apmokėjimo sąskaitos, kiti nesuderinti su Ministerija dokumentai (pvz.: pakeistos projekto vertės, vertės perskaičiavimo, papildomų darbų įrašymo bei jų atlikimo ir kt. dokumentai) ir vykdomo investicijų projekto darbų eigoje pakeisto darbų rangovo dokumentai laikomi netinkamais dokumentais ir iš Valstybės investicijų programos lėšų neapmokami. Taip pat neapmokamos CPVA pripažintos netinkamomis išlaidos įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ įgyvendinimo priemonę Nr. 07.1.1-CPVA-R-305 „Modernizuoti savivaldybių kultūros infrastruktūrą“. Valstybės investicijų programos lėšos negali būti naudojamos savivaldybių projektų, finansuojamų Europos Sąjungos lėšomis, kofinansavimui.
15. Praėjusių metų (prieš tai buvusių vienerių metų) sąskaitos faktūros gali būti apmokamos neviršijant einamaisiais metais Pervedimo sutartyje su savivaldybe nustatytos valstybės biudžeto lėšų išlaidoms sumos.
17. Ministerija turi teisę nepriimti arba pateiktų Paraiškų neregistruoti ir neapmokėti, jeigu:
18. Tinkamai įformintas Paraiškas Investicijų ir turto valdymo skyrius registruoja ir perduoda Ministerijos Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriui, kuris, jeigu pakanka tame metų ketvirtyje numatytų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms, teikia Paraišką apmokėjimui Finansų ministerijai valstybės biudžeto lėšų išlaidoms poreikio prognozėse numatytą dieną. Tuo atveju, jei suplanuotų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms nepakanka, Paraiška apmokama kitą ataskaitinių metų ketvirtį, einantį po valstybės biudžeto lėšų išlaidoms poreikio prognozėse numatyto ketvirčio. Lėšų poreikio srautus prognozuoja Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius pagal gautus iš savivaldybių lėšų planavimo duomenis ketvirčiais ir lėšų poreikio prognozes (Tvarkos aprašo 2 priedas). Tuo atveju, jei suplanuotų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms nepakanka, Paraiška apmokama kitą ataskaitinių metų ketvirtį, einantį po valstybės biudžeto lėšų išlaidoms numatyto ketvirčio. Lėšų poreikio srautus prognozuoja Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius pagal gautus iš savivaldybių lėšų planavimo duomenis ketvirčiais ir lėšų poreikio prognozes (Tvarkos aprašo 2 priedas).
IV SKYRIUS
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ PERVEDIMAS, APSKAITA IR ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ
20. Ministerijos Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyrius, pateikęs Paraišką Finansų ministerijai ir gavęs informaciją, kad Paraiška apmokėta, buhalterinėje apskaitoje registruoja finansavimo sumų perdavimą.
21. Kultūros ministro valdymo srities įstaigoms, įgyvendinančioms investicijų projektą (-us), finansavimas vykdomas teisės aktų nustatyta tvarka.
22. Ministerijos tiesioginio pavaldumo įstaigoms, įgyvendinančioms investicijų projektą (-us), finansavimas vykdomas pagal biudžetinei įstaigai tam tikslui metinėje sąmatoje numatytus valstybės biudžeto asignavimus.
23. Subjektai, įgyvendinantys investicijų projektus, Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui teikia ataskaitas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymo Nr. 1K-037 „Dėl Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ nustatyta tvarka.
24. Kultūros ministro valdymo srities ir Ministerijos tiesioginio pavaldumo įstaigos, įgyvendinančioms investicijų projektą (-us), iki kito ketvirčio, einančio po einamojo ketvirčio, 10 d. teikia Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui ataskaitą (Tvarkos aprašo 5 priedas) apie einamųjų metų investicijų lėšų panaudojimą per atitinkamą ketvirtį.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
25. Subjektai, įgyvendinantys investicijų projektus, teisės aktų nustatyta tvarka, atsako už vykdomų investicijų projektų įgyvendinimą, viešųjų pirkimų organizavimą ir jų atitikimą teisės aktų reikalavimams, investicijų projektams skirtų lėšų skaidrų, ekonomišką bei efektyvų panaudojimą pagal paskirtį, investuojamo objekto vertės didėjimo ar mažėjimo kontrolę bei sutartyse su rangovais (tiekėjais) numatytų kainų kitimą.
26. Ministerija bet kuriame investicijų projekto įgyvendinimo etape turi teisę:
26.1. pareikalauti iš subjekto, įgyvendinančio investicijų projektą, papildomos informacijos apie darbų eigą ir skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimą;
26.2. kilus abejonėms dėl viešųjų pirkimų procedūrų ar dėl rangos sutarčių vykdymo teisėtumo, kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą ir kitas institucijas;
26.3. savivaldybei suplanuotas lėšas perskirstyti kitų savivaldybių investicijų projektų finansavimui, jei savivaldybės:
26.4. nutraukti Pervedimo sutartis ir nepanaudotas lėšas perskirstyti kitų savivaldybių investicijų projektų finansavimui, jeigu:
26.4.1. per Tvarkos aprašo 9.6 papunktyje nustatytus terminus savivaldybė nepasirašo prekių, paslaugų ar darbų sutarčių;
26.4.3. Ministerija nustatė, kad paslaugų, prekių ar darbų sutartys iki Tvarkos aprašo 11 punkte nustatyto termino nebus įgyvendintos visa apimtimi ar iš dalies einamiesiems metams skirtai valstybės biudžeto lėšų išlaidoms sumai;
26.4.4. Ministerija nustatė, kad savivaldybė pažeidė teisės aktus, reglamentuojančius investicijų projekto(-ų) vykdymą;
27. Subjektai, įgyvendinantys investicijų projektus, kurie įgyvendina daugiau nei vieną investicijų projektą, turi teisę inicijuoti lėšų perskirstymą tarp jų, pateikus motyvuotą prašymą. Apie priimtą Ministerijos sprendimą subjektai, įgyvendinantys investicijų projektus, pateikę prašymus, informuojami raštu.
Kultūros srities investicijų projektų, vykdomų Valstybės investicijų programos lėšomis, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo
1 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ IŠLAIDOMS, SKIRTŲ SAVIVALDYBĖS INVESTICIJŲ PROJEKTUI(-AMS) ĮGYVENDINTI, PERVEDIMO SUTARTIS
20 m. ______________ d. Nr. _______
(Vilnius)
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija (toliau – Ministerija), atstovaujama
_______________________________________________________________________________ ,
(pareigos, vardas, pavardė)
veikiančio pagal Ministerijos nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. spalio 13 d. nutarimu Nr. 1469 „Dėl Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos nuostatų patvirtinimo“, ir
__________________________________________________ (toliau – Savivaldybė), atstovaujama
(savivaldybės administracijos pavadinimas)
___________________________________ , veikiančio pagal (įrašyti), Sutartyje vadinamos Šalimis,
(pareigos, vardas, pavardė)
vadovaujantis Lietuvos Respublikos kultūros ministro 20 m. d. įsakymo Nr., sudarė šią Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų išlaidoms, skirtų savivaldybės investicijų projektui įgyvendinti, pervedimo sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1. Sutarties objektas:
1.1. Ministerija įsipareigoja, teisės aktų ir šios Sutarties nustatytomis sąlygomis ir tvarka, užtikrinti investicijų projekto (investicijų projekto pavadinimas (toliau – investicijų projektas)) finansavimą, o Savivaldybė įsipareigoja vykdyti šio investicijų projekto statybos valdytojo funkcijas, organizuojant techninę priežiūrą, atsiskaityti su rangovais ir paslaugų teikėjais.
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
2. Savivaldybė įsipareigoja:
2.1. vykdyti investicijų projekto (-ų) valdytojo funkcijas:
2.3. priimti faktiškai atliktus darbus ir/ar suteiktas paslaugas ir teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti objektų statybos užbaigimą. Informuoti Ministeriją apie pradėtas statybos užbaigimo procedūras;
2.4. pateikti kito mėnesio, einančio po einamojo mėnesio, valstybės biudžeto lėšų išlaidoms poreikio prognozę (Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, pervedimo savivaldybėms ir šių lėšų apskaitos tvarkos aprašo (toliau – Tvarkos aprašas) 2 priedas) ir tai sumai planuojamų atlikti darbų aprašą;
2.5. derinti su Ministerija ir gauti jos sutikimą dėl:
2.5.1. projekto vertės keitimo (vertės perskaičiavimo, papildomų darbų, prekių ar paslaugų įrašymo). Ministerijai pritarus investicijų projekto vertės keitimui, savivaldybė ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų privalo Ministerijai pateikti patikslintą investicijų projektą;
2.6. užtikrinti, kad per 5 (penkis) mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos, bet ne vėliau kaip iki rugpjūčio 1 d., būtų įvykdyti Sutarties objekto įgyvendinimui reikalingų paslaugų, prekių ar darbų viešieji pirkimai. Mažesnės nei 50 (penkiasdešimt) tūkst. eurų vertės paslaugų, prekių ar darbų viešieji pirkimai turi būti įvykdyti ne vėliau kaip iki rugsėjo 1 d.;
2.7. paaiškėjus aplinkybėms dėl rangovo galimo bankroto ir/ar atsiradus kitoms svarbioms aplinkybėms dėl galimų rangovų finansinių sunkumų, vykdant prisiimtus įsipareigojimus, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas, oficialiu raštu apie tai informuoti Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrių;
2.8. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, rangos darbus valstybės biudžeto lėšomis būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, kitų įstatymų bei teisės aktų nustatytos tvarkos;
2.10. apskaitoje kaupti investicijų projekto nebaigtos statybos išlaidas pagal kiekvieną investicijų projektą;
2.11. užtikrinti, kad būtų įgyvendintas(-i) savivaldybės tarybos sprendimas(-ai) dėl lėšų skyrimo savivaldybės vykdomam(-iems) investicijų projektui(-ams) iš savivaldybės biudžeto, jei toks sprendimas buvo priimtas;
2.12. iki Sutarties pasirašymo Ministerijai turi pateikti duomenis apie metinių valstybės biudžeto lėšų išlaidoms paskirstymą ketvirčiais, atsižvelgiant į investicijų projekto vykdymo eigą ir planuojamus darbus;
2.13. pasirašyti Sutartį ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo Sutarties projekto pateikimo dienos ir grąžinti ją Ministerijai;
2.15. teikti Paraiškas (Tvarkos aprašo 3 priedas) už faktiškai atliktus darbus Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui iki einamųjų metų gruodžio 1 d. popieriniame variante kartu su faktiškai atliktus darbus patvirtinančių dokumentų kopijomis, sunumeruotomis eilės tvarka;
2.16. Ministerijai pateikti ir lėšų poreikį patvirtinančių dokumentų suvestinėje įrašyti šiuos dokumentus:
2.16.1. pagrindžiančius prekių įsigijimą, darbų atlikimą arba paslaugų suteikimą (techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtintus rangovų (paslaugų tiekėjų) darbų aktus;
2.16.2. techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtintas rangovų (paslaugų tiekėjų) sąskaitų faktūrų kopijas;
2.16.3. viešojo pirkimo procedūrų ataskaitų ir/ar protokolų kopijas (kartu su prekių, paslaugų ar rangos sutartimis);
2.16.4. rangos sutarčių ir/ar paslaugų teikimo sutarčių kopijas ir jų pakeitimų kopijas (per 5 (penkias) darbo dienas po pasirašymo);
2.16.6. Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimus dėl sutarčių pakeitimų ir papildomų darbų pirkimo (jeigu tokie sutikimai gauti privalomi vadovaujantis teisės aktais);
2.17. Teikiant Paraiškas dėl lėšų projektams, kurie finansuojami kartu su 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ įgyvendinimo priemonės Nr. 07.1.1-CPVA-R-305 „Modernizuoti savivaldybių kultūros infrastruktūrą“ lėšomis, išlaidas patvirtinantys dokumentai turi būti patvirtinti Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau – CPVA).
2.18. Paraiškas su dokumentais nurodytais Sutarties 2.15. punkte pateikti ne vėliau kaip likus 10 (dešimt) darbo dienų iki lėšų pervedimo termino;
2.19. prie Paraiškų neteikti išankstinio apmokėjimo sąskaitų, kitų nesuderintų su Ministerija dokumentų (pvz.: pakeistos projekto vertės, vertės perskaičiavimo, papildomų darbų įrašymo bei jų atlikimo ir kt. dokumentai) ir vykdomo investicijų projekto darbų eigoje pakeisto darbų rangovo dokumentų. Taip pat neteikti dokumentų, kurie Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau – CPVA) pripažintų netinkamomis išlaidomis įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ įgyvendinimo priemonę Nr. 07.1.1-CPVA-R-305 „Modernizuoti savivaldybių kultūros infrastruktūrą“;
2.20. iki kiekvieno einamojo mėnesio 1 d. pateikti kito mėnesio, einančio po einamojo mėnesio, valstybės biudžeto lėšų išlaidoms prognozę bei tai sumai planuojamų atlikti darbų aprašą (Tvarkos aprašo 2 priedas). Paskutinę metų prognozę pateikti ne vėliau kaip lapkričio 5 d.;
2.21. per 5 (penkias) darbo dienas nuo valstybės biudžeto lėšų išlaidoms gavimo dienos atsiskaityti su rangovais ir paslaugų teikėjais;
3. Ministerija įsipareigoja:
3.1. Savivaldybei pateikus nustatytos formos paraišką kartu su faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų patvirtintomis kopijomis valstybės iždo procedūrų nustatytais terminais pervesti 1.2. p. numatytas lėšas į
(savivaldybės pavadinimas ir kodas)
nurodytą valstybės biudžeto lėšoms skirtą sąskaitą:
3.2. kontroliuoti, ar skirtos objektui lėšos naudojamos pagal paskirtį, ir nenustačius pažeidimų apmokėti už atliktus darbus;
4. Ministerija turi teisę:
4.1. kontroliuoti, ar Savivaldybė šios Sutarties 1 punkte nurodytam projektui (-ams) skirtas lėšas naudoja pagal paskirtį, organizuodama patikras objektuose;
4.2. pareikalauti bet kuriame investicijų projekto įgyvendinimo etape iš projektą įgyvendinančios savivaldybės papildomos informacijos apie darbų eigą ir skirtų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms panaudojimą bei su Sutarties vykdymu susijusią papildomą dokumentaciją;
4.3. kilus abejonėms dėl viešųjų pirkimų procedūrų ar dėl rangos sutarčių vykdymo teisėtumo, kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą ir kitas institucijas;
4.4. lankytis statomame, rekonstruojamame, remontuojamame objekte, pasirinktinai atlikti atliktų darbų kiekių matavimus, tikrinti vykdymo dokumentus, surašyti patikrinimo aktus;
4.5. grąžinti Savivaldybei papildyti ir/ar pataisyti pateiktą dokumentaciją, jei ji neatitinka šios Sutarties reikalavimų;
4.6. neapmokėti už rangos darbus/paslaugas, jeigu yra nustatyti teisės aktų ar šios Sutarties pažeidimai;
4.7. nepriimti arba pateiktų Paraiškų neregistruoti ir neapmokėti, jeigu:
4.8. savivaldybei suplanuotas lėšas perskirstyti kitų savivaldybių investicijų projektų finansavimui, jei savivaldybės:
4.9. nutraukti Sutartį ir nepanaudotas lėšas perskirstyti kitų savivaldybių investicijų projektų finansavimui, jeigu:
4.9.1. per Sutarties 12.6 punkte nustatytus terminus savivaldybė nepasirašo prekių, paslaugų ar darbų sutarčių;
4.9.3. nustatė, kad paslaugų, prekių ar darbų sutartys iki Sutarties 2.15 punkte nustatyto termino nebus įgyvendintos visa apimtimi ar iš dalies einamiesiems metams skirtai valstybės biudžeto lėšų išlaidoms sumai;
4.9.4. nustatė, kad savivaldybė pažeidė teisės aktus, reglamentuojančius investicijų projekto(-ų) vykdymą;
III. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS
5. Savivaldybės teisės aktų nustatyta tvarka atsako už vykdomų investicijų projektų įgyvendinimą, viešųjų pirkimų organizavimą ir jų atitikimą teisės aktų reikalavimams, investicijų projektams skirtų lėšų skaidrų, ekonomišką bei efektyvų panaudojimą pagal paskirtį, investuojamo objekto vertės didėjimo ar mažėjimo kontrolę bei sutartyse su rangovais (tiekėjais) numatytų kainų kitimą.
