ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO KOMISIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2019 m. birželio 28 d. Nr. 1-AĮ-502

Anykščiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 3 punktais, Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2010 m. liepos 29 d. sprendimu Nr. TS-249 „Dėl Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. TS-117 „Dėl asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“:

1. T v i r t i n u Anykščių rajono savivaldybės socialinių paslaugų organizavimo komisijos nuostatus (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2007 m. vasario 8 d. įsakymą Nr. AĮ-72 „Dėl Anykščių rajono savivaldybės socialinių paslaugų organizavimo komisijos sudarymo bei komisijos nuostatų patvirtinimo“.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                        Ligita Kuliešaitė

 

 

PATVIRTINTA

Anykščių rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. birželio 28 d. įsakymu

Nr. 1-AĮ-502

 

ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Anykščių rajono savivaldybės socialinių paslaugų organizavimo komisijos (toliau – Komisija) nuostatai nustato Komisijos tikslą, funkcijas, teises, pareigas ir darbo organizavimo tvarką.

2.  Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Anykščių rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Anykščių rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracijos) direktoriaus įsakymais, šiais Komisijos nuostatais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų skyrimą ir teikimą.

3.  Komisijos siūlymai Administracijos direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui yra rekomendacinio pobūdžio.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS TIKSLAS IR FUNKCIJOS

 

4.    Komisijos tikslas – nagrinėti Administracijai pateiktus asmenų prašymus dėl socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) skyrimo bei kitus pateiktus dokumentus ir teikti siūlymus Anykščių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) Administracijos direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui dėl socialinių paslaugų skyrimo Anykščių rajono gyventojams.

5. Komisijos funkcijos:

5.1. nagrinėti Administracijos Socialinės paramos skyriaus surinktus prašymus ir dokumentus dėl socialinių paslaugų skyrimo asmeniui (šeimai);

5.2. rasti tinkamiausią socialinių paslaugų rūšį, kurią teikiant būtų grąžinami asmens (šeimos) gebėjimai pasirūpinti savimi ir integruotis į visuomenę ar tenkinti asmens gyvybinius poreikius teikiant kompleksinę pagalbą;

5.3. teikti Administracijos direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui siūlymus dėl paslaugų asmeniui (šeimai) rūšies, kiekio, teikimo laiko, socialinių paslaugų teikėjo, mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas dydžio;

5.4. spręsti dėl asmens (šeimos) poreikio socialinės globos paslaugoms, socialinės globos įstaigose, atsižvelgiant į asmens savarankiškumą, amžių, sveikatos būklę, šeimos ir artimųjų galimybę pasirūpinti juo ir teikti Administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui siūlymus dėl socialinių paslaugų skyrimo;

5.5. pasikeitus aplinkybėms, turinčioms įtakos asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikiui tenkinti, spręsti ir teikti Administracijos direktoriui siūlymus dėl socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) pakeitimo ar nutraukimo;

5.6.    Administracijos direktoriaus siūlymu nagrinėti asmenų pateiktus skundus dėl socialinių paslaugų poreikio įvertinimo, socialinių paslaugų skyrimo, teikimo, mokėjimo už socialines paslaugas ir kitais socialinių paslaugų organizavimo klausimais bei teikti rekomendacinio pobūdžio išvadas;

5.7.    nagrinėti kitus su socialinėmis paslaugomis susijusius klausimus, teikti pasiūlymus Administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

6.    Komisija turi teisę:

6.1. gauti iš asmens (šeimos), Administracijos skyrių, seniūnijų, Savivaldybės įstaigų, kitų fizinių ir juridinių asmenų papildomą informaciją, reikalingą Komisijos darbui;

6.2. kviesti į Komisijos posėdžius asmenį, jo globėją (rūpintoją), kitus suinteresuotus ir nepriklausomus specialistus;

6.3. rekomenduoti neskirti socialinių paslaugų, atsižvelgiant į pateiktus duomenis ir dokumentus, Komisijos narių išvadas apie paslaugų gavėją, pareiškėjams pateikus klaidingus duomenis apie save, radus alternatyvų problemos sprendimo būdą;

6.4. prašymo svarstymą atidėti kitam posėdžiui, jei nusprendžiama, kad trūksta papildomų dokumentų ar informacijos. Tokiu atveju nustatomas terminas dėl papildomų dokumentų ar informacijos pateikimo;

6.5. kreiptis į Administracijos direktorių priimti sprendimą dėl asmens socialinės globos vertinimui skirto termino pratęsimo;

6.6. teikti siūlymus Savivaldybės tarybai ar Administracijos direktoriui dėl socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo Anykščių rajone;

6.7. teikti siūlymus dėl Komisijos nuostatų papildymo ar pakeitimo.

7.    Komisijos nariai privalo:   

7.1. užtikrinti pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik savo sprendimams priimti;

7.2. vykdyti šiuose nuostatuose iškeltus uždavinius ir atlikti jai pavestas funkcijas vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais;

7.3. dalyvauti Komisijos posėdžiuose, o dėl svarbių priežasčių negalint dalyvauti, apie tai pranešti Komisijos pirmininkui;

7.4. vengti interesų konflikto ir nenaudoti informacijos, gautos atliekant savo pareigas, visuomenei ir kitų asmenų naudai.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS SUDĖTIS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

8. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 (penkių) narių (iš Savivaldybės administracijos darbuotojų, iš Savivaldybei pavaldžių įstaigų darbuotojų). Komisijos sudėtį tvirtina Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktorius.

9. Komisija susideda iš Komisijos pirmininko, Komisijos pirmininko pavaduotojo ir Komisijos narių. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys.

10.  Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai organizuojami pagal poreikį, bet ne rečiau kaip 2 (du) kartus per mėnesį.

11.  Komisijos darbą organizuoja ir posėdžiams vadovauja Komisijos pirmininkas. Komisijos pirmininkas šaukia Komisijos posėdžius ir jiems pirmininkauja. Nesant Komisijos pirmininko, tai atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas.

12.  Komisijos sekretorius rengia posėdžių darbotvarkę, informuoja Komisijos narius apie posėdžio laiką, vietą ir darbotvarkę, rengia posėdžio protokolą ir atsako už Komisijos dokumentų tvarkymą. Komisijos posėdžio protokolų originalai saugomi Administracijos Socialinės paramos skyriuje.

13.  Komisijos posėdyje priimami sprendimai, kurie yra rekomendacinio pobūdžio Administracijos direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui.

14Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 3 (trys) Komisijos nariai.

15.  Komisijos posėdžiai įforminami protokolu, kurį pasirašo visi posėdyje dalyvavusieji Komisijos nariai.

16.  Komisijos sprendimai priimami balsuojant, dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Komisijos narių balsams pasiskirsčius po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininkas. Nesant Komisijos pirmininkui, lemiamas balsas yra Komisijos pirmininko pavaduotojo.

17.  Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenustatytus šiuose Komisijos nuostatuose sprendžia Komisijos pirmininkas.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18.  Šie Komisijos nuostatai keičiami ir papildomi Administracijos direktoriaus įsakymu.

19.  Komisijos nariai, pažeidę Lietuvos Respublikos teisės aktus ir Komisijos nuostatus vykdydami savo funkcijas, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

_____________________