PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BIUDŽETO IŠLAIDŲ VALSTYBĖS PERDUOTOMS SAVIVALDYBĖMS FUNKCIJOMS ATLIKTI PLANAVIMO IR APSKAITOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. gruodžio 27 d. Nr. A-746

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies  2 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“,  4 punktu:

1. T v i r t i n u Panevėžio rajono savivaldybės administracijos biudžeto išlaidų valstybės perduotoms savivaldybėms funkcijoms atlikti planavimo ir apskaitos tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1. Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. sausio 27 d. įsakymą Nr. A-83 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės administracijos biudžeto išlaidų valstybės perduotoms savivaldybėms funkcijoms atlikti planavimo ir apskaitos tvarkos aprašo patvirtinimo“;

2.2. Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. balandžio 17 d. įsakymą Nr. A-430 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. sausio 27 d. įsakymo Nr. A-83 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės administracijos biudžeto išlaidų valstybės perduotoms savivaldybėms funkcijoms atlikti planavimo ir apskaitos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                                 Eugenijus Lunskis

 

PATVIRTINTA

Panevėžio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2017 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. A-746

 

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS BIUDŽETO IŠLAIDŲ VALSTYBĖS PERDUOTOMS SAVIVALDYBĖMS FUNKCIJOMS ATLIKTI PLANAVIMO IR APSKAITOS TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Panevėžio rajono savivaldybės administracija  (toliau – Savivaldybės administracija) biudžeto išlaidas valstybės perduotoms savivaldybėms funkcijoms atlikti planuoja ir į apskaitą įtraukia šiame  tvarkos apraše nustatyta tvarka.

2. Lėšų poreikis valstybės perduotoms savivaldybėms funkcijoms atlikti planuojamas pagal atskiras valstybines funkcijas, vadovaujantis apskaičiavimo metodikomis, patvirtintomis tam įgaliotų Lietuvos Respublikos ministerijų ir valstybės institucijų, suderinus su Finansų ministerija. Lėšų poreikio skaičiavimą savivaldybės administracijoje atlieka seniūnai, skyrių, vykdančių valstybės perduotas savivaldybėms funkcijas, vedėjai, vyriausieji specialistai. Planuojant darbo užmokesčio fondą, asignavimų darbo užmokesčiui suma nustatoma atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų išlaidoms maksimalius dydžius, užtikrinant kitų išlaidų finansavimą. Priemokoms mokėti skirtos sumos neturi viršyti 5 procentų valstybės tarnautojų pareiginės algos ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, atlyginimams mokėti sumų.

3. Savivaldybės administracija kiekvienai valstybinei funkcijai atlikti išlaidas planuoja ir apskaitą tvarko atskirai nuo savarankiškųjų savivaldybės funkcijų lėšų.  Gautoms lėšoms apskaityti naudojamos dvi atsiskaitomosios sąskaitos banke: atskira sąskaita valstybės biudžeto lėšų, skirtų paramai mirties atveju, socialinei paramai mokiniams mokinio reikmenims įsigyti, socialinei globai asmenims su sunkia negalia ir  atskira sąskaita valstybės biudžeto lėšų, skirtų kitoms valstybės perduotoms savivaldybėms funkcijoms atlikti. Lėšoms gauti iš Finansų skyriaus teikiamos atskiros paraiškos. Visi pirminiai dokumentai, pateisinantys padarytas išlaidas, saugomi archyvinėse bylose pagal Savivaldybės administracijos patvirtintą dokumentacijos planą.

4. Lėšos, skirtos valstybės perduotoms savivaldybėms funkcijoms atlikti, naudojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacija, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. liepos 3 d. įsakymu Nr. 1K-184 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacijos patvirtinimo“ (su pakeitimais).

 

II. IŠLAIDŲ NAUDOJIMAS

 

5. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos specialioms tikslinėms dotacijoms socialinėms išmokoms, socialinei paramai mokiniams ir socialinėms paslaugoms mokėti, naudojamos vadovaujantis Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. A1-669 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymo Nr. A1-381 „Dėl Duomenų apie savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų panaudojimą teikimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“, administruoti, vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, skirtų specialioms tikslinėms dotacijoms socialinėms išmokoms, kompensacijoms, socialinei paramai mokiniams ir socialinėms paslaugoms administruoti, naudojimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2008 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. A1-387 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, skirtų specialioms tikslinėms dotacijoms socialinėms išmokoms, kompensacijoms, socialinei paramai mokiniams ir socialinėms paslaugoms administruoti, naudojimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais);

5.1 socialinei paramai mokiniams (nemokamas mokinių maitinimas ir aprūpinimas mokinio reikmenimis):

5.1.1. nemokamą mokinių maitinimą ir aprūpinimą mokinio reikmenimis administruoja Socialinės paramos skyrius, vadovaudamasis Socialinės paramos mokiniams įstatymu, Kreipimosi socialinei paramai mokiniams gauti tvarkos aprašu, patvirtintu Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2017 m. birželio 22 d. sprendimu Nr. T-110 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. rugpjūčio 28 d. sprendimo Nr. T-148 „Dėl Kreipimosi socialinei paramai mokiniams gauti tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“. Socialinės paramos skyrius priima dokumentus nemokamam mokinių maitinimui ir aprūpinimui mokinio reikmenimis, teisės aktų nustatyta tvarka apskaičiuoja pajamas, suveda duomenis į Paramos kompiuterinę programą. Sprendimą dėl nemokamo maitinimo ir aprūpinimo mokinio reikmenimis skyrimo priima Savivaldybės administracijos direktorius. Nemokamą maitinimą mokyklose administruoja Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus valstybės tarnautojas, kurio pareigybės aprašyme yra numatyta socialinės paramos mokiniams administravimo funkcija. Socialinės paramos mokiniams administravimo išlaidos negali viršyti 3 procentų šiai funkcijai atlikti skirtų ir panaudotų lėšų;

