LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2008 M. RUGSĖJO 5 D. ĮSAKYMO Nr. 3-323 „DĖL VP2-5.1-SM-02-V PRIEMONĖS „TRANSEUROPINĖS REIKŠMĖS GELEŽINKELIO LINIJŲ MODERNIZAVIMAS IR PLĖTRA, REIKIAMOS INFRASTRUKTŪROS SUKŪRIMAS VIEŠIESIEMS LOGISTIKOS CENTRAMS STEIGTI“ IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2015 m. rugpjūčio 28 d. Nr. 3-366(1.5 E)

Vilnius

 

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. rugsėjo 5 d. įsakymą Nr. 3-323 „Dėl VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“ iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo:

1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:

„Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, 18.2 papunkčiu,“.

2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“ iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų finansavimo sąlygų aprašą:

2.1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:

1. VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigtiiš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus ir sąlygas pareiškėjams (partneriams) ir projektams, finansuojamiems iš ES fondų lėšų pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos (toliau – EK) 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007)3740, su paskutiniais pakeitimais, padarytais EK 2014 m. birželio 2 d. sprendimu Nr. C(2014)3643 (toliau – Ekonomikos augimo veiksmų programa), 5 prioriteto „Transeuropinių transporto tinklų plėtra“ VP2-5.1-SM-02-V įgyvendinimo priemonę „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“, nurodytą Ekonomikos augimo veiksmų programos priede, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 788 „Dėl Ekonomikos augimo veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (toliau – Priemonė). Apraše pateikiama pagrindinė informacija, kurią turi žinoti pareiškėjas (partneris), siekiantis gauti finansavimą iš Sanglaudos fondo viešosios transporto infrastruktūros projektams įgyvendinti, ir vertintojai, kurie atliks projektų vertinimą.

2.2. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:

2. Aprašas parengtas vadovaujantis 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1083/2006, nustatančiu bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančiu Reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2013 m. gruodžio 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 1297/2013 (OL 2013 L 347, p. 253) (toliau – Tarybos reglamentas Nr. 1083/2006), Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 „Dėl Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklės), Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas“ (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklės), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės), Metodiniais nurodymais dėl projektų finansavimo sąlygų aprašo ir Metodiniais nurodymais vertintojams dėl projektų atitikties bendriesiems Stebėsenos komiteto patvirtintiems projektų atrankos kriterijams vertinimo, patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių įgyvendinimo“, Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195 „Dėl Iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikos patvirtinimo“.

2.3. Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. Pagal Aprašą įgyvendinami iš ES fondų lėšų bendrai finansuojami valstybės planuojami projektai (toliau – valstybės projektai).“

2.4. Pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Pareiškėjas gali būti tik tas, kuris gavo TID pasiūlymą pateikti paraišką finansuoti iš ES fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą (toliau – paraiška) ir atitinka šio Aprašo 3 priedo 7.1 ir 7.2 papunkčių reikalavimus.“

2.5. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Pareiškėjai gali teikti paraiškas individualiai arba kartu su partneriais. Partneris taip pat turi atitikti Aprašo 3 priedo 7.1 ir 7.2 papunkčių reikalavimus. Partnerio įtraukimas į projektą turi būti pagrįstas ir jo būtinumas turi būti įrodytas paraiškoje.“

2.6. Pakeičiu 20.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

20.3. projekto vertė (skaičiuojamoji vertė) apskaičiuota, remiantis Viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių kainodaros taisyklių nustatymo metodika, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. 1S-21 „Dėl Viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių kainodaros taisyklių nustatymo metodikos patvirtinimo“, realiam projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpiui, įvertinant projekto pabrangimą dėl infliacijos.“

2.7. Pakeičiu 21 punktą ir jį išdėstau taip:

21. Tarptautinės inžinierių sąjungos projektavimo ir statybos bei įrangos sutarties sąlygos (geltonas FIDIC) taikomas tik teikiant paraišką geležinkelių elektromechanikos (telekomunikacijų, signalizacijos, elektros tinklų) darbams ir tik tokiu atveju projekto parengtumui galioja ne visi 20.1 papunktyje numatyti reikalavimai – pareiškėjas (partneris) privalo pateikti galimybių studiją, techninę užduotį. Taip pat  pareiškėjas (partneris) turi tenkinti 20.2–20.5 papunkčiuose numatytus reikalavimus.“

