http://10.230.32.84/aktai/PictureThumbnail.aspx?Id=f2e53030-8727-42cb-b3df-5e6ff2d2650f

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRITARIMO UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS Ignalinos BUTŲ ŪKIO 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITAI

 

2020 m. birželio 23 d. Nr. T-133

Ignalina

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Viešojo sektoriaus subjekto metinės veiklos ataskaitos ir viešojo sektoriaus subjektų grupės metinės veiklos ataskaitos rengimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. vasario 13 d. nutarimu Nr. 135 „Dėl Viešojo sektoriaus subjekto metinės veiklos ataskaitos ir viešojo sektoriaus subjektų grupės metinės veiklos ataskaitos rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Ignalinos rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių metinių veiklos ataskaitų teikimo Ignalinos rajono savivaldybės tarybai tvarkos aprašu, patvirtintu Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-261 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių metinių veiklos ataskaitų teikimo Ignalinos rajono savivaldybės tarybai tvarkos aprašo patvirtinimo“, Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2009 m. balandžio 23 d. sprendimu Nr. T-478 „Dėl naujos redakcijos Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (2019 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. T-52 redakcija), 15 punktu, Ignalinos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pritarti uždarosios akcinės bendrovės Ignalinos butų ūkio 2019 metų veiklos ataskaitai (pridedama).

2. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.

 

 

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                          Justas Rasikas

 

PRITARTA

Ignalinos rajono savivaldybės tarybos

2020 m. birželio 23 d. sprendimu Nr. T-133

 

UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS IGNALINOS BUTŲ ŪKIO 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

ĮŽANGA

 

Uždaroji akcinė bendrovė Ignalinos butų ūkis įregistruota 1995 m. gegužės 5 d. adresu: Turistų g. 9, Ignalina. Įmonės kodas 255512870. Pridėtinės vertės mokesčio kodas LT555128716. Valstybės įmonės Registrų centre yra kaupiami ir saugomi duomenys apie bendrovę. Bendrovės įstatinis kapitalas – 636 498 (šeši šimtai trisdešimt šeši tūkstančiai keturi šimtai devyniasdešimt aštuoni) eurai. Bendrovės įstatinis kapitalas padalytas į 219 482 paprastąsias vardines 2,90 euro vertės akcijas, priklausančias Ignalinos rajono savivaldybei.

 

II SKYRIUS

ĮMONĖS VEIKLOS VYKDYMO APIBENDRINIMAS, NUMATOMI PLANAI IR PROGNOZĖS

 

Pagrindinė įmonės veikla – nekilnojamojo turto valdymas už mokestį pagal sutartis. Tai daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimas, priežiūra (eksploatacija), remontas. Bendrojo naudojimo objektus sudaro namo bendrosios konstrukcijos, bendroji inžinerinė įranga ir bendrosios patalpos. Bendrojo naudojimo objektai priklauso butų ir kitų patalpų savininkams bendrosios nuosavybės teise. Įmonė pagal daugiabučių namų gyventojų raštiškus prašymus valo laiptines, daugiabučių namų kiemus, organizuoja skystų nešvarumų išvežimą, surenka mokesčius už kitų bendrovių teikiamas paslaugas, teikia komercines paslaugas.

UAB Ignalinos butų ūkis, vykdydamas administravimą ir priežiūrą, turi atlikti visus veiksmus, būtinus pastato bendrojo naudojimo objektams išsaugoti, ir užtikrinti jų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį.

Bendrovė administruoja ir prižiūri 185 daugiabučius gyvenamuosius namus, iš jų: Ignalinos m. – 107, Dūkšto m. – 24, Vidiškių k. – 19 ir 35 daugiabučius gyvenamuosius namus kaimo vietovėse.

Įmonėje 2019 m. vidutiniškai dirbo 22 darbuotojai. Įmonės darbuotojų vidutinis mėnesinis atlyginimas – 742,85 Eur, administracijos – 988,59 Eur.

Per finansinius metus materialaus turto įsigyta nebuvo.

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktorius 2013 m. kovo 22 d. įsakymu Nr. V2-191 UAB Ignalinos butų ūkiui pavesta atlikti visus veiksmus, susijusius su programos parengimu ir įgyvendinimu, prireikus skolintis lėšų, organizuoti rangos darbus, užtikrinti įgyvendinamų darbų kokybę ir būti atsakingiems už programos rezultatus. Pagal programą „Ignalinos enervizija“ iki 2016 m. buvo atnaujinti 78 daugiabučiai gyvenamieji namai. Ignalinos rajono savivaldybės  taryba, siekdama visiškai užbaigti Ignalinos miesto daugiabučių gyvenamųjų namų atnaujinimą, 2016 m. liepos 8 d. sprendimu Nr. T-90 „Dėl Ignalinos rajono energetinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programos „Ignalinos enervizija 2“ ir renovuotinų daugiabučių gyvenamųjų namų prioritetinio sąrašo patvirtinimo“ patvirtino Programą ir renovuotinų daugiabučių gyvenamųjų namų sąrašą. 2018 m. atnaujinimo darbai vyko 26 namuose, t. y. buvo renovuojamas vienas namas Palūšės kaime, vienas namas Dūkšto mieste, trys namai Vidiškių gyvenvietėje, du namai Daugėliškio kaime, du namai Strigailiškio gyvenvietėje ir 17 namų Ignalinos mieste. 2018 metais atnaujinimo darbai pabaigti tik 9 daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose, nors pagal pasirašytas statybos rangos sutartis 2018 m. turėjo būti užbaigtas 24 namų atnaujinimas ir tik 2 namų užbaigimo terminas – 2019 m. sausio mėn. Tai rodo, kad pirkimo konkursuose mažiausią kainą pasiūlę rangovai nesugeba vykdyti sutartinių įsipareigojimų. 2019 m. birželio mėnesį dėl rangovo sunkios finansinės padėties abipusiu susitarimu buvo nutraukta penkių namų rangos darbų sutartis. Po dviejų mėnesių rugpjūčio mėnesį atlikus viešąjį pirkimą nebaigtiems darbams užbaigti, buvo pasirašyta rangos darbų sutartis. 2019 metais atnaujinimo darbai baigti 4 daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose.  Likusiuose 13 daugiabučių gyvenamųjų namų statybos darbai atlikti 100 %, ruošiama namų statybos užbaigimo techninė dokumentacija.

Daugiabučiai namai kiekvienais metais dėvisi, išryškėja statybos brokas, be to, ne visi butų savininkai supranta, kad reikia tausoti turtą, ir dėl to atsiranda būtinybė investuoti daugiau lėšų, kad bendrojo naudojimo objektai normaliai funkcionuotų. Bendrovės specialistai susirinkimų metu ir kitais būdais skatina butų savininkus dalyvauti daugiabučių namų modernizavimo programose. Ieškome galimybių dalyvauti modernizavimo procese kituose rajonuose. Galima paminėti, kad bendrovė šiuo metu vykdo 2 daugiabučių namų renovacijos priežiūrą Rokiškio ir Zarasų miestuose, darbų pirkimo procesas šiuo metu vyksta dėl daugiabučio namo modernizavimo Vilniuje, taip pat vyksta derybos ir yra realios galimybės dėl kelių daugiabučių administravimo Šalčininkuose. Plėtodami savo veiklą, šiais metais planuojame plėsti komercinių paslaugą spektrą bei jų teikimą gyventojams. Atliekami elektros įrenginių įrengimo ir eksploatavimo darbai, t. y. elektros įvado įrengimas, įrenginių varžų matavimai, išrašomi atliktų matavimų protokolai. Taip pat atliekame vandens šildytuvų priežiūrą ir valymą. Sprendžiamas licencijos profesionaliai dezinfekcijai įsigijimo klausimas, planuojamas šios paslaugos teikimas. Taip pat svarstome įvairių kitų paslaugų teikimo galimybes, t. y. profesionalaus skambučių centro įdiegimas, gyventojų elektros skaitiklių rodmenų deklaravimas už juos, taip pat viešųjų erdvių apželdinimas, kaminų valymas ir pan., tačiau tam reikalingos investicijos į personalo apmokymą ir įrangos įsigijimą. Šiuo metu renkama būtina teisinė informacija bei rengiamas bendrovei priklausančio buvusios miesto pirties pastato pardavimo elektroninėse varžytynėse aprašymas. Pardavus minėtą nekilnojamąjį turtą, galėtume padengti pagrindinius įsiskolinimus paslaugų tiekėjams bei prioriteto tvarka numatyti investicijas. Žiūrint į perspektyvą, prie prioritetinių darbų priskirčiau personalo optimizavimą ir atliekamų funkcijų išgryninimą, darbuotojų kvalifikacijos kėlimą ir naujų kompetencijų įgijimą. Optimizavimo procesas jau vyksta, nuo sausio mėnesio kasoje iš dirbančių 4 darbuotojų yra likę 2 ir jie su darbo krūviu susitvarko, taip pat į pensiją išėjo 2 valytojai. Planuojame mažinti daugiabučių namų laiptinių valymo įkainį ir pritraukti didesnį klientų kiekį, taip kompensuojant įkainio mažinimą, bet plečiant paslaugos teikimo mastą. Taip pat prie prioritetinių sričių priskirčiau ir bendrovės interneto svetainės atnaujinimą ir pažangių funkcijų įdiegimą.

Kalbant apie išorės problemas, teko susidurti su kai kurių rangovų neveiklumu, įsipareigojimų nevykdymu, skirtinga teisės aktų, reglamentuojančių statybos procesus, interpretacija. Šiuo metu baigiami daugiabučių namų renovacijos procesai, tačiau tik bendromis pastangomis su savivaldybės vadovais pajudėjo į priekį faktiškai užbaigtų daugiabučių namų atidavimo statybos komisijai darbai. Tikimės, kad iki numatyto termino jie bus užbaigti. Kita išorės problema – tam tikrų statybinių medžiagų sertifikavimo procesų neužbaigtumas bei Aplinkos ministerijos reikalavimų įgyvendinimo problemos, atsiliepiančios daugiabučių namų modernizavimui. Prie vidaus problemų galima priskirti kai kurių kaimų vietovėse esančius administruojamus daugiabučius namus. Kaip problemą galima paminėti ir bendrovės naudojamą transporto priemonių parką. Iš šiuo metu eksploatuojamų 4 automobilių 3-jų būklė prasta.

 

III SKYRIUS

FINANSINIŲ IR NEFINANSINIŲ VEIKLOS REZULTATŲ ANALIZĖ

 

Bendrovė kiekvieną mėnesį kiekvienam butui ar kambariui bendrabutyje atspausdina sąskaitą, pagal kurią gyventojai moka mokesčius už bendrovės teikiamas paslaugas. Sąskaitos gyventojams pristatomos į namus arba pateikiamos el. paštu. Butų ir kitų patalpų savininkams sudaryta galimybė už UAB Ignalinos butų ūkio, UAB Ignalinos šilumos tinklų, UAB „Ignalinos vanduo“, taip pat Ignalinos „Šaltinėlio“ mokyklos teikiamas paslaugas ir buityje sunaudotas dujas sumokėti mokesčius bendrovės kasoje už 0,20 ct (nuo š. m. vasario 1 d. – 0,23 ct) mokestį už kiekvieną mokėjimo sąskaitą. Tuo tikslu su išvardytomis įmonėmis yra sudarytos mokesčių surinkimo sutartys. Taip pat gyventojai gali pasirinkti ir kitą jiems priimtiną atsiskaitymo būdą: sumokėti internetu, bankuose ar „Perlo“ terminaluose.  Mokesčiai nustatytomis savaitės dienomis priimami Dūkšto mieste, Vidiškių ir Kazitiškio kaimuose. Šiai veiklai vykdyti įmonė turi mokėjimo įstaigos ribotos veiklos licenciją, kuri suteikia teisę vykdyti mokesčių surinkimą ir atlikti pinigų perlaidas paslaugų tiekėjams už gyventojams suteiktas paslaugas.

Ne visi butų ir kitų patalpų savininkai laiku sumoka už bendrovės teikiamas paslaugas, todėl susidaro skolų. Esant gyventojų skoloms, bendrovei trūksta apyvartinių lėšų bendrojo naudojimo objektų privalomiesiems priežiūros darbams atlikti. Daugiabučių namų gyventojų mokumas už įmonės teikiamas paslaugas per 2019 m. sudarė 90 %.

