Gargždų miesto herbas. Herbo  lauke laurų vainiku apsuptas gulsčias  kalavijas.

 

KALIPĖDOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS
FINANSAVIMO LĖŠŲ PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO KLAIPĖDOS
RAJONO SAVIVALDYBĖS SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪROS
OBJEKTAMS FINANSUOTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2024 m. rugsėjo 26 d. Nr. T11-418

Gargždai

 

 

Klaipėdos rajono savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 4 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymu ir Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“, nusprendžia:

1. Patvirtinti Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų paskirstymo ir naudojimo Klaipėdos rajono savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektams finansuoti tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Klaipėdos rajono savivaldybės tarybos 2022 m. rugsėjo 29 d. sprendimą Nr. T11-316 „Dėl Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. Šis sprendimas įsigalioja nuo 2025 m. sausio 1 d.

4. Šį sprendimą skelbti Teisės aktų registre.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                           Bronius Markauskas

 

PATVIRTINTA

Klaipėdos rajono savivaldybės tarybos

2024 m. rugsėjo 26 d. sprendimu Nr. T11-418

 

KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠŲ PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO KLAIPĖDOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTAMS FINANSUOTI TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų paskirstymo ir naudojimo Klaipėdos rajono savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektams finansuoti tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Klaipėdos rajono savivaldybės Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų vietinės reikšmės viešųjų ir vidaus kelių tiesimui, taisymui (remontui), rekonstravimui, priežiūrai, saugaus eismo sąlygų užtikrinimui paskirstymo tvarką, panaudojimą ir atsiskaitymą už panaudotus asignavimus.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymu, Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“ ir kitais teisės aktais.

3. Šiuo Aprašu siekiama užtikrinti Klaipėdos rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių gerą būklę, skaidrų ir tinkamą Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų vietinės reikšmės keliams tiesti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymą ir naudojimą.

 

II SKYRIUS

PAGRINDINĖS SĄVOKOS IR TRUMPINIAI

 

4.  Apraše vartojami šie trumpiniai ir sąvokos:

4.1. Via Lietuva – AB „Via Lietuva“;

4.2. Savivaldybė – Klaipėdos rajono savivaldybė;

4.3. KPPP – Kelių priežiūros ir plėtros programa;

4.4. KPPP skaičiuojamosios lėšos – Kelių direkcijos direktoriaus įsakymu skiriamos KPPP finansavimo lėšos savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės keliams, kurios paskirstomos savivaldybėms pagal nuolatinių gyventojų skaičių ir kelių ilgį;

4.5. Susisiekimo komunikacijos - visų rūšių transporto ir pėsčiųjų judėjimui skirti statiniai (keliai, gatvės (keliai, turintys pavadinimus), šaligatviai, pėsčiųjų ir dviračių takai, automobilių stovėjimo aikštelės ir vietos ir kt.);

4.6. Vietinės reikšmės keliai – keliai, gatvės (keliai, turintys pavadinimus);

4.7. Inžineriniai tinklai – kelių apšvietimo (elektros) tinklai, lietaus, paviršinių nuotekų tinklai ir kt.;

4.8. Susisiekimo infrastruktūros objektas – susisiekimo komunikacijų, jų inžinerinių tinklų visuma;

4.9. Prioritetinis objektų sąrašas vietinės reikšmės kelių, gatvių ir (ar) kelių statinių projektavimo, tiesimo (statybos), rekonstravimo ir kapitalinio ar paprastojo remonto sąrašas;

4.10 Pirmo prioriteto zona – prioritetinė zona, nustatyta pagal teritorijų planavimo dokumentus;

4.11. Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatyme, Lietuvos Respublikos kelių įstatyme, Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Lietuvos Respublikos žemės įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

III SKYRIUS

KPPP FINANSAVIMO LĖŠŲ NAUDOJIMO SRITYS

 

5. KPPP finansavimo lėšos vietinės reikšmės keliams turi būti naudojamos kaip nustatyta Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2 dalies šioms reikmėms finansuoti:

5.1. Keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.2. Kelių, kelio statinių ir jų užimamos žemės teisinei registracijai būtinoms procedūroms atlikti, daiktinėms teisėms į žemę, šių teisių suvaržymams, juridiniams faktams registruoti;

5.3. Tiltams, viadukams, estakadoms, tuneliams, pralaidoms projektuoti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.4. Apsaugos nuo triukšmo statiniams prie kelių statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.5. Kelio juostoje esantiems paviršinio vandens nuleidimo įrenginiams ir lietaus kanalizacijai įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.6. Ekstremaliųjų situacijų, ekstremaliųjų įvykių ir įvykių padariniams keliuose likviduoti;

5.7. Kelio juostoje esančioms automobilių stovėjimo aikštelėms, viešojo transporto stotelėms ir paviljonams įrengti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.8. Institucijų ar įstaigų, atsakingų už vietinės reikšmės viešuosius kelius, paskoloms, naudojamoms vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), grąžinti ir palūkanoms mokėti;

5.9. Tiesiant, rekonstruojant, taisant (remontuojant), prižiūrint kelius patirtoms išlaidoms už skirtą žemę, nukeliamus ar (ir) griaunamus pastatus ir kitus statinius, naikinamus želdinius ir kitas naudmenas apmokėti, aplinkos apsaugos reikmėms, žemės rekultivavimo darbams vykdyti tiesiant ir taisant (remontuojant) kelius;

5.10. Programos finansavimo lėšų naudojimo pagal paskirtį kontrolei, darbų kokybės kontrolės priežiūrai vietinės reikšmės kelių objektuose;

5.11. Viešojo sektoriaus ir privačios partnerystės būdu įgyvendinamiems vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), paskoloms grąžinti ir palūkanoms mokėti, projektų išlaidoms finansuoti;

5.12. Želdinių gyvenamųjų vietovių gatvių raudonosiose linijose įrengimui saugaus eismo tikslais ir priežiūrai finansuoti.

5.13. Darnaus judumo priemonėms (esamiems šaligatviams, pėsčiųjų takams, pėsčiųjų viadukams ir tiltams, pėsčiųjų estakadoms, pėsčiųjų perėjoms (įskaitant požemines) pritaikyti specialiųjų poreikių turintiems žmonėms; viešojo transporto infrastruktūrai; viešojo transporto eismui organizuoti; dviračių statymo infrastruktūrai; stovėjimo aikštelėms, skirtoms motorinėms transporto priemonėms arba dviračiams palikti, siekiant tęsti kelionę viešuoju transportu, įrengti, jeigu už naudojimąsi jomis neimamas atlygis; elektrinių transporto priemonių (išskyrus elektromobilius) viešosioms įkrovimo prieigoms; šaligatviams, pėsčiųjų ir (ar) dviračių takams įrengti, projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti; pėsčiųjų, dviračių takų įrenginiams (tvorelėms ir pan.)) įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.14. Inžinerinėms saugaus eismo priemonėms (važiuojamajai kelio daliai siaurinti; įvažiavimų į teritorijas zonoms pertvarkyti; važiuojamajai kelio daliai iškreivinti; iškiliosioms greičio mažinimo priemonėms (greičio mažinimo kalneliams) įrengti; kelio įrenginiams (saugos salelėms, sankryžoms, pėsčiųjų perėjoms); greičio mažinimo priemonėms ties gyvenamosios teritorijos pradžia, siekiant sumažinti galimą per didelį transporto priemonių greitį ir parodyti, kad keičiasi važiavimo režimas (miesto vartai), įrengti; kelio ženklams įrengti; kelio dangai ženklinti; šviesoforams įrengti; tvoroms, kelio apsauginių atitvarų sistemoms, signaliniams stulpeliams įrengti; kelio veidrodžiams įrengti; elektroniniams įrenginiams (greičio kontrolės priemonėms, informacinėms momentinio važiavimo greičio švieslentėms, kintamosios informacijos ženklams (stendams) įrengti ir prižiūrėti; apšvietimui keliuose) ir kitoms priemonėms įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

5.15. Įgyvendinant vietinės reikšmės kelių projektus būtiniems vietinės reikšmės ir valstybinės reikšmės kelių statinių sujungimo darbams, kuriuos vykdant nekeičiami valstybinės reikšmės kelio (statinio) elementų (sankryžų, nuovažų) geometriniai parametrai, finansuoti;

5.16. Valstybinėje ir savivaldybių žemėje daugiabučių namų kiemų vidaus kelių (gatvių) ir daugiabučių namų gyventojų automobilių stovėjimo aikštelėms įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti)  ir prižiūrėti, neatsižvelgiant į tai, ar atlikta šių inžinerinių statinių teisinė registracija.

 

IV SKYRIUS

KPPP SKAIČIUOJAMŲJŲ LĖŠŲ PASKIRSTYMO TVARKA

 

6. Programos finansavimo lėšos, skirtos Savivaldybės valdomiems vietinės reikšmės keliams skirstomos Savivaldybės tarybos sprendimu šia tvarka:

6.1. ne mažiau kaip 60 procentų Programos finansavimo lėšų skiriama turtui įsigyti – vietinės reikšmės keliams tiesti, rekonstruoti, kapitališkai remontuoti.

6.2. ne mažiau kaip 10 procentų Programos finansavimo lėšų skiriama saugaus eismo priemonėms ir darnaus judumo priemonėms vietinės reikšmės keliuose finansuoti.

6.3. likusi lėšų suma skiriama atsižvelgiant į lėšų panaudojimo sritis (šio Aprašo 3 skyrius).

6.4. Viešųjų pirkimų procedūroms vykdyti suplanuotos ir nepanaudotos einamųjų metų KPPP skaičiuojamosios lėšos gali būti skiriamos kitiems Prioritetinių objektų sąraše (turto įsigijimui ir einamiesiems tikslams) nurodytiems kelių objektams, atsižvelgiant sąraše nurodytą eiliškumą bei į technines galimybes iki einamųjų metų pabaigos atlikti darbus ir iki einamųjų pabaigos panaudoti skirtas lėšas.

6.5. Prioritetiniame objektų sąraše esantis pagal eiliškumą kelių objektas einamaisiais metais gali būti nefinansuojamas Programos lėšomis dėl šių priežasčių:

6.5.1. nėra parengtas ar nepataisytas (jei reikia) objekto statybai reikalingas projektas;

6.5.2. negautas statybą leidžiantis dokumentas (jei reikia);

6.5.3. objektas finansuojamas Savivaldybės biudžeto lėšomis;

6.5.4. neįvyko viešųjų pirkimų procedūros;

6.5.5. neįgyvendinta projekto ESO dalis (jei yra);

6.5.6. neišspręsti objekto nuosavybės klausimai.

Tokiu atveju finansuojamas sekantis iš eilės objektas.

 

V SKYRIUS

KELIŲ IR GATVIŲ NAUJOS STATYBOS, REKONSTRAVIMO, KAPITALINO IR PAPRASTOJO REMONTO PRIORITETINIO OBJEKTŲ SĄRAŠO SUDARYMO TVARKA

 

7. Prašymus dėl vietinės reikšmės kelių statybos, rekonstrukcijos, remonto darbų ar vienų objektų (jau esančių Prioritetiniame objektų sąraše) keitimo kitais seniūnijų seniūnams fiziniai ir (ar) juridiniai asmenys teikia iki einamųjų metų spalio 15 d. Seniūnijų seniūnai išplėstinėse seniūnaičių sueigose, dalyvaujant vietos bendruomenių atstovams, vietos gyventojams, juridinių asmenų atstovams, išanalizuoja, aptaria gautus prašymus, atsižvelgdami į esamų kelių techninę būklę, parengia seniūnijos vietinės reikšmės kelių objektų prioritetines eiles. Rengiant šias eiles objektai vertinami pagal Aprašo 11 punkte nurodytus kelių ir gatvių atrankos vertinimo kriterijus. Seniūnaičių sueigų dokumentus su šių objektų sąrašais seniūnijų seniūnai teikia Savivaldybės administracijai iki einamųjų metų lapkričio 30 d. Prašymuose nurodomas kelio (gatvės) numeris, pavadinimas pagal Savivaldybės tarybos patvirtintus sąrašus, adresas (buvimo vieta), darbų apimtys, pradžios ir pabaigos koordinatės.

8. Prašymus dėl kelio, gatvės ir (ar) kelio statinio įrašymo į Prioritetinį objektų sąrašą teikia Statybos ir kelių priežiūros skyrius iki einamųjų metų lapkričio 30 d. Prašymuose nurodomas kelio (gatvės) numeris, pavadinimas pagal Savivaldybės tarybos patvirtintus sąrašus, adresas (buvimo vieta), darbų apimtys, pradžios ir pabaigos koordinatės.

9. Prašymuose nurodyti keliai, gatvės ir (ar) kelių statiniai, išskyrus prašomus naujai nutiesti (pastatyti) kelius, turi būti įtraukti į Savivaldybės turto apskaitą.

10. Pateiktus seniūnijų ir Statybos ir kelių priežiūros skyriaus objektų sąrašus nagrinėja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija). Ji sudaro Savivaldybės kelių esminio pagerinimo (naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto) ir paprastojo remonto Prioritetinį objektų sąrašą 3 metams. Komisija, sudarydama Prioritetinį objektų sąrašą apžiūri kelius, gatves ir (ar) kelių statinius, dėl kurių įrašymo į Prioritetinį objektų sąrašą buvo gauti prašymai.

