visagino savivaldybės administracijos

direktorius

 

įsakymas

DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS

2020 M. Birželio 8 D. ĮSAKYMO NR. ĮV-E-302 „DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO PLĖTROS PRIEMONĖS ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO ir lėšų paskirstymo komisijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

2023 m. balandžio 17 d. Nr. ĮV-E-133

Visaginas

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 punktu, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 5 straipsnio 1 dalimi, Visagino savivaldybės tarybos 2023 m. sausio 26 d. sprendimu Nr.  TS-5 „Dėl Visagino savivaldybės 2023–2030 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, Visagino savivaldybės tarybos 2023 m. vasario 2 d. sprendimu Nr. TS-17 „Dėl Visagino savivaldybės 2023–2025 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ bei siekdamas racionaliai ir efektyviai panaudoti lėšas, skirtas Visagino savivaldybės smulkiajam ir vidutiniam verslui plėtoti:

1Pakeičiu Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašą, patvirtintą Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. birželio 8 d. įsakymu ĮV-E-302 „Dėl Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašo ir lėšų paskirstymo komisijos darbo reglamento patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

2Pakeičiu Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo komisijos darbo reglamentą, patvirtintą Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. birželio 8 d. įsakymu Nr. ĮV-E-302 „Dėl Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašo ir lėšų paskirstymo komisijos darbo reglamento patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

3Pavedu Vidaus administravimo ir informacinių technologijų skyriui paskelbti šį įsakymą Teisės aktų registre ir Visagino savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Administracijos direktorius                                         Virginijus Andrius Bukauskas


 

PATVIRTINTA

Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus

2020 m. birželio 8 d. įsakymu Nr. ĮV-E-302

(Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus

2023 m. balandžio 17 d. įsakymo Nr. ĮV-E-133

redakcija)

 

 

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašas

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Visagino savivaldybės 2023–2025 metų strateginio veiklos plano Ekonominės plėtros programos 09.01.01.04 priemonės „SVV plėtros skatinimas savivaldybėje“ (toliau – Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros skatinimo savivaldybėje priemonė, Priemonė) įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato finansinės paramos savivaldybės smulkiajam ir vidutiniam verslui (toliau – Parama) tikslą, finansuojamas veiklas, gavimo sąlygas, teikimo tvarką.

2.    Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu (toliau – Įstatymas), Visagino savivaldybės strateginiu plėtros planu ir Visagino savivaldybės strateginio veiklos plano Ekonominės plėtros programa.

3.    Apraše vartojama sąvoka SVV subjektas, pareiškėjaslabai maža, maža ar vidutinė įmonė, atitinkančios Įstatymo 3 straipsnyje nustatytas sąlygas, arba verslininkas, atitinkantis šio įstatymo 4 straipsnyje nustatytas sąlygas.

4.    Pagal Priemonę teikiamo finansavimo forma – negrąžinamoji subsidija (toliau subsidija).

5.    Pagal Aprašą iš savivaldybės biudžeto lėšų skiriamos subsidijos, yra laikomos nereikšminga (de minimis) pagalba, vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatomis.

 

II SKYRIUS

PARAMOS TIKSLAS IR TERMINAI

 

6.    Paramos tikslas – kurti ir palaikyti verslui palankią aplinką Visagino savivaldybėje užtikrinant darnią verslo plėtrą.

7.    Vienam SVV subjektui, atitinkančiam Aprašo nurodytus reikalavimus ir pateikusiam paraišką, kurios forma nustatyta Aprašo 1 priede, ir Aprašo 27 punkte nurodytus dokumentus, subsidija pagal Aprašą gali būti skiriama vieną kartą į metus, bet ne didesnė nei 6 000 Eur per 3 (trejus) kalendorinius metus.

8.    Subsidija išmokama išlaidų kompensavimo būdu – kai pareiškėjas prašo kompensuoti patirtas ir apmokėtas Aprašo 19.2 punkte nurodytas tinkamas finansuoti išlaidas.

9.    Didžiausias galimos skirti subsidijos dydis vienam pareiškėjui:

9.1. iki 60 procentų tinkamų finansuoti pareiškėjo išlaidų, nurodytų Aprašo 19.2.1 punkte, bet ne daugiau nei 6 000 Eur (šeši tūkstančiai eurų). Pareiškėjas turi prisidėti prie Aprašo 19.2.1 punkte nurodytos veiklos išlaidų įgyvendinimo savo ir (arba) kitų finansavimo šaltinių lėšomis.

9.2. iki 50 procentų tinkamų finansuoti pareiškėjo išlaidų, nurodytų Aprašo 19.2.2 punkte, bet ne daugiau nei 6 000 Eur (šeši tūkstančiai eurų). Pareiškėjas turi prisidėti prie Aprašo 19.2.2 punkte nurodytos veiklos išlaidų įgyvendinimo savo ir (arba) kitų finansavimo šaltinių lėšomis.

9.3. iki 100 procentų tinkamų finansuoti pareiškėjo išlaidų, nurodytų Aprašo 19.2.3 punkte, bet ne daugiau nei 1 300 Eur (vienas tūkstantis trys šimtai eurų). Pareiškėjas gali prisidėti prie Aprašo 19.2.3 punkte nurodytos veiklos išlaidų įgyvendinimo savo ir (arba) kitų finansavimo šaltinių lėšomis.

10.  Subsidijos paraiškos vertinamos Aprašo VI skyriuje nustatyta tvarka. Pateiktų ir Aprašo 30 punkto nustatyta tvarka įvertintų subsidijos paraiškų eiliškumas nustatomas vertinant subsidijos paraiškas balais – subsidijos paraiškos reitinguojamos, vadovaujantis Aprašo 31 punkte nurodytais subsidijos paraiškų vertinimo kriterijais. Maksimalus galimas balų skaičius pagal kiekvieną kriterijų nurodytas Aprašo 4 priede.

11.  Sudaromi pagrindinis ir rezerviniai projektų sąrašai pagal didžiausią surinktų vertinimo balų skaičių:

11.1.  Į pagrindinį sąrašą įtraukiami daugiausiai balų surinkę projektai, atsižvelgiant į turimą Priemonės finansavimą;

11.2.  Projektai surinkę 55 ir daugiau balų, tačiau dėl nepakankamo Priemonės finansavimo negaunantys paramos, įtraukiami į rezervinį projektų sąrašą.

12.  Projektų įgyvendinimo terminas ne ilgiau nei iki spalio 15 d.

13.  Pagrindiniame projektų sąraše esantiems SVV subjektams nepasirašius finansavimo sutarčių ar neįgyvendinus pateiktų projektų 12 p. nustatytu terminu ar esant sutaupymams po šių projektų įgyvendinimo – nepanaudotos lėšos gali būti skiriamos rezerviniame sąraše esantiems projektams, surinkusiems daugiausiai balų, neorganizuojant konkurso procedūrų. Projektų įgyvendinimo terminas, finansuojamų perkeliant iš rezervinio sąrašo, ne ilgiau nei iki gruodžio 15 d.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

14.     Pagal Aprašą pareiškėjai yra SVV subjektai, kurie subsidijos paraiškos teikimo metu atitinka šiuos reikalavimus:

14.1SVV subjektas pripažįstamas tinkamu gauti paramą pagal finansuojamas veiklas, jei jis atitinka Įstatymo 3 bei 4 straipsnio nuostatas ir jo buveinė ir / ar plėtojamas verslas yra Visagino savivaldybės teritorijoje;

14.2SVV subjektui nėra iškelta nemokumo byla dėl bankroto ar restruktūrizavimo ir nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas dėl bankroto proceso vykdymo ne teismo tvarka, pareiškėjas nėra reorganizuojamas, dalyvaujantis atskyrime, likviduojamas, likviduojamas dėl bankroto.

14.3Parama SVV subjektui gali būti suteikta, jei per trejus finansinius metus jam ir su juo susijusiems verslo subjektams suteiktos valstybės pagalbos dydis, įvertinus ir naujai teikiamą pagalbą, neviršys bendrajai nereikšmingai (de minimis) valstybės pagalbai nustatyto maksimalaus dydžio. Bendroji nereikšminga (de minimis) pagalba – bendruoju subsidijos ekvivalentu išreiškiama nereikšminga (de minimis) pagalba, ne didesnė kaip 200 000 (du šimtai tūkstančių) eurų vienam ūkio subjektui per trejus finansinius metus, kaip apibrėžta 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamente (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) (toliau – Reglamentas (ES) Nr. 1407/2013), ir ne didesnė kaip 100 000 (vienas šimtas tūkstančių) eurų vienam ūkio subjektui, vykdančiam krovinių vežimo keliais veiklą, per trejus finansinius metus.

14.4.  SVV subjektas yra įvykdęs su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusius įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos mokesčių įstatymus. Ši nuostata netaikoma, jei: pareiškėjas turi įsiskolinimų, tačiau yra sudaręs susitarimą dėl skolos atidėjimo ir (arba) įsiskolinimo suma neviršija 50 Eur (penkiasdešimt eurų).

14.5.  Finansavimą gali gauti asmenys, dirbantys pagal verslo liudijimus, kurie išduoti ne trumpesniam kaip 6 mėn. laikotarpiui ir /arba dirba ne trumpiau kaip 120 dienų per kalendorinius metus.

15.     Parama SVV subjektui neskiriama, jei per paskutinius trejus finansinius metus pagal teikiamą Priemonę jau buvo skirta maksimali galima 6 000 eurų suma. Tuo atveju, jei per paskutinius trejus finansinius metus SVV subjekto gauta suma mažesnė nei maksimali 6 000 eurų suma, SVV subjektas gali pretenduoti į sumą iki maksimalaus nustatyto dydžio.

16.     SVV subjektas pripažįstamas netinkamu gauti paramą, jei per paskutinius vienerius metus teikė paraišką paramai gauti ir komisijos buvo pripažintas tinkamu gauti paramą, tačiau nepateikus reikalaujamų dokumentų apie projekto įgyvendinimą finansavimas nebuvo skirtas.

 

IV SKYRIUS

SĄLYGOS, TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

17.     Vienas SVV subjektas gali teikti vieną paraišką tik vienai iš 19.2 papunktyje nurodytų priemonių paramai gauti.

18.     Išlaidų tinkamumą finansuoti vertina Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo komisija (toliau Komisija).

19.     Pagal Aprašą tinkamos finansuoti išlaidos:

19.1.  veiklų išlaidos, atitinkančios projektų finansavimo sąlygas, patirtos nuo einamųjų metų sausio 1 d.;

19.2Priemonės lėšomis finansuojamos veiklos:

 

Finansuojamos veiklos

Išlaidų tinkamumas

Finansavimo sąlygos

19.2.1. Verslo plėtros projektų įgyvendinimas

 

 

Tinkamos finansuoti išlaidos skirtos SVV subjekto investavimui į paslaugas ir (arba) prekes, kuriomis siekiama skaitmeninti ir (arba) optimizuoti su gamybos ir (arba) paslaugų teikimu susijusius, taip pat klientų valdymo ir aptarnavimo, tarptautinių kokybės vadybos standartų diegimo ir (arba) veiklos organizavimo procesus.

 

19.2.1.1. Finansavimo dydis nuo 500 iki 6 000 eurų (su PVM – ne PVM mokėtojams, be PVM – PVM mokėtojams), bet ne daugiau kaip 60 proc. viso projekto biudžeto.

19.2.1.2. Finansinė parama iš SVV rėmimo lėšų vienam veiklą vykdančiam SVV subjektui negali būti didesnė už jo sumokėtą gyventojų pajamų mokestį (GPM) praėjusį ataskaitinį laikotarpį, išskyrus pradedančius veiklą SVV subjektus (veikiančius mažiau nei vieni metai iki paraiškos pateikimo).

19.2.1.3. Maksimali finansinė parama SVV subjektams, pradedantiems veiklą (veikiantiems mažiau nei vieni metai iki paraiškos pateikimo), negali viršyti 1 000,00 (vieno tūkstančio) eurų.

19.2.1.4. SVV subjektas įgyvendina projektą savo lėšomis (100 proc.), o tinkamos finansuoti išlaidos apmokamos kompensavimo būdu.

19.2.1.5. Prioritetinės projektų sritys:

19.2.1.5.1. inovacijų, mokslinių tyrimų, inovatyvių IT technologijų kūrimo, atsinaujinančiosios energijos sritys;

19.2.1.5.2. pramonės, kūrybinių industrijų, statybos, turizmo, e. paslaugų, kultūros, švietimo, sveikatos priežiūros, sveikos gyvensenos principų skatinimo, aplinkos tvarkymo, socialinių paslaugų mažinant socialinę atskirtį sritys;

19.2.2. Europos Sąjungos ir valstybės programų, kitų paramos fondų lėšomis įgyvendinamų verslo projektų dalinis finansavimas

Europos Sąjungos lėšomis, valstybės programų ir kitų paramos fondų lėšomis įgyvendinamų verslo projektų administravimo ir finansavimo įvykdytos sutarties/ar jos dalies dalinis nuosavo indėlio kompensavimas

 

 

 

19.2.2.1.    Europos Sąjungos ir valstybės programų, kitų paramos fondų lėšomis įgyvendinamų verslo projektų dalinis finansavimas, bet ne daugiau kaip 6 000 Eur (šeši tūkstančiai) ir ne daugiau kaip 50 proc. įgyvendinamo verslo projekto nuosavo indėlio vertės (su PVM – ne PVM mokėtojams, be PVM – PVM mokėtojams).

19.2.2.2.    Finansinė parama iš SVV rėmimo lėšų vienam veiklą vykdančiam SVV subjektui negali būti didesnė už jo sumokėtą gyventojų pajamų mokestį (GPM) praėjusį ataskaitinį laikotarpį, išskyrus pradedančius veiklą SVV subjektus (veikiantiems mažiau nei vieni metai iki paraiškos pateikimo).

19.2.2.3.    Jei projekto daliniam finansavimui paimta banko ar kitos kredito įstaigos paskola, šios priemonės lėšomis gali būti dengiamos už paskutinius 12 mėnesių priskaičiuotos palūkanos nuo paraiškos pateikimo.

19.2.2.4.    Tinkamos finansuoti išlaidos apmokamos kompensavimo būdu.

19.2.2.5.    Maksimali finansinė parama SVV subjektams, pradedantiems veiklą (veikiantiems mažiau nei vieni metai iki paraiškos pateikimo), negali viršyti 1 000,00 (vieno tūkstančio) eurų.

19.2.3.  SVV subjekto dalyvavimas parodoje (-se), pristatant subjekto veiklą/prekes/

paslaugas

SVV subjekto dalyvavimo regioninėse, respublikinėse ir tarptautinėse parodose/mugėse, kuriose pristatoma Visagino savivaldybė

19.2.3.1.  Finansavimo dydis (išlaidų padengimas) iki 100 proc., bet ne daugiau kaip 1 300 Eur (iš jų 9.2.3.4.1. –  9.2.3.4.2. p. išlaidoms ne daugiau 1 000 Eur; 9.2.3.4.3. p. išlaidoms – ne daugiau 300 Eur).

19.2.3.2.  Finansavimas tam pačiam pareiškėjui per vienus metus gali būti teikiamas 1 (vienos) ir/ar daugiau parodų išlaidoms kompensuoti, bet ne daugiau nei 1 300 Eur (įvertinant 19.2.3.1.p. sąlygas);

19.2.3.3.  Finansinė parama iš SVV rėmimo lėšų vienam veiklą vykdančiam SVV subjektui negali būti didesnė už jo sumokėtą gyventojų pajamų mokestį (GPM) praėjusį ataskaitinį laikotarpį, išskyrus pradedančius veiklą SVV subjektus (veikiantiems mažiau nei vieni metai iki paraiškos pateikimo).

19.2.3.4.    Tinkamos finansuoti dalyvavimo parodoje išlaidos:

19.2.3.4.1. registracijos mokestis;

19.2.3.4.2. tuščio parodos ploto nuoma;

19.2.3.4.3. stendo dizaino ir įrangos išlaidos; papildoma stendų įranga; reklamos paslaugos (reklaminiams spaudiniams);

19.3.3.5.  Išlaidos apmokamos kompensavimo būdu.

19.3.3.6.  Maksimali finansinė parama SVV subjektams, pradedantiems veiklą (veikiantiems mažiau nei vieni metai iki paraiškos pateikimo), negali viršyti 1 000,00 (vieno tūkstančio) eurų.

 

 

20.       Pagal Aprašą priemonės lėšomis nefinansuojamos veiklos:

20.2.    prekyba alkoholiniais gėrimais;

20.3.    prekyba tabako gaminiais;

20.4.    prekyba degalais;

20.5.    finansinis tarpininkavimas;

20.6.    nekilnojamojo turto operacijos;

20.7.    azartinių lošimų ir lažybų organizavimo veikla;

20.8.    Valstybinės ligonių kasos finansuojamos veiklos.

21.       Pagal Aprašą netinkamos finansuoti išlaidos:

21.1.    veiklos išlaidos, patirtos iki einamųjų metų sausio 1 d.;

21.2.    konsultacinių paslaugų, galimybių studijų įsigijimo, investicijų projektų parengimo išlaidos;

21.3.    pareiškėjo ar jo darbuotojų darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos;

21.4.    dividendai, lėšos, išmokėtos pareiškėjui ar jo dalyviams, kapitalui mažinti, savo akcijų supirkimo išlaidos, delspinigiai, kitokie mokėjimai iš kapitalo pareiškėjui, jo dalyviams ar jo darbuotojams atlikti;

21.5.    pareiškėjo paskoloms suteikti ar grąžinti;

21.6.    patalpų ar žemės nuomos, jų įsigijimo išlaidos, mokesčiai už komunalines paslaugas;

21.7.    pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM), kurį pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus galima įtraukti į PVM atskaitą, net jeigu toks PVM į atskaitą įtrauktas nebuvo;

21.8.    veiklai, finansuotai ar finansuojamai iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų lėšų ar kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, jei ši veikla, jai skyrus subsidiją, būtų pripažinta tinkama finansuoti ir (arba) apmokėta daugiau nei vieną kartą.

