IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS STUDIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR STUDIJŲ RĖMIMO KOMISIJOS SUDARYMO

 

2016 m. spalio 10 d. Nr. V2-776

Ignalina

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir atsižvelgdamas į Ignalinos rajono savivaldybės 2016–2018 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 17 d. sprendimu Nr. T-163 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2016–2018 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ (2016 m. rugsėjo 20 d. sprendimo Nr. T-111 redakcija), 6 programos „Savivaldybės funkcijų vykdymo, administravimo ir savivaldybės veiklos užtikrinimas“ 4 uždavinio aprašymą:

1. T v i r t i n u Ignalinos rajono savivaldybės studijų rėmimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. S u d a r a u Studijų rėmimo komisiją:

2.1. Komisijos pirmininkas – Donatas Mačys, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas.

2.2. Komisijos nariai:

2.2.1. Rimanta Vilčinskienė, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja;

2.2.2. Edita Rastenienė, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja;

2.2.3. Vijolė Politienė, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Finansų valdymo ir apskaitos skyriaus vedėja;

2.2.4. Natalija Truchina, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir kaimo reikalų skyriaus vedėja;

2.3. Komisijos sekretorė – Danguolė Vaitkevičienė, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė.

3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2007 m. rugsėjo 11 d. įsakymą Nr. V2-557 „Dėl prašymų finansuoti studijas nagrinėjimo komisijos sudarymo“.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Vidas Kreivėnas

 

PATVIRTINTA

Ignalinos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2016 m. spalio 10 d. įsakymu Nr. V2-776

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS STUDIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

 

1. Ignalinos rajono savivaldybės studijų rėmimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja finansinės paramos skyrimo Ignalinos rajono gyventojų (toliau – studentas), studijuojančių Lietuvos universitetuose pagal savivaldybei reikalingų specialybių programas arba perkvalifikavimo programas, studijoms tvarką ir lėšų skyrimo kriterijus.

2. Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktorius (toliau – administracijos direktorius) įsakymu tvirtina Studijų rėmimo komisijos (toliau – komisija) sudėtį.

 

II SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO KRITERIJAI

 

3. Lėšos skiriamos studentų, kurie studijuoja pagal Ignalinos rajonui reikalingų specialybių studijų programas Lietuvos universitetuose arba perkvalifikavimo programas, studijoms finansuoti. Kiekvienais metais savivaldybės administracijos direktorius tvirtina Ignalinos rajonui reikalingų specialybių prioritetinį sąrašą.

4. Lėšos skiriamos studentams, baigusiems Ignalinos rajono bendrojo ugdymo mokyklas ir (arba) dirbantiems Ignalinos rajono įmonėse ir (arba) įstaigose.

5. Kai yra keli tos pačios specialybės studentai, pirmenybė teikiama pažangiau besimokantiems studentams (skaičiuojamas pusmečio egzaminų (įskaitų) rezultatų vidurkis, o tik įstojusiems pirmojo kurso studentams vidurkis skaičiuojamas pagal bendrojo ugdymo mokyklos brandos atestato balus).

 

III SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO TVARKA

 

6. Savivaldybės administracija kasmet iki tų metų lapkričio 1 d. skelbia konkursą teikti prašymus studijų rėmimui ir Ignalinos rajonui reikalingų specialybių prioritetinį sąrašą.

7. Studentas, norėdamas gauti lėšų studijoms, savivaldybės administracijos direktoriui pateikia prašymą (1 priedas), kuriame nurodo, kokioje rajono įstaigoje ir (arba) įmonėje numato dirbti baigęs studijas. Prašymai savivaldybės administracijoje priimami per 10 darbo dienų nuo konkurso paskelbimo.

8. Savivaldybės administracijos direktorius, gavęs prašymą, jį perduoda komisijai. Komisija, išnagrinėjusi prašymus iki tų metų gruodžio 1 d., teikia išvadas administracijos direktoriui dėl tikslingumo sudaryti sutartis pateikdama siūlymą su papildomais dokumentais (nagrinėtą prašymą ir komisijos protokolą).