 

1 lentelė. Skolos už komunalines paslaugas

 

 

2019 m. (Eur)

2018 m. (Eur)

Gyventojų įsiskolinimas už komunalines paslaugas

 

85 770,00

89 536,00

Investicijų  planai

0,00

483,00

Kitos skolos

17 454,00

20 054,00

Kaupimas

17 657,00

17 758,00

Iš viso

120 881,00

127 831,00

 

Gyventojų įsiskolinimas už komunalines paslaugas, palyginti su 2018 m. gruodžio 31 d., sumažėjo 3766,00 eurų. Dalis skolų išieškota. Kiti dideli du skolininkai patys padengė skolas gruodžio mėnesį. 2019 m. teismui pateikta 14 ieškinių dėl 5974,68 eurų (2018 m. – dėl 9423,86 eurų). Išieškota 6722,00 eurų.

Bendrovėje dirbamas prevencinis darbas su gyventojais skolininkais. Jiems yra siunčiami raginimai, priminimai, reikalavimai susimokėti skolas ir tik po to yra kreipiamasi į teismą. Skolų išieškojimą iš butų savininkų vykdo antstoliai, tačiau esant beviltiškoms skoloms planuojama pasinaudoti ir skolų išieškojimų įmonių paslaugomis.

 

2 lentelė. Pagrindinės bendrovės skolos

 

Eil. Nr.

Įmonės pavadinimas

Skola metų pradžioje (Eur)

Skola metų pabaigoje (Eur)

Skolų sumažinimas (padidinimas) (Eur)

1.

SĮ „Kompata“

26 625,00

26 598,00

-27,00

2.

UAB Ignalinos šilumos tinklai

13 422,00

13 422,00

-

3.

Kitos smulkios skolos

9 515,00

13 380,00

3 865,00

4.

Programa „Ignalinos enervizija 2“

2 299,00

15 053,00

 

 

Skolos tiekėjams, palyginti su 2018 metais, padidėjo 3 838,00 eurų.  2019 m. jos sudarė 53 400,00 eurų (2018 m. – 49 562 eurų). Išaugo bendrovės  kitų  smulkių skolų tiekėjams, nes įmonės paslaugų įkainis tvirtintas 2012 m. ir neatitinka šiuo metu esančių prekių ir paslaugų kainų.

Bendrovėje 2019 m. užregistruoti 597 gyventojų prašymai dėl santechnikos, įvairių daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų remonto ir priežiūros darbų ir 154 dėl elektros gedimų. 78 atvejais bendro naudojimo objektų avarijoms lokalizuoti buvo panaudojamos namų kaupimo fondo lėšos, kurios sudarė 10183 Eur. Įmonės darbuotojai operatyviai reaguoja į gautus gyventojų pranešimus, šalina atsiradusius gedimus. Per 2019 m. buvo atlikta planinių darbų: 2,2 m2 laiptinių durų keitimas metalinėmis apšiltintomis durimis už 780 Eur, 28,5 m2 laiptinės langų keitimas PVC langais už 4133 Eur. Per metus pagal butų ir kitu patalpų savininkų prašymus buvo pakeistos 107 pašto dėžutės už 2028 Eur. Didelių avarinių gedimų per 2019 m. nebuvo.

Bendrovės valdyba susideda iš trijų narių: Sergejus Mickevičius, valdybos narys, turintis kompetenciją strateginio planavimo ir valdymo srityje, Donatas Šiaudinis, valdybos narys, turintis kompetenciją statybos srityje, Irena Valaikaitė, valdybos narė, turinti kompetenciją finansų srityje. Bendrovės valdyba dirba pagal Akcinių bendrovių įstatymą ir bendrovės įstatus.

2019 m. bendrovės direktorius išleido 154 įsakymus įvairiais įmonės veiklos klausimais. Įvyko 12 bendrovės valdybos posėdžių.

Bendrovė 2019 m. gavo 264 982,00 eurus pajamų. Iš pagrindinės veiklos gauta 199 730,00 eurų (2018 m. – 217 968,00 euras) pajamų, tai sudaro 75 % visų pajamų.

 

3 lentelė. Bendrovės pajamų struktūra 2019 m.

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

Suma (Eur)

 

Iš viso pajamų

199 730,00

 

Iš jų

 

1.