 

V SKYRIUS

SUBSIDIJOS PARAIŠKOS TEIKIMAS

 

22.       Pareiškėjai teikia paraiškas po viešai paskelbto kvietimo jas teikti. Viešas skelbimas Visagino savivaldybės interneto svetainėje www.visaginas.lt skelbiamas vieną kartą per kalendorinius metus.

23.       Terminas paraiškoms teikti – ne mažesnis kaip 20 darbo po viešai paskelbto kvietimo datos.

24.       Paraiškos forma yra pateikta šio Aprašo 1 priede.

25.       Pareiškėjas dėl 19.2. papunkčiuose veiklų finansavimo Visagino savivaldybės administracijai pateikia:

27.1.    Užpildytą bei vadovo pasirašyta (gali būti pasirašoma elektroniniu parašu) nustatytos formos paraišką skirti lėšų iš Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės (1 priedas);

27.2.    užpildytą nustatytos formos de minimis pagalbos gavėjams taikomų reikalavimų atitiktį patvirtinantį klausimyną (2 priedas);

27.3.    juridiniais asmenys – įmonės registravimo pažymėjimo kopiją;

27.4.    verslininkas – Valstybinės mokesčių inspekcijos išduoto verslo liudijimo ar individualios veiklos vykdymo pažymos kopiją;

27.5.    SVV subjektas teikdamas paraiškas pagal veiklas 19.2.1., 19.2.3 papunktį prideda išlaidas pagrindžiančius dokumentus, atsižvelgdamas į pasirinktą subsidijos skyrimo būdą:

27.5.1.             jei paslaugos ir (arba) prekės tik planuojamos įsigyti, pareiškėjas kartu su subsidijos paraiška pateikia ne mažiau kaip trijų ūkio subjektų (potencialiai paslaugas ar prekes teiksiančių tiekėjų), pareiškėjui siūlančių įgyvendinti pagal Aprašo 19.2.1, 19.2.3 papunkčius remiamas ir paraiškoje nurodytas veiklos išlaidas, komercinius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai turi būti pateikti identiškoms arba tokias pačias savybes turinčioms prekėms iš skirtingų pardavėjų arba gamintojų. Įranga turi būti nauja ir sertifikuota ES;

27.5.2.             jei paslaugos ir (arba) prekės jau įsigytos, bet už jas dar nesumokėta, pareiškėjas kartu su subsidijos paraiška pateikia apmokėtinų (patirtų, bet dar neapmokėtų) išlaidų pagrindimo dokumentus, pagrindžiančius pagal Aprašą remiamoms veiklos išlaidoms įgyvendinti reikalingą ir prašomą skirti subsidiją, t. y. sąskaitą (-as) faktūrą (-as). Papildomai gali būti pateiktos pasirašytos pirkimo–pardavimo sutarties kopijos, nuorašai ar išrašai ir (arba) prekių ar paslaugų perdavimo–priėmimo aktai ar kiti apmokėtinas išlaidas pagrindžiantys dokumentai. Pateikiamų dokumentų sudarymo ar išrašymo data negali būti ankstesnė nei einamųjų metų sausio 1 d.;

27.5.3.        jei paslaugos ir (arba) prekės jau yra įsigytos ir už jas sumokėta, pareiškėjas kartu su subsidijos paraiška pateikia remiamos veiklos įgyvendinimo ataskaitą / mokėjimo prašymo formą, kurios forma pateikta Aprašo „Negrąžintinos finansinės paramos teikimo sutarties 1 priede“, kartu su sąskaita (-omis) faktūra (-omis) ir išlaidų apmokėjimą pagrindžiančiais dokumentais (banko ir (arba) kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašus, kasos išlaidų orderius, kvitus ar kitus lygiaverčius dokumentus). Papildomai gali būti pateiktos pasirašytos pirkimo–pardavimo sutarčių kopijos, nuorašai ar išrašai ir (arba) paslaugų ir (arba) prekių perdavimo–priėmimo aktai ar kitų įvykdytą pirkimą įrodančių dokumentų kopijos ir (arba) dokumentų nuorašai ar išrašai. Pateikiamų dokumentų sudarymo ar išrašymo data negali būti ankstesnė nei einamųjų metų sausio 1 d.

27.6.  SVV subjektas teikdamas paraišką pagal 19.2.2 papunktį prideda išlaidas pagrindžiančius dokumentus – juridinę galią turinčių dokumentų, patvirtinančių patirtas išlaidas arba kompensuojamas sąnaudas, kopijas (Europos Sąjungos lėšomis, valstybės programų ir kitų paramos fondų lėšomis įgyvendinamų verslo projektų administravimo ir finansavimo įvykdytos sutartis (ys), išlaidas pagrindžiantys dokumentai).

27.7.  Valstybinės mokesčių inspekcijos išduotą pažymą apie atsiskaitymą su valstybės (savivaldybės) biudžetu ir sumokėtą GPM mokestį už praėjusius metus (jei taikoma);

27.8.  Dokumentas (-ai) pagrindžiantis (-ys) įmonės pajamas praėjusiais finansiniais metais;

27.9.  Paraiška dėl veiklų finansavimo ir prie jos pridedami dokumentai turi būti pristatyti Visagino savivaldybės administracijai užklijuotame voke nurodant Priemonės pavadinimą „Paraiška Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonei“ arba jų elektroninė versija pateikta elektroniniu paštu visaginas@visaginas.lt .

27.10.    Dokumentai ir jų kopijos turi būti patvirtintos pareiškėjo (pasirašytos/patvirtintos pareiškėjo arba pasirašytos pareiškėjo kvalifikuotu elektroniniu parašu arba kitomis elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, pasirašytą paraišką kartu su visais pridedamais dokumentais).

 

VI SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA

 

28.     Pareiškėjų pateiktas paraiškas paramai gauti iš Priemonės vertina Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo komisija, kuri sudaroma savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

29.     Komisija dirba pagal Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintą Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo komisijos darbo reglamentą.

30.     Komisija, gavusi subsidijos paraišką ir pridedamus dokumentus, įvertina, ar:

30.1.  subsidijos paraiška užpildyta ir ar pridėti visi Aprašo 27 punkte nurodyti dokumentai;

30.2.  pareiškėjas atitinka Aprašo III skyriuje nustatytus reikalavimus;

30.3.  paraiškoje išdėstytas (-i) siekis (-iai), tikslas (-ai) ir uždavinys (-iai), kuriems įgyvendinti prašomas finansavimas, apibrėžta pagrindinė veiklos išlaidų idėja, pateiktas veiklos išlaidų ir numatomo rezultato aprašymas, nurodytas veiklos išlaidų poreikis, įgyvendinimo biudžetas;

30.4.  išlaidos, nurodytos subsidijos panaudojimo plane, atitinka Aprašo 19-21 punktuose nurodytus reikalavimus;  

31.     Po subsidijos paraiškų įvertinimo Komisija subsidijos paraiškas reitinguoja, vadovaudamasi šiais subsidijos paraiškų vertinimo kriterijais (4 priedas).

32.     Jeigu, vertinant subsidijos paraiškų vertinimo kriterijus, nurodytus Aprašo 31 punkte, pareiškėjų pateiktos subsidijos paraiškos surenka vienodą balų skaičių, tuomet vienodą balų skaičių surinkusios subsidijos paraiškos reitinguojamos pagal anksčiausią subsidijos paraiškų pateikimo datą ir laiką.

33.     Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymus, priima sprendimą dėl Priemonės lėšų skyrimo, kuris įforminamas administracijos direktoriaus įsakymu. Komisijos siūlymai yra rekomendacinio pobūdžio.

 

vII skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

34Su SVV subjektais, kuriems suteikiama parama sudaroma negrąžintinos finansinės paramos teikimo sutartis (3 priedas).

35Gali būti vykdoma projektų įgyvendinimo patikra vietoje, atlikus atsitiktinę atranką.

36Konkurso rezultatai, finansavimą gavusių SVV subjektų sąrašas skelbiamas interneto svetainėje www.visaginas.lt ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo finansavimą gavusių asmenų sąrašo patvirtinimo.

37Šis Aprašas gali būti keičiamas, naikinamas administracijos direktoriaus įsakymu.

38Administracijos direktoriaus sprendimai dėl paramos skyrimo gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

part_7795037a2e8444e78e5c5c896d73057e_end


 

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo

plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

Paraiška paramai gauti IŠ SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO PLĖTROS priemonės

 

 

(data)

Visaginas

 

 

1. Pareiškėjo pavadinimas

 

 

 

2. Pareiškėjo vykdoma veikla

 

 

 

3. Pareiškėjo duomenys

 

Juridinio asmens kodas / verslo liudijimo numeris/individualios pažymos numeris

 

 

 

Būstinės adresas (su pašto kodu)

 

 

 

Faktinė verslo vykdymo vieta (adresas)

 

 

 

Telefonas

 

 

 

Faksas

 

 

 

Elektroninis paštas

 

 

 

Interneto svetainė

 

 

 

Banko duomenys (pavadinimas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris)

 

 

 

Vadovas (vardas, pavardė, telefonas, el. paštas)

 

 

 

Įdarbintų darbuotojų skaičius (paraiškos teikimo datai) (juridiniams asmenims)

 

 

 

 

 

4. Priemonės pavadinimas, projekto aprašymas, tikslas, uždaviniai, rezultatai

 

19.2.1 veikla – Verslo plėtros projektų įgyvendinimas (pažymėti pagal kurį prioritetą teikiama paraiška)

 

Prašome pažymėti vieną (pagrindinį) prioritetą

 

  projektas įgyvendinamas inovacijų, mokslinių tyrimų, inovatyvių IT technologijų kūrimo, atsinaujinančiosios energijos srityse;

 

  projektas įgyvendinamas pramonės, kūrybinių industrijų, statybos, turizmo, e. paslaugų, kultūros, švietimo, sveikatos priežiūros, sveikos gyvensenos principų skatinimo, aplinkos tvarkymo, socialinių paslaugų mažinant socialinę atskirtį srityse;

 

   projektas įgyvendinamas kitose srityse.

 

 

 

Aprašykite, kada buvo įsteigta Jūsų įmonė, pateikite trumpą įmonės istoriją, kaip ji augo ir tobulėjo, aprašykite įmonės finansinę būklę. Nurodykite projekto pavadinimą, jo įgyvendinimo vietą. Pagrįskite pagal kurią veiklą teikiate paraišką. Pateikite detalų projekto biudžetą, nurodykite, kaip planuojate užtikrinti projekto bendrąjį finansavimą, aprašykite projekto idėją, tikslus ir uždavinius, svarbą Jūsų įmonei ir savivaldybei, aprašykite planuojamus pasiekti rezultatus įgyvendinus projektą (kiek bus sukurta darbo vietų, kaip patobulės įmonės veikla ir kt.). Nurodykite projekto įgyvendinimo planą ir trukmę. Pateikite išankstinius komercinius pasiūlymus (pagrindžiančius prašyme nurodytus prekių/paslaugų/darbų įsigijimo kaštus) ar įsigytų prekių, paslaugų dokumentus. Tikslinga aprašyme parašyti kiek darbuotojų dirbo įmonėje pastaraisiais metais (kiek sudaryta darbo sutarčių) ir kokios buvo įmonės pajamos pastaraisiais metais.

 

 

 

19.2.2 – 19.2.3 veikla - pažymėti pagal kurį prioritetą teikiama paraiška:

 

    19.2.2 – Europos Sąjungos ir kitų paramos fondų lėšomis įgyvendinamų verslo projektų dalinis finansavimas

 

    19.2.3 – SVV subjekto dalyvavimas verslo parodoje (-se), pristatant subjekto veiklą/prekes/

 

paslaugas

 

Aprašykite, kada buvo įsteigta Jūsų įmonė, pateikite trumpą įmonės istoriją. Nurodykite prašomą sumą, pateikite išsamią informaciją apie Jūsų vykdomą veiklą. Nurodykite prašomą sumą bei konkrečias veiklas, kurios buvo atliktos įgyvendinant priemonę.

 

5. Projekto biudžetas (eurais):

 

 

 

Prašoma pinigų suma (eurais ir proc.):

 

 

 

Nuosavas indėlis (eurais ir proc.):

 

 

 

6. Planuojamos sukurti darbo vietos:

 

 

 

 

PATEIKIAMŲ PRIVALOMŲ DOKUMENTŲ SĄRAŠAS:

 

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Pažymėti X

Lapų skaičius

1.

Paraiška paramai gauti iš smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės (1 priedas)

     

2.

De minimis pagalbos gavėjams taikomų reikalavimų atitiktį patvirtinantį klausimynas (2 priedas)

     

3.

Įmonės registravimo pažymėjimo kopiją

     

4.

Valstybinės mokesčių inspekcijos išduoto verslo liudijimo ar individualios veiklos vykdymo pažymos kopija (taikoma verslininkams, vykdantiems ekonominę veiklą)

     

5.

Išlaidas pagrindžiantys dokumentai

(pagrindžiantys pagal Aprašą remiamai 19.2.1, 19.2.3 p. veikloms įgyvendinti reikalingą ir prašomą skirti subsidiją, atsižvelgiant į pasirinktą subsidijos išmokėjimo būdą):

5.1.

jei paslaugos ir (arba) prekės tik planuojamos įsigyti, pareiškėjas kartu su subsidijos paraiška pateikia ne mažiau kaip trijų ūkio subjektų (potencialiai paslaugas ar prekes teiksiančių tiekėjų), pareiškėjui siūlančių įgyvendinti pagal Aprašo 19.2.1, 19.2.3 papunkčius remiamas ir paraiškoje nurodytas veiklos išlaidas, komercinius pasiūlymus

     

5.2.

jei paslaugos ir (arba) prekės jau įsigytos, bet už jas dar nesumokėta, pareiškėjas kartu su subsidijos paraiška pateikia apmokėtinų (patirtų, bet dar neapmokėtų) išlaidų pagrindimo dokumentus, pagrindžiančius pagal Aprašą remiamoms veiklos išlaidoms įgyvendinti reikalingą ir prašomą skirti subsidiją, t. y. sąskaitą (-as) faktūrą (-as). Papildomai gali būti pateiktos pasirašytos pirkimo–pardavimo sutarties kopijos, nuorašai ar išrašai ir (arba) prekių ar paslaugų perdavimo–priėmimo aktai ar kiti apmokėtinas išlaidas pagrindžiantys dokumentai

     

5.3.

jei paslaugos ir (arba) prekės jau yra įsigytos ir už jas sumokėta, pareiškėjas kartu su subsidijos paraiška pateikia remiamos veiklos įgyvendinimo ataskaitą / mokėjimo prašymo formą, kurios forma pateikta Aprašo „Negrąžintinos finansinės paramos teikimo sutarties 1 priede“, kartu su sąskaita (-omis) faktūra (-omis) ir išlaidų apmokėjimą pagrindžiančiais dokumentais (banko ir (arba) kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašus, kasos išlaidų orderius, kvitus ar kitus lygiaverčius dokumentus). Papildomai gali būti pateiktos pasirašytos pirkimo–pardavimo sutarčių kopijos, nuorašai ar išrašai ir (arba) paslaugų ir (arba) prekių perdavimo–priėmimo aktai ar kitų įvykdytą pirkimą įrodančių dokumentų kopijos ir (arba) dokumentų nuorašai ar išrašai

     

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Pažymėti X

Lapų skaičius

6.

Išlaidas pagrindžiantys dokumentai, pagrindžiantys pagal Aprašą remiamos 19.2.2 p. veiklos finansavimą – juridinę galią turinčių dokumentų, patvirtinančių patirtas išlaidas arba kompensuojamas sąnaudas, kopijos (Europos Sąjungos lėšomis, valstybės programų ir kitų paramos fondų lėšomis įgyvendinamų verslo projektų administravimo ir finansavimo įvykdytos sutartis (ys), išlaidas pagrindžiantys dokumentai)

     

7.

Valstybinės mokesčių inspekcijos išduotą pažymą apie atsiskaitymą su valstybės (savivaldybės) biudžetu ir sumokėtą GPM mokestį už praėjusius metus (jei taikoma)

     

8.

Dokumentas (-ai) pagrindžiantis (-ys) įmonės pajamas praėjusiais finansiniais metais

     

 

 

 

8. Tvirtinu, kad visi šioje paraiškoje pateikti duomenys yra teisingi, ir neprieštarauju, kad informacija apie įmonę būtų tikrinama valstybės bei kituose registruose teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(pareigos)

 

 

 

(parašas)

 

 

 

(vardas, pavardė)

 

part_f9508242d900400dbc202a150321ec2f_end


 

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo

plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

DE MINIMIS PAGALBOS GAVĖJAMS TAIKOMŲ REIKALAVIMŲ ATITIKTĮ PATVIRTINANTIS

KLAUSIMYNAS (PAGAL KOMISIJOS REGLAMENTĄ (ES) NR. 1407/2013)

 

202__ m._____________________ d.

 

Teikiami pažymos pildymo datos duomenys

 

FINANSAVIMO GAVĖJO (PASKOLOS GAVĖJO / LIZINGO GAVĖJO) PAVADINIMAS

 

KODAS

 

 

Nr.

