ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

 

dėl VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ANYKŠČIŲ RAJONO savivaldybės PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO 2022-2024 metų STRATEGINIO veiklos PLANO pATVIRTINimo

 

2022 m. balandžio 28 d. Nr. 1-TS-140

Anykščiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugsėjo 26 d. nutarimo Nr. 1025 „Dėl Valstybės ir savivaldybių turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo viešosiose įstaigose“ 2.5.1.3 papunkčiu, Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 17 d. sprendimo Nr. 1-TS-353 „Dėl atstovavimo Anykščių rajono savivaldybei viešosiose įstaigose taisyklių patvirtinimo“ 34.11 papunkčiu, viešosios įstaigos  Anykščių rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centro įstatų, patvirtintų  Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 29 d. sprendimu Nr.1-TS-355 „Dėl viešosios įstaigos Anykščių rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centro įstatų patvirtinimo“, 34.6 papunkčiu, Anykščių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti viešosios įstaigos Anykščių rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centro 20222024 metų strateginį veiklos planą (pridedama).

Šis sprendimas yra skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

Meras                                                                                                                        Sigutis Obelevičius

 

 

PATVIRTINTA

Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2022 m. balandžio 28 d. sprendimu Nr. 1-TS-140

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO 2022–2024 METŲ STRATEGINIS VEIKLOS PLANAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

Viešoji įstaiga Anykščių rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centras (toliau –Įstaiga) yra Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešoji ne pelno siekianti sveikatos priežiūros įstaiga, kurioje teikiamos pirminio ir antrinio lygio sveikatos priežiūros paslaugos.

Strateginis veiklos planas – tai veiklos gairės kryptingai ir efektyviai organizuoti įstaigos veiklą, tinkamai pasirinkti ir įgyvendinti veiklos tikslus ir uždavinius, racionaliai naudoti finansinius, materialinius ir žmogiškuosius išteklius, planuoti ir įgyvendinti veiklos pokyčius.

Įstaigos Vizija – patraukli, kokybės rezultato ir geriausių sąlygų sukūrimo siekianti įstaiga.

Įstaigos Misija – prieinamų, efektyvių, savalaikių, saugių ir kokybiškų sveikatos priežiūros paslaugų teikimas, atitinkantis pacientų ir darbuotojų poreikius, kuo racionaliau paskirstant žmogiškuosius ir materialinius išteklius.

Pagrindiniai veiklos tikslai: tenkinti viešuosius interesus vykdant sveikatos priežiūros veiklą, stiprinti gyventojų sveikatą, mažinti sergamumą ir mirtingumą, teikti prieinamas, kokybiškas asmens sveikatos priežiūros paslaugas.

Veiklos tikslams įgyvendinti pagrindiniai uždaviniai: užtikrinti asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą pacientams, teikiant skubią ir planinę pagalbą, plėsti ambulatorinių slaugos paslaugų teikimą namuose, vykdyti prevencines programas, atnaujinti susidėvėjusią medicininę įrangą, kompiuterinę techniką, užtikrinti e-sveikatos plėtrą, diegti naujas ar tobulinti asmens sveikatos priežiūros paslaugas, glaudžiai bendradarbiauti su Anykščių rajono savivaldybės ligonine, Visuomenės sveikatos biuru, Psichikos sveikatos centru.

Planuojant įstaigos veiklą svarbu nustatyti poreikį, t. y. įvertinti, kokių paslaugų ir kokios apimties jų reikės gyventojams po vienerių – trejų metų, kokios darbo sąlygos bus patrauklios darbuotojams, kokios galimybės yra dabar ir kokių priemonių reikia imtis, kad būtų maksimaliai patenkinti gyventojų ir darbuotojų lūkesčiai trejų metų laikotarpyje.

Strategija nukreipta į:

-   žmogiškųjų išteklių vadybą;

-   nuolatinį vadybos ir finansavimo metodų tobulinimą;

-   kokybiškų sveikatos priežiūros paslaugų teikimą gyventojams;

-   naujos medicininės diagnostikos ir gydymo įrangos įsigijimą;

-   modernumą, teikiant kokybiškas bei aukšto profesinio lygio pirminės asmens sveikatos

priežiūros paslaugas;

-   darbuotojų darbo sąlygų gerinimą bei pasitenkinimo darbu didinimą;

-   darbuotojų kvalifikacijos kėlimą.