5.1.2. Apskaitos skyrius apskaito socialinės paramos mokiniams (nemokamas mokinių maitinimas ir aprūpinimas mokinio reikmenimis) valstybinės funkcijos administravimo išlaidas:

5.1.2.1. darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos priskaitomi Socialinės paramos skyriaus darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį iki 0,5 etato, atsižvelgiant į panaudotas lėšas, kurio pareigybės aprašyme yra numatytas šios funkcijos administravimas, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus valstybės tarnautojo iki 0,5 etato, atsižvelgiant į panaudotas lėšas, kurio pareigybės aprašyme yra numatyta šios funkcijos administravimas;

5.1.2.2. ryšių paslaugos, tenkančios darbuotojų etatams pagal apskaičiuotus procentus ̶ fiksuoto ir mobiliojo telefonų ryšių paslaugos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis visoms darbo vietoms per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

5.1.2.3. spaudiniai ̶ knygų, pažymėjimų, periodinių leidinių ir kitų spaudinių įsigijimas;

5.1.2.4. kitos prekės ̶ kanceliarinės ir kitos prekės darbo vietoms išlaikyti, atnaujinti ir steigti;

5.1.2.5. komandiruotės išlaidos ̶ transporto, apgyvendinimo dienpinigiai (tik Lietuvos Respublikos teritorijoje);

5.1.2.6. ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas ̶ patalpų remonto darbų išlaidos ir kito ilgalaikio turto techninė priežiūra ir remontas;

5.1.2.7. kvalifikacijos kėlimo išlaidos  ̶ stažuotėms organizuoti, seminarams, konferencijoms, kursams, pratyboms, paskaitoms rengti;

5.1.2.8. komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos, šiukšlių išvežimo) išlaidos, apskaičiuojamos pagal patalpų, kuriose dirba darbuotojai, atliekantys socialinės paramos mokiniams administravimo funkciją, plotą;

5.1.2.9. kitos paslaugos ̶ banko paslaugos, blankų ir informacinių leidinių gamybos, kompiuterinių programų aptarnavimo, trumpalaikio turto remonto ir priežiūros bei kitos išlaidos, susijusios su šios funkcijos vykdymu;

5.1.2.10. transporto išlaikymas – degalų įsigijimas;

5.1.2.11. ilgalaikio turto įsigijimas (kompiuterinė programinė įranga, kompiuterinės programinės įrangos licencijos, kitos mašinos ir įrenginiai);

5.1.3. Savivaldybės administracija, vadovaudamasi Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. A1-669 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymo Nr. A1-381 „Dėl Duomenų apie savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų panaudojimą teikimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“,  teikia ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo  ministerijai apie šios funkcijos vykdymą;

5.2. socialinės globos teikimo asmenims su sunkia negalia užtikrinimas:

5.2.1. socialinės globos teikimo asmenims su sunkia negalia funkciją atlieka Socialinės paramos skyrius, vadovaudamasis Socialinių paslaugų įstatymu ir Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

5.2.2. administravimo išlaidas apskaito Apskaitos skyrius. Šios išlaidos negali viršyti 3 procentų visų minėtai funkcijai atlikti skirtų ir panaudotų lėšų;

5.2.3. Savivaldybės administracijos darbuotojų, susijusių su socialinės globos teikimo asmenims su sunkia negalia administravimo funkcija, išlaidoms priskiriama:

5.2.3.1. darbo užmokestis ir įmokos socialiniam draudimui priskaitomi Socialinės paramos skyriaus valstybės karjeros tarnautojo 0,5 etato, kurio pareigybės aprašyme numatyta socialinės globos teikimo asmenims su sunkia negalia užtikrinimo administravimo funkcija;

5.2.3.2. ryšių paslaugos, tenkančios darbuotojo etatui pagal apskaičiuotus procentus ̶ fiksuoto ir mobiliojo telefonų ryšių paslaugos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis visoms darbo vietoms per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

5.2.3.3. transporto išlaikymas ̶ degalų įsigijimas;

5.2.3.4. spaudiniai ̶ knygų, pažymėjimų, periodinių leidinių ir kitų spaudinių įsigijimas;

5.2.3.5. kitos prekės ̶ kanceliarinės ir kitos prekės darbo vietai išlaikyti, atnaujinti ir steigti;

5.2.3.6. komandiruotės išlaidos ̶ transporto, apgyvendinimo, dienpinigiai (tik Lietuvos Respublikos teritorijoje);

5.2.3.7. ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas ̶ patalpų remonto darbų išlaidos ir kito ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas ir techninė priežiūra;

5.2.3.8. kvalifikacijos kėlimo išlaidos;

5.2.3.9. kitos paslaugos  ̶  banko paslaugos, blankų ir informacinių leidinių gamybos, kompiuterinių programų aptarnavimo, trumpalaikio turto remonto ir priežiūros bei kitos išlaidos, susijusios su šios funkcijos vykdymu;