Klausimas

Atsakymas

(taip / ne)

I.     SUSIEJIMAI PAGAL KOMISIJOS REGLAMENTO (ES) NR. 1407/2013 „VIENOS ĮMONĖS“ SĄVOKĄ („viena įmonė“ apima visas įmones, kurių tarpusavio santykiai yra bent vienos rūšies iš žemiau išvardytų)

a)

Ar Jūs ir (arba) Jūsų įmonė turi kitos įmonės akcininkų arba dalyvių daugumą* (daugiau kaip 50 proc.)? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite įmonių pavadinimus ir jų kodus:

 

Įmonių pavadinimai ir jų kodai:

b)

Ar Jūsų įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą kitos įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinį pagrindą, įmonių pavadinimus ir jų kodus:

 

Teisinis pagrindas (sutartis, susitarimas, įstatai ir kt.), įmonių pavadinimai ir jų kodai:

c)

Ar kita įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą Jūsų įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinį pagrindą, įmonių pavadinimus ir jų kodus:

 

Teisinis pagrindas (sutartis, susitarimas, įstatai ir kt.), įmonių pavadinimai ir jų kodai:

d)

Ar pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata Jūsų įmonei suteikiama teisė daryti kitai įmonei lemiamą įtaką? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje paaiškinkite lemiamos įtakos pobūdį.

 

Įmonių pavadinimai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:

e)

Ar pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata kitai įmonei suteikiama teisė daryti Jūsų įmonei lemiamą įtaką? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinį pagrindą.

 

Įmonių pavadinimai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:

f)

Ar Jūsų įmonė, būdama kitos įmonės akcininkė arba narė, vadovaudamasi su tos įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, viena kontroliuoja tos kitos įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinį pagrindą.

 

Įmonių pavadinimai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:

g)

Ar kita įmonė, būdama Jūsų įmonės akcininkė arba narė, vadovaudamasi su Jūsų įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, viena kontroliuoja Jūsų įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite pagrindą.

 

Įmonių pavadinimai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:

II.   ĮMONIŲ SUSIJUNGIMAS, ĮSIGIJIMAS IR SKAIDYMAS PER PASTARUOSIUS TREJUS FISKALINIUS** METUS

a)

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus susijungė su kita įmone?

 

b)

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus įsigijo kitą įmonę?

 

c)

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus buvo įsigyta kitos įmonės?

 

d)

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius buvo įkurta suskaidžius kitą įmonę?

 

Jeigu nors į vieną iš II dalies klausimų buvo atsakyta teigiamai, prašome užpildyti šią lentelę:

1

Nurodykite įmones ir jų kodus, kurios sudaro susijungusią įmonę, bei susijungimo datą:

 

2

Nurodykite įmones ir jų kodus, kurios buvo įsigytos, ir jų įsigijimo datą:

 

3

Nurodykite įmonę ir jos kodą, kuri įsigijo Jūsų įmonę, ir jos įsigijimo datą:

 

4

Nurodykite įmonę ir jos kodą, kuri buvo suskaidyta, suskaidymo datą, ar iki suskaidymo veikusiai įmonei buvo suteikta de minimis pagalba, jos dydį ir kokiai veiklai (jeigu vykdo kelias veiklas) ji buvo panaudota:

 

 

III.  KOLEKTYVINIO NEMOKUMO PROCEDŪROS***

A.

Jei esate fizinis asmuo, nurodykite, ar turite skolinių įsipareigojimų, kurių mokėjimo terminai suėję ir kurių suma viršija 25 Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintas minimaliąsias mėnesines algas? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite skolinių įsipareigojimų apimtį eurais.

 

 

Skolinių įsipareigojimų apimtis – ......................... Eur.

 

B.

Jei esate juridinis asmuo, nurodykite, ar šiuo metu Jums pradėta bankroto procedūra? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite pagrindą ir teismo posėdžio vietą bei datą.

 

Bankroto iniciatorius ir bylos iškėlimo pagrindas:

 

Bylą nagrinėsiantis teismas ir posėdžio data:

 

C.

Jei esate juridinis asmuo, nurodykite, ar šiuo metu Jums gali būti taikoma bankroto procedūra, t. y.:

a)

Įmonė laiku nemoka darbo užmokesčio ir su darbo santykiais susijusių išmokų (pradelsto įsiskolinimo suma, Eur). Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite pradelsto įsiskolinimo sumą.

 

 

Pradelsto įsiskolinimo suma: ............................ Eur

 

b)

Įmonė laiku nemoka už gautas prekes, atliktus darbus (paslaugas), negrąžina kreditų ir nevykdo kitų sandoriais prisiimtų turtinių įsipareigojimų (pradelsto įsiskolinimo suma, Eur). Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite pradelsto įsiskolinimo sumą.

 

 

Pradelsto įsiskolinimo suma: ............................ Eur

 

c)

Įmonė laiku nemoka įstatymų nustatytų mokesčių, kitų privalomųjų įmokų ir (arba) priteistų sumų (nesumokėtų mokesčių ir kitų prievolių suma, Eur). Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite nesumokėtų mokesčių ir kitų prievolių sumą.

 

 

Nesumokėtų mokesčių ir kitų prievolių suma: ................................... Eur

 

d)

Įmonė viešai paskelbė arba kitaip pranešė kreditoriui (kreditoriams), kad negali arba neketina vykdyti įsipareigojimų. Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite viešo paskelbimo datą, šaltinį ir būdą.

 

Viešo paskelbimo apie negalėjimą arba neketinimą vykdyti įsipareigojimus kreditoriui (kreditoriams) data, šaltinis ir būdas:

 

Kitais būdais paskelbimo apie negalėjimą arba neketinimą vykdyti įsipareigojimus kreditoriui (kreditoriams) data ir pranešimo būdo aprašymas:

 

e)

Ar esate gavę pranešimų iš kreditorių apie jų ketinimus kreiptis į teismą dėl bankroto iškėlimo, jeigu neatsiskaitysite per pranešime nurodytą terminą? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite kreditoriaus (kreditorių) pavadinimus, pranešimų datas ir bankroto iškėlimo pagrindą.

 

Kreditoriaus (kreditorių) pavadinimai, pranešimų datos ir bankroto iškėlimo pagrindas:

 

D.

Jei esate juridinis asmuo, nurodykite ar šiuo metu Jums pradėta teisinio restruktūrizavimo procedūra? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite teisinio restruktūrizavimo pagrindą ir datą.

 

Teisinio restruktūrizavimo pagrindas:

 

Teisinio restruktūrizavimo bylos iškėlimo data:

 

E.

Jei esate juridinis asmuo, nurodykite, ar šiuo metu Jums gali būti taikoma teisinio restruktūrizavimo procedūra, t. y.:

a)

Įmonė dirba nuostolingai? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite ankstesnių ataskaitinių laikotarpių ir ataskaitinio laikotarpio nuostolių apimtis eurais.

 

 

Ankstesnių ataskaitinių laikotarpių nuostolis: ............................... Eur

 

Ataskaitinio laikotarpio nuostolis: ............................... Eur

 

b)

Įmonė turi pradelstų įsipareigojimų, kurie viršija pusę į balansą įrašyto turto vertės, arba yra reali tikimybė, kad jų turės per artimiausius 3 mėnesius (negalės vykdyti prievolių ir sumažinti nuostolių, kurie, kreditoriams nesuteikus pagalbos, priverstų ją nutraukti veiklą ir bankrutuoti)? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite pradelstų įsipareigojimų apimtį eurais.

 

 

Pradelstų įsipareigojimų apimtis: ............................Eur

 

c)

Įmonė yra nutraukusi veiklą? Jeigu taip, žemiau esančioje eilutėje nurodykite veiklos nutraukimo datą.

 

 

Veiklos nutraukimo data:

 

 

*dauguma dalyvių balsų suprantama kaip daugiau nei 50 proc. dalyvių balsų.

**treji fiskaliniai metai suprantami kaip praėjusių 2 mokestinių metų ir einamųjų mokestinių metų laikotarpis.

***pateikiama aktuali ir galiojanti informacija, galinti turėti reikšmės nemokumo nustatymui šio klausimyno pildymo dieną.

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

- mums yra žinoma, jog klausimyne pateikta informacija yra reikalinga de minimis valstybės pagalbai, kurios teikimui taikomas 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis valstybės pagalbai, įvertinti;

 

- mums yra žinoma, kad įmonei suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba yra registruojama Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos tvarkomame Suteiktos valstybės pagalbos registre, informacija apie įmonei suteiktą (nereikšmingą) de minimis pagalbą įmonėms yra teikiama Suteiktos valstybės pagalbos registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl suteiktos valstybės pagalbos registro įsteigimo, jo nuostatų patvirtinimo ir veiklos pradžios nustatymo“, nustatyta tvarka;

 

- pateikiama informacija yra tiksli, išsami ir visi pateikti duomenys yra teisingi;

- yra pateikta visa mums žinoma informacija ir (ar) kitos svarbios aplinkybės, susijusios su šiame klausimyne nurodoma informacija;

 

- mūsų pateikiami duomenys apie įmonę, įmonės dalyvius (akcininkus, savininkus, narius), įmonės veiklą, įmonės finansinę būklę yra tikslūs, išsamūs ir teisingi. Įsipareigojame nedelsdami informuoti apie pateiktų dokumentų ir duomenų pasikeitimus;

 

- mums yra žinoma, kad už klaidingų duomenų ir tikrovės neatitinkančių dokumentų pateikimą Lietuvos Respublikos įstatymai numato baudžiamąją bei civilinę atsakomybę, o neteisėtai gauta valstybės pagalba turi būti grąžinta.

