LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2024 mETAIS priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos studijų studentų ir pedagoginių gretutinių studijų studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiaus pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas patvirtinimo
2024 m. gegužės 15 d. Nr. V-567
Vilnius
Vadovaudamasi Paramos skyrimo prioritetines specializacijas studijuojantiems pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentams, pirmosios pakopos ne pedagogikos krypties studijų programų studentams, greta studijuojantiems pedagogikos studijų modulį, ir pedagoginių profesinių studijų programų studentams tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimu Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“, 6.2 papunkčiu ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 24 d. įsakymo Nr. V-829 „Dėl 2022–2025 metų paramos studijuojantiems pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentams, pirmosios pakopos ne pedagogikos krypties studijų programų studentams, greta studijuojantiems pedagogikos studijų modulį, ir pedagoginių profesinių studijų programų studentams skyrimo prioritetų patvirtinimo“ 1 ir 2 punktus, įgyvendindama Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2024–2026 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. sausio 29 d. įsakymu Nr. V-93 „Dėl Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2024–2026 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, programos „Švietimo programa“ (programos kodas 12-003) priemonę „Skirti valstybės finansavimą universitetinių studijų studentams (ŠMSM dalis)“ (priemonės kodas 12-003-03-04-05 (TP):
1. T v i r t i n u pridedamus:
1.1. 2024 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičių pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas;
2. N u s t a t a u, kad aukštosios mokyklos, vykdydamos pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, atranką, turi užtikrinti, kad prioritetinei paramai gauti būtų atrenkami visų prioritetinių specializacijų studentai, neviršijant bendro studentų, kuriems skiriama prioritetinė parama, skaičiaus.
3. I n f o r m u o j u, kad šis įsakymas per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo pasirinktinai gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijai (Vilnius, Vilniaus g. 27, LT-01402) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka ar Regionų administraciniam teismui (Žygimantų g. 2, LT-01102 Vilnius, ar per Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalą https://e.teismas.lt) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir
sporto ministro 2024 m. gegužės 15 d.
įsakymu Nr. V-567
2024 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiUS pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas
VILNIAUS UNIVERSITETAS
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai, specialieji pedagogai, dalyko ir mokomojo dalyko pedagogai pagal matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, informacinių technologijų, istorijos, geografijos, vokiečių kalbos ir prancūzų kalbos dalyko specializacijas |
181 |
|
Iš viso |
181 |
VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETAS
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai, specialieji pedagogai, dalyko ir mokomojo dalyko pedagogai pagal matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, informacinių technologijų, istorijos, geografijos, vokiečių kalbos ir prancūzų kalbos dalyko specializacijas |
149 |
|
Iš viso |
149 |
KLAIPĖDOS UNIVERSITETAS
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai |
20 |
|
Iš viso |
20 |
VILNIAUS KOLEGIJA
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai |
55 |
|
Iš viso |
55 |
KLAIPĖDOS VALSTYBINĖ KOLEGIJA
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai |
44 |
|
Iš viso |
44 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir
sporto ministro 2024 m. gegužės 15 d.
įsakymu Nr. V-567
2024 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos
ne pedagogikos krypties studijų programų studentų, greta studijuojančių pedagogikos studijų modulį, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiUS pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas
Aukštoji mokykla |
Prioritetinė specializacija (pagal ugdomąjį dalyką) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
Kauno technologijos universitetas |
Studijų programos, kurias baigus galima mokyti matematikos, fizikos, chemijos ir informacinių technologijų bendrojo ugdymo dalykų |
22 |
Klaipėdos universitetas |
Studijų programos, kurias baigus galima mokyti geografijos, lietuvių kalbos ir literatūros, istorijos bendrojo ugdymo dalykų |
3 |
Vilniaus universitetas |
Studijų programos, kurias baigus galima mokyti matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, istorijos, geografijos, informacinių technologijų, vokiečių kalbos ir prancūzų kalbos bendrojo ugdymo dalykų |
40 |
Vytauto Didžiojo universitetas |
Studijų programos, kurias baigus galima mokyti matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, istorijos, geografijos, informacinių technologijų, vokiečių kalbos ir prancūzų kalbos bendrojo ugdymo dalykų |
7 |
|
Iš viso |
72 |