2.8. Pakeičiu 22.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

22.2. projektai turi tenkinti 20.2–20.5 papunkčiuose numatytus reikalavimus.“

2.9. Pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:

23. Jei teikiama paslaugų paraiška infrastruktūros, kurios reikia viešiesiems logistikos centrams steigti, sukūrimui, tuomet netaikomas 20.5 papunkčio reikalavimas, tačiau pareiškėjas (partneris) turi pateikti nustatyta tvarka parengtus teritorijų planavimo dokumentus ir Nacionalinės žemės tarnybos patvirtintą žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą, kurio pagrindu būsimo infrastruktūros projekto veiklos galės būti vykdomos numatomoje teritorijoje.“

2.10. Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:

27. Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga nustatoma projekto finansavimo ir administravimo sutartyje. Mokėjimo prašymus, kuriais prašoma išlaidas apmokėti sąskaitų apmokėjimo būdu arba abiem būdais – išlaidų kompensavimo ir sąskaitų apmokėjimo, projekto vykdytojas gali teikti įgyvendinančiajai institucijai ne vėliau kaip iki 2015 m. spalio 1 d. Mokėjimo prašymus, kuriais prašoma išlaidas apmokėti išlaidų kompensavimo būdu, projekto vykdytojas gali teikti įgyvendinančiajai institucijai ne vėliau kaip iki 2015 m. lapkričio 15 d.“

2.11. Pakeičiu 28 punktą ir jį išdėstau taip:

28. Projektai turi atitikti Stebėsenos komiteto veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, įgyvendinimo priežiūrai atlikti, sudaryto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. sausio 22 d. nutarimu Nr. 60 „Dėl Stebėsenos komiteto veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, įgyvendinimo priežiūrai atlikti sudarymo“ (toliau – Stebėsenos komitetas), patvirtintus visus bendruosius ir specialiuosius projektų atrankos kriterijus. Aprašo 3 priede išvardyti projektui taikomi bendrieji ir specialieji projektų atrankos kriterijai ir vertinimo klausimai ir (arba) teiginiai, pagal kuriuos nustatoma, ar projektas atitinka šiuos kriterijus, pateikiama projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metodika.“

2.12. Pakeičiu 37.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

37.2. tik statybos darbų išlaidos, susijusios su inžineriniais tinklais, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, išskyrus atvejus, kai inžineriniai tinklai patikėjimo teise ar nuosavybės teise priklauso pareiškėjui ir yra būtini statiniuose vykstantiems technologijos procesams ir technologinių įrenginių normaliam darbui užtikrinti;“.

2.13. Pakeičiu 38 punktą ir jį išdėstau taip:

38. Jeigu iš projekto bus gaunamos pajamos, kurias įmanoma objektyviai apskaičiuoti iš anksto, projektui prašomo finansavimo suma turi būti mažinama, kaip tai apibrėžta Tarybos reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnio 2 dalyje. Atsižvelgiant į iš projekto numatomą gauti grynųjų pajamų sumą, mažinama EK tinkamų deklaruoti išlaidų suma, nuo kurios skaičiuojama projektui prašomo finansavimo suma. Projekto grynųjų pajamų ir projektui prašomo finansavimo skaičiavimai turi būti atliekami vadovaujantis Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195 „Dėl Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikos patvirtinimo“, EK parengtomis Metodinėmis rekomendacijomis dėl Tarybos reglamento Nr. 1083/2006 55 straipsnio: pajamas duodantys projektai (angl. Guidance note on Article 55, Council Regulation (EC) 1083/2006: Revenue Generating Projects), EK parengtu Darbo dokumentu Nr. 4 „Ekonominės naudos analizės atlikimo metodikos gairės“ (angl. Working document No. 4 Guidance on the methodology for carrying out cost-benefit analysis) (toliau – Pajamų skaičiavimo metodiniai dokumentai). Šie dokumentai pateikti ES struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt. Tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurią padengia iš projekto gaunamos grynosios pajamos, turi būti finansuojama iš pareiškėjo (partnerio) lėšų.“