 

 

Finansavimo gavėjas:

 

 

_________________________

pareigos

 

 

 

_________________________

parašas

 

 

 

________________________

vardas, pavardė

 

A. V.

part_cc09b2a78b174b438acbbf1edaf5439b_end


 

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo

plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

NEGRĄŽINTINOS FINANSINĖS PARAMOS TEIKIMO SUTARTIS (PAVYZDINĖ)

 

202__ m. _______________ d. Nr. __________

Visaginas

 

 

Visagino savivaldybės administracija, registruota adresu Parko g. 14, Visaginas, įstaigos kodas 188711925, toliau vadinama Paramos davėju, atstovaujama ___________________________, veikiančio pagal _____________________, ir ______________________, registruota adresu ________________, Visagino savivaldybė, įmonės kodas _____________________, toliau vadinama Paramos gavėju, atstovaujama ________________________, toliau kartu vadinami Šalimis, sudarė šią negrąžintinos finansinės paramos (toliau – Parama) panaudojimo sutartį, toliau vadinamą Sutartimi.

 

I SKYRIUS

SUTARTIES OBJEKTAS

 

1.   Paramos davėjas, vadovaudamasis ___________________ ____ m. _________________________ d. ________ Nr. ______, skiria Paramos gavėjui iki _________ Eur (______eurų ______ct) Paramą iš Visagino savivaldybės Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės, Paramos gavėjo prašyme numatytai veiklai (įrašyti kokiai).

2.   Galutinė paramos suma bus nustatyta ________________________, kai Paramos gavėjas įsigys/-jo projekte numatytą įrangą, kitą turtą ar paslaugas bei pateiks/-ė išlaidas pagrindžiančius dokumentus.

3.   Paramos suma sudarys ne daugiau kaip ______ proc. Paramos gavėjo išlaidų su / be PVM.

4.   Projekto veiklas Paramos gavėjas įgyvendina savo lėšomis (100 proc.).

5.   Paramos gavėjui įsigijus įrangą, paslaugas ar kitą turtą mažesne kaina, vienodai proporcingai mažėja Paramos ir nuosavų lėšų indėlis, padidėjus kainai – Paramos suma išlieka nepakitusi, o didėja nuosavų lėšų dalis.

 

II SKYRIUS

ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

6.   Paramos gavėjo įsipareigojimai:

6.1.      Paramos gavėjas įgyvendina projektą iki einamųjų metų spalio 15 d.

6.2.      Paramos gavėjas įsipareigoja, kad Sutarties vykdymo metu įsigyta įranga ar kitas turtas nebus perkamas išperkamosios nuomos būdu ar įsigytas iš fizinių asmenų.

6.3.      Paramos gavėjas įsipareigoja, kad Sutarties vykdymo metu visos operacijos bus atliktos banko pavedimu.

6.4.      Baigus įgyvendinti Sutartyje numatytas veiklas, Paramos gavėjas ne vėliau nei einamųjų metų spalio 15 d. savivaldybės administracijai pateikia patvirtintos formos Remiamos veiklos įgyvendinimo ataskaita/Mokėjimo prašymą (Sutarties 1 priedas) ir išlaidas pagrindžiančius dokumentus. Visi išlaidas pagrindžiantys dokumentai privalo būti sunumeruoti, pasirašyti įmonės vadovo ar įgalioto asmens, turėti nurodytą datą bei spaudą „Kopija tikra“. Dokumentai pateikiami su lydraščiu, kuriame turi būti nurodyti perduodamų dokumentų pavadinimai ir lapų skaičius. Dokumentai ir jų kopijos turi būti patvirtintos pareiškėjo (pasirašytos/patvirtintos pareiškėjo arba pasirašytos pareiškėjo kvalifikuotu elektroniniu parašu arba kitomis elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, pasirašytą paraišką kartu su visais pridedamais dokumentais.

6.5.      Paramos gavėjas turi sudaryti galimybę Paramos davėjo atstovams atvykti į patikrą vietoje, projektą atrikus atsitiktinei patikrai. Patikra atliekama Paramos gavėjui įgyvendinus visas su šia sutartimi susijusias veiklas bei pateikus mokėjimo prašymą ir išlaidas pagrindžiančius dokumentus (PVM sąskaitas faktūras, sąskaitų išrašus ir kt.). Apie planuojamą atlikti patikrą Paramos gavėjas informuojamas prieš 3 dienas el. paštu arba, jei nėra el. pašto, – raštu.

6.6.      Neparduoti, nenuomoti ir neįkeisti įsigyto ilgalaikio turto be raštiško Paramos davėjo sutikimo.

7.   Paramos davėjo įsipareigojimai:

7.1.      Konsultuoti Paramos gavėją mokėjimo prašymo rengimo ir kt. klausimais.

7.2.      Paramos gavėjui pateikus mokėjimo prašymą su visais išlaidas pagrindžiančiais dokumentais..

7.3.      Paramos davėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo galutinio finansavimo sprendimo pasirašymo turi Paramos gavėjui pervesti į jo banko sąskaitą _____ proc. projekto įgyvendinimui panaudotų lėšų (be / su PVM), kurių maksimalus dydis negali viršyti leistinos ribos, t. y. ______ Eur.

 

III skyrius

SUTARTIES galiojimo TERMINAS, keitimas ir nutraukimas

 

8.   Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki visiško atsiskaitymo už Paramos įsisavinimą ir jai skirtų lėšų panaudojimą.

9.   Jei paramos gavėjas vykdydamas projektą (iki išlaidų patyrimo) dėl objektyvių aplinkybių ir / arba pasikeitus techniniams sprendiniams nusprendė, jog netikslinga naudoti skirtą paramą Sutartyje numatytai įrangai arba jos daliai ir todėl yra poreikis keisti Sutarties sąmatą, nustatoma Sutarties keitimo tvarka:

9.1.      Apie atsiradusias aplinkybes ir poreikį keisti Sutartį Paramos gavėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip prieš 30 kalendorinių dienų iki skirtos paramos panaudojimo termino pabaigos, raštu informuoti Paramos davėją.

9.2.      Informavimo rašte Paramos gavėjas išsamiai ir pagrįstai išdėsto aplinkybes ir priežastis, dėl kurių iškilo poreikis keisti Sutartį, ir prideda vertinti naują sąmatą su kainą pagrindžiančiais ne mažiau kaip 3 komerciniais pasiūlymais. Paramos davėjas inicijuoja Sutarties keitimą.

9.3.      Sutartis gali būti keičiama esant abiejų Šalių raštiškam susitarimui. Visi Sutarties papildymai, pakeitimai, priedai galioja, jeigu jie sudaryti raštu ir patvirtinti Šalių antspaudais ir įgaliotų atstovų parašais.

10. Sutartis gali būti nutraukta prieš terminą:

10.1.    šalių susitarimu;

10.2.    kai Šalys nevykdo arba netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus.

11. Nutraukiant Sutartį prieš terminą, viena Šalis turi raštu įspėti apie tai kitą Šalį prieš 30 kalendorinių dienų.

 

IV SKYRIUS

NEPAPRASTOSIOS APLINKYBĖS

 

12. Nei viena iš Šalių neatsako už dalinį ar visišką prisiimtų įsipareigojimų neįvykdymą, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir nuo Šalių valios nepriklausančių nepaprastųjų aplinkybių:

12.1.    gaisro, sprogimo, audros ir kitų stichinių nelaimių bei gamtos jėgų, kurios neleidžia įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti;

12.2.    įvykio ar aplinkybių arba įvykių ar aplinkybių sekos, kurių Sutarties Šalis (Šalys) negali kontroliuoti ir kurios neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti;

12.3.    Vyriausybės ar valdžios veiksmų, kurie neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti.

13. Sutarties Šalis, kuri dėl nurodytų aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitą Sutarties Šalį. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis išvardintomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl netinkamo prisiimtų įsipareigojimų vykdymo ar nevykdymo.

14. Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau kaip 1 mėnesį, Šalys tarpusavio susitarimu gali Sutartį nutraukti.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais lietuvių kalba – po vieną kiekvienai Sutarties Šaliai.

16. Visus ginčus dėl šios Sutarties vykdymo sprendžia Sutarties Šalys bendru sutarimu.

17. Kitos Sutarties sąlygos (įrašomos atsižvelgiant į veiklos pobūdį, pvz., sutarties IV skyrius netaikomas; pvz., nėra).

