LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL FINANSŲ MINISTERIJAI SKIRTOS EUROPOS SĄJUNGOS 2014-2020 METŲ TECHNINĖS PARAMOS NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. balandžio 5 d. Nr. 1K-137

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 8 d. nutarimu Nr. 1088 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 11 punktu:

1. T v i r t i n u Finansų ministerijai skirtos Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos naudojimo tvarkos aprašą.

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. lapkričio 28 d. įsakymą Nr. 1K-378 „Dėl Finansų ministerijai skirtos Europos Sąjungos 2007–2013 metų techninės paramos naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Finansų ministras                                                                                                        Vilius Šapoka


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro 2017 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. 1K-137

 

FINANSŲ MINISTERIJAI SKIRTOS EUROPOS SĄJUNGOS 2014–2020 METŲ TECHNINĖS PARAMOS NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Finansų ministerijai skirtos Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos naudojimo tvarkos apraše (toliau – Aprašas) reglamentuojami Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Ministerija) administracijos padalinių veiksmai, susiję su Ministerijai skirtų Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos lėšų (toliau – Techninė parama) naudojimu:

1.1.    rengiant sutikimus įgyvendinti 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos, patvirtintos 2014 m. rugsėjo 8 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinami tam tikri „2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos“ elementai, kad, siekiant investicijų į ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą tikslo, iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, Europos socialinio fondo ir specialaus asignavimo Jaunimo užimtumo iniciatyvai būtų teikiama parama Lietuvai (apie nurodytą sprendimą Europos Komisija pranešė dokumentu Nr. C(2014)6397) (toliauveiksmų programa), administravimo projektą, informavimo apie veiksmų programą projektą ir veiksmų programos vertinimo projektą (toliau – Techninės paramos projektai);

1.2.    įgyvendinant Techninės paramos projektus;

1.3.    atliekant Techninės paramos projektų įgyvendinimo priežiūrą.

2.       Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme, Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų pasiskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą“, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, Techninės paramos administravimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1K-337 „Dėl techninės paramos administravimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – TP administravimo taisyklės).

3.       Ministerijos įgyvendinamus Techninės paramos projektus administruoja:

3.1.    veiksmų programos administravimo projektą – Ministerijos Europos Sąjungos investicijų departamento (toliau – ES investicijų departamentas) Išteklių valdymo skyrius (toliau – Išteklių valdymo skyrius);

3.2.    informavimo apie veiksmų programą projektą – ES investicijų departamento Europos Sąjungos investicijų komunikacijos skyrius (toliau – ES investicijų komunikacijos skyrius);

3.3.    veiksmų programos vertinimo projektą – ES investicijų departamento Vertinimo skyrius (toliau – Vertinimo skyrius).

4.       Ministerijai skirtos Techninės paramos apskaitą tvarko Ministerijos Ekonomikos departamentas (toliau – Ekonomikos departamentas).

5.       Iš Techninės paramos gali būti finansuojamos patiriamos išlaidos tik tų Ministerijos administracijos padalinių, kurie atlieka TP administravimo taisyklėse nurodytas funkcijas (toliau – ES struktūrinių fondų lėšų administravimo funkcijos).

 

II SKYRIUS

SUTIKIMŲ DĖL TECHNINĖS PARAMOS PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO RENGIMAS

 

6.       Sutikimų įgyvendinti Techninės paramos projektus (toliau – Sutikimas) rengimo tvarka nustatyta TP administravimo taisyklėse.

7.       Vadovaujančiosios institucijos iš dalies užpildytą Sutikimo formą, patvirtintą TP administravimo taisyklėse, pildo ES investicijų departamento skyrius pagal administruojamą Techninės paramos projektą.

8.       Sutikimai teikiami vizuoti ES investicijų departamentui bei Ekonomikos departamentui, pasirašyti – Ministerijos kancleriui. Sutikimų teikimui vizuoti, vizavimui ir pasirašymui taikoma Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamente, patvirtintame Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. 1K-251 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ (toliau – Reglamentas), nustatyta dokumentų vizavimo ir pasirašymo tvarka.

