AUDITO, APSKAITOS, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO VALDYMO TARNYBos PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS direktorius
įsakymas
DĖL AUDITO, APSKAITOS, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO VALDYMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2018 M. RUGSĖJO 6 D. ĮSAKYMO NR. V4-248 „DĖL BANKROTO ADMINISTRATORIŲ IR RESTRUKTŪRIZAVIMO ADMINISTRATORIŲ PROFESINĖS CIVILINĖS ATSAKOMYBĖS PRIVALOMOJO DRAUDIMO KONTROLĖS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. rugpjūčio 8 d. Nr. V4-210
Vilnius
1. P a k e i č i u Bankroto administratorių ir restruktūrizavimo administratorių profesinės civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kontrolės aprašą, patvirtintą Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2018 m. rugsėjo 6 d. įsakymu Nr. V4-248 „Dėl bankroto administratorių ir restruktūrizavimo administratorių profesinės civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kontrolės aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas):
1.1. Aprašo 1 punktą išdėstau taip:
„1. Bankroto administratorių ir restruktūrizavimo administratorių profesinės civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kontrolės aprašas (toliau – Aprašas) nustato bankroto administratorių ir restruktūrizavimo administratorių (toliau – administratorius) apsidraudimo profesinės civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu privalomąją pradžią, informacijos apie administratoriaus apsidraudimą profesinės civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu teikimo Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Tarnyba) ir šios informacijos vertinimo tvarką, informacijos apie administratoriaus apsidraudimą profesinės civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu naudojimą atliekant bankroto administratorių atranką.“
1.2. Aprašo 2 punktą išdėstau taip:
1.3. Aprašo 15 punktą išdėstau taip:
„15. Administratorius Apraše nurodytą informaciją ir dokumentus (dokumentų kopijas) pateikia Tarnybai elektroniniu būdu per Audito, vertinimo ir nemokumo informacinę sistemą (toliau – AVNIS) interneto sąsają. Tik administratoriui tinkamai identifikavus ir autentifikavus savo tapatybę AVNIS, pateikti duomenys ir dokumentai laikomi oficialiai pateiktais.“
1.4. Aprašo IV skyriaus pavadinimą išdėstau taip:
1.5. Aprašo 20 punktą išdėstau taip:
1.6. Aprašo 21 punktą išdėstau taip:
„21. Administratorius papildomus dokumentus (arba jų kopijas) ir (ar) informaciją apie apsidraudimą profesinės civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu turi pateikti per Tarnybos nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos nuo prašymo pateikti papildomus dokumentus (jų kopijas) ar informaciją gavimo dienos. Laikoma, kad per AVNIS ar elektroniniu paštu siųstą prašymą pateikti papildomus dokumentus (jų kopijas) ar informaciją administratorius gauna kitą po prašymo išsiuntimo einančią darbo dieną, o šį prašymą siunčiant registruotu laišku – per 5 darbo dienas nuo išsiuntimo.“
1.7. Aprašo 23 punktą išdėstau taip:
„23. Už Apraše nurodytų duomenų teikimą laiku bei teikiamų duomenų teisingumą ir teisėtumą atsako duomenis teikiantys administratoriai. Administratoriaus apsidraudimo profesinės civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu nepertraukiamumas ir Tarnybai teikiama informacija apie jo apsidraudimą profesinės civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu gali būti bet kada patikrinama.“
1.8. Aprašo 24 punktą išdėstau taip:
„24. Jeigu tikrinant administratoriaus profesinės civilinės atsakomybės privalomojo draudimo duomenis paaiškėja, kad iš pateiktų dokumentų ir (arba) informacijos negalima nustatyti, ar administratorius yra apdraudęs savo profesinę civilinę atsakomybę privalomuoju draudimu, Tarnyba ne vėliau kaip per 3 darbo dienas privalo raštu kreiptis į administratorių, jo draudiką ar (ir) kitus asmenis dėl administratoriaus pateiktų dokumentų ir (arba) informacijos, susijusios su administratoriaus profesinės civilinės atsakomybės apdraudimu privalomuoju draudimu.“
1.9. Aprašo 26 punktą išdėstau taip:
1.10. Aprašo 27 punktą išdėstau taip: