ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PROJEKTO „PABĖGĖLIŲ IŠ UKRAINOS PRIĖMIMAS IR ANKSTYVA INTEGRACIJA“ NR. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, FINANSUOJAMO IŠ  PRIEGLOBSČIO, MIGRACIJOS IR INTEGRACIJOS FONDO PRIEMONės „PAGALBA EKSTREMALIOSIOS SITUACIJOS ATVEJU“ PARTNERIŲ ATRANKOS TVARKOS

APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. vasario 28 d. Nr. A-314

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“, finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. A1-64 „Dėl Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo tematinės priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“ lėšų, finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

t v i r t i n u Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo priemonės „Pagalba ekstremalios situacijos atveju“ (toliau – Projektas) partnerių atrankos tvarkos aprašą (pridedama).

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose teismo rūmuose, per vieną mėnesį nuo šio įsakymo įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                                 Antanas Bartulis

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių m. savivaldybės 

administracijos direktoriaus

2023 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. A-314

 

 

 

PROJEKTO „PABĖGĖLIŲ IŠ UKRAINOS PRIĖMIMAS IR ANKSTYVA INTEGRACIJA“ NR. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, FINANSUOJAMO IŠ  PRIEGLOBSČIO, MIGRACIJOS IR INTEGRACIJOS FONDO PRIEMONės „PAGALBA EKSTREMALIOSIOS SITUACIJOS ATVEJU“ PARTNERIŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo priemonės „Pagalba ekstremalios situacijos atveju“ (toliau – Projektas) partnerių atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus projekto partneriams, paraiškų atrankai teikimą, parterių atrankos komisijos (toliau – Komisija) sudarymą ir darbo organizavimą, partnerių sąrašo sudarymo tvarką ir sąlygas Šiaulių miesto savivaldybėje.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo tematinės priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“ finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. A1-64 „Dėl Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo tematinės priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“ lėšų, finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. Atrankos tikslas – atrinkti Projekto partnerius, kurie organizuotų ir vykdytų kokybiškas veiklas, numatytas Aprašo 9 punkte, pabėgėliams iš Ukrainos, ir prisidėtų prie ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos.

4. Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. pareiškėjas – visuomeninė organizacija, viešoji įstaiga, socialinių paslaugų įstaiga, biudžetinė įstaiga, veiklą vykdanti Šiaulių miesto savivaldybėje;

4.2. paraiška – Šiaulių miesto savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybės administracija) direktoriaus įsakymu patvirtintas nustatytos formos dokumentas, teikiamas atrankos konkursui, siekiant dalyvauti Atrankoje.

5. Projekto tikslinė grupė – trečiųjų valstybių piliečiai, kurie turi leidimą gyventi Lietuvoje, yra prieglobsčio prašytojai, yra UTPĮ 140(8) straipsnio 3 dalyje nurodyti užsieniečiai, kuriems išduotas užsieniečio registracijos pažymėjimas, taip pat kiti trečiųjų valstybių piliečiai, kurie gali tapti pažeidžiami nelegalaus darbo, prekybos žmonėmis keliamoms rizikoms.

6. Projekto įgyvendinimo terminas – iki 2024 m. kovo 4 d., ir gali būti pratęstas tik tuo atveju jei lieka Projektui įgyvendinti nepanaudotų lėšų. Projektui įgyvendinti skirta 146 880 Eur. valstybės biudžeto lėšų suma. Projekto įgyvendinimą administruoja Šiaulių miesto savivaldybės administracija (toliau Savivaldybės administracija), o Projekto veiklas įgyvendina konkurso būdu atrinkti Projekto partneriai.

 

 


 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI PROJEKTO PARTNERIAMS

 

7. Galimi Projekto partneriai yra:

7.1. nevyriausybinės organizacijos;

7.2. bendruomeninės organizacijos;

7.3. savivaldybės biudžetinės įstaigos;

7.4. viešosios įstaigos.

8. Projekto veiklų įgyvendinimo metu teikiamos paslaugos turi būti teikiamos tikslinei grupei suprantama kalba ir (arba) užtikrinant vertimo paslaugas. Šios išlaidos gali būti laikomos sudėtine paslaugos dalimi ir yra tinkamos finansuoti.

9. Tinkamomis finansuoti laikomos Projekto veiklos, kuriomis skatinama užsieniečių, jų šeimos narių, atvykusių kartu į Lietuvos Respubliką, integracija į bendruomenę, atsižvelgiant į jų interesus ir (ar) poreikius:

9.1. veikla, skirta spręsti asmenų migracijos metu patirto streso, taip pat kitų fizinių ir psichologinių patirčių sukeltas savijautos problemas (pvz.: savitarpio pagalbos grupės, psichosocialinių paslaugų teikimas, kt.);

9.2. veikla, skirta moterų ir mergaičių įgalinimui (pvz.: šviečiamieji seminarai, verslumo skatinimas, savarankiškumo skatinimas, darbo grupės apie moterų teises į sveikatą, finansinę laisvę, integraciją į darbo rinką bei švietimo sistemą, mentorystės programos „moteris - moteriai”, kt.), tikslingai ir pagal poreikį įtraukiant migrantus vyrus į šviečiamuosius seminarus apie lyčių lygybę, kultūrinius skirtumus ir smurtą artimoje aplinkoje;

9.3. veikla, skirta užsieniečių socialinei - kultūrinei ir pilietinei integracijai užtikrinti per visuomenės pažinimą (socialinio ir pilietinio orientavimo kursai, seminarai, informacijos sklaida, leidinio parengimas, kuriame būtų pateikta susisteminta informacija aktuali ir svarbi atvykusiam tikslinės grupės asmeniui ir kt.);

9.4. veikla, skirta nelegalaus darbo mažinimo, prekybos žmonėmis, priklausomybių nuo psichotropinių medžiagų rizikos prevencijai (pvz.: informacijos sklaida, konsultacijos, psichologinė ir teisinė pagalba, prevencinės priemonės, mokymai darbuotojams, specialistams kaip atpažinti prekybos žmonėmis aukas, kaip atpažinti priklausomybės požymius ir padėti  spręsti su tuo susijusias problemas, kt);

9.5. veikla, skirta informacijai teikti apie teisės aktuose nustatytas užsieniečių teises ir pareigas Lietuvos Respublikoje, apie galimybes gauti sveikatos priežiūros, socialinės apsaugos, švietimo ir kitas paslaugas bei jų prieinamumą, ir su tuo susijusios teisinės konsultacijos;

9.6. vertimo žodžiu ir (arba) raštu paslaugos;

9.7. lietuvių kalbos mokymai, jeigu nepakanka Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos organizuojamų mokymų;

9.8. veikla, skirta užsieniečiams įtraukti į Lietuvos darbo rinkos sistemą, atsižvelgiant į jų turimą patirtį, darbdavių poreikius ir į individualius poreikius asmenų, priklausančių pažeidžiamų asmenų grupėms (pvz.: moterų, vienišų tėvų, vyresnio amžiaus asmenų, neįgaliųjų, asmenų, patyrusių smurtą, prievartą ar kankinimus): pagalba ir tarpininkavimas susirandant darbą, mentorystė darbo vietoje, asmeninių ir profesinių kompetencijų kėlimas, norinčių užsiimti verslu užsieniečių konsultavimas ir su tuo susijusi pagalba ir (arba) verslumo mokymai, renginiai (mugės) darbo ieškantiems užsieniečiams ir vietos darbdaviams, darbo ieškančiojo įgūdžių ir darbdavio poreikių suderinimas; edukaciniai mokymai darbdaviams apie imigrantų įdarbinimo galimybes ir sąlygas Lietuvoje) ir kt.;

9.9. veikla, skirta vietos bendruomenės narių ir užsieniečių sutelktumui ir tarpusavio pasitikėjimui stiprinti (pvz.: laisvalaikio užimtumo organizavimas, renginių, stovyklų ir kitų vaikų bei jaunimo veiklų organizavimas, skatinant jų asmeninių ir socialinių gebėjimų ugdymą), bendruomenės narių kultūrinė ir švietėjiška veikla, siekiant užmegzti socialinį ryšį su užsieniečiais (pvz.: priemonių, skatinančių vietos gyventojų ir užsieniečių kūrybiškumą, saviraišką, susipažinimą su vietos kultūra ir vertybėmis, organizavimas, gyvenamosios vietos bendruomenei telkti ir jos tapatybei skleistis reikšmingų leidinių leidyba, kitos panašios veiklos), sporto ir sveikatinimo veikla (pvz.: sportuojančių vietos bendruomenės narių telkimas, sporto varžybų ir treniruočių organizavimas, sveikai gyvensenai propaguoti skirtų renginių, teminių užsiėmimų ir mokymų organizavimas ir kt.), užsieniečių įtraukimas į savanorystės veiklas, mentorystės bendruomenėje programos;

9.10. veikla, skirta neformaliam migrantų vaikų ir jaunimo ugdymui ir (ar) skirta padėti registruoti vaikus į priešmokyklinio ir mokyklinio ugdymo programas ir (ar) tarpininkauti padedant susirasti vaikams ir jaunimui veiklą pagal jų poreikius ir pomėgius bei skatinti popamokinę jų veiklą, įgalinti tėvus aktyviai dalyvauti jų vaikų ir jaunimo mokymosi procese.

10. Teikiamoms paraiškoms taikomi šie reikalavimai:

10.1. suplanuotos Projekto veiklos (pvz., informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas, atstovavimas, pilietinio orientavimo mokymai ir (arba) kursai, apimantys, pvz., visuomenės pažinimo, istorijos, supažindinimo su Lietuvos teisine, socialinės apsaugos, sveikatos priežiūros, švietimo, darbo sistema; kitos į švietimą ir mokymą orientuotos priemonės, kuriomis palengvinamos galimybės įsilieti į darbo rinką (pvz., profesinis orientavimas ir konsultavimas, asmeninių kompetencijų kėlimo (motyvacijos, bendravimo įgūdžių, prisistatymo darbdaviui ir pan.) užsiėmimai, mokymai, kursai, teisinės konsultacijos, bendri renginiai su vietos bendruomene) prisideda prie trečiųjų valstybių piliečių integracijos į vietos bendruomenę;

10.2. mažiausiai 50 proc. paraiškoje suplanuotų lėšų turi būti skirta Projekto veikloms, kurias įgyvendina nevyriausybinės organizacijos, bendruomeninės organizacijos, socialinių paslaugų įstaigos, sudariusios paslaugų teikimo sutartį ir (arba) bendradarbiaudamos su partneriu;

10.3. mažiausiai 30 proc. paraiškoje suplanuotų lėšų turi būti skirta Projekto veikloms, skirtoms asmenų migracijos metu patirto streso, taip pat kitų fizinių ir psichologinių patirčių sukeltoms problemoms spręsti (savitarpio pagalbos grupės, psichosocialinių paslaugų teikimas, kt.);

10.4. mažiausiai 10 proc. paraiškoje suplanuotų lėšų turi būti skirta Projekto veikloms, skirtoms moterims ir mergaitėms įgalinti (pvz. šviečiamieji seminarai, verslumo skatinimas, savarankiškumo skatinimas, darbo grupės apie moterų teises į sveikatą, finansinę laisvę, integraciją į darbo rinką bei švietimo sistemą, mentorystės programos „moteris - moteriai”, kt.);

10.5. mažiausiai 10 proc. paraiškoje suplanuotų lėšų turi būti skirta Projekto veikloms, skirtoms nelegalaus darbo, prekybos žmonėmis, priklausomybių nuo psichotropinių medžiagų rizikoms mažinti ir prisidėti prie jų prevencijos (pvz.: informacijos sklaida, konsultacijos, psichologinė ir teisinė pagalba, prevencinės priemonės, mokymai darbuotojams, specialistams kaip atpažinti prekybos žmonėmis aukas, kaip atpažinti priklausomybės požymius ir padėti  spręsti su tuo susijusias problemas, kt);

10.6. statybų ir remonto išlaidoms, ilgalaikiam turtui pirkti gali būti skirta iki 20 proc. nuo Paraiškoje suplanuotų lėšų;

10.7. lėšos negali būti išmokėtos tiesiogiai trečiųjų valstybių piliečiams kaip socialinė parama;

10.8. lėšos negali būti skirtos lietuvių kalbos mokymams, išskyrus atvejus, kai pareiškėjas kartu su paraiška pateikia argumentus, kodėl Užimtumo įstatymo 392 str. 1 dalyje nurodytos galimybės mokytis valstybinės kalbos yra ribotos.

11. Pareiškėjai, siekiantys būti įtraukti į Projekto partnerių sąrašą, turi atitikti šiuos reikalavimus:

11.1. atitikti partnerių statusą, kaip nurodyta 7 punkte;

11.2. turėti pakankamus žmogiškuosius išteklius, reikalingus Aprašo 9 punkte nurodytoms veikloms atlikti;

11.3. būti įvykdę pareigas, susijusias su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu;

11.4. neturėti iškeltos bylos dėl bankroto arba restruktūrizavimo, neturėti pradėto ikiteisminio tyrimo dėl ūkinės komercinės veiklos arba nebūti likviduojamu, neturėti priimto kreditorių susirinkimo nutarimo dėl bankroto procedūros vykdymo ne teismo tvarka;

11.5. neturėti įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo;

11.6. pareiškėjo vadovas ar kitas darbuotojas, įgyvendinsiantis Projektą, neturi turėti neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už profesinės veiklos pažeidimus;

11.7. turėti patirties teikiant paslaugas užsieniečiams ir (arba) turėti patirties teikiant paslaugas kitoms pažeidžiamoms grupėms, kurios patiria atskirties riziką, ir (arba) yra jaunimo organizacija, kuri yra įtraukta į Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje paskelbtą nacionalinių jaunimo organizacijų sąrašą https://jrd.lt/informacija-jaunimui/jaunimo-organizacijos/nacionalines-jaunimo-organizacijos, ir (arba) yra su jaunimu dirbanti organizacija ir (arba) yra su moterimis dirbanti organizacija ir (arba) lygių galimybių srityje dirbanti organizacija.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ ATRANKAI TEIKIMAS

 

12. Atrankos konkursą organizuoja Savivaldybės administracija. Informacija apie Atranką skelbiama viešai Šiaulių miesto savivaldybės interneto svetainėje (www.siauliai.lt).

13Pareiškėjas, skelbiamos Atrankos nustatyta tvarka ir terminais, pateikia užpildytą paraiškos formą (toliau – paraiška) (forma – 1 priedas). Po nustatyto termino pateiktos paraiškos nevertinamos. Savivaldybės Socialinių paslaugų skyrius (toliau – Socialinių paslaugų skyrius) apie nevertintiną paraišką, pateiktą po Atrankos skelbime nurodyto termino, Pareiškėjui praneša raštu arba el. paštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos.

14Pareiškėjai, rengdami paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas paraiškų rengimo klausimais, kurias teikia atsakingas Socialinių paslaugų skyriaus darbuotojas, kurio telefono numeris ir elektroninis paštas nurodyti konkurso skelbime. Informacija teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.

15Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu ir pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas bei patvirtinta antspaudu, jei tokį antspaudą įstaiga/organizacija privalo turėti, arba pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus. Ranka užpildyta paraiška nenagrinėjama.

16. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

16.1.  organizacijos įstatų ar kitų įstatams prilygstančių steigimo dokumentų kopiją;

16.2jei Atrankoje dalyvaujančiam pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti atrankoje dalyvaujančio pareiškėjo vardu;

16.3.  pareiškėjo darbuotojų išsilavinimą ir kvalifikaciją įrodančių dokumentų (pvz. diplomų, kvalifikacinių ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimų, gyvenimo aprašymų ir kt.) kopijas;

16.4.  dokumento, pagrindžiančio teisę naudotis patalpomis, kuriose būtų vykdomos veiklos, kopiją;

16.5. įstaigos, organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad:

16.5.1. nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos arba ji nėra likviduojama, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;

16.5.2. nėra įsiteisėjęs teismo sprendimas dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo.

16.6. Dokumento, įrodančio patirtį teikiant paslaugas užsieniečiams ir (arba) patirtį teikiant paslaugas kitoms pažeidžiamoms grupėms, kurios patiria atskirties riziką, ir (arba) yra jaunimo organizacija, kuri yra įtraukta į Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje paskelbtą nacionalinių jaunimo organizacijų sąrašą https://jrd.lt/informacija-jaunimui/jaunimo-organizacijos/nacionalines-jaunimo-organizacijos, ir (arba) yra su jaunimu dirbanti organizacija ir (arba) yra su moterimis dirbanti organizacija ir (arba) lygių galimybių srityje dirbanti organizacija, kopiją (finansavimo sutarties kopija ar kt. dokumentas);

16.7. Dokumento, įrodančio nacionalinėmis ir (ar) Europos Sąjungos lėšomis finansuotus/finansuojamus socialinių paslaugų srities projektų įgyvendinimo patirtį kopiją (finansavimo sutarties kopija ar kt. dokumentas);

17. Kartu su paraiška teikiamų dokumentų kopijos privalo būti patvirtintos laikantis Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, reikalavimų. Visi paraiškos bei prie jos pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Paraiškos ir prie jos pridedamų dokumentų numeracija turi būti ištisinė.

18. Pareiškėjas gali pateikti Savivaldybės administracijai ne daugiau kaip vieną paraišką. Jeigu pateikiamos kelios paraiškos, vertinama paskutinė pateikta.

19. Aprašo 15 punkte nurodytais būdais pasirašyta Paraiška su priedais ir Aprašo 15 punkte nurodytais dokumentais teikiama:

19.1. per e. pristatymo sistemą;

19.2. popierine forma, užpildyta kompiuteriu, pristatant atrankos skelbime nurodytu adresu. Visi dokumentai turi būti sudėti į vieną voką, ant kurio turi būti užrašyta „Bendruomeninių šeimos namų ir kompleksinių paslaugų šeimai teikėjų atrankos paraiška“. Vokas turi būti antspauduotas organizacijos antspaudu, jei ji antspaudą privalo turėti;

19.3 atrankos skelbime nurodytu elektroninio pašto adresu arba per dokumentų valdymo sistemą „Avilys“. Teikiami dokumentai turi būti parengti ir patvirtinti vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymu ir Elektroninio parašo taisyklėmis, patvirtintomis valstybės įmonės Registrų centro direktoriaus 2012 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. V-159 „Dėl Elektroninio parašo taisyklių patvirtinimo“.

20. Atrankos konkursas laikomas įvykusiu, kai pateikiama bent viena paraiška. Gautos paraiškos registruojamos teisės aktų nustatyta tvarka. 

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

21. Atrankai pateiktas paraiškas vertina Komisija, sudaryta iš Savivaldybės administracijos darbuotojų ir tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Komisiją sudaro: pirmininkas, pirmininko pavaduotojas, sekretorius ir 2 nariai. Komisija yra nenuolatinio pobūdžio ir sudaroma tik Projekto partnerių atrankai.

22. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius, kurį įsakymu skiria Savivaldybės administracijos direktorius. Komisijos sekretorius yra Komisijos narys.

23. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Aprašu ir kitais teisės aktais.

24. Komisijos pirmininkas šaukia Komisijos posėdžius, pirmininkauja posėdžiams, koordinuoja Komisijos darbą.

25. Pirmasis Komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos paraiškų pateikimo konkursui dienos.

26. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 3 Komisijos nariai.

27. Komisijos nariams apie rengiamą Komisijos posėdį ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas praneša Komisijos sekretorius.

28. Pradėdami darbą, Komisijos nariai privalo pasirašyti paraiškų vertinimo ir atrankos Komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (3 ir 4 priedai).

29. Jeigu yra aplinkybių, dėl kurių gali kilti interesų konfliktas, su tomis aplinkybėmis susijęs (-ę) Komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (-ę) Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.

30. Komisijos sprendimai, kurie yra rekomendacinio pobūdžio, priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininkas, o jo nesant – pirmininko pavaduotojas.

31. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio.

 

V SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

32. Paraiškos administracinę atitiktį vertina Komisijos sekretorius, kuris sutikrina, ar paraiška atitinka Nuostatų 15–17 ir 19 punktus. Administracinė atitiktis įvertinama per 2 darbo dienas po paraiškos pateikimo dienos.

33. Komisijos sekretorius visas paraiškas Komisijos nariams perduoda per dokumentų ir procesų valdymo sistemą „Avilys“ per 3 darbo dienas nuo paskutinės paraiškos pateikimo dienos.

34. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos atitikties vertinimo kriterijus, prašoma pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką per nustatytą patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos. Nepateikus prašomos informacijos priimamas sprendimas atmesti paraišką dėl atitikties vertinimo kriterijų neatitikimo.

35. Paraiškos, kurių administracinė atitiktis įvertinta teigiamai, t. y. paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, perduodamos Komisijai jų kokybei įvertinti. Vertintinas paraiškas Komisijos nariams paskirsto Komisijos pirmininkas. Vieną paraišką vertina du Komisijos nariai.

