herbas_jb_sm.jpg

 

Joniškio rajono savivaldybės
Administracijos direktorius

 

Įsakymas

 

DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDRUOMENIŲ SOCIALINIŲ INOVACIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2023 m. birželio 28 d. Nr. A-519

Joniškis

 

 

Vadovaudamasis Nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių asmenų finansavimo iš Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo, patvirtinto Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2022 m. gegužės 26 d. sprendimu Nr. T-110 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių asmenų finansavimo iš Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 13 punktu,

tvirtinu Joniškio rajono savivaldybės bendruomenių socialinių inovacijų projektų finansavimo paraiškų vertinimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                            Tomas Armonavičius

 


 

PATVIRTINTA

Joniškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2023 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. A-519

 

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDRUOMENIŲ SOCIALINIŲ INOVACIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Joniškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) bendruomenių socialinių inovacijų projektų finansavimo paraiškų vertinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato komisijos funkcijas, teises ir pareigas, darbo organizavimą, kitus su Komisijos darbu susijusius klausimus.

2. Komisija savo darbe vadovaujasi Nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių asmenų finansavimo iš Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašu, patvirtintu Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2022 m. gegužės 26 d. sprendimu Nr. T-110 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių asmenų finansavimo iš Joniškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), ir šiuo Reglamentu.

3. Reglamente vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Apraše.

4. Komisijos nariai, pradėdami darbą Komisijoje (arba pasikeitus Komisijos nariui), pasirašo Joniškio rajono savivaldybės bendruomenių socialinių inovacijų projektų finansavimo paraiškų (toliau – Paraiška) vertinimo komisijos nario nešališkumo deklaraciją (priedas).

5. Komisijos veiklą techniškai aptarnauja Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius.

6. Komisijos nutarimai yra rekomendacinio pobūdžio.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS, TEISĖS IR PAREIGOS

 

7. Komisija vykdo šias funkcijas:

7.1. vertina pareiškėjų pateiktas Paraiškas pagal Apraše išdėstytas nuostatas;

7.2. teikia rekomendacinius siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl lėšų skyrimo iš Savivaldybės biudžeto.

8. Komisijos narys, vykdydamas jam pavestas funkcijas, turi teisę:

8.1. teisės aktų, reguliuojančių informacijos ir dokumentų tvarkymą, nustatyta tvarka gauti reikalingą informaciją ir dokumentų, reikalingų atlikti Paraiškos vertinimą, kopijas;

8.2. vertinti Paraiškas pagal Apraše nustatytus vertinimo kriterijus;

8.3. teikti siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl Reglamento tobulinimo.

9. Komisijos narys privalo:

9.1. dalyvauti posėdyje ir susipažinti su pateikta informacija ir dokumentais, reikalingais Paraiškai vertinti;

9.2. laikytis konfidencialumo;

9.3. nusišalinti prieš pradėdamas darbą Komisijoje, jei atstovauja kuriai nors įstaigai ar organizacijai, pateikusiai Paraišką, ar yra viešųjų ir privačių interesų konfliktas. Jeigu Komisijos narys nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo vertinimas laikomas negaliojančiu;

9.4. ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki Komisijos posėdžio pranešti apie nedalyvavimą posėdyje Komisijos pirmininkui arba Komisijos sekretoriui elektroniniu paštu.

10. Komisijos veikla grindžiama kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo principu, asmenine Komisijos narių atsakomybe už Komisijos kompetencijai priskiriamų klausimų svarstymą ir sprendimų priėmimo nešališkumą.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

11. Komisija sudaroma iš penkių narių, jos sudėtis tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Komisijos sekretoriaus funkcijas atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas specialistas, kuris nėra Komisijos narys.

12. Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai.

13. Komisijos posėdžius šaukia Komisijos pirmininkas. Nedalyvaujant Komisijos pirmininkui, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Savo nuomonę svarstomais klausimais Komisijos narys gali pareikšti raštu iš anksto.

14. Komisijos pirmininkas:

14.1. vadovauja Komisijos posėdžiams;

14.2. siūlo tvirtinti posėdžio darbotvarkę;

14.3. teikia pasiūlymus balsuoti.

15. Komisijos sekretorius:

15.1. organizuoja Komisijos posėdžius, tvarko dokumentaciją;

15.2. apie planuojamus rengti posėdžius visiems Komisijos nariams praneša raštu arba elektroniniu būdu ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas;

15.3. protokoluoja Komisijos posėdžius;

15.4. rengia Savivaldybės administracijos direktoriui Komisijos siūlymus dėl lėšų skyrimo projektams finansuoti ir kitų Komisijos darbo dokumentų projektus.

16. Komisijos sprendimai priimami paprastąja balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

17. Paraiškas vertina kiekvienas Komisijos narys, atskirai pildydamas nustatytos formos Programos vertinimo anketą, kurios forma patvirtinta Aprašo 3 priedu, vadovaudamasis IV skyriaus reikalavimais.

18. Komisija, atsižvelgdama į Paraiškų vertinimo rezultatus, priima sprendimą siūlyti Savivaldybės administracijos direktoriui skirti lėšų iš Savivaldybės biudžeto.

19. Komisijos posėdžio eigai fiksuoti daromas garso įrašas ir rašomas posėdžio protokolas arba daromas tik garso įrašas. Sprendimą dėl posėdžių eigos fiksavimo būdo priima Komisija. Priėmus sprendimą  Komisijos posėdį fiksuoti tik posėdžio garso įrašu, surašoma informacinė pažyma, kurioje nurodomas Komisijos pavadinimas, Komisijos posėdžio data, vieta, Komisijos posėdžio pradžios ir pabaigos laikas, Komisijos posėdyje dalyvaujantys asmenys, Komisijos posėdžio metu svarstyti klausimai ir priimti sprendimai, kita Komisijos posėdžio pirmininko nuožiūra aktuali informacija. Jei Komisijos posėdžio protokolas nerašomas, garso įrašas laikomas Komisijos posėdžio protokolu. Komisijos posėdžio protokolas ar informacinė pažyma surašoma ir pasirašoma ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio. Komisijos posėdžio protokolą ar informacinę pažymą, kuriuos rengia Komisijos sekretorius, pasirašo Komisijos pirmininkas (jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas) ir Komisijos sekretorius.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Už Komisijos veiklos organizavimą yra atsakingas Komisijos pirmininkas.

21. Komisijos veiklos procedūrinius klausimus, kurie nenumatyti Reglamente, siūlo spręsti Komisijos pirmininkas.

22. Komisijos Reglamento kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius.

23. Komisijos nariai, pažeidę teisės aktų, reglamentuojančių Komisijos darbą, reikalavimus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

24. Informaciją apie Komisijos darbą, sprendimus žiniasklaidai teikia Komisijos pirmininkas, jam nesant, Komisijos pirmininko pavaduotojas.

25. Posėdžių protokolai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo, kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

26. Komisijos Reglamentas keičiamas, pildomas ar naikinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

__________________

 

part_164923338af54af5a0eac794ac2a6603_end