 

II SKYRIUS

IŠORĖS APLINKOS ANALIZĖ

 

1. Politiniai-teisiniai veiksniai

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė pagrindiniu savo sveikatos politikos tikslu įvardija tiek siekį pailginti gyvenimo trukmę, tiek ir gerinti gyvenimo kokybę bei didinti sveikų gyvenimo metų skaičių. Daug metų nebuvo aiškios politinės valios siekiant asmens sveikatos priežiūros sistemą padaryti veiksmingesnę. Lietuvos sveikatos 2014–2025 metų strategijos pagrindinis tikslas – pasiekti, kad 2025 m. šalies gyventojai būtų sveikesni ir pailgėtų jų gyvenimo trukmė, pagerėtų gyventojų sveikata ir sumažėtų sveikatos netolygumai.

Lietuvos Respublikos Aštuonioliktosios Vyriausybės programoje įvardintas  sveikatos apsaugos sistemos tikslas – gerinti ir stiprinti žmonių sveikatą, laiku diagnozuoti ir gydyti ligas, aktyviai prisidėti, kad žmogus kuo ilgiau gyventų sveikas. Numatyti Vyriausybės prioritetiniai projektai, susiję su asmens sveikatos priežiūros sistemos raida: 1) asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės gerinimas, iš to kylančios iniciatyvos teikti saugias, veiksmingas, prieinamas, į pacientą orientuotas paslaugas; 2) sveikatos sistemos atsparumas grėsmėms ir pasirengimas ateities iššūkiams: „sveikatos sistema privalo būti pasirengusi reaguoti į kylančias grėsmes ir krizes, mokėti pasitikti ateities iššūkius, gebėti greitai reaguoti į pokyčius ir juos efektyviai valdyti, lanksčiai prisitaikant prie naujos realybės sąlygų, visu transformacijos laikotarpiu užtikrinant tinkamą ir nepertraukiamą veiklą saugant žmonių sveikatą ir gyvybę“; 3) kompetentingas ir adekvačiai apmokamas sveikatos sistemos specialistas. Iniciatyvos: pakankamas medicinos darbuotojų skaičius, būtinas kokybiškai teikti sveikatos priežiūros paslaugas visoje Lietuvos teritorijoje; aukšta sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacija; motyvuojanti atlygio už darbą sistema ir teigiamo emocinio klimato sveikatos sistemoje kūrimas; 4) efektyvi sveikatos sistemos vadybos ir finansavimo sistema, susidedanti iš objektyviomis sąnaudomis grįsto sveikatos finansavimo modelio bei e. sistemų funkcionalumo ir integralumo plėtros. Pastarosios Vyriausybės programa nukreipta tiek į paciento, tiek į sveikatos priežiūros specialisto poreikių užtikrinimą bei sveikatos sistemos stabilumo išlaikymą nuolat besikeičiančioje aplinkoje, e sveikatos plėtrą.

2016 m. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintame Šeimos medicinos plėtros 2016–2025 metų veiksmų plane akcentuota, kad iki šiol šeimos medicinos paslaugos labiau orientuotos į sveikatos problemų sprendimą, o ne į sveikatos stiprinimą ar išsaugojimą. Senstant visuomenei, daugėja žmonių su daug lėtinių ligų, iškyla poreikis koordinuotų, integruotų sveikatos priežiūros paslaugų. Šeimos medicinos plėtra orientuota į galimybę gauti visapusiškas, prieinamas, kokybiškas ir saugias šeimos medicinos paslaugas.

2018 m. gruodžio 20 d. Anykščių rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. 1-TS-337  patvirtintas Anykščių rajono savivaldybės 2019–2025 metų plėtros planas ir 2020 m. sausio 30 d. Anykščių rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. 1-TS-8 Anykščių rajono savivaldybės strateginis 2020–2022 metų veiklos planas, kuriuose sveikatos priežiūros  SSGG analizė aiškiai nurodo dabartinę situaciją Anykščių rajono savivaldybėje.

Įstaiga yra viena iš šalies sveikatos sistemos dalyvių, kuri savo veikloje vadovaujasi šiais pagrindiniais teisės aktais: Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymas, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymas, Lietuvos Respublikos medicinos praktikos įstatymas, Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas, Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymas, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymas, Lietuvos Respublikos slaugos praktikos ir akušerijos praktikos įstatymas ir kitais teisės aktais.