6. Ministerija neatsako už Sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl Sutartyje neteisingai nurodytų Savivaldybės rekvizitų bei kitų duomenų. Už jų tikslumą ir teisingumą atsako Savivaldybės administracija.
8. Sutartis gali būti nutraukta:
9. Ginčai dėl šios Sutarties vykdymo sprendžiami Šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
10. Sutartis sudaryta dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai.
12. Šalių adresai ir rekvizitai:
Ministerija |
Savivaldybė |
Juridinio asmens kodas 188683671 |
Juridinio asmens kodas |
Adresas J. Basanavičiaus g. 5, LT-01118 Vilnius |
Adresas |
Bankas |
Bankas |
LT |
LT |
Banko kodas |
Banko kodas |
Telefonas (8 5) 219 3419 |
Telefonas |
Faksas (8 5) 262 3120 |
Faksas |
El. pašto adresas dmm@lrkm. lt |
El. pašto adresas |
|
|
(Pareigų pavadinimas) A. V. _________________ (Parašas) _________________ (Vardas ir pavardė) |
(Pareigų pavadinimas) A. V. _________________ (Parašas) _________________ (Vardas ir pavardė) |
______________
Kultūros srities investicijų projektų, vykdomų Valstybės investicijų programos lėšomis, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo
2 priedas
Lėšų poreikio prognozė (nurodyti metus bei mėnesį)
Savivaldybė: _______________________________________________
Projekto pavadinimas:_______________________________________
Data |
Lėšų poreikis |
Planuojami darbai |
1 savaitė |
|
|
2 savaitė |
|
|
3 savaitė |
|
|
4 savaitė |
|
Darbuotojo, pateikusio poreikio prognozes: _______________________________
(Pareigos, vardas pavardė, parašas)
______________
Kultūros srities investicijų projektų, vykdomų Valstybės investicijų programos lėšomis, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo
3 priedas
savivaldybė |
kodas VSAKIS |
Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui
PARAIŠKA |
Nr. |
P |
ST45 |
20...-....- |
GAUTI LĖŠŲ IŠ TIKSLINĖS DOTACIJOS, PATVIRTINTOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTIEMS PROJEKTAMS FINANSUOTI
20___ ______ ____
Pagrindas: 20_________ kultūros ministro įsakymas Nr._ |
|||
Investicijų projekto pavadinimas* |
|||
Skirta suma iš valstybės biudžeto – Eur* |
|
|
|
Gauta suma iš valstybės biudžeto – Eur** |
|
|
Prašome skirtas valstybės biudžeto lėšas išlaidoms pervesti į nurodytą banko sąskaitą:
Gavėjo kodas |
AB bankas |
LT |
|||||||||||
Eil. Nr. |
LĖŠŲ POREIKĮ PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ SUVESTINĖ (eurais) |
||||||||||||
(sutartys, priėmimo-perdavimo aktai, sąskaitos, PVM sąskaitos-faktūros, protokolai, viešųjų pirkimų dokumentai) |
|||||||||||||
prekių/paslaugų teikėjas |
dokumento pavadinimas |
numeris |
data |
suma |
Paraiška |
||||||||
1. |
|
PVM sąskaita-faktūra |
|||||||||||
2. |
|
Pažyma (F3) |
|||||||||||
3. |
|
Darbų aktai |
|||||||||||
4. |
Kiti dokumentai |
||||||||||||
|
Rangos sutartis |
||||||||||||
|
Papildomas susitarimas |
||||||||||||
|
Lokalinė sąmata |
||||||||||||
|
Viešųjų pirkimų dokumentai |
||||||||||||
|
Protokolai |
||||||||||||
|
Tarybos sprendimai |
||||||||||||
Iš viso: |
|
|
|
|
|
||||||||
* – turi atitikti kultūros ministro įsakyme nurodytus investicijų projektų pavadinimus ir lėšų sumas.