5.2.3.10. komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos, šiukšlių išvežimo) išlaidos, apskaičiuojamos pagal patalpų, kuriose dirba darbuotojas, atliekantis socialinės globos teikimo asmenims su sunkia negalia administravimo funkciją, plotą;

5.2.3.11. ilgalaikio turto įsigijimui (kitos mašinos ir įrenginiai, kompiuterinė programinė įranga, kompiuterinės programinės įrangos licencijos);

5.3. parama mirties atveju:

5.3.1. socialinių pašalpų mokėjimo mirusiojo artimiesiems funkciją atlieka Socialinės paramos skyrius, vadovaudamasis Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

5.3.2. administravimo išlaidas apskaito Apskaitos skyrius. Šios išlaidos negali viršyti nuo 2 iki 4 procentų visų minėtai funkcijai atlikti skirtų ir panaudotų lėšų. Konkretų socialinei paramai administruoti lėšų dydį procentais iki biudžetinių metų pradžios nustato Socialinės apsaugos ir darbo ministras;

5.3.3. Savivaldybės administracijos darbuotojų, susijusių  su socialinių pašalpų mokėjimo mirusiojo artimiesiems administravimo funkcija, išlaidoms priskiriama:

5.3.3.1. darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos priskaitomi Socialinės paramos skyriaus darbuotojo 0,2 etato, dirbančio pagal darbo sutartį, kurio pareigybės aprašyme numatyta socialinių pašalpų mokėjimo mirusiojo artimiesiems administravimo funkcija;

5.3.3.2. ryšių paslaugos, tenkančios darbuotojų etatams pagal apskaičiuotus procentus ̶ fiksuoto ir mobiliojo telefonų ryšių paslaugos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis visoms darbo vietoms per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

5.3.3.3. spaudiniai ̶ knygų, pažymėjimų, periodinių leidinių ir kitų spaudinių įsigijimas;

5.3.3.4. kitos prekės ̶ kanceliarinės ir kitos prekės darbo vietoms išlaikyti, atnaujinti ir steigti;

5.3.3.5. komandiruotės išlaidos ̶ transporto, apgyvendinimo, dienpinigiai (tik Lietuvos Respublikos teritorijoje);

5.3.3.6. ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas ̶ patalpų remonto darbų išlaidos ir kito ilgalaikio turto techninė priežiūra ir remontas;

5.3.3.7. kvalifikacijos kėlimo išlaidos  ̶ stažuotėms organizuoti, seminarams, konferencijoms, kursams, pratyboms, paskaitoms rengti;

5.3.3.8. komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos, šiukšlių išvežimo) išlaidos, apskaičiuojamos pagal patalpų, kuriose dirba darbuotojai, atliekantys socialinės paramos mokiniams administravimo funkciją, plotą;

5.3.3.9. kitos paslaugos ̶ banko paslaugos, blankų ir informacinių leidinių gamybos, kompiuterinių programų aptarnavimo, trumpalaikio turto remonto ir priežiūros bei kitos išlaidos, susijusios su šios funkcijos vykdymu;

5.3.3.10. transporto išlaikymas – degalų įsigijimas;

5.3.3.11. ilgalaikio turto įsigijimas (kompiuterinė programinė įranga, kompiuterinės programinės įrangos licencijos);

5.3.4. Savivaldybės administracija, vadovaudamasi Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. A1-669 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymo Nr. A1-381 „Dėl Duomenų apie savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų panaudojimą teikimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“, kas ketvirtį teikia ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai apie šios funkcijos vykdymą užpildant šiuo įsakymu patvirtintus priedus;

5.4. Socialinė priežiūra socialinės rizikos šeimoms:

5.4.1. socialinių paslaugų planavimą ir jų teikimo socialinės rizikos šeimoms (asmenims) organizavimą koordinuoja Socialinės paramos skyrius, o vykdo seniūnijų socialiniai darbuotojai, vadovaudamiesi Socialinių paslaugų įstatymu. Atsižvelgiant į Valstybės perduotoms savivaldybėms funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. A1-193 „Dėl Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais), šiai funkcijai vykdyti konkretus pareigybių skaičius nustatomas atsižvelgiant į socialinės rizikos šeimų, vaikų, gyvenančių savivaldybės teritorijoje, skaičių. Vienai pareigybei skiriama ne daugiau nei 10 socialinės rizikos šeimų.

5.4.2. Savivaldybės administracijos seniūnijų socialinių darbuotojų, susijusių  su socialinės priežiūros socialinės rizikos šeimoms funkcija, išlaidoms priskiriama darbo užmokestis, socialinio draudimo įmokos ir socialinių darbuotojų supervizijoms bei iš dalies profesinei kompetencijai tobulinti – 2,5 proc. nuo socialinių darbuotojų darbo užmokesčio apskaičiuotų asignavimų;

5.4.3. Savivaldybės administracija, vadovaudamasi Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. A1-669 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymo Nr. A1-381 „Dėl duomenų apie savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų panaudojimą teikimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“, teikia ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo  ministerijai apie šios funkcijos vykdymą.

6. Būsto nuomos ar išperkamosios nuomos mokesčių daliai kompensuoti vykdymo funkcija:

6.1. būsto nuomos ar išperkamosios nuomos mokesčių daliai kompensuoti funkciją Savivaldybės administracijoje atlieka Ekonomikos ir turto valdymo skyrius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 25 d. nutarimu Nr. 472 „Dėl Valstybės ir savivaldybių gyvenamųjų patalpų nuomos mokesčio apskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais);

6.2. išlaidas kompensacijoms ir jų administravimo išlaidas apskaito Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, skirtų specialioms tikslinėms dotacijoms socialinėms išmokoms, kompensacijoms, socialinei paramai mokiniams ir socialinėms paslaugoms administruoti, naudojimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2008 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. A1-387 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, skirtų specialioms tikslinėms dotacijoms socialinėms išmokoms, kompensacijoms, socialinei paramai mokiniams ir socialinėms paslaugoms administruoti, naudojimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais). Administravimo išlaidos negali viršyti 4 proc. visų minėtai funkcijai atlikti skirtų ir panaudotų lėšų;

6.3. Savivaldybės administracijos darbuotojų, susijusių  su būsto nuomos ar išperkamosios nuomos mokesčių daliai kompensuoti administravimo funkcija, išlaidoms priskiriama:

6.3.1. ryšių paslaugos, tenkančios darbuotojų etatui ̶ fiksuoto ir mobiliojo telefonų ryšių paslaugos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

6.3.2. kitos prekės ̶ kanceliarinės ir kitos prekės iš dalies darbo vietai išlaikyti, atnaujinti;

6.4. Ekonomikos ir turto valdymo skyrius kartu su Apskaitos skyriumi, vadovaudamiesi Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. A1-669 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymo Nr. A1-381 „Dėl duomenų apie savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų panaudojimą teikimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“, teikia ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai apie šios funkcijos vykdymą.

7. Valstybės registrų ir archyvų išlaikymas bei saugojimas:

7.1. archyvinių dokumentų, perduotų savivaldybėms likviduotų nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų veiklos, tvarkymo funkciją Savivaldybės administracijoje atlieka Civilinės metrikacijos ir archyvo skyrius;

7.2. archyvinių dokumentų tvarkymui lėšų poreikis planuojamas, vadovaujantis Lėšų apskaičiavimo valstybės perduotai savivaldybėms archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos vyriausiojo archyvaro tarnybos 2011 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. V-56 „Dėl Lėšų apskaičiavimo valstybės perduotai savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais), ir atsiskaito  vadovaudamasis Atsiskaitymo už Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos kuruojamos valstybės perduotos savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijos atlikimą ir lėšų naudojimą tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos archyvo departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2012 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. V-61 „Dėl Savivaldybių atsiskaitymo už Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos kuruojamos valstybės perduotos savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijos atlikimą ir lėšų naudojimą tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais);

7.3. Savivaldybės administracija, vykdydama Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintą planuojamų biudžetinių metų valstybės ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą perduotai savivaldybėms priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti, Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais pateikia Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybai duomenis, kurių reikia valstybės biudžeto asignavimų poreikiui apskaičiuoti pagal patvirtintą priedą. Teikiami duomenys turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu ir atitikti Lietuvos vyriausiojo archyvaro teisės aktais nustatytus oficialiųjų elektroninių dokumentų rengimo reikalavimus;

7.4. darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, atliekančio perduotų dokumentų saugojimo, tvarkymo ir naudojimo funkciją, susijusios išlaidos:

7.4.1. darbo užmokestis ir įnašai socialiniam draudimui;

7.4.2. komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos, šiukšlių išvežimo) išlaidos, apskaičiuojamos pagal patalpų, kuriose dirba darbuotojas, atliekantys archyvinių dokumentų, perduotų savivaldybėms likviduotų nevalstybinių organizacijų ir privačių, juridinių asmenų veiklos tvarkymo funkciją savivaldybės administracijoje, plotą;

7.4.3. ryšių paslaugos, tenkančios darbuotojo etatui, fiksuoto ir mobilaus telefonų ryšių paslaugos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis darbo vietai per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

7.4.4. kitos prekės ̶ kanceliarinės ir kitos prekės darbo vietoms išlaikyti, atnaujinti ir steigti;

7.4.5. kitos paslaugos ̶ kitos išlaidos, susijusios su šios funkcijos vykdymu.

8. Duomenų teikimas valstybės suteiktos pagalbos registrui:

8.1. duomenų teikimo valstybės suteiktos pagalbos registrui Valstybės perduotą savivaldybėms funkciją vykdo Ekonomikos ir turto valdymo skyrius;

8.2. lėšų poreikis Valstybinei (perduotai savivaldybėms) duomenų apie suteiktą valstybės pagalbą teikimo suteiktos valstybės pagalbos registrui funkcijai atlikti apskaičiuojamas vadovaujantis metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2012 m. sausio 5 d. nutarimu Nr. 1S-4 „Dėl Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2006 m. birželio 15 d. nutarimo Nr. 1S-63 „Dėl Valstybinei (perduotai savivaldybėms) duomenų apie suteiktą valstybės pagalbą teikimo suteiktos valstybės pagalbos registrui funkcijai atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“;

8.3. skirtos lėšos naudojamos darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms mokėti 0,037 etato.

9. Vaikų teisių apsauga:

9.1. Vaikų teisių apsaugos funkciją Savivaldybės administracijoje atlieka Vaikų teisių apsaugos skyrius;

9.2. lėšų poreikis šiai funkcijai atlikti apskaičiuojamas vadovaujantis Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro   2006 m. liepos 13 d. įsakymu   Nr. A1-193 „Dėl Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

9.3. Vaikų teisių apsaugos skyriaus darbuotojų, atliekančių vaikų teisių apsaugos funkciją, išlaikymo išlaidos:

9.3.1. darbo užmokestis (5 pareigybės valstybės tarnautojų, atliekančių šią funkciją) ir įmokos socialiniam draudimui;

9.3.2. komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos) išlaidos, apskaičiuojamos pagal patalpų, kuriose dirba darbuotojai, atliekantys vaikų teisių apsaugos funkciją, plotą;

9.3.3. ryšių paslaugos, tenkančios darbuotojų etatams, fiksuoto ir mobilaus telefonų ryšių paslaugos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis visoms darbo vietoms per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

9.3.4. transporto paslaugos – sunaudotų degalų išlaidos, automobilio remonto, techninės priežiūros, draudimo išlaidos ir kitos susijusios su transporto išlaikymu išlaidos;

9.3.5. kitos prekės ̶ kanceliarinės ir kitos prekės darbo vietoms išlaikyti, atnaujinti ir steigti;

9.3.6. komandiruotės išlaidos ̶ transporto, apgyvendinimo, dienpinigiai (tik Lietuvos Respublikos teritorijoje);

9.3.7. ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas ̶ patalpų remonto darbų išlaidos ir kito ilgalaikio turto techninė priežiūra ir remontas;

9.3.8. kvalifikacijos tobulinimo išlaidos  ̶ (iki 1,5 proc. nuo  vaiko teisių apsaugos skyriaus valstybės tarnautojų darbo užmokesčio fondui apskaičiuotų asignavimų);

9.3.9. kitos paslaugos ̶ pašto ir banko paslaugos, blankų gamybos, leidybos, informacinių leidinių gamybos, atsiskaitymui su VĮ Registrų centru už suteiktą informaciją ir kitos panašios;

9.4. administravimo išlaidas apskaito Apskaitos skyrius ir teikia duomenis Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai vadovaudamasis Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 669 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. A1-381 „Dėl Duomenų apie savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų panaudojimą teikimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“.

10. Jaunimo teisių apsauga:

10.1. Jaunimo teisių apsaugos funkciją savivaldybės administracijoje atlieka valstybės tarnautojas jaunimo reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas);

10.2. lėšų poreikis šiai funkcijai atlikti apskaičiuojamas vadovaujantis Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro   2006 m. liepos 13 d. įsakymu   Nr. A1-193 „Dėl Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

10.3. Jaunimo teisių apsaugos valstybės tarnautojo, atliekančio jaunimo teisių apsaugos funkciją, išlaikymo išlaidos:

10.3.1. darbo užmokestis ir įnašai socialiniam draudimui;

10.3.2. ryšių paslaugos, tenkančios darbuotojų etatui ̶ fiksuoto ir mobilaus telefonų ryšių paslaugos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

10.3.3. transporto paslaugos – sunaudotų degalų išlaidos;

10.3.4. kitos prekės ̶ kanceliarinės ir kitos prekės darbo vietoms išlaikyti, atnaujinti;

10.3.5. komandiruotės išlaidos ̶ transporto, apgyvendinimo, dienpinigiai (tik Lietuvos Respublikoje);

10.3.6. ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas ̶ ilgalaikio materialiojo turto techninė priežiūra ir remontas;

10.3.7. kvalifikacijos tobulinimo išlaidos (iki 1,5 proc. nuo patvirtinto darbo užmokesčio fondo);

10.3.8. komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos, šiukšlių išvežimo) išlaidos, apskaičiuojamos pagal patalpų, kuriose dirba darbuotojas, atliekantis jaunimo teisių apsaugos funkciją, plotą;

10.3.9. kitos paslaugos ̶ banko paslaugos, blankų gamybos, leidybos, informacinių leidinių gamybos, atsiskaitymui su VĮ Registrų centru už suteiktą informaciją ir kitos panašios paslaugos;

10.4. administravimo išlaidas apskaito Apskaitos skyrius ir teikia duomenis apie panaudotas lėšas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai vadovaudamasis Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 669 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymo Nr. A1-381 „Dėl Duomenų apie savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų panaudojimą teikimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“.

11. Valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolė:

11.1.  valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolės funkciją atlieka Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus valstybės tarnautojas vyriausiasis specialistas  kalbos tvarkytojas;

11.2. valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolės funkciją atliekančio valstybės tarnautojo vyriausiojo specialisto kalbos tvarkytojo išlaikymo išlaidos ̶ darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos vyriausiojo specialisto etato dalis atsižvelgiant į skiriamų lėšų sumą;

11.3. valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolės funkcijos išlaidas apskaito Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolės funkcijai atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Valstybinės kalbos inspekcijos viršininko 2006 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. T-8 „Dėl Valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolės funkcijai atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikos“;

11.4. Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Atsiskaitymo už valstybės perduotos savivaldybėms valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolės funkcijos atlikimo ir gautų lėšų aprašu, patvirtintu Valstybinės kalbos inspekcijos viršininko 2012 m. sausio 31 d. įsakymu   Nr. V-4 „Dėl Atsiskaitymo už valstybės perduotos savivaldybėms valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolės funkcijos atlikimą ir gautas lėšas tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais), teikia ataskaitas Valstybinės kalbos inspekcijai už ataskaitinių metų pusmetį ir ataskaitinius kalendorinius metus.

12. Civilinės būklės aktų registravimas:

12.1. civilinės būklės aktų registravimo funkciją atlieka Civilinės metrikacijos ir archyvo skyriaus 2 valstybės tarnautojai;

12.2. lėšų poreikis šiai funkcijai atlikti planuojamas vadovaujantis Civilinės būklės aktų registravimo funkcijai atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2009 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. 1R-215 „Dėl Civilinės būklės aktų registravimo funkcijai atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

12.3. civilinės būklės aktų registravimo funkcijos išlaidas apskaito Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų, skirtų Teisingumo ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, paskirstymo savivaldybėms ir savivaldybių atsiskaitymo už šias lėšas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2012 m. liepos 13 d.  įsakymu Nr. 1R-189 „Dėl Valstybės biudžeto lėšų, skirtų Teisingumo ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, paskirstymo savivaldybėms ir savivaldybių atsiskaitymo už šias lėšas tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais);

12.4. civilinės būklės aktų registravimo funkcijai atlikti išlaidos: darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos dviem etatams, atsižvelgiant į skiriamų lėšų dydį;

13. Valstybės garantuojamos pirminės teisinės pagalbos teikimas:

13.1. valstybės garantuojamos pirminės teisinės pagalbos teikimo funkciją atlieka valstybės tarnautojas Juridinio skyriaus vyriausiasis specialistas (teisininkas);

13.2. lėšų poreikis šiai funkcijai atlikti planuojamas vadovaujantis Pirminės teisinės pagalbos teikimo funkcijai atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2009 m. birželio 10 d. įsakymu Nr. 1R-185 „Dėl Pirminės teisinės pagalbos teikimo funkcijai atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

13.3. valstybės garantuojamos pirminės teisinės pagalbos teikimo funkcijos išlaidas apskaito Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų, skirtų Teisingumo ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, paskirstymo savivaldybėms ir savivaldybių atsiskaitymo už šias lėšas tvarkos aprašu, patvirtintu  Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2012 m. liepos 13 d.  įsakymu Nr. 1R-189 „Dėl Valstybės biudžeto lėšų, skirtų Teisingumo ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, paskirstymo savivaldybėms ir savivaldybių atsiskaitymo už šias lėšas tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais);

13.4. valstybės garantuojamos pirminės teisinės pagalbos funkcijai atlikti išlaidos: darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos 1 etatui, atsižvelgiant į skiriamų lėšų dydį.

14. Karo prievolės ir mobilizacijos administravimas:

14.1. karo prievolės ir mobilizacijos administravimo funkciją atlieka valstybės tarnautojas vyriausiasis specialistas karo prievolei ir mobilizacijai administruoti;

14.2. lėšų poreikis karo prievolės ir mobilizacijos administravimo savivaldybėse funkcijai atlikti planuojamas vadovaujantis Lėšų, skirtų valstybinei (valstybės perduotai savivaldybėms) funkcijai „Dalyvavimas rengiant ir vykdant mobilizaciją, demobilizaciją, priimančiosios šalies paramą“ metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro 2010 m. balandžio 1 d. įsakymu Nr. V-322 „Dėl Lėšų, skirtų valstybinei (valstybės perduotai savivaldybėms) funkcijai „Dalyvavimas rengiant ir vykdant mobilizaciją, demobilizaciją, priimančiosios šalies paramą“ atlikti, poreikio apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

14.3. karo prievolės ir mobilizacijos administravimo savivaldybėje funkcijos vykdymo išlaidos:

14.3.1. darbo užmokestis 0,5 etato valstybės tarnautojo vyriausiojo specialisto ir socialinio draudimo įmokos;

14.3.2. komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos) išlaidos, apskaičiuojamos pagal patalpų, kuriose dirba darbuotojas, atliekantis karo prievolės ir mobilizacijos administravimo funkciją, plotą;

14.3.3. ryšių paslaugos, tenkančios darbuotojų etatui ̶ fiksuoto ir mobiliojo telefonų ryšių paslaugos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis darbo vietai per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

14.3.4. transporto paslaugos – sunaudotų degalų išlaidos;

14.3.5. spaudiniai ̶ knygų, ir kitų spaudinių įsigijimas;

14.3.6. kitos prekės ̶ kanceliarinės ir kitos prekės darbo vietoms išlaikyti, atnaujinti ir steigti;

14.3.7. komandiruotės išlaidos ̶ transporto, apgyvendinimo, dienpinigiai (tik Lietuvos Respublikos teritorijoje);

14.3.8. kvalifikacijos išlaidos – valstybės tarnautojo kvalifikacijai tobulinti;

14.3.9. kitos paslaugos ̶ kitos nenumatytos išlaidos;

14.4. karo prievolės ir mobilizacijos administravimo funkcijos vykdymo išlaidas apskaito Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Savivaldybių atsiskaitymo Krašto apsaugos ministerijai už joms perduotos valstybinės funkcijos „Dalyvavimas rengiant ir vykdant mobilizaciją, demobilizaciją, priimančiosios šalies paramą“   įvykdymą ir lėšų jai vykdyti panaudojimą tvarkos aprašu, patvirtintu Krašto apsaugos ministro 2011 m. rugsėjo 13 d. įsakymu Nr. V-1043 „Dėl Savivaldybių atsiskaitymo krašto apsaugos ministerijai už joms perduotos valstybinės funkcijos „Dalyvavimas rengiant ir vykdant mobilizaciją, demobilizaciją, priimančiosios šalies paramą“ įvykdymą ir lėšų jai vykdyti panaudojimą tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais), ir kas ketvirtį teikia ataskaitas Krašto apsaugos departamentui.

15. Civilinės saugos organizavimas:

15.1. civilinės saugos organizavimo funkciją atlieka valstybės tarnautojas vyriausiasis specialistas civilinei saugai;

15.2. lėšų poreikis civilinės saugos organizavimo funkcijai atlikti planuojamas vadovaujantis Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2006 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. 1V-218 „Dėl Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

15.3. civilinės saugos organizavimo funkcijos vykdymo išlaidos:

15.3.1. darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos 1 etatui;

15.3.2. komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos, šiukšlių išvežimo) išlaidos apskaičiuojamos pagal patalpų, kuriose dirba darbuotojas, atliekantis civilinės saugos organizavimo funkciją, plotą;

15.3.3. ryšių paslaugos ̶ tenkančios darbuotojo 1 etatui fiksuoto ir mobilaus telefonų ryšių paslaugų pagal savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą ir fiksuotas abonentinis mokestis, interneto paslaugų abonentinis mokestis darbo vietai per mėnesį, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

15.3.4. transporto paslaugos – sunaudotų degalų išlaidos;

15.3.5. kitos prekės  ̶  kanceliarinės ir kitos prekės darbo vietai išlaikyti, atnaujinti;

15.3.6. komandiruotės išlaidos ̶ transporto, apgyvendinimo (tik Lietuvos Respublikos teritorijoje), dienpinigiai;

15.3.7. perspėjimo sistemos eksploatavimo ir techninės priežiūros išlaidos;

15.3.8. kvalifikacijos išlaidos – valstybės tarnautojo kvalifikacijai kelti iki 1,5 procentų nuo metinio darbo užmokesčio fondo;

15.3.9. kitos paslaugos ̶ kitos nenumatytos išlaidos;

15.4. civilinės saugos organizavimo išlaidas apskaito Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti, savivaldybės administracijoje kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašu, patvirtintu Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1-266 „Dėl Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais), ir kalendoriniams metams pasibaigus Savivaldybės administracija teikia civilinės saugos uždavinių vykdymo ataskaitas.

16. Žemės ūkio administravimas:

16.1. žemės ūkio administravimo funkciją atlieka Žemės ūkio skyriaus 6 valstybės tarnautojai, 12 valstybės tarnautojų seniūnijose, po 0,7 etato;

16.2 lėšų poreikis žemės ūkio administravimo funkcijai atlikti planuojamas vadovaujantis Lėšų, skirtų valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) žemės ūkio  funkcijoms atlikti, apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. birželio 12 d. įsakymu Nr.3D-240 „Dėl Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) žemės ūkio funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikų patvirtinimo“ (su pakeitimais);

16.3. žemės ūkio administravimo funkcijos vykdymo išlaidos:

16.3.1. darbo užmokestis ir socialinio draudimo įmokos;

16.3.2. komunalinės paslaugos ̶ (šildymas, elektros energija, vandentiekis ir kanalizacija, šiukšlių išvežimo išlaidos), paskirstytos pagal Žemės ūkio skyriaus patalpų, kuriose dirba Žemės ūkio skyriaus valstybės tarnautojai, plotą;

16.3.3. transporto išlaidos ̶ degalų sąnaudos pagal nuvažiuotus kilometrus, trijų automobilių remonto, eksploatacinės bei draudimo išlaidos;

16.3.4. ryšių paslaugos – fiksuoto ir mobiliojo ryšio telefonų išlaidos pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą limitą, abonentinis mokestis  fiksuoto ryšio telefono, interneto paslaugų abonentinis mokestis, faktinės pašto siuntimo išlaidos;

16.3.5. spaudiniai ̶ įvairūs numeruoti blankai, periodiniai leidiniai;

16.3.6. kitos prekės ̶ kanceliarinės prekės, prekės darbo vietai palaikyti, atnaujinti; biuro baldai ir kitas inventorius, valstybiniai numeriai žemės ūkio technikai registruoti, kitos nenumatytos prekės;

16.3.7. komandiruotės išlaidos ̶ transporto, nakvynės išlaidos (Lietuvos Respublikos teritorijoje), dienpinigiai;

16.3.8. kvalifikacijos išlaidos – valstybės tarnautojų kvalifikacijai kelti iki 1,5 procentų nuo metinio darbo užmokesčio fondo;

16.3.9. ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas ̶ Žemės ūkio skyriaus patalpų remonto darbai, kito ilgalaikio materialiojo turto remontas, techninė priežiūra;

16.3.10. kitos paslaugos ̶ pagal pateiktas sąskaitas faktūras nenumatytos išlaidos, reprezentacinės išlaidos, pirkimai pagal pasirašytas sutartis, saugaus duomenų perdavimo kanalų ir kompiuterinės technikos priežiūrai užtikrinti;

16.3.11. darbdavio socialinė parama pinigais;

16.4. Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų, skiriamų savivaldybių biudžetams Žemės ūkio ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir atsiskaitymo Žemės ūkio ministerijai tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. birželio 21 d. įsakymu Nr. 3D-486 „Dėl Valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų, skiriamų savivaldybių biudžetams Žemės ūkio ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir atsiskaitymo Žemės ūkio ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais), apskaito žemės ūkio administravimo išlaidas ir teikia ataskaitas Žemės ūkio ministerijai už einamųjų metų 6 mėnesius ir už einamuosius kalendorinius metus.

17. Valstybės nuosavybės teise priklausančių melioracijos ir hidrotechnikos statinių valdymas ir naudojimas patikėjimo teise:

17.1. lėšų poreikis melioracijos statinių ir hidrotechnikos statinių eksploatavimo išlaidoms apskaičiuojamas vadovaujantis Melioracijos ir hidrotechnikos statinių eksploatavimo, dirvų kalkinimo organizavimo valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, skirtų lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. birželio 12 d. įsakymu Nr. 3D-240 „Dėl Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) žemės ūkio funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikų patvirtinimo“ (su pakeitimais);

17.2. melioracijos ir hidrotechnikos statinių eksploatavimo išlaidos:

17.2.1. ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas ̶ melioracijos įrenginių remonto darbų ir techninio aptarnavimo išlaidos;

17.2.2. kitos paslaugos ̶ melioruotos žemės ir melioracijos statinių būklės įvertinimo darbai, kartografinės medžiagos atnaujinimas ir kadastro sudarymas;

17.2.3. komunalinės paslaugos – elektros energijos tiekimas melioracijos statinių siurblinėms;

17.3. Apskaitos skyrius apskaito melioracijos ir hidrotechnikos statinių eksploatavimo išlaidas ir atsiskaito Žemės ūkio ministerijai už lėšų panaudojimą pagal paskirtį, vadovaudamasis Valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų, skiriamų savivaldybių biudžetams Žemės ūkio ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir atsiskaitymo Žemės ūkio ministerijai tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. birželio 21 d. įsakymu Nr. 3D-486 „Dėl Valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų, skiriamų savivaldybių biudžetams Žemės ūkio ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir atsiskaitymo Žemės ūkio ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su pakeitimais).

18. Savivaldybių dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant užimtumo didinimo programas:

18.1. lėšų poreikis valstybės funkcijos savivaldybių dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant užimtumo didinimo programas išlaidoms apskaičiuojamas vadovaujantis Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. A1-193 „Dėl Specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

18.2. savivaldybių dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant užimtumo didinimo programas funkcijos išlaidas apskaito Apskaitos skyrius ir ataskaitų duomenis apie lėšų, skirtų šiai funkcijai atlikti, panaudojimą teikia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, vadovaudamasis Savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų paskirstymo, pervedimo, naudojimo ir duomenų pateikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. A1-669 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. A1-381 „Dėl Duomenų apie savivaldybių funkcijoms atlikti skirtų lėšų panaudojimą teikimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“;

18.3. programos lėšos naudojamos darbuotojų, atliekančių laikinus darbus, darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms bei 10 procentų nuo priskaityto darbo užmokesčio fondo su priskaitymu socialiniam draudimui, darbo įrankiams, priemonėms įsigyti;

18.4. savivaldybės administracijos padaliniai (seniūnijos), įgyvendinančios užimtumo didinimo programą, organizuoja laikino pobūdžio darbus, teikiančius socialinę naudą vietos bendruomenėms, skirtus padėti palaikyti ar plėtoti vietos bendruomenių socialinę infrastruktūrą, pasibaigus ataskaitinių metų kalendoriniam mėnesiui, iki kito einamojo mėnesio 5 dienos, pateikia Apskaitos skyriui atliktų laikino pobūdžio darbų aprašymą (1 priedas).

19. Gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymas:

19.1. lėšų poreikis gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo funkcijai atlikti planuojamas vadovaujantis Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atliki, lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2006 m. birželio 9 d. įsakymo Nr. 1V-218 „Dėl Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

19.2. gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo išlaidos:

19.2.1. darbo užmokestis – piniginėms išmokoms mokėti darbuotojams, atliekantiems šią funkciją seniūnijose ir socialinio draudimo įmokos;

19.2.2. kompiuterinių tinklų nuomos mokesčio išlaidos pagal sudarytas sutartis su VĮ „Infostruktūra“ ir pateiktas sąskaitas faktūras.

20. Gyventojų registro tvarkymas ir duomenų teikimas valstybės registrams:

20.1. lėšų poreikis gyventojų registro tvarkymo ir duomenų teikimo valstybės registrams funkcijai atlikti apskaičiuojamas vadovaujantis Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2006 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. 1V- 218 „Dėl Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (su pakeitimais);

20.2. civilinės metrikacijos ir archyvo skyriaus darbuotojų, atliekančių gyventojų registro tvarkymo ir duomenų teikimo valstybės registrams funkciją, susijusios išlaidos:

20.2.1. ryšių paslaugos;

20.2.2. kitos prekės – kanceliarinės prekės.

21. Apskaitos skyrius, vadovaudamasis Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2012 m. kovo 12 d. įsakymu Nr. 1V-209 „Dėl Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, teikia ataskaitas Vidaus reikalų ministerijos Ekonomikos ir finansų departamentui už einamųjų metų 6 mėnesius ir už einamuosius kalendorinius metus.

 

____________________________

 

Panevėžio rajono savivaldybės administracijos

biudžeto išlaidų valstybės perduotoms

savivaldybėms funkcijoms atlikti planavimo ir

apskaitos tvarkos aprašo

priedas

 

 

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

(padalinio pavadinimas)

ATLIKTŲ LAIKINŲJŲ DARBŲ APRAŠYMAS

20 m. mėn.

(Data)

Panevėžys

Eil. Nr.

Data

Darbų pavadinimas

Sugaištas laikas valandomis

Atlikta darbų natūriniais dydžiais

Darbus priėmė

(Pareigos)

(parašas)

(vardas, pavardė)