LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro
2016 m. balandžio 29 d. įsakymo nr. 1v-329 „dėl viešojo
valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos ĮGYVENDINIMO 2016–2018 METŲ veiksmų PLANO PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2017 m. kovo 20 d. Nr. 1V-201
Vilnius
P a k e i č i u Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2016–2018 metų veiksmų planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2016 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. 1V-329 „Dėl Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 2.1.1.16 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.1.1.16. |
Gerinti sveikatos apsaugos ministrui pavestose valdymo srityse veikiančių įstaigų klientų aptarnavimo ir valdymo efektyvumą, diegiant su paslaugų teikimu ir (ar) asmenų aptarnavimu susijusius veiklos procesus ir kitas paslaugų ir (ar) asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones
|
1 500 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo |
2016–2018 m. |
Sveikatos apsaugos ministerija“ |
2. Pakeičiu 3.1.4.9 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.1.4.9. |
Tobulinti ir efektyvinti strateginio planavimo ir valdymo procesus Kultūros ministerijoje ir kultūros ministrui pavestose valdymo srityse veikiančiose įstaigose
|
692 750,00
|
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos |
2016–2018 m.
|
Kultūros ministerija, Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba, Finansų ministerija“ |
3. Papildau 3.1.4.15 papunkčiu:
„3.1.4.15. |
Įdiegti projektų valdymą, įgyvendinant pokyčius Vyriausybės veiklos prioritetinėse srityse |
4 221 382,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos |
2016–2018 m. |
Vyriausybės kanceliarija“ |
5. Pakeičiu 3.3.2.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.3.2.1. |
Diegti ir plėtoti žmogiškųjų išteklių valdymo sprendimus Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje, sukuriant nuotolinių mokymų modulį ir mokymų programas, pritaikytas šiam moduliui, realizuojant viešojo administravimo institucijoje ir įstaigoje dirbančio asmens kvalifikacijos ir darbo patirties duomenų unifikuotą bylą, kuriant ir tobulinant priemones ar įrankius, skirtus efektyviau valdyti žmogiškuosius išteklius viešojo administravimo institucijose ir įstaigose, pritaikytus veikti debesijos paslaugų teikėjo infrastruktūroje |
2 636 240,00
|
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.5-ESFA-V-923 „Žmogiškųjų išteklių valdymo tobulinimas |
2016–2018 m. |
Valstybės tarnybos departamentas“ |
6. Pakeičiu 3.3.2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.3.2.2. |
Stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strategines kompetencijas ir gebėjimus elektroninės erdvės bei elektroninės informacijos saugos srityse |
1 500 000,00 |
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.5-ESFA-V-924 „Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginių kompetencijų centralizuotas stiprinimas“ skirtos lėšos |
2016–2018 m. |
Valstybės tarnybos departamentas“ |
Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų
programos įgyvendinimo 2016–2018 metų
veiksmų plano
priedas
Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto lėšomis, prioritetinis sąrašas
Veiksmo prioritetinis Nr. |
Veiksmo Nr. Veiksmų plane |
Veiksmo pavadinimas |
Įgyvendinančioji institucija |
|
I. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 priemonės „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.1.4.15 |
Įdiegti projektų valdymą, įgyvendinant pokyčius Vyriausybės veiklos prioritetinėse srityse |
Vyriausybės kanceliarija |
|
2. |
3.1.2.2. |
Centralizuotai planuoti ir taikyti įrodymais grįsto valdymo priemones (funkcijų peržiūras, sprendimų poveikio ir programų vertinimą ir kt.), siekiant stiprinti institucijų gebėjimus |
Vyriausybės kanceliarija |
|
3. |
3.1.3.2. |
Sukurti sumanios specializacijos strategijos įgyvendinimo paramos sistemą, skatinančią mokslo ir verslo bendradarbiavimą prioritetinėse sumanios specializacijos kryptyse, užtikrinančią efektyvų inovacijų politiką formuojančių ir ją įgyvendinančių institucijų, sumanios specializacijos procesuose dalyvaujančių institucijų veiklos organizavimą |
Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra |
|
4. |
3.1.4.3. |
Sukurti ir įdiegti mokslo ir inovacijų politikos prioritetų nustatymo sistemą, nustatant mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) ir inovacijų politikos prioritetus ir stiprinant viešojo valdymo institucijų gebėjimus |
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras, Ūkio ministerija |
|
5. |
3.2.3.7. |
Užtikrinti efektyvų viešojo sektoriaus resursų naudojimą didinant investicijų projektų finansinį ir ekonominį naudingumą bei pritraukiant kitus investicijų finansavimo šaltinius |
Centrinė projektų valdymo agentūra, Vyriausybės kanceliarija, Finansų ministerija, Viešųjų investicijų plėtros agentūra |
|
6. |
3.2.3.8. |
Parengti valstybės informacinių išteklių infrastruktūros ir jos valdymo pertvarkymo metodinę ir teisinę bazę bei pertvarkos peržiūros procesus, siekiant sukurti tinkamą metodinę ir teisinę aplinką valstybės informacinių išteklių konsolidavimui įgyvendinti |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
7. |
3.2.3.6. |
Tobulinti valstybės nekilnojamo turto centralizuotą valdymą, stiprinant valstybės turto valdytojų ir VTIPS naudotojų kompetencijas, pasitelkiant išorės pagalbą, adaptuojant ir įdiegiant informacinių technologijų įrankius |
Valstybės įmonė Turto bankas |
|
8. |
3.1.5.3. |
Sukurti ir įdiegti mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų infrastruktūros plėtros analizės ir vertinimo sistemą, siekiant įrodymais grįsto sprendimų priėmimo Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centre |
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras |
|
9. |
3.1.1.3. |
Skatinti viešojo valdymo institucijas įgyvendinti veiklos valdymo gerinimo priemones: vykdyti viešojo valdymo pokyčių stebėseną ir vertinimą, išplėsti viešojo administravimo sistemos monitoringo sistemos funkcionalumus, kurti viešojo valdymo institucijų veiklos valdymo tobulinimo priemones, jas įgyvendinti ir (arba) koordinuoti jų vykdymą, sustiprinti viešojo valdymo institucijų kompetencijas, dalintis gerąja patirtimi tobulinant viešojo valdymo institucijų veiklos valdymą |
Vidaus reikalų ministerija |
|
10. |
3.1.4.1. |
Įkurti analizės, modeliavimo ir rizikos valdymo kompetencijų centrą (i. MAMC), siekiant sustiprinti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos institucinius gebėjimus mokesčių mokėtojų elgsenos modeliavimo, mokestinių pajamų analitikos ir rizikos valdymo srityje |
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos |
|
11. |
3.1.4.5. |
Sukurti ir įdiegti sveikatos priežiūros įstaigų tinklo pagrindinių veiklos rodiklių sistemą, apibrėžiant sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – SPĮ) procesus, nustatant SPĮ tinklo pagrindines veiklas ir rodiklius, surenkant faktinių SPĮ tinklo pagrindinių veiklos rodiklių apskaičiavimui reikalingus duomenis, įgyvendinant informacinių technologijų sprendimus, apibrėžiant sistemos tobulinimo gaires, parengiant SPĮ tinklo pagrindinių veiklos rodiklių sistemos palaikymo ir tobulinimo finansavimo modelį, sukuriant pacientų atsiliepimų surinkimo ir valdymo metodiką |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
12. |
3.1.5.5. |
Sukurti vieningą ekstremalių situacijų valdymo informacinę sistemą, kuri užtikrins civilinės saugos sistemos subjektų reagavimą, palengvins ekstremaliųjų situacijų operacijų centrų darbą bei apsikeitimą informacija ekstremaliųjų situacijų atvejais |
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
13. |
3.1.1.2. |
Sustiprinti strateginio planavimo ir veiklos rezultatų valdymo sistemos koordinavimą Vyriausybės lygiu, stiprinant Vyriausybės kanceliarijos strateginio planavimo ir veiklos rezultatų valdymo sistemos koordinavimui reikalingas analitines kompetencijas, atliekant sisteminius strateginio planavimo sistemos funkcionavimo vertinimus ir teikiant tobulinimo pasiūlymus, atliekant strateginio planavimo procesų kokybės priežiūrą, teikiant individualias konsultacijas, kaip pagerinti veiklos valdymo procesus ministerijose, sukuriant strateginio planavimo ekspertų tinklą |
Vyriausybės kanceliarija |
|
14. |
3.1.5.6. |
Sukurti UNESCO pasaulio paveldo sąraše esančių kultūros paveldo vietovių Lietuvoje būklės stebėsenos, būtinos efektyviai organizuoti viešąjį valdymą, sistemą, į ją įtraukiant su kultūros paveldo vietovėmis susijusias valstybės ir savivaldybių institucijas bei įstaigas |
Kultūros ministerija |
|
15. |
3.2.2.15. |
Sukurti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos socialinės paramos politikos pokyčių prognozavimo, sprendimų derinimo, valdymo ir veiksmingumo stebėsenos sistemą |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
16. |
3.2.2.9. |
Didinti Neįgaliųjų reikalų departamento vykdomos neįgaliųjų socialinės integracijos programos priemonių įgyvendinimo ir koordinavimo stebėsenos efektyvumą, kuriant ir diegiant neįgaliųjų integracijos stebėsenos sistemą |
Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
|
17. |
3.2.2.19. |
Didinti Lietuvos Europos Sąjungos politikos veiksmingumą, kuriant ir diegiant priemones, skirtas stiprinti Europos Sąjungos politikų poveikio vertinimo gebėjimus ir Europos Sąjungos reikalų koordinavime dalyvaujančių institucijų bendradarbiavimą, taikant standartizuotus sprendimus, vystant bendradarbiavimo Europos Sąjungos politikų komunikacijos klausimais tinklą ir vykdant informacinių sistemų plėtrą, sukuriant Europos Sąjungos politikų sprendimo projektų poveikio vertinimo bei tarpinstitucinę Europos Sąjungos reikalų komunikavimo sistemas, optimizuojant ir plečiant Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungos informacinės sistemos (LINESIS) funkcionalumus, sukuriant ir įgyvendinant Lietuvos Respublikos piliečių įsidarbinimą tarptautinėse ir Europos Sąjungos institucijose skatinančias priemones |
Užsienio reikalų ministerija |
|
18. |
3.2.3.9. |
Sukurti ir įdiegti standartizuotų buhalterinės apskaitos duomenų kaupimo ir tvarkymo posistemį |
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos |
|
19. |
3.1.4.6. |
Gerinti sveikatos sektoriaus valdymo procesus plėtojant visuomenės sveikatos stebėseną, kuriant ir diegiant sveikatos sektoriaus institucijų veiklos stebėsenos priemones, užtikrinant efektyvų sveikatos informacijos valdymą, sukuriant priemones jos objektyvesniam vertinimui ir šiam tikslui pasiekti reikiamų kompetencijų stiprinimui |
Higienos institutas |
|
20. |
3.1.1.4. |
Tobulinti sveikatos srities viešojo valdymo institucijų veiklos efektyvumą ir gebėjimus, diegiant įrodymais grįsto valdymo priemones |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
21. |
3.1.5.2. |
Sukurti bei įdiegti švietimo pasiūlos analizės, vertinimo ir planavimo sistemą |
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras |
|
22. |
3.1.5.4. |
Sukurti ir įdiegti žemės ūkio verslo analizės sistemą sprendimams priimti |
Žemės ūkio ministerija |
|
23. |
3.2.2.3. |
Plėtoti informacinių ir ryšių technologijų srities projektų vertinimo ir stebėsenos sistemą, parengiant informacinės visuomenės plėtros projektų rengimo metodines rekomendacijas, sukuriant visų informacinės visuomenės plėtros investicijų projektų vertinimo ir stebėjimo sistemą, sukuriant / tobulinant technines priemones, leidžiančias kaupti ir tvarkyti visų finansavimo šaltiniais finansuojamų IRT projektų informaciją, stebint projektų įgyvendinimo rezultatus, projektų vertinimo rodiklius bei jų poveikį informacinės visuomenės plėtros procesams |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
24. |
3.2.3.4. |
Gerinti sveikatos apsaugos valdymą, stiprinant epidemiologinę priežiūrą, įdiegiant Užkrečiamų ligų ir sukėlėjų valstybės informacinės sistemos (ULSVIS) modernizavimo priemones, sukuriant ir įdiegiant hepatitų stebėsenos posistemę, sukuriant ir įdiegiant nuotolinio mokymo modulį skiepų temomis, apmokant sveikatos specialistus |
Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC) |
|
25. |
3.1.3.1. |
Pagerinti Lietuvos vystomojo bendradarbiavimo politikos įgyvendinimą ir įsitraukimą į tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo veiklas ir sustiprinti valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančiųjų šioje srityje, gebėjimus, rengiant strategiją, veiksmų planą, gaires dėl Lietuvos įsitraukimo į tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo programas bei jas įgyvendinant, rengiant mokymus ir seminarus, taip pat „praktikų klubus“ valstybėms institucijoms, organizuojant pažintinius vizitus viešojo administravimo institucijoms, peržiūrint teisės aktus, organizuojant tarptautines konferencijas bei viešinant informaciją |
Užsienio reikalų ministerija |
|
26. |
3.1.4.9. |
Tobulinti ir efektyvinti strateginio planavimo ir valdymo procesus Kultūros ministerijoje ir kultūros ministrui pavestose valdymo srityse veikiančiose įstaigose |
Kultūros ministerija |
|
27. |
3.2.3.5. |
Plėtoti tarpžinybinę mokestinių duomenų saugyklą ir didinti naudojamumą, atliekant esamos būklės analizę ir specifikavimą, įvertinant duomenų analizės priemonės pritaikymo galimybes ir jų rezultatyvumą svarbiausiose viešojo administravimo srityse, sukuriant ir įdiegiant duomenų išgavimo, paruošimo ir pateikimo priemones, įgyvendinant taikomuosius sprendimus, sukuriant ir išbandant pažangias tarpinstitucinės duomenų analizės priemones |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
28. |
3.1.5.12. |
Sukurti ir įdiegti Sveikatos technologijų, susijusių su vaistais, vertinimo sistemą Valstybinėje vaistų kontrolės tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos |
Valstybinė vaistų kontrolės tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos |
|
29. |
3.1.5.1. |
Didinti valstybinio audito poveikį, nustatant Valstybės kontrolės veiklos tobulinimo planą bei parengiant valstybinio audito poveikio matavimo metodiką |
Valstybės kontrolė |
|
30. |
3.1.4.4. |
Sukurti žemės analizės veiklos modelį ir įdiegti žemės analizės sistemą, skirtą žemės valdymo ir administravimo sprendimams priimti |
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos |
|
31. |
3.2.2.2 |
Parengti ir plėtoti Vyriausybės kabineto e. darbo erdvę, sukuriant Vyriausybei pavaldžių įstaigų tarnybinės informacijos apsikeitimo platformą bei elektroninių dokumentų elektroninių nuorašų sudarymo sistemą, pateikiant ją kaip visuotinai prieinamą paslaugą |
Vyriausybės kanceliarija |
|
32. |
3.1.4.14. |
Įdiegti nepilnamečių pakartotinio nusikalstamumo rizikos vertinimo sistemą |
Kalėjimų departamentas prie Teisingumo ministerijos |
|
II. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.1.-ESFA-V-913 priemonės „Valstybės institucijų ir įstaigų vidaus administravimo tobulinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.2.2.13. |
Sukurti bendrą valstybinės kontrolės „nuo lauko iki stalo“ procesą, apimantį skirtingų institucijų atliekamas veiklas, įdiegti ir akredituoti maisto tvarkymo subjektų priežiūrą vykdančiose institucijose procesiniu valdymu paremtas kokybės vadybos sistemas |
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, Valstybinė gyvulių veislininkystės priežiūros tarnyba, Žuvininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, viešoji įstaiga „Ekoagros“ |
|
2. |
3.2.3.1. |
Įdiegti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų centralizuotos darbo užmokesčio apskaitos modulį |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
3. |
3.1.4.7. |
Sukurti sveikatos apsaugos sistemos srityje veikiančių registrų, informacinių sistemų ir kitų programinės įrangos sprendimų pertvarkymo strategijos ir valdymo modelį apibrėžiant Sveikatos apsaugos ministerijos srityje valdomų valstybės informacinių išteklių tvarkymui reikalingų nuotolinės kompiuterijos informacinių technologijų paslaugų poreikį, pasirengiant naudotis tomis paslaugomis ir parengiant su e. sveikata nesusijusių Sveikatos apsaugos ministerijos srities viešojo ir vidaus administravimo informacinių technologijų sprendimų plėtros strategijos įgyvendinimo planą |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
4. |
3.1.4.8. |
Tobulinti Lietuvos kultūros tarybos administruojamų procesų valdymą, įdiegiant elektroninę kultūros ir meno projektų valdymo sistemą |
Lietuvos kultūros taryba |
|
5. |
3.1.4.11. |
Tobulinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės (Ministro Pirmininko ir ministrų kabineto) veiklą, diegiant naujausius kokybės vadybos metodus Vyriausybės kanceliarijoje |
Vyriausybės kanceliarija |
|
6. |
3.2.3.13. |
Tobulinti Vidaus reikalų ministerijos ir kitų vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančių įstaigų valdymą, optimizuojant, plečiant ir konsoliduojant veiklos procesų ir dokumentų valdymo sistemas |
Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
7. |
3.2.3.16. |
Įdiegti Sveikatos apsaugos ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų centralizuotą dokumentų valdymą |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
8. |
3.2.2.16. |
Atnaujinti dokumentų valdymo sistemą, automatizuoti naujas Švietimo ir mokslo ministerijos administravimo bei valdymo sritis bei veiklos procesus |
Švietimo ir mokslo ministerija |
|
9. |
3.2.2.7. |
Sukurti ir įdiegti organizacinės rizikos valdymo modelį Lietuvos muitinėje |
Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos |
|
10. |
3.2.3.11. |
Plėtoti Aplinkos ministerijos ir jai pavaldžių institucijų vieningą dokumentų valdymo sistemą siekiant padidinti viešojo valdymo institucijų veiklos efektyvumą |
Aplinkos ministerija |
|
11. |
3.1.4.10. |
Optimizuoti Lietuvos policijos vidaus administravimo procesus, didinant valdymo ir veiklos efektyvumą |
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
12. |
3.1.4.12. |
Stiprinti projektų administravimo procesą sukuriant veiklos valdymo sistemą |
Europos socialinio fondo agentūra |
|
13. |
3.2.3.14. |
Tobulinti Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos finansų apskaitos ir turto valdymo sistemas |
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos ir jam pavaldžios įstaigos |
|
14. |
3.1.5.14. |
Tobulinti programinio konkursinio mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (socialinės, kultūrinės) projektų finansavimo modelį bei jo valdymo ir rezultatų priežiūrą, diegiant kokybės vadybos sistemą |
Lietuvos mokslo taryba |
|
15. |
3.2.3.17. |
Įdiegti rizikos valdymo bei informacijos saugos ir kontrolės priemones Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos |
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos |
|
16. |
3.2.2.12. |
Standartizuoti statistinės informacijos rengimo procesą, jo kokybės rodiklių matavimo ir statistinės informacijos duomenų modelį |
Lietuvos statistikos departamentas |
|
17. |
3.2.3.2. |
Tobulinti Valstybinės aplinkos apsaugos tarnybos prie Aplinkos ministerijos vidaus administravimą, organizacinę struktūrą ir jos įgyvendinimą, sukuriant planavimo bei VAAT ir RAAD darbo laiko apskaitos ir organizavimo modelius |
Valstybinė aplinkos apsaugos tarnyba prie Aplinkos ministerijos |
|
18. |
3.2.2.14. |
Tobulinti Valstybės kontrolės informacines sistemas – veiklos planavimo ir stebėsenos informacinę sistemą ir dokumentų valdymo informacinę sistemą, praplečiant sąsajas su išorinėmis informacinėmis sistemomis |
Valstybės kontrolė |
|
19. |
3.1.5.16. |
Didinti Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos veiklos efektyvumą, įdiegiant kokybės vadybos sistemą |
Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos |
|
20. |
3.1.5.17. |
Sukurti ir įdiegti kokybės vadybos sistemą Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
|
21. |
3.2.3.12. |
Didinti Saugomų teritorijų direkcijų veiklos efektyvumą, išplečiant veiklos planavimo, efektyvumo vertinimo ir stebėsenos modelį |
Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos |
|
22. |
3.2.2.18. |
Tobulinti Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos informacijos saugos ir informacinių technologijų paslaugų valdymą, sukuriant ir įdiegiant informacijos saugos kontrolės priemones |
Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos |
|
23. |
3.1.4.13. |
Įdiegti Ūkio ministerijos veiklos procesų valdymo sistemą |
Ūkio ministerija |
|
24. |
3.1.5.13. |
Įdiegti kokybės vadybos sistemą Konkurencijos taryboje |
Konkurencijos taryba |
|
25. |
3.2.3.15. |
Sukurti socialinių programų / priemonių administravimo ir vertinimo sistemą |
Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
|
26. |
3.2.2.17. |
Tobulinti Valstybinės geležinkelio inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos informacijos saugumo valdymą, įdiegiant ir sertifikuojant standartizuotą įrankį – informacijos saugumo valdymo sistemą pagal LST IDO/IEC ar analogiško standarto reikalavimus |
Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
27. |
3.2.2.6. |
Optimizuoti Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos veiklos procesus |
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
|
28. |
3.2.2.10. |
Didinti Lietuvos standartizacijos departamento ir jo technikos komitetų veiklos efektyvumą, įdiegiant veiklos valdymo priemones |
Lietuvos standartizacijos departamentas |
|
III. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.2-ESFA-V-915 priemonės „Viešojo valdymo institucijų atvirumo didinimas ir visuomenės įsitraukimo į viešojo valdymo procesus skatinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
1.1.1.2. |
Įgyvendinti Lietuvos atvirų duomenų iniciatyvą |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
2. |
1.2.1. |
Vykdyti Atviros Vyriausybės ir kitas priemones, skatinančias visuomenę aktyviau dalyvauti viešajame valdyme, sukuriant ir praktikoje išbandant viešojo valdymo institucijų konsultavimosi su visuomene mechanizmą, visuomenės dalyvavimo viešojo valdymo procesuose veiksmingumo ir vertinimo sistemą, parengiant ir įgyvendinant komunikacijos planą, skirtą viešinti informaciją apie Vyriausybės veiklą ir visuomenės dalyvavimo valdyme galimybes |
Vyriausybės kanceliarija |
|
3. |
1.1.1.3 |
Didinti viešojo administravimo sektoriaus veiklos skaidrumą, atskaitomybę, sprendimų priėmimo kokybę, perkeliant Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos, Vyriausybės įstaigų, ministerijų ir joms pavaldžių įstaigų veiklos informaciją į bendrą portalą „Mano Vyriausybė“ |
Informacinės visuomenės plėtros komitetas |
|
IV. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 priemonės „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybei gerinti“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
2.1.1.3. |
Pagerinti migracijos srities paslaugų kokybę, įdiegiant inovatyvią Lietuvos migracijos informacinę sistemą |
Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos, Asmens dokumentų išrašymo centras prie Vidaus reikalų ministerijos, Užsienio reikalų ministerija, valstybės įmonė Registrų centras |
|
2. |
2.1.1.4. |
Didinti socialinės paramos paslaugų prieinamumą, parengiant pakeistų ir naujų paslaugų teikimo tvarkas, gaires pakeistoms ir naujai sukurtoms tvarkoms įdiegti Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS), taip pat įdiegti priemones, užtikrinančias SPIS prieinamumą ir nepertraukiamą veikimą |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
3. |
2.1.1.10. |
Pagerinti Bendrojo pagalbos centro teikiamų paslaugų kokybę, sukuriant ir įdiegiant rizikų valdymo modulį bei specializuotą pagalbos centrų valdymo sistemą, paremtą EENA organizacijos pagalbos centrų valdymo standartu |
Bendrasis pagalbos centras |
|
4. |
2.1.1.15. |
Gerinti visuomenės sveikatos priežiūros paslaugas, tobulinant valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) visuomenės sveikatos priežiūros funkcijų įgyvendinimo savivaldybėse valdymo efektyvumą |
Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras |
|
5. |
2.1.1.16. |
Gerinti sveikatos apsaugos ministrui pavestose valdymo srityse veikiančių įstaigų klientų aptarnavimo ir valdymo efektyvumą, diegiant su paslaugų teikimu ir (ar) asmenų aptarnavimu susijusius veiklos procesus ir kitas paslaugų ir (ar) asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
6. |
2.1.1.5. |
Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą, sukuriant ir įdiegiant vieningo konsultavimo ir informavimo Lietuvos muitinėje tinklą muitinės klientams |
Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos |
|
7. |
2.1.1.1. |
Skatinti viešojo valdymo institucijas įgyvendinti paslaugų ir aptarnavimo kokybės gerinimo priemones: sustiprinti viešojo valdymo institucijų kompetencijas paslaugų kokybės ir asmenų aptarnavimo gerinimo srityje, kurti, įgyvendinti ir koordinuoti paslaugų kokybės ir asmenų aptarnavimo gerinimo iniciatyvas, vykdyti paslaugų kokybės stebėseną ir vertinimą, išplečiant viešųjų ir administracinių paslaugų analitinės informacinės sistemos (PASIS) funkcionalumus |
Vidaus reikalų ministerija |
|
8. |
2.1.1.13. |
Pagerinti nacionalinės sveikatos sistemos priežiūros įstaigose teikiamų laboratorinės diagnostikos bei medicinos prietaisų ir priemonių sterilizavimo ir dezinfekcijos paslaugų priežiūrą ir kokybę bei tobulinti neaiškios kilmės medžiagų keliamų grėsmių valdymo paslaugas, diegiant Lietuvos ir tarptautinius standartus |
Nacionalinė visuomenės sveikatos priežiūros laboratorija |
|
9. |
2.1.1.9. |
Gerinti asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, reglamentuojant chirurgijos, endokrinologijos, onkologijos, radiologijos, psichiatrijos ir priklausomybių ligų diagnostikos, gydymo ir slaugos metodikas (protokolus) |
Sveikatos apsaugos ministerija |
|
10. |
2.1.1.14. |
Pagerinti informacijos teikimą bei asmenų konsultavimą policijos įstaigose, įdiegiant vieningą informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis liniją |
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
|
11. |
2.1.1.6. |
Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą, patobulinant Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos Mokesčių informacijos centro konsultavimo telefonu sistemą |
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos |
|
12. |
2.1.1.17. |
Pagerinti Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos teikiamų paslaugų kokybę, užpildant kultūros vertybių registrą į rezultatus orientuotos kultūros paveldo apsaugos ir paveldo aktualizavimo politikos tikslų formavimui ir įgyvendinimui reikalingais duomenimis |
Kultūros paveldo departamentas prie Kultūros ministerijos |
|
13. |
2.1.1.19. |
Pagerinti informacijos apie visuomenės sveikatos bei radiacinę saugą teikimą, sukuriant ir įdiegiant vienodo konsultavimo sistemą |
Nacionalinis visuomenės sveikatos centras su departamentais apskrityse, Radiacinės saugos centras |
|
14. |
2.1.1.7. |
Gerinti Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto laboratorinių tyrimų paslaugų kokybę, vykdant tyrimus, skirtus įvertinti teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybę, stiprinant techninius gebėjimus bei darbuotojų kompetencijas |
Nacionalinis maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo institutas |
|
15. |
2.1.1.8. |
Gerinti Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos paslaugų asmenims teikimą ir asmenų aptarnavimą, į elektroninę erdvę perkeliant Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos 50 teritorinių skyrių suskaitmenintus archyvinius dokumentus |
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos |
|
16. |
2.1.1.12. |
Pagerinti Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos teikiamų paslaugų kokybę, pritaikant nacionalinės paramos administravimo informacinę sistemą nacionalinės paramos investicinių priemonių administravimui |
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos |
|
17. |
2.1.1.20. |
Tobulinti socialinės globos licencijavimo informacinę sistemą |
Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
|
V. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.4.-ESFA-V-921 priemonės „Geresnio reglamentavimo diegimas ir verslo priežiūros sistemos tobulinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. Veiksmai, susiję su geresnio reglamentavimo diegimu: |
||||
1. |
3.1.2.1. |
Atlikti pasirinktų valstybės politikos sričių teisinio reguliavimo tinkamumo patikras, mažinti administracinę naštą ir prisitaikymo išlaidas verslui minėtose srityse |
Ūkio ministerija |
|
2. |
3.1.2.3. |
Atlikti administracinės naštos ir kitos reguliavimo naštos verslui vertinimą pasirinktose savivaldybėse ir parengti šios naštos mažinimo pasiūlymus |
Ūkio ministerija |
|
3. |
3.1.2.5. |
Gerinti kontaktinio centro paslaugų verslui kokybę bei skleisti informaciją apie laikiną paslaugų teikimą |
viešoji įstaiga „Versli Lietuva“ |
|
2. Veiksmai, susiję su verslo priežiūros sistemos tobulinimu: |
||||
1. |
3.1.4.2. |
Sukurti ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančių institucijų informacinę sistemą (PAIIS), siekiant padidinti ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančių institucijų veiklos efektyvumą ir ūkio subjektų pasitenkinimą šių institucijų veikla |
Ūkio ministerija |
|
2. |
3.1.2.4. |
Įgyvendinti pažangias ūkio subjektų veiklos priežiūros priemones, siekiant padidinti ūkio subjektų veiklos priežiūros sistemos efektyvumą |
Ūkio ministerija |
|
3. |
3.1.2.7. |
Sukurti ir įdiegti daugiafunkcinį ūkio subjektų, vykdančių alkoholio produktų, tabako gaminių ir narkotinių ir psichotropinių medžiagų prekursorių komercines veiklas, konsultavimo modelį |
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
|
4. |
3.1.2.6. |
Patobulinti ūkio subjektų veiklos priežiūros vykdymo procesą ir sukurti ūkio subjektams tenkančios administracinės priežiūros naštos mažinimui skirtas pažangias priemones |
Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos |
|
VI. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.4-ESFA-V-922 priemonės „Teisingumo sistemos veiksmingumo didinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.1.5.10. |
Sukurti ir įdiegti automatizuotą duomenų apdorojimo ADA reikalavimus atitinkančią informacinę sistemą Lietuvos Respublikos prokuratūros sistemoje |
Generalinė prokuratūra |
|
2. |
3.2.2.5 |
Plėtoti taikinamojo tarpininkavimo (mediacijos) sistemą, organizuojant mediacijos mokymus, sukuriant mediatorių egzaminų programą ir mediatorių sąrašą, įrengiant patalpas ikiteisminės mediacijos vykdymui, įgyvendinant mediacijos viešinimo priemonių kompleksą |
Teisingumo ministerija, Nacionalinė teismų administracija, Vyriausioji administracinių ginčų komisija |
|
3. |
3.2.2.4. |
Tobulinti teisinių institucijų (teismų, advokatų, prokurorų, bausmių vykdymo institucijų) informacijos mainų procesą ir didinti veiklos efektyvumą |
valstybės įmonė „Registrų centras“ |
|
4. |
3.2.3.10. |
Didinti teismų veiklos efektyvumą, analizuojant teismų sistemos išteklių valdymą ir parengiant optimizavimo ir architektūros modelius, perkeliant teismų veiklos pokyčius į elektroninę erdvę ir integruojant į teismų informacines sistemas, didinant darbuotojų kompetenciją |
Nacionalinė teismų administracija, valstybės įmonė Registrų centras |
|
5. |
3.1.1.5. |
Stiprinti visuomenės pasitikėjimą teismais: tęsti kokybės standartų diegimą visoje teismų sistemoje, kelti teisėjų ir teismų darbuotojų kompetencijas teisingumo vykdymo ir įgyvendinimo procese, užtikrinti aiškesnį teismų sprendimų rašymą ir jų aiškinimą visuomenei, parengti ir įgyvendinti teismų komunikacijos strategiją, paremtą visuomenės ir procesų dalyvių apklausomis |
Nacionalinė teismų administracija |
|
6. |
3.1.5.8. |
Pagerinti Lietuvos teismų ekspertizės centro procesų valdymą, įdiegiant kokybės standartus, akredituojant naujus tyrimo metodus |
Lietuvos teismų ekspertizės centras |
|
VII. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-923 priemonės „Žmogiškųjų išteklių valdymo tobulinimas valstybinėje tarnyboje sisteminiu lygmeniu“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.3.3.2. |
Sukurti ir įdiegti kompetencijomis grįstą žmogiškųjų išteklių valdymo modelį vidaus tarnybos sistemoje |
Vidaus reikalų ministerija |
|
2. |
3.3.3.1. |
Užtikrinti valstybės tarnautojų kompetencijų modelio diegimą žmogiškųjų išteklių valdymo procesuose |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
3. |
3.3.2.1. |
Diegti ir plėtoti žmogiškųjų išteklių valdymo sprendimus Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje, sukuriant nuotolinių mokymų modulį ir mokymų programas, pritaikytas šiam moduliui, realizuojant viešojo administravimo institucijoje ir įstaigoje dirbančio asmens kvalifikacijos ir darbo patirties duomenų unifikuotą bylą, kuriant ir tobulinant priemones ar įrankius, skirtus efektyviau valdyti žmogiškuosius išteklius viešojo administravimo institucijose ir įstaigose, pritaikytus veikti debesijos paslaugų teikėjo infrastruktūroje |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
4. |
3.3.3.3. |
Sukurti ir diegti žmogiškųjų išteklių efektyvaus valdymo valstybės tarnyboje priemones: parengti žmogiškųjų išteklių efektyvaus valdymo įrankių taikymo Lietuvos valstybės tarnyboje metodiką, parengti žmogiškųjų išteklių valdymo funkcijos ir jai vykdyti reikalingo pareigybių skaičiaus bei reikalavimų nustatymo metodiką, parengti žmogiškųjų išteklių pareigybių valstybės tarnyboje optimalaus skaičiaus poreikio nustatymo metodiką, sukurti žmogiškųjų išteklių valdymo valstybės tarnyboje stebėsenos rodiklių sistemą |
Vidaus reikalų ministerija |
|
VIII. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-924 priemonės „Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginių kompetencijų centralizuotas stiprinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.3.2.2. |
Stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strategines kompetencijas ir gebėjimus elektroninės erdvės bei elektroninės informacijos saugos srityse. |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
2. |
3.3.1.2. |
Centralizuotai stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vidurinės grandies vadovų ir dirbančiųjų strategines kompetencijas (vadovavimo, lyderystės, pokyčių valdymo, komunikacijos ir analizės bei pagrindimo), atliekant mokymo turinio tyrimą, rengiant mokymo programas, lektorius, metodinę mokymo medžiagą, organizuojant mokymus |
Valstybės tarnybos departamentas |
|
IX. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ ir Nr. 10.1.5-ESFA-V-925 priemonės „Valstybės įstaigų vadovų grandies stiprinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka): |
||||
1. |
3.3.1.1. |
Stiprinti įstaigų vadovų lyderystę, teikti pasiūlymus dėl įstaigų vadovų kompetencijų valdymo sistemos, ugdyti įstaigų vadovų lyderystės ir vadybines kompetencijas |
Valstybės tarnybos departamentas |
|