JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS 7 PROC. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO TVARKOS APRAŠO
2014 m. sausio 30 d. Nr. T2-10
Jurbarkas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 „Dėl mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. rugpjūčio 28 d. nutarimo Nr. 790 redakcija), 9 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės 7 proc. mokinio krepšelio lėšų paskirstymo švietimo įstaigoms tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2012 m. sausio 26 d. sprendimą Nr. T2-6 „Dėl 6 proc. mokinio krepšelio lėšų paskirstymo švietimo įstaigoms 2012 metais tvarkos“ su pakeitimais ir papildymais.
PATVIRTINTA
Jurbarko rajono savivaldybės tarybos
2014 m. sausio 30 d. sprendimu Nr. T2-10
JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS 7 PROC. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMO ŠVIETIMO ĮSTAIGOMS TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Jurbarko rajono savivaldybės 7 proc. mokinio krepšelio lėšų paskirstymo švietimo įstaigoms tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Jurbarko rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) atliekamą 7 proc. mokinio krepšelio lėšų paskirstymą švietimo įstaigoms mokymo reikmėms finansuoti pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytus kriterijus.
II. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ NAUDOJIMAS
3. Savivaldybė 7 procentus skirtų mokinio krepšelio lėšų, vadovaudamasi šiuo Aprašu, naudoja šioms mokymo reikmėms tenkinti:
3.4. neformaliajam švietimui, papildančiam bendrąsias pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas,
3.5. pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių koeficientų skirtumams išlyginti mokyklose, bendrojo lavinimo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei įgyvendinti,
III. 7 PROC. MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS
4. Prieš tvirtinant Savivaldybės biudžetą ir mokinio krepšelio asignavimus švietimo įstaigoms, jos pateikia Savivaldybės administracijai šią informaciją:
4.1. mokinio krepšelio lėšų sumą konkrečiai įstaigai, apskaičiuotą pagal mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo metodiką,
4.3. skaičiavimus ir konkrečius pasiūlymus, kaip įstaiga planuoja užtikrinti ugdymo proceso vykdymą su gautais asignavimais,
5. Savivaldybės administracijos Finansų skyrius analizuoja ir tikrina įstaigų pateiktus skaičiavimus ir informaciją apie konkrečios įstaigos veiklai trūkstamas lėšas iki vasario 10 d. pateikia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudarytai 7 proc. mokinio krepšelio lėšų paskirstymo komisijai (toliau – Komisijai).
6. Komisija papildomas lėšas konkrečiai švietimo įstaigai skiria, atsižvelgdama į šiuos kriterijus, išdėstytus prioriteto tvarka:
6.1. įstaiga dėl objektyvių priežasčių negali sukomplektuoti klasių su mokinių skaičiumi, kurio normos yra nustatytos Jurbarko rajono savivaldybės mokyklų ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo bei neformaliojo vaikų švietimo grupių (klasių) ir pradinio, pagrindinio bei vidurinio ugdymo klasių komplektavimo tvarkos apraše, ir trūksta lėšų iki minimalaus darbo užmokesčio koeficientų pagal švietimo įstaigų darbuotojams ir kitų įstaigų pedagoginiams darbuotojams Švietimo ir mokslo ministerijos nustatytą darbo apmokėjimo tvarką taikymo (skiriama iki 100 proc. reikiamų lėšų);
6.2. įstaiga kartu su vidurinio ugdymo programa įgyvendina profesinio mokymo modulius (skiriama iki 100 proc. reikiamų lėšų);
6.3. per mokslo metus įstaiga pradeda mokyti mokinį namie (dėl ligos ar patologinės būklės), mokinys pradeda mokytis savarankiškai ar įstaigai reikalingas mokytojo padėjėjas (skiriama iki 100 proc. reikiamų lėšų);
6.4. įstaiga skiria ir naudoja asignavimus iš mokinio krepšelio lėšų minimalioms mokymo reikmėms tenkinti: įstaigos darbuotojams, išlaikomiems iš mokinio krepšelio lėšų, taikomi minimalūs darbo užmokesčio koeficientai pagal Švietimo įstaigų darbuotojų ir kitų įstaigų pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašą, mokytojams papildomai tarifikuojamos valandos už vadovavimą klasei ar kitus papildomus darbus yra sumažintos iki minimumo, visi pagal nustatytas etatų normas iš mokinio krepšelio finansuojami etatai yra naudojami, o asignavimai kitoms mokymo reikmėms naudojami vadovaujantis Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos rekomendacijomis.
7. Jurbarko švietimo centro Pedagoginei psichologinei tarnybai skiriama nuo 80 iki 100 proc. reikiamų lėšų.
8. Komisijos švietimo įstaigoms paskirstyta 7 proc. mokinio krepšelio lėšų dalis įtraukiama į konkrečiai švietimo įstaigai skiriamus Savivaldybės biudžeto asignavimus. Nepaskirstyta 6 proc. mokinio krepšelio lėšų dalis Savivaldybės biudžete tvirtinama Savivaldybės administracijai.
10. Savivaldybės administracijos direktoriui suteikiama teisė paskirstyti lėšas neformaliajam švietimui finansuoti (pagal Jurbarko sporto klubo „Vulkanas“ pateiktus mokinių sąrašus ir nustatytą įkainį, sudarant biudžeto programų priemonių lėšų finansavimo sutartį).
11. Lėšos brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti (pagal brandos egzaminuose dalyvavusiems pedagoginiams darbuotojams priskaičiuotą darbo užmokestį) ir neformaliajam švietimui Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykloje finansuoti (pagal pateiktus mokinių sąrašus ir nustatytą įkainį) iš nepaskirstytos 7 proc. mokinio krepšelio lėšų dalies skiriamos Savivaldybės tarybos sprendimu.
12. Rezerve paliekama dalis nepaskirstyto 7 proc. mokinio krepšelio lėšų iki rugsėjo 1 d. pagal Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus mokinių skaičiaus kitimo prognozę. Švietimo ir mokslo ministerija, atsižvelgdama į pasikeitusį mokinių skaičių nuo rugsėjo 1 d., perskirsto mokinio krepšelio lėšas iki einamųjų metų pabaigos. Šios lėšos nepervedamos Savivaldybei iš valstybės biudžeto (arba jos grąžinamos į valstybės biudžetą).
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS