Pasvalio rajono savivaldybės taryba
Sprendimas
DĖL PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2016 M. GRUODŽIO 21 D. SPRENDIMO NR. T1-243 „DĖL PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS RENGIMO IR ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2018 m. gruodžio 19 d. Nr. T1-240
Pasvalys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. T1-243 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), 4 punktu, atsižvelgdama į Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2018 m. kovo 12 d. Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos veiklos audito ataskaitą Nr. A-1, Pasvalio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Pakeisti Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašą, patvirtintą Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. T1-243 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais) (toliau – Aprašas):
1.1. Pakeisti Aprašo 7 punktą ir jį išdėstyti taip:
„7. Specialiosios programos priemonių atrankos būdai:
7.1. VšĮ Pasvalio pirminės asmens sveikatos priežiūros centro (toliau – PASPC) tiksliniai sveikatinimo projektai;
7.2. tiksliniai Specialiosios programos asignavimai Savivaldybės strateginiuose dokumentuose (strateginiame veiklos plane, Savivaldybės kompleksinėse programose ar kt.), numatytoms sveikatinimo priemonėms įgyvendinti;
7.4. Savivaldybės administracija ir Bendruomenės sveikatos taryba, atsižvelgdama į Pasvalio rajono gyventojų poreikius, sveikatos politiką bei teisės aktus, atsiradusias nenumatytas problemas sveikatos srityje, gali skirti Specialiosios programos lėšas konkrečiai problemai spręsti. Lėšos priemonei skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – Administracijos direktorius) įsakymu. Tam numatomos atskiros lėšos.“
1.2. Pakeisti Aprašo 12 punktą ir jį išdėstyti taip:
„12. Specialiosios programos finansavimo šaltiniai:
1.3. Papildyti Aprašą 12-1 punktu:
1.4. Pakeisti Aprašo 13 punktą ir jį išdėstyti taip:
1.5. Pakeisti Aprašo 16.7 punktą ir jį išdėstyti taip:
1.6. Pakeisti Aprašo 24 punktą ir jį išdėstyti taip:
„24. Paraiškos 1 egzempliorius (pagal nustatytą formą (1 priedas) turi būti pateikiamas iki einamųjų metų vasario 1 d. vienu iš būdų: pateikiamas Savivaldybės administracijos Bendrajame skyriuje 100 kab. arba siunčiamas registruotu laišku adresu: Vytauto Didžiojo a. 1, Pasvalys (ant voko turi būti žyma „Visuomenės sveikatos rėmimo specialioji programa“).“
1.8. Pakeisti Aprašo 36 punktą ir jį išdėstyti taip:
„36. Vertinimo komisija paraiškas vertina balais pagal paraiškų vertinimo kriterijus, nurodytus Tvarkos aprašo 2 priede. Paraiškas vertina kiekvienas komisijos narys atskirai, po to apskaičiuojamas komisijos narių skirtų įvertinimų vidurkis. Maksimalus balų skaičius yra 110. Jei paraiška įvertinta 50 balų imtinai, tai ji nefinansuojama. Jei paraiška įvertinama 100–110 balų, siūloma ją finansuoti maksimaliai, jei paraiška įvertinama 51–99 balais, siūlomas dalinis finansavimas.“
1.9. Pakeisti Aprašo 47 punktą ir jį išdėstyti taip:
„47. Specialiosios programos projektų vykdymo metu, Savivaldybės gydytojas pasirinktinai atlieka 10–15 proc. projektų patikrą veiklų įgyvendinimo vietoje. Patikros registruojamos laisvos formos patikrų žurnale.
Įvykdžius projektą, projekto vadovas Savivaldybės gydytojui teikia veiklos ataskaitą, bet ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 15 d. pagal Tvarkos aprašo 3 priedą. Kartu su šia ataskaita yra teikiamos ir finansinės ataskaitos bei išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos. Veiklos ataskaitas registruojamos Savivaldybės administracijos Bendrajame skyriuje.“
1.10. Pakeisti Aprašo 48 punktą ir jį išdėstyti taip:
„48. Už sveikatos projekto lėšų tinkamą panaudojimą, darbų apimčių ir kokybinių parametrų įvykdymą, dalykinės ir finansinės ataskaitų pateikimą atsako projekto vadovas.