9.       Sutikimų vertinimą, kaip nurodyta TP administravimo taisyklių 25 punkte, atlieka ES investicijų departamento:

9.1.    veiksmų programos administravimo projekto – Išteklių valdymo skyrius;

9.2.    informavimo apie veiksmų programą projekto – ES investicijų komunikacijos skyrius;

9.3.    veiksmų programos vertinimo projekto – Vertinimo skyrius.

 

III SKYRIUS

PREKIŲ, PASLAUGŲ IR (AR) DARBŲ ĮSIGIJIMŲ, FINANSUOTINŲ IŠ TECHNINĖS PARAMOS, INICIJAVIMAS BEI ATLIKIMAS

 

10.     Ministerijos administracijos padalinys, ketinantis inicijuoti prekių, paslaugų ar darbų įsigijimą iš Techninės paramos, pasirūpina, kad planuojamas įsigijimas būtų įtrauktas į Finansų ministerijos einamaisiais metais numatomų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinę (toliau – Viešųjų pirkimų suvestinė), Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viešųjų pirkimų planavimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. 1K-048 „Dėl Finansų ministerijos viešųjų pirkimų“, nustatyta tvarka.

11.     Įtraukus planuojamą įsigijimą į Viešųjų pirkimų suvestinę, Ministerijos administracijos padalinys turi inicijuoti ūkinę operaciją Finansų ministerijos finansų kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. liepos 15 d. įsakymu Nr. 1K-198 „Dėl finansų ministerijos finansų kontrolės taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Finansų kontrolės taisyklės), nustatyta tvarka.

12.     Kai ūkinės operacijos iniciatorius planuoja, kad patirtos išlaidos bus finansuojamos iš Techninės paramos, prieš ministerijos kancleriui priimant sprendimą dėl ūkinės operacijos, raštas dėl poreikio įsigyti prekes, paslaugas ar darbus, turi būti pateiktas vizuoti ES investicijų departamentui, kuris vertina, ar prekės, paslaugos ar darbai galės būti finansuojami iš Techninės paramos.

13.     Su tiekėjais ar rangovais (toliau – Tiekėjas) sudarius sutartis, pagal kurias prekės, paslaugos ar darbai įsigyjami iš Techninės paramos, Ministerijos administracijos padaliniai, inicijavę prekių, paslaugų ar darbų įsigijimus, gavę ES investicijų departamento nurodymą, per Centrinę viešųjų pirkimų informacinę sistemą įgyvendinančiajai institucijai pateikia viešųjų pirkimų dokumentus, pirkimų sutartis ir kitus su viešaisiais pirkimais susijusius dokumentus, reikalingus deklaruojant iš Techninės paramos finansuotas išlaidas.

 

IV SKYRIUS

PREKIŲ, PASLAUGŲ IR (AR) DARBŲ ĮSIGIJIMŲ, FINANSUOTINŲ IŠ TECHNINĖS PARAMOS, APMOKĖJIMO TVARKA

 

PIRMASIS SKIRSNIS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

14.     Ministerijos administracijos padalinys prieš patirdamas tokių įsigytų paslaugų kaip renginių ir kavos pertraukų organizavimas, išlaidas, kurias numatoma finansuoti iš Techninės paramos veiksmų programai administruoti, pagal 1 priedą parengia išlaidų sąmatą ar kitą jai prilygstantį dokumentą, kuriame nurodoma visa prašoma pateikti informacija, ir kartu su prašymu dėl renginių ar kavos pertraukų organizavimo teikia Ministerijos kancleriui. Išlaidų sąmatą ar kitą jai prilygstantį dokumentą vizuoja Išteklių valdymo skyriaus vadovas. Ministerijos kancleris, gavęs prašymą bei sąmatą, įvertina renginio ar kavos pertraukos organizavimo poreikį bei tikslingumą ir, gavęs Ekonomikos departamento išvadą, pritaria arba nepritaria (nurodo nepritarimo priežastį) organizavimui.

15.     Ministerijos administracijos padalinio valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas), prieš patirdamas komandiruotės išlaidas, kurias numatoma finansuoti iš Techninės paramos veiksmų programai administruoti, teikia prašymą dėl komandiruotės Reglamente nustatyta tvarka, nurodydamas finansavimo šaltinį Techninės paramos veiksmų programai administruoti.

16.     Ministerijos administracijos padalinio darbuotojas, prieš patirdamas dalyvavimo mokymo renginyje, vyksiančiame Lietuvoje, išlaidas, kurias numatoma finansuoti iš Techninės paramos veiksmų programai administruoti, pagal 1 priedą parengia išlaidų sąmatą ir teikia ją vizuoti ES investicijų departamentui. Gavus ES investicijų departamento pritarimą (vizuotą sąmatą), Ministerijos administracijos padalinio darbuotojas Finansų ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. spalio 6 d. įsakymu Nr. 1K-309 „Dėl Finansų ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka rengia Prašymą leisti tobulinti kvalifikaciją.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

IŠANKSTINĖ FINANSŲ KONTROLĖ

 

17.     ES investicijų departamentui gavus vizuoti pateiktą išlaidų sąmatą ar kitą jai prilygstantį dokumentą ar prašymą dėl komandiruotės, atliekama planuojamų Techninės paramos išlaidų išankstinė finansų kontrolė ir patikrinama, ar planuojamos išlaidos atitinka Techninės paramos projekto, kuriam skirta Techninė parama, planuojama Ministerijos Finansų politikos formavimo ir įgyvendinimo programoje, tikslą ir ar šioje programoje pakanka Techninės paramos numatytoms išlaidoms finansuoti.

 

TREČIASIS SKIRSNIS

EINAMOJI FINANSŲ KONTROLĖ

 

18.     Gavę Tiekėjo sąskaitą (prašymą sumokėti) už prekių tiekimą, paslaugų teikimą ar darbų atlikimą:

18.1.  ES investicijų departamentas, inicijavęs ūkinę operaciją, patikrina, ar ji atitinka pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, ir, jeigu nenustato netikslumų:

18.1.1.   kai planuojama išlaidas finansuoti iš Techninės paramos, skirtos informuoti apie veiksmų programą arba veiksmų programai vertinti, kartu su pridedamais dokumentais teikia Ekonomikos departamentui apmokėti;

18.1.2.   kai planuojama išlaidas finansuoti iš Techninės paramos, skirtos veiksmų programai administruoti, sąskaitą, vizuotą Išteklių valdymo skyriaus, kartu su pridedamais dokumentais teikia Ekonomikos departamentui apmokėti.

18.2.  Kiti ministerijos administracijos padaliniai, inicijavę ūkinę operaciją, kurios išlaidos buvo planuotos apmokėti iš Techninės paramos, skirtos veiksmų programai administruoti, patikrina, ar ji atitinka pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas. Jeigu nenustato netikslumų, vizuoja ir kartu su pridedamais dokumentais teikia Ekonomikos departamentui apmokėti. Ekonomikos departamentas, gavęs tokias sąskaitas, naudodamasis kompiuterinėmis informacinėmis priemonėmis kreipiasi į Išteklių valdymo skyrių dėl galimybės išlaidas finansuoti iš Techninės paramos, skirtos veiksmų programai administruoti.

19.     Išteklių valdymo skyrius, gavęs Aprašo 18.2 papunktyje nurodytas sąskaitas, per 3 darbo dienas atlieka Techninės paramos, skirtos veiksmų programai administruoti, einamąją finansų kontrolę, kurios metu patikrina, ar sąskaitose numatytos išlaidos atitinka veiksmų programos administravimo projekto, kuriam skirta Techninė parama, planuojama Ministerijos Finansų politikos formavimo ir įgyvendinimo programoje, tikslą ir kaip sąskaitos atitinka pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas ir jeigu:

19.1.  nenustato netikslumų – pritaria jų apmokėjimui;

19.2.  nustato netikslumų – nepritaria jų apmokėjimui ir nurodo nepritarimo priežastį.

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

APMOKĖJIMAS IŠ TECHNINĖS PARAMOS UŽ PREKES, PASLAUGAS IR (AR) DARBUS

 

20.     Tiekėjo pateikta sąskaita už renginių ir kavos pertraukų organizavimą, komandiruotes arba dalyvavimą mokymo renginyje gali būti apmokama iš Techninės paramos, jeigu jos suma neviršija 10 procentų nuo išlaidų sąmatoje ar kitame jai prilygstančiame dokumente, prašyme dėl komandiruotės nurodytos sumos, tačiau negali būti didesnė nei 100 eurų. Tais atvejais, kai suplanuota suma padidėja dėl nuo Tiekėjo nepriklausančių objektyvių aplinkybių (pvz., lėktuvų bilietų kainų pasikeitimai ir pan.), leistina viršyti 20 procentų. Kai suma dar didesnė, Ministerijos administracijos padalinys iš naujo kreipiasi į Ministerijos kanclerį su prašymu leisti įsigyti prekes, paslaugas ar darbus.

21.     Ekonomikos departamentas apmoka Tiekėjų sąskaitas, vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 „Dėl valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos išlaidų priskyrimo apmokėtinoms iš techninės paramos lėšų metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. sausio 7 d. įsakymu Nr. 1K-10 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos patiriamų išlaidų priskyrimo apmokėtinoms iš techninės paramos lėšų metodikos patvirtinimo“ (toliau – Metodika), ir Bendru Finansų ministerijos pareigybių funkcijų susiejimu su Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimo funkcijų atlikimu, skirtu patirtų išlaidų, finansuotinų Europos Sąjungos techninės paramos lėšomis, daliai apskaičiuoti, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. sausio 29 d. įsakymu Nr. 1K-43 „Dėl Finansų ministro ir Finansų ministerijos valstybės tarnautojų (darbuotojų) pareigybių funkcijų susiejimo su Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimo funkcijų atlikimu patvirtinimo“ (toliau – Įsakymas dėl funkcijų susiejimo).

22.     Ekonomikos departamentas visus mokėjimus iš Techninės paramos atlieka santykiu: 85 procentų Europos Sąjungos fondų lėšų ir 15 procentų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

 

PENKTASIS SKIRSNIS

KEITIMASIS INFORMACIJA APIE TECHNINĘ PARAMĄ

 

23.     Ekonomikos departamentas kartą per mėnesį, o esant poreikiui kitokiu periodiškumu, perduoda ES investicijų departamentui per praėjusį laikotarpį iš Techninės paramos apmokėtų sąskaitų (išskyrus susijusias su komandiruočių išlaidomis) ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.

24.     Darbuotojas, kurio komandiruotės išlaidos buvo apmokėtos iš Techninės paramos veiksmų programai administruoti, ir kurios po komandiruotės buvo arba bus kompensuotos, grįžęs iš komandiruotės ne vėliau kaip per 3 darbo dienas teikia prašymą dėl potvarkio ar įsakymo dėl vykimo į komandiruotę pakeitimo Reglamente nustatyta tvarka.

25.     Ekonomikos departamentas, gavęs informaciją apie iš Techninės paramos, skirtos veiksmų programai administruoti, apmokėtų komandiruotės išlaidų kompensavimą, nedelsdamas, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, informuoja Išteklių valdymo skyrių ir pateikia dokumento, kuriuo įrodomas apmokėtų komandiruotės išlaidų kompensavimas, kopiją.

26.     Ekonomikos departamentas kartą per mėnesį, o esant poreikiui kitokiu periodiškumu, perduoda Išteklių valdymo skyriui dokumentų, kuriais įrodomas per praėjusį laikotarpį iš Techninės paramos veiksmų programai administruoti apmokėtų komandiruočių ir (ar) kelionių Lietuvoje fiksuotų įkainių kiekybinių rezultatų pasiekimas, kopijas.

27.     Išteklių valdymo skyrius, Lietuvos Respublikos Vyriausybei patvirtinus valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą, kreipiasi į Ministerijos administracijos padalinius dėl informacijos apie planuojamas patirti Techninės paramos veiksmų programai administruoti išlaidas per ateinančius trejus metus. Ministerijos administracijos padaliniai informaciją pateikia per 5 darbo dienas.

28.     ES investicijų departamentas apibendrina Aprašo 27 punkte minimą informaciją ir pateikia ją Viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – CPVA) TP administravimo taisyklėse nustatyta tvarka.

29.     Ekonomikos departamentas iki kiekvieno mėnesio šeštos darbo dienos teikia ES investicijų departamentui Pažymą apie gautą finansavimą iš Ministerijos Finansų politikos formavimo ir įgyvendinimo programos techninės paramos veiksmų programai administruoti, informuoti apie veiksmų programą arba veiksmų programai vertinti lėšų (3 priedas), kurioje nurodo informaciją apie iš Lietuvos Respublikos valstybės iždo sąskaitos gautų Techninės paramos projektų finansavimo lėšų sumą nuo šių projektų įgyvendinimo pradžios iki praėjusio mėnesio pabaigos ir informaciją apie iš Lietuvos Respublikos valstybės iždo sąskaitos gautų šių projektų finansavimo lėšų sumą per praėjusį mėnesį.

30.     ES investicijų departamentas, vadovaudamasis 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimu Nr. 1090 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“, apibendrinęs informaciją apie per 3 artimiausius mėnesius planuojamas iš Techninės paramos projektų išmokėti Europos Sąjungos fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšas ir parengęs informaciją apie per 3 ateinančius metus numatomus prisiimti įsipareigojimus, išmokėti bei pripažinti tinkamomis deklaruoti Europos Komisijai lėšas, elektroniniu paštu pateikia ją CPVA.

31.     Keičiantis informacija ministerijos viduje taikomas Reglamento 44 punktas.

 

V SKYRIUS

INFORMACIJOS, SUSIJUSIOS SU DARBO UŽMOKESČIU, RENGIMO IR TEIKIMO TVARKA

 

32.     Ministerijos Personalo skyrius (toliau – Personalo skyrius), tuo atveju, kai Ministerijoje darbuotojas priimamas, perkeliamas ar atleidžiamas iš pareigų, per 1 darbo dieną nuo Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymo arba Ministerijos kanclerio potvarkio dėl darbuotojo priėmimo, perkėlimo ar atleidimo įsigaliojimo dienos Išteklių valdymo skyriui pateikia informaciją, nurodydamas priimto, perkelto ar atleisto darbuotojo vardą, pavardę, Ministerijos administracijos padalinio (departamento ir (arba) skyriaus) pavadinimą, pareigų pavadinimą, pareigybės lygį, kategoriją bei darbuotojo priėmimo, perkėlimo ar atleidimo datą.

33.     Išteklių valdymo skyrius, gavęs iš Personalo skyriaus informaciją apie priimtą ar perkeltą į kitas pareigas darbuotoją, per 3 darbo dienas Ekonomikos departamentui pateikia informaciją, nurodydamas priimto ar perkelto į kitas pareigas darbuotojo užimamos pareigybės funkcijų susiejimą su ES struktūrinių fondų lėšų administravimo funkcijomis.

34.     Tuo atveju, kai Ministerijos administraciniuose padaliniuose įsteigiamos, panaikinamos ar perkeliamos pareigybės, pakeičiamos finansų viceministrų veiklos sritys, Personalo skyrius per 1 darbo dieną nuo tokio sprendimo priėmimo dienos Išteklių valdymo skyriui pateikia pasikeitusią informaciją.

35.     Išteklių valdymo skyrius, gavęs iš Personalo skyriaus informaciją apie įsteigtas, panaikintas ar perkeltas pareigybes arba pakeistas finansų viceministrų veiklos sritis, vadovaudamasis Metodikoje aprašytais skaičiavimais, esant poreikiui perskaičiuoja pareigybių funkcijų susiejimus ir atnaujina Įsakymą dėl funkcijų susiejimo.

36.     Išteklių valdymo skyrius pagal Personalo skyriaus per praėjusius 3 mėnesius pateiktus duomenis apie Ministerijos darbuotojų priėmimą, perkėlimą arba atleidimą iš pareigų, kai darbuotojai užims arba užėmė pareigybes, nustatytas Įsakyme dėl funkcijų susiejimo, ar pasikeitusias finansų viceministrų veiklos sritis rengia Finansų ministro ir finansų ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, gaunančių darbo užmokestį iš Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos veiksmų programai administruoti, darbo užmokesčio ir su juo susijusių išlaidų finansavimo detalizavimo suvestinę (2 priedas) (toliau – Suvestinė) (išskyrus atvejus, kai duomenys, lyginant su anksčiau pateikta suvestine, nesikeičia) ir teikia ją Ekonomikos departamentui. Esant poreikiui Išteklių valdymo skyrius gali prašyti ir kitų Ministerijos administracijos padalinių informacijos bei duomenų, reikalingų tinkamai užpildyti Suvestinę.

37.     Ekonomikos departamentas, skaičiuodamas darbuotojų, kurių pareigybių funkcijų susiejimas nustatytas Įsakyme dėl funkcijų susiejimo, darbo užmokestį ir su juo susijusias išlaidas, finansuotinas iš Techninės paramos veiksmų programai administruoti:

37.1.      vadovaujasi Metodikoje nustatytais principais ir darbo santykius reglamentuojančiais teisės aktais;

37.2.      atsižvelgia į Išteklių valdymo skyriaus pateiktą informaciją apie priimtų ir perkeltų darbuotojų pareigybių funkcijų susiejimą su ES struktūrinių fondų lėšų administravimo funkcijomis, ir į pateiktą Suvestinę.

38.     Ekonomikos departamentas darbuotojams moka darbo užmokestį ir su juo susijusias išlaidas iš Techninės paramos veiksmų programai administruoti pagal darbuotojų pareigybių funkcijų susiejimą su ES struktūrinių fondų lėšų administravimo funkcijomis nuo Įsakymo dėl funkcijų susiejimo arba atitinkamo jo pakeitimo įsigaliojimo dienos.

39.     Naujai priimtam ar perkeltam į kitas pareigas darbuotojui, kuris užims pareigybę, nustatytą Įsakyme dėl funkcijų susiejimo, darbo užmokestis ir su juo susijusios išlaidos iš Techninės paramos veiksmų programai administruoti apmokamos nuo pirmos jo priėmimo ar perkėlimo į kitas pareigas dienos.

40.     Ekonomikos departamentas ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki tarpinių mokėjimo prašymų (toliau – tarpiniai MP) arba galutinio mokėjimo prašymo (toliau – galutinis MP) formų, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, pateikimo CPVA dienos, nustatytos mokėjimo prašymų teikimo grafiko formoje, patvirtintoje 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų administravimo darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2013 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 1K-243 „Dėl darbo grupės sudarymo“ (toliau – MP teikimo grafikas), pateikia Išteklių valdymo skyriui darbo užmokesčio ir su juo susijusių išlaidų pagrindimo bei apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.

 

VI SKYRIUS

ĮGALIOJIMAI RENGTI TECHNINĖS PARAMOS DOKUMENTUS

 

 

41.     ES investicijų departamentas TP administravimo taisyklėse nurodytais terminais ir sąlygomis rengia bei CPVA teikia techninės paramos projektų pirkimų planus pagal 2014−2020 metų ES struktūrinių fondų administravimo darbo grupės patvirtintas formas (toliau – pirkimų planas), MP teikimo grafikus, tarpinius MP, galutinius MP ir Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintos formos ataskaitas po techninės paramos projekto užbaigimo (išskyrus dėl Veiksmų programos vertinimo projekto) (toliau – Ataskaita po projekto užbaigimo).

42.     Projektų pirkimų planai, MP teikimo grafikai, tarpiniai MP bei galutiniai MP, Ataskaitos po projekto užbaigimo pasirašomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. 1K-463 „Dėl dokumentų pasirašymo“.

43.     Nustačius netinkamas finansuoti išlaidas ES investicijų departamentas per 30 dienų nuo CPVA pripažinimo netinkamomis finansuoti išlaidomis dienos rengia prašymą patirtas išlaidas padengti iš kitų finansavimo šaltinių ir teikia ministerijos kancleriui, kuris, gavęs Ekonomikos departamento išvadą ir įvertinęs jo siūlomas galimybes, priima sprendimą, iš kokių finansavimo šaltinių galima padengti netinkamomis finansuoti pripažintas išlaidas.

 

_________________

 

Finansų ministerijai skirtos

Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės

paramos naudojimo tvarkos aprašo

1 priedas

(Išlaidų sąmatos forma)

 

_________________________________________________________________

(techninės paramos projekto pavadinimas ir numeris)

 

(adresatas)

IŠLAIDŲ SĄMATA

________________ Nr.

(data)

 

 

(sudarymo vieta)

 

Išlaidų pavadinimas, ekonominės klasifikacijos straipsnio kodas

Bendra išlaidų suma eurais su pridėtinės vertės mokesčiu (toliau – PVM)

Procentinė dalis, mokėtina iš Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos (toliau – techninė parama)

Išlaidų suma, mokėtina iš techninės paramos, eurais su PVM 1

Išlaidų suma, mokėtina iš kitų lėšų, eurais su PVM

Kitų lėšų priemonės kodas

Planuojamo vykdyti viešojo pirkimo pradžia 2

Viešojo pirkimo būdas

Viešojo pirkimo sutarties numeris ir galiojimo laikotarpis 3

201_ m. I ketv.

