LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2018 M. RUGPJŪČIO 28 D. ĮSAKYMO NR. V-707 „DĖL KOKYBĖS KREPŠELIO SKYRIMO BENDROJO UGDYMO MOKYKLOMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. birželio 11 d. Nr. V-688
Vilnius
P a k e i č i u Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. V-707 „Dėl krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 14.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„14.1. savivaldybės mokyklų 5–8 klasėse sumažėjo jungtinių klasių, sudarytų vadovaujantis Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 „Dėl mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklės), nustatytais klasių, jungtinių klasių bendrosiose bendrojo ugdymo mokyklose sudarymo kriterijais, remiantis Švietimo informacinių technologijų centro (toliau – ITC) pateiktais ŠVIS duomenimis, kurie fiksuojami partnerystės sutarties papildyme;“.
2. Pakeičiu 15.1 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
3. Pakeičiu 16.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
4. Pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:
„17. Partnerystės sutarties laikotarpiu pasikeitus šio aprašo 16 punkte nurodytoms sąlygoms, savivaldybei raštu pateikus argumentuotą informaciją dėl sąlygų pasikeitimo projekto vykdytojui, mokyklos turi teisę toliau dalyvauti Projekte, vykdydamos įsipareigojimus, numatytus mokyklos veiklos tobulinimo plane. Jei dalyvaujanti Projekte mokykla reorganizuojama, jos įsipareigojimus dėl dalyvavimo Projekte tęsia reorganizuojamos mokyklos teisių ir pareigų perėmėjas.“
5. Pakeičiu 31.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„31.1. silpną geros mokyklos požymių raišką turinčiose mokyklose padaryta pažanga matuojama atliekant mokyklos veiklos išorinį rizikos vertinimą. Pažanga laikoma padaryta, jei iš kiekvienos vertintos srities ne mažiau kaip 1 rodiklio įvertinimas pagerėjo ir iš 10 vertintų rodiklių ne mažiau kaip 6 rodiklių įvertinimas pagerėjo;“.
6. Pakeičiu 31.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„31.2. stiprią geros mokyklos požymių raišką turinčiose mokyklose padaryta pažanga matuojama atliekant įsivertinimą pagal išorinio teminio vertinimo rodiklius. Pažanga laikoma padaryta, jei mokyklos veiklos įsivertinimo metu bus nustatoma, kad tvarumas užtikrintas ir pateiktų mokyklos veiklos sričių vertinimai išlieka ne žemesnio negu 3 lygio ir jei ne mažiau kaip 2 rodiklių, iš pateiktų vertinimui mokyklos veiklos sričių, pagerėjo įvertinimas.“.