VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DIREKTORIAUS 2019 M. BIRŽELIO 28 D. ĮSAKYMO NR. 1-191 „DĖL PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. lapkričio 6 d. Nr. 1-220
Vilnius
P a k e i č i u Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisykles, patvirtintas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus 2019 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1-191 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybinėje vartotojų apsaugos tarnyboje taisyklių patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 18 punktą ir jį išdėstau taip:
„18. Asmenų prašymai turi būti parašyti valstybine kalba arba turėti vertimą į valstybinę kalbą, parašyti įskaitomai, suprantamai ir taip, kad jų turinys ar forma nepažeistų etiketo ir geros moralės normų, pasirašyti. Tarnybai pateikiami asmenų prašymai paštu, elektroniniu paštu ar per VTIS siunčiami dokumentai gali būti priimami ir anglų kalba.“
2. Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:
3. Papildau 201 punktu:
„201. Tarnybos struktūriniam padaliniui Europos vartotojų centrui gavus ES valstybės narės, Islandijos ir Norvegijos vartotojo prašymą ir nepavykus taikiai jo išspręsti, jis perduodamas pagal kompetenciją Tarnybos struktūriniam padaliniui, atsakingam už ginčų nagrinėjimą Vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia ginčų nagrinėjimo tvarka.“
4. Papildau 202 punktu:
5. Pakeičiu 66 punktą ir jį išdėstau taip:
6. Pakeičiu 67 punktą ir jį išdėstau taip: