VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
VIRŠININKAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKO 2006 M. SAUSIO 23 D. ĮSAKYMO NR. VA-4 „DĖL NAUJŲ MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ APTARNAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. kovo 22 d. Nr. VA-25

Vilnius

 

 

Pakeičiu Naujų mokesčių mokėtojų aptarnavimo taisykles, patvirtintas Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2006 m. sausio 23 d. įsakymu Nr. VA-4 „Dėl Naujų mokesčių mokėtojų aptarnavimo taisyklių patvirtinimo“:

1.   Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:

3. Taisyklės yra parengtos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymu (toliau – MAĮ), Konsultacijų ir informacijos teikimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje taisyklėmis, patvirtintomis Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2007 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. VA-66 „Dėl Konsultacijų ir informacijos teikimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Konsultacijų ir informacijos teikimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje taisyklės), ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.“

2.   Pripažįstu netekusiu galios 5.2 papunktį.

3.   Pakeičiu 5.8 papunktį ir jį išdėstau taip:

5.8. Kitos šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos MAĮ, mokesčių įstatymuose, Konsultacijų ir informacijos teikimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.“

4.   Papildau 71 punktu:

71. NMM (kaip ir kiti VMI klientai) VMI padaliniuose tiesiogiai aptarnaujami tik pagal išankstinę rezervaciją. Rezervuoti laiką galima VMI interneto svetainėje arba tel. 1882. Jei atsiranda nenumatytų aplinkybių, trukdančių sutartu laiku aptarnauti NMM, atsakingi valstybės tarnautojai ar darbuotojai apie tai jį įspėja (telefonu) ir susitaria dėl kito laiko.“

5. Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. Kai NMM atvyksta į aptarnavimo padalinį, VMI atsakingas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, esant poreikiui:

8.1. apmoko jį naudotis VMI sukurtomis elektroninėmis paslaugomis VMI klientams skirtose kompiuterinėse vietose;

8.2. paaiškina elektroninių paslaugų privalumus, funkcionalumus ir naudojimosi jomis galimybes;

8.3. paskatina ir paaiškina NMM, kaip tapti EDS ir Mano VMI vartotoju, pasiūlo sudaryti sutartį dėl prisijungimo priemonių;

8.4. įvertina VMI duomenų bazėse ir informacinėse sistemose turimą informaciją ir, nustatęs, kad netinkamai vykdomos mokestinės prievolės, išsiaiškina priežastis, lemiančias netinkamą mokestinių prievolių vykdymą, ir paaiškina NMM, kaip tinkamai įvykdyti mokestines prievoles;

8.5. pasiūlo NMM dalyvauti seminaruose ir / ar peržiūrėti elektroninių seminarų įrašus;

8.6. informuoja, kad konsultacijas visais mokesčių klausimais teikia Mokesčių informacijos centras telefonu 1882 (skambinant iš užsienio +37052605060) arba per Mano VMI paslaugą „Paklausimų teikimas.“

6. Pakeičiu 9.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

9.2. kitus klausimus, susijusius su VMI teikiamomis paslaugomis, vykdomomis funkcijomis, mokestinių prievolių vykdymu.“

 

 

 

Viršininkė                                                                                                                   Edita Janušienė