18. Prie Sutarties pridedami dokumentai, kurie yra neatskiriama šios Sutarties dalis:

18.1.    1 priedas „Remiamos veiklos įgyvendinimo ataskaita/Mokėjimo prašymo forma“.

19. Nustačius prieštaravimų tarp Sutarties priedų ir šios Sutarties sąlygų, galioja Sutarties sąlygos.

 

VI skyrius

ŠALIŲ JURIDINIAI ADRESAI IR REKVIZITAI

 

paramos davėjas

paramos gavėjas

Visagino savivaldybės administracija

 

Kodas 188711925

 

Parko g. 14, 31140 Visaginas

 

Tel. (8 386) 31 151

 

Faks. (8 386) 31 286

 

El. p. direktorius@visaginas.lt

 

A. s. LT

 

AB „Swedbank“

 

Banko kodas 73000

 

Įregistruota Juridinių asmenų registre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

part_d3d69b33feb04d1ab9559fc611fefaaa_end


 

Negrąžintinos finansinės paramos teikimo sutarties

1 priedas

 

 

REMIAMOS VEIKLOS ĮGYVENDINIMO ATASKAITA /

MOKĖJIMO PRAŠYMO FORMA

 

 

Nurodykite kaip įgyvendinote projektą, kokią įrangą ar kitą turtą įsigijote, kokios įtakos tai turėjo įmonės plėtrai ir kt. jūsų nuomone svarbią informaciją.

 

Pridedami dokumentai

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Lapų skaičius

1.

PVM sąskaitos faktūros

 

2.

Mokėjimo pavedimų kopijos

 

3.

Sąskaitų išrašų kopijos

 

4.

Įdarbintų darbuotojų darbo sutarčių kopijos

 

5.

Ilgalaikio turto užpajamavimo dokumentų patvirtintos kopijos

 

6.

Paramos panaudojimo metu įsigyto turto draudimo sutarties kopija

 

7.

Kiti dokumentai

 

 

Tvirtinu, kad visi šiame mokėjimo prašyme pateikti duomenys yra teisingi, ir neprieštarauju, kad informacija apie įmonę būtų tikrinama valstybės bei kituose registruose teisės aktų nustatyta tvarka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(pareigos)

 

 

 

(parašas)

 

 

 

(vardas, pavardė)

part_6826ee925afc4e1da140ea1c2ef21bef_end


 

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo

plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

VISAGINO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS FINANSUOJAMO SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO PROJEKTO VERTINIMO KRITERIJŲ APRAŠAS

 

Organizacijos pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Bendra projekto vertė (Eur)

 

Prašoma suma iš Savivaldybės (Eur)

 

Vertinimo data

 

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo kriterijaus aprašymas

Vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimą atliekantiems ekspertams

Pagrindas vertinimui

 

PROJEKTŲ BENDRIEJI VERTINIMO KRITERIJAI

1.

Projekto idėjos pagrįstumas ir realumas

Pateikta projekto idėja yra logiška, pagrįsta, numatytos tinkamos priemonės, susijusios tarpusavyje ir padedančios pasiekti projekto tikslą

6-10

- projekto veiklos ir priemonės logiškos, pagrįstos, susijusios ir prisidedančios prie tikslo pasiekimo

Projekto paraiška

 

1-5

- projekto veiklos ir priemonės iš dalies logiškos, dalinai pagrįstos, susijusios ir tikėtina prisidedančios prie tikslo pasiekimo

 

0

- projekto veiklos ir priemonės logiškai nepagrįstos, nesusietos su projekto tikslu

 

2.

Planuojami projekto veiklų rezultatai, jų poveikis sričiai, Visagino miestui

Planuojami projekto rezultatai pristatyti aiškiai, suprantamai, yra realūs ir pasiekiami bei pagrįstas jų teigiamas poveikis Visagino miestui

11-20

- jeigu projektu siekiami rezultatai aiškiai apibrėžti, suskaičiuojami, kuriama nauja vertė miestui

Projekto paraiška

 

5-10

- jeigu projektu siekiami rezultatai aiškiai apibrėžti, tačiau sunkiai suskaičiuojami, kuriama pridėtinė vertė miestui

 

0-5

- jeigu projekto rezultatų planuojamas poveikis neaiškus, sunkiai pagrindžiamas

 

3.

Projekto idėja inovatyvi, numatomi originalūs, anksčiau nenaudoti problemos sprendimo būdai

Projekto idėja inovatyvi, planuojamos projekto veiklos originalios.

6-10

- projekto veiklos ir siūlomi problemos sprendimo būdai inovatyvūs, kuriamų paslaugų mieste nėra arba trūksta

Projekto paraiška

 

1-5

- projekto veiklos ir siūlomi problemos sprendimo būdai iš dalies inovatyvūs, kuriamų paslaugų mieste yra, nors pasiūla nepakankamai

 

0

- projekto veiklos ir siūlomi problemos sprendimo būdai neinovatyvūs, kuriamų paslaugų mieste yra, jų pakanka

 

PROJEKTŲ SPECIALIEJI VERTINIMO KRITERIJAI

4.

Projekto prioritetas

Projektas įgyvendinamas prioritetinėse srityse

6-10

- jeigu projektas įgyvendinamas inovacijų, mokslinių tyrimų, inovatyvių IT technologijų kūrimo, atsinaujinančiosios energijos srityse

Projekto paraiška

 

1-5

- jeigu projektas įgyvendinamas pramonės, kūrybinių industrijų, statybos, turizmo, e. paslaugų, kultūros, švietimo, sveikatos priežiūros, sveikos gyvensenos principų skatinimo, aplinkos tvarkymo, socialinių paslaugų mažinant socialinę atskirtį srityse

 

0

- jeigu projektas įgyvendinamas kitose srityse

 

5.

Projekto vykdytojo veikla

Projektą įgyvendina juridinis asmuo, įdarbinęs ne mažiau nei 1 darbuotoją

6-10

- projektą įgyvendinančioje įmonėje pastaraisiais metais dirbo ne mažiau kaip 5 darbuotojai

Projekto paraiška

 

1-5

- projektą įgyvendinančioje įmonėje pastaraisiais metais dirbo nuo 2 iki 5 darbuotojų

 

0

- projektą įgyvendinančioje įmonėje pastaraisiais metais dirbo 1 darbuotojas

 

6.

Projekto vykdytojo veikla

Projektą įgyvendina juridinis asmuo, pasiekęs apyvartą

6-10

- projektą įgyvendinančios įmonės pajamos praėjusiais finansiniais metais viršijo 20 000 eurų;

Pajamas pagrindžiantis finansinės atskaitomybės dokumentas

 

1-5

- projektą įgyvendinančios įmonės pajamos praėjusiais finansiniais metais sudarė 10 000 – 20 000 eurų;

 

0

- projektą įgyvendinančios įmonės pajamos praėjusiais finansiniais metais buvo mažesnės nei 10 000 eurų;

 

7.

Projekto vykdytojo priklausymas tikslinėms grupėms

Projektą įgyvendina verslininkas

6-10

- jeigu projektas įgyvendina fizinis asmuo iki 35 metų

Individualios veiklos pažyma / verslo liudijimas / amžių pagrindžiantis dokumentas

 

1-5

- jeigu projektas įgyvendina fizinis asmuo nuo 55 metų

 

8.

Projekto vykdytojo priklausymas tikslinėms grupėms

Projektą įgyvendina juridinis asmuo

1-5

- jeigu projektas įgyvendina įmonė, įsteigta prieš ne daugiau kaip dvejus metus

Įmonės registracijos pažymėjimas

 

0

- jeigu projektas įgyvendina įmonė, įsteigta prieš daugiau kaip prieš dvejus metus

 

9.

Projekto biudžetas

Išlaidos yra aiškios, pagrįsti prašomos paramos poreikio skaičiavimai, nurodytas pareiškėjo indėlis į projektą, pateikti 3 ar daugiau komerciniai pasiūlymai arba išlaidų pagrindimo dokumentai

6-10

- projekto biudžetas aiškiai pagrįstas, nurodytas pareiškėjo indėlis į projekto vykdymą

Projekto paraiška

 

1-5

- projekto biudžetas vidutiniškai pagrįstas, nenurodytas pareiškėjo indėlis į projektą

 

0

- projekto biudžetas nepagrįstas, nėra pareiškėjo indėlio, pateikti ne visi ar nepateikti komerciniai pasiūlymai

 

10.

Vykdytojo indėlis

Projekto vykdytojas reikšmingai prisideda prie projekto įgyvendinimo

6-10

- projekto vykdytojo indėlis sudaro daugiau nei 60 procentų tinkamų finansuoti pareiškėjo išlaidų

Projekto paraiška

 

1-5

- projekto vykdytojo indėlis sudaro daugiau nei 50 procentų tinkamų finansuoti pareiškėjo išlaidų

 

0

- projekto vykdytojo indėlis sudaro mažiau nei 50 procentų tinkamų finansuoti pareiškėjo išlaidų

 

Bendras balų skaičius

 

 

Pastabos, komentarai

 

 

 

 

Vertintojas____________________________                 

(vardas, pavardė, parašas) ___________________________

 

part_6e9f7d138a4c4070a6ccd9ed8c728d5f_end


 

PATVIRTINTA

Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus

2020 m. birželio 8 d. įsakymu Nr. ĮV-E-302

(Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus

2023 m. balandžio 17 d. įsakymo Nr. ĮV-E-133

redakcija)

 

 

VISAGINO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO PLĖTROS priemonės LĖŠŲ PASKIRSTYMO KOMISIJOS

DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.   Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo komisijos (toliau – komisijos) darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato komisijos uždavinius, funkcijas, teises, pareigas bei darbo organizavimo tvarką.

2.   Komisija savo veikloje vadovaujasi Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašu (toliau – aprašas), patvirtintu Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais, taip pat šiuo reglamentu.

3.   Komisijos veikla grindžiama viešumo, nešališkumo, lygiateisiškumo ir skaidrumo principais.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

4.   Pagrindinis komisijos uždavinys – siekiant efektyvaus Visagino savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo, užtikrinti paramos lėšų paskirstymą smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams (toliau – SVV subjektas).

5.   Komisija vykdo šias funkcijas:

5.1.   vertina pareiškėjų pateiktas paraiškas verslo plėtros projektų paramai gauti;

5.2.   teikia pasiūlymus bei rekomendacijas savivaldybės administracijos direktoriui (toliau – administracijos direktorius) dėl projektų finansavimo.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

6.   Komisija, vykdydama jai pavestas funkcijas, turi teisę:

6.1.   susipažinti su informacija, susijusia su paraiškų nagrinėjimu ir vertinimu;

6.2.   esant poreikiui, surinkti ir įvertinti per nustatytą terminą SVV subjekto pateiktus papildomus dokumentus ir paaiškinimus;

6.3.   kitas teises, reikalingas vykdyti jų funkcijas.

7.   Komisija privalo:

7.1.   atsižvelgiant į gautų paraiškų kiekį ir bendrą priemonės finansavimo sumą, paskirstyti turimas lėšas pagal priemonės lėšomis finansuojamas veiklas;

7.2.   paraiškas vertinti pagal apraše nustatytus kriterijus;

7.3.   vykdyti šiame reglamente bei apraše nurodytas funkcijas;

7.4.   vykdyti kitas administracijos direktoriaus jai pavestas su projektų vertinimu susijusias funkcijas;

7.5.   vykdydama funkcijas, laikytis įstatymų ir kitų teisės aktų.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS sudarymas

 

8.   Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo komisija sudaroma administracijos direktoriaus įsakymu. Komisijos nariai skiriami 2 (dviem) metams.

9.   Komisijos nariai dalyvauja komisijos darbe rotacijos principu, pagal kurią tas pats asmuo negali būti įtraukiamas į formuojamos komisijos sudėtį, daugiau kaip 2 kartus iš eilės.

10. Komisija sudaroma mažiausiai iš 5 narių. Iš jų administracijos direktorius paskiria pirmininką. Komisijos nariais gali būti administracijos darbuotojai ir kiti deleguoti asmenys, kurie yra nepriekaištingos reputacijos ir turi kvalifikaciją ir kompetenciją vykdyti SVV komisijos nario funkcijas ir pareigas:

10.1.  pageidautina kad komisijos narys turėtų darbo patirties verslo, vadybos, strateginio planavimo, finansų, projektų valdymo, žmogiškųjų išteklių valdymo srityse.

11.  Komisijos nariais negali būti asmenys, kurie tarpusavyje susiję tiesioginio pavaldumo santykiais.

12. Komisijos nariai gali pradėti veiklą tik pasirašę Nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo (1 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (2 priedas).

13. Administracijos direktorius įsakymu paskiria komisijos sekretorių, kuris nėra komisijos narys.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

14. Komisijos posėdžius šaukia ir jų vietą, laiką ir siūlomą darbotvarkę nustato komisijos pirmininkas.

15. Komisijos posėdžiams pirmininkauja komisijos pirmininkas.

16. Komisijos posėdis teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 3 (trys) komisijos nariai.

17. Komisijos sprendimai priimami posėdžiuose dalyvaujančių komisijos narių paprasta balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

18. Komisijos posėdžiai yra protokoluojami. Posėdžio protokolą pasirašo komisijos nariai ir sekretorius.

19. Komisijos sekretorius atlieka administracinį paraiškų vertinimą. Jeigu prie paraiškos nepridėti reikalaujami dokumentai, paraiška atmetama ir toliau nevertinama. Komisijos sekretorius informaciją apie netinkamai užpildytas paraiškas arba paraiškų teikėjų neatitikimą Aprašui pateikia Komisijos pirmininkui per pirmą Komisijos posėdį.

20. Komisijos nariai visų finansuojamų priemonių pateiktas paraiškas vertina pagal pridedamą lentelę (Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašo 4 priedas). Vertinimo lenteles pateikia komisijos sekretoriui. Remiantis Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašo 11 p. sudaromi pagrindinis ir rezerviniai projektų sąrašai pagal didžiausią surinktų vertinimo balų skaičių atsižvelgiant į turimą Priemonės finansavimą. Komisija teikia siūlymą dėl projektų finansavimo. Sprendimas dėl finansavimo priimamas posėdyje dalyvaujančių komisijos narių paprasta balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

21. Komisijos sekretorius:

21.1.    tvarko, sistemina ir teikia komisijai informaciją apie gautas paraiškas;

21.2.    atlieka organizacinį techninį darbą, rašo komisijos posėdžių protokolus.

22. Pagal komisijos narių vertinimus yra sudaroma pateiktų projektų reitingų lentelė, kuri kartu su posėdžio protokolu pateikiama administracijos direktoriui sprendimui dėl lėšų skyrimo projektams finansuoti priimti.

23. Komisija svarsto ir priima sprendimą per 20 darbo dienų nuo galutinės paraiškų pateikimo termino dienos.

24. Komisijos sprendimai yra rekomendacinio pobūdžio.

 

Vi SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

25. Komisijos nariai negali dalyvauti svarstant ir vertinant paraiškas, pateiktas tų pareiškėjų, su kuriais komisijos narį sieja ryšiai, neleidžiantys priimti objektyvių sprendimų, – komisijos narys dalyvauja pareiškėjo valdymo struktūrų veikloje ar yra jo narys, yra įtrauktas į projekto vykdymo procesą, turi kitų civilinių, teisinių santykių su SVV subjektu ar jo dalininkais, akcininkais ir / ar valdymo organo nariais.

26. Komisijos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos svarstymo ir vertinimo, jeigu yra 26 punkte nurodytos priežastys ar yra kiti pagrindai manyti, kad jo dalyvavimas sukels interesų konfliktą.

27. Jeigu Komisijos narys nenusišalina esant pagrindui, komisija priima sprendimą dėl jo nušalinimo.

28. Komisijos nariai už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

29. Šis reglamentas gali būti keičiamas administracijos direktoriaus įsakymu.

part_24b63dbbbd064ca3b24a80b21cbd3c13_end


 

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio

verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo

komisijos darbo reglamento

1 priedas

 

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO

 

20_____ m. __________________ d.

 

 

Aš,                                                                                           , būdamas (-a)

(vardas ir pavardė)

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo komisijos (toliau – Komisijos) nariu (-e):

1.  Pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais.

2.  Pasižadu informuoti Komisijos pirmininką arba Visagino savivaldybės administracijos (toliau – konkursą organizuojanti įstaiga) direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus:

2.1.   šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;

2.2.   aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;

2.3.   dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų.

3.  Jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai Komisijos pirmininką arba konkursą organizuojančios įstaigos direktorių (kai nusišalina Darbo grupės pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.

 

Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.

 

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

______________________ ____________________ _________________________

(pareigos Komisijoje)                                  (parašas) (vardas ir pavardė)

part_e1fc3efa2e734758b65e09615e32d422_end


 

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio

verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo

komisijos darbo reglamento

2 priedas

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20_____ m. __________________ d.

 

 

Aš,                                                                                           , būdamas (-a)

(vardas ir pavardė)

Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės lėšų paskirstymo komisijos (toliau – Komisija) nariu (-e),

 

PASIŽADU:

1Saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant Visagino savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros priemonės dalyvių paraiškas, stebint Komisijos posėdį, tvarkant kitus su paraiškų vertinimu ir Komisijos veikla susijusius dokumentus.

2Man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos.

3Nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų.

4Savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Komisijos sprendimus, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

 

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Visagino savivaldybės administracijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.

 

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

______________________ ____________________ _________________________

(pareigos Komisijoje)                                  (parašas) (vardas ir pavardė)

 

part_edace8c5073f4fbbaecf783b4241499d_end