PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS SUDARYMO IR NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2016 m. spalio 19 d. Nr. AV-755
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. A1-509 „Dėl Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymo Nr. A1-345 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“ pakeitimo“:
1. Sudarau Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisiją (toliau – komisija):
Marius Senulis – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas komisijos pirmininkas;
Daiva Rutkevičienė – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus vedėja, komisijos pirmininko pavaduotoja;
Alma Stankevičienė – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus Neįgaliųjų reikalų ir socialinių paslaugų poskyrio vedėja, komisijos narė;
Virginija Andrušaitienė – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus Neįgaliųjų reikalų ir socialinių paslaugų poskyrio vyriausioji specialistė, komisijos narė;
Gražina Plungienė – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė, komisijos narė;
Ilma Geležėlienė – Pakruojo nestacionarių socialinių paslaugų centro direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams, komisijos narė;
Vaida Kamašauskienė – Linkuvos socialinių paslaugų centro Savarankiško gyvenimo namų vyresnioji socialinė darbuotoja, komisijos narė;
Renata Žiedienė – Linkuvos socialinių paslaugų centro direktoriaus pavaduotoja socialiniam darbui, komisijos narė;
Astra Vilimienė – Klovainių sutrikusio intelekto jaunuolių centro vyriausioji socialinė darbuotoja, komisijos narė.
2. Pavedu Astai Šimanskienei, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus Neįgaliųjų reikalų ir socialinių paslaugų poskyrio vyriausiajai specialistei, vykdyti projektų administravimo ir komisijos darbo aptarnavimo funkcijas.
3. Tvirtinu Pakruojo rajono savivaldybės socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos nuostatus (pridedama).
4. Pripažįstu netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. spalio 19 d. įsakymą Nr. AS-125 (3.3) „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos ir darbo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2016 m. spalio 19 d. įsakymu Nr.AV-755
SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE Projektų vertinimo ir atrankos komisijos DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų (toliau – projektai) vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašas (toliau – šis Aprašas) reglamentuoja Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – komisija) sudarymą, darbo organizavimą, projektų vertinimą, sprendimų priėmimą ir kitas komisijos darbą reguliuojančias nuostatas.
2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu ir šiuo Aprašu.
3. Komisijos sudarymo tikslas – įvertinti Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) administracijai finansavimui gauti pateiktus Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektus (toliau – projektai) ir parengti projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo projektą.
4. Komisija sudaroma vieniems metams iš ne mažiau kaip trijų specialistų (rekomenduojama iš savivaldybės administracijos, savivaldybei pavaldžių įstaigų, aukštųjų mokyklų specialistų, išskyrus darbuotojus, kuriems mokama už projektų administravimą). Projektų atrankos stebėseną vykdo Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Neįgaliųjų reikalų departamentas) deleguoti skėtinių neįgaliųjų asociacijų atstovai (toliau – neįgaliųjų asociacijų atstovai).
5. Įvertinusi gautų projektų pobūdį ir kiekį, savivaldybės administracija nusprendžia dėl komisijos narių skaičiaus ir kreipiasi į šio Aprašo 4 punkte nurodytas įstaigas dėl specialistų paskyrimo į komisiją. Kiekviena įstaiga apie savo deleguojamo atstovo paskyrimą, atšaukimą ir pakeitimą raštu praneša savivaldybės administracijai.
7. Komisijos nariai, vertindami projektus ir rengdami projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo projektą, laikosi skaidrumo, nešališkumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principų.
II SKYRIUS
KOMISIJOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
9. Komisijos uždavinys – atrinkti Pakruojo rajono savivaldybės administracijai finansavimui gauti pateiktus projektus, atsižvelgiant į skirtingas negalias (judėjimo, regos, klausos, sutrikusio intelekto, sutrikusios psichikos ir kt.) turinčių asmenų specialiųjų poreikių tenkinimo reikalingumą.
10. Komisijos funkcijos yra šios:
10.2. svarstyti Pakruojo rajono savivaldybės administracijos darbuotojų apibendrintus projektų vertinimo rezultatus;
III SKYRIUS
KOMISIJOS narių TEISĖS
11. Komisijos nariai turi teisę:
11.1. gauti informaciją apie komisijos posėdžius ir Pakruojo rajono savivaldybės administracijos darbuotojų apibendrintus projektų vertinimo rezultatus bei kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;
11.2. susipažinti su svarstyti pateiktais projektais, jų vertinimo dokumentais. Komisijos narys, norėdamas gauti papildomos informacijos apie konkretų projektą, žodžiu, elektroniniu paštu ar raštu kreipiasi į savivaldybės administraciją su prašymu;
IV SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
12. Pagrindinė komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai yra uždari. Juose kviečiami dalyvauti projektų atrankos stebėseną vykdantys neįgaliųjų asociacijų atstovai.
14. Komisijos pirmininkas organizuoja komisijos darbą, pirmininkauja posėdžiams, pasirašo posėdžių protokolus.
15. Komisiją aptarnaujantys projektus administruojantys savivaldybės administracijos darbuotojai:
15.2. ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki komisijos posėdžio pradžios raštu informuoja komisijos narius ir projektų atrankos stebėseną vykdančius neįgaliųjų asociacijų atstovus apie posėdžio datą, laiką, vietą;
15.5. renka komisijos narių projektų vertinimo anketas ir kitą informaciją, kurios reikia lėšų paskirstymo projektui parengti;
15.7. pateikia kitą reikalingą su svarstomų projektų rezultatais ir projektais susijusią informaciją. Prireikus ar komisijos narių prašymu per posėdį pateikia svarstomų projektų, jų priedų kopijas;
15.8. per komisijos posėdį parengia protokolo nutariamąją dalį – lėšų paskirstymo projektą, kurį per tą patį posėdį pateikia pasirašyti komisijos pirmininkui ir komisijos nariams;
15.10. atsako už komisijos dokumentų tvarkymą, saugo komisijai pateiktus dokumentus ir komisijos posėdžių protokolų originalus per visą komisijos veiklos laikotarpį. Komisijai sustabdžius ar baigus veiklą, su jos veikla susijusius dokumentus perduoda savivaldybės administracijai, kuri juos saugo savo archyve.
16. Komisijos posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.
17. Visi klausimai posėdyje aptariami posėdžio darbotvarkėje nustatyta tvarka, jei komisijos nariai bendru sutarimu posėdžio pradžioje nenusprendžia kitaip.
18. Pradėdami darbą komisijoje, dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo skelbimo ir platinimo, objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo, komisijos nariai privalo pasirašyti projektų vertinimo ir atrankos komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (šio Aprašo 1 priedas). Savivaldybės administracijos darbuotojai (ne komisijos nariai) ir projektų atrankos stebėseną vykdantys neįgaliųjų asociacijų atstovai komisijos posėdžiuose gali dalyvauti tik pasirašę konfidencialumo pasižadėjimą (šio Aprašo 2 arba 3 priedai).
19. Komisijos narys negali turėti privačių interesų, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusių su pareiškėju, kurio projektas yra svarstomas. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus projekto sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba komisijos pirmininko reikalavimu turi nusišalinti nuo šios procedūros. Į komisijos posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą. Nusišalinus komisijos pirmininkui, komisijos pirmininko pareigas toliau eina komisijos pirmininko pavaduotojas.
20. Už konfidencialios informacijos atskleidimą, savo pareigų nevykdymą arba netinkamą jų vykdymą komisijos ir Pakruojo rajono savivaldybės administracijos darbuotojai atsako teisės aktų nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
Projektų vertinimas
22. Komisijos nariai ne vėliau kaip per 25 kalendorines dienas nuo projektų paraiškų perdavimo komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus.
23. Pareiškėjų pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai komisijos nariams paskirstomi taip, kad kiekvieną projektą įvertintų ne mažiau kaip trys komisijos nariai.
24. Prieš pradedant projektų vertinimą, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos atsakingi darbuotojai supažindina komisijos narius su projektų paraiškomis, komisijos sudarymo ir darbo organizavimo tvarka, projekto vertinimo anketa, vertinimo kriterijais, aptariami projektų vertinimo anketų pateikimo terminai, išdalijamos projektų paraiškos.
25. Komisijos narys privalo atsisakyti vertinti jam pateiktą projektą, jei paaiškėja, kad jis:
25.1. yra projektą pateikusios asociacijos, labdaros ir paramos fondo, religinės bendruomenės ir bendrijos, viešosios įstaigos (toliau – organizacija) narys;
26. Įvertinęs paskirtą projektą, komisijos narys užpildo Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto vertinimo anketą (Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu, 4 priedas) (toliau – vertinimo anketa).
27. Projektas vertinamas pagal atskirus vertinimo kriterijus balais. Projektas galutinai įvertinamas, susumavus pagal kiekvieną vertinimo kriterijų skirtus balus. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 100 balų.
28. Apie projekto finansavimą sprendžiama pagal projekto surinktų balų sumą:
29. Komisijos narys vertinimo anketoje pažymi skiriamus balus už kiekvieną nurodytą aplinkybę:
30. Komisijos narys vertinimo anketoje taip pat nurodo projekto privalumus ir trūkumus, pateikia išvadą dėl projekto finansavimo, siūlymus dėl atskirų projekto veiklų, išlaidų nefinansavimo.
31. Jei dalis projekto išlaidų yra nepagrįstos, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo projekto veikloms įgyvendinti arba išlaidos priskiriamos prie netinkamų finansuoti, komisijos nariai gali siūlyti sumažinti projekto išlaidas, išbraukdami netinkamas ar nepagrįstas išlaidas arba sumažindami prašomų išlaidų sumą.
32. Baigę vertinimą, komisijos nariai užpildytas ir pasirašytas projektų vertinimo anketas pateikia savivaldybės administracijos darbuotojams ir jos toliau saugomos paraiškos byloje.
33. Komisijos nariai savivaldybės administracijos darbuotojams papildomai pateikia užpildytų vertinimo anketų elektronines versijas.
VI SKYRIUS
KOMISIJOS SPRENDIMAI
35. Komisija sprendimus dėl projektų finansavimo priima posėdžiuose, rengiamuose šiame Apraše nustatyta tvarka.
36. Komisijos sprendimai priimami bendru sutarimu arba, jei jo negalima pasiekti, komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant. Balsuodami komisijos nariai turi po vieną balsą. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo paprastoji komisijos narių dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas balsas yra komisijos pirmininko (komisijos pirmininko pavaduotojo balsas, jei komisijos pirmininkas nusišalinęs ar balsavime nedalyvauja). Jeigu svarstant projektus kuris nors komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į komisijos posėdžio protokolą.
37. Komisija, apsvarsčiusi projektų vertinimo rezultatus, komisijos narių siūlymus ir išvadas bei kitą informaciją, susijusią su pateiktais atrinkti projektais, privalo parengti projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo projektą, atsižvelgdama į skirtingas negalias (judėjimo, regos, klausos, sutrikusio intelekto, sutrikusios psichikos ir kitas) turinčių asmenų specialiųjų poreikių tenkinimo reikalingumą, siūlydama Pakruojo rajono savivaldybės administracijai:
38. Komisija, rengdama projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo projektą ir teikdama siūlymus dėl finansavimo skyrimo projektams:
38.1. vadovaujasi apibendrintais projektų vertinimo rezultatais ir kita su projektų vertinimu susijusia dokumentacija;
38.3. pagal projekto įvertinimo balą sprendžia apie projekto rėmimą:
38.4. užtikrina, kad nebūtų finansuojami atitinkamoje teritorijoje sudubliuoti du ar daugiau analogiškų projektų, todėl gali neatsižvelgti į projekto surinktą vidutinį balą ir priimti sprendimą teikti kitokias rekomendacijas dėl konkretaus projekto finansavimo, palyginti su projektą vertinusių komisijos narių išvadomis ir siūlymais. Tokiu atveju pirmumas teikiamas geriausiai įvertintam projektui – dėl projekto rėmimo komisija sprendžia bendru sutarimu arba, jei jo negalima pasiekti, komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant, kaip nustatyta šiame Apraše.
39. Komisijos parengtas lėšų paskirstymo projektas pateikiamas susipažinti projektų atrankos stebėseną vykdantiems neįgaliųjų asociacijų atstovams, kurie per nustatytą laiką raštu pateikia komisijai rekomendacijas, pritarimą arba nepritarimą parengtam lėšų paskirstymo projektui nurodydami motyvus.
VII SKYRIUS
KOMISIJOS POSĖDŽIO PROTOKOLAS
41. Komisijos sprendimai įforminami komisijos posėdžio protokolu, kuriame nurodoma:
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
44. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiame Apraše, sprendžia komisijos pirmininkas.
45. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi savivaldybės administracijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Projektų vertinimo ir atrankos komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimo ir nešališkumo deklaracijos forma)
________________________ savivaldybės administracija
_________________________________________________________
(komisijos nario vardas ir pavardė)
projektų VERTINIMO IR atrankos KOMISIJOS nario
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija
20_____ m. __________________ d.
Aš, _______________________________, vertindamas (-a) socialinės reabilitacijos
(vardas ir pavardė)
paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektus:
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektus;
1.2. man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.
2. Pareiškiu, kad man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
2.1. socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų duomenys ir turinys;
2.2. projektų vertinimo išvados;
2.3. projektų vertinimo rezultatų duomenys;
2.4. kita informacija, susijusi su projektų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.
3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą projektą, jei paaiškės, kad aš esu projektą pateikusios organizacijos narys (-ė); dalyvauju projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į projekto, kuris yra vertinimo stadijoje, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).
4. Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.
__________________ ___________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
________________________ savivaldybės administracija
__________________________________________________________
(savivaldybės administracijos darbuotojo vardas ir pavardė)
konfIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20_____ m. ____________________ d.
Aš, _____________________________________, pareiškiu, kad tvarkydamas (-a)
(vardas ir pavardė)
Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos raštvedybą ir atlikdamas (-a) techninį darbą, susijusį su komisijos posėdžių įforminimu, bei susipažinęs (-usi) su visa iki šio momento prieinama informacija apie projektų paraiškų teikimą, vertinimą ir atranką, pasižadu išlaikyti paslaptyje visą su projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbu susijusią informaciją bei dokumentus (konfidencialią informaciją), taip pat dokumentus, kurie bus parengti projektų vertinimo ir atrankos komisijos posėdžiuose ar jiems pasibaigus. Užtikrinu, kad minėta informacija bus naudojama tik projektų vertinimo ir atrankos komisijos posėdžių įforminimo bei lėšų paskirstymo projekto sudarymo tikslais ir nebus atskleista jokiai trečiajai šaliai. Taip pat pasižadu neplatinti jokių man pateiktų rašytinės informacijos kopijų ir originalų.
_______________________ ____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
__________________________________________________________
(neįgaliųjų asociacijos atstovo vardas ir pavardė)
konfIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20_____ m. ____________________ d.
Aš, ______________________________________, pareiškiu, kad dalyvaudamas (-a)
(vardas ir pavardė)
Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbe ir stebėdamas (-a), kaip savivaldybės administracija organizuoja ir vykdo projektų paraiškų atranką, bei teikdamas (-a) rekomendacijas projektų vertinimo ir atrankos komisijai dėl lėšų paskirstymo projektams ir susipažinęs (-usi) su visa iki šio momento prieinama informacija apie projektų paraiškų teikimą, vertinimą ir atranką, pasižadu išlaikyti paslaptyje visą su konkurso organizavimu, projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbu bei projektų paraiškų atranka susijusią informaciją ir dokumentus (konfidencialią informaciją), taip pat dokumentus, kurie bus parengti projektų vertinimo ir atrankos komisijos posėdžiuose. Užtikrinu, kad minėta informacija bus naudojama tik konkurso organizavimo, projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo bei projektų paraiškų atrankos stebėjimo ir rekomendacijų dėl lėšų paskirstymo projektams teikimo tikslais ir nebus atskleista jokiai trečiajai šaliai. Taip pat pasižadu neplatinti jokių man pateiktų rašytinės informacijos kopijų ir originalų.
______________________ __________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo
4 priedas
((Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto vertinimo anketos forma)
____________________________________________________________________________
(organizacijos pavadinimas)
SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO VERTINIMo anketa
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
|
1. |
Projekto atitiktis Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų 9.1–9.5 papunkčiuose nustatytiems prioritetams – atitinka visus prioritetus – atitinka 4 prioritetus – atitinka 3 prioritetus – atitinka 2 prioritetus – atitinka 1 prioritetą – neatitinka nė vieno prioriteto |
25 |
25 20 15 10 5 0 |
|
|
2. |
Įgyvendinamų veiklos sričių skaičius (vertinamas bendras projekte planuojamų veiklos sričių skaičius) (Nuostatų 12.1–12.5 papunkčiai) – 5 veiklos sritys – 4 veiklos sritys – 3 veiklos sritys – 2 veiklos sritys – 1 veiklos sritis |
25 |
25 20 15 10 5 |
|
|
3. |
Projekto įgyvendinimo planas (Paraiškos 10 punktas) – nuoseklus ir išsamus – nepakankamai nuoseklus ir išsamus – nedetalus ir nenuoseklus |
10 |
10 1–9 0 |
|
|
4. |
Reikalingų lėšų pagrindimas ir realumas (projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas) (Paraiškos 11 punktas) – pagrįstos, realiai suplanuotos, pateiktas detalus apskaičiavimas – iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnio apskaičiavimo – nepagrįstos ir nerealios |
15 |
15
1–14
0 |
|
|
5. |
Turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai (projekto veikloms vykdyti turi reikalingų specialistų, turi patalpas, ryšio, transporto priemones, veikloms vykdyti reikalingą įrangą ir kt.) (Paraiškos 7, 8, 9, 11 punktai) – turi pakankamai – iš dalies pakankamai – nepakankamai |
10 |
10 1–9 0 |
|
|
6. |
Paslaugų gavėjų skaičius (vertinamas bendras nuolatinio pobūdžio paslaugų gavėjų skaičius) (Paraiškos 6, 12 punktai) – paslaugas gaus per 81 neįgalųjį – paslaugas gaus nuo 61 iki 80 neįgaliųjų – paslaugas gaus nuo 41 iki 60 neįgaliųjų – paslaugas gaus nuo 26 iki 40 neįgaliųjų – paslaugas gaus nuo 10 iki 25 neįgaliųjų |
15 |
15 11–14 7–10 4–6 1–3 |
|
|
Bendra balų suma: |
100 |
|
|
||
Projekto privalumai
|
|
||||
Projekto trūkumai
|
|
||||
Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti
|
|
||||
Komisijos nario išvada (projektą remti, neremti)
|
|
||||
Projekto įvertinimas
Nuo 50 iki 100 balų – projektas remtinas, mažiau nei 50 balų – projektas atmestinas.
Komisijos narys ____________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
__________
(data)