LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2023 m. kovo 1 d. įsakymO Nr. V-241 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašo patvirtinimo“
pakeitimo
2024 m. gruodžio 4 d. Nr. V-1379
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 87.2 papunkčiu, 94 ir 139 punktais, 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 96 punktu, Projektų, finansuojamų valstybės biudžeto lėšomis, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, 197 punktu, Strateginio valdymo sistemoje naudojamų pažangos ir tęstinės veiklos stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo gairėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, ir įgyvendindama 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimu Nr. 1016 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos patvirtinimo“,
pakeičiu 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. kovo 1 d. įsakymu Nr. V-241 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
R-12-003-03-02-01-01 |
Rezultato |
Mokyklų, pritaikytų asmenims su negalia, dalis |
Procentai |
0,6 (2021) |
n / a |
20 (2030) |
Valstybės biudžetas |
R-12-003-03-02-01-02 |
Rezultato |
Mokinių, tenkančių vienam švietimo pagalbos specialistui bendrojo ugdymo mokyklose, skaičius |
Asmenų skaičius |
125,95 (2020) |
n / a |
99,02 (2030)
|
Valstybės biudžetas |
R-12-003-03-02-01-03 |
Rezultato |
Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
Procentai |
0 (2021) |
n / a |
85 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ESF+) |
R-12-003-03-02-01-04 |
Rezultato |
Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
Naudotojai per metus |
0 (2021) |
n / a |
1350 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ERPF) |
R-12-003-03-02-01-05 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
Procentai |
0 (2021) |
n / a |
80 (2029) |
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (ESF+) |
2. Pakeičiu II skyrių ir jį išdėstau taip:
„II SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO ŠALTINIAI
Finansavimo apimtis ir šaltiniai |
Lėšų poreikis (tūkst. eurų) |
1 |
2 |
1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
119 564 |
1.1.1.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
119 564 |
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos |
20 564 |
1.2.2.8.1. 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo lėšos: |
|
Sostinės regionas (toliau – SR) (ESF+) |
5 120 |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (toliau – VVL) (ESF+) |
12 883 |
Sostinės regionas (ERPF) |
1 000 |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (ERPF) |
1 561 |
1.3. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
87 970 |
1.3.2.8.1. 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų lėšos: |
|
Sostinės regionas (ESF+) |
5 120 |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (ESF+) |
73 005 |
Sostinės regionas (ERPF) |
1 000 |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (ERPF) |
8 845 |
1.4. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos ir kitos pajamos |
|
2. Kitos lėšos |
|
2.1. Savivaldybių biudžetų lėšos |
|
2.2. Privačios lėšos |
|
2.3. Kitos viešosios lėšos |
|
IŠ VISO |
228 098“ |
3. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
„III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Valstybei svarbus ar (ir) Ministro Pirmininko strateginių projektų portfelio projektas (įrašomas požymis: VS, MPP) |
Tiesiogiai prisidedama prie HP (Taip / Ne) |
Valstybės pagalba (Taip / Ne) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma(tūkst. eurų) |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siektina galutinė rodiklio reikšmė |
Įgyvendi-nimo pradžia (metai) |
Adminis-truojančioji institucija |
Dalyvau-janti institucija |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
1. Sukurti teisines prielaidas įtraukiojo švietimo įgyvendinimui |
M (A, R) |
– |
– |
– |
Taip
|
– |
– |
–
|
Valstybės biudžetas |
P-12-003-03-02-01-09 Parengti ir patvirtinti teisės aktai ar jų pakeitimai |
5 |
2023 |
ŠMSM |
SADM |
R – Mokinių, tenkančių vienam švietimo pagalbos specialistui bendrojo ugdymo mokyklose, skaičius |
99,02 |
2023 |
ŠMSM |
- |
||||||||||
2. Sukurti ir įdiegti inovatyvius įtraukiojo ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir reikalingos pagalbos teikimo būdus, sudarant tinkamas sąlygas įtraukties būdu ugdytis įvairių ugdymosi poreikių turintiems mokiniams |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras, Nacionalinė švietimo agentūra
|
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
Sostinės regionas ( toliau – SR): 4 240 (2021–2027 IP ES lėšos (toliau – ES lėšos) – 2 120, 2021–2027 IP bendrojo finansavimo lėšos (toliau -BF) – 2 120) |
2021–2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
- |
2023 |
CPVA |
– |
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (toliau – VVL): 29 035 (ES – 24 680, BF – 4 355) |