2. Ekonominiai veiksniai

 

Lietuvoje sveikatos priežiūra finansuojama privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis. Šio fondo lėšomis gydymo įstaigoms, sudariusioms sutartis su ligonių kasomis, mokama už apdraustiesiems suteiktas asmens sveikatos priežiūros paslaugas. Taip yra užtikrinamas paslaugų prieinamumas, galimybė gauti kompensuojamus vaistus bei kompensacines medicinos pagalbos priemones, pacientams susirgus. Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos kasmet rengia privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto projektą, kuris tvirtinamas Lietuvos Respublikos Seime. Todėl Įstaigos ekonominė situacija priklauso nuo bendros valstybės ekonominės būklės ir patvirtinto šio fondo biudžeto.

Valstybinės ligonių kasos informuoja, kad „pagal Sveikatos draudimo įstatymo nuostatas, įsigaliosiančias nuo 2022-01-01, įmokos dydis vienam apdraustajam valstybės lėšomis, 2018 m. sudaro 41 proc., 2019 m. – 44 proc., 2020 m. – 47 proc., o nuo 2021 metų – 6,98 proc. užpraeitų metų 12 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio.“ Tikėtina, kad augantis Lietuvos bendras vidaus produktas bei didėjantis lėšų surinkimas į valstybės biudžetą lems finansavimo didėjimą sveikatos apsaugos priežiūrai.

3. Socialiniai veiksniai

 

Anykščių rajone kaip ir visoje Lietuvoje stebimos gyventojų senėjimo tendencijos. Gyventojų senėjimo procesas yra neigiamas reiškinys, turintis ryškų socialinį bei ekonominį poveikį visos šalies plėtrai. Senėjimo pokyčiai lemia gyventojų socialinio aprūpinimo, sveikatos priežiūros ir slaugos paslaugų poreikį namuose. Atsižvelgiant į aukštus kraujotakos sistemos, piktybinių navikų sergamumo ir mirtingumo rodiklius Anykščių rajono savivaldybėje, būtinas prevencinių programų vykdymo tęstinumas bei monitoringo užtikrinimas, profilaktinių sveikatos patikrinimų plėtra.

 

III SKYRIUS

VIDAUS APLINKOS ANALIZĖ

 

1. Teisinė bazė

 

Pagrindinis įstaigos dokumentas, reglamentuojantis Anykščių rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centro veiklą, yra įstatai, patvirtinti 2020 m. gruodžio 21 d. Anykščių rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. 1-TS-355. Įstaiga yra pagal įstatymus įsteigtas pelno nesiekiantis ribotos civilinės atsakomybės viešasis juridinis asmuo, turintis ūkinį, finansinį, organizacinį ir teisinį savarankiškumą, savo antspaudą, sąskaitas bankuose. Įstaigos finansiniai metai sutampa su kalendoriniais metais, įstaigos veiklos laikotarpis yra neribotas.

Pagrindiniai įstaigos veiklos tikslai: tenkinti viešuosius interesus vykdant sveikatos priežiūros veiklą, stiprinti gyventojų sveikatą, mažinti sergamumą ir mirtingumą, teikti prieinamas, kokybiškas asmens sveikatos priežiūros paslaugas. Pagrindiniai įstaigos veiklos uždaviniai: organizuoti ir teikti kvalifikuotas pirmines ir antrines ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas.

Pagal Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintą Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių pagrindinės įstaigos veiklos sritys yra šios: bendrosios praktikos gydytojų veikla, viduriniojo medicinos personalo paslaugos teikiamos ligoniams ne ligoninėse, greitosios pagalbos veikla, odontologinės praktikos veikla, medicinos laboratorijų veikla, kita žmonių sveikatos priežiūros veikla, gydytojų specialistų veikla, kita įstatymais neuždrausta su sveikatos priežiūra susijusi veikla.

2. Organizacinė struktūra

 

Įstaigos steigėjas yra Anykščių rajono savivaldybė. Įstaigoje sudaromas valdymo organas – administracija, kurią sudaro direktorius, direktoriaus pavaduotojas asmens sveikatos priežiūrai, slaugos administratorius, vyriausiasis buhalteris.