2.14. Pakeičiu 46 punktą ir jį išdėstau taip:

46. Teikdamas paraišką pareiškėjas turi pateikti užpildytą paraiškos dėl projekto finansavimo formą (paraiškos bendroji (A) ir specialioji (B) dalys) ir pridėti paraiškos specialiosios (B) dalies 3 priede nurodytus dokumentus. Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies forma yra patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių įgyvendinimo“, o paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma pateikiama Aprašo 1 priede. Paraiškos bendroji (A) dalis pildoma vadovaujantis Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies pildymo instrukcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių įgyvendinimo“, paraiškos specialioji (B) dalis pildoma vadovaujantis Paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies pildymo instrukcija (Aprašo 5 priedas). Paraiškos dėl projekto finansavimo formos elektroninį variantą galima rasti interneto svetainėje www.esparama.lt.“

2.15. Pakeičiu 79 punktą ir jį išdėstau taip:

79. Galutinį sprendimą dėl projekto finansavimo priima Susisiekimo ministerija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo vertinimo ataskaitos gavimo dienos. Galutinį sprendimą dėl didelės apimties projekto finansavimo Susisiekimo ministerija priima iki Europos Komisijos sprendimo priėmimo dienos, jeigu pareiškėjas raštu įsipareigoja nuosavomis lėšomis padengti visą lėšų skirtumą, kuris gali susidaryti Europos Komisijai sprendimu dėl didelės apimties projekto finansavimo skyrus mažiau lėšų, nei numatyta Susisiekimo ministerijos sprendime dėl projekto finansavimo, grąžinti visas išmokėtas ES fondų ir valstybės biudžeto finansavimo lėšas ar išmokėtų lėšų dalį, jei kuri nors projektą kontroliuojanti ar audituojanti institucija nustatytų projekto įgyvendinimo trūkumų, taip pat užtikrinti, kad bus apmokėtos visos netinkamos finansuoti ar netinkamomis finansuoti pripažintos projekto išlaidos. Jeigu pareiškėjas per 30 kalendorinių dienų nuo paraiškos pateikimo TID arba Susisiekimo ministerijos kreipimosi nepateikia rašytinio įsipareigojimo, galutinį sprendimą dėl didelės apimties projektų finansavimo Susisiekimo ministerija priima tik gavusi Europos Komisijos sprendimą dėl didelės apimties projekto finansavimo. Jeigu pareiškėjas Valstybės perskolinamų paskolų ir valstybės garantijų teikimo, suteiktų perskolinamų paskolų grąžinimo ir valstybės garantijų administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 667 „Dėl Valstybės perskolinamų paskolų ir valstybės garantijų teikimo, suteiktų perskolinamų paskolų grąžinimo ir valstybės garantijų administravimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka Finansų ministerijai yra pateikęs prašymą gauti perskolinamą Europos investicijų banko paskolą pareiškėjo nuosavų lėšų daliai finansuoti, sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl perskolinamos paskolos suteikimo įsigaliojimo dienos. Sprendimas įforminamas susisiekimo ministro įsakymu.“

2.16. Pakeičiu 82 punktą ir jį išdėstau taip:

82. Įsigaliojus sprendimui finansuoti projektą, TID pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių įgyvendinimo“ patvirtintą Projekto finansavimo  ir administravimo sutarties formą parengia, suderina su Susisiekimo ministerija, išsiunčia pareiškėjui projekto finansavimo  ir administravimo sutarties projektą ir nurodo pasiūlymo pasirašyti sutartį galiojimo terminą. Pareiškėjui per rašte nustatytą pasiūlymo galiojimo terminą nepasirašius sutarties, pasiūlymas pasirašyti sutartį netenka galios ir projektas nefinansuojamas.“