Daugiabučių namų priežiūra (eksploatavimas)

89 511,00

2.

Bendrosios nuosavybės administravimas

33 174,00

3.

Techninė priežiūra

18 222,00

4.

Kitos pajamos

18 341,00

5.

Projekto administravimo pajamos

8 634,00

6.

Kredito administravimo pajamos

20 491,00

7.

Perpardavimo pajamos

11 357,00

 

Bendrovės pajamos, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo 18 238,00 eurų, kadangi     baigėsi projekto „Ignalinos enervizija 2“ administravimo pajamos.

Kitą bendrovės veiklą  sudaro patalpų nuoma, mokesčių rinkimas, daugiabučių namų kiemų ir laiptinių valymas. Pajamų iš kitos veiklos gauta 64 943,00 eurai (2018 m. – 58 533,00 eurai).

 

4 lentelė. Kitos veiklos pajamų struktūra 2019 m.

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

Suma (Eur)

 

Visos pajamos

64 943,00

 

Iš jų

 

1.

Patalpų nuoma

6 035,00

2.

Komisinis mokestis už mokesčių surinkimą

17 896,00

3.

Teritorijos, laiptinių valymas gyventojų prašymu

37 881,00

4.

Nuomos administravimas

3 131,00

 

Kitos veiklos pajamos, palyginti su 2018 m., padidėjo 6 410,00 eurų.

 

5 lentelė. Finansinės veiklos pajamos 2019 m.

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

Suma (Eur)

1.

Visos pajamos (delspinigiai)

309,00

 

6 lentelė. Bendrovės  pagrindinės veiklos sąnaudų struktūra 2019 m.

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

Suma (Eur)

 

Visos sąnaudos

203 524,00

 

Iš jų

 

1.

Darbo užmokestis

142 789,00

2.

Socialinis draudimas

2 700,00

3.

Medžiagos

6 498,00

4.

Nusidėvėjimas

7 040,00

5.

Kuras

3 258,00

6.

Apšildymas, elektra, šaltas vanduo, ryšio paslaugos

9 807,00

7.

Mokesčiai

969,00

8.

Atostogų kaupiniai

9 602,00

9.

Kitos sąnaudos

7 519,00

10.

Perpardavimo sąnaudos (pirkimams iš privalomųjų kaupiamųjų namo įmokų)

12 251,00

11.

Beviltiškų skolų nurašymas

1 091,00

 

7 lentelė. Bendrovės kitos veiklos sąnaudų struktūra 2019 m.

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

Suma (Eur)

 

Visos sąnaudos

65 677,00

 

Iš jų

 

1.

Patalpų nuomos sąnaudos

5 115,00

2.

Komisinio mokesčio sąnaudos

23 830,00

3.

Teritorijos ir laiptinės valymo sąnaudos

33 590,00

4.

Pirties pastato išlaikymo sąnaudos

3 142,00

 

8 lentelė. Finansinės veiklos sąnaudos 2019 m.

 

 

Pavadinimas

Suma (Eur)

1.

Palūkanos

409,00

 

Iš lentelių matyti, kad bendrovė 2019 m. turėjo 269 610,00 eurų sąnaudų, palyginti su 2018 m., sąnaudos sumažėjo 22 206,00 eurais. Didžiausią sąnaudų dalį sudaro bendrovės darbuotojų darbo užmokestis, kuras, atsarginės dalys, medžiagos, kurios panaudotos daugiabučių namų priežiūrai ir remontams. Sąnaudos sumažėjo, kadangi 2019 m. atliktų darbų iš kaupiamųjų lėšų buvo atlikta už mažesnę sumą.

Įvertinus 264 982,00 eurų gautas pajamas ir 269 610,00 eurų sąnaudas, bendrovė metus užbaigė turėdama 4 628,00 eurus nuostolio (2018 m. – 15 037,00 eurų nuostolio).

 

IV SKYRIUS

NUORODOS IR PAPILDOMI PAAIŠKINIMAI APIE METINĖJE FINANSINĖJE

ATASKAITOJE PATEIKTUS DUOMENIS

 

2019 m. įmonės finansinė atskaitomybė parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, Lietuvos Respublikos įmonių finansinės atskaitomybės įstatymu, Verslo apskaitos standartais, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymu, įmonės vadovo įsakymu patvirtinta apskaitos politika. Pagal pelno (nuostolio) ataskaitos duomenis bendrovė užbaigė metus turėdama 4 628,00 eurus nuostolio.

