ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠIAULIŲ R. RAUDĖNŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO REORGANIZAVIMO IR ŠIAULIŲ R. KURŠĖNŲ PAVENČIŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2022 m. gegužės 31 d. Nr. T-199

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.96 straipsniu, 2.97 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 21 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1, 4 ir 7 punktais, 6 straipsnio 5 dalimi, 14 straipsnio 12 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3 dalimi, 44 straipsnio 2 ir 6 dalimis, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ ir Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2022 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T-132 „Dėl sutikimo reorganizuoti Šiaulių r. Raudėnų mokyklą-daugiafunkcį centrą“, Šiaulių rajono savivaldybės taryba  nusprendžia:

1.  Reorganizuoti Šiaulių r. Raudėnų mokyklą-daugiafunkcį centrą (juridinio asmens kodas – 190076671), prijungiant prie Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro (juridinio asmens kodas – 190057361).

2.  Nustatyti, kad:

2.1.      Šiaulių r. Raudėnų mokykla-daugiafunkcis centras 2022 m. rugpjūčio 31 d. baigia savo

veiklą kaip juridinis asmuo ir tampa Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro struktūrine dalimi – skyriumi, kurio pavadinimas – Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro Raudėnų skyrius;

2.2. Nuo 2021 m. rugsėjo 1 d. Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokykla-daugiafunkcis centras (Ventos g. 17, Kuršėnai, LT-81157 Šiaulių r.) tęs veiklą su Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro Raudėnų skyriumi (Tryškių g. 4, Raudėnai, LT-81322 Šiaulių r.);

2.3. po reorganizavimo Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklai-daugiafunkciam centrui perduodamos visos reorganizuotos Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro teisės, pareigos ir 2021 m. rugpjūčio 31 d. Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro biudžeto asignavimų likutis.

3.  Patvirtinti pridedamus:

3.1. Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo, prijungiant ją prie Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro, sąlygų aprašą;

3.2. Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro nuostatus.

4. Įgalioti Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro direktorių pasirašyti patvirtintus nuostatus ir kartu su kitais teisės aktuose nustatytais dokumentais pateikti juos įregistruoti Juridinių asmenų registrui.

5. Pripažinti netekusiais galios Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2019 m. vasario 12 d. sprendimo Nr. T-29 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės švietimo įstaigų nuostatų patvirtinimo“ 1.11 ir 1.17 papunkčius.

6. Nustatyti, kad šio sprendimo 5 punktas įsigalioja Juridinių asmenų registre įregistravus šio sprendimo 3.2 papunkčiu patvirtintus nuostatus.

Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Antanas Bezaras

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2022 m. gegužės 31 d. sprendimu Nr. T-199

 

 

ŠIAULIŲ R. RAUDĖNŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO REORGANIZAVIMO, PRIJUNGIANT PRIE ŠIAULIŲ R. KURŠĖNŲ PAVENČIŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO, SĄLYGŲ APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo, prijungiant prie Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro, sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) nustato Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo tvarką.

2 Šis aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.96 straipsniu, 2.97 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 4 ir 7 punktais, 4 dalimi, 14 straipsnio 4 ir 6 dalimis, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 44 straipsnio 2 ir 6 dalimis, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 „Dėl Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių patvirtinimo“ 21 punktu, Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metų bendruoju planu, patvirtintu Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-98 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metų bendrojo plano patvirtinimo“, Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2022 m. kovo 22 d. sprendimu Nr. T-80 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 30 d. sprendimo Nr. T-98 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metų bendrojo plano patvirtinimo“ pakeitimo“.

 

II SKYRIUS

REORGANIZAVIME DALYVAUJANČIŲ JURIDINIŲ ASMENŲ DUOMENYS

 

3. Reorganizuojamas juridinis asmuo:

3.1. įstaigos pavadinimas – Šiaulių r. Raudėnų mokykla-daugiafunkcis centras;

3.2. teisinė forma – biudžetinė įstaiga;

3.3. įstaigos buveinė – Tryškių g. 4, Raudėnai, LT-81322 Šiaulių rajonas;

3.4. įstaigos kodas – 190076671;

3.5. registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie juridinį asmenį, – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų, įregistruota 1994-10-13;

4. Reorganizavime dalyvaujantis juridinis asmuo:

4.1. įstaigos pavadinimas – Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokykla-daugiafunkcis centras;

4.2. teisinė forma – biudžetinė įstaiga;

4.3. įstaigos buveinė – Ventos g. 17, Kuršėnai, LT-81157 Šiaulių rajonas;

4.4. įstaigos kodas – 190057361;

4.5. registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie juridinį asmenį, – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų, įregistruota 1994-10-12.

 

III SKYRIUS

REORGANIZAVIMO BŪDAS, TIKSLAS, PAGRINDIMAS IR PO
REORGANIZAVIMO VEIKSIANČIOS ĮSTAIGOS TEISES IR PAREIGAS
ĮGYVENDINANTI INSTITUCIJA

 

5. Reorganizavimo būdas – Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro (reorganizuojama biudžetinė įstaiga) prijungimas prie Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro (reorganizavime dalyvaujanti biudžetinė įstaiga). 

6. Reorganizavimas vykdomas atsižvelgiant į Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metų bendrąjį planą, patvirtintą Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-98 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metų bendrojo plano patvirtinimo“, Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2022 m. kovo 22 d. sprendimą Nr. T-80 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 30 d. sprendimo Nr. T-98 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metų bendrojo plano patvirtinimo“ pakeitimo“.

7. Šiaulių r. Raudėnų mokykla-daugiafunkcis centras 2022 m. rugpjūčio 31 d. baigia savo veiklą kaip juridinis asmuo ir tampa Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro struktūrine dalimi – skyriumi, kurio pavadinimas – Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro Raudėnų skyrius.

8. Nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokykla-daugiafunkcis centras (Ventos g. 17, Kuršėnai, LT-81157 Šiaulių rajonas) su Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro Raudėnų skyriumi  (Tryškių g. 4, Raudėnai, LT-81322 Šiaulių rajonas) tęs veiklą.

9. Po reorganizavimo veiksiančios biudžetinės įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendins Šiaulių rajono savivaldybė, atstovaujama Šiaulių rajono savivaldybės tarybos.

 

IV SKYRIUS

REORGANIZAVIMO ETAPAI IR LAIKAS

 

10. Po reorganizavimo baigiasi Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro teisės ir pareigos. Teisės ir pareigos pereis po reorganizavimo tęsiančiai veiklą Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklai-daugiafunkciam centrui nuo 2022 m. rugsėjo 1 d.

11. Šiaulių r. Raudėnų mokykla-daugiafunkcis centras po reorganizavimo kaip juridinis asmuo savo veiklą baigia nuo jo išregistravimo iš Juridinių asmenų registro dienos, bet ne vėliau kaip 2022 m. rugpjūčio 31 d.

12. Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro direktorius atlieka šiuos darbus:

12.1 parengia Lietuvos Respublikos civilinio kodekso ir Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 14 straipsnio 6 dalimi nustatyta tvarka Aprašą iki 2022 m. balandžio 29 d. ir apie reorganizavimo sąlygų sudarymą paskelbia viešai įstaigos interneto svetainėje iki 2022 m. balandžio 29 d.;

12.2. pateikia ne vėliau kaip pirmą Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo sąlygų sudarymo viešojo paskelbimo dieną Aprašą valstybės įmonės Registrų centro Šiaulių filialui;

12.3. praneša raštu visiems Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro kreditoriams apie įstaigos reorganizavimo sąlygų sudarymą iki 2022 m. balandžio 29 d.;

12.4. praneša raštu kiekvieno vaiko vienam iš tėvų (globėjų) apie Šiaulių rajono savivaldybės tarybos priimtą sprendimą dėl švietimo įstaigos reorganizavimo ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo sprendimo priėmimo dienos;

12.5. teisės aktų nustatyta tvarka įspėja įstaigos darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, apie galimą darbuotojų perkėlimą ar darbo sutarties nutraukimą;

12.6. iki 2022 m. rugpjūčio 31 d. nekilnojamąjį turtą turi grąžinti Šiaulių rajono savivaldybei, atlikti Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro turto inventorizaciją, bei perduoti materialųjį ir nematerialųjį turtą, nebaigtus spręsti reikalus pagal perdavimo ir priėmimo aktus Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklai-daugiafunkciam centrui.

12.7. iki 2022 m rugpjūčio 31 d. baigia komplektuoti dokumentų fondus, atlieka dokumentų vertės ekspertizę, sudaro bylų apskaitos dokumentus (bylų apyrašus, sąrašus ir kt.):

12.7.1. trumpai saugomus dokumentus, kurių saugojimo terminas pasibaigęs, sunaikina surašydami dokumentų naikinimo aktą;

12.7.2. nuolat ir ilgai saugomus dokumentus bei trumpai saugomus dokumentus, kurių saugojimo terminas nesibaigė, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka iki 2022 m. rugpjūčio 31 d. perduoda toliau saugoti po reorganizavimo veiksiančiai biudžetinei įstaigai Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centrui.

13. Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro direktorius teisės aktų nustatyta tvarka parengia Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro nuostatų projektą iki 2022 m. gegužės 13 d. ir pateikia jį tvirtinti Šiaulių rajono savivaldybės tarybai.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

14. Reorganizavimo laikotarpiu Šiaulių r. Raudėnų mokyklos-daugiafunkcio centro ir Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro vadovai:

14.1. užtikrina nepertraukiamą uždavinių ir funkcijų, nustatytų Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, įstaigų nuostatuose ir kituose teisės aktuose, vykdymą;

14.2. įpareigojami užtikrinti minimalias reorganizavimo sąnaudas, vykdomų uždavinių ir funkcijų tęstinumą, sudaryti tik tuos sandorius, kurie būtini įstaigų veiklai užtikrinti iki reorganizavimo pabaigos.

15. Reorganizavimo pabaiga – 2022 m. rugpjūčio 31 d.

 

_______________________________

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2022 m. gegužės 31 d. sprendimu Nr. T-199

 

 

ŠIAULIŲ R. KURŠĖNŲ PAVENČIŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO NUOSTATAI

 

 

 

I SKYRIUS

 

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

 

1. Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro (toliau – Mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją ir jos kompetenciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas bei būdus, veiklos teisinį pagrindą, sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, vykdomas švietimo programas, mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumentų išdavimą, Mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, Mokyklos veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Mokyklos oficialusis pavadinimas – Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokykla-daugiafunkcis centras. Trumpasis pavadinimas – Kuršėnų Pavenčių mokykla. Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 190057361.

3. Mokyklos įsteigimo data ir veiklos pradžia – 1974 m. rugsėjo 1 d.

4. Mokyklos teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

5. Mokyklos priklausomybė – savivaldybės mokykla.

6. Mokyklos savininkas – Šiaulių rajono savivaldybė (toliau – Savivaldybė), kodas 111105174, adresas – Vilniaus g. 263, LT-76337 Šiauliai.            

7. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šiaulių rajono savivaldybės taryba.

8. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija sprendžia Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose įstatymuose ir šiuose Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.

9. Mokyklos buveinė – Ventos g. 17, LT-81157 Kuršėnai, Šiaulių rajonas.

10. Mokyklos grupė – bendrojo ugdymo mokykla, kodas 3120.

11. Mokyklos tipas pagrindinė mokykla, kodas 3123.

12. Mokyklos pagrindinė paskirtis pagrindinės mokyklos tipo mokykla-daugiafunkcis centras, kodas 31231300.

12.1. Kita Mokyklos paskirtis – pagrindinės mokyklos tipo specialioji mokykla intelekto sutrikimą turintiems mokiniams, kodas 31232130.

13. Mokymo kalba lietuvių.

14. Mokymosi formos ir būdai:

14.1. mokymosi formos:

14.1.1. grupinio mokymosi, kodas 40;

14.1.2. pavienio mokymosi, kodas 50;

14.2. mokymo proceso organizavimo būdai:

14.2.1. kasdienis, kodas 401;

14.2.2. nuotolinis (grupinio mokymosi forma), kodas 403;

14.2.3. individualus, kodas 501;

14.2.4. savarankiškas, kodas 502;

14.2.5. nuotolinis (pavienio mokymosi forma), kodas 503.

15. Mokykla vykdo:

15.1. formaliojo švietimo: pradinio, pritaikytą ir individualizuotą pradinio, pagrindinio ugdymo pirmosios dalies programą, pritaikytą ir individualizuotą pagrindinio ugdymo, socialinių įgūdžių ugdymo programas;

15.2. neformaliojo švietimo: ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo, kito neformaliojo vaikų švietimo, neformaliojo suaugusių švietimo programas.

16. Mokykla turi struktūrinį padalinį – Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos-daugiafunkcio centro Raudėnų skyrių (toliau – Skyrius):

16.1. įsteigimo data ir veiklos pradžia – 2022 m. rugsėjo 1 d.;

16.2. buveinė –Tryškių g. 4, Raudėnai, LT-81322 Šiaulių rajonas;

16.3. mokymo kalba – lietuvių;

16.4. mokymosi formos:

16.4.1. grupinio mokymosi, kodas 40;

16.4.2. pavienio mokymosi, kodas 50;

16.5. mokymo proceso organizavimo būdai:

16.5.1. kasdienis, kodas 401;

16.5.2. nuotolinis (grupinio mokymosi forma), kodas 403;

16.5.3. individualus, kodas 501;

16.5.4. savarankiškas, kodas 502;

16.5.5. nuotolinis (pavienio mokymosi forma), kodas 503.

16.6. vykdo pradinio, pritaikytą ir individualizuotą pradinio ugdymo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo ir kito neformaliojo švietimo programas.

17. Mokykla išduoda mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus: mokymosi pasiekimų pažymėjimą, pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, pažymėjimą (išduodamas baigusiajam pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį), pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pažymą, vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą.

18. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su Lietuvos Respublikos herbu ir Mokyklos pavadinimu, antspaudą su Savivaldybės herbu ir Mokyklos pavadinimu, blanką, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro (toliau – švietimo, mokslo ir sporto ministras) įsakymais, Savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.

 

II SKYRIUS

MOKYKLOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI,

 

FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ

 

DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS

 

 

 

19. Mokyklos veiklos sritis – švietimas, kodas 85.

20. Mokyklos švietimo veiklos rūšys:

20.1. pagrindinė veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;

20.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

20.2.1. ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.10

20.2.2. priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.20;

20.2.3. pradinis ugdymas, kodas 85.20;

20.2.4. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;

20.2.5. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

20.2.6. kitas, niekur nepriskirtas, švietimas, kodas 85.59;

20.2.7. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60;

21. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:

21.1. kitas, niekur nepriskirtas, keleivinis sausumos transportas, kodas 49.39;

21.2. vaikų poilsio stovyklų veikla, kodas 55.20.20;

21.3. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;

21.4. nuosavo arba nuomojamojo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;

21.5. bendruomenei teikiamų paslaugų užtikrinimas, kodas 84.20;

21.6. vaikų dienos priežiūros veikla, kodas 88.91.

21.7. kūrybinė, meninė ir pramogų organizavimo veikla, kodas 90.0;

21.8. bibliotekų, muziejų ir kita kultūrinė veikla, kodas 91.0;

21.9. sportinė veikla, pramogų ir poilsio organizavimo veikla, kodas 93;

21.10. kita pramogų ir poilsio organizavimo veikla, kodas 93.29;

21.11. kita veikla, neprieštaraujanti Lietuvos Respublikos teisės aktams.

22. Mokyklos veiklos tikslas – suteikti asmeniui dorinės, sociokultūrinės ir pilietinės brandos pagrindus, bendrąjį raštingumą, technologinio raštingumo pradmenis, ugdyti tautinį sąmoningumą, išugdyti siekimą ir gebėjimą apsispręsti, pasirinkti ir mokytis toliau.

23.   Mokyklos veiklos uždaviniai:

23.1.  užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymą;

23.2.  užtikrinti kokybišką pradinio ir pagrindinio ugdymo programų vykdymą;

23.3.  sudaryti sąlygas mokiniams nuolat tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius;

23.4.  teikti mokiniams švietimo pagalbą;

23.5.  užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką.

24.   Mokyklos funkcijos:

24.1.  vadovaudamasi švietimo, mokslo ir sporto ministro tvirtinamomis bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Mokyklos bendruomenės reikmes, konkrečius mokinių ugdymo(si) poreikius ir interesus, švietimo stebėsenos, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo ugdymo procese informaciją, pasiekimų tyrimų, Mokyklos veiklos įsivertinimo ir išorinio vertinimo duomenis, konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;

24.2.  rengia neformaliojo vaikų švietimo programas;

24.3. organizuoja mokinių mokymąsi pagal Mokykloje įgyvendinamas programas taikydama Nuostatuose apibrėžtas mokymo formas ir mokymo proceso organizavimo būdus;

24.4.  sudaro mokymo sutartis ir vykdo jose sutartus įsipareigojimus;

24.5.  atlieka mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių pirminį įvertinimą, organizuoja mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;

24.6.  sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;

24.7.  teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, užtikrina mokinių sveikatos priežiūrą, profesinį orientavimą, vaiko minimalios priežiūros priemones teisės aktų nustatyta tvarka;

24.8.  organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) (toliau – tėvai) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (klubus, būrelius, mokinių priežiūrą, pailgintas dienos grupes, stovyklas, ekskursijas, tėvų švietimą ir kt.) teisės aktų nustatyta tvarka;

24.9.  sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti savo kvalifikaciją;

24.10.  užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;

24.11. vykdo mokymosi pasiekimų patikrinimus, dalyvauja nacionaliniuose ir tarptautiniuose mokinių ugdymo pasiekimų tyrimuose, vertina ir įsivertina savo veiklą;

24.12. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę vadovaudamasi švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais teisės aktais;

24.13. organizuoja mokinių maitinimą Mokykloje;

24.14. viešai skelbia informaciją apie Mokyklos veiklą;

24.15. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

25.   Mokykla išduoda mokiniams mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.

 

III SKYRIUS

MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

26.   Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslus ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:

26.1.  parinkti ir kurti naujus mokymo ir mokymosi metodus, užtikrinančius kokybišką ugdymą(si);

26.2.  bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

26.3.  švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

26.4.  teisės aktų nustatyta tvarka jungtis į asociacijas ir dalyvauti jų veikloje;

26.5.  gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

26.6.  nustatyti teikiamų švietimo ar papildomų paslaugų kainas, įkainius ir tarifus tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo bei kitų įstatymų nustatyta tvarka jų nenustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė arba savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

26.7.  Mokykla gali turėti ir kitas teises, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.

27.   Mokykla privalo:

27.1.  užtikrinti geros kokybės švietimą, atvirumą vietos bendruomenei;

27.2.  sudaryti mokiniams higienos normas atitinkančias ugdymosi sąlygas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

27.3.  sudaryti sąlygas kiekvienam ugdytiniui nuolat dalyvauti bent vienoje nuoseklioje, ilgalaikėje socialines ir emocines kompetencijas ugdančioje prevencinėje programoje, apimančioje smurto, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevenciją, sveikos gyvensenos skatinimą, įgyvendinant švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintas Rekomendacijas dėl smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose;

27.4.  skelbti Mokyklos interneto svetainėje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse informaciją apie Mokyklos vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus ir išvadas, Mokyklos bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitas Mokyklos vykdomas veiklas;

27.5.  vykdyti kitas teisės aktuose nustatytas pareigas.

 

IV SKYRIUS

MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

28.  Mokyklai vadovauja direktorius, kurio pareigybės aprašymo tvirtinimas ir konkursas dėl priėmimo organizuojami teisės aktų nustatyta tvarka. Direktorius skiriamas penkerių metų kadencijai ir atleidžiamas teisės aktų numatyta tvarka. Mokyklos direktorius pavaldus Savivaldybės merui, atskaitingas teisės aktuose numatytoms institucijoms.

29.   Mokyklos veikla organizuojama pagal Mokyklos direktoriaus patvirtintą:

29.1.  Mokyklos strateginį planą, kuriam pritarta Mokyklos tarybos protokoliniu nutarimu ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu;

29.2.  Mokyklos metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba ir kuris yra suderintas su Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriumi;

29.3.  Mokyklos ugdymo planą, kuris yra suderintas su Mokyklos taryba ir Savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu;

29.4. Ikimokyklinio ugdymo programą, kuri yra suderinta su Mokyklos taryba ir Savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu.

30.   Mokyklos direktoriaus funkcijos:

30.1.  vadovauja Mokyklos strateginio ir metinių veiklos planų, švietimo programų rengimui, rekomendacijų dėl smurto prevencijos įgyvendinimo Mokykloje priemonių įgyvendinimui, juos tvirtina, organizuoja jų įgyvendinimą;

30.2.  teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos darbuotojus, tvirtina jų pareigybių aprašymus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;

30.3.  tvirtina Mokyklos vidaus struktūrą, Mokyklos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;

30.4.  suderinęs su Mokyklos taryba, tvirtina Mokyklos darbo tvarkos taisykles;

30.5.  sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo ir metodines grupes;

30.6.  sudaro mokiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su ugdymu ir darbu susijusiais aspektais;

30.7.  organizuoja ir koordinuoja Mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Mokyklos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;

30.8.  kartu su Mokyklos taryba sprendžia Mokyklai svarbius ugdymui(si) palankios aplinkos kūrimo klausimus;

30.9.  leidžia įsakymus, vykdo jų įgyvendinimo kontrolę;

30.10. priima mokinius Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;

30.11. skiria mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, už mokinio elgesio normų pažeidimą;

30.12. kreipiasi į Savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka;

30.13. imasi priemonių, kad laiku būtų suteikta pagalba vaikui ir mokiniui, kurio atžvilgiu buvo panaudotas smurtas, prievarta, seksualinis ar kitokio pobūdžio išnaudojimas, ir apie tai informuoja suinteresuotas institucijas;

30.14. inicijuoja Mokyklos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

30.15. organizuoja Mokyklos dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

30.16. teikia Mokyklos bendruomenei ir Mokyklos tarybai svarstyti bei viešai paskelbia savo metų veiklos ataskaitą švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka; 

30.17. atsako už Mokyklos finansinę veiklą, svarsto ir priima sprendimus, susijusius su Mokyklos lėšų (įskaitant lėšas, skirtas Mokyklos darbuotojų darbo užmokesčiui), turto naudojimu ir disponavimu juo;

30.18. sudaro Mokyklos vardu sutartis, reikalingas Mokyklos funkcijoms atlikti;

30.19. bendradarbiauja su mokinių tėvais, vietos bendruomene, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorine policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

30.20. rūpinasi darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;

30.21. atstovauja Mokyklai kitose institucijose;

30.22. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka paveda atlikti direktoriaus pavaduotojams;

30.23. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

31.   Mokyklos direktorius atsako už tai, kad Mokykloje būtų laikomasi įstatymų ir kitų teisės aktų, už Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 26 straipsnyje nurodytos informacijos skelbimą, demokratinį Mokyklos valdymą, užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, Pedagogų etikos kodekso reikalavimų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, Mokyklos bendruomenės narių informavimą, Mokyklos darbuotojų profesinį tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką.

32.   Mokyklos direktorius organizuoja mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų pasitarimus ugdymo turinio formavimo, ugdymo proceso organizavimo bei pedagoginių inovacijų diegimo klausimais.

33.   Mokykloje mokytojų metodinei veiklai organizuoti sudaroma metodinė taryba ir mokytojų metodinės grupės, kurių veikla organizuojama pagal Mokyklos direktoriaus nustatytą tvarką.

34.  Darbo tarybos ar profesinės sąjungos veikla Mokykloje organizuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

MOKYKLOS SAVIVALDA

 

35.   Mokyklos savivaldos institucijos yra šios:

35.1.  Mokyklos taryba;

35.2.  Mokytojų taryba;

35.3.  Mokinių taryba;

35.4. Tėvų taryba.

36.   Mokyklos taryba – aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija, telkianti mokinius, jų tėvus, mokytojus ir vietos bendruomenę. Mokyklos taryba padeda demokratiškai valdyti Mokyklą, spręsti Mokyklai aktualius klausimus.

37.   Mokyklos taryba sudaroma iš 18 narių: penkių mokinių, penkių mokinių tėvų, nedirbančių Mokykloje, penkių Mokyklos mokytojų ir trijų vietos bendruomenės atstovų. Mokyklos taryba renkama dvejiems metams. Mokyklos tarybos narys gali būti renkamas ne daugiau nei dviem kadencijoms iš eilės. Mokyklos direktorius negali būti Mokyklos tarybos nariu.

38.   Narius į Mokyklos tarybą, užtikrinant visų amžiaus grupių bei skirtingus ugdymo(si) poreikius turinčių vaikų bei mokinių interesų atstovavimą, atviru balsavimu renka: 5–8 klasių mokinius – Mokinių taryba, tėvus (ne mažiau kaip vienas iš jų – Skyriaus mokinių tėvų atstovas) – Tėvų taryba, mokytojus (ne mažiau kaip vienas iš jų – Skyriaus mokytojų atstovas) – Mokytojų taryba. Vietos bendruomenės atstovus deleguoja Kuršėnų miesto, Kuršėnų kaimiškosios, Raudėnų seniūnijų Seniūnaičių sueigos. Nutrūkus Mokyklos tarybos nario įgaliojimams pirma laiko, naujas tarybos narys renkamas šiame punkte nustatyta tvarka.

39.   Mokyklos tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu pirmajame Mokyklos tarybos posėdyje. Šiame posėdyje išrenkamas Mokyklos tarybos sekretorius.

40.   Mokyklos tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip tris kartus per metus. Mokyklos tarybos pirmininkas kviečia Mokyklos tarybos posėdžius. Jei jo nėra, įgaliojimus iš 1/3 išrinktų Mokyklos tarybos narių gavęs Mokyklos tarybos narys privalo sušaukti Mokyklos tarybos posėdį, jei to raštu reikalauja ne mažiau kaip 1/3 išrinktų Mokyklos tarybos narių. Kartu su reikalavimu pateikiami svarstytini klausimai. Esant būtinumui, Mokyklos tarybos posėdžius gali inicijuoti ir Mokyklos direktorius. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Mokyklos tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma.

41.   Be Mokyklos tarybos narių į posėdį gali būti kviečiamas Mokyklos direktorius, direktoriaus pavaduotojai, socialiniai partneriai, rėmėjai, vietos ir Mokyklos bendruomenės nariai, nesantys Mokyklos tarybos nariais.

42.   Mokyklos taryba atlieka tokias funkcijas:

42.1.  vertina Mokyklos vadovo metų veiklos ataskaitą;

42.2.  teikia siūlymus dėl Mokyklos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

42.3.  pritaria Mokyklos strateginiam planui, metiniam Mokyklos veiklos planui, Nuostatams, kitiems Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, svarsto Mokyklos darbo tvarkos taisykles;

42.4.  teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;

42.5.  kolegialiai svarsto Mokyklos lėšų naudojimo klausimus;

42.6.  išklauso Mokyklos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos veiklos tobulinimo;

42.7.  teikia siūlymus dėl Mokyklos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;

42.8.  svarsto mokytojų, mokinių ir tėvų savivaldos institucijų ar Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui;

42.9.  teikia siūlymus dėl Mokyklos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;

42.10. svarsto ir kitus Mokyklos veiklos organizavimo klausimus.

43.   Mokyklos tarybos nutarimai yra teisėti, jei jie neprieštarauja teisės aktams ir šiuose Nuostatuose nustatytai kompetencijai.

44.   Mokyklos taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Mokyklos bendruomenei.

45.   Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti bei ugdymo kokybei užtikrinti. Ją sudaro visi Mokykloje dirbantys mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai ir kiti pedagoginiai darbuotojai, tiesiogiai dalyvaujantys ugdymo procese.

46.   Mokytojų tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu pirmajame Mokytojų tarybos posėdyje. Šiame posėdyje išrenkamas Mokytojų tarybos sekretorius.

47.   Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Mokytojų tarybos pirmininkas. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 Mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma.

48.   Mokytojų taryba:

48.1.  aptaria praktinius švietimo organizavimo klausimus;

48.2.  svarsto optimalių mokymosi sąlygų sudarymą, ugdymo turinio atnaujinimą;

48.3.  analizuoja ugdymo planų, veiklos ir ugdymo programų realizavimą;

48.4.  nustato bendrąją mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos rinkimo, fiksavimo bei jos panaudojimo tvarką;

48.5.  aprobuoja ugdymo turinio dalį, atitinkančią Mokyklos veiklos kryptis ir regiono švietimo nuostatas;

48.6.  sprendžia mokinių sveikatos, mokymosi, poilsio, mitybos klausimus;

48.7.  sprendžia kitus su mokinių ugdymu ir veikla susijusius klausimus;

48.8.  svarsto ir priima nutarimus teisės aktuose ir Nuostatuose nustatytos kompetencijos klausimais.

49.   Mokinių taryba – nuolat veikianti Mokyklos mokinių savivaldos institucija. Mokinių tarybos nariai yra 4–8 klasių mokiniai, deleguoti klasių susirinkimų. Iš kiekvienos 4–8 klasės deleguojama ne mažiau kaip po 2 atstovus. Mokinių tarybos sudėtį kasmet tvirtina Mokyklos direktorius. Mokinių tarybai vadovauja jos narių susirinkime išrinktas pirmininkas. Susirinkimas teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė Mokinių tarybos narių. Nutarimai priimami susirinkime dalyvavusių Mokinių tarybos narių balsų dauguma.

50.   Mokinių taryba:

50.1.  inicijuoja ir padeda organizuoti Mokyklos renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas;

50.2.  teikia siūlymus dėl ugdymo organizavimo, vaikų neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos;

50.3.  organizuoja savanorių veiklą;

50.4.  dalyvauja rengiant Mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus;

50.5.  svarsto Mokyklos direktoriaus teikiamus klausimus;

50.6.  susitaria dėl Mokinių tarybos veiklos organizavimo;

50.7.  deleguoja narius į Mokyklos tarybą.

51. Tėvų taryba – nuolat veikianti Mokyklos vaikų / mokinių tėvų savivaldos institucija. Tėvų tarybos nariai yra ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupių (toliau – grupės) vaikų ir 1–8 klasių (toliau – klasės) mokinių tėvai, deleguoti grupių, klasių tėvų susirinkimų. Iš kiekvienos grupės, klasės deleguojama ne mažiau kaip po 2 atstovus. Tėvų tarybos sudėtį kasmet tvirtina Mokyklos direktorius. Tėvų tarybai vadovauja jos narių susirinkime išrinktas pirmininkas. Susirinkimas teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė Tėvų tarybos narių. Nutarimai priimami susirinkime dalyvavusių Tėvų tarybos narių balsų dauguma.

52. Tėvų taryba:

52.1.  inicijuoja ir padeda organizuoti Mokyklos renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas;

52.2.  teikia siūlymus dėl ugdymo organizavimo, vaikų neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos;

52.3.  organizuoja savanorių veiklą;

52.4.  dalyvauja rengiant Mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus;

52.5.  svarsto Mokyklos direktoriaus teikiamus klausimus;

52.6.  susitaria dėl Tėvų tarybos veiklos organizavimo;

52.7.  deleguoja narius į Mokyklos tarybą.

53.   Mokinių ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais mokiniams ir jų tėvams aktualiais klausimais Mokyklos direktorius gali organizuoti klasių mokinių ir mokinių tėvų pasitarimus.

 

VI SKYRIUS

DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO

TVARKA IR ATESTACIJA

 

54.   Darbuotojai į darbą Mokykloje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

55.   Mokyklos darbuotojams už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

56.   Mokyklos direktorius, jo pavaduotojas ugdymui, mokytojai, švietimo pagalbos mokiniui specialistai kvalifikaciją tobulina švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka. Mokytojai, švietimo pagalbos specialistai atestuojasi švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.

57. Mokyklos direktoriaus, jo pavaduotojo ugdymui veikla vertinama kasmet švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA,

FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA

 

58.   Mokykla teisės aktų nustatyta tvarka perduotą Savivaldybės turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.

59.   Mokyklos lėšos:

59.1.  valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir  Savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;

59.2.  Mokyklos pajamos už teikiamas paslaugas;

59.3.  fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

59.4.  kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.

60.   Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

61.   Mokykla buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.

62.   Mokyklos finansinė veikla kontroliuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

63.   Mokyklos veiklos priežiūrą atlieka Savivaldybės vykdomoji institucija, prireikus pasitelkiami išoriniai vertintojai.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

64.   Mokykla turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus.

65.   Mokyklos interneto svetainėje (www.pavenciai.lt.) ir kitose informavimo priemonėse skelbiama informacija apie Mokyklos vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, veiklos kokybės įsivertinimo ir išorinio vertinimo rezultatus, Mokyklos bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitas Mokyklos vykdomas veiklas.

66.   Nuostatai keičiami ir papildomi Savivaldybės tarybos, Savivaldybės vykdomosios institucijos, Mokyklos direktoriaus ar Mokyklos tarybos iniciatyva.

67.   Nuostatams, jų pakeitimams, papildymams pritaria Mokyklos taryba, tvirtina Savivaldybės taryba.

68.   Mokykla registruojama teisės aktų nustatyta tvarka.

69.   Mokykla reorganizuojama, likviduojama ar pertvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.

70.   Pasikeitus teisės aktams, reglamentuojantiems šiuose Nuostatuose išdėstytus klausimus, taikomos tų teisės aktų nuostatos.

 

_______________

PRITARTA

Mokyklos tarybos

2022-05-11 posėdžio protokoliniu nutarimu Nr. 1.1.