201_ m. II ketv.

201_ m. III ketv.

201_ m. IV ketv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Nurodoma išlaidų sumos dalis, mokėtina iš Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos, tą metų ketvirtį, kurį šias išlaidas planuojama apmokėti.

2 Jei viešasis pirkimas jau įvykdytas, ši skiltis nepildoma.

3 Jei viešojo pirkimo sutartis nesudaryta, ši skiltis nepildoma.

 

PAGRINDIMAS:________________________________________________________________________________________________________

(Išlaidų sąmatoje nurodytų išlaidų aprašymas, pagrindžiant šių išlaidų būtinumą ir tinkamumą finansuoti Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos lėšomis)

 

 

 

 

 

 

(ministerijos administracijos padalinio, naudojančio Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos lėšas, vadovo pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 


 

Finansų ministerijai skirtos

Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės

paramos naudojimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Finansų ministro ir Finansų ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, gaunančių darbo užmokestį iš Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos veiksmų programai administruoti, darbo užmokesčio ir su juo susijusių išlaidų finansavimo detalizavimo suvestinės forma)

 

(rengėjo pavadinimas)

 

FINANSŲ MINISTRO IR FINANSŲ MINISTERIJOS VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTĮ, GAUNANČIŲ DARBO UŽMOKESTĮ IŠ EUROPOS SĄJUNGOS 2014–2020 METŲ TECHNINĖS PARAMOS VEIKSMŲ PROGRAMAI ADMINISTRUOTI, DARBO UŽMOKESČIO IR SU JUO SUSIJUSIŲ IŠLAIDŲ FINANSAVIMO DETALIZAVIMO SUVESTINĖ

 

 

(adresatas)

_______________ Nr.

(data)

 

 

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Finansų ministerijos administracijos padalinys (departamentas ir (arba) skyrius)

Valstybės tarnautojo arba darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, vardas ir pavardė

Pareigybės pavadinimas

Laikotarpis, per kurį taikoma darbo užmokesčio ir su juo susijusių išlaidų procentinė dalis, finansuojama iš Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos

Darbo užmokesčio ir su juo susijusių išlaidų dalis, finansuojama iš Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės paramos (proc.)

Darbo užmokesčio ir su juo susijusių išlaidų dalis, finansuojama iš kitų šaltinių (proc.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________

 

 

Finansų ministerijai skirtos

Europos Sąjungos 2014–2020 metų techninės

paramos naudojimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Pažymos apie gautą finansavimą iš Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Finansų politikos formavimo ir įgyvendinimo programos techninės paramos veiksmų programai administruoti, informuoti apie veiksmų programą arba veiksmų programai vertinti forma)

 

 

(rengėjo pavadinimas)

 

PAŽYMA

APIE GAUTĄ FINANSAVIMĄ IŠ LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS FINANSŲ POLITIKOS FORMAVIMO IR ĮGYVENDINIMO PROGRAMOS TECHNINĖS PARAMOS VEIKSMŲ PROGRAMAI ADMINISTRUOTI, INFORMUOTI APIE VEIKSMŲ PROGRAMĄ ARBA VEIKSMŲ PROGRAMAI VERTINTI

 

 

(adresatas)

 

_________________________________________________________________

(techninės paramos projekto pavadinimas ir numeris)

 

_________________ Nr.

(data)

 

 

(sudarymo vieta)

 

Iš Lietuvos Respublikos valstybės iždo sąskaitos gautų finansavimo lėšų suma nuo projekto vykdymo pradžios iki praėjusio mėnesio pabaigos (įvertinus grąžintas į Lietuvos Respublikos valstybės iždo sąskaitą lėšas)

Iš Lietuvos Respublikos valstybės iždo sąskaitos gautų finansavimo lėšų suma per praėjusį mėnesį (įvertinus grąžintas į Lietuvos Respublikos valstybės iždo sąskaitą lėšas)

Europos Sąjungos lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Europos Sąjungos lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

 

 

 

 

 

 

 

_________________