8.1. Komisijos posėdžius šaukia, posėdžiams pirmininkauja komisijos pirmininkas, o jo nesant – pirmininko pavaduotojas, kurį komisija išrenka pirmojo posėdžio metu.

8.2. Komisijos posėdžiai uždari. Posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių.

8.3. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių komisijos narių paprasta balsų dauguma. Balsuojama atvirai. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko ar posėdžio pirmininko balsas.

8.4. Komisijos protokolus pasirašo visi posėdžio dalyviai. Komisijos raštvedybą tvarko jos sekretorius.

9. Savivaldybės administracijos direktorius, įvertinęs komisijos siūlymą ir kitus prašymo nagrinėjimo dokumentus, priima sprendimą dėl studento studijų rėmimo ir pasirašo trišalę sutartį tarp savivaldybės administracijos, studento ir Ignalinos rajone veikiančios įmonės ir (arba) įstaigos.

10. Lėšos studentams skiriamos kompensavimo būdu apmokant 100 procentų mokesčio už mokslą ir negrąžinamai, jei studentas pateikia savivaldybės administracijai studijų išlaidas patvirtinančius dokumentus ir sudaręs trišalę sutartį (2 priedas) įvykdo savo sutartinius įsipareigojimus.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

11. Aprašą keičia ir papildo administracijos direktorius, aprašo nuostatų įgyvendinimą koordinuoja komisija.

12. Priemonės buhalterinę apskaitą tvarko Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Finansų valdymo ir apskaitos skyrius.

13. Komisijos veiklos dokumentus teisės aktų nustatyta tvarka tvarko ir saugo Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyrius.

_____________________

 

Ignalinos rajono savivaldybės

studijų rėmimo tvarkos aprašo

1 priedas

(Prašymo forma)

______________________________

(vardas, pavardė)

_________________________________

(asmens kodas)

________________________________________________

(deklaruota (registracijos) gyvenamoji vieta)

__________________________________________________

(susirašinėjimo adresas)

___________________________________________________________

(telefono Nr., el. pašto adresas)

___________________________________________________________

(baigta Ignalinos rajono bendrojo ugdymo mokykla, baigimo metai)

 

 

Ignalinos rajono savivaldybės

administracijos Direktoriui

 

PRAŠYMAS

DĖL STUDIJŲ RĖMIMO

 

20___m. ______________________ d.

 

Prašau skirti lėšų mano studijoms. Studijuoju:

 

Mokymo įstaigos pavadinimas

 

Studijų programos pavadinimas

 

Kursas

 

Baigęs studijas planuoju įsidarbinti _________________________________________

(Ignalinos rajone veikianti įmonė ir (ar) įstaiga)

PRIDEDAMA:

1. Pažyma (originalas) apie mokymąsi aukštojoje mokykloje.

2. Pažyma (originalas) apie paskutinio semestro pažangumą arba brandos atestato kopija.

3. Asmens dokumento kopija.

4. Pažyma ar sumokėto mokesčio už mokslą kvitas.

5. Įmonės ir (ar) įstaigos raštas dėl specialistų poreikio ir galimybės įdarbinti specialistus.

Prisiimu atsakomybę už pateiktų duomenų teisingumą.

 

____________________________                                   ____________________

(parašas)                                                                    (vardas, pavardė)

 

 

 

Ignalinos rajono savivaldybės

studijų rėmimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Sutarties forma)

TRIŠALĖ STUDIJŲ RĖMIMO SUTARTIS

 

20___m.___________________d. Nr.

Ignalina

 

Ignalinos rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus _____________________, veikiančio pagal Ignalinos rajono savivaldybės administracijos nuostatus (toliau – savivaldybės administracija), _____________________________________,

(asmens vardas, pavardė)

asmens kodas_____________________, studijuojantis (-i) ______________________________

(universiteto pavadinimas)

____________pagal _____________________________________________________________________________,

(studijų programos pavadinimas)

(toliau – studentas), _____________________________________________, atstovaujama ______

(įstaigos ir (arba) įmonės pavadinimas, juridinis statusas)

________________________________________________________________________________

(įgaliojimo dokumento data, rūšis, numeris, pavadinimas)

(toliau – įstaiga), sudarė šią trišalę sutartį (toliau – sutartis).                                  

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

Sutartimi savivaldybės administracija įsipareigoja remti studento studijas, įstaiga įsipareigoja suteikti studentui darbo vietą po studento studijų baigimo, studentas įsipareigoja, baigęs studijas, dirbti įstaigoje pagal perkvalifikavimo studijų metu ar universitete įgytą specialybę tiek metų, kiek savivaldybės administracija rėmė jo studijas.

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

1.   Savivaldybės administracija įsipareigoja:

1.1. remti studento studijas apmokant 100 proc. mokesčio už mokslą pagal studento pateiktus studijų išlaidas patvirtinančius dokumentus;

1.2. lėšas pervesti per 20 kalendorinių dienų nuo studento studijų išlaidas patvirtinančių dokumentų pateikimo savivaldybės administracijai.

2.Studentas įsipareigoja:

2.1. kiekvieną pusmetį pateikti savivaldybės administracijai dokumentus, įrodančius jo pažangias studijas, ir studijų išlaidas patvirtinančius dokumentus;

2.2. baigęs studijas, per 30 kalendorinių dienų pateikti savivaldybės administracijai studijų baigimą įrodančių dokumentų (diplomo ir jo priedų) kopijas;

2.3. baigęs studijas, dirbti įstaigoje pagal studijų metu įgytą specialybę tiek metų, kiek savivaldybės administracija rėmė jo studijas;

2.4. grąžinti savivaldybės administracijai visą studijų metu gautą sumą su 5 proc. metinėmis palūkanomis per 30 kalendorinių dienų, jeigu baigęs studijas nesutinka dirbti įstaigoje;

2.5. nutraukęs studijas universitete arba nutraukęs darbo sutartį įstaigoje ir neatidirbęs sutarties 2.3 papunktyje numatyto laiko, grąžina savivaldybės administracijai neatidirbtam laikui proporcingai apskaičiuotą sumą nuo jam sumokėtos sumos su 5 proc. metinėmis palūkanomis per 30 kalendorinių dienų.

3. Įstaiga įsipareigoja suteikti studentui darbo vietą po studento studijų baigimo pagal universitete įgytą specialybę tiek metų, kiek savivaldybės administracija rėmė jo studijas.

4. Jei įstaiga motyvuotai negali (reorganizuojama, likviduojama ar pan.) įdarbinti baigusio studijas studento, studentas negrąžina savivaldybės administracijai jam sumokėtos lėšų sumos.

 

III. SUTARTIES GALIOJIMAS

 

5. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško sutarties šalių įsipareigojimų įvykdymo.

6. Sutartis gali būti pakeista, papildyta, nutraukta tik raštišku sutarties šalių susitarimu.

7. Sutarties šalis, kuri dėl nurodytų aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitą sutarties šalį. Pavėluotas ar netinkamas kitos šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis išvardytomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl prisiimtų įsipareigojimų netinkamo vykdymo ar nevykdymo.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

8. Visi šalių nesutarimai sprendžiami derybomis, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

9. Sutartis sudaryta trim vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.

 

V. ŠALIŲ REKVIZITAI

Savivaldybės administracija

Ignalinos rajono savivaldybės administracija

Kodas 288768350

Laisvės a. 70, LT- 30122 Ignalina

Tel. (8 386) 52 096

Faks. (8 386) 53 148

El. p. info@ignalina.lt

A. s. Nr. LT _________________________

Bankas_______________

Banko kodas________________

Administracijos direktorius

_____________________________

(Parašas)

 

Studentas

____________________________________

(Vardas, pavardė)

Adresas _____________________________

____________________________________

Asmens kodas ________________________

Tel. ____________________________

El. p.___________________________

A. s. Nr. LT _________________________

Bankas_______________

Banko kodas________________

______________________________

(Parašas)

 

Įstaiga

__________________________________

(Pavadinimas)

Kodas

Adresas

Tel.

Faks.

El. p.

A. s. Nr. LT _________________________

Bankas_______________

Banko kodas________________

_____________________________

(Parašas)