** – pildoma augančia tvarka nuo metų pradžios.
Pastaba. Dokumentai privalo turėti Nr. ir datą, parašus, antspaudus.
Vadovas arba įgaliotas asmuo |
______________________________ (pareigos, parašas, vardas, pavardė) |
|
|||||
Vyriausiasis finansininkas |
______________________________ (pareigos, parašas, vardas, pavardė) |
A. V. |
|||||
Savivaldybės kontaktinis asmuo: |
_____________________________________ (pareigos, parašas, vardas, pavardė, tel. Nr., el. p.)
|
|
|||||
|
skirta |
gauta |
paraiška |
nepanaudotas likutis |
|
||
|
|
||||||
PARAIŠKĄ PRIĖMĖ IR PATIKRINO PATEIKTŲ DOKUMENTŲ ATITIKTĮ SAVIVALDYBĖS PATEIKTAI PARAIŠKAI |
PARAIŠKOS VALSTYBĖS IŽDUI PATEIKIMO DATA 20...- Nr. LĖŠŲ PERVEDIMO DATA 20...- |
Investicijų ir turto valdymo skyriaus darbuotojas ___________________________________ (Pareigos, vardas, pavardė, parašas, data) |
Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriaus darbuotojas __________________________________ (Pareigos, vardas, pavardė, parašas, data) |
______________
Kultūros srities investicijų projektų, vykdomų
Valstybės investicijų programos lėšomis,
įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo
4 priedas
INFORMACIJA APIE EINAMŲJŲ METŲ INVESTICIJŲ PROJEKTO PLANĄ |
||||||
(Kultūros ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui) |
||||||
(data) |
||||||
Įstaigos pavadinimas |
||||||
Investicijų projekto pavadinimas |
||||||
Planuojamų darbų, paslaugų, numatomų įsigyti prekių grupės |
Valstybės investicijų programoje numatytos lėšos |
Pastabos |
||||
(eurais) |
||||||
Patvirtina _______ metams |
iš jų: |
|||||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||
Projektavimui atlikti, techninei dokumentacijai parengti |
||||||
Statybos ir montavimo darbams |
||||||
Materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti |
||||||
Kitiems darbams, paslaugoms |
||||||
Iš viso |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
PASTABA: Lentelė pildoma kiekvienam investicijų projektui atskirai |
||||||
(Įstaigos vadovas arba jo įgaliotas asmuo) |
(parašas) |
(vardas, pavardė) |
_________________
Kultūros srities investicijų projektų, vykdomų Valstybės investicijų programos lėšomis, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo
5 priedas
ATASKAITA APIE EINAMŲJŲ METŲ INVESTICIJŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ
PER __________ KETVIRTĮ (-ČIUS)
(Kultūros ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui)
_________________________
(data)
Įstaigos pavadinimas |
|
Investicijų projekto pavadinimas |
|
Duomenys apie investicijų lėšų panaudojimą |
|||||
Atlikta darbų, paslaugų, įsigyta ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto |
Suma (eurais) |
Pastabos |
|||
Patvirtinta metams |
Per ataskaitinį laikotarpį |
Nepanaudotų lėšų likutis |
|
||
Planuota |
Panaudota |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos lėšų sumos atitinka įstaigos išlaidas pateisinančius dokumentus ir buhalterinėse ataskaitose nurodytus duomenis.
|
|
|
|
|
(Institucijos vadovas arba jo įgaliotas asmuo) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
_________________