2021–2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
- |
2023 |
CPVA |
– |
||||||||
2.1. Pedagoginių darbuotojų kompetencijų tobulinimas, kaip dirbti su konkrečių SUP vaikais (įskaitant gabius vaikus), įtraukiojo ugdymo modelių ir universalaus dizaino gairių diegimas bei komunikacinė kompanija Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
Nacionalinė švietimo agentūra |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL:10 275 (ES – 8 734, BF – 1 541) |
2021–2027 IP |
P-12-003-03-02-01-07 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
1730 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
2.2. Regioninių centrų įveiklinimas ir jų darbuotojų bei pedagoginių ir psichologinių tarnybų specialistų kvalifikacijos kėlimas, vertinimo ir ugdymo metodikų kūrimas ir apmokymas jomis dirbti Sostinės regione |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 4 240 (ES – 2 120, BF – 2 120) |
2021–2027 IP |
P-12-003-03-02-01-06 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius
|
54 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
|||||||||||||
2.3. Regioninių centrų įveiklinimas ir jų darbuotojų bei pedagoginių ir psichologinių tarnybų specialistų kvalifikacijos kėlimas, vertinimo ir ugdymo metodikų kūrimas ir apmokymas jomis dirbti Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 18 760 (ES - 15 946, BF – 2 814) |
2021–2027 IP |
P-12-003-03-02-01-07 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
300 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
P-12-003-03-02-01-06 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius
|
270 |
|||||||||||||
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
|||||||||||||
3. Gerinti įvairių poreikių asmenų, patiriančių atskirtį, ugdymo sąlygas teikiant švietimo pagalbą ir koordinuotai teikiamas paslaugas |
I |
Poveiklėse nurodyti galimi pareiškėjai |
P, K |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 6 000 (ES – 3 000, BF 3 000) |
2021–2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
2024 |
CPVA |
|
VVL: 26 627 (ES – 22 633, BF – 3 994) |
2021–2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
2024 |
CPVA |
|
||||||||
3.1. Didinti švietimo įtrauktį gerinant ugdymo sąlygas SUP turintiems vaikams |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras, LKNUC, LASUC, Vilniaus kolegija
|
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 2 000 (ES – 1 700, BF – 300) |
2021–2027 IP |
P-12-003-03-02-01-07 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
50 |
2024 |
CPVA |
– |
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
3.2. Didinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės, sveikatos priežiūros paslaugų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir jų tėvams bei bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams ir jų tėvams pasiūlą, prieinamumą pasitelkiant nevalstybinio sektoriaus paslaugų teikėjus Sostinės regione. |
I |
Savivaldybės, Valstybinių mokyklų konsorciumas
|
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 6 000 (ES – 3 000, BF 3 000)
|
2021–2027 IP |
P-12-003-03-02-01-06 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
650 |
2024
|
CPVA |
- |
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
|||||||||||||
3.3. Didinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės, sveikatos priežiūros paslaugų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir jų tėvams bei bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams ir jų tėvams pasiūlą, prieinamumą pasitelkiant nevalstybinio sektoriaus paslaugų teikėjus Vidurio ir vakarų Lietuvos regione. |
|
|
|
|
|
|
|
VVL: 24 627 (ES – 20 933, BF – 3 694) |
2021–2027 IP
|
P-12-003-03-02-01-06 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
2 770 |
2024
|
CPVA |
- |
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
|||||||||||||
4. Kompleksinių švietimo pagalbos paslaugų įvairių ugdymosi poreikių turintiems mokiniams plėtra, koncentruojant turimus išteklius ir pritaikant infrastruktūrą bei aprūpinant trūkstama įranga
|
I |
Poveiklėse nurodyti galimi pareiškėjai |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 2 000 (ES 1 000, BF – 1 000) |
2021-2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
2023 |
CPVA |
- |
VVL: 10 406 (ES – 8 845, BF – 1 561) |
2021-2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
2023 |
CPVA |
- |
||||||||
4.1. Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. sostinės regione |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 1 000 (ES –500, BF –500) |
2021-2027 IP |
P-12-003-03-02-01-08 Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
1 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
50 |
|||||||||||||
4.2. Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. |
|
|
|
|
|
|
|
VVL: 6 000 (ES –5 100, BF –900) |
2021-2027 IP |
P-12-003-03-02-01-08 Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
1* |
2023 |
CPVA |
- |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
100 |
|||||||||||||
4.3. Modernizuoti regioninius specialiojo ugdymo centrus, pritaikant juos teikti stacionarią ir mobilią metodinę, konsultacinę pagalbą sostinės regione |
I |
Regioniniai specialiojo ugdymo centrai |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 1 000 (ES – 500, BF – 500) |
2021-2027 IP |
P-12-003-03-02-01-08 Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
1 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
150 |
|||||||||||||
4.4. Modernizuoti regioninius specialiojo ugdymo centrus, pritaikant juos teikti stacionarią ir mobilią metodinę, konsultacinę pagalbą vidurio ir vakarų Lietuvos |
|
|
|
|
|
|
|
VVL: 4 406 (ES – 3 745, BF – 661 |
2021–2027 IP
|
P-12-003-03-02-01-08 Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
7 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
1050 |
|||||||||||||
5. Užtikrinant vienodas starto švietime galimybes, padidinti ikimokyklinio ugdymo ir visos dienos mokyklos prieinamas paslaugas asmenims, patiriantiems atskirtį |
I |
Poveiklėse nurodyti galimi pareiškėjai |
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 30 226 (ES – 25 692, BF – 4534) |
2021–2027 IP
|
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
- |
2023 |
CPVA |
- |
5.1. Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai mokyklose, įgyvendinančiose ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, paketą, užtikrinantį švietimo didesnį prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams |
I |
Savivaldybės, mokyklos, PMĮ |
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 14 401 (ES – 12 241, BF – 2160) |
2021–2027 IP
|
P-12-003-03-02-01-06 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
880 |
2023 |
CPVA |
|
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų, dalis |
85 |
|||||||||||||
P-12-003-03-02-01-07 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
1 540 |
|||||||||||||
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
5.2. Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai bendrojo ugdymo mokyklose paketą, užtikrinantį švietimo didesnį prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams |
I |
Savivaldybės, mokyklos, PMĮ |
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 15 825 (ES – 13 451, BF – 2 374) |
2021–2027 IP
|
P-12-003-03-02-01-06 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
690 |
2023 |
CPVA |
|
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų, dalis |
85 |
|||||||||||||
P-12-003-03-02-01-07 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
2 260 |
|||||||||||||
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
6. Sukurti ir įdiegti įtraukiojo ugdymo organizavimo modelius, sudarant sąlygas didelių ar labai didelių SUP turintiems mokiniams ugdytis bendrosios paskirties mokyklose |
I |
Savivaldybės, mokyklos |
P |
- |
Taip |
Ne |
D |
6 552 |
Valstybės biudžetas |
P-12-003-03-02-01-01 Įsteigtos įtraukios klasės |
100 |
2023 |
ŠMSM |
|
7. Modernizuoti ir plėsti Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai pavaldžias Vilniaus ir Šalčininkų rajonuose esančias mokyklas, pritaikant jas įtraukiajam ugdymui |
I |
Vilniaus ir Šalčininkų rajonuose esančios mokyklos |
P |
- |
Taip |
Ne |
D |
113 012 |
Valstybės biudžetas |
R – Mokyklų, pritaikytų asmenims su negalia, dalis |
20 |
2025 |
ŠMSM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P-12-003-03-02-01-11 Asmenims su negalia pritaikytų (atnaujintų arba naujai pastatytų) Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai pavaldžių Vilniaus ir Šalčininkų rajonų mokyklų skaičius |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P-12-003-03-02-01-12 Mokinių, besimokančių valstybine kalba (atnaujintose arba naujai pastatytose), valstybinėse bendrojo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklose , esančiose Vilniaus rajone ir Šalčininkų rajone, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, skaičius
|
6500 |
|
|
|
Pastaba. Lyginant su 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa (toliau – 2021–2027 IP), produkto rodiklio „Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą“ (rodiklio kodas P-12-003-03-02-01-07) skirtumas gaunasi 1 590, iš jų 220 bus pažangos priemonėje Nr. 12-003-03-01-03„Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“ ir 1 370 pažangos priemonėje Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“.
Poveiklėje Nr. 4.1 „Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. sostinės regione“ ir poveiklėje Nr. 4.2 „Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan.“ nurodytas tas pats centras, o produkto rodiklio „Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai“ (rodiklio kodas P-12-003-03-02-01-08) minimali siektina reikšmė – 1 (aptarnaujantis visą Lietuvos teritoriją).“