Įstaigoje veiklos viešumui užtikrinti yra sudarytas patariamasis valdymo organas – Stebėtojų taryba. Efektyvesniam asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui užtikrinti įstaigoje sudarytos gydymo, slaugos tarybos, o etikos klausimų kontrolei – įstaigos medicinos etikos komisija.

Įstaigoje sudaryta Gydytojų konsultacinė komisija – kolegialus organas, kuris sprendžia laikinojo nedarbingumo ekspertizės ir ginčytinus pacientų gydymo bei tyrimo klausimus.

Įstaigai vadovauja direktorius, kuris savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais galiojančiais teisės aktais, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos priimtais sprendimais, įstaigos įstatais ir pareigybės aprašymu.

3. Žmogiškieji ištekliai

 

Įstaigoje dirba kvalifikuoti ir licencijuoti sveikatos priežiūros specialistai. 2022 m. sausio

1 d. duomenimis dirba 120 darbuotojų. Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2020 m. lapkričio

26 d. sprendimu Nr. 1-TS-332 Įstaigoje patvirtintas pareigybių sąrašas. Įstaigos direktoriaus įsakymu patvirtintas pareigybių skaičius (žr. 1 lentelė).

1 lentelė

 

Įstaigoje patvirtintos pareigybės ir jų skaičius

 

Pareigybės pavadinimas

Pareigybių vienetai (žmonių skaičius)

Pareigybių vienetai (etatais)

Šeimos gydytojas

14

13,0

Vidaus ligų gydytojas

1

0,5

Vaikų ligų gydytojas

2

1,5

Gydytojas odontologas

6

3,75

Gydytojas chirurgas

1

0,75

Gydytojas akušeris-ginekologas

2

1,0

Socialinis pediatras

1

0,5

Slaugytojas

45

37, 125

Akušeris

1

1,0

Gydytojo odontologo padėjėjas

5

4,25

Burnos higienistas

2

1,5

Biomedicinos technologas

4

1, 875

Masažuotojas

1

0,25

Kineziterapeutas

2

1,5

Socialinis darbuotojas

1

0,75

Logoterapeutas

1

1,0

Slaugytojo padėjėjas

2

(tie patys darbuotojai dirba ir slaugytojais)

2,0

Medicinos psichologas

1

0,5

Medicinos biologas, laboratorijos vedėjas

1

1,0

Kitas personalas

30

31, 125

Iš viso

120

103, 875

 

4. Finansiniai ištekliai

Įstaiga tvarkydama apskaitą ir rengdama finansinę atskaitomybę, vadovaujasi bendraisiais apskaitos principais, nustatytais Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu, Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, Viešojo sektoriaus ir finansinės atskaitomybės standartais, įstaigos apskaitos politika bei kitų galiojančių teisės aktų reikalavimais.

Didžiausią dalį pagrindinės veiklos pajamų sudaro pajamos už teikiamas medicinos paslaugas pagal iš anksto pasirašytas sutartis su Panevėžio teritorine ligonių kasa. Dalis pajamų gaunama už medicinos paslaugas, apmokamas atskirų fizinių bei juridinių asmenų. Be pagrindinės veiklos mūsų įstaiga ataskaitiniais metais dalyvavo vykdant programas, kurios buvo finansuojamos iš savivaldybės biudžeto fondų bei sveikatos programų lėšų ir iš kitų šaltinių.

Visos įstaigos pajamos per 2021 metus buvo 4 257 969 Eur, iš jų: pajamos už suteiktas sveikatos priežiūros paslaugas iš PSDF lėšų – 3 053 707 Eur, pajamos už suteiktas medicinos paslaugas, kurias apmoka įvairūs fiziniai ir juridiniai asmenys – 157 807 Eur.

Programų, finansuojamų iš savivaldybės biudžeto lėšų bei sveikatos programų lėšų, įgyvendinimui 2021 metais buvo skirta – 22 900 Eur.

Per 2021 metus įstaigos faktinės sąnaudų suma yra 4 173 490 Eur.

Didžiausią dalį sąnaudų sudaro išlaidos darbo užmokesčiui ir socialiniam draudimui –

3 232 927 Eur (76,7 proc.) Įstaigos sąnaudos valdymo išlaidoms buvo 180 637 Eur (4,3 proc.)

Sąnaudos medikamentams, tvarsliavai, medicinos pagalbos priemonėms, vakcinoms bei tyrimams kitose gydymo įstaigose buvo –  589 884  Eur;

Komunalinių paslaugų ir ryšių sąnaudos buvo – 94 152 Eur;

Kvalifikacijos kėlimo sąnaudos – 857 Eur;

Transporto sąnaudos – 70 260 Eur;

Ilgalaikio turto per 2021 metus buvo įsigyta už 98 794 Eur. Įstaigos metinis finansinis rezultatas yra teigiamas – 84 479 Eur.

 

Stiprybių, silpnybių, grėsmių, galimybių (SSGG) analizė

2 lentelė

 

SSGG analizė

Stiprybės:

 

1.

Įstaiga turi licenciją pirminės asmens sveikatos priežiūros veiklai ir atitinka visus privalomus standartus.

2.

Daugėja paslaugų pacientams.

3.

Įstaigoje asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikia kvalifikuoti šeimos, vaikų ligų, vidaus ligų gydytojai, gydytojai odontologai, gydytojai specialistai, slaugytojai ir kiti sveikatos priežiūros specialistai, nuolat besitobulinantys ir keliantys kvalifikaciją, o tai įtakoja kokybiškesnių paslaugų teikimą.

4.

Finansinis 2021 m. rezultatas teigiamas.

5.

Anykščių rajono savivaldybės teikiamas finansinis prisidėjimas.

6.

Įstaigoje teikiamos ne tik pirminio, bet ir antrinio lygio paslaugos.

7.

Sudarytos sąlygos darbuotojų kvalifikacijai kelti.

8.

Viso rajono teritorijoje išdėstytos ambulatorijos, leidžia teikti paslaugas pacientams arčiau jų gyvenamosios vietos.

9.

Suderinus su steigėju, galimybė išnuomoti atsilaisvinančias Įstaigai priklausančias patalpas.

 

 

 

Silpnybės:

 

1.

Aukštas gydytojų ir slaugytojų (ypatingai dirbančių ambulatorijose) amžiaus vidurkis.

2.

Nuolat mažėjantis prisirašiusių pacientų skaičius.

3.

Aukštas prisirašiusių pacientų amžiaus vidurkis.

4.

Prasta dalies Įstaigai priklausančių pastatų (ypatingai dalies ambulatorijų bei medicinos punktų) būklė.

 

Galimybės:

 

1.

Nacionaliniai teisės aktai palankūs pirminės asmens sveikatos priežiūrai, pripažįstant ją prioritetine.

2.

Informacinių technologijų vis platesnis diegimas institucijos veikloje leidžia efektyvinti darbo procesą ir gerinti darbuotojams darbo sąlygas.

3.

Apmokėjimas už paslaugas skiriamas didžiausio balo verte už prisirašiusius gyventojus ir plečiamas paslaugų spektras bei kasmet didinamas balas už paslaugas iš privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšų.

4.

ES struktūrinių fondų lėšos įstaigos įrangos atnaujinimui.

5.

Savivaldybės skiriamos lėšos, gerinant paslaugų prieinamumą gyventojams.

6.

Naujų asmens sveikatos priežiūros paslaugų plėtra gyventojams.

 

Grėsmės:

 

1.

Gyventojų skaičiaus mažėjimas Anykščių rajone bei su tuo susijęs prie Įstaigos prisirašiusių pacientų skaičiaus mažėjimas.

2.

Privataus konkurento atsiradimas 2021 metais bei kitų privačių konkurentų grėsmė.

3.

Demografinio senėjimo koeficiento Anykščių rajone didėjimas.

4.

Gydytojų bei kito medicinos personalo didėjantis trūkumas visoje Lietuvos Respublikoje.

5.

Neaiški ir dažnai besikeičianti nacionalinė sveikatos politika.

6.

Nekokybiškai veikianti ir blogai administruojama e sveikatos sistema ir epts.sodra.lt

7.

Trumpėjant hospitalizacijos trukmei, didėja krūvis pirminę sveikatos priežiūrą teikiančioms gydymo įstaigoms.

 

 

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS STRATEGINIO VEIKLOS PLANO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMAS

 

 

1 tikslas – gerinti asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir kokybę ( žr. 3 lentelė).

 

3 lentelė

 

Asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas ir kokybė

 

Eil.

Nr.

Uždavinys

Įgyvendinimo terminas

Lėšų poreikis, Eur

Finansavimo šaltinis

Vertinimo

kriterijai

1.

Medicininių priemonių ir medicinos įrangos atnaujinimas

2022–2024

15 000

PSDF, Savivaldybės biudžeto, įstaigos lėšos, kiti šaltiniai

 

Atitiktis teisės aktų reikalavimams

2.

Aktyvinti prevencinių programų vykdymą

 

2022–2024

6 000

PSDF, įstaigos lėšos

Kiekvienais metais ne mažiau 3 proc.

3.

Asmens sveikatos priežiūros paslaugų plėtra

2022–2024

 

PSDF, kiti šaltiniai

Ne mažiau kaip po 1 naują paslaugą per metus

4.

Sveikatos priežiūros specialistų kvalifikacijos tobulinimas

2022–2024

12 000

PSDF, Savivaldybės biudžeto, įstaigos lėšos, kiti šaltiniai

 

Reikalingas valandų skaičius licencijų atnaujinimui

5.

Asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo gerinimas (tolimesnis med. punktų bei ambulatorijų išlaikymas, prieinamesnio ir greitesnio komunikavimo ieškojimas)

 

2022–2024

50 000

PSDF, Savivaldybės biudžeto, kiti šaltiniai

Trys medicinos punktai ir šešios ambulatorijos

6.

Mokymų darbuotojams organizavimas.

 

2022–2024

3 000

PSDF, kiti šaltiniai

Atitiktis teisės aktų reikalavimams

7.

Plėsti slaugos paslaugų namuose teikimo apimtis

 

2022–2024

6 000

PSDF, įstaigos lėšos

Plėsti ne mažiau

3 proc. per metus

 

 

 

 

 

2 tikslas – gerinti įstaigos patrauklumą ir gyventojų pasitikėjimą teikiamomis paslaugomis

(žr. 4 lentelė).

4 lentelė

Įstaigos patrauklumo ir gyventojų pasitikėjimo teikiamomis paslaugomis gerinimas

 

Eil.

Nr.

Uždavinys

Įgyvendinimo terminas

Lėšų poreikis, EUR

Finansavimo šaltinis

Vertinimo kriterijai

1.

Įstaigos veiklos viešinimas (apie galimybes atlikti tyrimus, supažindinti su registracijos galimybėmis, teikiamomis paslaugomis ir t. t.)

2022–2024

12 000

PSDF, Savivaldybės biudžeto, įstaigos lėšos

Ne mažiau kaip 1 kartą per ketvirtį

2.

Atlikti apklausas ir vykdyti nuolatinę stebėseną, gerinant gyventojų pasitenkinimo rodiklį asmens sveikatos priežiūros teikiamomis paslaugomis

2022–2024

2 000

PSDF, Įstaigos lėšos

Ne mažiau kaip 1 apklausą per metus

3.

Gerinti PSPC priklausančių pastatų būklę

2022–2024

30 000

PSDF, įstaigos lėšos

Einamieji remontai įstaigai priklausančiose patalpose

4.

Nuolat atnaujinti įstaigos internetinį tinklapį

2022–2024

2 000

Įstaigos lėšos

Atnaujinti ne rečiau kaip 1 kartą per metus

5.

Plėsti tarpinstitucinį bendradarbiavimą

2022–2024

1 000

Įstaigos lėšos

Organizuoti ne mažiau kaip po 1 susitikimą per metus

6.

Skatinimo priemonių taikymas gydytojų pritraukimui dirbti Įstaigoje

2022–2024

30 000

Savivaldybės biudžeto lėšos

Pritraukti ne mažiau kaip po 1 gydytoją per metus

7.

Korupcijos prevencija

2022–2024

1 000

PSDF, įstaigos lėšos

Atlikti ne mažiau kaip po 1 apklausą per metus

8.

Tobulinti personalo ir pacientų IT paslaugų naudojimosi galimybes

2022–2024

2 000

PSDF, įstaigos lėšos

Sudaryti galimybę darbuotojams dalyvauti mokymuose pagal poreikį

 

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

Direktorė                                                                                                                   Sonata Steniulienė