 

Visų įmonėje įsigytų ir turimų savų akcijų skaičius bei jų nominali

vertė ir įstatinio kapitalo dydis, kurį tos akcijos sudaro

 

Įmonės steigėja – Ignalinos rajono savivaldybės taryba – turi 100 procentų bendrovės akcijų.

 

Per ataskaitinį laikotarpį įsigytų ir perleistų savų akcijų skaičius bei jų

nominali vertė ir įstatinio kapitalo dydis, kurį akcijos sudaro

 

Per ataskaitinį laikotarpį įstatinis kapitalas nesikeitė ir sudarė 636 498 (šešis šimtus trisdešimt šešis tūkstančius keturis šimtus devyniasdešimt aštuonis) eurus.

 

Informacija apie apmokėjimą už savas akcijas, jeigu jos įsigyjamos

ir perleidžiamos už mokestį

 

Per ataskaitinį laikotarpį bendrovė akcijų neįsigijo ir neperleido, todėl ir apmokėjimo nebuvo.

 

Informacija apie įmonės filialus

 

Bendrovė filialų ir atstovybių neturi.

 

Svarbūs įvykiai, buvę nuo praėjusių finansinių metų pabaigos iki metinio

pranešimo patvirtinimo

 

Per 2019 metus svarbių įvykių bendrovės veikloje nebuvo.

 

V SKYRIUS

ĮMONĖS VEIKLOS PLANAI IR UŽDAVINIAI

 

Siekiant  užtikrinti įmonės veiklos tęstinumą, būtina padidinti įmonės teikiamų paslaugų įkainius, kuriuos Ignalinos rajono savivaldybės taryba tvirtino 2012 m. lapkričio 22 d.: daugiabučių gyvenamųjų namų bendrosios dalinės nuosavybės administravimas – 0,031 Eur per mėnesį už vieną kvadratinį metrą buto naudingo ploto ir bendro naudojimo objektų nuolatinė techninė priežiūra (eksploatavimas) – 0,076 Eur per mėnesį už vieną kvadratinį metrą buto naudingo ploto su pridėtinės vertės mokesčiu. Ignalinos rajono savivaldybės taryba priėmė 2015 m. gegužės 28 d. sprendimą Nr. T-78 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų bendrojo naudojimo maksimalaus administravimo mokesčio tarifo paskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“. Nuo 2015 m. liepos 1 d. įsigaliojus šiam sprendimui daugumai namų administravimo mokestis buvo sumažintas.  Kadangi įmonė buvo paskirta daugiabučių namų atnaujinimo programų administratore, nuo 2013 m. iki 2018 m. pabaigos buvo gaunama namų atnaujinimo programų administravimo  lėšų, ir tai padėjo vykdyti įmonės veiklą. Preliminariais skaičiavimais įmonės veiklai užtikrinti teikiamų paslaugų įkainiai turėtų būti padidinti: administravimo – 0,055, eksploatavimo – 0,12 Eur per mėnesį už vieną kvadratinį metrą buto naudingo ploto su pridėtinės vertės mokesčiu.

2020 metų veiklos tikslai ir uždaviniai, svarbiausi su veiklos tikslų įgyvendinimu susiję darbai:

Užtikrinti daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimą, priežiūrą (eksploataciją), remontą.

Nuolat vykdyti bendrojo naudojimo objektų nuolatinės techninės priežiūros stebėjimus, profilaktiką ir privalomuosius priežiūros darbus.

Teisingai vykdyti daugiabučio namo priežiūrai skirtų išlaidų apskaitą;
Įgyvendinti avarinės tarnybos koncepciją;

Dalyvauti daugiabučių namų modernizavimo programose;

Plėtoti komercinių paslaugų teikimą ir jų spektrą;

Optimizuoti įmonės personalo skaičių atsižvelgiant į pavestų funkcijų vykdymą;

Vykdyti personalo mokymų, kvalifikacijos kėlimo, papildomų kompetencijų įgijimo funkcijas.

 

_________