36. Paraiškos kokybės vertinimas atliekamas užpildant Paraiškos kokybės vertinimo lentelę (Aprašo 2 priedas). Atliekant paraiškos kokybės vertinimą, yra įvertinami pareiškėjo:

36.1. administraciniai, žmogiškieji, finansiniai ištekliai;

36.2. darbuotojų išsilavinimas ir kompetencija;

36.3. dalyvavimas, vykdant panašius projektus;

36.4. pareiškėjo pridėtinė vertė Projekte.

37. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos kokybės vertinimo kriterijus, Komisija raštu paprašo pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką ir nustato patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis nei 3 darbo dienos. Tikslinami tik tie paraiškos duomenys, kurių prašo Komisija. Jeigu pareiškėjas nepateikia trūkstamos informacijos arba pareiškėjo pateikta informacija yra nepakankama, atliekant paraiškos kokybės vertinimą, mažinamas atitinkamo vertinimo kriterijaus balų skaičius.

38. Atliekant paraiškų kokybės vertinimą, paraiškos vertinamos balais. Didžiausia galima skirti balų suma – 100 balų. Pareiškėjai, kurių paraiškos surinko 40 ir mažiau balų, nesiūlomos įtraukti į partnerių sąrašą.

39. Skaičiuojant paraiškai suteiktą balą, yra skaičiuojamas Komisijos narių skirtų balų vidurkis.

40. Siūlyme įtraukti partnerius į partnerių sąrašą paraiškos reitinguojamos nuo surinkto aukščiausio iki žemiausio balo.

41. Jeigu paraiškos surenka vienodą balų skaičių, Komisija pirmenybę teikia tam pareiškėjui:

41.1. kurio veiklos geografinė aprėptis bei teikiamų paslaugų bei tikslinės grupės mastai yra didesni;

41.2. paraiškoje nurodyta, kad bus teikiamos visos 9.1 - 9.3 papunkčiuose nurodytos veiklos.

42. Paraiškos turi būti įvertintos ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo jų perdavimo Komisijai dienos. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų paraiškų kiekį ir apimtį, šį terminą gali sutrumpinti 5 darbo dienomis.

43. Atranką laimėjusi organizacija apie tai informuojama el. paštu per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo pasirašymo dienos.

44. Atrankos rezultatai skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliai.lt.

 

VI SKYRIUS

PARTNERIŲ SĄRAŠO SUDARYMAS

 

45. Konkurso laimėtojai (toliau – partneriai) įtraukiami į savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudarytą sąrašą.

46. Savivaldybės administracija per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo pasirašymo dienos, paskelbia informaciją apie laimėtoją (-us) (nurodomas pareiškėjo pavadinimas, numatomos organizuoti integracijos paslaugos pavadinimas, paslaugai finansuoti skirta valstybės biudžeto lėšų suma) savivaldybės interneto svetainėje.

47. Su atranką laimėjusiu partneriu (-iais) savivaldybės administracija sudaro finansavimo sutartį, kurioje nustato tarpusavio teises ir pareigas įgyvendinant Projektą.

48. Jei laimėjęs partneris, įtrauktas į partnerių sąrašą, atsisako sudaryti finansavimo sutartį  arba Projekto metu raštu informuoja, kad atsisako vykdyti projekto veiklas, Savivaldybės administracija kviečia sudaryti finanasavimo sutartį kitą daugiausiai balų surinkusi partnerį.

 

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

49. Teikiančios paraiškas įstaigos / organizacijos yra atsakingos už teikiamų dokumentų ir duomenų teisingumą.

50. Pareiškėjams elektroniniu paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su paraiškos teikimu Atrankai, laikomi oficialiais.

51. Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, fakso numerio, el. pašto adreso ir kt.) pareiškėjo nepasiekia laiškai arba su pareiškėju negalima susisiekti telefonu.

52. Atrankos dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

53. Asmens duomenys tvarkomi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą, nustatyta tvarka.

54. Savivaldybės administracijos sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

55. Už Aprašo įgyvendinimą atsakingas Komisijos pirmininkas.

56. Aprašas galioja iki Atrankos procedūrų įvykdymo pabaigos.

________________________

 

part_eb87746a307946078597addd77782a77_end