11. Komisija, sudarydama Prioritetinį objektų sąrašą, objektus įvertina pagal šiuos kriterijus:

 


 

 

Eil. Nr.

Kelių ir gatvių atrankos vertinimo kriterijai

Kriterijaus maksimali reikšmė balais

Pastabos

1.

Objektas yra tęstinis, finansuotas ankstesniais metais

10

Vykdomi rangos darbai – 10 balų;

Naujas objektas – 0 balų.

2.

Objektas jungia kitus kelius (gatves)

15

Objektas jungia valstybinės reikšmės kelius – 15 balų;

Objektas jungia valstybinės reikšmės kelius su vietinės reikšmės keliais (gatvėmis) – 10 balų;

Objektas jungia vietinės reikšmės kelius (gatves)– 5 balai;

Objektas nejungia kitų kelių (gatvių) – 0 balų.

 

3.

Objektas yra naudojamas maršrutiniam keleivių vežimo, moksleivių pavėžėjimo eismui

20

Objektas yra naudojamas maršrutiniam keleivių vežimui, moksleivių pavėžėjimui – 20 balų;

Objektas nėra naudojamas maršrutiniam keleivių vežimui, moksleivių pavėžėjimui – 0 balų.

4.

Objekte įrengti būtinieji požeminiai inžineriniai tinklai (vandentiekio, buitinių nuotekų, paviršinių nuotekų, ryšių, dujų tiekimo, elektros tiekimo)

15

Yra įrengti (arba įrenginėjami šiuo metu):

keturi ir daugiau tinklų – 15 balų;

trys tinklai – 10 balų;

du tinklai – 5 balai;

nėra tinklų – 0 balų.

5.

Objektas yra pirmo prioriteto zonoje

20

Objektas yra pirmo prioriteto zonoje – 20 balų;

Dalis objekto yra pirmo prioriteto zonoje – 10 balai;

Objektas ne pirmo prioriteto zonoje – 0 balų.

6.

Objektų tęstinumas prioritetiniame objektų sąraše

50

Objektas liko neįgyvendintas iš praeitų metų (nebuvo pradėtas, bet prioritetinio objektų sąraše buvo įrašytas) – skiriama po 5 balus kasmet iki pasiekiama 50 balų.

(2022 m. skiriama 0 balų)

7.

Objektas įrašytas į Klaipėdos rajono savivaldybės ilgalaikį susisiekimo infrastruktūros objektų vystymo planą iki 2025 metų

30

Objektas įrašytas į Klaipėdos rajono savivaldybės ilgalaikį susisiekimo infrastruktūros objektų vystymo planą iki 2025 metų – 30 balų;

Objektas nėra įrašytas į Klaipėdos rajono savivaldybės ilgalaikį susisiekimo infrastruktūros objektų vystymo planą iki 2025 metų – 0 balų

 

 

12. Komisija patikrina seniūnijų pateiktus duomenis apie prašomus įtraukti į Prioritetinį objektų sąrašą vietinės reikšmės kelius ir priima sprendimą. Priimdama sprendimą Komisija atsižvelgia į surinktas infrastruktūros plėtros įmokas, vertina deklaruotų gyventojų skaičių seniūnijose, teritorijų planavimo dokumentus ir kt. Komisijos nariai privalo nusišalinti nuo bet kokio dalyvavimo sprendžiant klausimą, jei tai sukels viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Apie tai Komisijos narys privalo informuoti Komisijos pirmininką. Įtraukiamam objektui bendras balų skaičius skiriamas remiantis patvirtintais kriterijais.

13. Jei surenkamas vienodas balų skaičius, pirmenybė teikiama tam objektui, kurio kriterijus Nr. 3 įvertintas didesniu balu. Jei kriterijaus Nr. 3 vertinimo balų skaičius vienodas, pirmenybė teikiama objektui, kurio kriterijus Nr. 4 yra įvertintas didesniu balu. Jei kriterijaus Nr. 4 balų skaičius vienodas, pirmenybė teikiama objektui, kurio kriterijus Nr. 2 yra įvertintas didesniu balu. Jei kriterijaus Nr. 2 vertinimo balų skaičius vienodas, pirmenybė teikiama objektui, kurio kriterijus Nr. 6 yra įvertintas didesniu balu. Jei kriterijaus Nr. 6 vertinimo balų skaičius vienodas, objektų pirmumas nustatomas Komisijos daugumos sprendimu.

14. Sudarytas Prioritetinis objektų sąrašas balų mažėjimo tvarka Savivaldybės mero ar jo įgalioto asmens teikiamas tvirtinti Savivaldybės tarybai iki einamųjų metų balandžio 1 d. Kiekvienais metais Prioritetinis objektų sąrašas atnaujinamas, tikslinamas ir papildomas, kaip nustatyta Aprašo 7–13 punktuose, tačiau objektams, kurie liko neįgyvendinti iš praeitų metų Prioritetinio objektų sąrašo, skiriami papildomi 5 balai kasmet iki bus pasiekta 50 balų reikšmė (pagal kelių ir gatvių atrankos vertinimo kriterijų Nr. 7 Objektų tęstinumas (2022 m. skiriama 0 balų).

15. Objektai, esantys Prioritetiniame objektų sąraše, tačiau nefinansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšomis, statomi, rekonstruojami ir remontuojami laikantis eiliškumo, lėšos jiems skiriamos atsižvelgiant į strateginiame veiklos plane einamaisiais metais numatytas lėšas. Eiliškumo tvarkos privaloma laikytis.

16. Jeigu Prioritetiniame objektų sąraše numatyti visi darbai įvykdomi anksčiau nei planuota, sąrašas gali būti papildomas pagal tuo metu galiojančią tvarką.

 

VI SKYRIUS

KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ

OBJEKTŲ SĄRAŠO SUDARYMAS

 

17. Vadovaudamasis Savivaldybės tarybos patvirtintu Prioritetiniu objektų sąrašu Savivaldybės administracijos Statybos ir kelių priežiūros skyrius sudaro KPPP finansavimo lėšomis finansuojamų vietinės reikšmės kelių tiesimo, rekonstravimo, taisymo (remonto), priežiūros ir saugaus eismo sąlygų užtikrinimo objektų sąrašą (toliau – Objektų sąrašas), suderina jį su Via Lietuva bei pateikia jį tvirtinti Savivaldybės tarybai.

 

VII SKYRIUS

DARBŲ IR PASLAUGŲ VYKDYMAS, ATSAKOMYBĖ IR ATSISKAITYMO TVARKA

 

18. Savivaldybės administracijos direktorius Savivaldybės vardu pasirašo finansavimo sutartis dėl Savivaldybei skirtų KPPP finansavimo lėšų panaudojimo su Via Lietuva, tvirtina objektų sąrašo, sąmatos bei sutarčių pakeitimus ir teikia juos derinti Via Lietuva.

19. Už KPPP finansavimo lėšų racionalų panaudojimą, vietinės reikšmės kelių statybos, rekonstravimo, remonto projektų, sąmatų, techninių dokumentų rengimą, konkursų organizavimą tiekėjams parinkti, darbų ir medžiagų kokybės kontrolę, statinių techninę priežiūrą, atsakingas Savivaldybės administracijos Statybos ir kelių priežiūros skyrius.

20. Už vietinės reikšmės kelių priežiūros, remonto darbų organizavimą Savivaldybės seniūnijose (kelių profilio atstatymo darbai, duobių taisymas žvyruojant, sniego valymas nuo kelių ir gatvių, asfaltbetonio išdaužų remontas, sankasų ir griovių atstatymas ir pan.) yra atsakingi Seniūnijų seniūnai. Seniūnai derina atliktų darbų ar suteiktų paslaugų aktus.

21. Rangovai darbams vykdyti ir paslaugų teikėjai parenkami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu ir Savivaldybės administracijos patvirtintomis Supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklėmis, kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais.

22. Savivaldybės administracija, vadovaudamasi finansavimo sutartyse numatytomis sąlygomis ir terminais, atsiskaito su rangovais (tiekėjais), tvarko KPPP finansavimo lėšų apskaitą pagal Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą ir kitus teisės aktus, teikia Via Lietuva programos lėšų sąmatas, sąmatų įvykdymo, lėšų panaudojimo, atliktų darbų ketvirtines ir metines ataskaitas.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23. Savivaldybės administracijos Statybos ir kelių priežiūros skyrius renka, inventorizuoja, tvarko ir saugo duomenis apie vietinės reikšmės kelius.

24. KPPP finansavimo lėšų panaudojimo kontrolė vykdoma teisės aktų nustatyta tvarka.

25. Savivaldybės tarybos sprendimai, priimti įgyvendinant šio Aprašo nuostatas, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

26. Dėl Aprašo taikymo kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

27. Aprašas gali būtų keičiamas arba prižįstamas netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

______________