Savivaldybės gydytojas atlieka projekto veiklos ataskaitos patikrą ir įvertina projekto rezultatų pasiekimo rezultatus. Patikros rezultatus pažymi projekto veiklos ataskaitoje.“
1.11. Pakeisti Aprašo 2 priedą „20 __ m. Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos paraiškos vertinimas“ ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).
1.12. Pakeisti Aprašo 3 priedą „Pasvalio rajono savivaldybės 20___ metų visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos projekto veiklos ataskaita“, papildant jį 13 punktu:
2. Sprendimas įsigalioja nuo 2019 m. sausio 1 d., išskyrus sprendimo 1.9., 1.10. ir 1.12. punktus, kurie įsigalioja nuo 2019 m. sausio 16 d.
Sprendimas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės
sveikatos rėmimo specialiosios programos
rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo
2 priedas
20__ M. VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
_______________________________________________________________________________
(projekto teikėjas)
______________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
Eil.
Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
1. |
Ar projekto tema ir turinys atitinka Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos programos prioritetines kryptis: – atitinka – dalinai atitinka – neatitinka |
10 |
10 5 0 |
|
2. |
Priemonės tikslai ir uždaviniai – konkretūs, suformuoti aiškiai, yra įvertinami ir pasiekiami: – konkretūs, aiškūs – iš dalies – trūksta aiškumo |
10 |
10 5 0 |
|
3. |
Pasvalio rajono gyventojų, kuriems yra skirtas projektas, skaičius: – daugiau kaip 300 gyventojų – 50–300 gyventojų – iki 50 gyventojų |
10 |
10 5 1 |
|
4. |
Aiškiai apibrėžta tikslinė gyventojų grupė, kuriai skirtas projektas: – aiškiai – dalinai – neapibrėžta |
10 |
10 5 0 |
|
5. |
Projekto partneriai (kartu vykdantys projektą): – daugiau nei 3 partneriai – 1–3 partneriai – nėra partnerių |
10 |
10 5 0 |
|
6. |
Situacijos analizės išsamumas ir objektyvumas (problemos, kurią norima spręsti projekto veiklų pagalba, pagrįstumas, aktualumas): – situacijos analizė išsami ir aiški – dalinai aiški – situacijos analizės nėra |
10 |
10 5 0 |
|
7. |
Veiklos plano konkretumas: paraiškos konkretūs darbai ir naudojami metodai atitinka iškeltus tikslus ir uždavinius yra suformuluoti aiškiai ir išsamiai: – veiklos planas konkretus ir aiškus – iš dalies – planas nepateiktas |
10 |
10 5 0 |
|
8. |
Projekto rezultatų vertinimo kriterijų aiškumas ir konkretumas: – aiškūs ir konkretūs – iš dalies aiškūs – neaiškūs |
10 |
10 5 0 |
|
9. |
Žmogiškieji ištekliai (rengėjų kvalifikacija, sugebėjimas ir pajėgumas vykdyti projektą, tinkamai parinkti vykdytojai ir jų kompetencija): – pakankami žmogiškieji ištekliai projekto veikloms vykdyti, tinkamai parinkti vykdytojai ir jų kompetencija – žmogiškieji ištekliai nepakankami, vykdytojai neparinkti |
5 |
5
0 |
|
10. |
Organizacija turi projektų vykdymo patirtį: – turi – neturi |
5 |
5 0 |
|
11. |
Lėšų pagrindimas (biudžete lėšos suplanuotos aiškiai, detaliai ir realiai): – lėšos suplanuotos aiškiai, detaliai ir realiai – trūksta aiškumo – lėšos suplanuotos neaiškiai ir nerealiai |
10 |
10 5 0 |
|
12. |
Tęstinumas: – numatytas – nenumatytas |
5 |
5 0 |
|
13. |
Organizacijos prisidėjimas prie projekto įgyvendinimo: – prisideda savo ar kitomis lėšomis – neprisideda |
5 |
5 0 |
|
Bendra balų suma: |
110 |
|
|
Jei paraiška (projektas) įvertinama 100–110 balų imtinai – siūlomas maksimalus finansavimas;
Jei paraiška (projektas) įvertinama 51–99 balai imtinai – siūlomas dalinis finansavimas;
Jei paraiška (projektas) įvertinama iki 50 balų imtinai – nefinansuojama.
Komisijos nario komentarai:
Projekto privalumai |
|
Projekto trūkumai |
|
Komisijos nario išvada |
|
Komisijos narys ____________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
____________
(data)