2.17. Pakeičiu 86 punktą ir jį išdėstau taip:

86. Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad visi su projekto įgyvendinimu susiję viešieji pirkimai būtų vykdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu. Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad pirkimų dokumentai turi būti parengti vadovaujantis standartiniais pirkimo dokumentais, patvirtintais Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1S-121 „Dėl standartinių pirkimo dokumentų patvirtinimo“, tiek, kiek neprieštarauja Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymui; statybos darbų sutartys turi būti parengtos vadovaujantis FIDIC (Tarptautinė inžinierių konsultantų federacija) nustatytomis rekomendacijomis ir atitiktų Lietuvos Respublikos teisės aktus; statybos darbų projekto įgyvendinimas turi būti vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, statybos techninių reglamentų reikalavimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais; prekių ir paslaugų sutartys turi būti parengtos vadovaujantis Prekių ir paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių standartinių sąlygų taikymo rekomendacijomis ir prekių ir paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių standartinėmis sąlygomis, patvirtintomis Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2007 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1S-76 „Dėl Prekių ir paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių standartinių sąlygų taikymo rekomendacijų ir prekių ir paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių standartinių sąlygų patvirtinimo“, ir įgyvendinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Šio punkto reikalavimai dėl pirkimo dokumentų parengimo pagal standartinius pirkimo dokumentus, statybos darbų sutarčių parengimo pagal FIDIC nustatytas rekomendacijas ir prekių ir paslaugų sutarčių parengimo pagal Prekių ir paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių standartinių sąlygų taikymo rekomendacijas ir prekių ir paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių standartines sąlygas netaikomi tiems projektų viešiesiems pirkimams, kurie yra pradėti iki Aprašo ir valstybės projektų sąrašo patvirtinimo.“

2.18. Pakeičiu 4 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

Aplinkos ministras, pavaduojantis

susisiekimo ministrą                                                                              Kęstutis Trečiokas

 

 

 

 

VP2-5.1-SM-02-V priemonės „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“ iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų finansavimo sąlygų aprašo

4 priedas

 

PRIEMONĖS ĮGYVENDINIMO RODIKLIŲ MATAVIMO IR SKAIČIAVIMO METODIKA

 

Stebėsenos rodiklio tipas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas

Stebėsenos rodiklio matavimas

Institucija arba juridinis asmuo, atsakingi už informacijos pateikimą Įgyvendinančiajai ir (ar) Tarpinei ir (ar) Vadovaujančiajai institucijoms

matavimo vienetai

skaičiavimo būdas

informacijos šaltinis

laikas

Produkto

Pastatyti viešųjų logistikos centrų intermodaliniai terminalai

Intermodalinis terminalas – specialiai intermodalinių transporto vienetų/konteinerių (intermodalinių krovinių) perkrovimui iš vienos transporto rūšies į kitą įrengta vieta su visa tam reikalinga įranga: privažiuojamaisiais keliais, krovinių krovimo įrenginiais, jų laikino sandėliavimo aikštelėmis ir kt. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas statybos užbaigimo aktas, kuriame nurodomas pastatytų intermodalinių terminalų skaičius

Skaičius

Sumuojami pastatyti viešųjų logistikos centrų intermodaliniai terminalai

 

Pirminiai šaltiniai:

 

Statybos užbaigimo aktas (rodiklių reikšmės pagal statinio projektą)

 

 

 

Antriniai šaltiniai:

 

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

 

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas


Produkto

 

Nutiesti nauji ir rekonstruoti esami

TEN-T tinklo geležinkelių

keliai

Rekonstruoto ar kapitališkai suremontuoto esamo ar nutiesto naujo geležinkelio (įskaitant telekomunikacijų, signalizacijos ir elektros teikimo sistemų modernizavimą) ilgis. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas statybos užbaigimo aktas, kuriame nurodomas nutiestų naujų ir rekonstruotų ar kapitališkai suremontuotų esamų TEN-T tinklo geležinkelių kelių ilgis

Kilometrai

Sumuojamas naujai nutiestų, rekonstruotų ar kapitališkai suremontuotų esamų TEN-T tinklo geležinkelio kelių ilgis

Pirminiai šaltiniai:

Statybos užbaigimo aktas (rodiklių reikšmės pagal statinio projektą)

 

Antriniai šaltiniai:

 

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai.

 

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

Rezultato

Intermodaliniuose terminaluose krautų intermodalinių transporto vienetų / konteinerių kiekis per metus

Intermodaliniai transporto vienetai/konteineriai (intermodaliniai kroviniai) – tai tokie kroviniai, kurie vežami viename ir tame pačiame krovimo vienete (konteineryje) ar transporto priemonėje, kuri naudoja paeiliui keletą transporto rūšių, o patys kroviniai, keičiant transporto rūšį, nėra perkraunami. TEU – dvidešimties pėdų standartinio konteinerio ekvivalentas. Rodiklis laikomas pasiektu, kai atliekamas vertinimas, kurio ataskaitoje nurodomas per metus naujai pastatytų viešųjų logistikos centrų intermodaliniuose terminaluose krautų intermodalinių transporto vienetų / konteinerių (intermodalinių krovinių) kiekis

Tūkstančiai TEU

Sumuojamas per metus naujai pastatytų viešųjų logistikos centrų intermodaliniuose terminaluose krautų intermodalinių transporto vienetų / konteinerių kiekis

 

Pirminiai šaltiniai:

 

Projekto vykdytojo vertinimo ataskaita

 

 

 

Antriniai šaltiniai:

 

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai, ataskaita po projekto užbaigimo

 

Praėjus kalendoriniams metams po projekto užbaigimo

 

 

 

Kas ketvirtį

 

 

 

Kas metus

Projekto vykdytojas

Produkto

Įrengtas poligono-metrinis tinklas

Poligonometrinis tinklas – tai stacionarių ir mobilių diagnostikos priemonių visuma, skirta geležinkelių infrastruktūros parametrams kontroliuoti. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas prekių ar paslaugų priėmimo–perdavimo aktas, kuriame nurodomas įrengto stacionaraus poligonometrinio tinklo ilgis

Kilometrai

Skaičiuojamas įrengto poligonometrinio tinklo ilgis

Pirminiai šaltiniai:

Prekių ar paslaugų priėmimo–perdavimo aktas

 

Antriniai šaltiniai:

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

Produkto

Įrengtas eismo valdymo centras

Eismo valdymo centras – tai centras, kuriame planuojamas ir valdomas traukinių eismas. Rodiklis laikomas pasiektu, kai techninę priežiūrą vykdantis inžinierius išduoda visų darbų grupių perėmimo pažymas.

Skaičius

Sumuojami įrengti eismo valdymo centrai

Pirminiai šaltiniai:

Perėmimo pažyma

 

Antriniai šaltiniai:

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

 

 

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

Produkto

Parengti techniniai projektai

Techninis projektas – projekto pirmasis ir pagrindinis etapas, rengiamas kaip vientisas dokumentas, kuriuo nustatomi projektuojamo statinio esminiai, funkciniai (paskirties), architektūros (estetiniai), technologijos, techniniai, ekonominiai, kokybės reikalavimai ir kiti jo rodikliai ir charakteristikos. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas paslaugų priėmimo–perdavimo aktas, kuriame nurodomas parengtų techninių projektų skaičius

Skaičius

Sumuojami parengti techniniai projektai

Pirminiai šaltiniai:

Paslaugų priėmimo–perdavimo aktas

 

Antriniai šaltiniai:

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

Produkto

Elektrifikuoti geležinkelių ruožai

Elektrifikuoti geležinkelių ruožai – tai geležinkelio ruožai, kuriuose yra įrengtas kontaktinis elektros tinklas ir galima naudoti elektrinius lokomotyvus keleiviams ir kroviniams pervežti. Rodiklis laikomas pasiektu, kai pasirašomas statybos užbaigimo aktas, kuriame nurodomas įrengtų elektrifikuotų geležinkelio ruožų ilgis

Kilometrai

Skaičiuojami įrengtų elektrifikuotų geležinkelio ruožų ilgiai

Pirminiai šaltiniai:

Statybos užbaigimo aktas (rodiklių reikšmės pagal statinio projektą)

 

Antriniai šaltiniai:

Projekto vykdytojo teikiami mokėjimo prašymai

Kas ketvirtį

Projekto vykdytojas

 

_________________